Pagina 5 van 176 EersteEerste ... 345671555105 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 181 t/m 225 van 7910

Discussie: Twente Nieuws

  1. #181
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    FC Twente investeert in toekomst

    FC Twente denkt nadrukkelijk aan de toekomst. Zeven spelers uit de A1 van de FC Twente/Heracles Combinatie hebben een contract getekend tot de zomer van 2010.

    Wout Droste, Gaby Jallo, Melvin Koetsier, Lesley Nahrwold, Joran Pot en Jules Reimerink, die dit jaar kampioen werden met de A1, krijgen de komende jaren de kans een plaats te bemachtigen in de hoofdmacht van de Enschedese club.

  2. #182
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Inderdaad, goed nieuws

  3. #183

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenFCT Bekijk bericht
    'Bakircioglu kiest voor Ajax'



    Nu krijgt FCT 1,3 miljoen euro voor Kennedy, terwijl het eerst 750.000 was.
    Denk niet dat ze het zo op de een of andere dag veranderd hebben,maar dat jij verkeerde bronnen hebt.

  4. #184
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shag & Jones Bekijk bericht
    Denk niet dat ze het zo op de een of andere dag veranderd hebben,maar dat jij verkeerde bronnen hebt.
    Volgens mij staat het nu in elke bron zo.

  5. #185
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Het bericht van Voetbal International dat Kennedy Bakircioglü vanochtend een medische keuring onderging bij Ajax, blijkt vals alarm te zijn. Dit heeft zaakwaarnemer Chiel Dekker laten weten tegenover Tien.

    “Een medische keuring bij Ajax?”, keek Dekker verbaasd op. “Dat lijkt me sterk. Op dat moment stond hij namelijk bij FC Twente op het trainingsveld.” Ontkennen deed de zaakwaarnemer echter ook niet. “Dit is natuurlijk een delicate kwestie, omdat beide teams elkaar nog kunnen treffen in de play-offs. Maandag pas weten we meer.”

    De Zweedse vleugelspeler heeft bij Twente een gelimiteerde transfersom van 1.3 miljoen in zijn contract op laten nemen, waardoor hij voor dat bedrag mag vertrekken. Naast de Amsterdammers zijn ook onder meer PSV en Hamburger SV in de race voor zijn handtekening.

    In de Amsterdam ArenA moet Bakircioglü voor nieuw elan op de flanken moeten zorgen. Trainer Henk ten Cate is niet geheel tevreden over de prestaties van de huidige vleugelspelers Ryan Babel en Tom De Mul. Daarnaast is het nog altijd niet zeker of beide spelers ook komend seizoen in de Amsterdam Arena te bewonderen zijn.

  6. #186
    Ajacied Erwind1991's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 juli 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    32
    Berichten
    271
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Primera Division lonkt voor Touma

    Sharbel Touma zet mogelijk zijn carrière voort in de Spaanse Primera Division. De aanvaller van FC Twente staat volgens volgens het dagblad Tubantia in de belangstelling van Recreativo Huelva.

    Volgens de krant heeft Touma wel oren naar een overgang naar de nummer zeven van de Spaanse competitie. De vleugelspeler heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij de ambitie bezit ooit in één van de grote landen actief te zijn.

    Eerder haakte AZ Alkmaar af in de strijd om de handtekening van de Zweed. Touma geniet een transfervrije status aan het einde van dit seizoen. Na de play-offs maakt hij zijn beslissing bekend.

  7. #187
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Lijkt mij geen goede optie.

  8. #188
    Squadron's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 februari 2007
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    3.242
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    FC Twente kaapt Schreuder weg
    Alfred Schreuder besluit zeer waarschijnlijk zijn voetballloopbaan bij FC Twente. De middenvelder van Feyenoord is bijna rond met de Tukkers, schrijft het Algemeen Dagblad.

    Twente-coach Fred Rutten is al langer zeer gecharmeerd van de Barnevelder, die zich dit seizoen knap terugknokte na zwaar blessureleed. Bovendien hield de controlerende middenvelder zich, ondanks zijn zorgelijke privé-situatie, sterk.

    Het feit dat Schreuder vrijwel zeker zijn loopbaan afsluit in Enschede is een harde klap voor NAC. In Breda deed men de afgelopen weken verwoedde pogingen om de Feyenoorder te contracteren.

    Mogelijk gaat Schreuder na zijn actieve carrière bij Twente door als jeugdtrainer bij de club. Omdat het contract van de routinier afloopt, hoeft FC Twente geen transfersom te betalen aan Feyenoord.

    ----------------------------------------------------------------------------------------

    Weet niet of dit zo'n goede zet zou zijn van Twente, maar goed ze moeten rekening houden met het vertrek van enkele spelers dus de opvolgers moeten dan ook al binnen zijn

  9. #189
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'Middlesbrough wil N'Kufo inlijven'

    FC Twente-aanvaller N'Kufo staat in de belangstelling van de Engelse club Middlesbrough. Dat meldt RTV Oost.

    De Engelsen hebben al enkele weken interesse in de Zwitserse spits, dit jaar weer goed voor 22 goals in de competitie. Ook Manchester City ziet de komst van de succesvolle aanvaller wel zitten.

    In het programma Sport op Vrijdag werd ook gemeld dat FC Twente graag Eljero Elia van ADO Den Haag naar Enschede ziet komen. Hij zou voor de breedte gehaald worden.

  10. #190
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door luuk Bekijk bericht
    'Middlesbrough wil N'Kufo inlijven'

    FC Twente-aanvaller N'Kufo staat in de belangstelling van de Engelse club Middlesbrough. Dat meldt RTV Oost.

    De Engelsen hebben al enkele weken interesse in de Zwitserse spits, dit jaar weer goed voor 22 goals in de competitie. Ook Manchester City ziet de komst van de succesvolle aanvaller wel zitten.

    In het programma Sport op Vrijdag werd ook gemeld dat FC Twente graag Eljero Elia van ADO Den Haag naar Enschede ziet komen. Hij zou voor de breedte gehaald worden.
    Had ik niet zien aankomen. Ik denk echter dat de Zwitser blijft aangezien hij met FC Twente Europees voetbal gaat spelen, blij is bij de Tukkers en nog een contract heeft tot 2009.

  11. #191
    El Maestro lucardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    31 oktober 2005
    Berichten
    97
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    FC Twente moet zich nu sterk opstellen en geen spelers weglaten gaan, als ze volgend jaar weer in de top5 komen, dan is de kans groot dat ze definitieve aansluiting bij de top5 kunnen krijgen en net zo op gaan komen als AZ dat aan doen is.

  12. #192
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lucardinho Bekijk bericht
    FC Twente moet zich nu sterk opstellen en geen spelers weglaten gaan, als ze volgend jaar weer in de top5 komen, dan is de kans groot dat ze definitieve aansluiting bij de top5 kunnen krijgen en net zo op gaan komen als AZ dat aan doen is.
    Ja maar een paar zullen er haast zeker weg gaan. Neem bijvoorbeeld Bakircioglü en Touma, die kunnen transfervrij vertrekken.

  13. #193
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Schreuder vrijwel rond met FC Twente

    Alfred Schreuder is dichtbij een overgang naar FC Twente. Volgens het AD zijn beide partijen het vrijwel eens, maar wil Twente de bekendmaking van de transfer over de playoffs heentillen.

    Schreuder was eveneens in gesprek met zijn oude club NAC Breda, maar heeft de onderhandelingen afgesproken. De 34-jarige middenvelder speelde dit seizoen - met name vanwege blessures - slechts tien competitieduels voor Feyenoord.

  14. #194

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Ja maar een paar zullen er haast zeker weg gaan. Neem bijvoorbeeld Bakircioglü en Touma, die kunnen transfervrij vertrekken.
    Touma kan transfervrij weg,Kennedy moet men echter 1,3 miljoen voor betalen,vanwege het nog doorlopende contract tot en met 2008.In dit contract staat dat Kennedy hoe dan ook weg kan als een club 1,3 m. neerlegd voor de Zweed.

    'N Kufo zie ik zo 1,2,3 nog niet vertrekken,die voelt zich bij Twente helemaal thuis.Na 11 clubs binnen 10 jaar te verslijten speelt ie inmiddels al 4 seizoenen bij Twente,waar hij zeker is van een basisplaats en jaarlijks min. 14 doelpunten maakt.Hij zegt zelf dan ook,dat Twente zijn thuis is.

    Verder is er nog steeds niemand (officieel) weg bij Twente,tenminste waar de geruchten al een tijdje over lopen.Al weken lopen de geruchten over het vertrek van Touma,Bakircioglu,Engelaar,Zomer,El Ahmadi en nu ook 'N Kufo,maar vooralsnog is er niemand weg.

    De komst van Hersi en Denneboom,en de belangstelling (?) voor Elia,Diba en Van der Meyde geeft echter aan dat er in de voorhoede vast wel iets vertrekt.

  15. #195
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Ik dacht dat Kennedy transfervrij kon vertrekken, maar in zijn contractclausule (of hoe dat ook heet) stond dat hij voor een bepaald bedrag mocht vertrekken.

    Zo iets was het toch?

    Engelaar blijft volgens mij nog een jaar, en Zomer & El Ahmadi blijven nog wel even. Zijn jongens uit de regio.

  16. #196

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Precies,dat zei ik dus al dat is voor 1,3 (hoor nu ook 1,4 ) miljoen!

    Twente komt nu in een moeilijke positie,gaat het nu om geld binnen te halen om zo naar een grotere begroting te kunnen en voor weinig geld gelijkwaardige spelers terug te halen? Of blijft het team nog een beetje in tact,en wordt het fantastische spel van dit jaar,met de huidige "aankopen" nog beter.Zodat je na een uitbreiding van het stadion het stadion ook door het goede voetbal vol kunt krijgen.En zal dat ook van het goede voetbal afhaken?

    Het bestuur kan zich momenteel met heel veel zaken bezighouden,ik kan me een evt. vertrek van touma en kennedy nog voorstellen,dat engelaar en 'n kufo zullen vertrekken zou een enorme fout zijn.

  17. #197
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shag & Jones Bekijk bericht
    Het bestuur kan zich momenteel met heel veel zaken bezighouden,ik kan me een evt. vertrek van touma en kennedy nog voorstellen,dat engelaar en 'n kufo zullen vertrekken zou een enorme fout zijn.
    Dat is het hem nou juist. Ik denk dat zij gewoon blijven. Minimaal één jaar. Engelaar staat dan wel onder concrete belangstelling van enkele topclubs, maar ik denk dat eerst een jaar UEFA Cup hem goed zal doen.

  18. #198

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Volgens o.a. Voetbalzone is Twente ook bijna rond met Elia van Ado Den Haag,nu al de derde naam (Scheuder en Diba) waar volgens enkele media deze week een akkoord mee wordt bereikt.Er is nog niks bekend van de kant van Twente,maar verwacht deze week een presentatie van het drietal.
    De eén zet bij Elia en Schreuder zijn vraagtekens,ik denk dat deze jongens allebei ook aanwinsten zijn.Elia is een aanvaller met de potentie een hele handige voetballer te worden die de top nog wel eens kon halen.Schreuder zal voor Twente niet alleen op 't veld wat voor het jonge team moeten betekenen,maar ook op het trainingsveld waar hij de jongens veel kan leren,iemand die volgend jaar in de UEFA-Cup alles en iedereen alert kan houden.

    Vergeet niet dat met het vertrek van Kennedy Bakircioglü en Sharbel Touma een hele hoop ervaring verdwijnt (in de aanval) daarom verwacht ik nog wel een extra ervaren speler in de komende weken.....

  19. #199
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Schreuder naar Twente

    Alfred Schreuder vertrekt naar FC Twente. Na het ondergaan van de medische keuring zal de 34-jarige Barnevelder een contract voor één jaar tekenen.

    De afgelopen twee seizoen speelde Schreuder voor Feyenoord, waar hij zijn profcarrière in 1991 ook begon. Tussendoor speelde hij vijf seizoenen voor RKC Waalwijk en kwam hij van 1997 tot 2003 uit voor NAC Breda. In totaal speelde hij 391 competitiewedstrijden, waarin hij vijftien maal wist te scoren.

    De trainer van de Tukkers, Fred Rutten, is erg blij met de komst van de routinier. "Met Schreuder haal je niet alleen voetbalkwaliteiten binnen, maar ook veel ervaring. Die ervaring kan hij delen met de jongere spelers."

  20. #200
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Dat vind ik nou niet bepaald een toegevoegde waarde.. Ervaring heeft hij, leiderscapiciteiten niet

  21. #201
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Spelersmarkt Twente volop in beweging

    ENSCHEDE - De spelerscarrousel bij FC Twente is volop in beweging. Op de dag dat Kennedy Bakircioglu een contract voor vier jaar tekende bij Ajax, legde de Enschedese club Alfred Schreuder definitief vast. De 34-jarige middenvelder, afkomstig van Feyenoord, tekent vanavond een eenjarig contract bij Twente.

    ,,Alfred is een uitstekende speler die voor ons een toegevoegde waarde kan zijn", meent trainer Fred Rutten. ,,En of een speler nou zestien of zestig is, maakt me niets uit. Als hij kwaliteit heeft, speelt hij.''

    Schreuder zal naast Youssouf Hersi en Romano Denneboom niet de laatste nieuwe speler zijn die naar Enschede komt. Twente is ook sterk geïnteresseerd in RKC-verdediger Milano Koenders en ADO Den Haag-aanvaller Eljero Elia. Beide spelers hebben nog een doorlopend contract.

    Twente is inmiddels al in gesprek met ADO. Elia is een jonge aanvaller die op meerdere plekken uit de voeten kan. In het geval van Koenders komt pas duidelijkheid als bekend is op welk niveau RKC het komende seizoen speelt.

    De blessure van Denneboom valt mee. De nieuweling, nu nog onder contract bij NEC, wordt binnenkort aan de meniscus geopereerd. Verwacht wordt dat hij bij de start van de voorbereiding fit is.
    Patrick Jurgens, aanvoerder van Jong Twente, heeft een bevredigende testwedstrijd gespeeld bij TOP Oss. Naast Top heeft ook MVV belangstelling voor de linksbenige verdediger, die voor de zekerheid ook al overschrijving heeft aangevraagd naar de amateurs van HHC.

    De technische staf van Twente wordt komende seizoen uitgebreid met een inspanningsfysioloog die zich met alle elftallen van de club gaat bezighouden. Sandro Schoenmaker werkte de afgelopen jaren bij FC Utrecht, maar maakt deze zomer de overstap naar Twente.

  22. #202

    Aangemeld
    2 maart 2006
    Berichten
    103
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'FC Twente aast op Tsjech Jan Koller'

    Volgens een interne bron van FC Twente zou FC Twente een oogje hebben op de Tsjechische-aanvaller Jan Koller. Twente zou al zover zijn dat er al onderhandelingen bezig zijn met Jan Koller zelf, die aan het eind van dit seizoen transfervrij weg mag bij AS Monaco.

    Eerder stond de boomlange spits al in de belangstelling van AZ Alkmaar, maar dit lijkt dus van de baan. Als het Twente lukt om Koller vast te leggen, zou dit maar voor één jaar zijn, want in de Belgische krant De Morgen zei de spits namelijk dat hij na het EK van 2008 zou stoppen met voetballen.

    ''Na het EK in Oostenrijk en Zwitserland is het mooi geweest, dan stop ik met voetballen en keer ik terug naar mijn vaderland,'' aldus de inmiddels 34 jarige vedette. Voor het nationale team van Tsjechie is Koller zeer succesvol geweest. Hij is daar topscorer allertijden.


    v-bal.nl

  23. #203
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Met alle respect, maar dat vind ik echt een LACHERTJE

    Jan Koller is misschien goed voor PSV of Ajax.. Maar eerder té goed voor PSV of Ajax dan te matig..

  24. #204
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Met alle respect, maar dat vind ik echt een LACHERTJE

    Jan Koller is misschien goed voor PSV of Ajax.. Maar eerder té goed voor PSV of Ajax dan te matig


    Lijkt me echt een type voor Ronald Koeman. Past perfect bij zijn aankoopbeleid. Vergane glorie.

  25. #205
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Jan Koller heeft kwaliteit, is lang. Goed aanspeelpunt. Waarom zou hij niet kunnen slagen bij Twente? Maar ik hoop niet dat Twente dan de lange bal gaat hanteren. Echter, ik denk niet dat hij geïnteresseerd is om bij de Tukkers te voetballen.

  26. #206
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Je zou Koller niets eens moeten willen TwenteTom. Zo'n zakkevuller past perfect bij Koeman. Dat wordt lachen jongen.

  27. #207
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Kom op man.. Koller is véél en véél te goed voor Twente en misschien wel voor de Nederlandse competitie..

    Die moet je inderdaad niet eens willen uit respect voor Koller

  28. #208
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Kruip terug in je hol Baf. Anders ga ik een topic openen over FC Twente- Heerenveen van afgelopen 21 december. m20:

  29. #209
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Je doet maar
    Open ik er 1 over de mooie playoffs van vorig jaar

  30. #210

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Jongens ga buiten spelen:dry:

    Baf,niemand is te goed voor welke club dan ook! Als jij als club naar de (sub)top wilt,en je kunt genoeg geld neerleggen,dan is Koller ook niet té goed.

  31. #211
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    30
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Twente en Zomer nog jaren door

    Ramon Zomer heeft met FC Twente overeenstemming bereikt over een nieuwe verbintenis. De verdediger, die nog één seizoen onder contract stond, zette zijn handtekening onder een contractverlenging tot medio 2010.

    Op de website laat Zomer weten zeer blij te zijn met de nieuwe verbintenis. “Ik ben erg blij dat ik heb kunnen bijtekenen bij FC Twente. Ik voel me goed bij de club en heb het gevoel dat ik me hier kan ontwikkelen".

    Ook trainer en technisch directeur Fred Rutten is blij met de contractverlenging. “We hebben wederom een speler voor langere tijd aan FC Twente kunnen binden. Ik ben erg blij dat Ramon de keuze voor de komende jaren voor FC Twente heeft gemaakt.”

    Zomer is een exponent uit de jeugdopleiding van de Tukkers en debuteerde in het seizoen 2002/2003 in de hoofdmacht. In totaal speelde hij 128 officiële duels voor de Enschedeëse formatie, waarin hij elf keer trefzeker was.

  32. #212
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'Twente heeft Kolk op de korrel'

    FC Twente wil zich komende zomer gaan roeren op de transfermarkt. De interesse voor Milano Koenders (RKC) en Eljero Elia (ADO Den Haag) was bekend, vanavond werd in Voetbal Insite een nieuwe naam toegevoegd. Ook Santi Kolk zou zich in de Tukkerse kijker hebben gespeeld.

    De club uit Enschede is echter niet de enige vereniging die naar de diensten van Kolk hengelt. Vitesse zou zelfs al een bod hebben neergelegd bij Kolks werkgever ADO Den Haag. Dit bod werd echter afgewezen. ADO Den Haag wil naar verluidt anderhalf miljoen euro vangen voor de 25-jarige smaakmaker, terwijl het eerste bod van Vitesse slechts 650.000 euro zou zijn.

    FC Twente hoopt binnenkort met ADO Den Haag om de tafel te kunnen. Kolk zou wel oren hebben naar een transfer, daar hij eerder al aangaf liever niet in de Jupiler League uit te willen komen. De aanvaller speelde dit seizoen 29 wedstrijden waarin hij twaalf maal scoorde.

  33. #213
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenFCT Bekijk bericht
    'Twente heeft Kolk op de korrel'

    FC Twente wil zich komende zomer gaan roeren op de transfermarkt. De interesse voor Milano Koenders (RKC) en Eljero Elia (ADO Den Haag) was bekend, vanavond werd in Voetbal Insite een nieuwe naam toegevoegd. Ook Santi Kolk zou zich in de Tukkerse kijker hebben gespeeld.

    De club uit Enschede is echter niet de enige vereniging die naar de diensten van Kolk hengelt. Vitesse zou zelfs al een bod hebben neergelegd bij Kolks werkgever ADO Den Haag. Dit bod werd echter afgewezen. ADO Den Haag wil naar verluidt anderhalf miljoen euro vangen voor de 25-jarige smaakmaker, terwijl het eerste bod van Vitesse slechts 650.000 euro zou zijn.

    FC Twente hoopt binnenkort met ADO Den Haag om de tafel te kunnen. Kolk zou wel oren hebben naar een transfer, daar hij eerder al aangaf liever niet in de Jupiler League uit te willen komen. De aanvaller speelde dit seizoen 29 wedstrijden waarin hij twaalf maal scoorde.

    Aanwinst voor Twente. Leg vast die vent!

  34. #214
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Twente op halve kracht langs ATC'65

    FC Twente heeft vandaag het seizoen afgesloten met een 4-0 overwinning op ATC'65 uit Hengelo. Schuurman en Kennedy luisterden hun 'afscheidsduel' beide op met een schitterend doelpunt, respectievelijk de 1-0 voor en 2-0 na rust. Ook de jeugdige invallers Shayesteh en Kleizen kwamen tot scoren. Twente miste de internationals Brama, Bakkal, Aissati, El Ahmadi en Zijler en bovendien deden Heubach, Boschker en Touma niet mee.

  35. #215

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Twente heeft bij RKC inmiddels officieel intresse getoond in Koenders,het is echter nog steeds wachten op de play-offs,waar RKC nu nog verder in moet.
    Ik hoop dat RKC deze finale dan ook zal verliezen,niet alleen om Koenders,maar ben ook nog nooit op de Koel geweest

  36. #216
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Wat een saaie boel. Geen geruchten of roddels over Twente?
    Jij ook niks nieuws gehoord van jouw bron S&J?
    :cigar:

  37. #217
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Volgens voetbalprimeur maak N'kufo kans om terug te keren in het Zwitsers elftal.
    Mooi voor die jongen. mile:

    Volgens "Sport op vrijdag" heeft Twente zeven ton over voor Santi Kolk.

    Orlando Engelaar beweert dat het zeker is dat Touma vertrekt.
    Laatst gewijzigd door pegasus1; 25 mei 2007 om 23:09 Reden: Dubbele posts preventie. Berichten samengevoegd en geupdated

  38. #218
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'FC Twente akkoord met ADO over Kolk'

    De toekomst van Santi Kolk lijkt bij FC Twente te liggen. De Tukkers hebben volgens De Telegraaf een akkoord bereikt met ADO Den Haag.

    De 25-jarige aanvaller was zelf zo goed als rond met Vitesse, maar door het akkoord met Twente lijkt de transfer een andere wending te krijgen. Volgens de ochtendkrant hebben beide clubs een akkoord bereikt over een transfersom van 350.000 euro en moet de Hagenaar alleen nog instemmen met de overgang.

    Eerder deze maand deed veel hogere bedragen de ronde om het contract tot medio 2008 van de smaakmaker af te kopen. De Hofstedelingen wilden volgens het Algemeen Dagblad een bedrag van anderhalf miljoen euro vangen, terwijl Vitesse niet verder wilde gaan dan een half miljoen euro.

  39. #219

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Dat Twente intresse toont in andere aanvallers,geeft aan dat ze rekenen op een vertrek van Touma.Die tot nog toe,steeds niet wil bijtekenen,je kunt dan als club ook niet stil blijven zitten.

    Het bericht wat KoenFCT plaatst lijkt me volstrekt onlogisch.

    Vraag: 1.500.000
    Bod Vitesse: 550.000
    Bod Twente (volgens Telesport):350.000

    En Kolk zou er uit zijn met Vitesse,maar ADO met Twente.Lijkt me in mijn ogen een hele vreemde gang van zaken zijn.
    Bied Twente,volgens Pegasus 700.000,dan kan ik alles een beetje begrijpen en verwacht ik dat een overgang van Kolk naar Twente dan ook binnen een paar dagen / weken rond is.

    Verder niks gehoord nee!

  40. #220
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shag & Jones Bekijk bericht
    Dat Twente intresse toont in andere aanvallers,geeft aan dat ze rekenen op een vertrek van Touma.Die tot nog toe,steeds niet wil bijtekenen,je kunt dan als club ook niet stil blijven zitten.

    Het bericht wat KoenFCT plaatst lijkt me volstrekt onlogisch.

    Vraag: 1.500.000
    Bod Vitesse: 550.000
    Bod Twente (volgens Telesport):350.000

    En Kolk zou er uit zijn met Vitesse,maar ADO met Twente.Lijkt me in mijn ogen een hele vreemde gang van zaken zijn.
    Bied Twente,volgens Pegasus 700.000,dan kan ik alles een beetje begrijpen en verwacht ik dat een overgang van Kolk naar Twente dan ook binnen een paar dagen / weken rond is.

    Verder niks gehoord nee!
    Ik kan het ook niet meer volgen. Volstrekt onlogisch allemaal. Hoop wel dat Santi Kolk komt.

  41. #221
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Bondscoach geeft N'Kufo hoop op comeback


    Voor Blaise N'Kufo gloort een terugkeer in de Zwitserse nationale selectie. Het is ook bondscoach Jakob Köbi Kuhn opgevallen dat de spits een topjaar draaide bij FC Twente.
    Kuhn bereidt zich met de Zwitsers voor op het EK van 2008, dat in Zwitserland en Oostenrijk wordt georganiseerd. Hij maakte vrijdag bekend een selectie van veertig spelers te hebben samengesteld. Zij allen zijn kandidaat-international en Köbi en zijn rechterhand manager Adrian Knup zullen deze spelers nauwgezet in de gaten houden.

    N'Kufo maakt nog geen deel uit van deze selectie. Maar daar zou wel eens verandering in kunnen komen, zo verraste de bondscoach vrijdagmiddag de Zwitserse pers. 'Een comeback is niet uitgesloten', waarschuwde de trainer.

    Kuhn heeft N'Kufo niet meer opgeroepen sinds de spits van Twente in 2002 een paar uur voor een interland tegen Oostenrijk was weggelopen en even later had verklaard, dat hij op de bank moest zitten omdat hij een donkere huidskleur heeft.

    In Voetbal International nuanceerde N'Kufo onlangs het gebeurde. 'Ik had en heb het gevoel dat ik in Zwitserland als donkere speler meer moest presteren dan anderen. Dat gevoel werd steeds sterker voor de wedstrijd tegen Oostenrijk.'

    Kuhn bekende vrijdag dat hij de laatste tijd enkele constructieve gesprekken heeft gevoerd met N'Kufo, met als oog een terugkeer van de zevenvoudig international in de Zwitserse selectie. Dit seizoen maakte de spits 22 doelpunten voor FC Twente.

  42. #222
    Who knows. mii-fabregas's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 april 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    297
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Was er gisteren iets te doen bij Fc Twente??

  43. #223
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mii-fabregas Bekijk bericht
    Was er gisteren iets te doen bij Fc Twente??
    Ja, FC Twente A1 moest gisteren een wedstrijd spelen in het stadion voor het Eurovoetbaltoernooi.

  44. #224
    Who knows. mii-fabregas's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 april 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    297
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenFCT Bekijk bericht
    Ja, FC Twente A1 moest gisteren een wedstrijd spelen in het stadion voor het Eurovoetbaltoernooi.
    haha ik dacht al.. tis druk

  45. #225
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Kolk en Elia naar FC Twente

    FC Twente heeft een dubbelslag geslagen op de transfermarkt. De Tukkers hebben Eljero Elia en Santi Kolk van ADO Den Haag overgenomen, zo meldt De Telegraaf.

    Kolk stond ook in de belangstelling van Vitesse. ADO Den Haag was met beide clubs akkoord over de transfersom van zo'n 700.000 euro, maar Kolk verkoos Enschede boven Arnhem. Ajax had interesse in jeugdinternational Elia, maar trainer Henk ten Cate vindt hem niet goed genoeg voor de Amsterdamse club.

    Hoeveel geld er met de transfer gemoeid gaat, is niet bekend. Het is eveneens nog onduidelijk voor hoeveel jaar beide spelers hebben getekend.

    Kolk en Elia zijn na Romano Denneboom, Youssouf Hersi en Alfred Schreuder versterking nummer vier en vijf voor FC Twente, dat met de vierde plaats UEFA Cup-voetbal afdwong. Het is aannemelijk dat beide spelers voor de vleugelposities zijn gehaald. Rechtsbuiten Kennedy Bakircioglu vertrok naar Ajax en ook voor linkerspits Sharbel Touma is de nodige belangstelling.

Pagina 5 van 176 EersteEerste ... 345671555105 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 11 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 11 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 09:57
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •