Pagina 126 van 176 EersteEerste ... 2676116124125126127128136 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.626 t/m 5.670 van 7910

Discussie: Twente Nieuws

  1. #5626
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Met hart en ziel in de( te diepe) put gesprongen met oogkleppen zo groot als schoorstenen van wolkenkrabbers .

  2. #5627
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    En dan ook oud bestuur s leden met meer dan 10 miljoen eigen geld in de club gestoken.

    Mogelijk als klap op de eigen inbreng : Mogelijke vervolging.

    Hoe kan het verkeren?

  3. #5628
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.843
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    En dan ook oud bestuur s leden met meer dan 10 miljoen eigen geld in de club gestoken.

    Mogelijk als klap op de eigen inbreng : Mogelijke vervolging.

    Hoe kan het verkeren?
    Dus omdat ze een beetje speelgeld kwijt zijn, wat ik me afvraag, moeten ze geen straf krijgen?

  4. #5629
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Dus omdat ze een beetje speelgeld kwijt zijn, wat ik me afvraag, moeten ze geen straf krijgen?
    Ik hoor steeds meer verhalen uit de wandelgangen dat het die kant op gaat. Juristen menen zelfs dat FC Twente niet kansloos zou zijn, hoeveel waarde je daar aan moet toekennen, geen idee. Het zou ook uniek in Nederland zijn en geeft tevens aan hoe complex deze situatie is. Om maar weer even terug te komen op het uitstel, jij bent zelf ondernemer. Om alle shit boven te krijgen lijkt 3 maanden domweg te kort. Daarvoor zijn de 2 tovenaars van Twente (Aldo en Joop) te geraffineerd te werk gegaan. Die eerste wilde in december, toen hij al geen voorzitter meer was, zijn hachje nog redden door naar Wenen te vliegen in de hoop een deal met het management van Tadics te kunnen maken.

  5. #5630
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Alles kan, koffiekan, theekan, oliekan, melkkan, bierkan, o nee dat is bier kruik.

    Hoe heet een dergelijke gang van zaken?

    Je eigen graf graven zonder het zelf te beseffen.

    Dit is psychisch onvoorstelbaar en in feite niet voor te stellen, maar het is bijna geschiedeniis.

  6. #5631
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Alles kan, koffiekan, theekan, oliekan, melkkan, bierkan, o nee dat is bier kruik.

    Hoe heet een dergelijke gang van zaken?

    Je eigen graf graven zonder het zelf te beseffen.

    Dit is psychisch onvoorstelbaar en in feite niet voor te stellen, maar het is bijna geschiedeniis.
    Ik ben bang letterlijk......

  7. The Following User Says Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    Keiser (17 februari 2016)

  8. #5632
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Ik hoor steeds meer verhalen uit de wandelgangen dat het die kant op gaat. Juristen menen zelfs dat FC Twente niet kansloos zou zijn, hoeveel waarde je daar aan moet toekennen, geen idee.
    Het is nu ook niet bepaald mijn ding maar het verkeerd indienen van publicatiestukken (niet volledig; bewust gedaan) én wanbeleid met ernstige gevolgen (faillissement bijvoorbeeld), dan zijn er al 2 zaken waar je in mijn ogen al vrij sterk staat voor bestuurlijk aansprakelijk stellen. Bovendien zijn de wetten omtrent bestuurlijk aansprakelijk stellen behoorlijk opgerekt.

  9. #5633
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Voor de vorm alleen al moet dat ook zeker gebeuren, maar de schade die mijn clubje heeft opgelopen wordt er niet mee ongedaan gemaakt. Wat dat betreft hoop ik, tegen beter weten in, ook nog steeds op iets meer begrip hier op het forum. Wij supporters kunnen er al helemaal niets aan doen. Die twee tovenaars zijn zo geraffineerd te werk gegaan.......

  10. #5634
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Voor de vorm alleen al moet dat ook zeker gebeuren, maar de schade die mijn clubje heeft opgelopen wordt er niet mee ongedaan gemaakt. Wat dat betreft hoop ik, tegen beter weten in, ook nog steeds op iets meer begrip hier op het forum. Wij supporters kunnen er al helemaal niets aan doen. Die twee tovenaars zijn zo geraffineerd te werk gegaan.......
    Ze hebben dan ook alle ruimte gekregen.
    Niet om het een of ander, maar vanaf hier werden er vanaf het begin vragen gesteld bij de bedrijfsvoering van Twente. En toen werd o.a. ik als achterlijk afgeschilderd. Niet gek dat er nu dus niet heel veel begrip is...

  11. The Following 3 Users Say Thank You to Momus For This Useful Post:

    Bernardo (17 februari 2016),DonK (17 februari 2016),Fries (18 februari 2016)

  12. #5635
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Ze hebben dan ook alle ruimte gekregen.
    Niet om het een of ander, maar vanaf hier werden er vanaf het begin vragen gesteld bij de bedrijfsvoering van Twente. En toen werd o.a. ik als achterlijk afgeschilderd. Niet gek dat er nu dus niet heel veel begrip is...
    Ze hebben zichzelf alle ruimte gegeven. Dat is eigenlijk wel de kern van alle problemen.

    En ja, ik ga niet ontkennen ook blind te zijn geweest, maar ca. een jaartje voor alles in volle omvang naar buiten kwam was ik ook al vrij kritisch. Voortschrijdend inzicht heet dat.

  13. The Following User Says Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    Keiser (17 februari 2016)

  14. #5636
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Ze hebben dan ook alle ruimte gekregen.
    Niet om het een of ander, maar vanaf hier werden er vanaf het begin vragen gesteld bij de bedrijfsvoering van Twente. En toen werd o.a. ik als achterlijk afgeschilderd. Niet gek dat er nu dus niet heel veel begrip is...
    En je was niet de enige alleen bijna de gehele Nederlandse sportjournalistiek was louter positief over Twente. Niet gek dat dan veel supporters dat blindelings volgen. Wedstrijdverslagen en interviews. En af en toe hebben ze iets maar na het lezen van het artikel, weet ik eigenlijk meestal nog niet veel. Ook aansprakelijk stellen.

  15. #5637
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    En je was niet de enige alleen bijna de gehele Nederlandse sportjournalistiek was louter positief over Twente. Niet gek dat dan veel supporters dat blindelings volgen. Wedstrijdverslagen en interviews. En af en toe hebben ze iets maar na het lezen van het artikel, weet ik eigenlijk meestal nog niet veel. Ook aansprakelijk stellen.
    Fardau Wagenaar was een van die journalisten (TC Tubantia) die zich al heel vroeg afvroeg hoe het toch allemaal kon, die bomen tot in de hemel. Dat leverde haar zelfs een "stadionverbod" op bij FC Twente. Sindsdien deed ze hoofdzakelijk Heracles, sinds een tijdje mag ze weer FC Twente doen.

    Ik volgende haar stukken altijd met belangstelling. Ze kreeg er ook steeds meer een vinger achter.

  16. The Following 2 Users Say Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    Bernardo (17 februari 2016),DeTempel (17 februari 2016)

  17. #5638
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.943
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Ze hebben zichzelf alle ruimte gegeven. Dat is eigenlijk wel de kern van alle problemen.

    En ja, ik ga niet ontkennen ook blind te zijn geweest, maar ca. een jaartje voor alles in volle omvang naar buiten kwam was ik ook al vrij kritisch. Voortschrijdend inzicht heet dat.
    Jij hebt altijd open gestaan voor vragen, ook betreft de boekhouding. Maar Keiser en de gevluchte Pegasus....man man, oogkleppen zo groot als de schoorstenen van wolkenkrabbers.

  18. The Following 3 Users Say Thank You to Johan C For This Useful Post:

    Bernardo (17 februari 2016),Laird (17 februari 2016),Radicofani (17 februari 2016)

  19. #5639
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.843
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Kan me alle liedjes in spandoeken herinneren tegen Vitesse. Voor hen en volk zoals Keiser mag het van mij afgelopen zijn daar. Voor radio en twee mensen die ik persoonlijk ken, mogen ze worden terug gezet naar de JL ofzo, mindere straf ga je denk ik echt niet aan ontkomen.

  20. #5640
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Ze hebben dan ook alle ruimte gekregen.
    Niet om het een of ander, maar vanaf hier werden er vanaf het begin vragen gesteld bij de bedrijfsvoering van Twente. En toen werd o.a. ik als achterlijk afgeschilderd. Niet gek dat er nu dus niet heel veel begrip is...
    Ik heb geen zin om het terug te zoeken, maar ik (en jij ook) heb flink tegengas gekregen van o.a. pegasus toen wij stelden dat het Doyen verhaal wel zeer discutabel was, maar volgens mij ook van anderen toen ik stelde dat de enige reden dat er groene cijfers geschreven werden de transferopbrengsten waren (in die tijd), en dat het juist door die Doyen deal je transferopbrengsten gemaximeerd werden.

    Maargoed, dat is water onder de brug, ik vind het hartstikke sneu voor de echte supporters die een bak bagger die ze over zich heen krijgen waar de honden geen brood van lusten. Anderzijds is er boven de stand geleefd en was er tot op zekere hoogte sprake van oneerlijke concurrentie. In die zin 'hoop' ik wel dat de KNVB haar verantwoordelijkheid neemt; hier kun je een club niet mee weg laten komen.

  21. The Following User Says Thank You to DonK For This Useful Post:

    Laird (17 februari 2016)

  22. #5641
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Twente krijgt van de licentiecommissie uitstel tot 1 mei. Dat lag wel in de lijn van verwachtingen. Dus hoe dan ook, Twente lijkt dit seizoen gewoon af te maken in de eredivisie.
    Laatst gewijzigd door Radicofani; 17 februari 2016 om 17:33

  23. The Following User Says Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    Keiser (17 februari 2016)

  24. #5642

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Verrassend. Dan zeggen ze dat de FIFA corrupt is, man de KNVB is net zo'n grote bende.

  25. #5643
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Verrassend. Dan zeggen ze dat de FIFA corrupt is, man de KNVB is net zo'n grote bende.
    Waarom? Wat is er nu abnormaal aan zo'n verzoek en waarom is het corrupt als dat verzoek gehonoreerd wordt?

  26. The Following User Says Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    Keiser (17 februari 2016)

  27. #5644
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Ze hebben dan ook alle ruimte gekregen.
    Niet om het een of ander, maar vanaf hier werden er vanaf het begin vragen gesteld bij de bedrijfsvoering van Twente. En toen werd o.a. ik als achterlijk afgeschilderd. Niet gek dat er nu dus niet heel veel begrip is...
    Verschil = 1. Wat breng je naar buiten ?
    2. Wat houd je achter ?
    3. Ten aanzien van de cijfers klopte de boel boekhoudkundig wel, want er werd goedkeuring aan gegeven. In een betonnen stadion zit welke waarde?
    4. Vertrouwen is niet (eerder) beschadigd indien er geen keihard bewijs op tafel ligt.
    5. de directe omgeving inclusief vrijwel alle fans ( me to)geloofden in de mooie droom die Munsterman aan de dag legde, daardoor werden de gelovigen (fraude) blind

  28. #5645

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Waarom? Wat is er nu abnormaal aan zo'n verzoek en waarom is het corrupt als dat verzoek gehonoreerd wordt?
    Of staat dit los van heel het Tadic verhaal?

    Nou ik blijf me verbazen over hoe matig Twente word aangepakt, terwijl de concurrentie alles keurig voor elkaar heeft, maakt Twente er een zooitje van! En staan ze dankzij een speler die ze eigenlijk niet mochten hebben, op een plek waar ze anders niet hadden gestaan waarschijnlijk.

  29. #5646
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Waarom? Wat is er nu abnormaal aan zo'n verzoek en waarom is het corrupt als dat verzoek gehonoreerd wordt?
    Ik ben er n beetje uit dit seizoen maar de 1e helft is toch competitievervalsing? Spelen met n speler wat eigenlijk niet kon? Dan dienen er sportieve consequenties te volgen.

  30. #5647
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    De schijn werkelijkheid is in feite werkelijkheid.
    Je kan geen gehele competitie over laten spelen, de voor de hand liggende straffen is denk ik:
    geld boete en verplicht terug treden alle bestuur s personen die ook maar enigzins met de fraude op de hoogte waren. Daar waar mogelijk aansprakelijk stellen. Speler s en toeschouwers kun je in feite nu niet meer straffen.
    Schoon schip maken.

  31. #5648
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laird Bekijk bericht
    Ik ben er n beetje uit dit seizoen maar de 1e helft is toch competitievervalsing? Spelen met n speler wat eigenlijk niet kon? Dan dienen er sportieve consequenties te volgen.
    Maar dat kan nog steeds. We hebben het hier over uitstel wat in elke vorm en in elke bedrijfstak voorkomt. Twente vraagt uitstel op schijnbaar goede gronden en krijgt dat gewoon. Het zwaard kan nog steeds vallen. Daar heeft het uitstel niets mee te maken.

  32. The Following User Says Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    Laird (17 februari 2016)

  33. #5649
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    Of staat dit los van heel het Tadic verhaal?

    Nou ik blijf me verbazen over hoe matig Twente word aangepakt, terwijl de concurrentie alles keurig voor elkaar heeft, maakt Twente er een zooitje van! En staan ze dankzij een speler die ze eigenlijk niet mochten hebben, op een plek waar ze anders niet hadden gestaan waarschijnlijk.
    Nee, het Tadic verhaal is zeer waarschijnlijk de reden achter het gevraagde uitstel. Als je mijn stuk van vanmorgen had gelezen was het misschien iets duidelijker. Begin december zijn er onregelmatigheden gevonden rondom een of meerdere transfers. Dat is netjes gemeld bij de KNVB, enkel nog niet hoe, wie en wat. Pas op 19 januari is dat gebeurt. Men heeft gemeld dat het de transfer van Tadic betrof en dat er dubieuze betalingen zijn gevonden. Nu er steeds meer duidelijk aan het worden is, zie mijn verhaal van deze morgen, is nog niet duidelijk wat de consequenties zijn voor de halfjaarcijfers die Twente moet aanleveren en daarom vraagt men uitstel. Ik zie niet wat daar abnormaal of zelfs corrupt aan is van de KNVB.
    Laatst gewijzigd door Radicofani; 17 februari 2016 om 18:13

  34. The Following User Says Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    Keiser (17 februari 2016)

  35. #5650
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Maar dat kan nog steeds. We hebben het hier over uitstel wat in elke vorm en in elke bedrijfstak voorkomt. Twente vraagt uitstel op schijnbaar goede gronden en krijgt dat gewoon. Het zwaard kan nog steeds vallen. Daar heeft het uitstel niets mee te maken.
    Duidelijk. Dank voor de toelichting.

  36. The Following 2 Users Say Thank You to Laird For This Useful Post:

    Keiser (17 februari 2016),Radicofani (17 februari 2016)

  37. #5651
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    De schijn werkelijkheid is in feite werkelijkheid.
    Je kan geen gehele competitie over laten spelen, de voor de hand liggende straffen is denk ik:
    geld boete en verplicht terug treden alle bestuur s personen die ook maar enigzins met de fraude op de hoogte waren. Daar waar mogelijk aansprakelijk stellen. Speler s en toeschouwers kun je in feite nu niet meer straffen.
    Schoon schip maken.
    Tuurlijk kAn dat en dat weet je. Over oogkleppen gesproken. Alle punten vergaart met Tadic inleveren zou n terechte straf zijn.

  38. #5652
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laird Bekijk bericht
    Tuurlijk kAn dat en dat weet je. Over oogkleppen gesproken. Alle punten vergaart met Tadic inleveren zou n terechte straf zijn.
    Wie heeft wie onder druk gezet tijdens de transfer Tadic ?
    Wie had wie in de macht om vals te gaan spelen?

  39. #5653
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Wie heeft wie onder druk gezet tijdens de transfer Tadic ?
    Wie had wie in de macht om vals te gaan spelen?
    Niet van belang voor het verloop vd competitie.

  40. #5654

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    We zullen het wel zien. Twente zal uiteindelijk we de lachende worden en overal mee wegkomen. Dat verwacht ik nog steeds, Twente is te groot om hard aan te pakken.

  41. #5655
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    We zullen het wel zien. Twente zal uiteindelijk we de lachende worden en overal mee wegkomen. Dat verwacht ik nog steeds, Twente is te groot om hard aan te pakken.
    Dat verwacht ik niet eigenlijk. Maar we zullen zien.

  42. #5656
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laird Bekijk bericht
    Niet van belang voor het verloop vd competitie.
    Nee,
    wel voor de eventuele straf bepaling mocht deze kwestie tot een recht zaak komen, wat ik wel verwacht.

    Al is de leugen nog sooh snel de waarheid achterhaalt haar wel.

  43. #5657
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Nee,
    wel voor de eventuele straf bepaling mocht deze kwestie tot een recht zaak komen, wat ik wel verwacht.

    Al is de leugen nog sooh snel de waarheid achterhaalt haar wel.
    Maar met betrekking op je vorige post? Niks?

  44. #5658
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.943
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Verschil = 1. Wat breng je naar buiten ?
    2. Wat houd je achter ?
    3. Ten aanzien van de cijfers klopte de boel boekhoudkundig wel, want er werd goedkeuring aan gegeven. In een betonnen stadion zit welke waarde?
    4. Vertrouwen is niet (eerder) beschadigd indien er geen keihard bewijs op tafel ligt.
    5. de directe omgeving inclusief vrijwel alle fans ( me to)geloofden in de mooie droom die Munsterman aan de dag legde, daardoor werden de gelovigen (fraude) blind
    Veeg me op.

  45. The Following 3 Users Say Thank You to Johan C For This Useful Post:

    Bernardo (17 februari 2016),Laird (17 februari 2016),viktor (17 februari 2016)

  46. #5659
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.843
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Bedankt voor de quote Johan....

  47. #5660
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.943
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Boks ouwe.

  48. The Following User Says Thank You to Johan C For This Useful Post:

    Hoogkamp (17 februari 2016)

  49. #5661
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Veeg me op.
    Nieuwe bezems vegen schoon.

  50. #5662
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Het begint een hele puzzel te worden. Ik had net mijn pa effen aan de lijn. De opgelegde straf tot nu toe is o.a. een voorwaardelijk intrekking van de licentie. Die is opgelegd door de licentiecommissie. Er komt nog een straf van de tuchtcommissie, voor die Doyenzaak. Dat bij elkaar genomen maakt dat ik toch sterk denk dat de KNVB niet veel keuze meer heeft. Ook al wil de KNVB geen nieuwe straf opleggen voor deze zaak die Twente zou kielhalen, de regels zeggen anders. Ik begin toch te vrezen voor een hele zware straf. Als ik het goed heb zitten we bij de licentiecommissie nu op een vinkentouw, intrekken licentie door het afroepen van de voorwaardelijk, en bij de tuchtcommissie is er nog ruimte voor een laatste 3-punter, waarna we ook daar op een vinkentouw zitten.

  51. #5663
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Er is nog ruimte voor een laatste keer puntenaftrek... Dat is toch niet gemaximeerd tot 'slechts' 3 punten, of ben ik dan abuis?

  52. #5664
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.843
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Volgende puntenaftrek zou 12 zijn volgens mij.

  53. #5665
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Volgens mij, zo lees en begrijp ik het, is niet het aantal punten aftrek van belang maar een serie van straffen die de licentiecommissie oplegt. Die is volgens mij gemaximaliseerd tot vijf. Bij strike 5 gaat de licentie door de shredder. Dat staat volgens mij tevens los van de tuchtcommissie. Die straffen tellen niet bij elkaar op. Maar nogmaals, zo lees en begrijp ik het.

  54. The Following 2 Users Say Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    Keiser (18 februari 2016),Laird (17 februari 2016)

  55. #5666
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Volgens mij, zo lees en begrijp ik het, is niet het aantal punten aftrek van belang maar een serie van straffen die de licentiecommissie oplegt. Die is volgens mij gemaximaliseerd tot vijf. Bij strike 5 gaat de licentie door de shredder. Dat staat volgens mij tevens los van de tuchtcommissie. Die straffen tellen niet bij elkaar op. Maar nogmaals, zo lees en begrijp ik het.
    Dat klopt volgens mij, maar jij had het over 'ruimte voor een laatste drie-punter'. Het kan echter ook een 12-punter zijn, dat is wat ik zei....

  56. The Following 2 Users Say Thank You to DonK For This Useful Post:

    Laird (17 februari 2016),Radicofani (17 februari 2016)

  57. #5667
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Dat klopt volgens mij, maar jij had het over 'ruimte voor een laatste drie-punter'. Het kan echter ook een 12-punter zijn, dat is wat ik zei....

    Ja, dat klonk gewoon leuk. Aangezien we tot nu toe 2 keer gestraft zijn met een 3-punter is het aannemelijk dat een eventueel volgend puntaftrek ook een "3-punter" zal zijn.

  58. The Following User Says Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    Keiser (18 februari 2016)

  59. #5668
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.943
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Slechts 3 puntjes aftrek voor al dat gegoochel zou best karig zijn.

  60. #5669
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Slechts 3 puntjes aftrek voor al dat gegoochel zou best karig zijn.
    Mjah...... dat moet ik wel met je eens zijn.........

  61. The Following User Says Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    Laird (17 februari 2016)

  62. #5670
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Trouwens Twente was toch al gestraft voor de deal met Ziyech? Een geldboete omdat ze het oordeel van de KNVB niet hadden afgewacht. Deze is toen "lachend" betaald tot woede van Feyenoord.

    Er zijn daar hele vieze spelletjes gespeeld, keer op keer de boel bedonderd. En elke keer lijken ze er mee weg te komen. Want ahh het huidige bestuur wist er echt niets van......... En de rest vd club heeft ook nooit wat doorgehad.

    Voor de competitie overigens beter, Twente speelt al z'n wedstrijden. Iedereen kan z'n behaalde punten houden en de competitie gaat niet op de schop. Twente de licentie afnemen in de zomerstop, ik heb dan alleen geen idee wie de plek van Twente overneemt.
    Laatst gewijzigd door FCLD; 18 februari 2016 om 10:01

Pagina 126 van 176 EersteEerste ... 2676116124125126127128136 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 7 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 7 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 09:57
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •