Pagina 4 van 176 EersteEerste ... 234561454104 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 136 t/m 180 van 7910

Discussie: Twente Nieuws

  1. #136
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    FC Twente heeft Marcel Kleizen voor lange tijd vastgelegd. De aanvaller van het beloftenelftal staat nu tot medio 2009 onder contract bij de Tukkers.

    De twintigjarige Kleizen maakte op 2 oktober 2005 zijn debuut in de hoofdmacht van Twente. Hij mocht drie minuten voor tijd invallen in de derby tegen Heracles Almelo. Sindsdien kwam hij nog vijf keer binnen de lijnen.

  2. #137

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Kennedy Bakircioglu staat in de serieuze belangstelling van de Turkse topclub Galatasaray.Kennedy ,die graag een stapje hoger wil, ziet Galatasaray wel zitten.Enige hindernis zal zijn,dat Kennedy zich moet naturaliseren tot Turk,wat volgens mij betekend dat hij niet meer voor Zweden uit mag komen.Kan dat totaal mis hebben,wie weet het ?

  3. #138
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Nee, hij moet denk ik netzoals Roberto Carlos bij Real Madrid. Dat ie ook spanjaard is.

  4. #139
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Twente mogelijk zonder PSV'ers tegen Utrecht

    30/3/2007 9 :58

    De middenvelders Ismail Aissati en Otman Bakkal zijn geblesseerd teruggekeerd in de selectie van FC Twente en missen mogelijk de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht.
    De beide huurlingen van PSV raakten respectievelijk geblesseerd voor en tijdens de oefenwedstrijd van Jong Oranje tegen Jong Ierland in Venlo. Aissati (foto) kreeg in de warming-up last van een kuit en moest het met 1-0 gewonnen duel aan zich laten voorbijgaan.

    Bakkal werd na de eerste helft vervangen vanwege een knieblessure. Vanmiddag wordt duidelijk of Aissati en Bakkal zondag wel of niet tegen FC Utrecht in actie kunnen komen

  5. #140
    spiceman's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2006
    Locatie
    Almelo
    Leeftijd
    43
    Berichten
    35
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shag & Jones Bekijk bericht
    Kennedy Bakircioglu staat in de serieuze belangstelling van de Turkse topclub Galatasaray.Kennedy ,die graag een stapje hoger wil, ziet Galatasaray wel zitten.Enige hindernis zal zijn,dat Kennedy zich moet naturaliseren tot Turk,wat volgens mij betekend dat hij niet meer voor Zweden uit mag komen.Kan dat totaal mis hebben,wie weet het ?
    Hij kan dan een dubbel paspoort krijgen zodat Galatasaray weer een extra buitenlander kan kopen.

  6. #141
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    FC Twente kan in de wedstrijd tegen FC Utrecht van aanstaande zondag waarschijnlijk niet beschikken over Ismail Aissati en Otman Bakkal. Het tweetal keerde geblesseerd terug van de oefenwedstrijd, die Jong Oranje afwerkte tegen Jong Ierland (1-0 winst Jong Oranje).

    Aissati moest het duel van Jong Oranje tijdens de warming-up al staken met een kwetsuur aan zijn kuit. Bakkal moest zich na de eerste helft laten vervangen door bondscoach Foppe de Haan. Hij heeft een blessure aan zijn knie. Vrijdagmiddag zal duidelijk worden of het tweetal tegen FC Utrecht in actie kan komen.

  7. #142
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    In aanloop naar het duel met FC Utrecht kan Trainer/Coach Fred Rutten beschikken over een nagenoeg fitte selectie. Over de inzetbaarheid van Ismail Aissati en Otman Bakkal wordt zaterdag na de afsluitende training meer bekend.

    Twente site

  8. #143
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    FC Twente heeft het schikkingsvoorstel van de KNVB geaccepteerd met betrekking tot de schorsing van Sharbel Touma. De Zweedse aanvaller ontving zondagmiddag in de wedstrijd tegen FC Utrecht een rode kaart en kreeg een duel schorsing opgelegd.

    Door deze schorsing mist Touma zondag de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo.

  9. #144
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    PSV haalt Otman Bakkal terug
    2/4/2007 22:43

    Behalve Ismail Aissati keert ook Otman Bakkal na dit seizoen terug naar PSV. Bakkal speelde het hele seizoen in Enschede.
    Over de terugkeer van Aissati bestond geen enkele twijfel bij PSV, maar over Otman Bakkal was tot voor kort nog geen beslissing genomen. Inmiddels is de technische staf van de Eindhovense club van mening dat Bakkal zich goed heeft ontwikkeld tijdens zijn huurperiode bij FC Twente.

    Over de aan NEC verhuurde linksbuiten Roy Beerens is nog geen beslissing genomen. PSV is niet onder de indruk van de verrichtingen van Beerens in Nijmeegse dienst.

  10. #145
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Sharbel Touma van FC Twente hoeft maar één duel te missen in de cruciale seizoensontknoping.

    De Zweed kreeg in het duel met FC Utrecht een directe rode kaart. Hij duwde zijn tegenstander Gregoor van Dijk. Het leek onschuldig, maar scheidsrechter Kevin Blom oordeelde anders.

    Volgens de tuchtcommissie van de KNVB was er geen sprake van een ernstig vergrijp. Door de schorsing mist Touma de streekderby tegen Heracles Almelo.

  11. #146
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Sharbel Touma van FC Twente hoeft maar één duel te missen in de cruciale seizoensontknoping.

    De Zweed kreeg in het duel met FC Utrecht een directe rode kaart. Hij duwde zijn tegenstander Gregoor van Dijk. Het leek onschuldig, maar scheidsrechter Kevin Blom oordeelde anders.

    Volgens de tuchtcommissie van de KNVB was er geen sprake van een ernstig vergrijp. Door de schorsing mist Touma de streekderby tegen Heracles Almelo.
    Dit staat ook al 2 berichten hiervoor Het is wel jammer dat Touma de derby tegen Heracles moet missen.

  12. #147
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Bakkal: 'Er is nog geen beslissing genomen'

    5/4/2007 14:54

    Hoewel PSV naar buiten heeft gebracht dat het de aan FC Twente verhuurde Otman Bakkal komend seizoen terughaalt naar Eindhoven, zegt de speler in kwestie nog van niets te weten. De 22-jarige middenvelder weet nog niet wat het beste voor hem is.
    'De beslissing waar ik ga spelen is nog niet genomen', benadrukt Bakkal in De Twentsche Courant Tubantia. 'Aan de ene kant trekt PSV, omdat dat de club is waar ik vandaan kom. Aan de andere kant besef ik ook dat de kans op speeltijd bij Twente een stuk groter is dan bij PSV.'

    Twente, waarvoor hij dit seizoen drie keer scoorde in 28 competitieduels, had aangegeven Bakkal graag definitief te willen overnemen, maar daaraan wenste PSV geen medewerking te verlenen. Naast het terughalen van de middenvelder willen de Eindhovenaren zijn tot medio 2008 doorlopende contract verlengen.:w00t:

  13. #148
    Yannickr's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 oktober 2006
    Locatie
    Meppel, Drenthe
    Leeftijd
    30
    Berichten
    114
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Bakkal twijfelt over terugkeer naar PSV.
    FC Twente speler Otman Bakkal, twijfelt over zijn terugkeer. De huurling van PSV, zou teruggaan naar de Eindhovense club. Eigenlijk was nog niet besloten waar hij zou gaan spelen. Daarom twijfelt hij. De club die het meeste aan hem trekt, in positieve zin, is PSV. Hij is daar opgeleid. En daarom zou Otman Bakkal twijfelen over zijn antwoord om terug te gaan naar PSV, of dat hij blijft bij FC Twente.

  14. #149
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Kennedy Bakircioglü hoopt dat hij een overgang naar een grotere club kan afdwingen, aankomende zomer. Dat meldde de speler van FC Twente aan de Zweedse pers.

    De Zweedse international heeft het lopende seizoen al dertien keer het doelgevonden, en ook nog eens negen maal een medespeler daartoe bediend. Het Turkse Galatasaray lijkt de beste papieren te hebben om Bakircioglü bij de Tukkers weg lokken.

    "De volgende stap in mijn carrière is het spelen bij een topclub", aldus de Turks-Zweedse middenvelder. "Ik doe er alles aan om die stap te kunnen bewerkstelligen. Op dit moment zijn er een aantal Nederlandse en Turkse clubs die interesse tonen. Er is nog niets concreets, maar er is wel iets in de maak."

  15. #150
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    FC Twente lijkt afgehaakt in de titelstrijd. De Tukkers kwamen in het Arke Stadion niet verder dan 1-1 tegen Heracles Almelo.

    Igor Gluscevic opende al binnen acht minuten de score in de oostelijke derby. De aanvaller lepelde de bal handig over de uitgelopen Sander Boschker. De ploeg van trainer Ruud Brood kon echter niet lang genieten van de voorsprong. Een kwartier na de openingstreffer rondde Karim El Ahmadi een steekpass van Kennedy Bakircioglu keurig af. In de tweede helft drong Twente nog aan, maar kon het de winnende treffer niet forceren.

  16. #151

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenFCT Bekijk bericht
    Kennedy Bakircioglü hoopt dat hij een overgang naar een grotere club kan afdwingen, aankomende zomer. Dat meldde de speler van FC Twente aan de Zweedse pers.

    De Zweedse international heeft het lopende seizoen al dertien keer het doelgevonden, en ook nog eens negen maal een medespeler daartoe bediend. Het Turkse Galatasaray lijkt de beste papieren te hebben om Bakircioglü bij de Tukkers weg lokken.

    "De volgende stap in mijn carrière is het spelen bij een topclub", aldus de Turks-Zweedse middenvelder. "Ik doe er alles aan om die stap te kunnen bewerkstelligen. Op dit moment zijn er een aantal Nederlandse en Turkse clubs die interesse tonen. Er is nog niets concreets, maar er is wel iets in de maak."
    Twente gaat deze week met Kennedy,Touma en Ramon Zomer om de tafel.Aldus de Twentse courant Tubantia , ben benieuwd wie van de 3 , zal bijtekenen.

  17. #152
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Hup Twente, slachten die boeren!

  18. #153
    AJAX marnixAFCA's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 juni 2006
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik ben benieuwd hoe serieus ze de wedstrijd nemen ?

  19. #154
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    FC Twente wil door met drietal
    FC Twente hoopt binnenkort om de tafel te kunnen met basisspelers Kennedy Bakircioglu, Ramon Zomer en Sharbel Touma. Laatstgenoemde is komende zomer transfervrij, terwijl Bakircioglu en Zomer tot medio 2008 onder contract staan. De Tukkers willen langer door met de sleutelspelers.

    De kans dat Bakircioglu zijn verbintenis gaat verlengen lijkt het minst reëel. De vleugelaanvaller liet eerder al weten toe te zijn aan een nieuwe uitdaging. In de wandelgangen gonst de naam van Galatasary als mogelijke nieuwe club voor de Zweed, die bezig is aan zijn tweede seizoen in de Eredivisie.

    Waar de toekomst van Touma ligt is eveneens onbekend. De 28-jarige dribbelaar mag gezien zijn transfervrije status komende zomer op zoek naar een nieuwe werkgever, maar Twente hoopt de speler te verleiden tot een nieuw contract in het Arke Stadion.

    Ook Ramon Zomer kan rekenen op een kans tot contractverlenging. De verdediger uit Almelo speelt al vijf jaar lang bij FC Twente, en als het aan de club ligt komen daar nog wat seizoenen bovenop.

  20. #155
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Marko Arnautovic speelt ook de komende vier seizoenen voor FC Twente. De Oostenrijker, die over 9 dagen zijn achttiende verjaardag viert, had voorheen een contract tot het einde van dit seizoen met een optie voor nog een jaar. De talentvolle spits zat al bij de selectie tegen FC Utrecht en Heracles Almelo, maar mocht nog niet invallen.
    Landgenoot Philipp Hiba, die eerder een stage afwerkte bij Twente, werd eveneens vastgelegd door FC Twente. De jonge middenvelder tekende voor 2 seizoenen. De komst van Mads Thomsen is (voorlopig) van de baan. De Zweedse spits is te duur.

  21. #156
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Schuurman naar de Graafschap

    De Graafschap heeft zich voor volgend seizoen versterkt met Resit Schuurman. De 28-jarige verdediger, die ook op het middenveld uit de voeten kan, komt over van FC Twente en tekent een tweejarig contract bij de kersverse kampioen van de Jupiler League.

    Schuurman debuteerde in het seizoen 1997/1998 bij Go Ahead Eagles op de Nederlandse velden en speelde vervolgens voor NEC (2001-2004) en Twente (2004-heden). Dit seizoen kwam hij slechts tweemaal in actie bij de Tukkers.

  22. #157
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Tja, was te verwachten hij stond er nooit in.

  23. #158
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    FC Twente verlengt met eigen 'Zlatan'

    FC Twente heeft jeugdspeler Marko Arnautovic voor vier jaar vastgelegd. De Oostenrijker geldt in Enschede als een van de grootste talenten. Komend seizoen maakt hij deel uit de van de eerste selectie.

    Arnautovic kwam afgelopen zomer over van het Oostenrijkse Floridsdorfer AC. Dit seizoen speelt de spits voor de A1 van de Twente/Heracles-combinatie. Afgelopen weekend debuteerde hij in het uitduel met PSV.

    Trainer Fred Rutten zegt op de website van de club dat hij denkt dat de aanvaller het ver kan schoppen. "Marko is een talent. Het is aan hem om dit talent te ontwikkelen en dat kan alleen door keihard te werken."

    Eerder al gaf Joop Munsterman aan dat Arnautovic een getalenteerde speler is. De voorzitter omschreef zijn pupil als een 'type Zlatan Ibrahimovic'.

  24. #159
    Koning van... Fabregas-02's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 april 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    32
    Berichten
    40
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Het is eigenlijk een Servier, die is verhuis naar Oostenrijk. Net als ik Alleen ging ik de andere kant op, naar NL!

  25. #160
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Ãls Eric Addo komende zomer PSV verlaat, kan hij actief blijven in de Nederlandse competitie. FC Twente heeft belangstelling voor de 29-jarige Ghanees. Twente-coach Fred Rutten kent Addo nog van zijn periode als assistent-trainer bij PSV.
    De verdediger maakte enkele weken gelden kenbaar zijn aflopende contract bij de Eindhovense club niet te willen verlengen omdat hij meer aan spelen wil toekomen. Addo vreest door een gebrek aan speelminuten zijn plaats in de selectie van de Ghanese nationale ploeg te verliezen.

    Opvallend genoeg verscheen Addo de afgelopen wedstrijden bij PSV weer in de basis. Hij stond onder meer in de mandekking tegen Twente-spits Blaise N'Kufo die in het Philips Stadion geen poot aan de grond kreeg.

  26. #161
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Belangstelling PSV en Ajax voor Twente-middenvelder Engelaar

    Orlando Engelaar (27) is hot. De boomlange middenvelder van FC Twente wordt gevolgd door PSV en Ajax. Ook vanuit het buitenland is er interesse voor Engelaar, die bevestigt dat PSV zich heeft gemeld bij zijn zaakwaarnemer Edward Burleson.

    “PSV heeft mijn zaakwaarnemer gebeld om de interesse kenbaar te maken,” zegt Engelaar die afgelopen zondag tijdens Vitesse-FC Twente (1-1) uitviel met een buikspierblessure. “Hoe concreet ze zijn weet ik niet. Ik weet dat PSV-trainer Ronald Koeman op tv heeft gezegd dat hij mij een interessante speler vind, maar volgens mij kom ik pas ná Van Bronckhorst en Zenden in beeld.” Ook Ajax-coach Henk ten Cate zou Engelaar met warme belangstelling volgen. Ten Cate was de man die Engelaar de kans gaf bij NAC Breda in het seizoen 2002/2003. Destijds zag niemand het in de Rotterdammer zitten. “Ten Cate is speciaal en ik ken de geruchten over Ajax. Maar zodra er niets concreet is, kan ik niets. PSV en Ajax zijn topclubs, maar ik heb het bij FC Twente uitstekend naar mijn zin. Geen probleem om volgend seizoen nog in Enschede te spelen.”

    Engelaars voorkeur ligt overigens in Spanje. “De Primera Divisíon is de competitie waar ik altijd heb willen spelen. Ik ben nu 27, maar sta nog twee jaar onder contract bij Twente. Nogmaals dat is geen probleem. Ik draai een heerlijk seizoen, heb aan Nederland kunnen tonen wat ik kan. Nota bene geregeld als verdedigende middenvelder. Er zit veel voetbal in onze ploeg. We zijn verdiend vierde geworden.”

  27. #162
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenFCT Bekijk bericht
    Belangstelling PSV en Ajax voor Twente-middenvelder Engelaar

    Orlando Engelaar (27) is hot. De boomlange middenvelder van FC Twente wordt gevolgd door PSV en Ajax. Ook vanuit het buitenland is er interesse voor Engelaar, die bevestigt dat PSV zich heeft gemeld bij zijn zaakwaarnemer Edward Burleson.

    “PSV heeft mijn zaakwaarnemer gebeld om de interesse kenbaar te maken,†zegt Engelaar die afgelopen zondag tijdens Vitesse-FC Twente (1-1) uitviel met een buikspierblessure. “Hoe concreet ze zijn weet ik niet. Ik weet dat PSV-trainer Ronald Koeman op tv heeft gezegd dat hij mij een interessante speler vind, maar volgens mij kom ik pas ná Van Bronckhorst en Zenden in beeld.†Ook Ajax-coach Henk ten Cate zou Engelaar met warme belangstelling volgen. Ten Cate was de man die Engelaar de kans gaf bij NAC Breda in het seizoen 2002/2003. Destijds zag niemand het in de Rotterdammer zitten. “Ten Cate is speciaal en ik ken de geruchten over Ajax. Maar zodra er niets concreet is, kan ik niets. PSV en Ajax zijn topclubs, maar ik heb het bij FC Twente uitstekend naar mijn zin. Geen probleem om volgend seizoen nog in Enschede te spelen.â€

    Engelaars voorkeur ligt overigens in Spanje. “De Primera Divisíon is de competitie waar ik altijd heb willen spelen. Ik ben nu 27, maar sta nog twee jaar onder contract bij Twente. Nogmaals dat is geen probleem. Ik draai een heerlijk seizoen, heb aan Nederland kunnen tonen wat ik kan. Nota bene geregeld als verdedigende middenvelder. Er zit veel voetbal in onze ploeg. We zijn verdiend vierde geworden.â€

    Dan zou ik voor Ajax gaan. Die dug-out is groter, anders krijgt hij last van zijn knieën. (h)

  28. #163
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    De Graafschap huurt Vidarsson van Twente

    Arnar Vidarsson is volgend seizoen actief voor De Graafschap. De 29-jarige IJslander wordt namelijk voor één seizoen gehuurd van FC Twente.

    De promovendus bedong tevens een optie waarmee de club het eerste recht heeft op definitieve overname van de middenvelder. Bij de Tukkers was hij geen vaste waarde, maar bij De Superboeren wordt veel verwacht van de IJslander.

    Vidarsson maakte vorig jaar in de winterstop de overstap van het Belgische Lokeren naar Enschede. In totaal verscheen de 48-voudig international elf keer binnen de krijtlijnen voor Twente.

  29. #164
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenFCT Bekijk bericht
    Belangstelling PSV en Ajax voor Twente-middenvelder Engelaar

    Orlando Engelaar (27) is hot. De boomlange middenvelder van FC Twente wordt gevolgd door PSV en Ajax. Ook vanuit het buitenland is er interesse voor Engelaar, die bevestigt dat PSV zich heeft gemeld bij zijn zaakwaarnemer Edward Burleson.

    “PSV heeft mijn zaakwaarnemer gebeld om de interesse kenbaar te maken,†zegt Engelaar die afgelopen zondag tijdens Vitesse-FC Twente (1-1) uitviel met een buikspierblessure. “Hoe concreet ze zijn weet ik niet. Ik weet dat PSV-trainer Ronald Koeman op tv heeft gezegd dat hij mij een interessante speler vind, maar volgens mij kom ik pas ná Van Bronckhorst en Zenden in beeld.†Ook Ajax-coach Henk ten Cate zou Engelaar met warme belangstelling volgen. Ten Cate was de man die Engelaar de kans gaf bij NAC Breda in het seizoen 2002/2003. Destijds zag niemand het in de Rotterdammer zitten. “Ten Cate is speciaal en ik ken de geruchten over Ajax. Maar zodra er niets concreet is, kan ik niets. PSV en Ajax zijn topclubs, maar ik heb het bij FC Twente uitstekend naar mijn zin. Geen probleem om volgend seizoen nog in Enschede te spelen.â€

    Engelaars voorkeur ligt overigens in Spanje. “De Primera Divisíon is de competitie waar ik altijd heb willen spelen. Ik ben nu 27, maar sta nog twee jaar onder contract bij Twente. Nogmaals dat is geen probleem. Ik draai een heerlijk seizoen, heb aan Nederland kunnen tonen wat ik kan. Nota bene geregeld als verdedigende middenvelder. Er zit veel voetbal in onze ploeg. We zijn verdiend vierde geworden.â€
    Zou gewoon nog een jaartje bij Twente blijven.lease:

  30. #165

    Aangemeld
    27 april 2007
    Locatie
    hengelo
    Berichten
    9
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    of blijven , of ruilen , tegen lindenbergh bijvoorbeeld

  31. #166
    Ajacied Erwind1991's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 juli 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    32
    Berichten
    271
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'Bakircioglu naast PSV ook in belangstelling HSV'

    Kennedy Bakircioglu staat in de belangstelling van Hamburger SV, zo meldt het programma Studio Voetbal vandaag. De Duitse club van trainer Huub Stevens zou de speler van FC Twente graag willen contracteren voor het komende seizoen.

    Bakircioglu zou naast HSV ook gevolgd worden door PSV en het Turkse Galatasaray van oud-PSV trainer Eric Gerets. De Zweedse middenvelder heeft in Enschede nog een contract tot medio 2008, maar zal naar alle waarschijnlijkheid komende zomer verkassen naar een andere club.

  32. #167
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Bakircioglu gaat gewoon zeker weg.. Naar Galatasaray niet denk ik, want hij moet zich dan laten naturaliseren tot Turk.

  33. #168
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    FC Twente ziet in Diba opvolger voor Kennedy

    FC Twente ziet in Anouar Diba een prima alternatief voor de mogelijk vertrekkende Kennedy Bakircioglu. De Marokkaan heeft in Breda een slechte relatie met trainer Ernie Brandts.

    Volgens Voetbal International zien de Tukkers in de Marokkaan een geschikte opvolger voor de veelscorende Zweed. Bakircioglu mag zich verheugen in de belangstelling van topclubs uit binnen- en buitenland te staan. Omdat zijn contract in de zomer van 2008 afloopt, hoeven clubs niet te diep in de buidel te tasten voor de rechtsbuiten, waardoor een transfer een kwestie van tijd lijkt. FC Twente wil daarom met het aantrekker van Diba anticiperen op het vertrek van de Syrisch Orthodoxe Zweed.

    Diba heeft bij NAC nog een contract tot medio 2010. Wel is daarin een clausule opgenomen die het mogelijk maakt voor anderhalf miljoen euro te verkassen. NAC zou echter ook met minder genoegen nemen.

  34. #169
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Australische supportersclub voor FC Twente

    Het gaat op dit moment goed met FC Twente en dat is te merken ook. Een oud-inwoner van Goor heeft een supportersclub opgericht voor FC Twente in Australië! Hij heeft de supportersclub De Tukkeroos genoemd, vernoemd naar de bijnaam van het Autralische voetbalteam De Socceroos. Bij de supportersclub zijn geëmigreerde Twentefans aangesloten, verspreid over het hele continent. Er is al een speciaal logo ontworpen, waarin de Twents ros en de Australische kangaroe zijn verenigd.

  35. #170
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Twente denkt aan GAE-speler Gilissen

    Tim Gillisen staat hoog op het lijstje van FC Twente. De middenvelder van Go Ahead Eagles wordt in eerste instantie gezien als een versterking voor de breedte.

    De uit Enschede afkomstige Gilissen speelde eerder drie jaar voor rivaal Heracles Almelo maar maakte in 2005 de overstap naar Go Ahead. De 24-jarige middenvelder staat nog tot medio 2009 onder contract in Apeldoorn.

  36. #171
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Afonso vertrekt uit Veendam

    BV Veendam gaat niet verder met Guilherme Afonso. De speler werd na de winterstop gehuurd van FC Twente als vervanger voor de naar FC Groningen vertrokken Marnix Kolder.

    De Angolese spits, 24 jaar, heeft twee keer gescoord in vijftien duels voor de Veenkolonialen.

    In Enschede loopt Afonso zijn contract nog één seizoen door. In de eerste seizoenhelft speelde Afonso slechts eenmaal voor FC Twente.

  37. #172
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Bakircioglu kiest tussen Ajax en PSV

    Kennedy Bakircioglu zal volgens het Algemeen Dagblad een keuze maken tussen Ajax en PSV. De rechtsbuiten van FC Twente zet daarmee zijn loopbaan in Nederland voort en niet in de Duitse Bundesliga, waar Hamburger SV en Schalke '04 interesse hebben in de 26-jarige Zweed.

    Bakircioglu, die aan het einde van volgend seizoen transfervrij is, staat ook in de belangstelling van het Turkse Galatasaray. Vooralsnog lijkt PSV de meeste kans te maken op de Zweed, aangezien de Eindhovenaren deelname aan de Champions League al veilig hebben gesteld.
    Laatst gewijzigd door koenFCT; 4 mei 2007 om 16:57

  38. #173

    Aangemeld
    27 april 2007
    Locatie
    hengelo
    Berichten
    9
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenFCT Bekijk bericht
    Bakircioglu kiest tussen Ajax en PSV

    Kennedy Bakircioglu zal volgens het Algemeen Dagblad een keuze maken tussen Ajax en PSV. De rechtsbuiten van FC Twente zet daarmee zijn loopbaan in Nederland voort en niet in de Duitse Bundesliga, waar Hamburger SV en Schalke '04 interesse hebben in de 26-jarige Zweed.

    Bakircioglu, die aan het einde van dit seizoen transfervrij is, staat ook in de belangstelling van het Turkse Galatasaray. Vooralsnog lijkt PSV de meeste kans te maken op de Zweed, aangezien de Eindhovenaren deelname aan de Champions League al veilig hebben gesteld.
    voor hoeveel

  39. #174
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fctwentefan1 Bekijk bericht
    voor hoeveel
    Voor 750.000. Het is eigenlijk wel weinig voor een speler als Kennedy, maar hij heeft in zijn contract een gelimiteerde tranfersom staan.

  40. #175

    Aangemeld
    27 april 2007
    Locatie
    hengelo
    Berichten
    9
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenFCT Bekijk bericht
    Voor 750.000. Het is eigenlijk wel weinig voor een speler als Kennedy, maar hij heeft in zijn contract een gelimiteerde tranfersom staan.

    Dat isveel te weinig, ze kunnen hem nog beter een jaartje houden en dat ie dan transfervrij is, dat is wat handiger en heeft twente er ook nog wat aan(h)

  41. #176
    Legende
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    45
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fctwentefan1 Bekijk bericht
    Dat isveel te weinig, ze kunnen hem nog beter een jaartje houden en dat ie dan transfervrij is, dat is wat handiger en heeft twente er ook nog wat aan(h)
    Ja, dat gaat moeilijk als zijn contract deze zomer afloopt en hij 'm niet wil verlengen.:dry:

  42. #177

    Aangemeld
    27 april 2007
    Locatie
    hengelo
    Berichten
    9
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutch#1 Bekijk bericht
    Ja, dat gaat moeilijk als zijn contract deze zomer afloopt en hij 'm niet wil verlengen.:dry:
    volgend jaar
    ... toch

  43. #178

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenFCT Bekijk bericht
    Bakircioglu kiest tussen Ajax en PSV

    Kennedy Bakircioglu zal volgens het Algemeen Dagblad een keuze maken tussen Ajax en PSV. De rechtsbuiten van FC Twente zet daarmee zijn loopbaan in Nederland voort en niet in de Duitse Bundesliga, waar Hamburger SV en Schalke '04 interesse hebben in de 26-jarige Zweed.

    Bakircioglu, die aan het einde van volgend seizoen transfervrij is, staat ook in de belangstelling van het Turkse Galatasaray. Vooralsnog lijkt PSV de meeste kans te maken op de Zweed, aangezien de Eindhovenaren deelname aan de Champions League al veilig hebben gesteld.
    Dan zou ik persoonlijk toch wel voor Schalke gaan,spelen ook een leuk niveau en aantrekkelijker voetbal als PSV.Waarschijnlijk gaat het daar ook niet meer mis,betreft het kamioenschap en zou ie (mede) dankzij de sponsor,Gazprom, vast wel een stukkie meer verdienen.

    Dan zou ik persoonlijk toch wel voor Schalke gaan,spelen ook een leuk niveau en aantrekkelijker voetbal als PSV.Waarschijnlijk gaat het daar ook niet meer mis,betreft het kamioenschap en zou ie (mede) dankzij de sponsor,Gazprom, vast wel een stukkie meer verdienen.

    Volgens verschillende media zal hij waarschijnlijk 750.000 moeten opleveren,gezien zijn clausules in zijn contract,als Twente daar Diba voor terug zou halen,is het toch weer 150.000 wat Twente in de zak kan stoppen,maar naar mijn mening ook een stukje kwaliteit uit de zak laat halen.
    Laatst gewijzigd door Shag & Jones; 4 mei 2007 om 17:45 Reden: Dubbele posts preventie. Berichten samengevoegd en geupdated

  44. #179
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'Bakircioglu kiest voor Ajax'

    Kennedy Bakircioglu zal volgend seizoen waarschijnlijk uitkomen voor Ajax, zo meldt De Telegraaf. Volgens de krant hebben de Amsterdammers de strijd om de middenvelder gewonnen, ook PSV en HSV wilden de Zweed inlijven.

    Indien de transfer doorgaat, zal FC Twente 1,3 miljoen euro ontvangen van Ajax. Deze transfersom is opgenomen in het contract van de middenvelder. Dit seizoen speelde Bakircioglu 34 competitiewedstrijden voor de Tukkers, hierin wist de speler vijftien keer het net te vinden.

    Mede door het goede spel van Bakircioglu eindigde FC Twente op een verdienstelijke vierde plaats, hierdoor mogen zij zich gaan opmaken voor de play-offs voor een Champions League ticket.
    Nu krijgt FCT 1,3 miljoen euro voor Kennedy, terwijl het eerst 750.000 was.

  45. #180
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Oude Kamphuis beëindigt carrière

    Niels Oude Kamphuis stopt per direct met betaald voetbal. De pas 29-jarige middenvelder van FC Twente ziet zich door een slepende achillespeesblessure hiertoe genoodzaakt.

    Oude Kamphuis kwam aan het begin van het seizoen nagenoeg fit over van Borussia Mönchengladbach. De éénmalig Oranje-international kreeg echter weer last van fysieke ongemakken en artsen hebben nu de hoop op een volledig herstel van zijn achillespees opgegeven.

    “Ik ben teleurgesteld dat ik niet van grote waarde heb kunnen zijn voor FC Twente”, vertelt Oude Kamphuis op de website van de Tukkers. “Ik vind het jammer dat ik niet heb kunnen brengen wat ik voor ogen had. Ik ben wel blij dat FC Twente dit jaar een prachtig seizoen doormaakt met hopelijk een mooi slot.”

    Oude Kamphuis maakte op 9 december 1994 tegen MVV zijn debuut in het profvoetbal. Na vier seizoenen Twente kwam hij naderhand uit voor Schalke 04 en dus Borussia Mönchengladbach. Op 15 augustus 2001 speelde hij tegen Engeland als invaller zijn enige interland voor Oranje.

Pagina 4 van 176 EersteEerste ... 234561454104 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 11 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 11 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 09:57
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •