Pagina 125 van 176 EersteEerste ... 2575115123124125126127135175 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.581 t/m 5.625 van 7910

Discussie: Twente Nieuws

  1. #5581
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.047
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Nou ja, verzonnen facturen lijkt me redelijke boekhoudfraude en volgens het stuk komt dat bij Vd Belt vandaan.

  2. #5582

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Had ik niet van vd Belt verwacht zeg. Die man is zichzelf ook niet meer. Verklaard ook waarom hij ziek thuis zit.

  3. #5583

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Het komt er dus ook op neer, Ziyech had anders nooit bij Twente gespeeld? Hoe lang accepteert de KNVB al deze bende nog, er komen steeds meer dingen naar buiten.

  4. #5584
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.906
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Nou ja, verzonnen facturen lijkt me redelijke boekhoudfraude en volgens het stuk komt dat bij Vd Belt vandaan.
    Kwestie van tijd dat de FIOD de club met een bezoekje komt vereren.

  5. The Following User Says Thank You to Johan C For This Useful Post:

    Bernardo (16 februari 2016)

  6. #5585
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Wie neemt mij een keertje mee naar een wedstrijd van een club waar je gewoon naar het voetbal kan gaan zonder alle ellende er om heen? Ik heb verder geen clubvoorkeur.........

  7. The Following User Says Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    Bernardo (16 februari 2016)

  8. #5586
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.906
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Ga soms naar Telstar. Kaartje kopen aan de kassa, zonder iets van een clubcard. Alleen dat al maakt me blij.

  9. The Following User Says Thank You to Johan C For This Useful Post:

    LFCMokum (16 februari 2016)

  10. #5587
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.320
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Het komt er dus ook op neer, Ziyech had anders nooit bij Twente gespeeld? Hoe lang accepteert de KNVB al deze bende nog, er komen steeds meer dingen naar buiten.
    Ja dit is schandalig, zet ze maar terug.

    Een speler op een oneigenlijke manier van een directe concurrent halen

  11. #5588
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
    Twee katten in het nauw maken nog gekkere sprongen.
    Een nieuwe orde hersteller erbij en deze is schijnbaar gelijk behandeld met het zelfde pak/pec.

    Dit nieuws is in feite alweer oud nieuws gezien Onno Jacobs deze feiten al min of meer had aangegeven.
    Alles is in onderzoek en hopelijk zal deze transactie ook aantonen dat zoals ik al eerder opperde dat ook Tadic (geld)vuile handen heeft.

    Gellukkig zijn hier op dit form genoeg amok makers die die ieder vuurtje wel willen opblazen.

  12. #5589
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.047
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
    Twee katten in het nauw maken nog gekkere sprongen.
    Een nieuwe orde hersteller erbij en deze is schijnbaar gelijk behandeld met het zelfde pak/pec.

    Dit nieuws is in feite alweer oud nieuws gezien Onno Jacobs deze feiten al min of meer had aangegeven.
    Alles is in onderzoek en hopelijk zal deze transactie ook aantonen dat zoals ik al eerder opperde dat ook Tadic (geld)vuile handen heeft.

    Gellukkig zijn hier op dit form genoeg amok makers die die ieder vuurtje wel willen opblazen.
    Gelukkig ben jij er om iedereen te verlichten.

  13. The Following User Says Thank You to Momus For This Useful Post:

    Keiser (16 februari 2016)

  14. #5590
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.774
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keiser Bekijk bericht
    een kat in het nauw maakt rare sprongen.
    Twee katten in het nauw maken nog gekkere sprongen.
    Een nieuwe orde hersteller erbij en deze is schijnbaar gelijk behandeld met het zelfde pak/pec.

    Dit nieuws is in feite alweer oud nieuws gezien onno jacobs deze feiten al min of meer had aangegeven.
    Alles is in onderzoek en hopelijk zal deze transactie ook aantonen dat zoals ik al eerder opperde dat ook tadic (geld)vuile handen heeft.

    Gellukkig zijn hier op dit form genoeg amok makers die die ieder vuurtje wel willen opblazen.


  15. #5591
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Als dit al niet tot intrekking licentie of tig punten aftrek gaat leiden.....

  16. #5592
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.906
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Tubantia, Telegraaf, AD...allemaal brengen ze vandaag het nieuws. Maar toch...is het in feite oud nieuws. Veeg me op!

  17. #5593
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Als dit al niet tot intrekking licentie of tig punten aftrek gaat leiden.....
    Mjah, ik vraag me af of zo langzamerhand een aantal straffen niet meer van toepassing zijn. Ik denk eigenlijk dat intrekken de enige overgebleven optie is eigenlijk. Dit is de tweede keer dat Twente de KNVB onjuiste informatie verstrekt. Volgens mij was de vorige straf (de Doyen zaak) een voorwaardelijke intrekking van de licentie een onderdeel van het vonnis samen met een proeftijd. Dus.........

    De KNVB moet hier wel een hele rare draai aan gaan geven willen ze die voorwaardelijk niet afroepen, of denk ik nu te somber?

  18. #5594
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Tubantia, Telegraaf, AD...allemaal brengen ze vandaag het nieuws. Maar toch...is het in feite oud nieuws. Veeg me op!
    Het grootste deel van het nieuws is op 19 januari al naar buiten gebracht. Wat o.a. nieuw is, zijn de wandelgangen van Van der Belt. Daar schrik zelfs ik van, die kerel had ik hoog zitten maar heeft schijnbaar meegewerkt aan het verdoezelen van een aantal zaken inzake de transfer van Tadic.

  19. The Following User Says Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    Keiser (16 februari 2016)

  20. #5595
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.906
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Je kunt ook de lijn Keiser kiezen. Je dom houden, en de kop zo diep mogelijk onder de grond.

    Tubantia;

    FC Twente misleidt de KNVB bij transfer Dusan Tadic

    ENSCHEDE - FC Twente heeft bij de verkoop van Dusan Tadic 1,8 miljoen euro vergoeding voor het management van Tadic buiten de boeken gehouden. Zeven ton van dat bedrag is later via nepfacturen, die door Tadic’ management werden ingediend, uitbetaald.

    In totaal ging van de 13 miljoen transferopbrengst 3,6 miljoen euro naar het bureau Friends & Football (F&F), dat Tadic begeleidt. Dat blijkt uit interne documenten van FC Twente, die in het bezit zijn van De Twentsche Courant Tubantia.

    Toezicht
    Bij de verkoop van Tadic in juli 2014 aan Southampton zijn er twee afzonderlijke contracten opgemaakt. In elk contract werd de helft van de exorbitant hoge bemiddelingskosten van 3,6 miljoen opgenomen. Het tweede contract werd geheimgehouden voor de KNVB. Twente wilde Hakim Ziyech van Heerenveen als opvolger van Tadic aantrekken, maar stond onder financieel toezicht van de voetbalbond. Als de KNVB had geweten dat de financiële positie van de club in werkelijkheid 1,8 miljoen euro slechter was dan door Twente gemeld, was de bond daarmee vrijwel zeker niet akkoord gegaan.

    Verzwegen
    De tweede 1,8 miljoen kon om die reden niet zomaar worden overgemaakt. Directeur Gerald van den Belt van FC Twente moest helpen om een oplossing te verzinnen voor het deel van het contract met F&F, dat de (oud) bestuurders Munsterman en Van der Laan voor de KNVB hadden verzwegen. Om de uitbetaling van het geheime tweede contract te rechtvaardigen, diende F&F vorig zomer bij Twente voor 712.500 euro nepfacturen in voor niet-verrichte werkzaamheden. Het restant, 1,1 miljoen euro, is op dit moment nog steeds niet betaald. Van den Belt zit sinds december ziek thuis. Hij moet nu vrezen voor het oordeel van de KNVB, omdat hij voor het karretje werd gespannen om mee te helpen bij het bedenken van creatieve oplossingen voor de door medebestuurders veroorzaakte chaos rond de transfer Tadic.

    Verantwoordelijk
    FC Twente zegt in een reactie, dat de feiten bij de club al bekend waren en in januari zijn gemeld aan de onderzoekers, de KNVB en de gemeente Enschede. Van der Laan is zich van geen kwaad bewust. Hij zegt: “Ik heb na het afsluiten van de transfer van Dusan Tadic details aan de verantwoordelijken binnen FC Twente (lees: Van den Belt) doorgegeven voor verdere afwikkeling. Na enig tijd is gebleken dat men verzuimd heeft de KNVB in kennis te stellen van de extra commissie voor F&F. Ik heb hier zelf geen bemoeienis mee gehad, noch heb ik een anderen opdracht gegeven een en ander niet te melden.”

    In De Twentsche Courant Tubantia van dinsdag een grote reportage over de deal Tadic, die het daglicht niet kon verdragen.
    Boeiende laatste zin. Heb geen inlog helaas. Jij Keiser?

  21. #5596
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Het grootste deel van het nieuws is op 19 januari al naar buiten gebracht. Wat o.a. nieuw is, zijn de wandelgangen van Van der Belt. Daar schrik zelfs ik van, die kerel had ik hoog zitten maar heeft schijnbaar meegewerkt aan het verdoezelen van een aantal zaken inzake de transfer van Tadic.
    Mag ik en velen met hopen dat meneer Van der Belt a.u.b. niet is omgekocht of anders vals is ingepalmd ?

  22. #5597
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Je kunt ook de lijn Keiser kiezen. Je dom houden, en de kop zo diep mogelijk onder de grond.

    Tubantia;



    Boeiende laatste zin. Heb geen inlog helaas. Jij Keiser?
    Ik wel, wat wil je exact weten?

  23. #5598
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.906
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Ben wel benieuwd naar die reportage.

  24. #5599
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Mag ik en velen met hopen dat meneer Van der Belt a.u.b. niet is omgekocht of anders vals is ingepalmd ?
    Lijkt me niet. Zoals ik het lees heeft van der Belt meegewerkt aan de betaling van de (valse) facturen die onderdeel waren van die geheime afspraak. Dat doe je bewust, gezien zijn functie. Zo'n beetje alle alarmbellen denkbaar hadden af moeten gaan bij hem.

  25. The Following User Says Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    Keiser (16 februari 2016)

  26. #5600
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Ben wel benieuwd naar die reportage.
    U vraagt.......

    Deal kan daglicht niet verdragen
    ENSCHEDE

    Misleiding van de KNVB dreigt bij de club slachtoffers te maken. Nieuwe directeur Van den Belt raakte meteen betrokken bij dubieuze deal.

    Directeur Gerald van den Belt, die voor het karretje werd gespannen om de door andere bestuurders gecreëerde chaos rond de transfer van Dusan Tadic te helpen oplossen, zit sinds december ziek thuis. Van den Belt werkte zich in zijn eerste jaar bij Twente een slag in de rondte, stond er bij iedereen binnen en buiten de club goed op, maar dreigt nu het eerste slachtoffer te worden van het paniekvoetbal dat het duo Munsterman/Van der Laan in de zomer van 2014 speelde. Hij hielp mee oplossingen te bedenken voor een dubieus contract met de manager van Tadic en dreigt nu meegesleurd te worden in de val van Munsterman en Van der Laan. Zelf is hij kort in zijn commentaar: "Ik ben helemaal klaar met deze zaken."

    De overgang van Tadic van Twente naar Southampton kreeg op 8 juli 2014 zijn beslag en werd rondgemaakt door de inmiddels afgetreden bestuurders Joop Munsterman en Aldo van der Laan. Het bureau Friends & Football (F&F) bedong bijna een derde deel van de transfersom van 13 miljoen euro - 3,6 miljoen euro - voor de bemiddeling. Van dat bedrag is in het seizoen 2014/2015 door FC Twente al ruim 1,8 miljoen in drie delen overgemaakt: 712.000 euro en twee keer 570.000 euro.

    Munsterman en Van der Laan hadden destijds vliegende haast om Tadic van de hand te doen, omdat FC Twente in de zomer van 2014 in grote liquiditeitsnood verkeerde. Dat lijkt althans de meest aannemelijke reden voor de hoge fee voor het bureau F&F. De club had snel geld nodig om aan de vaste verplichtingen te kunnen voldoen en het management van Tadic wilde voor wat extra vergoeding wel wat harder lopen om de transfer naar Southampton rond te maken. Er werden twee verschillende contracten - elk voor 1,8 miljoen euro - opgesteld. Het eerste contract werd getekend door Dejan Joksimovic van F&F, het tweede door Zoran Pavlovic van hetzelfde bureau. Pavlovic is de manager van Dusan Tadic.
    Hoofdpijndossier

    De dubieuze afspraken van het duo Munsterman/Van der Laan met het management van Tadic zijn een hoofdpijndossier voor Gerald van den Belt, die op 1 februari 2015 begon als directeur bij FC Twente. Een maand na zijn aantreden hoorde Van den Belt van Aldo Van der Laan 'dat er nog meer afspraken zijn gemaakt indertijd'.

    'Maar deze zouden door Aldo worden opgelost in de vorm van enkele samenwerkingen bij spelersverkopen. Zo zijn er enkele transfers gedaan waarbij Pavlovic een factuur heeft gestuurd welke ook betaald zijn. Ook heeft Pavlovic na overleg met Aldo recht op 10% van de transfersom van (naam van speler is in de tekst onleesbaar gemaakt, red.)'

    Zo mailt Van den Belt op 13 december 2015 aan de commissarissen van FC Twente die dan nog in functie zijn: Ton Heerts, Joop de Winter en Hein Trebbe. Van den Belt zit dan al een week thuis. 'Overwerkt', zo luidt het officieel. De directeur is volgens bronnen binnen de club letterlijk ziek geworden van alle stress rond de dossiers Tadic en Doyen, de investeringsmaatschappij waarmee Twente zaken deed.
    In dezelfde mail schrijft Van den Belt:

    'Het is voor mij van groot belang dat de problemen uit het verleden opgelost worden. Dit werkt verlammend voor mij, maar ook voor de club.'
    Van den Belt schrijft verder dat hij het belangrijk vindt dat het bestuur erkent op de hoogte te zijn van het dossier-Pavlovic. Waarmee de directeur indirect aangeeft bang te zijn dat hij, Munsterman en Van der Laan straks als enigen verantwoordelijk worden gehouden voor het bij de KNVB verzwijgen van het tweede contract met F&F en de manier om dit met creatief boekhouden (valse facturen) op te lossen.
    De facturen waar Van den Belt in de mail aan de commissarissen op doelt, zijn neprekeningen die F&F in juli en augustus 2015 heeft gestuurd ter hoogte van in totaal 712.500 euro. Het gaat om bemiddelingskosten bij de transfers van Luc Castaignos, Andreas Bjelland en Cuco Martina (elk 137.500 euro) en twee rekeningen van elk 150.000 euro voor scouting op de Balkan.

    In werkelijkheid heeft F&F geen enkele bemoeienis gehad met deze transfers en is er ook niet voor FC Twente gescout op de Balkan. Het betreft het inlossen van de belofte voor de tweede helft van de beloofde 3,6 miljoen.

    Creatieve oplossing
    Uit verschillende mails van de Servische advocaat Ilja Drazic, blijkt dat Van der Laan en Van den Belt zelf met deze creatieve oplossing zijn gekomen. Dat gebeurde in een vergadering die Van der Laan op 14 juli 2015 met de Servische advocaat over deze netelige kwestie had belegd op Schiphol.

    De resterende 1,1 miljoen euro waar F&F volgens het tweede contract nog recht op heeft, is echter nog steeds niet betaald door Twente. De mails die advocaat Drazic in september, oktober en november 2015 naar de 'wanbetaler' in Enschede stuurt worden steeds bozer van toonzetting. Van der Laan houdt Drazic aan het lijntje door te melden dat er 'formele redenen' zijn waarom nog geen betaling kan plaatsvinden. Drazic meldt een tikje wanhopig dat F&F met zijn eigen partners - wie dat ook mogen zijn - problemen krijgt, als Twente niet betaalt. Ook de door Van den Belt voorgestelde scoutingovereenkomst, waarbij F&F in maandelijkse termijnen wordt betaald voor het zogenaamde speuren naar talent - in werkelijkheid kunnen Pavlovic cs. lekker thuis blijven - vinden de Serviërs maar niets. Het is ongeloofwaardig, vinden ze.
    'Niemand kan 1,1 miljoen in rekening brengen voor scouting zonder dat het ook maar tot één transfer is gekomen.'
    In een poging de zaak te schikken vliegen Aldo van der Laan (op dat moment al niet meer in functie), FC Twente-commissaris Joop de Winter en een door hen meegenomen advocaat op 30 december 2015 naar Wenen voor overleg met spelersmakelaar Pavlovic en advocaat Drazic van F&F. Wat dat gesprek heeft opgeleverd, is niet duidelijk.

    Onregelmatigheden
    Duidelijk is wel dat Onno Jacobs op 15 januari, in zijn eerste werkweek als interim-directeur bij FC Twente, bij de KNVB melding maakt van mogelijke onregelmatigheden rond de transfer Tadic. De commissarissen hebben op 9 december naar aanleiding van de Doyen-kwestie wel bij de bond gemeld dat er zich nog andere zaken hebben voorgedaan die niet binnen de regels vallen, maar zijn niet in details getreden. Onno Jacobs wil, zo meldt een bron binnen de club, een heel andere koers varen en de resterende 1,1 miljoen euro aan Friends & Football voorlopig helemaal niet meer betalen, omdat het tweede contract onrechtmatig zou zijn. De club wil dat eerst laten onderzoeken en mogelijk de al betaalde 7 ton proberen terug te halen of eventueel verhalen op de betrokken bestuurders.

  27. The Following 6 Users Say Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    DeTempel (16 februari 2016),Fries (16 februari 2016),Hidz (16 februari 2016),Jan (16 februari 2016),Johan C (16 februari 2016),tie-wrap (16 februari 2016)

  28. #5601
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Ik heb geen inlog in Tubantia.
    Aan de andere kant hoef ik het verhaal Tadic ook niet in zijn geheel te lezen.

    De(oud) bestuurs leden hebben schriftelijke feiten niet ingediend bij de KNVB, in hoeverre dit feit bekend is bij de KNVB kan ik niet beoordelen.
    De voetballer Tadic is tevens zwaar foutief bezig geweest.
    We kunnen niets meer en niets minder nu doen dan afwachten.

    Tubantia lust er wel pap van, daar schuimen alle monden over van smeuigheid .

  29. #5602

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    @tubvoetbal: Van den Belt: 'Dit werkt verlammend voor mij, maar ook voor de club' http://dlvr.it/KWh6Ky

  30. The Following User Says Thank You to Bernardo For This Useful Post:

    Keiser (16 februari 2016)

  31. #5603
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    De soap duurt dus gewoon vooort.
    Zo te zien heeft Onno dus wel gelijk knopen door gehakt en de KNVB alsnog in kennis gesteld, dat is dan wel een groot pluspunt ten aanzien van de KNVB richting terug kijkend naar FC Twente.

    Van der Belt is misschien ook een heel klein Blatterje geworden in zeer korte tijd.

    Totaal andere vraag:

    Wie is de mol in deze ? Wie heeft nog vertrouwen in welke mensen binnen het ....... /
    Laatst gewijzigd door DMF; 16 februari 2016 om 11:44 Reden: We hebben een knop om je posts te bewerken. Gebruik die in plaats van steeds dubbelposts te plaatsen

  32. #5604
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.906
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    In dit geheel ontgaat me wat de voetballer Tadic verkeerd heeft gedaan. Lees nu al een aantal keren een beschuldigend vingertje in zijn richting.

  33. The Following User Says Thank You to Johan C For This Useful Post:

    DeTempel (16 februari 2016)

  34. #5605
    EN GEEN FLAUWEKULLETJES DMF's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Fileknooppunt A28
    Berichten
    16.647
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Totaal irrelevant ook wat de rol van Tadic hierin is. Twente heeft willens en wetens voor deze gang van zaken gekozen en daarmee een speler gehaald die, als alles was gegaan zoals het hoort, anders nooit voor Twente had gespeeld. Die speler zorgt er ook nog eens vrijwel hoogstpersoonlijk voor dat Twente voor de winterstop nog wat puntjes heeft gesprokkeld. Het is allemaal erg wrang en de KNVB laat over zich heen lopen als dit geen forse straf oplevert. Het is een keer klaar met al die uit kasten rollende lijken.

  35. #5606
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    De soap duurt dus gewoon vooort.
    Zo te zien heeft Onno dus wel gelijk knopen door gehakt en de KNVB alsnog in kennis gesteld, dat is dan wel een groot pluspunt ten aanzien van de KNVB richting terug kijkend naar FC Twente.

    Van der Belt is misschien ook een heel klein Blatterje geworden in zeer korte tijd.

    Totaal andere vraag:

    Wie is de mol in deze ? Wie heeft nog vertrouwen in welke mensen binnen het ....... /
    Niks dubbel post, iedere post is/was er 1 op zich oud wijf.

  36. #5607
    EN GEEN FLAUWEKULLETJES DMF's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Fileknooppunt A28
    Berichten
    16.647
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Niks dubbel post, iedere post is/was er 1 op zich oud wijf.
    Dan denk je de volgende keer maar extra na voordat je drie posts binnen tien minuten plaatst. Ouwe lul.

  37. The Following 7 Users Say Thank You to DMF For This Useful Post:

    Bernardo (16 februari 2016),Fries (16 februari 2016),Hoogkamp (16 februari 2016),Johan C (16 februari 2016),Keiser (16 februari 2016),viktor (16 februari 2016)

  38. #5608
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Het ergste is toch eigenlijk dat ze na de uitgesproken straf dit nog hebben geprobeerd verborgen te houden?

    Als ze dit "gewoon" netjes op tafel hadden gelegd toen de KNVB zich boog over Doyer dan had ik nog zoiets van ja ze willen echt schoon schip maar ipv daarvan gaan terwijl de KNVB ze nog een kans geeft achter de schermen door met wat ze altijd al deden. Bedriegen..

  39. #5609
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Het ergste is toch eigenlijk dat ze na de uitgesproken straf dit nog hebben geprobeerd verborgen te houden?

    Als ze dit "gewoon" netjes op tafel hadden gelegd toen de KNVB zich boog over Doyer dan had ik nog zoiets van ja ze willen echt schoon schip maar ipv daarvan gaan terwijl de KNVB ze nog een kans geeft achter de schermen door met wat ze altijd al deden. Bedriegen..
    Dat is dus de grote vraag, of het zo gegaan is. En dat is mogelijk exact de reden achter het verzoek tot uitstel. Vergeet niet dat nagenoeg de hele directie en het bestuur inmiddels vervangen is. Die komen stront tegen waar niemand het bestaan van wist. Dát hebben ze de KNVB en de gemeente gemeld omdat ze nog niet alles helder in kaart hebben.

  40. The Following User Says Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    Keiser (16 februari 2016)

  41. #5610
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Verplichte degradatie en vervanging door de hoogstgeklasseerde provinciegenoot buiten de Eredivisie lijkt mij een fijne, terechte en volstrekt logische straf.

  42. #5611
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Ik zie datums (bv 30 dec 15) van na het uitspreken vd straf en het toezeggen vd lening.

    Ik heb me er verder niet in verdiept maar als je op dat moment nog dingen probeert recht te strijken ipv eerlijk zijn tegen de KNVB ben je volgens mij gewoon fout bezig.

    Dat op 15 januari Twente alsnog naar de KNVB gaat, tja ik krijg dan een beetje. Het idee dat het 30 dec niet gelukt is en ze nu weer het zielige jongentje proberen uit te hangen maar wij wisten er echt niets van... (Als gelukt was hadden we nooit wat gehoord)


    Maar goed, dat is mijn idee er achter.

  43. #5612
    tie-wrap's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 december 2010
    Locatie
    Belgique
    Berichten
    4.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Jacobs en vdBelt valt waarschijnlijk weinig te verwijten, maar dat die Van der Laan de stront die aan de knikker zat op slinkse wijze nog weg even snel weg wilde poetsen, terwijl de club op randje faillissement stond, valt niet te ontkennen. Ze hadden nota bene de gemeente al om geld gevraagd en nog hebben ze geen open kaart gespeeld en hun verlies daar genomen. Is de hele RvC inmiddels vervangen eigenlijk? Want als ik dat stuk van tubantie lees wist iedereen op dat niveau ervan dat vdLaan duistere deals aan het verdoezelen was? En uiteindelijk was dat ook in naam van FC Twente en kun je de club FC Twente daar op aanspreken.

  44. #5613
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.047
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Ja? Die vd Belt die op de hoogte was van nepfacturen valt weinig te verwijten?

  45. #5614
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.018
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LFCDutchy Bekijk bericht
    Verplichte degradatie en vervanging door de hoogstgeklasseerde provinciegenoot buiten de Eredivisie lijkt mij een fijne, terechte en volstrekt logische straf.
    Ben ook wel benieuwd hoe ver ze Twente dan terugzetten. RBC-style of beetje mieterig maar naar de topklasse.

  46. #5615
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Zal wel de redding van Cambuur worden..

  47. #5616
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.320
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVert Bekijk bericht
    Zal wel de redding van Cambuur worden..
    Ik kijk er niet van op.

    Zou ook terecht zijn, Cambuur verkoopt spits om financieel gezond te blijven/worden en deze lui bedriegen de hele kluit.

    Ziyech doet onreglementair mee, dus alle wedstrijden waarin hij mee deed in 0-3 verlies omzetten.
    Laatst gewijzigd door Fries; 16 februari 2016 om 17:37

  48. The Following User Says Thank You to Fries For This Useful Post:

    Feankenner (16 februari 2016)

  49. #5617
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fries Bekijk bericht
    Ik kijk er niet van op.

    Zou ook terecht zijn, Cambuur verkoopt spits om financieel gezond te blijven/worden en deze lui bedriegen de hele kluit.

    Ziyech doet onreglementair mee, dus alle wedstrijden waarin hij mee deed in 0-3 verlies omzetten.
    Wat gaat er eigenlijk gebeuren wanneer de licentie wordt ingetrokken? Zijn dan alle spelers transfervrij? Wat gebeurd er met ons doorverkooppercentage van Ziyech?

  50. #5618
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVert Bekijk bericht
    Wat gaat er eigenlijk gebeuren wanneer de licentie wordt ingetrokken? Zijn dan alle spelers transfervrij? Wat gebeurd er met ons doorverkooppercentage van Ziyech?
    Als de licentie wordt ingetrokken gaat FC Twente failliet. De rest van de rekensom mag je zelf doen.

  51. The Following User Says Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    Keiser (16 februari 2016)

  52. #5619
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.504
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    .... dus executieverkoop van o.a. Ziyech waarvan Heerenveen dan 15% krijgt of moeten ze dan achteraan aansluiten bij de handje-ophouders?

  53. #5620
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie Bekijk bericht
    .... dus executieverkoop van o.a. Ziyech waarvan Heerenveen dan 15% krijgt of moeten ze dan achteraan aansluiten bij de handje-ophouders?
    Ik zou er van uit gaan dat in het geval van een faillissement van FC Twente Heerenveen helemaal niets krijgt.

  54. #5621
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.320
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Zou het kunnen dat je schade claimd bij de KNVB ? Die heeft tenslotte de transfer goedgekeurd. Ik ben verder niet juridisch onderlegd maar vraag me dit zo af

  55. #5622
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.047
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fries Bekijk bericht
    Zou het kunnen dat je schade claimd bij de KNVB ? Die heeft tenslotte de transfer goedgekeurd. Ik ben verder niet juridisch onderlegd maar vraag me dit zo af
    Had je dat ook gedaan als ie transfervrij de deur uit was gelopen daar?

  56. #5623
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.320
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Nee


    Twente mag op aankopen doen van de KNVB terwijl ze geen rode rotcent hebben, waar ligt de grens van de KNVB ? Wanneer mag een club geen aankopen meer doen ? In feite wordt je door toestemming van de KNVB op het verkeerde been gezet

  57. #5624
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.047
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fries Bekijk bericht
    Nee


    Twente mag op aankopen doen van de KNVB terwijl ze geen rode rotcent hebben, waar ligt de grens van de KNVB ? Wanneer mag een club geen aankopen meer doen ? In feite wordt je door toestemming van de KNVB op het verkeerde been gezet
    De KNVB kan toch alleen handelen op basis van wat ze weten?!

  58. #5625
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Er wordt steeds meer bekend. Van der Laan en De Winter vlogen op 30 december naar Wenen om een schikking te treffen met het management van Tadic. Van der Laan was toen al niet meer in dienst. De KNVB was begin december al op de hoogte gebracht van "onregelmatigheden", al was nog niet bekend wat dat exact was. Dat volgde pas op 19 januari.

    Zijn opmerking gisteren over de directieleden die verzuimd hebben de KNVB in te lichten betreft ook Munsterman, die toen nog een "dubbele pet" op had. En ook leuk, Van der Laan sprak een tijdje geleden als voorzitter de woorden uit niet te schromen om bestuursleden aansprakelijk te stellen als ze hun bevoegdheden te buiten zijn gegaan. Die gast wil dus zichzelf vervolgen, wat het nog leuker maakt is de 10 miljoen die hij samen met Hein Trebbe in de club hebben zitten. Zonder dat geld, exclusief 4 ton van eind vorig jaar om de club van een direct faillissement te redden was de club al dood en begraven.

    En als laatste, als ultieme kandidaat voor het voorzitterschap wordt genoemd; Ton Heerst. Die is pas een jaar (geloof ik) lid van de RvC en lijkt nagenoeg niet beschadigd al wordt hij wel genoemd als CC in de mailreeks over de toestanden inzake de afhandeling van de 1.8 miljoen die nog aan het management van Tadic moe(s)t worden betaald. Die laatste zaak lijkt ook Van der Belt fataal te worden.

    En dan vergeten we Hennie ten Hag. Die zit er al voor het faillissement van 2002 en lijkt alles van dichtbij te hebben meegemaakt. Wat een zooi......... Het kan niet anders dan dat het bestuur, RvC en de directie er vanaf de zomer heel anders uit ziet. Aangenomen dat FC Twente dan nog bestaat.

  59. The Following User Says Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    Keiser (17 februari 2016)

Pagina 125 van 176 EersteEerste ... 2575115123124125126127135175 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 11 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 11 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3862
    Laatste bericht: 24 maart 2024, 19:19
  2. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 10:57
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 16:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •