Pagina 2 van 176 EersteEerste 12341252102 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 90 van 7910

Discussie: Twente Nieuws

  1. #46
    FC Twente Fan Olli3's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 december 2006
    Locatie
    Enschede
    Leeftijd
    35
    Berichten
    6
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Achilles '14?

    kdenk dat je Achilles'12 bedoelt

  2. #47
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Ook goed..

  3. #48
    FC Twente Fan Olli3's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 december 2006
    Locatie
    Enschede
    Leeftijd
    35
    Berichten
    6
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Is wat anders hoor

  4. #49
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Wat anders?

  5. #50
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Edson Braafheid tekent in januari vrijwel zeker voor FC Twente. De linksback beschikt over een aflopend contract bij FC Utrecht, waardoor de Domstedelingen op deze manier nog wat geld vangen voor hun jeugdproduct.
    De transfer van Braafheid naar Twente is opmerkelijk te noemen, aangezien de jeugdinternational afgelopen zomer nog in de belangstelling stond van Feyenoord, Ajax, AZ en PSV. Desondanks denkt de jeugdige verdediger dat een stap richting Enschede het beste is voor zijn ontwikkeling.

  6. #51
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Edson Braafheid tekent in januari vrijwel zeker voor FC Twente. De linksback beschikt over een aflopend contract bij FC Utrecht, waardoor de Domstedelingen op deze manier nog wat geld vangen voor hun jeugdproduct.
    De transfer van Braafheid naar Twente is opmerkelijk te noemen, aangezien de jeugdinternational afgelopen zomer nog in de belangstelling stond van Feyenoord, Ajax, AZ en PSV. Desondanks denkt de jeugdige verdediger dat een stap richting Enschede het beste is voor zijn ontwikkeling.
    Goed nieuws!

  7. #52
    FC Twente Fan Olli3's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 december 2006
    Locatie
    Enschede
    Leeftijd
    35
    Berichten
    6
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Braafheid? Eh ken ik niet:o lol, kben niet zo thuis met andere clubs

  8. #53
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olli3 Bekijk bericht
    Braafheid? Eh ken ik niet:o lol, kben niet zo thuis met andere clubs
    Braafheid is van FC Utrecht.

  9. #54
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Daar hebben jullie zeker een hele goede mee..

    En Olli3 kom onder die steen vandaan

  10. #55
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni Bekijk bericht
    Daar hebben jullie zeker een hele goede mee..
    Braafheid kan wel goed zijn bij Utrecht, maar hoeft niet Per sé goed te zijn bij Twente.

  11. #56
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Braafheid kan wel goed zijn bij Utrecht, maar hoeft niet Per sé goed te zijn bij Twente.
    Ja zo kan je nog we lhonderden stellingen bedenken.. Rooney mag het wel aardig doen bij Man Utd maar daarom hoeft hij het nog niet goed te doen bij Twente.. Raul scoord aardig in de CL maar daarom hoeft hij het nog neit goed te doen in de Eredivisie. Stam verdedigt al jaren op een goed niveau maar daarom hoeft hij dat niveau bij Twente nog neit te halen.. enz enz. Je moet een speler toch echt halen op basis van wat hij bij andere teams heeft laten zien.

  12. #57
    FC Twente Fan Olli3's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 december 2006
    Locatie
    Enschede
    Leeftijd
    35
    Berichten
    6
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ihlosi Bekijk bericht
    Ja zo kan je nog we lhonderden stellingen bedenken.. Rooney mag het wel aardig doen bij Man Utd maar daarom hoeft hij het nog niet goed te doen bij Twente.. Raul scoord aardig in de CL maar daarom hoeft hij het nog neit goed te doen in de Eredivisie. Stam verdedigt al jaren op een goed niveau maar daarom hoeft hij dat niveau bij Twente nog neit te halen.. enz enz. Je moet een speler toch echt halen op basis van wat hij bij andere teams heeft laten zien.
    Mee eens

    @ benni: Mja, benni, ik heb niet super veel tijd, dus kijk meestal puut de twente wedstrijden/verslagen enzo

  13. #58

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Braafheid kan wel goed zijn bij Utrecht, maar hoeft niet Per sé goed te zijn bij Twente.
    Wie is er onder Rutten een mindere voetballer geworden vind jij dan ?

  14. #59
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shag & Jones Bekijk bericht
    Wie is er onder Rutten een mindere voetballer geworden vind jij dan ?
    Zeg ik dat? Het kán altijd

  15. #60
    FC Twente Fan Olli3's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 december 2006
    Locatie
    Enschede
    Leeftijd
    35
    Berichten
    6
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    TwenteTom, doe niet zoveel moeite voor posts jonk. Beeetje onnozele posts...

    Ik denk dat het voor een gemiddelde speler echt goed is om bij FC Twente te spelen. Veel spelers zijn niet super goed en daarna bij FC Twente bloeien ze weer op Zoals Engelaar bloeit weer helemaal op

  16. #61
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olli3 Bekijk bericht
    TwenteTom, doe niet zoveel moeite voor posts jonk. Beeetje onnozele posts...

    Ik denk dat het voor een gemiddelde speler echt goed is om bij FC Twente te spelen. Veel spelers zijn niet super goed en daarna bij FC Twente bloeien ze weer op Zoals Engelaar bloeit weer helemaal op
    Dat klopt wel. Maar sommigen stikken dan van de arrogantie. Maar ja laat maar zitten.

  17. #62
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Aan het eind van dit seizoen loopt het contract van Youssouf Hersi af bij Vitesse. De 24-jarige middenvelder kan daarom transfervrij vertrekken uit Arnhem. Na enkele onderhandelingen konden Hersi en de club het niet eens worden over contractverlenging.

    Nu heeft FC Twente interesse getoond in de vaardige buitenspeler. De technische staf van FC Twente wil binnenkort een gesprek met Hersi om de mogelijkheden te bespreken. Verder zou Hersi nog in de belangstelling staan van een aantal binnenlandse en buitenlandse clubs.

  18. #63
    Rasechte Maassluizer Baraja's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 oktober 2006
    Locatie
    Maassluis
    Leeftijd
    32
    Berichten
    82
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Einde carriere Gakhokidze in zicht
    Geschreven door Jurre de Ruiter op woensdag, 27 december om 18:25

    De kans is groot dat Giorgi Gakhokidze volgende week zijn carriere beëindigt. De middenvelder van FC Twente kampt al twee jaar met blessures en verwacht dat zijn contract per 1 januari wordt ontbonden.

    "Wat moet de club met mij", vraagt Gakhokidze zich tegenover TC Tubantia af. "Ik ben al twee jaar geblesseerd. Ik voel me heel slecht, het is me te veel geworden. Ik heb alles geprobeerd om fit te worden, maar het helpt niet."

    "Ik begrijp Twente heel goed, ze hebben niets aan me. Ik heb deze week alles aan de voorzitter en de trainer uitgelegd en ze gevraagd wat ik moet doen. Ik weet het zelf ook niet meer. De kans dat ik stop met voetbal is heel groot, eigenlijk weet ik het bijna zeker. Soms kan ik na een training tien dagen niet lopen van de pijn in mijn spieren. Ongelooflijk", aldus een telerugestelde Gakhokidze.

    Dit seizoen kwam de 31-jarige Georgier slechts tweemaal in actie. Vorig seizoen wist hij nog tot vijftien duels te komen.

    (frontpage vz)

  19. #64
    Koning van... Fabregas-02's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 april 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    32
    Berichten
    40
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Hersi is een beetje overbodig,we hebben genoeg aanvallers jammer dat van Gakhokidze vond hem wel altijd een redelijke voetballer.

  20. #65
    FC Twente Fan Olli3's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 december 2006
    Locatie
    Enschede
    Leeftijd
    35
    Berichten
    6
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    tis 2-0

  21. #66
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olli3 Bekijk bericht
    tis 2-0
    Tegen AZ?

  22. #67
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    FC Twente heeft met het oog op de toekomst drie A-junioren vastgelegd. Het gaat om Jules Reimerink, doelman Melvin Koetsier en Wout Droste. Het trio krijgt volgens TC Tubantia een jeugdcontract. De laatste twee spelers waren ook mee op trainingskamp in Spanje. Eerder werd al bekend dat A-junior Qays Shayesteh een jeugdcontract tekende.

  23. #68
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Sibum en Niemeyer zijn weg bij FC Twente

    15/1/2007 16:27

    Bas Sibum en Peter Niemeyer spelen niet langer bij FC Twente. Niemeyer verhuist naar Werder Bremen, Roda JC neemt Sibum over.
    Sibum zette in Kerkrade zijn handtekening onder een contract tot de zomer van 2011. De 24-jarige middenvelder meldt zich dinsdag voor zijn eerste training bij de selectie van coach Huub Stevens.

    Dit seizoen speelde Sibum dertien duels namens Twente, zes keer startte hij in de basis. Volgens technisch directeur én coach Fred Rutten was een vertrek de beste optie. 'In de situatie waarin Bas Sibum zich bij FC Twente bevond, is deze oplossing het beste voor beide partijen', legde Rutten uit op de website van de Tukkers.

    Sibum heeft er drieënhalf seizoen opzitten bij de Enschedese club, waarvoor hij 87 wedstrijden speelde en geen enkele keer scoorde. Na dit seizoen zou zijn contract aflopen. Hij begon zijn loopbaan bij Emmen.

    FC Twente maakte tevens bekend dat de club tot een akkoord is gekomen met Werder Bremen over de transfer van Niemeyer. De 23-jarige Duitser vertrekt per direct naar de koploper van de Bundesliga. Net als Sibum tekende hij tot medio 2011 bij zijn nieuwe club.

    (vi.nl)

  24. #69
    stravaganza's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 januari 2006
    Berichten
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Met Hersi heeft FC Twente een zeer creatieve voetballer die met de hulp van Rutten een goeie mentaliteit moet krijgen! Ik hoop dat het hem lukt.. anders gaat t net zo als bij de andere clubs waar Hersi heeft gespeeld

  25. #70
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stravaganza Bekijk bericht
    Met Hersi heeft FC Twente een zeer creatieve voetballer die met de hulp van Rutten een goeie mentaliteit moet krijgen! Ik hoop dat het hem lukt.. anders gaat t net zo als bij de andere clubs waar Hersi heeft gespeeld
    Snap niet dat Hersi naar Twente komt, hij komt denk ik op de bank.

  26. #71
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    aissati verhuurd aan twente!!(h)

  27. #72
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Ja idd, relaxed he

  28. #73
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Dmitri Shoukov gaat binnenkort stoppen met voetbal, dit vertelde de 31-jarige middenvelder tegenover TC Tubantia. Shoukov kampt alle, net als Gakhokidze, lange tijd met blessures. 'Voor Twente en mij is het beter dat we uit elkaar gaan. Ik word gestoord van mijn situatie’, aldus de Rus. ‘Steeds maar die blessures, dat is niet goed voor de club en niet voor mezelf.’ Binnenkort heeft Shoukov een gesprek met Munsterman over zijn toekomst. ‘Ik blijf voorlopig in Enschede wonen. Het is moeilijk om te moeten stoppen, ik moet een ander leven gaan leven. Maar het is beter, ik zie er geen heil meer in.’ Dit seizoen speelde Shoukov nog niet voor FC Twente. In totaal kwam de Rus tot 37 wedstrijden voor FC Twente en scoorde hij vier keer.

  29. #74
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'FC Twente praat met twijfelende Denneboom'

    19/1/2007 18:07

    NEC dwarsboomde een tussentijdse transfer naar Willem II. Maar de Nijmeegse club dreigt Romano Denneboom na dit seizoen kwijt te raken aan FC Twente.
    Denneboom (25) twijfelt sterk of hij langer in Nijmegen moet blijven. De aanvaller stelt dan weer vast zeker te zullen vertrekken uit De Goffert om vervolgens een langer verblijf bij NEC niet uit te sluiten.

    Volgens RTV Oost zit Denneboom nu om de tafel met FC Twente. De Enschedese club overweegt de aanvaller komende zomer over te nemen van NEC. Met de overgang is geen afkoopsom gemoeid, omdat het contract van Denneboom afloopt.

    (vi.nl)

  30. #75
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Lijkt mij geen versterking voor Twente. Heeft zo zijn uitschieters dat hij goed speelt en scoort zoals tegen Ajax. Maar dikwijls zie je hem tijdens een wedstrijd ook enkel mislukte acties maken, of voorzetten geven die niet aankomen, ook al ligt dat natuurlijk niet altijd aan de aangever. De spelers die Twente nu heeft voor zijn positie vind ik toch kwalitatief een stukje beter.

  31. #76
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    FC Twente heeft een overeensteming bereikt met FC Utrecht-speler Edson Braafheid. De verdediger is na dit seizoen transfervrij en tekende onlangs een contract bij Twente voor drie jaar.

    De 23-jarige speler zal zich per 1 juli bij de selectie van FC Twente toevoegen. Wel moet Edson Braafheid nog een medische keuring ondergaan om de definitiefe overstap te maken naar De Tukkers.

    Sinds 2003 staat de verdediger onder contract bij de club uit Utrecht. Hij speelde daar tot nu toe 82 wedstrijden en wist daaruit twee keer het net te vinden. Vorig jaar werd Edson Braafheid met Jong Oranje de Europese Kampioen.

    (voetbalcentraal)(h)

  32. #77
    Kalm aan en rap 'n beetje Stephanovic's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juni 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.486
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Sjoekov beëindigt loopbaan

    ENSCHEDE (ANP) - De Russische voetballer Dmitri Sjoekov heeft besloten zijn voetballoopbaan te beëindigen. De speler van FC Twente kwam tot dit besluit wegens aanhoudend blessureleed.
    Sjoekov speelde ook voor Vitesse, NAC en Willem II. Hij debuteerde in het seizoen 1995-1996 bij Vitesse in de Nederlandse competitie. Sinds het seizoen 2004-2005 stond hij onder contract bij FC Twente.
    Sjoekov is al de tweede speler in korte tijd die wegens blessureleed bij FC Twente stopt. Eerder besloot de Georgiër Giorgi Gakhokidze zijn loopbaan te beëindigen.
    -----------------------------------------------------------
    en dus is het definitief.

    Braafheid is overigens wederom een goede aankoop van Twente.

  33. #78

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Braafheid goede 'ankoop'.
    Hersi ben ik zelf niet zo fan van (kan misschien nog komen),heeft niet de capaciteiten om twente beter te maken lijkt me.
    Denneboom weet ik ook niet wat ik daarvan moet denken,zal als stand-in van 'N Kufo wel een goede breedteversterking zijn.

  34. #79
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'Braafheid toch niet naar Twente'
    Door: Roy van den Berghe

    De transfer van FC Twente lijkt te zijn afgeketst, zo werd gemeld in het televisieprogamma Voetbal Insite. De linksback van FC Utrecht was al rond met de Tukkers, maar heeft op het laatste moment aangegeven geen interesse meer te hebben.
    Dit is opmerkelijk te noemen, aangezien de komst van de verdediger al was gemeld op de officiële website van FC Twente. Braafheid hoefde enkel nog de medische keuring te doorstaan, maar dit zal nu niet meer gebeuren.

    Naar verluidt is de reden van de afzegging van Braafheid dat een Engelse club zich heeft gemeld voor de jeugdinternational. Johan Derksen noemde Sheffield United, maar zeker lijkt dat het sowieso om een club uit de Premier League gaat.

  35. #80

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    En de zaakwaarnemer van Braafheid,zijn vader,zegt weer dat het wel zo is.Braafheid volgend seizoen gewoon naar Twente dus.

  36. #81
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shag & Jones Bekijk bericht
    En de zaakwaarnemer van Braafheid,zijn vader,zegt weer dat het wel zo is.Braafheid volgend seizoen gewoon naar Twente dus.
    Ja had ik ook gelezen. Ik weet niet welke berichten ik nou wel en niet moet geloven over Braafheid. Voor Twente is het wel een goede speler.

  37. #82
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Braafheid toch naar Twente, nu per direct

    26/1/2007 8 :09

    Aan de soap rond Edson Braafheid is een einde gekomen. FC Twente maakte bekend dat de 23-jarige linksback per direct de overstap maakt van FC Utrecht naar het Arke Stadion.
    Afgelopen week kondigde Twente ook al aan Braafheid te zullen overnemen. De Tukkers waren met de verdediger een contract voor drie seizoenen overeengekomen dat komende zomer zou ingaan. Braafheid ontkende vervolgens tegenover FC Utrecht dat hij al akkoord was.

    De onduidelijkheid rond Braafheid nam grotere vormen aan nadat in het nieuws kwam dat er ook Engelse interesse voor hem was. Manchester City en Newcastle United zouden nog tijdens de transferperiode in januari tot zaken willen komen.

    De toekomst van Braafheid ligt echter toch in Enschede. De verdediger zal de overstap zelfs een half jaar eerder maken dan eerder mondeling was overeengekomen. Utrecht zal nu nog een afkoopsom ontvangen voor het vertrek van de speler die afkomstig is uit de eigen opleiding.

    (vi.nl)

  38. #83
    Willem19888's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 september 2005
    Locatie
    'n Ham
    Leeftijd
    36
    Berichten
    147
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenFCT Bekijk bericht
    Braafheid toch naar Twente, nu per direct

    26/1/2007 8 :09

    Aan de soap rond Edson Braafheid is een einde gekomen. FC Twente maakte bekend dat de 23-jarige linksback per direct de overstap maakt van FC Utrecht naar het Arke Stadion.
    Afgelopen week kondigde Twente ook al aan Braafheid te zullen overnemen. De Tukkers waren met de verdediger een contract voor drie seizoenen overeengekomen dat komende zomer zou ingaan. Braafheid ontkende vervolgens tegenover FC Utrecht dat hij al akkoord was.

    De onduidelijkheid rond Braafheid nam grotere vormen aan nadat in het nieuws kwam dat er ook Engelse interesse voor hem was. Manchester City en Newcastle United zouden nog tijdens de transferperiode in januari tot zaken willen komen.

    De toekomst van Braafheid ligt echter toch in Enschede. De verdediger zal de overstap zelfs een half jaar eerder maken dan eerder mondeling was overeengekomen. Utrecht zal nu nog een afkoopsom ontvangen voor het vertrek van de speler die afkomstig is uit de eigen opleiding.

    (vi.nl)
    Dan is de kogel dus eindelijk door de kerk, maar ik denk niet dat Braafheid meteen in de basisi komt, want Twente heeft Heubach, en die heeft zo'n staat van dienst daar. Die voetbal je er niet zomaar uit, denk dat hij gewoon is gehaald voor volgend jaar, en dat Heubach dan langzaam minder gaat spelen.

  39. #84
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.047
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem19888 Bekijk bericht
    Dan is de kogel dus eindelijk door de kerk, maar ik denk niet dat Braafheid meteen in de basisi komt, want Twente heeft Heubach, en die heeft zo'n staat van dienst daar. Die voetbal je er niet zomaar uit, denk dat hij gewoon is gehaald voor volgend jaar, en dat Heubach dan langzaam minder gaat spelen.
    Heubach is wel zo'n beperkte voetballer...
    Die spelen jij en ik er nog uit...

  40. #85
    Willem19888's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 september 2005
    Locatie
    'n Ham
    Leeftijd
    36
    Berichten
    147
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Heubach is wel zo'n beperkte voetballer...
    Die spelen jij en ik er nog uit...
    Waarom is hij als enigste nog over van het team dat de beker won dan?
    (Boschker niet meerekenen!)

  41. #86
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.047
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem19888 Bekijk bericht
    Waarom is hij als enigste nog over van het team dat de beker won dan?
    (Boschker niet meerekenen!)
    De vraag stellen, is hem beantwoorden...
    Alsof iemand dat blinde paard in zijn selectie zou willen hebben...

  42. #87
    Willem19888's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 september 2005
    Locatie
    'n Ham
    Leeftijd
    36
    Berichten
    147
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    De vraag stellen, is hem beantwoorden...
    Alsof iemand dat blinde paard in zijn selectie zou willen hebben...
    Ja, Twente blijkbaar, en hij is er enorm populair!

  43. #88
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.047
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem19888 Bekijk bericht
    Ja, Twente blijkbaar, en hij is er enorm populair!
    Jep, maar niet vanwege zijn voetballende kwaliteiten...

  44. #89
    Willem19888's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 september 2005
    Locatie
    'n Ham
    Leeftijd
    36
    Berichten
    147
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Jep, maar niet vanwege zijn voetballende kwaliteiten...
    Als hij niet kon voetballen had Twente zijn contract toch ook niet verlengt tussentijds?

  45. #90
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.047
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem19888 Bekijk bericht
    Als hij niet kon voetballen had Twente zijn contract toch ook niet verlengt tussentijds?
    Om een lang verhaal kort te houden, Heubach op de bank ole ole...

Pagina 2 van 176 EersteEerste 12341252102 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 14 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 14 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3862
    Laatste bericht: 24 maart 2024, 19:19
  2. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 10:57
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 16:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •