Pagina 13 van 176 EersteEerste ... 311121314152363113 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 541 t/m 585 van 7910

Discussie: Twente Nieuws

  1. #541
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Mmm, zeer leuke versterking. Voor een club die het nu nog moet doen met beperkte financiele middelen, is Maaroufi echt een zeer leuke aankoop. Ze weten daar in Enschede wel vaak grote talenten te strikken.

  2. #542
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik pleit voor een terugkeer van Kennedy. Voor de rest zie ik eigenlijk geen goede, scorende rechtsbuiten in Nederland.

  3. #543
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Cairo, v.d. Meyde zijn ook niet verkeerd al zijn ze beide geblesseerd geloof ik.

  4. #544
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Ik pleit voor een terugkeer van Kennedy. Voor de rest zie ik eigenlijk geen goede, scorende rechtsbuiten in Nederland.
    Kennedy gaf laatst nog aan dat Ajax ''niet zijn eindstation is''. Ik betwijfel dus of de beste man nog terug wil naar Enschede. Tel daarbij zijn voor Twente te hoge salaris op en het feit dat hij nu weer basiskracht begint te worden in Amsterdam....

    Nee, geloof niet dat dat mogelijk is.

  5. #545
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitsu Bekijk bericht
    Kennedy gaf laatst nog aan dat Ajax ''niet zijn eindstation is''. Ik betwijfel dus of de beste man nog terug wil naar Enschede. Tel daarbij zijn voor Twente te hoge salaris op en het feit dat hij nu weer basiskracht begint te worden in Amsterdam....

    Nee, geloof niet dat dat mogelijk is.
    Zo gauw hij in aanmerking komt voor de basis kun je dat inderdaad wel vergeten. Dat Ajax niet zijn eindstation is kan best, maar dat hij d'r op vooruit gaat als hij ooit bij Ajax weggaat lijkt me niet. Dit is z'n top denk ik wel.

  6. #546
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Top van FC Twente hoor. Maar dat huren vind ik niet echt wat voor FC Twente. Half jaar plezier, en daarna 'foetsie'. Net als bij Aissati. Als er dan veel interesse komt voor Maaroufi, beleeft Twente er een halfjaar plezier van, en dan is ie ook definitief voor een grote geldsom weg bij Inter.

  7. #547
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Zou VVV Amrabat niet willen ruilen tegen Hersi en Dennenboom?

  8. #548
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Top van FC Twente hoor. Maar dat huren vind ik niet echt wat voor FC Twente. Half jaar plezier, en daarna 'foetsie'. Net als bij Aissati. Als er dan veel interesse komt voor Maaroufi, beleeft Twente er een halfjaar plezier van, en dan is ie ook definitief voor een grote geldsom weg bij Inter.
    1,5 jaar huur met optie tot koop betekent in principe dat Twente alle kaarten in handen heeft. Je zit trouwens ook met een budget dat misschien volgend jaar(uitbreiding stadion) pas groot genoeg is om zulke spelers in een keer vast te leggen. Dan is het niet zo raar om hem eerst te huren.

  9. #549
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Top van FC Twente hoor. Maar dat huren vind ik niet echt wat voor FC Twente. Half jaar plezier, en daarna 'foetsie'. Net als bij Aissati. Als er dan veel interesse komt voor Maaroufi, beleeft Twente er een halfjaar plezier van, en dan is ie ook definitief voor een grote geldsom weg bij Inter.

    Dan heb je niet goed gelezen jongen. FCT heeft een OPTIE TOT KOOP. Met andere woorden als Maaroufi goed bevalt dan kan FCT hem voor een vast bedrag overnemen.

  10. #550
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Zou VVV Amrabat niet willen ruilen tegen Hersi en Dennenboom?
    Zit je ook nog met loon he. Met Amrabat weet je trouwens ook niet of hij het beter doet, hij speelt bij VVV bijna nooit vanaf rechts en meestal op de counter.

  11. #551
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    Zo gauw hij in aanmerking komt voor de basis kun je dat inderdaad wel vergeten. Dat Ajax niet zijn eindstation is kan best, maar dat hij d'r op vooruit gaat als hij ooit bij Ajax weggaat lijkt me niet. Dit is z'n top denk ik wel.
    Ben ik met je eens. Bij een echte Europese topclub zou hij (Kennedy) het niveau niet halen. Een club als Ajax lijkt me toch wel zijn top.

    Zondag speelde hij overigens een goede wedstrijd tegen AZ.

  12. #552
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    Zit je ook nog met loon he. Met Amrabat weet je trouwens ook niet of hij het beter doet, hij speelt bij VVV bijna nooit vanaf rechts en meestal op de counter.
    Amrabat met de snelheid van een counterspeler en de bewegelijkheid van een ouderwetse rechtsbuiten. Mooie voetballer. Volgens mij is zo'n ruil voor beide clubs een goede deal. Ik vrees alleen dat de twee Twentespelers er niet aan mee willen werken.

  13. #553
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Lijkt me ook. D'r werd geloof ik ook al 6 miljoen of iets in die richting voor Amrabat gevraagd, dus ik denk dat je hem wel uit het hoofd kunt zetten. Nee, ik blijf hopen op v.d. Meyde.

  14. #554

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Nee, 6 miljoen werd gezegd !! Dat is door niemand gevraagd,zomaar weer kinklare onzin.
    v.d Meyde mag van mij met zijn dierentuin blijven waar die zit,heb ook altijd het idee dat het een beetje een geldwolf is en daarom zie ik hem ook zo gauw nog niet naar Twente komen.

    Wat betreft de ruil met Hersi-Denneboom voor Amrabat ? Je weet sowiezo dat er in de voetbalwereld weinig "geruild" wordt. En wat moet VVV met zo'n Hersi dan,denk dat ze nog liever alleen Denneboom hebben.

  15. #555
    Blaugrana Messi's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 mei 2006
    Berichten
    103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Maaroufi is een groot talent. Goede speler voor Twente. Bij Internazionale kwam hij niet aan spelen en dus een slimme zet om voor een andere club te spelen op huurbasis. Fred Rutten weet wat hij haalt, want het is geen onbekende van hem. Hij kent hem nog van de jeugdafdeling van PSV en met El Ahmadi heeft Maaroufi Marokkaans gezelschap. Bij Twente kan hij zich ontwikkelen en groeien. Ik ben benieuwd wat hij zal gaan laten zien.

  16. #556
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Ja, het is nu officieel rond. Een huur van anderhalf seizoen, met een optie tot koop. Ik denk dat Twente geweldige zaken heeft gedaan, met hun beperkte financiele middelen.

  17. #557
    Amateur
    Aangemeld
    14 augustus 2007
    Berichten
    10
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Twente is vertrouwde omgeving voor Maaroufi
    15/01/2008 19:05

    FC Twente is erin geslaagd Ibrahim Maaroufi los te weken bij Internazionale. De achttienjarige middenvelder speelt de komende anderhalf jaar op huurbasis voor de Tukkers. De geboren Belg met Marokkaanse roots hoopt in Enschede door te breken.

    Maaroufi weet veel van zijn nieuwe club. 'Ik kwam in contact met FC Twente en wilde heel graag terug naar Nederland', legde Maaroufi uit op de website van FC Twente. 'In het Olympisch Elftal van Marokko speel ik samen met Karim El Ahmadi en met hem sprak ik vaak over Twente. Zelf ken ik trainer Fred Rutten uit de tijd dat ik in de jeugdopleiding van PSV zat en hij staat bekend als een erg goede trainer.'

    Dat hij bij Inter niet verder kwam dan acht minuten in de Serie A en vijftien minuten in de strijd Coppa Italia, verbaast hem niet. 'Roberto Mancini beloofde dat ik mijn kans zou krijgen. Die heb ik ook gehad, maar op het middenveld hebben ze met Patrick Vieira, Olivier Dacourt en Cambiasso grote spelers die het gemaakt hebben en dan is het logisch dat ik niet speel.'

    Bij de nummer vijf van de Eredivisie staat hij er beter voor, denkt Maaroufi. 'Bij mijn terugkeer in Nederland zal het weer even wennen zijn, maar als ik het goed doe weet ik zeker dat ik bij FC Twente speeltijd krijg.'

  18. #558
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    FC Twente heeft met Inter Milan een akkoord bereikt over Ibrahim Maaroufi. De 18-jarige middenvelder komt het komende anderhalf jaar op huurbasis uit voor FC Twente. In de overeenkomst is een optie tot koop opgenomen. FC Twente.nl sprak dinsdagmiddag met Ibrahim Maaroufi.

    De Marokkaanse speler voetbalde eerder in de jeugdopleidingen van PSV en RSC Anderlecht en staat sinds de zomer van 2006 onder contract bij de Italiaanse kampioen. De keuze om in deze fase van zijn carriére over te stappen naar FC Twente was bewust. “Ik kwam in contact met FC Twente en wilde heel graag terug naar Nederland”, zegt Maaroufi. “In het Olympisch Elftal van Marokko speel ik samen met Karim (El Ahmadi red.) en met hem sprak ik vaak over FC Twente. Hij heeft het hier erg naar zijn zin. Zelf ken ik trainer Fred Rutten uit de tijd dat ik in de jeugdopleiding van PSV zat en hij staat bekend als een erg goede trainer.”

    Op het moment dat hij bij PSV regelmatig met de selectie meetrainde, richtte Inter Milan het vizier op de talentvolle middenvelder. “Ze hadden mij gezien op een jeugdtoernooi. Ik heb vorig seizoen een gesprek gehad met trainer Roberto Mancini en hij beloofde dat ik mijn kans zou krijgen. Die heb ik ook gehad, maar op het middenveld hebben ze met Patrick Vieira, Olivier Dacourt en Cambiasso grote spelers die het gemaakt hebben en dan is het logisch dat ik niet speel.”


    Trainer/Coach Fred Rutten verwelkomt Ibrahim Maaroufi bij FC Twente

    Vanuit Italië heeft Ibrahim de verrichtingen van FC Twente het laatste jaar goed gevolgd. “Ze draaien goed mee in de competitie en FC Twente heeft met Blaise N’Kufo, Orlando Engelaar en Karim El Ahmadi spelers waarvan ik heel veel kan leren. Bij mijn terugkeer in Nederland zal het weer even wennen zijn, maar als ik het goed doe weet ik zeker dat ik bij FC Twente speeltijd krijg. Het laatste anderhalf jaar heb ik dan wel bij Inter Milan gespeeld, maar de komende periode ben ik 100% gericht op FC Twente. Dan wil ik mijn voeten laten spreken.” Wat voor type speler kunnen de supporters van FC Twente vanaf heden verwachten? “Ik hou van het positiespel en kan op meerdere plaatsen op het middenveld uit de voeten. Door nu hard te werken wil ik bij FC Twente veel van de trainer en het team leren.”

    Technisch Manager Fred Rutten: 'Ibrahim ken ik nog van mijn PSV-tijd en is een jonge getalenteerde speler, die op verschillende posities kan spelen. Hij wil zich graag doorontwikkelen bij FC Twente.'

  19. #559
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Maaroufi: Ibrahimovic raadde me de overstap naar Twente aan

    16 Januari 2008 12:20: Utop

    "Volgens Inter-trainer Mancini heb ik een heel goede keus gemaakt, want hij wist mij te vertellen dat Twente een van de beter voetballende ploegen van Nederland is. (...) In Italië weten de spelers en de trainers heel goed hoe er wordt gespeeld in Nederland en waar de talenten zitten. (...) Zelfs een ster als Ibrahimovic raadde me deze stap aan."

    Ook in Italië zijn de prestaties van Twente doorgedrongen, aldus nieuwe aanwinst Ibrahim Maaroufi in de Tubantia

  20. #560
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Het was mij bekent dat er wekelijks tientallen scouts vanuit Engeland naar Nederland vliegen om eredivisiewedstrijden te bezoeken en dat de engelsen Nederland zo ongeveer als "hun" voetbal-achtertuin beschouwen, maar het verbaast mij dat men ook in Italië zo goed op de hoogte is.

  21. #561

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Twente is dus een huurcontract overeengekomen met Internazionale over Maaroufi,anderhalf jaar.Zijn contract bij Inter loopt tot 2009,het kan aan mij liggen maar ik vind het dan zeer vreemd dat Twente dat een optie tot KOOP heeft "bedongen". Volgens mij kan die kerel dan toch gewoon gaan en staan waar die wil ?

  22. #562
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    WORLD SPORT


    Ajax Keen On Signing Engelaar


    Amsterdam-based De Telegraaf, the biggest selling morning daily in the Netherlands, reveals today that the Johan Cruyff Schaal and Beker holders have already made Twente an offer for the international attacking midfielder, whose club however refuse to negotiate.

    Twente brought the towering (1.98 m) former centre-forward back to his homeland from Belgian side Genk in August 2006. An ex-Breda man, Engelaar has since scored 11 goals in 57 matches and taken up the captain’s armband.

    Usually playing on the left midfield position of Fred Rutten’s favourite 4-3-3 formation, the 28-year-old is under contract until June 30, 2009. However, it could be that Twente will change their minds, as they have just acquired another midfielder, the highly rated 18-year-old Belgian U-21 international (of Moroccan origin) Ibrahim Maaroufi on loan from Internazionale until the end of the season.

  23. #563
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Beker holders? Waar pluk je dit bericht vandaan dan?

  24. #564
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Van Twente.net:

    In de Tubantia van vrijdagochtend staat te lezen hoe onze voorzitter Martin van Geel de deur heeft gewezen. Van Geel wou namens Ajax een bod uitbrengen op Orlando Engelaar, maar Munsterman weigerde te onderhandelen over een overgang. Op de vraag van Van Geel of Twente dan geen geld nodig had, antwoordde hij met een simpel "nee." "En ook al had Ajax een bod uitgebracht dan was het nog te laag geweest."

    Munsterman hoopt hiermee dat Ajax de interesse naar een andere speler verlegt, want zo zei hij: "Wij laten nou eenmaal niemand gaan". Overigens weet de Telegraaf diezelfde ochtend te melden dat hij Ajax met een vraagprijs van vijftien miljoen heeft afgeschrokken.

  25. #565
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    Beker holders? Waar pluk je dit bericht vandaan dan?
    http://footballsport1.blogspot.com/2...-engelaar.html

  26. #566
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    15 miljoen voor engelaar
    Geen club dat zo´n bedrag voor hem neerlegt

  27. #567
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Dat was ook de bedoeling.

  28. #568
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Ach ja, engelaar vindt het allemaal maar best. Maar flik hetzelfde maar eens bij een 22-25 jarige. De pikt he niet en dan krijg je alves tafarelen.

  29. #569
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Goed nieuws

    Ajax lijkt Orlando Engelaar alweer uit het hoofd te hebben gezet. Afgelopen week meldden de Amsterdammers zich bij zijn werkgever FC Twente. Omdat de Tukkers maarliefst vijftien miljoen willen vangen voor de 29-jarige middenvelder, is Ajax alweer afgehaakt.

    "Over Engelaar kan ik kort zijn. Er wordt vijftien miljoen euro voor hem gevraagd. Dat is buitenproportioneel voor iemand van 29 jaar. Daar doen we dus niet aan mee", aldus Martin van Geel, technisch directeur van Ajax, in AD Sportwereld.

    Van Geel, die Hedwiges Maduro gisteren naar Valencia zag gaan, kon niets zeggen over FC Groningen-speler Bruno Silva. Ajax heeft nadrukkelijke belangstelling voor de Uruguyaan, maar Groningen wil vooralsnog niet meewerken aan een transfer.

  30. #570
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MisterVitesse Bekijk bericht
    Ach ja, engelaar vindt het allemaal maar best. Maar flik hetzelfde maar eens bij een 22-25 jarige. De pikt he niet en dan krijg je alves tafarelen.
    Ligt maar net aan het karakter van de desbetreffende speler. Wesley Sneijder vond ik bijvoorbeeld keurig reageren bij Ajax, Luis Suarez, Bruno Silva en Alves dan weer niet.

  31. #571
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    Ligt maar net aan het karakter van de desbetreffende speler. Wesley Sneijder vond ik bijvoorbeeld keurig reageren bij Ajax, Luis Suarez, Bruno Silva en Alves dan weer niet.
    Niet alleen de speler, ook de zaakwaarnemer kan kwaad stichten bij spelers waarvan je zulke reacties dan weer helemaal niet van verwacht.

  32. #572
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Hangt ook weer puur van de spelers af. Je ziet dat veel vaker gebeuren bij zuid-amerikaanse spelers dan bij West-europese.

  33. #573
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    Hangt ook weer puur van de spelers af. Je ziet dat veel vaker gebeuren bij zuid-amerikaanse spelers dan bij West-europese.
    Nou ik heb er juist 1 voor je gevonden: Michael Jansen.

  34. #574
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Die komt uit de jeugdopleiding van Vitesse, dan vraag je om problemen.

  35. #575
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    :dry: :angel_not:

  36. #576
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    El Ahmadi klaar voor het grotere werk

    Karim El Ahmadi heeft dit voetbaljaar definitief zijn vleugels in de Eredivisie uitgespreid. Aan belangstelling dan ook niet tekort voor de 22-jarige middenvelder van FC Twente. Zelf ziet hij zijn toekomstplannen al enigszins voor zich, op de Nederlandse bodem welteverstaan.

    “Mijn focus ligt bij FC Twente. Ik wil per se deze lijn doortrekken”, vertelt El Ahmadi aan Sportweek. “Dat kan bij deze club onder deze trainer (Fred Rutten, red.). Daarom blijf ik hier dit seizoen, waarmee hij een tussentijds vertrek bij Twente in ieder geval uitsluit.

    In eind oktober 2007 tekende de geboren Enschedeër nog een opgewaardeerd contract. Een slimme zet, gezien het hogere transferbedrag wat de Tukkers komende zomer nu voor hem kunnen beuren, want een vertrek bij Twente lijkt een logische stap.

    “Ik heb het naar mijn zin bij FC Twente, maar iedere speler van een subtopper heeft de ambitie om een transfer naar de top vier te maken”, doelt El Ahmadi op een vervolg in de Eredivisie, terwijl ook het buitenland lonkt. “Het is mijn insteek om ook volgend seizoen in Nederland te blijven", geeft hij zijn bedoelingen aan, al speelt er momenteel weinig rondom zijn persoon. “Ik heb van mijn zaakwaarnemer begrepen dat er niets concreet is.”


    Ik gun hem wel een transfer naar een topclub, maar ik hoop dat we hem nog lang kunnen bewonderen in Enschede!

  37. #577
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenFCT Bekijk bericht
    El Ahmadi klaar voor het grotere werk

    Karim El Ahmadi heeft dit voetbaljaar definitief zijn vleugels in de Eredivisie uitgespreid. Aan belangstelling dan ook niet tekort voor de 22-jarige middenvelder van FC Twente. Zelf ziet hij zijn toekomstplannen al enigszins voor zich, op de Nederlandse bodem welteverstaan.

    “Mijn focus ligt bij FC Twente. Ik wil per se deze lijn doortrekkenâ€, vertelt El Ahmadi aan Sportweek. “Dat kan bij deze club onder deze trainer (Fred Rutten, red.). Daarom blijf ik hier dit seizoen, waarmee hij een tussentijds vertrek bij Twente in ieder geval uitsluit.

    In eind oktober 2007 tekende de geboren Enschedeër nog een opgewaardeerd contract. Een slimme zet, gezien het hogere transferbedrag wat de Tukkers komende zomer nu voor hem kunnen beuren, want een vertrek bij Twente lijkt een logische stap.

    “Ik heb het naar mijn zin bij FC Twente, maar iedere speler van een subtopper heeft de ambitie om een transfer naar de top vier te makenâ€, doelt El Ahmadi op een vervolg in de Eredivisie, terwijl ook het buitenland lonkt. “Het is mijn insteek om ook volgend seizoen in Nederland te blijven", geeft hij zijn bedoelingen aan, al speelt er momenteel weinig rondom zijn persoon. “Ik heb van mijn zaakwaarnemer begrepen dat er niets concreet is.â€


    Ik gun hem wel een transfer naar een topclub, maar ik hoop dat we hem nog lang kunnen bewonderen in Enschede!
    Of AZ nou een stap vooruit is betwijfel ik ook. Heeft net als Twente een talentvolle selectie, zonder echte toppers. En ook qua toekomst ziet het er bij AZ op het moment ook niet zo heel veel beter meer uit dan bij Twente. Tuurlijk, d'r is veel geld bij AZ. Maar Twente zet ook snel stappen en lijkt ze aardig bijgebeend te zijn. Ons elftal is op het moment zelfs meer in evenwicht dan die van AZ. Zouden d'r nog versterkingen op de zwakke plekken bijkomen heb je zelfs een heel goed elftal, met een hele goede toekomst ook nog met talenten als Maaroufi, Arnautovic, Rendla, Douglas, Schimpelsberger, Elia en een zooi aan eigen talent achter de hand.

    Maar van de andere kant kan het ook zo zijn dat z'n plek zo door een van de eerder genoemde talenten overgenomen wordt, en je met de zak geld die hij op moet brengen verder aan de toekomst kunt werken.

  38. #578
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Maandag 21-1-2008 - Fawkes

    Twente maakt werk van Bjarni Vidarsson

    Het jongere broertje van Arnar Vidarsson heeft een goede indruk gemaakt op FC Twente tijdens zijn stageperiode. In de oefenwedstrijd die hij vorige week afwerkte met Jong Twente gaf hij twee assists. Twente gaat kijken in hoeverre het mogelijk is de IJslander over te nemen van Everton.

    Ibrahim Maaroufi nog niet speelgerechtigd
    Maaroufi is nog niet speelgerechtigd voor FC Twente, hij wacht nog op goedkeuring van de Italiaanse bond.

    Braafheid en Heubach missen Feyenoord uit
    Voor Edson Braafheid en Jeroen Heubach komt de gele kaart die ze kregen in het duel met FC Groningen slecht uit, beiden missen nu het eerstkomende duel in Rotterdam tegen Feyenoord. De verwachting is dat Ramon Zomer en Niels Wellenberg hun plekken zullen innemen.

    Vrouwenvoetbal
    Het Nederlands vrouwenelftal heeft afgelopen weekend een oefenduel gespeeld tegen de jongens van Saestum B1, Oranje won met 4-0. Alle opgeroepen speelsters kwamen in actie, waardonder zes dames (Twente was hofleverancier) van Twente. Marloes de Boer scoorde de 2-0 en Anouk Dekker bepaalde de eindstand op 4-0 uit een mooie vrije trap. Aanstaande donderdag gaat voor de vrouwen de competitie weer van start. Op het terrein van ATC ontvangt Twente de vrouwen van Heerenveen.

  39. #579
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Bild Zeitung

    Stevens hilft bei Trainersuche
    Wird's ein Holländer?


    Vom HSV berichtet BABAK MILANI
    Neuer Trainer gesucht...

    Wer wird Nachfolger von Coach Huub Stevens? Wer kann die erfolgreiche Arbeit des Niederländers ab Sommer 2008 hinaus fortsetzen?

    Der HSV sondiert die Kandidaten. Darunter sind natürlich auch einige Landsmänner von Stevens.

    Wird‘s ein Holländer?

    Gut möglich. Das kleine Nachbarland verfügt über zahlreiche hochangesehene Fußball-Lehrer (z.B. Rijkaard, Hiddink, van Gaal, van Basten, Adriaanse, Koeman).

    Kein Wunder, dass nach dem Test in Aachen (2:1) Stevens und Sportchef Dietmar Beiersdorfer in den Wagen sprangen, auf „Trainer-Tour“ in die Niederlande fuhren.

    Ihre Absicht: Bei Kandidaten anklopfen und diese abklopfen...

    Stevens will vor seinem Wechsel nach Eindhoven in Hamburg ein bestelltes Feld zurücklassen. Dazu gehört natürlich an erster Stelle ein geeigneter Trainer für den HSV.

    Deshalb hilft Huub aktiv bei der Suche mit, nutzt seine Kontakte und sein Telefonbuch, damit Beiersdorfer mit den möglichen Personen die Perspektiven absprechen kann.

    Der HSV-Coach: „Es gibt keinen zweiten Huub Stevens, keine Kopie von mir. Er muss seine eigene Philosophie mitbringen.“

    Die Kandidaten Bert van Marwijk verlor mit Feyenoord das Rotterdam-Duell 1:2 bei Excelsior, liegt auf Tabellenplatz 3Foto: Imago 1/4
    Wie seine Landsleute auf der Trainerbank ticken, weiß Huub ziemlich genau. „Wenn ich dem HSV irgendwie helfen kann, mache ich das gerne. Nur einen Nachfolger werde ich nicht vorschlagen.“

    Das ging schon einmal beim HSV schief. Im März 1992 empfahl Ex-Coach Gerd-Volker Schock Egon Coordes als Nachfolger . Die Ära von „Ekel Egon“ endete nach nur sechs dramatischen Monaten in einem Desaster.

    Ganz oben auf der immer konkreter werdenden Kandidatenliste der Hamburger stehen zurzeit zwei Namen: Bert von Marwijk (55/Feyenoord Rotterdam) und Fred Rutten (45/Twente Ensche de).

    van Marwijk arbeitete zwei Jahre in Dortmund (2004 bis 2006), unterschrieb in diesem Sommer für zwei Jahre in Rotterdam. Zudem soll er als Nachfolger von Marco van Basten als holländischer Nationaltrainer im Gespräch sein. Rutten sollte im Winter neuer Trainer von Eindhoven werden, blieb damals lieber in Enschede, zählt mit seinem Team zu den großen Überraschungen der Liga.


    Der Neue beim HSV – wird‘s also ein Holländer?

  40. #580
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Volgens de Ajax-watcher van VI zou Ajax een bod van 3 miljoen euro hebben uitgebracht op Orlando Engelaar. daarop zou FC Twente een vraagprijs van 15 miljoen euro hebben neergelegd. De verwachting is dat Ajax nu met een tweede bod zal komen. De VI-watcher sprak de verwachting uit dat er met een bedrag van zo'n 8 miljoen euro wel een akkoord zou moeten kunnen worden bereikt

    3 Miljoen voor Engelaar

    Bron: VI

  41. #581
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Over Engelaar, Amrabat en Arke
    Dinsdag 22-1-2008 - Fawkes

    FC Twente wil contract Engelaar verlengen
    FC Twente is in gesprek met de door Ajax begeerde Orlando Engelaar om zijn contract te verlengen tot medio 2011 zo meldt de Tubantia. Opmerkelijk is deze actie te noemen, daar Ajax vorige week nog verregaande intresse in de middenvelder had, maar Munsterman heeft hun laten weten Engelaar niet te willen laten gaan en volgens de voorzitter is de intresse daarmee van de baan. Twente wil Engelaar nu dus voor een langere periode aan zich binden. "En ik ga ervan uit dat ons dat gaat lukken" aldus Munsterman in de Tubantia.

    FC Twente meldt zich bij VVV voor Amrabat
    In de Tubantia valt ook te lezen dat Twente zich officieel bij VVV heeft gemeld voor Nordin Amrabat. FC Twente heeft de intentie Amrabat, van wie het contract doorloopt tot medio 2010, over te nemen in de zomer. Eenvoudig zal dit niet worden vanwege de moordende concurentie om de rappe vleugelspeler. Heerenveen en Utrecht hebben ook al hun intresse getoond. VVV heeft een vraagprijs van vijf miljoen euro genoemd om poteniële kopers af te schrikken.

    Twente en Arke willen langer door
    FC Twente en Arke hebben de intentie uitgesproken om het sponsorcontract te verlengen. Het huidige contract van Arke loopt deze zomer af. Vooralsnog is er ook nog geen reden om aan te nemen dat de naam van het stadion zal veranderen.

  42. #582
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard FCT wil contract Engelaar verlengen

    FC Twente wil contract Engelaar verlengen

    FC Twente is in gesprek met de door Ajax begeerde Orlando Engelaar om zijn contract te verlengen tot medio 2011 zo meldt dagblad TC Tubantia in de editie van 22 januari. Opmerkelijk is deze actie te noemen, daar Ajax vorige week nog verregaande intresse in de middenvelder had, maar Munsterman heeft hun laten weten Engelaar niet te willen laten gaan en volgens de voorzitter is de intresse daarmee van de baan. Twente wil Engelaar nu dus voor een langere periode aan zich binden. "En ik ga ervan uit dat ons dat gaat lukken" aldus Munsterman in de Tubantia.

    Joop Munsterman gaat in de tegenaanval. Opmerkelijke man deze voorzitter. Zal het hem lukken om Engelaar voor Twente te behouden?

  43. #583
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Vrees voor jullie van niet. Engelaar is al 28? en een nieuwe meerjarig contract zou zijn overgang naar een 'topclub' aardig bemoeilijken en met de interesse van Ajax op de achtergrond zal Engelaar denk ik toch voorzichtig zijn.

  44. #584
    Starlet 1.0's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2008
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    3
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Naar een topclub...

    ... en dan daar uiteindelijk gaan bankzitten.

  45. #585
    Chief
    Guest

    Standaard

    Zou niet weten waarom hij bij Twente zou moeten verlengen...hij ligt nog vast en op zijn leeftijd en met zijn niveau is het gewoon tijd voor de stap hoger.
    Als Engelaar ambitie heeft dan verlengt ie niet, omdat nu al clubs als Ajax hem willen.

Pagina 13 van 176 EersteEerste ... 311121314152363113 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 33 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 33 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 09:57
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •