Pagina 52 van 176 EersteEerste ... 242505152535462102152 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.296 t/m 2.340 van 7910

Discussie: Twente Nieuws

  1. #2296
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Wat heeft Co allemaal gewonnen?
    Is dat invloed op zijn kwaliteiten?

  2. #2297
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Wat heeft Co allemaal gewonnen?
    Goeie..... in mijn beleving had hij meer gewonnen. In ieder geval 2 landstitels waarvan één met Porto. Verder is hij coach van het jaar geweest in Nederland, zonder dat hij Twente trainde.

  3. #2298
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.939
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Is dat invloed op zijn kwaliteiten?
    Niet echt. Ik vind Co een uitstekende trainer, maar volgens mij heeft hij niet zoveel gewonnen, vandaar mijn vraag aan Radicofani die zei dat Co veel gewonnen heeft.

  4. #2299
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Bij zijn laatste 5 werkgevers was het dienstverband nooit langer dan ongeveer een jaar. Dat zegt ook wel iets.......

  5. #2300
    Chief
    Guest

    Standaard

    McClaren terug in de Eredivisie zou een verrijking voor ons vaderlandse voetbal zijn. Prachtige man! Ook een uitstekende coach.

    En dat hij talenten niet zo snel de kans zou geven...hoeveel talenten zijn er onder PreudHomme dit jaar nou doorgebroken dan?

  6. #2301
    Chief
    Guest

    Standaard

    Hehe leuk geprobeerd Henry. Ik zou het overigens toejuichen. Koeman weet clubs altijd vakkundig kapot te maken.

  7. #2302
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    McClaren terug in de Eredivisie zou een verrijking voor ons vaderlandse voetbal zijn. Prachtige man! Ook een uitstekende coach.

    En dat hij talenten niet zo snel de kans zou geven...hoeveel talenten zijn er onder PreudHomme dit jaar nou doorgebroken dan?
    Chadli en de Jong sowieso. Vanuit de eigen jeugd hebben John en Leuger aardig wat speelminuten gekregen.

  8. #2303
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henry Bekijk bericht
    wat nou leuk geprobeerd....Dit is een serieuze sectie, dus dit gaat rond op het internet.
    Geef eens een bron dan. Ben de naam van Koeman nog nergens serieus tegengekomen.

  9. #2304
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Chadli en de Jong sowieso. Vanuit de eigen jeugd hebben John en Leuger aardig wat speelminuten gekregen.
    Chadli was een aankoop, niet gek dat je die laat spelen. De Jong was onder McClaren al doorgebroken. Dat waren gewoon gerespecteerde selectiespelers.

    Leugers werd overigens ook alleen maar ingezet als iedereen geblesseerd was. En terecht, die gast kan er geen hout van.

    PreudHomme was net zo als McClaren. Niet voor niets haalde hij ook routniers als Landzaat, Bruggink en Diba bij Twente binnen. Hij bouwde gewoon verder op de ploeg van McClaren.

  10. #2305
    Chief
    Guest

    Standaard

    Thanks Henry!

    Haha Twente spoort niet als ze dat echt doorzetten. Tactisch is Koeman prima, als manager is hij waardeloos. Is hij elke club wel gebotst met de grote jongens.

  11. #2306
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Twente zou toch niet zo dom zijn om alles wat ze daar hebben neergezet te laten vergallen door Koeman?

    McCLaren schijnt trouwens gezegd te hebben met geen enkele Nederlandse club in gesprek te zijn.

  12. #2307
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Als we Munsterman moeten geloven is Twente met niemand in gesprek (geweest), pas ná zondag, als PH uitsluitsel zal geven, kan Munsterman stappen zetten, of juist niet en blijkt het hele verhaal met een sisser af te lopen.

  13. #2308
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.939
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Steve gaat naar Arnhem, geruchten worden steeds hardnekkiger.
    Volgens FP onzin.

  14. #2309
    Chief
    Guest

    Standaard

    Vitesse zal wel voor een poging wagen om Ferguson of Wenger over te kopen...

  15. #2310
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Thanks Henry!

    Haha Twente spoort niet als ze dat echt doorzetten. Tactisch is Koeman prima, als manager is hij waardeloos. Is hij elke club wel gebotst met de grote jongens.
    Tactisch is het juist een onbenul.

  16. #2311
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Tactisch is het juist een onbenul.
    Vind ik niet. Koeman weet juist vaak zijn ploegen goed in te stellen op de tegenstander. Daarom was hij ook met oa Ajax en PSV in de CL best succesvol. Maar een ploeg leiden lukt hem niet en een crisis goed doorkomen al helemaal niet.

  17. #2312
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Volgens FP onzin.
    Dat is wat ik al een tijdje ff terug zei..

    Gerucht is begonnen op twitter (McClaren naar Vitesse) en uiteindelijk heeft de media het overgenomen. Niemand had een echte bron.

  18. #2313
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Vitesse zal wel voor een poging wagen om Ferguson of Wenger over te kopen...
    Kijk maar uit straks halen we Frankie!

  19. #2314
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Vind ik niet. Koeman weet juist vaak zijn ploegen goed in te stellen op de tegenstander. Daarom was hij ook met oa Ajax en PSV in de CL best succesvol. Maar een ploeg leiden lukt hem niet en een crisis goed doorkomen al helemaal niet.
    Zelden zo'n slecht en Ajax-onwaardig voetbal gezien als onder Ronald K.

  20. #2315
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Zelden zo'n slecht en Ajax-onwaardig voetbal gezien als onder Ronald K.
    Defensieve middenvelders inbrengen om thuis tegen NEC een voorsprong te verdedigen, dat soort dingen deed die man graag. Een vreselijke vent, hopelijk neemt Twente hem.

  21. #2316
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk bericht
    Defensieve middenvelders inbrengen om thuis tegen NEC een voorsprong te verdedigen, dat soort dingen deed die man graag. Een vreselijke vent, hopelijk neemt Twente hem.
    Ik blijf van mening dat de uitschakeling tegen Milan zijn schuld was. Doordat ie al zijn aanvallers voor verdedigers inruilde begon het grote achteruitlopen. Kan er nog doodziek van worden.

  22. #2317
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Kijk maar uit straks halen we Frankie!
    Frank Vercauteren mag je halen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Zelden zo'n slecht en Ajax-onwaardig voetbal gezien als onder Ronald K.
    Ik zeg ook nergens dat hij goed is, in tegendeel. Maar hij was tactisch best aardig.

  23. #2318
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.328
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Vitesse zal wel voor een poging wagen om Ferguson of Wenger over te kopen...
    Waarom ze hebben Stanley?

  24. #2319
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Ik blijf van mening dat de uitschakeling tegen Milan zijn schuld was. Doordat ie al zijn aanvallers voor verdedigers inruilde begon het grote achteruitlopen. Kan er nog doodziek van worden.
    Maar met zijn tactieken overleefde Ajax wel 2 groepsfases dat toernooi en schakelde het oa Lyon en Arsenal uit en presteerde het goed tegen de Europese top.

    Milan speelde wel in eigen huis he. Die gingen alles of niets spelen en Ajax moest een resultaat verdedigen die laatste 10 minuten. Dan kan je niet meer voetballen. Ajax had het die avond sowieso erg lastig. Ik herinner me nog dat de 2-2 ook wel uit het niets viel.

  25. #2320
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Dat is wat ik al een tijdje ff terug zei..

    Gerucht is begonnen op twitter (McClaren naar Vitesse) en uiteindelijk heeft de media het overgenomen. Niemand had een echte bron.
    Volgens mij kwam een Engels medium er juist als eerste mee die Engelse spelers en trainers in het buitenland volgt. Dat heb ik toen ook in het Vitessetopic gezet. Lijkt me nogal sterk dat wanneer iemand op Twitter een verzinsel zet dat McClaren gesprekken zou hebben gehad met Vitesse, dat media dat klakkeloos overnemen. D'r zal toch echt wel een kern van waarheid inzitten. Dat ie 't (nu) niet ziet zitten, kan natuurlijk wel. Of dat er iets interessanters voorbij is gekomen zoals Twente of Villa.

  26. #2321
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Volgens mij kwam een Engels medium er juist als eerste mee die Engelse spelers en trainers in het buitenland volgt. Dat heb ik toen ook in het Vitessetopic gezet. Lijkt me nogal sterk dat wanneer iemand op Twitter een verzinsel zet dat McClaren gesprekken zou hebben gehad met Vitesse, dat media dat klakkeloos overnemen. D'r zal toch echt wel een kern van waarheid inzitten. Dat ie 't (nu) niet ziet zitten, kan natuurlijk wel. Of dat er iets interessanters voorbij is gekomen zoals Twente of Villa.
    Vorig jaar postte meen ik Momus een verslag van iemand die zich voordeed als een correspondent en op de AD site vanalles postte, wat gewoon flauwekul was. Niemand die wat checkte, mensen namen het gewoon over.

    Zo gaat dat al helemaal tegenwoordig met alle geruchten via Twitter etc. Waar denk je dat sites als voetbalcentraal hun nieuw vandaan halen? Die posten gewoon elk geruchtje.

  27. #2322
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ik heb geen idee, ik kom nooit op Voetbalcentraal. Zou niet eens weten hoe die site eruit ziet. Maar goed, dan kun je net zo goed geen één nieuwssite meer vertrouwen. Ik weet in elk geval wel hoe ik het zou doen, met hoor- en wederhoor.

  28. #2323
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Ik heb geen idee, ik kom nooit op Voetbalcentraal. Zou niet eens weten hoe die site eruit ziet. Maar goed, dan kun je net zo goed geen één nieuwssite meer vertrouwen. Ik weet in elk geval wel hoe ik het zou doen, met hoor- en wederhoor.
    Maar daar is soms geen tijd voor, want dan gaat de ander er met de primeur vandoor.

    Overigens staat er niet alleen maar onzin op Twitter, dat journalisten Twitter volgen is niet zo vreemd. Zo was bv ook de komst van Ferrer eerder op Twitter te lezen dan in de media.

  29. #2324
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Ik heb geen idee, ik kom nooit op Voetbalcentraal. Zou niet eens weten hoe die site eruit ziet. Maar goed, dan kun je net zo goed geen één nieuwssite meer vertrouwen. Ik weet in elk geval wel hoe ik het zou doen, met hoor- en wederhoor.
    Ik bezoek ze ook niet, maar ken de site wel.

    Ik weet wel welke media ik wel en niet wil vertrouwen. Een persoontje op Twitter niet. De redactie van bv VI weer wel.

  30. #2325
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Ik bezoek ze ook niet, maar ken de site wel.

    Ik weet wel welke media ik wel en niet wil vertrouwen. Een persoontje op Twitter niet. De redactie van bv VI weer wel.
    Ook VI gaat toch geregeld de fout in.

  31. #2326
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    De primeur heb je dan ook niet, die stond immers al op Twitter. Sowieso als je al iets van Twitter haalt, staat dat binnen een minuut overal als het nieuwswaarde heeft. Tenminste, als het gebracht is door een serieuze bron. Dus een directe bron. Spelersmakelaar (zoals met Laros laatst bij de transfer van Van Wolfswinkel), clubaccount etc. Je bent wel een hele slechte journalist als je iets van de eerste de beste broodjesbakker aanneemt via Twitter. Ik geloof ook niet dat zichzelf respecterende media dat doen.

  32. #2327
    Hallelujah wardzijden's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2010
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.756
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Maar daar is soms geen tijd voor, want dan gaat de ander er met de primeur vandoor.

    Overigens staat er niet alleen maar onzin op Twitter, dat journalisten Twitter volgen is niet zo vreemd. Zo was bv ook de komst van Ferrer eerder op Twitter te lezen dan in de media.
    Dat zijn nou precies de voor- en nadelen van Twitter. Het levert nieuws extreem snel, daarom is het een medium wat door bizar veel bedrijven en mensen wordt gebruikt, echter komen er zoveel onwaarheden op te staan. Je moet altijd kijken of de afzender een vink er voor heeft staan, betekent dat Twitter heeft uitgezocht of het de echte persoon / het echte bedrijf is.

    Overigens hoop ik dat Twente voor Koeman gaat, wat een topper is dat zeg.

  33. #2328
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Ook VI gaat toch geregeld de fout in.
    Je snapt me denk ik wel. Ook VI maakt fouten, maar wel minder.

    Maar om het topic weer ontopic te houden, benieuwd wie Twente coach wordt.

  34. #2329
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Ook VI gaat toch geregeld de fout in.
    Kun je ook nagaan hoe misleidend de voetbalwereld is. Het is toch ook al meer dan eens voorgekomen dat er eerst ontkend wordt en uiteindelijk toch een krabbel komt onder het contract bij die club. Of juist andersom dus. Dat een transfer op het laatste moment afketst. Daar hadden we gisteren nog een voorbeeld van in het Bayern München-topic. Het Turkse medium dat meldde dat Klose naar Galatasaray ging, zat er volgens Lostwords nog nooit naast. Frau Klose vond het uiteindelijk niet zo'n goed idee en dus werd de transfer naar Istanbul nog afgeblazen.

  35. #2330
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    De primeur heb je dan ook niet, die stond immers al op Twitter. Sowieso als je al iets van Twitter haalt, staat dat binnen een minuut overal als het nieuwswaarde heeft. Tenminste, als het gebracht is door een serieuze bron. Dus een directe bron. Spelersmakelaar (zoals met Laros laatst bij de transfer van Van Wolfswinkel), clubaccount etc. Je bent wel een hele slechte journalist als je iets van de eerste de beste broodjesbakker aanneemt via Twitter. Ik geloof ook niet dat zichzelf respecterende media dat doen.
    Media neemt zelfs dingen over vanuit supportersforums.. Juist nu het zo rustig is rond Vitesse. Niemand weet echt wat! De enige namen die Vitesse zelf genoemd heeft zijn die van Aissati, Rajkovic en die jongen van Praag en met die 3 zijn ze nog niet rond.

    Verder zijn het geruchten die door iemand in de wereld zijn gebracht.

  36. #2331
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ik zie een medium het al brengen. ...., dat meldt DiehardFCTfan4ever op ....

  37. #2332
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Ik blijf van mening dat de uitschakeling tegen Milan zijn schuld was. Doordat ie al zijn aanvallers voor verdedigers inruilde begon het grote achteruitlopen. Kan er nog doodziek van worden.
    De uitschakeling kwam door Tomasson.

  38. #2333
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.939
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Peter Wekking via Twitter:

    Portugese kranten melden akkoord Benfica en #fctwente over transfer Bryan Ruiz. Bij FC Twente zeggen ze van niets te weten. Wat een circus.


    http://www.cmjornal.xl.pt/detalhe/no...gar-no-benfica

  39. #2334

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Dan begint het toch aardig leeg te lopen bij Twente en verliezen ze de twee beste spelers van de Eredivisie in korte tijd (Janssen en Ruiz). Maar goed, zoals ieder jaar zullen ze ook dit seizoen met een representatief elftal komen, verwacht ik.

  40. #2335
    Chief
    Guest

    Standaard

    Verhalen gaan dat Ruiz maar 7 miljoen op gaat leveren. Wat een lachertje haha. Hebben ze Janssen en Ruiz voor een bedrag van 10 miljoen verkocht.

  41. #2336
    Hallelujah wardzijden's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2010
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.756
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Dat kan ik dan ook echt niet geloven. Twijfel sowieso of Ruiz wel naar Benfica wilt en mocht dat zo zijn moet er echt wel meer dan 7 miljoen euro betaalt worden, anders doet Twente wel absurd slechte zaken.

  42. #2337
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Het lijkt mij sterk dat Twente maar 2 miljoen winst op Ruiz gaat maken.

  43. #2338
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Ruiz gaat écht niet weg voor 7 miljoen, zo gek is Jopie niet. In Joop we trust!

  44. #2339
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Vooral dat 7 mln geloof ik niet. Ik zou eerder rekenen op een bedrag rond de 10 mln.

  45. #2340
    Ik denk 2-0 Thomas83's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Dordrecht
    Leeftijd
    41
    Berichten
    26.205
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Ik ben niet eens zo verbaasd. Twente kan niet zoals Ajax en PSV (misschien) hun topspelers voor enorme bedragen verkopen lijkt het. Elia leverde ook niet zoveel op eigenlijk. Verder vind ik Ruiz een prachtige speler, maar waar hij vorig seizoen enorm veel indruk maakte was het dit jaar toch wat minder, ook qua doelpuntenproductie, en hij is al bijna 26. 7 miljoen vind ik dan nog altijd weinig, trouwens, had toch wel 10 miljoen verwacht of zo.

Pagina 52 van 176 EersteEerste ... 242505152535462102152 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 7 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 7 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 09:57
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •