Pagina 23 van 176 EersteEerste ... 1321222324253373123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 991 t/m 1.035 van 7910

Discussie: Twente Nieuws

  1. #991
    Amsterdammer in Londen JohnDylan's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Locatie
    Londen
    Berichten
    1.664
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    De sterke kanten van Janssen zijn z'n techniek en zijn schot. Tijdens de oefenpotjes viel vooral zijn zuivere lange pass op. Telkens geroezemoes wanneer opnieuw over 30 à 40 meter een medespeler loepzuiver werd aangespeeld. Tukkertje heeft echt gelijk.

    De zwakke kanten van Janssen zijn z'n (matige) snelheid en z'n loopvermogen. Hopelijk kan hij zijn loopvermogen verbeteren. Hij schijnt (voorlopig) erg gemotiveerd te zijn en is (volgens zijn eigen zeggen) beter afgetraind dan ooit.
    Theo is zeker een goede speler maar zijn lange pass is misschien erg goed maar dat is voor mij nog nooit zo naar voren gekomen, misschien zal hij me het komende seizoen daarmee verrassen. Hij had veel eerder weg moeten gaan bij Vitesse aangezien hij daar duidelijk niet genoeg gemotiveerd was en zijn talent nooit heeft kunnen omzetten in meer. Als hij een paar jaar geleden een stapje omhoog had gedaan was hij nu vast en zeker een betere speler geweest, die misschien zelfs in Oranje had gespeeld.

  2. #992
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnDylan Bekijk bericht
    ..........Hij had veel eerder weg moeten gaan bij Vitesse aangezien hij daar duidelijk niet genoeg gemotiveerd was en zijn talent nooit heeft kunnen omzetten in meer. Als hij een paar jaar geleden een stapje omhoog had gedaan was hij nu vast en zeker een betere speler geweest, die misschien zelfs in Oranje had gespeeld...............

    Mee eens! Maar dat heeft hij natuurlijk vooral aan zichzelf (mentaliteit) te danken. Bovendien zou Vitesse een aantal jaren geleden nog de hoofdprijs hebben gevraagd. De laatste jaren zat hij echter op een dood spoor waardoor hij voor een "zacht" prijsje mocht vertrekken. Hopelijk ziet hij nu het licht en is hij nu dusdanig gemotiveerd dat hij ècht gaat doorbreken.

  3. #993
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    VoetbalVandaag

    Arnautovic maakt kennis met mannenvoetbal


    Over minder dan een week staat FC Twente voor een mijlpaal in de geschiedenis van de club. Ja, de Tukkers speelden in de jaren zeventig Juventus van de mat en haalden de finale van de UEFA Cup, maar nog nooit kwamen de Enschedeërs uit op het allerhoogste Europese podium, tegenwoordig de Champions League geheten. Marko Arnautovic blikt in deze krant alvast vooruit.

    "Ik kijk er wel naar uit, ja", zegt de Oostenrijkse spits. Als hij niet geblesseerd raakt, dan staat Arnautovic woensdag hoogstwaarschijnlijk in de basis tegen Arsenal. Dan staat hij tegenover de Ivoriaanse reus Kolo Touré, omdat Blaise N'Kufo drie wedstrijden schorsing aan zijn broek heeft. Die kreeg hij na diens rode kaart in het tweede UEFA Cup-treffen met Getafe vorig seizoen. "Ik hoop en denk wel dat ik er sta." De vele basisplaatsen en doelpunten in de voorbereiding zijn volgens hem niet zo zeer de aanwijzing daarvoor. "Dat geeft niet direct aan dat ik ook in de Champions League in de basis sta. Ik moet gewoon hard werken en probeer altijd te scoren."
    Het dubbele onderonsje met Arsenal, op 13 en 27 augustus, zal een zware dobber zijn voor FC Twente. Maar dat wil niet zeggen dat Arnautovic zich bij voorbaat al neerlegt bij de situatie. "We hebben veel en hard getraind, zijn allemaal fit. We staan er allemaal straks." Je best doen, dat is het devies eigenlijk. "Je moet het gewoon proberen", zegt de negentienjarige aanvaller. Wat kun je anders, lijkt hij te willen zeggen. Arsenal is nu eenmaal uit de koker gekomen. Niet makkelijk, maar je gaat het toch niet nu al opgeven?

    Arnautovic geldt in den lande als een groot talent. Niet voor niks wilde Feyenoord hem graag inlijven en zeker niet voor niks wilde FC Twente hem binnen boord houden. In de A-jeugd en bij de beloften, met wie hij beide het kampioenschap van Nederland behaalde, scoorde de lange spits er lustig op los. Ter illustratie: het afgelopen seizoen liet hij 22 treffers voor Jong FC Twente aantekenen. Bij de eerste selectie wacht Arnautovic nog op zijn eerste doelpunt. Dat moet veranderen, vindt hij zelf. "Voor dit jaar heb ik het voornemen te gaan scoren. Ik heb veel bijgeleerd en dit jaar moet het gebeuren",

    zegt de jongen uit Floridsdorf, Wenen. "De jeugd is anders, dit is mannenvoetbal."
    Mannenvoetbal, het woord is gevallen. Straks tegen Arsenal zal van iedereen het uiterste gevraagd worden. "Steve McClaren zegt hoe we het aan moeten pakken. In de Champions League is het voetbal snel, veel harder ook." Maar dat is niets nieuws voor Arnautovic. "Dat weten we zelf ook", voegt hij eraan toe. De teamdiscipline is met de nieuwe trainer Steve McClaren nog even hoog in het vaandel blijven staan. Valt er een gaatje omdat iemand mee naar voren komt, dan
    neemt een ander deze als vanzelfsprekend over. Ook het spelletje waarmee FC Twente de afgelopen twee seizoenen zoveel lof scoorde, is niet verdwenen.

    De vorige coach Fred Rutten vergelijken met de nieuwe wil de Oostenrijker echter niet. Hij geeft enkel aan dat het allebei toptrainers zijn. Wel beaamt hij dat het voetbal hetzelfde is gebleven. Arnautovic: "Het combinatievoetbal en proberen de bal vast te houden, dat is gebleven. Er is niets veranderd en er zal ook niets gaan veranderen." Het zal de Twentse burger moed geven in de aanloop naar het nieuwe seizoen.

  4. #994

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    TC Tubantia

    Hier komt het geld vandaan:

    De opbouw van de begroting van FC Twente, komend seizoen goed voor 29,5 miljoen euro, ziet er als volgt uit:

    Sponsoring: 58%
    Recettes: 15%
    TV Rechten: 11%
    Bijzonder baten / diverse opbrengsten: 16%

    Als het allemaal lukt dan heeft het stadion in het seizoen 2010/2011 een capaciteit van ruim 30.000 toeschouwers en is de begroting gegroeid naar 35 à 36 miljoen euro.

    Uiteindelijk is het de bedoeling dat de gehele tweede ring wordt voltooid. Daarmee zou de capaciteit van de Grolsch Veste op 44.000 komen.



    Het valt weer eens op hoe gering de bijdrage van de Recette is en hoe belangrijk die van de Sponsoring. Ik vraag me af of die verhoudingen bij andere clubs vergelijkbaar zijn.
    Wat mij enigszins verbaasd is dat Twente , alleen dankzij de volgende uitbreiding naar 35 á 36 miljoen wil. Als club moet je naar mijn mening ook streven zonder een verbouwing van het stadion je begroting op te schroeven.De laatste jaren ging dit bij Twente ongeveer met 1,5 a 2 miljoen per jaar.Dan moet je na de volgende uitbreiding volgens mij toch wel een stukje verder komen dan een begroting van 35 a 36,als je nu al rond de 30 zit.
    Tuurlijk snap ik dat er van alles af betaald moet worden,maar dat gebeurde de laatste jaren ook wel,ook toen groeide de begroting.

  5. #995
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    TC Tubantia

    Hier komt het geld vandaan:

    De opbouw van de begroting van FC Twente, komend seizoen goed voor 29,5 miljoen euro, ziet er als volgt uit:

    Sponsoring: 58%
    Recettes: 15%
    TV Rechten: 11%
    Bijzonder baten / diverse opbrengsten: 16%

    Als het allemaal lukt dan heeft het stadion in het seizoen 2010/2011 een capaciteit van ruim 30.000 toeschouwers en is de begroting gegroeid naar 35 à 36 miljoen euro.

    Uiteindelijk is het de bedoeling dat de gehele tweede ring wordt voltooid. Daarmee zou de capaciteit van de Grolsch Veste op 44.000 komen.



    Het valt weer eens op hoe gering de bijdrage van de Recette is en hoe belangrijk die van de Sponsoring. Ik vraag me af of die verhoudingen bij andere clubs vergelijkbaar zijn.
    Ga daar maar wel van uit. Exacte cijfers kan ik je niet geven maar je hoort altijd dat de sponsorinkomsten rond de 50% liggen.

    Twente gaat in ieder geval een interessante periode tegemoed.

  6. #996
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shag & Jones Bekijk bericht
    Wat mij enigszins verbaasd is dat Twente , alleen dankzij de volgende uitbreiding naar 35 á 36 miljoen wil. Als club moet je naar mijn mening ook streven zonder een verbouwing van het stadion je begroting op te schroeven.De laatste jaren ging dit bij Twente ongeveer met 1,5 a 2 miljoen per jaar.Dan moet je na de volgende uitbreiding volgens mij toch wel een stukje verder komen dan een begroting van 35 a 36,als je nu al rond de 30 zit.
    Tuurlijk snap ik dat er van alles af betaald moet worden,maar dat gebeurde de laatste jaren ook wel,ook toen groeide de begroting.
    Met de volgende uitbreiding, boven het huidige famillievak, wordt bij lange niet zoveel geld gegenereerd als met de nieuwe hoofdtribune. Simpelweg vanwege het gegrek aan extra sponsorinkomsten. De 5½ à 6 miljoen groei zal dus voornamelijk uit de bestaande accomodatie moeten komen. Daarbij zal het grootste deel waarschijnlijk komen uit de verkoop van de nog beschikbare business-seats. Zo zijn er nog 280 'gewone' business-seats, 348 TOS-stoelen, 54 Gouden Talenten-stoelen en 558 zogenaamde pemium-seats (al zijn deze laatste stoelen geen echte business-seats volgens mij) te koop.

  7. #997

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Met de volgende uitbreiding, boven het huidige famillievak, wordt bij lange niet zoveel geld gegenereerd als met de nieuwe hoofdtribune. Simpelweg vanwege het gegrek aan extra sponsorinkomsten. De 5½ à 6 miljoen groei zal dus voornamelijk uit de bestaande accomodatie moeten komen. Daarbij zal het grootste deel waarschijnlijk komen uit de verkoop van de nog beschikbare business-seats. Zo zijn er nog 280 'gewone' business-seats, 348 TOS-stoelen, 54 Gouden Talenten-stoelen en 558 zogenaamde pemium-seats (al zijn deze laatste stoelen geen echte business-seats volgens mij) te koop.
    Dat snap ik allemaal,stel dat alles verkocht was en we een begroting van 30 miljoen zouden hebben.
    En pas na de volgende uitbreiding je begroting weer gaat opschroeven,het lijkt me toch meer dan logisch dat je in de tussentijd ook probeert je begroting nog enigszins omhoog te krijgen ?
    In de tussenperiode moet je ook stappen maken en dat moet dan onder andere in de begroting te zien zijn.

  8. #998
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shag & Jones Bekijk bericht
    Dat snap ik allemaal,stel dat alles verkocht was en we een begroting van 30 miljoen zouden hebben.
    En pas na de volgende uitbreiding je begroting weer gaat opschroeven,het lijkt me toch meer dan logisch dat je in de tussentijd ook probeert je begroting nog enigszins omhoog te krijgen ?
    In de tussenperiode moet je ook stappen maken en dat moet dan onder andere in de begroting te zien zijn.
    Je kunt de begroting alleen maar opschroeven als je extra inkomsten genereerd. Zonder verdere uitbreiding moet je het dus zoeken in b.v. de verkoop van de resterende business-seats (of verhoging van de reeds verkochte) het verhogen van betaande sponsorcontracten, verdere groei van de merchandising en eventueel hogere tv-gelden. Omdat bijna alles recent is ge-update lijkt het me logisch dat hij voor de komende jaren geen grote stijging meer uit deze bron verwacht. Over een aantal jaren wel weer natuurlijk.

  9. #999
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Astore Bekijk bericht

    Twente gaat in ieder geval een interessante periode tegemoed.
    Iedere supporter wil graag trots zijn op zijn club. Uiteraard ligt de grens gezien de historie bij de Twente-supporter wat lager dan bij de Ajax-supporter, maar voor Twente-begrippen heeft de club de afgelopen jaren enorme stappen gezet. In twee jaar tijd is de begroting verdubbeld en binnenkort hebben we een stadion van internationale allure. De schulden zijn meer dan weggewerkt en er is zelfs een positieve balans en dat terwijl de club vijf jaar geleden nog op IC lag. Iets op trots op te zijn.
    Ja, er staan interessante dingen te gebeuren!

  10. #1000
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    En het is jullie gegund. Heb altijd wel sympathie gehad voor Twente. Alleen dat Duitse gekloot na een doelpunt is toch wel een gigantisch minpunt.

  11. #1001
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Astore Bekijk bericht
    Alleen dat Duitse gekloot na een doelpunt is toch wel een gigantisch minpunt.
    Ik weet niet wat je bedoeld.

  12. #1002
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Dat gebrul van de plaatselijke dorpsfuhrer gevolgd door het dankjewel/alsjeblieft riedeltje. Nog net niet op zn Duits zoals bij Roda maar het is niet mijn ding zullen we maar zeggen.

  13. #1003
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Astore Bekijk bericht
    Dat gebrul van de plaatselijke dorpsfuhrer gevolgd door het dankjewel/alsjeblieft riedeltje. Nog net niet op zn Duits zoals bij Roda maar het is niet mijn ding zullen we maar zeggen.
    Bedoel je dat. Ik zie de link met Duitsland niet zo. Dat "dankjewel" en "alsjeblieft oale wief" is in elk geval puur twents en heeft niet met Duitsland te maken. Het stamt nog uit de tijd van, de inmiddels overleden, stadiospeaker en oud-dj Krijn Torringa. Krijn riep de voornaam van de scorende speler en het publiek schreeuwde z'n achternaam. Vervolgens het dankjewel blah blah blah...
    Na het overlijden van Krijn heeft zijn opvolger het overgenomen. Of ik er wat aan vind? Mwoa. Het stoort mij ook niet.

  14. #1004
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Ik ken het oorspronkelijk vanuit Duitsland en ken het mij bij Twente eerlijk gezegd niet herrineren van vroeger.

    Maar boeiend. Iedereen doet het op zijn eigen manier. Het liefst zonder muziek zoals bij NAC.

  15. #1005
    Daar ben ik weer! ALenstra's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2007
    Locatie
    Midden vh Land
    Berichten
    308
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Bedoel je dat. Ik zie de link met Duitsland niet zo. Dat "dankjewel" en "alsjeblieft oale wief" is in elk geval puur twents en heeft niet met Duitsland te maken. Het stamt nog uit de tijd van, de inmiddels overleden, stadiospeaker en oud-dj Krijn Torringa. Krijn riep de voornaam van de scorende speler en het publiek schreeuwde z'n achternaam. Vervolgens het dankjewel blah blah blah...
    Na het overlijden van Krijn heeft zijn opvolger het overgenomen. Of ik er wat aan vind? Mwoa. Het stoort mij ook niet.
    Zoiets gebeurt in elk stadion in Duitsland. Heb het zelfs meegemaakt bij Duits ijshockey.

  16. #1006
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk bericht
    Zoiets gebeurt in elk stadion in Duitsland. Heb het zelfs meegemaakt bij Duits ijshockey.
    Wat schreeuwen ze dan in Duitsland? Bitteschön en dan Dankeschön altes Weib" Ik kom niet zoveel in duitse stadions, behalve in dat van Schalke. Daar wordt alleen voornaam door de speaker en de achternaam door de supporters geroepen en daar vind ik niets mis mee.

  17. #1007

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Wat schreeuwen ze dan in Duitsland? Bitteschön en dan Dankeschön altes Weib" Ik kom niet zoveel in duitse stadions, behalve in dat van Schalke. Daar wordt alleen voornaam door de speaker en de achternaam door de supporters geroepen en daar vind ik niets mis mee.
    Ja bij schalke doen ze het o.a. ook,waarschijnlijk komt het bij Twente dan ook daar weg.Bij Twente is dat wat jij zegt met "oale wief" ook gegroeid,was eerder ook niet het geval. Vind het zelf als Tukker zijnde,juist wel wat hebben, die Duitse trekjes. We zijn toch immers boeren en moffen tegelijk

  18. #1008
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Wat schreeuwen ze dan in Duitsland? Bitteschön en dan Dankeschön altes Weib" Ik kom niet zoveel in duitse stadions, behalve in dat van Schalke. Daar wordt alleen voornaam door de speaker en de achternaam door de supporters geroepen en daar vind ik niets mis mee.
    Komt geloof ik wel uit Duitsland. Naja, ik ben in ieder geval allang blij dat ze geen goaltunes meer hebben, lawaai maken als er gescoord is kunnen we zelf ook wel. Zijn trouwens niet in de disco. Heb d'r ook altijd zo'n schijthekel aan als er meteen na een wedstrijd de luidsprekers weer vol aangaan.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shag & Jones Bekijk bericht
    Correcte antwoord!! Om precies te zijn in de voorbereiding op het seizoen 83/'84'in het Enschedese Diekman Stadion. Gegoogled of een vers geheugen ?

    Ben blij dat het allemaal (waarschijnlijk mede door verkopen) nog beter uitvalt dan verwacht.De toekomst ziet er rooskleurig uit,maar "toekomst" moet je waarmaken (iets wat ze in Amsterdam kopzorgen brengt).
    Ik ben in '83 geboren, dus herinnering ligt het zeker niet aan. Zag het toevallig staan op twente online een tijd terug.

  19. #1009

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    Komt geloof ik wel uit Duitsland. Naja, ik ben in ieder geval allang blij dat ze geen goaltunes meer hebben, lawaai maken als er gescoord is kunnen we zelf ook wel. Zijn trouwens niet in de disco. Heb d'r ook altijd zo'n schijthekel aan als er meteen na een wedstrijd de luidsprekers weer vol aangaan.
    Ergenis nummer 1 denk ik van alle supporters , na een overwinning!!
    Ik schijt op Benno amelink tapijt Nee het is veel mooier om juist na zo'n overwinning de supporters het feest te laten vieren.Altijd zonde, dat een reclamespotje van een of andere Cafetaria uit Lonneker of een bedankje omdat we er weer waren, roet in het eten moeten gooien.

    Eens proberen om daar verandering in te krijgen voor komend seizoen.

  20. #1010
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Het mag van mij meteen afgeschaft worden, d'r zal wel leuk aan verdiend worden, maar goed voor de sfeer is het idd niet die reclame in de rust en na de wedstrijd.

    Nog even een interview:

    McClaren feels the heat as Arsenal loom
    Former England coach looks beyond Champions League with his Dutch side

    David Hytner in Enschede
    The Guardian, Thursday August 7 2008

    The pride of everyone associated with FC Twente continues to fuse with a sense of the surreal. "If you'd have said to me at the beginning of last season that we'd now be looking forward to a Champions League tie against Arsenal, I'd have laughed at you," said a club official yesterday, a remark which Steve McClaren might equally have uttered, although for wildly different reasons.

    Last season, McClaren was steering England towards Euro 2008, optimism having surged after three successive 3-0 qualifying victories. But then humbling defeats against Russia and Croatia presaged his removal from office and the status of scapegoat and pariah was his.

    McClaren has chosen to start afresh in Holland's Eredivisie and pick up the pieces of his career at Twente, a small club suddenly on the up. The spotlight, though, has picked him out again after his employers pulled the draw of dreams and nightmares last Friday, in the final qualifying round of the Champions League. Having earned their passage into Europe's elite competition for the first time with the dramatic play-off triumph over Ajax at the end of last season, Arsenal have been placed between them and the glittering platform of the group stage.

    It is tempting to consider the tie, the first leg of which will be played in the Netherlands next Wednesday, as an almost providential opportunity for McClaren to redeem himself in the eyes of the English football public. But he is not tempted.

    The grin, the moments of incredulity and of earnestness, are still present but this is a different beast to the one hounded out of Wembley after his Croatian defeat. Stronger for his England experiences, harder and less trusting, there appears a greater assurance and independence about him, alongside the desire which gnaws at his insides.

    "Of course I understand how the tie with Arsenal will be billed but I'm here at Twente for the longer term," he said. "Whatever happens ... the only thing I'm interested in is the game, our team and me learning a little bit more about them.

    "I really don't know how I am perceived in England and I really don't care. People talk about pressure and your image ... I'm not bothered ... I know what I am and who I am ... This is a great challenge and many people have phoned me to say 'We admire you because of the gamble you have taken'. Except I don't see it that way."

    One of those people was Sir Alex Ferguson, under whom he served as assistant at Manchester United for three years, but perhaps the most persuasive words came from a more celebrated member of the ex-England managerial fraternity. "Bobby Robson said to me, 'Go on your own, don't take anybody, don't sign any English players, experience it and you'll be a better coach for it'," said McClaren. "That's why I'm doing it, to better myself, not to prove [anything] to anybody ... You have ups and downs and I have to recover from a big down but I'm doing that. I've had opportunities that were difficult to turn down ... but this is purely by choice, to make me a better coach."

    He has revelled in working again with players on a week-to-week basis and although the Holland midfielder Orlando Engelaar has been sold to Schalke there have been signings, notably the midfielders Theo Janssen and Cheik Tioté and the defender Slobodan Rajkovic, who is on loan from Chelsea. McClaren appears to have saved Marko Arnautovic from the clutches of Feyenoord and the Austrian is expected to lead the line in both legs against Arsenal in the absence of Blaise Nkufo, the club's most prolific scorer.

    McClaren has less than fond memories of his last meeting with Arsène Wenger and Arsenal. In January 2006 his Middlesbrough team departed Highbury on the wrong end of a 7-0 scoreline. "But my reaction was 'We got beat but this will be a great experience for my younger players'... we went on to an FA Cup semi-final and a Uefa Cup final. It's great to play these teams, you improve by playing them ... I just hope that we don't have to go through the same experience again."

    McClaren admits that the draw could hardly have been crueller, but he remains defiant. "What do I say to people who think we haven't got a prayer? Carry on thinking like that," he said. "The biggest thing is belief, handling the pressure and the game. There are shocks and we have to believe. Football is a strange game. I have known some strange results."
    Laatst gewijzigd door Solstice; 7 augustus 2008 om 21:39

  21. #1011
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    FC Twente wil Andersson vastleggen
    Door Olga (Nuongirl) op zaterdag 9 augustus 2008 14:15
    Bron: Goal.com

    FC Twente doet mee aan de strijd om Petter Andersson. Twee andere Eredivisie-clubs hebben reeds interesse getoond in de middenvelder van het Zweedse Hammarby.

    De Telegraaf meldt dat ook Twente veel belangstelling voor de 23-jarige Petter Andersson van Hammarby. FC Groningen en NEC zijn ook onder de indruk van Andersson.

    Desondanks lijkt FC Twente de meest serieuze kandidaat die Andersson daadwerkelijk vast zal leggen, aangezien de Tukkers voorlopig nog de enige club is die een transfersom van 600.000 euro wil betalen.

    Petter Andersson heeft twee interlands gespeeld en heeft honderd wedstrijden in de Zweedse Allsvenskan gespeeld. De middenvelder trof in deze competitie 21 maal doel.

    Van Fok, ben benieuwd. Zijn ze al heel lang mee bezig.

  22. #1012
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Ajax denkt nog altijd Wielaert te kunnen inlijven

    09/08/2008 21:42

    Ajax blijft volharden in de strijd om Robbie Wielaert, zo verklaarde coach Marco van Basten zaterdagavond. FC Twente heeft inmiddels al enkele malen een Amsterdams bod terzijde geschoven.

    'Volgens mij zijn we nog steeds in gesprek', vertelde Van Basten vlak voor de aftrap van Ajax-Internazionale in het Amsterdam Tournament.

    De trainer weigerde in te gaan op de suggestie dat Siem de Jong in een eventuele transfer wordt betrokken. 'We spelen zo een wedstrijd, ik denk niet dat we hier nu over moeten praten. Maar Wielaert is nog steeds welkom.'

    Afgelopen dinsdag had Twente-voorzitter Joop Munsterman nog beweerd dat een transfer van de ervaren verdediger 'van de baan' was, nadat hij namens de club uit Enschede een bod van Ajax had geweigerd.

    Wielaert verklaarde later dat hij graag naar Ajax wil. 'Maar de clubs moeten er wel uitkomen', noteerde het ANP op uit zijn mond. 'Ik ga geen arbitragezaak aanspannen.'

    FC Twente moet komende woensdag in de derde voorronde van de Champions League voor het eerst aantreden tegen Arsenal.
    Typisch Ajax. Twente wil hem niet verkopen, en Ajax blijft maar door zeuren net zo lang totdat Wielaert zelf een breuk probeert te forceren

  23. #1013
    Potjandriedubbeltjes DutchLiam's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Locatie
    Bremen (DL)
    Leeftijd
    40
    Berichten
    2.279
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Typisch Ajax. Twente wil hem niet verkopen, en Ajax blijft maar door zeuren net zo lang totdat Wielaert zelf een breuk probeert te forceren
    Jomanda Lenstra?

  24. #1014
    AFC Ajax Melvin's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 augustus 2008
    Berichten
    27
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Van Persie vertelde tegenover SBS6 dat hij z´n ploeg had verteld hoe FC Twente is en speelt, ik denk dat het thuis 0-1 voor Arsenal wordt en in het Emirates Stadium 3-0. Ik hoop en gun jullie dat de Londenaren eruit worden geknikkert, maar ik vrees het ergste.

  25. #1015
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Typisch Ajax. Twente wil hem niet verkopen, en Ajax blijft maar door zeuren net zo lang totdat Wielaert zelf een breuk probeert te forceren
    Inderdaad. Ze moeten gewoon het bedrag neerleggen dat Twente verlangd (6 miljoen). Als de transfer doorgaat is dat wel een op een heel erg klote tijdstip voor Twente. Ajax heeft eigenlijk tot woensdag de tijd om de deal in orde te maken. Het zou me niet verbazen als Wielaert op dinsdag opeens een 'blessure' heeft.

  26. #1016
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ik vraag me af of er nou echt nog steeds gepraat wordt, of dat Ajax gewoon van plan is om nog eens te bellen met een nieuw bod, en dat ze dat d'rmee bedoelen.

  27. #1017

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    Ik vraag me af of er nou echt nog steeds gepraat wordt, of dat Ajax gewoon van plan is om nog eens te bellen met een nieuw bod, en dat ze dat d'rmee bedoelen.
    Denk dat Ajax het gewoon ( wie weet zijn ze in het oosten zo dom) nogmaals probeert hoor,maar Twente is financieel absoluut niet genoodzaakt een speler te verkopen , dus zal Wieleart dit seizoen gewoon CL spelen.

  28. #1018
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Andersson en Claudemir worden trouwens aan Twente gelinkt. Die eerste ken ik niet, die laatste is volgens mij wel een talent. Vitesse wil Zomer graag hebben trouwens, dus misschien als je er nog wat geld bij doet...

    'McClaren bekijkt Claudemir'
    Zondag 10-8-2008 - Erwin
    Gisteren was Steve McClaren een aandachting toeschouwer bij de oefenwedstrijd Vitesse - Getafe in Stroe. Omroep Gelderland claimt dat de trainer van FC Twente daar was om de aanvallende middenvelder van Vitesse, Claudemir, te bekijken. Claudemir maakte vorig seizoen indruk tegen FC Twente in Enschede, waar hij ook nog scoorde. Algemeen bekend is dat FC Twente nog op zoek is naar een aanvallende middenvelder. Na Petter Andersson van Hammarby, kan deze naam dus ook op het lijstje worden toegevoegd.

    Overigens meldde de TC Tubantia dit weekend dat Vitesse op haar beurt weer verregaande interesse heeft in Ramon Zomer.
    Twente maakt werk van Andersson
    Zaterdag 9-8-2008 - Fawkes
    De Telegraaf meldt vanochtend dat FC Twente bezig is om de Zweedse middenvelder Petter Andersson vast te leggen. De international van Hammarby staat ook in de belangstelling van FC Groningen en NEC, maar vooralsnog zou Twente volgens de ochtendkrant als enige bereid zijn om aan de vraagprijs van circa zes ton te voldoen. In het lopende seizoen van de Allsvenskan is Andersson in tot dusver zestien duels zes maal tot scoren gekomen. In totaal kwam hij in honderd duels 21 maal tot scoren.
    Beide berichten komen van Twente.net

  29. #1019
    tukker in hart en nieren tukkertje's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 januari 2006
    Locatie
    enschede
    Berichten
    41
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ajax legt zich neer bij 'nee' van FC Twente
    ENSCHEDE - Ajax-trainer Marco van Basten meldde het afgelopen weekeinde dat zijn club nog altijd gesprekken voert met FC Twente over Robbie Wielaert.

    Maar volgens Kees Ploegsma, de zaakwaarnemer van de verdediger, is de transfer nu definitief van de baan. "Ik heb Danny Blind (technisch manager van Ajax) gesproken en die heeft me gezegd dat Ajax niet verder kan gaan dan wat het heeft geboden. En omdat Twente niet lager wil gaan zitten, is het boek voorlopig dicht.'' Twente volgt al een tijdje de ontwikkeling van de Zweed Petter Andersson, een aanvallende middenvelder van Hammarby.

  30. #1020
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    [QUOTE=tukkertje;1037048]Ajax legt zich neer bij 'nee' van FC Twente
    QUOTE]

    Werd tijd. Overmorgen is de wedstrijd tegen Arsenal al. Ik hoop dat deze soap geen invloed heeft op de prestatie van Ron Wielaert.

  31. #1021

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    [QUOTE=pegasus1;1037056]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tukkertje Bekijk bericht
    Ajax legt zich neer bij 'nee' van FC Twente
    QUOTE]

    Werd tijd. Overmorgen is de wedstrijd tegen Arsenal al. Ik hoop dat deze soap geen invloed heeft op de prestatie van Ron Wielaert.
    Ga er van uit dat het hem uiteindelijk misschien zelfs heeft gesterkt,Twente heeft laten blijken hoe waardevol hij is voor Twente en Ajax wou niet zo heel ver voor hem gaan.

  32. #1022
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Inderdaad. Ze moeten gewoon het bedrag neerleggen dat Twente verlangd (6 miljoen). Als de transfer doorgaat is dat wel een op een heel erg klote tijdstip voor Twente. Ajax heeft eigenlijk tot woensdag de tijd om de deal in orde te maken. Het zou me niet verbazen als Wielaert op dinsdag opeens een 'blessure' heeft.
    Opbieden hoort bij de voetballerij, moet je ondertussen toch weten...
    Ajax doet niks verkeerd, schijnbaar heeft Twente er geen moeite mee dat er onderhandeld wordt over RW.

  33. #1023

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Opbieden hoort bij de voetballerij, moet je ondertussen toch weten...
    Ajax doet niks verkeerd, schijnbaar heeft Twente er geen moeite mee dat er onderhandeld wordt over RW.
    Ajax heeft gewoon alles in de strijd gegooid, behalve wat nodig was, genoeg pingels. Ajax heeft haar best gedaan. Wanneer Twente nee had gezegd , was het een ander verhaal geweest, maar Twente heeft Ajax zelf met een beter bod laten komen. Dus Ajax' haar goed recht.

  34. #1024
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Tc Tubantia

    Douglas ligt niet wakker van Adebayor

    door Leon ten Voorde

    Zaterdagavond keek ik Emmanuel Adebayor nog eens diep in de ogen. En op het moment dat hij ging praten, hoorde ik een hele zware stem. Imponerende man. Ik kan niet anders zeggen. En toen stond hij nog niet eens op een voetbalveld, kun je nagaan.

    Er zijn verdedigers die nachten wakker liggen van deze geweldenaar uit Togo. Die vrezen zijn kracht, zijn snelheid en efficiency. Zo niet Douglas, de verdediger van FC Twente. Vraag hem naar Adebayor en hij zegt dat hij het prachtig vindt om tegen zo’n spits te spelen. Bang? Hoezo? Wie de favela’s in Brazilië is gewend, schrikt niet meer zo snel ergens van.

    Douglas versus Adebayor. Dat is die lange Braziliaan tegen die lange Tongolees. De een komt net kijken, de ander is een ster. Woensdagavond gaan ze elkaar voor het eerst ontmoeten. Dat wordt een fascinerend duel, dat kan niet anders. En ik durf te wedden dat Adebayor na afloop zegt: ‘die grote jongen, die bij me stond, die kan wel wat’.

  35. #1025
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    DAILY MAIL

    Van Persie: Arsenal 'need' to play in the Champions League

    By Sportsmail Reporter
    Last updated at 6:39 AM on 12th August 2008

    Dutchman Robin van Persie knows all too well what FC Twente are capable of -
    and maintains Arsenal 'need' Champions League football next season.

    The Gunners head back to van Persie's homeland and a crunch date with former
    England manager Steve McClaren in Arnhem just days after another successful
    appearance in the Amsterdam Tournament.

    Eye for goal: Van Persie believes it's vital Arsenal play in the Champions League


    Twente - who grabbed the headlines when they appointed the one-time

    Middlesbrough coach during the summer - were the surprise package of Dutch
    domestic football last season, and defeated Ajax in a play-off to secure a crack
    at the elite European club competition for the first time.

    Nevertheless, Arsenal - Champions League finalists in 2006 - remain favourites
    to progress through to the lucrative group stages in which they have competed
    for more than a decade.

    Failure and missing out on the windfall that playing the cream of Europe brings
    is almost unthinkable for a club of such stature - not to mention with a
    60,000-seater venue to fill.

    The importance of the tie is not lost on van Persie.

    'Arsenal always wants to play Champions League and I think Arsenal needs to
    play Champions League,' said van Persie, signed from Feyenoord in 2004.

    'If you have players like this, good players, big stadium, then I think you
    need to play in the highest league in Europe.

    'But this is football - if you don't win two games then you don't qualify and
    we play UEFA Cup.'

    Van Persie, 25, keeps an eye on football matters back home, and has been
    impressed by the progress of the unfashionable side from Enschede, who had to
    switch their home leg to the Gelredome because of on-going improvement works at
    the Grolsch Veste stadium.

    'I know them quite well as I have Dutch satellite,' he said.

    'It was quite, though, a big shock because in Holland everyone expected Ajax
    to win and in the end Twente played better and these things happen in football.

    'They had a great year last year, but they lost two of their best playmakers -
    Karim El Ahmadi and Orlando Engelaar. However, they got Theo Janssen from
    Vitesse, so they are still in good shape with a good team.'

    Van Persie feels Twente will have been disappointed to have drawn such a big
    name as Arsenal in the qualifiers, even though McClaren insists all the pressure
    is on the English team.

    And the Gunners forward claims the much-criticised former national team head
    coach has been well received in Holland.

    'They are really happy with him and almost proud to have him, because it was
    quite a strange move to come from England manager to Twente,' he said.

    'But they are all saying they really like his style of coaching.'

    Van Persie, though, can understand why McClaren came in for so much negative
    press after England failed to make it to Euro 2008.

    'If you don't qualify as the national team you have some critical people
    waiting for you,' he said.

    'This is what happened with Louis van Gaal, he was a top manager but he didn't
    qualify in 2002, when they lost against Ireland, so that's the risk of the
    job.'

    The last time McClaren went up against Gunners boss Arsene Wenger was in
    January 2006 at Highbury, when the home side ran out 7-0 winners.

    Van Persie, who did not feature that day, said: 'I don't think it's smart to
    play an open game against us as we are quite good in that part, everyone knows
    that.'

    Cesc Fabregas is likely to anchor the midfield on Wednesday night, probably
    alongside young Brazilian Denilson.

    Van Persie feels the experiences with Spain at Euro 2008 will have give his
    team-mate an extra spring in his step.

    'Everyone was really happy for him and proud because it's not nothing if you
    win a Euro - you really achieve something.

    'He is really young but as a person he's exactly the same as before.'

    Van Persie added: "Everyone accepts Cesc needs a little more time because he
    came back at the end of the month, but we came back July 21 and we are ready for
    it.

    'We have these pre-season games under our belts and we are ready.'

  36. #1026
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Tc Tubantia

    Douglas ligt niet wakker van Adebayor

    door Leon ten Voorde

    Zaterdagavond keek ik Emmanuel Adebayor nog eens diep in de ogen. En op het moment dat hij ging praten, hoorde ik een hele zware stem. Imponerende man. Ik kan niet anders zeggen. En toen stond hij nog niet eens op een voetbalveld, kun je nagaan.

    Er zijn verdedigers die nachten wakker liggen van deze geweldenaar uit Togo. Die vrezen zijn kracht, zijn snelheid en efficiency. Zo niet Douglas, de verdediger van FC Twente. Vraag hem naar Adebayor en hij zegt dat hij het prachtig vindt om tegen zo’n spits te spelen. Bang? Hoezo? Wie de favela’s in Brazilië is gewend, schrikt niet meer zo snel ergens van.

    Douglas versus Adebayor. Dat is die lange Braziliaan tegen die lange Tongolees. De een komt net kijken, de ander is een ster. Woensdagavond gaan ze elkaar voor het eerst ontmoeten. Dat wordt een fascinerend duel, dat kan niet anders. En ik durf te wedden dat Adebayor na afloop zegt: ‘die grote jongen, die bij me stond, die kan wel wat’.
    Kent volgens mij echt geen zenuwen Douglas, viel me bij z'n eerste wedstrijden al op. Al maakte ie toen nog wat ongelukkige fouten. Ik zie er twee in Nederland in staat om nu al zo'n grote spits af te stoppen, Marcellis en Douglas.

  37. #1027
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Alleen voor de hoofdprijs kan Twente Claudemir kopen
    12/08/2008 09:20

    Vitesse werkt niet mee aan een transfer van Claudemir naar FC Twente. De club uit Enschede wil de Braziliaan overnemen, maar moet grof betalen om de twintigjarige middenvelder los te weken.

    'Claudemir is een heel groot talent en heeft het afgelopen seizoen in Arnhem een heel snelle ontwikkeling doorgemaakt', prijst technisch directeur Marc van Hintum de belofte in de nieuwe VI. 'Een concreet aanbod hebben we nog niet gekregen, maar mocht het wel gebeuren: wij vragen absoluut de hoofdprijs.'

    Claudemir speelde in de tweede seizoenshelft negen keer mee in de Eredivisie. Zesmaal was hij negentig minuten van de partij, drie keer viel hij in. Claudemir scoorde drie keer en werd door zijn toenmalige coach Aad de Mos meermaals de hemel in geprezen.

  38. #1028
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Alleen voor de hoofdprijs kan Twente Claudemir kopen
    12/08/2008 09:20

    Vitesse werkt niet mee aan een transfer van Claudemir naar FC Twente. De club uit Enschede wil de Braziliaan overnemen, maar moet grof betalen om de twintigjarige middenvelder los te weken.

    'Claudemir is een heel groot talent en heeft het afgelopen seizoen in Arnhem een heel snelle ontwikkeling doorgemaakt', prijst technisch directeur Marc van Hintum de belofte in de nieuwe VI. 'Een concreet aanbod hebben we nog niet gekregen, maar mocht het wel gebeuren: wij vragen absoluut de hoofdprijs.'

    Claudemir speelde in de tweede seizoenshelft negen keer mee in de Eredivisie. Zesmaal was hij negentig minuten van de partij, drie keer viel hij in. Claudemir scoorde drie keer en werd door zijn toenmalige coach Aad de Mos meermaals de hemel in geprezen.
    Laten we hem voor het gemak met Wieleart vergelijken waar Twente 6 miljoen voor vraagt... Claudemir is jonger talentvoller en heeft geloof ook nog is een langer contract... Reken maar uit!

    Overigs is Claudemir nu 20, en moet bij een nieuw contract dus betaald worden als volwaardig speler buiten EU...

    Dat word een duur spelertje voor Twente!

  39. #1029
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Talentvoller weet ik nog zo net niet. Wielaert was afgelopen seizoen wel de beste speler van Twente, met de rest heb je een punt. Misschien dat Zomer er nog bij betrokken wordt als ruilwaar, maar dan zal er nog een hoop geld bij moeten komen.

  40. #1030
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    Talentvoller weet ik nog zo net niet. Wielaert was afgelopen seizoen wel de beste speler van Twente, met de rest heb je een punt. Misschien dat Zomer er nog bij betrokken wordt als ruilwaar, maar dan zal er nog een hoop geld bij moeten komen.
    ach we hebben verdedigers genoeg (en met alle respect maar Zomer is noui niet (veel) beter dan een Sprockel of Sansoni)... daarvoor moet je een talent als Claudemir niet laten gaan

  41. #1031
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Sansoni ging in de uitverkoop las ik.

  42. #1032
    Solstice's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2006
    Berichten
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Even wat ander nieuws:

    Arsenal zonder Fàbregas en Touré
    Geschreven op dinsdag, 12 augustus om 18:24

    Europees kampioen Cesc Fàbregas en Ivoriaan Kolo Touré missen het eerste Champions League-voorrondeduel met FC Twente. Beide spelers zijn te zwaar geblesseerd om woensdagavond in actie te komen in het Arnhemse Gelredome. Beide spelers liepen de kwetsuur op tijdens het Amsterdam Tournament, in de wedstrijd tegen Ajax.

    Middenvelder Fàbregas ondervindt hinder van zijn hamstring, terwijl verdediger Touré last heeft van zijn heup. Coach Arsène Wenger wil absoluut geen risico nemen met beide spelers, en heeft daarom een dag vantevoren al besloten hoe dan ook geen beroep te zullen doen op het duo.

    Zowel Touré als Fàbregas misten overigens een deel van de voorbereiding van The Gunners. De Spanjaard had toestemming om later in Londen terug te keren vanwege zijn Europese titelsucces met de nationale ploeg van Spanje; Touré werd afgelopen juli geveld door Malaria, en moest eerst volledig herstellen alvorens hij weer tot training over kon gaan.

    Wenger kan tegen de Enschedeërs ook geen beroep doen op de (licht)geblesseerden Philippe Senderos, Samir Nasri en Abou Diaby. De Tsjechische middenvelder Tomas Rosicky (knie) staat evenals de Kroatische spits Eduardo da Silva (kuitbeen) al langer buitenspel met een blessure.

  43. #1033

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solstice Bekijk bericht
    Even wat ander nieuws:

    Arsenal zonder Fàbregas en Touré
    Geschreven op dinsdag, 12 augustus om 18:24

    Europees kampioen Cesc Fàbregas en Ivoriaan Kolo Touré missen het eerste Champions League-voorrondeduel met FC Twente. Beide spelers zijn te zwaar geblesseerd om woensdagavond in actie te komen in het Arnhemse Gelredome. Beide spelers liepen de kwetsuur op tijdens het Amsterdam Tournament, in de wedstrijd tegen Ajax.

    Middenvelder Fàbregas ondervindt hinder van zijn hamstring, terwijl verdediger Touré last heeft van zijn heup. Coach Arsène Wenger wil absoluut geen risico nemen met beide spelers, en heeft daarom een dag vantevoren al besloten hoe dan ook geen beroep te zullen doen op het duo.

    Zowel Touré als Fàbregas misten overigens een deel van de voorbereiding van The Gunners. De Spanjaard had toestemming om later in Londen terug te keren vanwege zijn Europese titelsucces met de nationale ploeg van Spanje; Touré werd afgelopen juli geveld door Malaria, en moest eerst volledig herstellen alvorens hij weer tot training over kon gaan.

    Wenger kan tegen de Enschedeërs ook geen beroep doen op de (licht)geblesseerden Philippe Senderos, Samir Nasri en Abou Diaby. De Tsjechische middenvelder Tomas Rosicky (knie) staat evenals de Kroatische spits Eduardo da Silva (kuitbeen) al langer buitenspel met een blessure.
    Pff.. De zenuwen gieren door het lijf,wat wordt het , wat kan je van Twente verwachten,maar met name van de wedstrijd. We zullen het allemaal zien.

    Bij gebrek aan reclame en informatie : De wedstrijd is te zien op Nederland 2 (!).
    Verbaas je niet dat het stadion niet is aangekleed met de welbekende sterretjes hier en daar,dat gebeurt alleen vanaf de poule-fase.

    Morgen rond de middag richting de Korenmarkt,vanaf morgen ook bekend als Twenteplein,en maar weer eens proeven aan het Europese sfeertje.

  44. #1034
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shag & Jones Bekijk bericht
    Pff.. De zenuwen gieren door het lijf,wat wordt het , wat kan je van Twente verwachten,maar met name van de wedstrijd. We zullen het allemaal zien.

    Bij gebrek aan reclame en informatie : De wedstrijd is te zien op Nederland 2 (!).
    Verbaas je niet dat het stadion niet is aangekleed met de welbekende sterretjes hier en daar,dat gebeurt alleen vanaf de poule-fase.

    Morgen rond de middag richting de Korenmarkt,vanaf morgen ook bekend als Twenteplein,en maar weer eens proeven aan het Europese sfeertje.
    Wij vertrekken vanavond met een man of vijftien met de bus vanuit Lonneker. Inmiddels ook al vlucht en hotel geboekt voor de return waar we met z'n tienen naar toe gaan. Hopelijk wordt het de moeite waard.

  45. #1035
    arcover
    Guest

    Standaard

    Twente is veel zwakker geworden ten opzichte van vorig jaar. Er is nog steeds geen vervanger voor Engelaar. Hopelijk kunnen ze vanavond een resultaat neerzetten dat de uit wedstrijd nog spannend is.

Pagina 23 van 176 EersteEerste ... 1321222324253373123 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 8 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 8 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 09:57
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •