Pagina 22 van 176 EersteEerste ... 1220212223243272122 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 946 t/m 990 van 7910

Discussie: Twente Nieuws

  1. #946
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Ja oke, maar dus heel Engeland moet die man niet

    Tussendoor, hoe kom je aan kaarten? Arnhem is voor mij dichtbij, wil er op zich best heen mits betaalbaar. Of zou het volledig uitverkocht raken?
    Ga er maar wel vanuit dat het uitverkocht zal raken ja...

  2. #947
    Geboren & Getogen Groninger's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 juli 2006
    Locatie
    Groningen
    Leeftijd
    40
    Berichten
    593
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Tukkers gefeliciteerd met deze mooie loting! Ik ben jaloers. Ook Arsenal is te verslaan. Niets is onmogelijk.

    Succes.

  3. #948
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Groninger Bekijk bericht
    Tukkers gefeliciteerd met deze mooie loting! Ik ben jaloers. Ook Arsenal is te verslaan. Niets is onmogelijk.

    Succes.
    Altijd hoop houden he . Een aantal reacties:

    Voorzitter Munsterman: 'Mooi voor de spelers, maar wel zeer teleurstellend'

    01 augustus 2008
    ENSCHEDE - Zwaar, einde verhaal, kansloze affaire. Dat zijn de eerste reacties van enkele kenners op de loting van FC Twente voor de voorronde van de Champiaons League.

    Enkele reacties:

    Joop Munsterman (voorzitter FC Twente/foto): 'Ja, daar schrok ik van, van zo'n loting. Het wordt natuurlijk een mooi affiche. Ook voor de spelers is het prachtig om tegen de protentiële winnaar van de Champions League te voetballen. Dat is natuurlijk bijzonder leuk om mee te maken. Maar voor mij is het zeer teleurstellend. De volgende ronde is ver weg. En dan praat je natuurlijk ook over veel geld, wat je misloopt. Dat is de andere kant van de loting.'

    Johan Derksen (hoofdredacteur van VI): 'Kansloze missie. Jammer, maar ze wisten dat er vrijwel zeker een sterke tegenstander uit zou rollen. Twente zal realistisch moeten zijn. Ik denk niet dat Twente opgewassen zal zijn tegen een ploeg als Arsenal.'

    Theo Vonk (oud-trainer FC Twente en columnist bij TwenteSport.com): 'Dat is dus einde verhaal. Maar het is wel een mooie tegenstander. Commercieel gezien is het ook een goede loting, maar norm aal gesproken is het einde oefening. Kansloos.'

    David Miles (secretaris Arsenal): 'We zijn zeer tevreden over de loting, vooral ook om dat Nederland niet al te ver is, zodat onze fans de wedstrijd vrij gemakkelijk kunnen bezoeken. Verder is het natuurlijk een weerzien met Steve McClaren. Daar zien we naar uit. Toen hij bondscoach was, maakte hij regelmatig gebruik van ons trainingscomplex. We hebben dus een goede relatie met hem. Of Steve teleurgesteld zal zijn over de loting? Ik vermoed dat de mensen denken dat Arsenal een van de sterkste teams is die hij kon treffen met Twente. Hij zal liever een andere ploeg gehad willen hebben als tegenstander, maar het lot bracht ons bij elkaar en we zullen dus gaan voetballen tegen Twente.'

    (De reactie van McClaren zelf volgt later)

  4. #949
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.941
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Seguidor Bekijk bericht
    FC Twente treft in Arsenal loodzware dobber

    Haha, doei Twente.
    Waarom deze reactie? Hebben ons terecht uit de voorronde gehouden.
    Forza Tukkers, duimen voor een wonder. Kufo olé!

  5. #950
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Zou fantastisch zijn als Twente gaat stunten tegen Arsenal en de CL in duikt.

    Wordt alleen wel een hell off a job.....

  6. #951
    In The Name Of Love GAE-Deventer's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 juli 2008
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    30
    Berichten
    493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    FC Twente staat voor een loodzware opgave in de derde voorronde van de Champions League. Arsenal rolde als tegenstander uit de bus tijdens de loting in Nyon.

    Op 12 of 13 augustus komen de Engelsen eerst op bezoek in Nederland. Wegens de verbouwing van de Grolsch Veste zal FC Twente The Gunners ontvangen in het Gelredome in Arnhem. Op 26 of 27 augustus wordt de return in Londen gespeeld.

    Arsenal deed met Samir Nasri van Olympique Marseille één grote aankoop deze zomer. Emmanuel Adebayor, Cesc Fabregas en Robin van Persie zijn de belangrijkste spelers in de selectie van coach Arsène Wenger, die afscheid nam van Jens Lehmann (VfB Stuttgart), Mathieu Flamini (AC Milan), Gilberto Silva (Panathinaikos) en Aleksandr Hleb (Barcelona).

    Waar Arsenal vrijwel altijd van de partij is in de groepsfase van de Champions League, maakt Twente haar debuut op het hoogste Europese podium. De Tukkers bereikten de derde voorronde door de play-offs in de Eredivisie te winnen. In de finale was Twente over twee duels te sterk voor Ajax (2-1 en 0-0).

  7. #952
    tukker in hart en nieren tukkertje's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 januari 2006
    Locatie
    enschede
    Berichten
    41
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ok ok kans is natuurlijk klein dat we de de poules halen. Zo eerlijk en realistisch ben ik en denk elke twente supp. met mij natuurlijk ook wel. Maar zijn natuurlijk voor twente wel 2 geweldige wedstrijden. En om er een cliche in te gooien"de bal is rond" ..er kan natuurlijk van alles gebeuren maar dat zal er denk ik niet in zitten.

  8. #953
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Ik ben voor Arsenal dus jammer genoeg zal ik Twente niet steunen. Zo vroeg in het seizoen denk ik niet dat Twente Arsenal kan verslaan.

  9. #954
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik vind het een geweldige loting. FC Twente tegen Arsenal in het Emirates Stadium. Daar wil ik bij zijn! Natuurlijk is de kans op doorkomen klein maar op voorhand is niemand kansloos. Twente heeft een goede ploeg en het kan in topvorm een hele lastige tegenstander zijn voor iedere club. Dus ook voor Arsenal. Zeker wanneer men FC Twente ook nogeens onderschat. We gaan er gewoon voor en we zien wel waar het schip strandt.

    Douglas op Adebajor, Braafheid op van Persie en Tiote (die het naar verluidt nu al heel goed doet) op Fabregas. hahaha Prachtig toch! Hopelijk lachen ze in London heel hard om deze loting.

  10. #955
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    za 02 aug 2008, 05:30 | PSV wrijft in handen onze Telesportredactie


    EINDHOVEN - De loodzware koppeling van FC Twente aan Arsenal stemt PSV tot grote tevredenheid. De kans is groot dat de Eindhovenaren voor het derde jaar op rij de enige Nederlandse deelnemer in de Champions League zijn en dat legt de club geen windeieren. "Dan krijgen we weer het hele Nederlandse deel in de marketingpool, een kleine twintig miljoen euro", zegt algemeen directeur Jan Reker.

    "Als Twente zich wel plaatst, ontvangt die club 45% en moeten wij het als landskampioen met 55% doen." Een verschil dus van pakweg 9 miljoen euro. Reker windt er dan ook geen doekjes om. "We hoopten op zo'n moeilijke loting. Voor FC Twente was dat financieel jammer, maar voor het Nederlandse voetbal maakt het niet uit, is het misschien zelfs beter. De punten die je in de UEFA Cup haalt, tellen net zo zwaar als in de Champions League."

    Dat laatste is de algemeen directeur een doorn in het oog. "Afgelopen jaar heeft PSV veel punten gehaald, maar voornamelijk na de winterstop in de UEFA Cup. Dat is scheef en zal ik aankaarten in de commissie van de ECA (Europese Club Associatie), waar ik deel van uitmaak."


    Wat een naar mannetje is deze Reker toch.

  11. #956
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Hij drukt zich wat stom uit, maar in principe heeft hij gelijk. 9 miljoen extra is ontzettend veel geld voor PSV, natuurlijk hebben ze dat liever dan Twente in de CL... Hij zou het wel anders kunnen brengen.

  12. #957
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Wat een naar mannetje is deze Reker toch.
    Misschien een beetje onsportief(in mijn ogen eerlijk) dat hij het zegt. Maar was het andersom dan had Munsterman en waarschijnlijk elke andere directeur ook zo gedacht. Het levert PSV geld op, en gaat waarschijnlijk niet eens ten koste van de coëfficienten.

  13. #958
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Ik ben voor Arsenal dus jammer genoeg zal ik Twente niet steunen. Zo vroeg in het seizoen denk ik niet dat Twente Arsenal kan verslaan.
    Ik zie het juist als een voordeel. Juist Arsenal heeft altijd wat tijd nodig om te vlammen, die vind ik vaak in het begin van een seizoen wat minder. Ik denk dat Twente over 4 maanden echt geen kans zou maken, juist nu zou het misschien kunnen.

  14. #959
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Twente is dit jaar om die voorronde CL trouwens heel vroeg begonnen met de voorbereiding, wat ook een voordeel is. Of het nog wat uitmaakt valt te betwijfelen natuurlijk, maar ik hoop dat het er in ieder geval toe leidt dat Twente niet compleet afgeslacht wordt. Alles daar bovenop valt onder een droomscenario.

  15. #960
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    FC Twente: 'Ajax heeft hoop op Wielaert opgegeven'

    04/08/2008 08:45

    FC Twente verwacht dit seizoen gewoon over Robbie Wielaert te kunnen beschikken. De Tukkers denken niet meer dat de interesse van Ajax concreet wordt.

    'Als Ajax echt iets had gewild, hadden ze dat nu wel gedaan', zegt Twente-voorzitter Joop Munsterman in De Telegraaf. 'Ik heb niets meer gehoord uit Amsterdam. Ik denk dat ze de hoop hebben opgegeven.'

    Vorige week bood Ajax nog twee miljoen euro om het contract van Wielaert af te kopen. Twente ging niet akkoord met dat transferbedrag. Nu in Enschede niets meer vernomen is van Ajax, is de verwachting dat de verdediger bij Twente blijft.

    'Ik kan me niet voorstellen dat Ajax een week voordat wij in de Champions League moeten voetballen alsnog belt', zegt Munsterman. 'Dat zou niet heel netjes zijn, denk ik.' Vrijdag werd Twente tijdens de loting voor de voorronde van de Champions League gekoppeld aan Arsenal.
    Whahah 2 miljoen voor zon speler.. Daarvoor had Ajax het niet eens hoeven proberen

  16. #961
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Whahah 2 miljoen voor zon speler.. Daarvoor had Ajax het niet eens hoeven proberen
    Het geboden bedrag is inderdaad naar "huidige maatstaven" belachelijk laag, maar ik ben er ook van overtuigd dat men hem voor bijvoorbeeld het drievoudige niet had laten gaan. Volgens mij heeft Munsterman met McClaren de afspraak dat er geen dragende spelers meer worden verkocht. Rob Wielaert is door de supporters verkozen tot beste speler van het afgelopen seizoen. En mijn stem heeft hij ook. Hij heeft een ijzersterk seizoen gespeeld. FC Twente kan zich gewoon niet permiteren om hem te verkopen.

  17. #962

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Seguidor Bekijk bericht
    FC Twente treft in Arsenal loodzware dobber

    Haha, doei Twente.
    Wil eigenlijk niet op figuren als jou reageren maar het was zo'n inkoppertje : JULLIE ZIJN DE VOORRONDE NIET EENS WAARDIG!!


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Tussendoor, hoe kom je aan kaarten? Arnhem is voor mij dichtbij, wil er op zich best heen mits betaalbaar. Of zou het volledig uitverkocht raken?
    Het is volgens mij al uitverkocht,was neit tegen elke tegenstander gelukt.

    Ik heb er zin in!! Londen is inmiddels uiteraard al geboekt.
    In Arnhem kunnen die supporters nog wel eens van zeer groot belang zijn.Er kan natuurlijk van alles gebeuren.Normaal gesproken verlies je 2 keer, uit en thuis met 3,4 doelpunten verschil.

    Even dromen , ik laat jullie meegenieten: In een saaie wedstrijd,kan Twente zich de eerste helft nog prima handhaven tegen het grote Arsenal.Twente komt sterk de kleedkamer uit na een bakkie thee.In de 48e minuut wordt Wilkshire op de rand van de 16 platgelegd ,waarna uitgerekend Arnhemmer Jansen,de bal uit een vrij trap tegen het net schiet.Samen met Vak-P,die vandaag ook meeverhuist zijn naar Arnhem,viert Jansen de goal.25.000 uitzinnige Tukkers schreeuwen op de melodie van Sierra Madre , de naam van hun club.Het team krijgt een ongekende boost en de professionele topsporters van Arsenal ,staan onopgemerkt toch met de staart tussen de benen op het veld.Arnautovic ,die de geschorste NKufo vervangt,passeert Toure en gaat alleen op de goal af om vervolgens de wedstrijd in de 90e minuut op het slot te gooien.
    Dagen na de wedstrijd staan Europese media bol van de "Crazy Game" en staan de voetbalfora's als Voetbalzone vol met reacties van verbaasde en (blij) verraste voetbalfans.Bij de kaartverkoop aan de supporters-service-unit bij het stadion , lijkt het of er gratis auto's uitgedeelt worden. Sommige mensen hebben al 2 dagen met tent en al om zeker te zijn van een ticket bij het stadion gezeten.
    27 augustus lopen duizenden blije fans,in het rood uitgedost,als een georganiseerd leger over de Tower Bridge en verroveren de stad Londen voor enkele dagen.De jeugdherbergen en goedkope hostels zitten bomvol met Tukkers die op allerlei manier de oversteek van het vaste land naar het regenachtige Groot-Brittanië hebben gemaakt.De kroegen in grootste stad van het eiland,zitten afgeladen vol met Twentenaren,Londen is voor even eigendom van Twente.'s Avonds rond de klok van half 9,zitten ,nee staan enkele duizenden tukkers zich net als de spelers op te warmen voor de wedstrijd. In de eerste helft heeft Twente het extreem zwaar met The Gunners.Vlak voor rust schiet de Nederlandse aanvaller Robin van Persie ,zijn club naar een 1-0 voorsprong.Na de rust komt Twente sterk terug,maar is het niet in staat door de verdediging van de Engelsen te komen,die volop proberen aan te vallen.Na 15 minuten in de tweede helft moet Douglas het veld verlaten wegens eens vermeende elleboogstoot op Fabregas.Het lijkt Twente falikant mis te gaan en de Engelsen voelen dit perfect aan.Met nog 20 minuten op de klok lijkt Twente een eeuwigheid verwijdert van de poulefase,Nasri maakt het voor Arsenal allemaal een stuk florisanter door Wielaert af te schudden en Boschker op het verkeerde been te zetten. Arsenal lijkt alles zelf in de hand te hebben en zich weer te plaatsen voor het miljoenbal. 10 minuten voor tijd schiet Tioté zich naar eeuwige onsterfelijkheid bij de Twentefans door met een fantastisch afstandschot,volledig onverwacht de 2-1 binnen te schieten.De Engelse hoofdstedelingen proberen alles , maar het sterkte Twente blijft overeind.Na het fluitsignaal ontploft het Twentevak,de Ultras zetten het vak in vuur en vlam en zingen tot diep in de nacht Twentse liederen. Trafalgar Square is 's nachts het podium voor duizenden feestende Tukkers,het "Eenmaal zullen wij de kampioenen zijn" schaalt door de Londense straten.De volgende dag wordt Twente in de media geroemd vanwege haar fantatische prestatie.Mc Laren kan niet stuk en Twente heeft een mooi uitzicht op weer een topseizoen.

    De meeste dromen zijn bedrog...:JD:

    Stukje is geschreven voor een mailinglist van FC Twente.
    Laatst gewijzigd door Shag & Jones; 5 augustus 2008 om 10:59

  18. #963
    Anfield's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juli 2006
    Berichten
    1.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Even een peiling voor jullie Twente diehards. Ik zie dat Marko Arnautovic erg goed presteert in de voorbereiding en Blaise N'Kufo niet echt. Wat zijn de kansen dat N'Kufo eruit gespeeld wordt door Arnautovic? Of kan Arnautovic ook nog op een andere positie uit de voeten.

  19. #964

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anfield Bekijk bericht
    Even een peiling voor jullie Twente diehards. Ik zie dat Marko Arnautovic erg goed presteert in de voorbereiding en Blaise N'Kufo niet echt. Wat zijn de kansen dat N'Kufo eruit gespeeld wordt door Arnautovic? Of kan Arnautovic ook nog op een andere positie uit de voeten.
    McLaren is iemand die talenten de kans geeft zich te bewijzen, Arnautovic doet het erg goed,althans in de voorbereiding.. Echter is N Kufo al 5 jaar van grote waarde voor het team.In die 5 jaar was hij goed voor maar liefst 86 doelpunten. Arnautovic heeft tot nu alleen in de jeugd en de oefenwedstrijden laten zien dat zijn scoren vermogen vrij hoog te noemen is.
    Een grote kans krijgt hij in de vCL waarvoor N Kufo geschorst is,wegens de rode kaart die hij vorig jaar opliep in het UEFA-Cup-duel met Getafe. Beide wedstrijden lijkt mij Arnautovic de meest logische keus.
    Echter verwacht dat N Kufo dit seizoen gewoon weer rond de 30 keer in de basis,zal staan. Ik verwacht wel dat hij nu in mindere wedstrijden wat eerder gewisseld wordt,wat tot nu toe vrij weinig gebeurde.

  20. #965

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Quizvraagje voor de kenners :
    Arsenal heeft nog nooit van Twente gewonnen,waardoor komt dit ?

    Ik ben benieuwd..

  21. #966
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Zal vast met de fusie te maken te hebben...
    Ze zullen misschien van SC Enschede een keer gewonnen hebben?

  22. #967

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Zal vast met de fusie te maken te hebben...
    Ze zullen misschien van SC Enschede een keer gewonnen hebben?
    Ze hebben nog nooit van een van beide fusieclubs,alswel van Twente gewonnen. Het heeft ook niets met de fusie te maken trouwens.

  23. #968
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Hmm ja leve google, ik laat hem voor iemand anders, die er misschien zonder google opkomt...

  24. #969
    Eens per jaar.. Vvvs's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Wijk bij Duurstede
    Berichten
    521
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Wedstrijd gestaakt?

  25. #970
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    FC Twente wint het oefenduel met Ankaraspor met 2-0.

    EMMEN - FC Twente heeft dinsdagavond in Emmen de oefenwedstrijd tegen het Turkse Ankaraspor met 2-0 gewonnen. Arnautovic en Janssen scoorden na rust. Daarmee is Twente ongeslagen gebleven in de voorbereiding, die nu is afgesloten.

    Volgende week woensdag is Arsenal de volgende tegenstander in de voorronde van de Champions League. Hersi haalt die wedstrijd niet. Zijn knieblessure is ernstiger dan verwacht en vraagt nog om enkele weken herstel.


    Ongeslagen in de voorbereiding.............Als dat maar geen slecht voorteken is voor het echte werk!

  26. #971
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    FC Twente wint het oefenduel met Ankaraspor met 2-0.

    EMMEN - FC Twente heeft dinsdagavond in Emmen de oefenwedstrijd tegen het Turkse Ankaraspor met 2-0 gewonnen. Arnautovic en Janssen scoorden na rust. Daarmee is Twente ongeslagen gebleven in de voorbereiding, die nu is afgesloten.

    Volgende week woensdag is Arsenal de volgende tegenstander in de voorronde van de Champions League. Hersi haalt die wedstrijd niet. Zijn knieblessure is ernstiger dan verwacht en vraagt nog om enkele weken herstel.


    Ongeslagen in de voorbereiding.............Als dat maar geen slecht voorteken is voor het echte werk!

    Mwoah, het enige is dat ze beter in Emmen , wat hun altijd winst brengt, hadden kunnen spelen tegen Arsenal. Dat zal organisatorisch onmogelijk zijn geweest.

    Keep de hope alive !

  27. #972
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door net.feyenoord Bekijk bericht
    Mwoah, het enige is dat ze beter in Emmen , wat hun altijd winst brengt, hadden kunnen spelen tegen Arsenal. Dat zal organisatorisch onmogelijk zijn geweest.

    Keep de hope alive !

    Mijn hoop is dat de Noord-Londenaren volgende week woensdag FC Twente flink zullen onderschatten.

  28. #973
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shag & Jones Bekijk bericht
    Quizvraagje voor de kenners :
    Arsenal heeft nog nooit van Twente gewonnen,waardoor komt dit ?

    Ik ben benieuwd..
    Ze hebben nog nooit tegen elkaar gespeeld?

  29. #974
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitsu Bekijk bericht
    Ze hebben nog nooit tegen elkaar gespeeld?
    1 oefenwedstrijd en die werd gewonnen door Twente, dus dat zal het antwoord zijn...

  30. #975
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitsu Bekijk bericht
    Ze hebben nog nooit tegen elkaar gespeeld?
    Ik kan me niet herrineren dat ze ooit eerder tegen Arsenal gespeeld hebben.

  31. #976
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Ik kan me niet herrineren dat ze ooit eerder tegen Arsenal gespeeld hebben.
    Oefenwedstrijd zoals hierboven gezegd. 1-0 door Evert Bleuming.

  32. #977
    tukker in hart en nieren tukkertje's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 januari 2006
    Locatie
    enschede
    Berichten
    41
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    De Grolsch Veste wordt binnen twee jaar nogmaals uitgebreid. Dit blijkt uit de speech die voorzitter Joop Munsterman gaf op de jaarlijkse persdag. Er zijn compleet uitgewerkte plannen om in 2009/2010 te beginnen met de tweede ring boven de tribune tegenover Vak P. In het seizoen 2010/2011 moet die uitbreiding dan gereed zijn en komt de capaciteit boven de 30.000 toeschouwers te liggen.

    Verder maakte Munsterman bekend dat de begroting voor komend seizoen niet 28 miljoen is, maar 29,5 miljoen. Ook sprak hij nog zijn persoonlijke wens uit: Winnen uit bij Roda JC in de eerste wedstrijd van het seizoen.

  33. #978
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    €29,5 miljoen?! Wat een geweldige stap maken jullie dit jaar, klasse.

  34. #979
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tukkertje Bekijk bericht
    De Grolsch Veste wordt binnen twee jaar nogmaals uitgebreid. Dit blijkt uit de speech die voorzitter Joop Munsterman gaf op de jaarlijkse persdag. Er zijn compleet uitgewerkte plannen om in 2009/2010 te beginnen met de tweede ring boven de tribune tegenover Vak P. In het seizoen 2010/2011 moet die uitbreiding dan gereed zijn en komt de capaciteit boven de 30.000 toeschouwers te liggen.

    Verder maakte Munsterman bekend dat de begroting voor komend seizoen niet 28 miljoen is, maar 29,5 miljoen. Ook sprak hij nog zijn persoonlijke wens uit: Winnen uit bij Roda JC in de eerste wedstrijd van het seizoen.
    Ziet er goed uit. Ik vraag me alleen af hoe het nou zit met de shirtsponsor. Draagt die nog steeds 7,5 ton af, of heeft ie z'n bijdrage inmiddels verhoogt? Anders zou je daarmee ook nog eens een mooie stap kunnen maken.

  35. #980

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    Oefenwedstrijd zoals hierboven gezegd. 1-0 door Evert Bleuming.
    Correcte antwoord!! Om precies te zijn in de voorbereiding op het seizoen 83/'84'in het Enschedese Diekman Stadion. Gegoogled of een vers geheugen ?

    Ben blij dat het allemaal (waarschijnlijk mede door verkopen) nog beter uitvalt dan verwacht.De toekomst ziet er rooskleurig uit,maar "toekomst" moet je waarmaken (iets wat ze in Amsterdam kopzorgen brengt).

  36. #981
    tukker in hart en nieren tukkertje's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 januari 2006
    Locatie
    enschede
    Berichten
    41
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    FC Twente groeit razendsnel
    Van onze speciale verslaggever
    ENSCHEDE - Met een begroting van bijna 30 miljoen euro (bijna een verdubbeling ten opzichte van vorig jaar) probeert FC Twente aan te haken bij de topclubs van Nederland. FC Twente heeft nu de zesde begroting van Nederland, een stadion voor 24.200 toeschouwers en wil in 2010 naar liefst 30.000 toeschouwers, en dan met een begroting van 35 à 36 miljoen euro. Niet slecht voor een club die vier jaar geleden bijna failliet ging en die nu beschikt over een eigen stadion.
    De financiering is rond en FC Twente is door de KNVB in categorie 3 geplaatst, wat betekent dat ze nu tot de gezondste clubs in Nederland behoren. "We maken nu vier jaar achter elkaar winst in de exploitatie en zijn voor de vijfde keer in het linkerrijtje gekomen", zei voorzitter Joop Munsterman op de jaarlijkse persdag. "We hebben Robbie Wielaert binnenboord kunnen houden. Wat ons betreft is de zaak met Ajax gesloten."
    Wielaert zelf zegt het geen straf te vinden voor FC Twente te blijven spelen. "Ajax is een grote club en zal naar mijn mening weer Nederlands kampioen worden, maar de clubs kwamen er niet uit. De teleurstelling ligt achter me. Ik leg me erbij neer en ga zeker geen arbitrage aanvragen, want zo zit ik niet elkaar", zei de verdediger zelf. Trainer-coach Steve McClaren, die Fred Rutten (Schalke 04) opvolgde, was verbaasd over het professionalisme dat hij in Enschede aantrof. "Ik kan nu best begrijpen waarom FC Twente zo goed presteert. De zes weken dat ik nu bezig ben met deze selectie vlogen voorbij. Een goede technische staf omringt me. Ik ga me nu richten op het duel tegen Arsenal, waar we volwassen mee om moeten gaan. Twente heeft vorig jaar een topprestatie geleverd, dat smaakt naar meer", zei de oud-bondscoach van Engeland

  37. #982
    Amsterdammer in Londen JohnDylan's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Locatie
    Londen
    Berichten
    1.664
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Erg knap van FC Twente en het word maar weer eens duidelijk dat clubs met vakmannen op de juiste posities een groot voordeel hebben, kijk naar FC Twente maar ook naar FC Groningen. Hoe hebben ze deze begroting zo snel verkregen want zelfs met de verkoop is een verdubbeling enorm, de CL inkomsten zijn toch niet zo groot in de voorrondes?

  38. #983
    tukker in hart en nieren tukkertje's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 januari 2006
    Locatie
    enschede
    Berichten
    41
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnDylan Bekijk bericht
    Erg knap van FC Twente en het word maar weer eens duidelijk dat clubs met vakmannen op de juiste posities een groot voordeel hebben, kijk naar FC Twente maar ook naar FC Groningen. Hoe hebben ze deze begroting zo snel verkregen want zelfs met de verkoop is een verdubbeling enorm, de CL inkomsten zijn toch niet zo groot in de voorrondes?
    Dat is zelfs maar 85.000 euro.
    Twente had met een stadion van 13.500 al de 6de begroting van nederland. Veel grote sponsoren, stadion van 24500 dat wel uitverkocht is. Kijk bij vitesse kunnen er 27000 in maar zie je die?? ze mogen blij zijn als ze de 18000 halen.
    Het loopt hier nu gewoon als een trein. En die trein leek aanvankelijk een stoptrein te zijn maar tis nu een intercity trein geworden(kon zomaar een uitspraak van cruijff zijn)

    Twente is ook wel slim geweest om alleen de vcl en eerste ronde uefacup mee te rekenen in de begroting. Dus alles wat daar nog eens bij komt is een toetje. Stel(ok ok kans is heeel erg klein) we halen de poules cl. Dan doet twente echt hele goede zaken.

    Qua omvang, financieen doen we echt mee met de subtop, nu maar hopen dat dat ook zo elk jaar is qua ranglijst. Maar het blijft voetbal en ook daarom zijn we niet geheel kansloos tegen the gunners. Het blijft voetbal.

  39. #984
    Amsterdammer in Londen JohnDylan's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Locatie
    Londen
    Berichten
    1.664
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tukkertje Bekijk bericht
    Dat is zelfs maar 85.000 euro.
    Twente had met een stadion van 13.500 al de 6de begroting van nederland. Veel grote sponsoren, stadion van 24500 dat wel uitverkocht is. Kijk bij vitesse kunnen er 27000 in maar zie je die?? ze mogen blij zijn als ze de 18000 halen.
    Het loopt hier nu gewoon als een trein. En die trein leek aanvankelijk een stoptrein te zijn maar tis nu een intercity trein geworden(kon zomaar een uitspraak van cruijff zijn)

    Twente is ook wel slim geweest om alleen de vcl en eerste ronde uefacup mee te rekenen in de begroting. Dus alles wat daar nog eens bij komt is een toetje. Stel(ok ok kans is heeel erg klein) we halen de poules cl. Dan doet twente echt hele goede zaken.

    Qua omvang, financieen doen we echt mee met de subtop, nu maar hopen dat dat ook zo elk jaar is qua ranglijst. Maar het blijft voetbal en ook daarom zijn we niet geheel kansloos tegen the gunners. Het blijft voetbal.
    De fans van FC Twente moeten alleen wel realistisch blijven en niet een herhaling van vorig seizoen verwachten. Met Engelaar, El Ahmadi en Rutten zijn drie van de belangrijkste personen binnen FC Twente vertrokken en de aankopen zijn goed maar het word wel even wennen weer. Tiote en Theo zullen een goed middenveld vormen maar Engelaar en El Ahmadi vind ik wel iets beter en ze waren natuurlijk erg goed op elkaar ingespeeld. Ik verwacht dat de titel tussen PSV en Ajax zal gaan en dat FC Twente, Feyenoord, AZ, FC Groningen en Heerenveen voor de posities daaronder met elkaar gaan strijden.

  40. #985
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnDylan Bekijk bericht
    Erg knap van FC Twente en het word maar weer eens duidelijk dat clubs met vakmannen op de juiste posities een groot voordeel hebben, kijk naar FC Twente maar ook naar FC Groningen. Hoe hebben ze deze begroting zo snel verkregen want zelfs met de verkoop is een verdubbeling enorm, de CL inkomsten zijn toch niet zo groot in de voorrondes?
    TC Tubantia

    Hier komt het geld vandaan:

    De opbouw van de begroting van FC Twente, komend seizoen goed voor 29,5 miljoen euro, ziet er als volgt uit:

    Sponsoring: 58%
    Recettes: 15%
    TV Rechten: 11%
    Bijzonder baten / diverse opbrengsten: 16%

    Als het allemaal lukt dan heeft het stadion in het seizoen 2010/2011 een capaciteit van ruim 30.000 toeschouwers en is de begroting gegroeid naar 35 à 36 miljoen euro.

    Uiteindelijk is het de bedoeling dat de gehele tweede ring wordt voltooid. Daarmee zou de capaciteit van de Grolsch Veste op 44.000 komen.



    Het valt weer eens op hoe gering de bijdrage van de Recette is en hoe belangrijk die van de Sponsoring. Ik vraag me af of die verhoudingen bij andere clubs vergelijkbaar zijn.

  41. #986
    Amsterdammer in Londen JohnDylan's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Locatie
    Londen
    Berichten
    1.664
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    TC Tubantia

    Hier komt het geld vandaan:

    De opbouw van de begroting van FC Twente, komend seizoen goed voor 29,5 miljoen euro, ziet er als volgt uit:

    Sponsoring: 58%
    Recettes: 15%
    TV Rechten: 11%
    Bijzonder baten / diverse opbrengsten: 16%

    Als het allemaal lukt dan heeft het stadion in het seizoen 2010/2011 een capaciteit van ruim 30.000 toeschouwers en is de begroting gegroeid naar 35 à 36 miljoen euro.

    Uiteindelijk is het de bedoeling dat de gehele tweede ring wordt voltooid. Daarmee zou de capaciteit van de Grolsch Veste op 44.000 komen.



    Het valt weer eens op hoe gering de bijdrage van de Recette is en hoe belangrijk die van de Sponsoring. Ik vraag me af of die verhoudingen bij andere clubs vergelijkbaar zijn.
    FC Twente krijgt natuurlijk wat extra sponsoring door het verhuur van de stationsnaam, verder doet alleen AZ het van de (sub)topclubs. Als FC Twente straks 44.000 plaatsen heeft en PSV vergroot, Feyenoord er 75.000 heeft of wat dan ook, FC Groningen uitbreid en straks Ajax ook naar wat 60.000 plaatsen gaat dan is dat erg goed voor het aangezien van de eredivisie. Alleen moeten de kleinste clubs eruit die maar een paar duizend man per wedstrijd hebben. Dat er nu zon sterke top 7 in opkomst is, is over het algemeen erg goed voor het Nederlandse voetbal.

  42. #987
    tukker in hart en nieren tukkertje's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 januari 2006
    Locatie
    enschede
    Berichten
    41
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnDylan Bekijk bericht
    De fans van FC Twente moeten alleen wel realistisch blijven en niet een herhaling van vorig seizoen verwachten. Met Engelaar, El Ahmadi en Rutten zijn drie van de belangrijkste personen binnen FC Twente vertrokken en de aankopen zijn goed maar het word wel even wennen weer. Tiote en Theo zullen een goed middenveld vormen maar Engelaar en El Ahmadi vind ik wel iets beter en ze waren natuurlijk erg goed op elkaar ingespeeld. Ik verwacht dat de titel tussen PSV en Ajax zal gaan en dat FC Twente, Feyenoord, AZ, FC Groningen en Heerenveen voor de posities daaronder met elkaar gaan strijden.
    Ik weet het niet. Janssen is minder technisch dan el ahmadi maar scoort meer dus daarin ga je er mss wel iets op vooruit. Komt bij dat janssen de bal op je stropdas legt en dat zag ik el ahmadi niet doen.
    Tiote is even afwachten. Maar wat ik tot nu toe heb gezien gaan we daar denk ik veel plezier aan beleven. Verdediging is zelfde gebleven + 1 erbij(rajkovic). Dus blijft 1 van de betere verdedigingen van nederland.
    Nu hopen op een goede rechtsbuiten en al met al ga je er wel wat op vooruit. Twente wil voor plaats bij de eerste 6 gaan en das is zeker haalbaar m.i.

  43. #988
    Amsterdammer in Londen JohnDylan's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Locatie
    Londen
    Berichten
    1.664
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tukkertje Bekijk bericht
    Ik weet het niet. Janssen is minder technisch dan el ahmadi maar scoort meer dus daarin ga je er mss wel iets op vooruit. Komt bij dat janssen de bal op je stropdas legt en dat zag ik el ahmadi niet doen.
    Tiote is even afwachten. Maar wat ik tot nu toe heb gezien gaan we daar denk ik veel plezier aan beleven. Verdediging is zelfde gebleven + 1 erbij(rajkovic). Dus blijft 1 van de betere verdedigingen van nederland.
    Nu hopen op een goede rechtsbuiten en al met al ga je er wel wat op vooruit. Twente wil voor plaats bij de eerste 6 gaan en das is zeker haalbaar m.i.
    Ik zou Janssen eerder vergelijken met Engelaar dan met El Ahmadi en dan vind ik Engelaar iets beter. Daarbij vind ik het overdreven dan Theo een bal op de stropdas kan leggen.

  44. #989
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnDylan Bekijk bericht
    Ik zou Janssen eerder vergelijken met Engelaar dan met El Ahmadi en dan vind ik Engelaar iets beter. Daarbij vind ik het overdreven dan Theo een bal op de stropdas kan leggen.
    God, jij weet het echt overal beter he...
    Heb jij oefenpotjes van Twente gezien, of wat?

  45. #990
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnDylan Bekijk bericht
    Ik zou Janssen eerder vergelijken met Engelaar dan met El Ahmadi en dan vind ik Engelaar iets beter. Daarbij vind ik het overdreven dan Theo een bal op de stropdas kan leggen.
    De sterke kanten van Janssen zijn z'n techniek en zijn schot. Tijdens de oefenpotjes viel vooral zijn zuivere lange pass op. Telkens geroezemoes wanneer opnieuw over 30 à 40 meter een medespeler loepzuiver werd aangespeeld. Tukkertje heeft echt gelijk.

    De zwakke kanten van Janssen zijn z'n (matige) snelheid en z'n loopvermogen. Hopelijk kan hij zijn loopvermogen verbeteren. Hij schijnt (voorlopig) erg gemotiveerd te zijn en is (volgens zijn eigen zeggen) beter afgetraind dan ooit.

Pagina 22 van 176 EersteEerste ... 1220212223243272122 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 16 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 16 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 09:57
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •