Pagina 3 van 176 EersteEerste 123451353103 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 135 van 7906

Discussie: Twente Nieuws

  1. #91
    Willem19888's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 september 2005
    Locatie
    'n Ham
    Leeftijd
    36
    Berichten
    147
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Om een lang verhaal kort te houden, Heubach op de bank ole ole...
    Denk ik niet, denk dat Heubach de rest van het seizoen gewoon in de basis begint, of Braafheid moet het zo goed doen. Rutten gaat gewoon door met de spelers die het eerste half jaar goed voetbalden, waarom een winnend team uit mekaar halen?

  2. #92

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Braafheid heeft in potentie veel meer voetballende kwaliteiten dan Heubach.Echter is de mentaliteit van Heubach door weinig spelers te overtreffen.Een speler als Heubach heb je eigenlijk wel nodig in je team.
    Spelers als hij weten waar een wedstrijd tegen Vitesse of Groningen op staat,dat is het enige waardoor Heubach de voorrang zou kunnen krijgen,maar reken er maar op dat Braafheid zondag speelt (sowiezo invalbeurt)

  3. #93
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Braafheid vertrekt per direct naar FC Twente.

  4. #94

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Goed dat jij dat uit het bovenstaande bericht heb kunnen uitmaken !!

  5. #95
    EN GEEN FLAUWEKULLETJES DMF's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Fileknooppunt A28
    Berichten
    16.647
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem19888 Bekijk bericht
    Als hij niet kon voetballen had Twente zijn contract toch ook niet verlengt tussentijds?
    Zelfde verhaal als Gyan bij Feyenoord. Ook Gyan's contract is verlengd, maar dat is ook een beperkte voetballer..

    Staar je daar nou niet blind op...

  6. #96
    Twente komt eraan! FCTBjorn's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 maart 2006
    Locatie
    Twente
    Leeftijd
    34
    Berichten
    2
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DMF Bekijk bericht
    Zelfde verhaal als Gyan bij Feyenoord. Ook Gyan's contract is verlengd, maar dat is ook een beperkte voetballer..

    Staar je daar nou niet blind op...
    Wat heeft Gyan er nou mee te maken. Ik denk dat Rutten donders goed weet wat hij doet en dat betaald zich op dit moment uit in resultaat. Ook willen spelers van FC Utrecht naar FC Twente, terwijl dit andere jaren gelijkwaardige teams waren. Dat zegt toch genoeg over de trainersstaf en de resultaten. Die weten wel wat ze doen.

  7. #97
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Heubach nog twee jaar langer bij Twente
    Jeroen Heubach heeft het nog steeds naar zijn zin bij FC Twente. De 32-jarige verdediger, die op twee seizoenen bij MVV na al zijn hele voetballeven voor de club uit Enschede speelt, verlengde zijn contract met twee seizoenen tot 2009. Dat maakte Twente vrijdag bekend. Trainer Fred Rutten was in zijn nopjes met de contractverlening.

    "Wij zijn heel blij dat Jeroen behouden kan blijven voor de club", aldus Rutten op de clubsite. "Jeroen is een speler van de streek, die zijn jeugdopleiding bij FC Twente heeft genoten." Totnogtoe speelde 220 Eredivisiewedstrijden voor Twente, waarin hij vier doelpunten maakte.

  8. #98
    EN GEEN FLAUWEKULLETJES DMF's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Fileknooppunt A28
    Berichten
    16.647
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCTBjorn Bekijk bericht
    Wat heeft Gyan er nou mee te maken. Ik denk dat Rutten donders goed weet wat hij doet en dat betaald zich op dit moment uit in resultaat. Ook willen spelers van FC Utrecht naar FC Twente, terwijl dit andere jaren gelijkwaardige teams waren. Dat zegt toch genoeg over de trainersstaf en de resultaten. Die weten wel wat ze doen.
    Lezen, simpele. Gyan is een VOORBEELD van een modale voetballer die goed bij de club/supporters ligt en een contract verlenging krijgt.

    Begrijpend lezen moet een vak op zich worden.

  9. #99
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Luke Wilkshire is waarschijnlijk een tijdje uit de roulatie. De 25-jarige speler van FC Twente viel geblesseerd uit in het duel met ADO Den Haag. Morgen zal onderzoek in het ziekenhuis uitwijzen wat de Australiër precies mankeert. De verdediger moest zich al na dertien minuten laten vervangen door Niels Wellenberg.

  10. #100

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Dat is zeer jammer,die kun je er juist wel bij gebruiken.Buffelt er mooi wat af,leuke voetballer.

  11. #101

    Aangemeld
    23 november 2006
    Berichten
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    vind jmmr dat willshire eruit ligt hoop niet lang gelukkig hebben ze braafheid gehaald die speelt denk ik tegen exselsior

  12. #102
    Chauncy's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2007
    Locatie
    Wildervank
    Leeftijd
    39
    Berichten
    92
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Wilkshire voorlopig uitgeschakeld
    ENSCHEDE - Trainer Fred Rutten van FC Twente kan voorlopig niet over Luke Wilkshire beschikken. De Australische middenvelder viel zondag tijdens de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag uit met een blessure aan zijn linkerknie. Een MRI-scan wees maandag uit dat Wilkshire een kijkoperatie moet ondergaan. Hij gaat woensdag onder het mes.

  13. #103
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Kwetsuur Wilkshire valt mee

    De knieblessure van Luke Wilkshire lijkt mee te vallen. Dit was het resultaat van een kijkoperatie die de 25-jarige verdediger van FC Twente vanochtend onderging.

    Afgelopen zondag moest de Australiër zich in het competitieduel tegen ADO Den Haag al na dertien minuten laten vervangen vanwege de opgelopen knieblessure. Een MRI-scan op maandag bracht nog geen uitsluitsel over de ernst van de blessure, waarna werd besloten een kijkoperatie uit te voeren.

    Hoe lang het herstel precies in beslag zal nemen, moet de komende tijd uitwijzen. Wilkshire, die eerder uitkwam voor Middlesbrough en Bristol City, is bezig aan zijn eerste seizoen bij de Tukkers en kwam twintig duels (twee treffers) in actie.

  14. #104
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'FC Twente wil Bakkal overnemen'
    Geschreven door Pieter Hanson op dinsdag, 6 februari om 09:53

    FC Twente wil Otman Bakkal definitief overnmen van PSV. De talentvolle aanvaller speelt momenteel op huurbasis in Enschede.

    Bakkal maakt tot dusverre een goede indruk bij Twente en de club wil hem daarom definitief inlijven. Ook de vleugelspits zelf ziet een contract bij Twente wel zitten, zo meldt hij tegenover Tubantia.

    "Ik heb het goed naar mijn zin hier, de bal ligt nu bij PSV", aldus de 21-jarige Bakkal, die nog tot medio 2008 onder contract staat bij PSV. FC Twente zal dus een transfersom op tafel moeten leggen voor het talent dat eerder op huurbasis speelde voor FC Eindhoven en FC Den Bosch.

  15. #105
    Chauncy's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2007
    Locatie
    Wildervank
    Leeftijd
    39
    Berichten
    92
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenFCT Bekijk bericht
    'FC Twente wil Bakkal overnemen'
    Geschreven door Pieter Hanson op dinsdag, 6 februari om 09:53

    FC Twente wil Otman Bakkal definitief overnmen van PSV. De talentvolle aanvaller speelt momenteel op huurbasis in Enschede.

    Bakkal maakt tot dusverre een goede indruk bij Twente en de club wil hem daarom definitief inlijven. Ook de vleugelspits zelf ziet een contract bij Twente wel zitten, zo meldt hij tegenover Tubantia.

    "Ik heb het goed naar mijn zin hier, de bal ligt nu bij PSV", aldus de 21-jarige Bakkal, die nog tot medio 2008 onder contract staat bij PSV. FC Twente zal dus een transfersom op tafel moeten leggen voor het talent dat eerder op huurbasis speelde voor FC Eindhoven en FC Den Bosch.


    Ik vind hem ook een erg goede speler die erg goed bij Twente past.
    En als ik eerlijk moet zijn heeft f.c Twente me dit seizoen positief verrast ze spelen soms met vlagen echt heel erg goed voetbal. En wij moeten nog uit tegen jullie word heel lastig.

  16. #106
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Blessures voor Wellenberg en Aissati
    Geschreven door Pieter Hanson op maandag, 12 februari om 15:51

    FC Twente-spelers NIels Wellenberg en Ismail Aissati hebben een blessure overgehouden aan het competitieduel tegen Feyenoord van gistermiddag (3-0 winst).

    Van beide spelers is de ernst van de kwetsuur inmiddels duidelijk. Wellenberg heeft een kneuzing opgelopen boven zijn rechterknie. Aissati kampt met een kneuzing aan zijn voet.

    Het is onduidelijk wanneer beide spelers weer kunnen beginnen met de groepstraining. De kwetsuur van Aissati lijkt het minst ernstig. Mogelijk speelt hij komend weekeinde alweer mee tegen SC Heerenveen.

    --------------------------------------------------------------------------

    Hopelijk zullen ze snel herstellen zodat ze dit weekend weer mee kunnen doen tegen Heerenveen.

  17. #107
    Chauncy's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2007
    Locatie
    Wildervank
    Leeftijd
    39
    Berichten
    92
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Denneboom te duur voor FC Twente


    FC Twente ziet definitief af van Romano Denneboom. Uit de gesprekken die tussen beide partijen zijn gevoerd, bleek dat de salariseisen te gortig waren voor de verrassende nummer vier van de Eredivisie.

    Denneboom zag in eerste instantie een vertrek naar Enschede wel zitten, maar het bedrag dat de aanvaller van NEC eiste, was te hoog. "Helaas zijn wij financieel niet tot elkaar gekomen", zo verklaarde voorzitter Joop Munsterman dan ook.

    De 26-jarige Denneboom heeft in Nijmegen een aflopend contract, waardoor hij voor veel ploegen erg interessant is. Eerder toonden onder andere SC Heerenveen, Willem II en PSV al belangstelling.

  18. #108
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Otman Bakkal is er nog niet uit of hij zijn sportieve loopbaan voortzet bij PSV of bij FC Twente. De jeugdinternational ontwikkelt zich goed bij de Tukkers, waar hij op huurbasis speelt.

    De Twentenaren willen hem graag definitief overnemen, maar of PSV daar voor open staat is nog onduidelijk. Bakkal zelf gaf voor de camera's van PSV TV aan nog geen afscheid te hebben genomen van PSV.
    ,,PSV is mijn club, ik heb nog steeds contact. Het was voor mij dan ook zeker geen afscheid."

  19. #109
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Otman Bakkal is er nog niet uit of hij zijn sportieve loopbaan voortzet bij PSV of bij FC Twente. De jeugdinternational ontwikkelt zich goed bij de Tukkers, waar hij op huurbasis speelt.

    De Twentenaren willen hem graag definitief overnemen, maar of PSV daar voor open staat is nog onduidelijk. Bakkal zelf gaf voor de camera's van PSV TV aan nog geen afscheid te hebben genomen van PSV.
    ,,PSV is mijn club, ik heb nog steeds contact. Het was voor mij dan ook zeker geen afscheid."
    Yep, hoop dat hij het wel doet want het is een goede speler met veel kwaliteiten.

  20. #110
    Willem19888's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 september 2005
    Locatie
    'n Ham
    Leeftijd
    36
    Berichten
    147
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Yep, hoop dat hij het wel doet want het is een goede speler met veel kwaliteiten.
    Precies, vind hem dit jaar zeer goed spelen, maar heel Twente voetbalt dit jaar erg sterk, maar Bakkal komt nu wel minder aan spelen toe verwacht ik, omdat Aisatti het erg goed doet!

  21. #111
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Bakkal is een belangrijke schakel in de Twente-machine, al vult Aissati zijn plaats ook uitstekend in. Zou een goede zaak zijn, als FCT Bakkal over kon nemen van PSV.

  22. #112
    No guts, no glory Maev's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 januari 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Bakkal is na de schorsing (niet geheel onterecht) z'n basisplaats kwijtgeraakt aan Aissati, toch een zeer nuttige speler die normaal gesproken zeker weten basisspeler waardig is bij Twente... ik heb er nog wel een goed gevoel bij dat PSV hem laat vertrekken

  23. #113
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Heb je ook nog een buffer, bijv. als 'n Kufo stopt, hoop niet dat dat gebeurt maar toch.

  24. #114
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Engelaar: 'Ik kan niveau van Oranje aan'

    15/2/2007 15:40

    Twee jaar geleden kwam naturalisatie tot Belg op het bordje te liggen van Orlando Engelaar. Inmiddels sluit de Rotterdamse middenvelder van FC Twente Oranje niet uit.
    'De laatste tijd hoor ik steeds dat ik op het lijstje van Marco van Basten sta', vertelt Engelaar (27) in de nieuwe Nummer 14. 'Dat streelt me op zich best wel. Had ik echter nog steeds in België gespeeld, dan was naturalisatie best een serieuze optie geweest, want voor een nationaal team spelen geeft toch een extra dimensie aan je carrière.'

    Hoewel het (nog) niet tot een uitnodiging is gekomen, Engelaar zal zich niet ongemak voelen bij het Nederlands elftal. 'Ik ben bescheiden, maar ik denk dat ik bij Oranje tijdens trainingen wel zou meekunnen en dat ik de bondscoach zou kunnen overtuigen dat ik het niveau aankan.'

    (vi.nl)

  25. #115
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Dat vind ik ook. Engelaar kan een wereldspeler worden (volgens mij is hij het al), hij straalt rust uit en heeft veel overzicht

  26. #116
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Wellenberg langer bij FC Twente
    Geschreven door Pieter Hanson op dinsdag, 20 februari om 16:03

    FC Twente heeft het aflopende contract van Niels Wellenberg verlengd. De vleugelverdediger tekent een nieuwe tweejarige verbintenis bij de Tukkers.

    Wellenberg heeft de laatste weken een basisplaats veroverd in de hoofdmacht van FC Twente. Trainer Fred Rutten wilde de verdediger dan ook graag in Enschede houden.

    De 24-jarige Wellenberg is content met de contractverlenging, zo meldt hij op de clubsite van FC Twente. "We waren er vrij snel uit. Ik heb het hier naar mijn zin en heb het gevoel dat er voor mij onder deze trainers veel winst te behalen valt."

    Wellenberg kwam in 2004 over van Go Ahead Eagles. Aanvankelijk moest de verdediger genoegen nemen met een plek op de reservebank, maar de laatste weken lijkt hij alsnog door te breken bij FC Twente.

    --------------------------------------------------------------------------

    Ik denk dat Wellenberg zijn basisplaats weer kwijt raakt als Wilkshire weer mag voetballen.

  27. #117
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Hij is toch 2x achter elkaar geblesseerd geraakt? 2 weken geleden en vorige week.

  28. #118
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    "Zonneveld in gesprek met FC Twente"
    Breda, woensdag 21 februari

    Karel Enkelman, zaakwaarnemer van Mike Zonneveld, meld in de volkskrant van vandaag dat er zeer recentelijk een gesprek is geweest tussen Mike Zonneveld en het technisch platform van FC Twente over een eventuele overgang naar Enschede per medio 2007.

    Ook zou er volgens Enkelman reeds contact zijn geweest tussen beide clubs welke dichtbij een akkoord over de transfervergoeding zouden zijn.

    Eerder verklaarde Zonneveld alleen naar een top-4 club te willen verkassen. Hiervan werd verondersteld dat dit de clubs Ajax, PSV, Feyenoord en AZ betroffen. Zonneveld lijkt zelf echter FC Twente in plaats van Feyenoord te zien als een "topper".

    Bron: Twentsche Courant Tubantia

  29. #119
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Lol? Alle versterkingen zijn een verbetering. Extra concurrentie.

  30. #120
    pino's schermafbeelding
    Aangemeld
    31 januari 2006
    Locatie
    hengelo (o)
    Berichten
    2
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    [QUOTE=Sjapperellie;387343]"Zonneveld in gesprek met FC Twente"
    Breda, woensdag 21 februari

    Karel Enkelman, zaakwaarnemer van Mike Zonneveld, meld in de volkskrant van vandaag dat er zeer recentelijk een gesprek is geweest tussen Mike Zonneveld en het technisch platform van FC Twente over een eventuele overgang naar Enschede per medio 2007.

    Ook zou er volgens Enkelman reeds contact zijn geweest tussen beide clubs welke dichtbij een akkoord over de transfervergoeding zouden zijn.

    Eerder verklaarde Zonneveld alleen naar een top-4 club te willen verkassen. Hiervan werd verondersteld dat dit de clubs Ajax, PSV, Feyenoord en AZ betroffen. Zonneveld lijkt zelf echter FC Twente in plaats van Feyenoord te zien als een "topper".


    horen ze allemaal te doen
    :ranting:

    en laat hem maar komen is wel een goeie

  31. #121
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    FC Twente zou geïntereseerd zijn in de diensten van Anouar Diba. De buitenspeler staat onder contract bij NAC Breda en zou gehaald moeten worden als Otman Bakkal bij De Tukkers vertrekt. Diba zelf zou de transfer wel zien zitten.

    PSV-trainer Ronald Koeman zou gecharmeerd zijn van Bakkal en gaat bekijken om hem terug te halen. Bakkal speelt momenteel op huurbasis voor Twente, dat hem leent van PSV. Mocht de jeugdinternational daadwerkelijk naar Eindhoven vertrekken, dan ziet Twente in Diba de ideale vervanger.

    Diba is bij NAC niet altijd verzekerd van een basisplaats. Mede door eerdere conflicten met trainer Ernie Brandts heeft de behendige linkspoot deze week aangegeven te willen vertrekken bij de Brabanders.

  32. #122
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'Twente wil werk maken van Van der Meyde'
    Geschreven door Bart Kruyt op maandag, 5 maart om 21:55

    FC Twente wil serieus werk gaan maken van Andy van der Meyde. Dat wist Johan Derksen te melden in Voetbal Insite. Volgens de hoofdredacteur van Voetbal International hoopt Twente-voorzitter Joop Munsterman op een transfer.

    Van der Meyde kwam in het verleden al eens uit voor FC Twente. De ploeg uit Enschede huurde de rappe aanvaller in het seizoen 1999/2000 van Ajax, waar hij toen nog op weinig speelminuten kon rekenen. In Twente kende Van der Meyde echter zo een goed seizoen, dat Ajax hem direct terug haalde.

    Na Ajax ging Van der Meyde naar Inter Milan en vervolgens naar Everton. Het niveau dat de rechtsbuiten haalde bij FC Twente kon hij in het buitenland echter nooit meer evenaren. Momenteel zit de inmiddels 27-jarige dribbelaar voornamelijk op Engelse banken of tribunes.

    FC Twente hoopt nu dat warme gevoelens uit het verleden Van der Meyde terug kunnen lokken.

  33. #123
    A.A. Under's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 maart 2007
    Berichten
    5
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Hij heeft al eerlijk toegegeven in de VI dat hij de mooiste tijd had bij FC Twente. Ik ben benieuwd, Twente heeft al zoveel aankopen gedaan (waarvan ook een redelijk aantal gehuurd) dan kan Andy v/d Meyde er ook nog wel bij.

  34. #124
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Buffer voor als n'Kufo stopt?

  35. #125
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Buffer voor als n'Kufo stopt?
    nee?

  36. #126
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni Bekijk bericht
    nee?
    Oke?:w00t:

  37. #127
    Koning van... Fabregas-02's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 april 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    31
    Berichten
    40
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Zou mooi zijn als hij kwam heeft zeker een waarde voor het team als hij kwam.

  38. #128
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fabregas-02 Bekijk bericht
    Zou mooi zijn als hij kwam heeft zeker een waarde voor het team als hij kwam.
    En.. Ervaring

  39. #129
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Bakkal twijfelt over terugkeer naar PSV


    Otman Bakkal weet nog niet of hij komende zomer terug wil keren naar PSV. De middenvelder, die dit seizoen op huurbasis uitkomt voor FC Twente, wil alleen terug naar PSV als hij in Eindhoven kans maakt om veel aan spelen toe te komen.

    "Als PSV wil praten, zal ik luisteren", zegt de 22-jarige middenvelder in Sportweek. "PSV blijft speciaal voor me, maar ook bij FC Twente voel ik me goed."

    In Eindhoven ziet men Bakkal in ieder geval als een potentiële aanwinst voor volgend seizoen. "We gaan binnenkort praten over zijn toekomst", zegt Stan Valckx, de technisch manager van PSV. "Het kan heel goed dat zijn toekomst in Eindhoven ligt."

    Bakkal speelde de laatste jaren op huurbasis bij FC Den Bosch en FC Eindhoven. Dit seizoen beleeft hij, in dienst van FC Twente, zijn doorbraak in de Eredivisie.

  40. #130
    LSP's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 februari 2007
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Hopelijk blijft hij in Twente. Super speler en ik denk dat de speelwijze van Twente hem veel meer ligt dan dat van PSV. Goed, we zullen zien. Andy zou natuurlijk geweldig zijn om weer toe te kunnen voegen aan de selectie.

    Andy mag dan het type Playboy zijn, maar ik denk dat juist een club als Twente juist voor hem het relativerende vermogen heeft om hem goed aan het voetballen te krijgen.

  41. #131
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Post

    Voetbal Insite

    Ook dit seizoen zit Voetbal Insite in elk Nederlands stadion op de voorste rij.

    Barbara Barend, de presentatrice van het praatprogramma, wordt in de rug gedekt door de ervaren analist Johan Derksen.

    Samen voelen ze, met Willem van Hanegem als regelmatig terugkerende analist, elke maandag rond de klok van 21:30 uur !! bij RTL 7 een gast uit het voetbal aan de tand en blikken ze terug op de gespeelde duels.

    Tijdens de eerstvolgende uitzending op maandag 12 maart nemen Joop Munsterman (foto) en Rob Wielaert plaats aan tafel bij Barbara Barend, Johan Derksen en Willem van Hanegem. Munsterman is voorzitter van FC Twente en Wielaert is verdediger bij de club uit Enschede.

    Goed nieuws voor de Twente fans.

  42. #132
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Denneboom verruilt NEC voor FC Twente

    16/3/2007 12:30

    FC Twente heeft de strijd om Romano Denneboom gewonnen. De Tukkers kunnen vanaf komend seizoen beschikken over de 26-jarige aanvaller van NEC.
    Denneboom tekende voor drie jaar bij Twente. 'Ik ben erg blij met zijn komst', vertelde coach Fred Rutten op de website van Twente. 'Hij is een aanvaller die op meerdere plaatsen inzetbaar is.'

    Mede door zijn transfervrije status was Denneboom bij veel clubs in beeld. In de winterstop ondernam naast Twente ook PSV een poging hem in te lijven. Eerder dacht Willem II al rond te zijn met de snelle vleugelspits.

    Denneboom is bezig aan zijn derde seizoen in Nijmegen. Hij staat na 27 competitieduels op zeven doelpunten. Zijn topscore dateert van 2003/04, toen de Schiedammer er tien maakte in de Eredivisie voor SC Heerenveen.

  43. #133
    Koning van... Fabregas-02's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 april 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    31
    Berichten
    40
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Tjá ben niet echt onder de indruk van hem... Maar het is toch wel een aanwinst...
    Laatst gewijzigd door Fabregas-02; 20 maart 2007 om 18:12

  44. #134
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Ja, alle versterkingen zijn altijd welkom, kan denk ik nooit een verslechtering worden.

  45. #135

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Ja, alle versterkingen zijn altijd welkom, kan denk ik nooit een verslechtering worden.
    Dat heb je uiteraard helemaal fout!

    Maar ik zie Denneboom wel als een aanwinst,doordat er in de aanval nog een speler bij komt die op meerdere plekken uit de voeten kan,wordt de concurrentie opgevoerd.Ook 'N Kufo krijgt dankzij de komst van Romano eindelijk serieuze concurrentie.


    Het gerucht dat Twente met Zonneveld bezig was zijn slechts geruchten.Volgens enkele Twentesites is het een stunt geweest van de zaakwaarnemer van Zonneveld,om Twente zo uit de kast te lokken.Beetje kortzichtig lijkt me.We zullen zien.

Pagina 3 van 176 EersteEerste 123451353103 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3859
    Laatste bericht: Gisteren, 23:56
  2. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 10:57
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 16:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •