Pagina 6 van 176 EersteEerste ... 456781656106 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 226 t/m 270 van 7910

Discussie: Twente Nieuws

  1. #226
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Leuke spelers. In potentie is Elia echt een goeie.

  2. #227

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Elia zou voor drie jaar tekenen.Kolk weet ik nog niks van af.

  3. #228

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    INMIDDELS OOK BEVESTIGD DOOR FCTWENTE ZELF!!!!!

    Www.fctwente.nl geeft aan dat slechts een medische (goed)keuring genoeg is voor de overgang van de aanvaller naar de Enschedesche FC!

  4. #229
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ja, maar Twente heeft de komst van Kolk nog niet bevestigd!

  5. #230

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Klopt.

    Weet er zelf nog weinig van,hoor dat het bij hem nog gaat om het financiele plaatje.Hoor van vrienden dat Twente verwacht er binnen enkele dagen uit te komen.

  6. #231
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Rutten wil graag een grote kleedkamer. Nou, volgens mij moet die kleedkamer binnenkort grondig worden uitgebreid.
    Neem aan dat de transfer van Diba nu van de baan is.
    mile:

  7. #232
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Marco van Basten heeft Orlando Engelaar opgeroepen voor het Nederlands Elftal. Voor Engelaar is het de eerste keer dat hij is geselecteerd voor Oranje. De bondscoach selecteerde Engelaar nadat Danny Koevermans was weggevallen met een blessure.

    Engelaar zelf was erg blij met het bericht. “Maandagmiddag werd ik gebeld met de mededeling dat ik werd opgeroepen voor Oranje. Fantastisch natuurlijk. Ik had het niet verwacht, maar natuurlijk wel gehoopt. Dit is erg mooi om mee te maken,” reageerde de Twentse middenvelder. Door de selectie van Engelaar gaat zijn trip met de Suriprofs niet door. “Dinsdag moet ik me melden op Schiphol en daarna vertrekken we. Ik kijk er erg naar uit!”

  8. #233
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    31
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    FC Twente kraait te vroeg victorie over Elia

    FC Twente mag dan zelf melden dat het de transfer van Eljero Elia heeft afgerond, er is nog geen sprake van een akkoord tussen de Tukkers en de twintigjarige aanvaller van ADO Den Haag.
    Elia heeft wel een goed gevoel bij FC Twente en gaat als eerste met de club uit Enschede om de tafel zitten. Dinsdag gaat de jeugdinternational op gesprek in het Arke Stadion. Ook Ajax heeft interesse in de jeugdinternational.

    Het is voor de tweede keer in korte tijd dat FC Twente op de feiten vooruit loopt door een transfer te melden voordat alle handtekeningen zijn gezet. Eerder was dat het geval bij de overname van Edson Braafheid van FC Utrecht. Na getouwtrek over en weer, maakte de verdediger uiteindelijk toch de overstap naar Twente.

  9. #234

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Alles komt goed...

    De intresse die Twente in Koenders heeft is er nog steeds,Twente heeft met RKC al gesproken over een transfersom,Twente vind deze veel te hoog en daarom noemt Joop Munsterman vandaag in de Twentsche Courant Tubantia dat de overgang zeer onwaarschijnlijk blijft.Echter past dit precies in de spelletjes die Joop vaak slim speelt.

  10. #235
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Overgang Elia naar FC Twente definitief

    De overgang van ADO Den Haag-aanvaller Eljero Elia (20) naar FC Twente is nu officieel. Elia doorliep vandaag zonder problemen de medische keuring en tekende een driejarig contract met de optie voor een vierde jaar.

    Het afgelopen seizoen speelde Elia 27 keer in de hoofdmacht van ADO, waarin hij zeven keer doel trof. ,,De club straalt veel vertrouwen naar mij uit. Ik heb een goed gesprek gehad met de trainer en hoop me hier verder te ontwikkelen."

    Twente-trainer Fred Rutten: ,,We zijn blij dat we Eljero Elia aan ons hebben kunnen binden. Het is een talentvolle speler die op meerdere posities uit de voeten kan."
    Ook voorzitter Joop Munsterman is blij met de komst van de jongeling. ,,Het feit dat hij FC Twente verkiest boven Ajax, geeft aan dat we met de club goed bezig zijn."

  11. #236
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenFCT Bekijk bericht
    Overgang Elia naar FC Twente definitief

    De overgang van ADO Den Haag-aanvaller Eljero Elia (20) naar FC Twente is nu officieel. Elia doorliep vandaag zonder problemen de medische keuring en tekende een driejarig contract met de optie voor een vierde jaar.

    Het afgelopen seizoen speelde Elia 27 keer in de hoofdmacht van ADO, waarin hij zeven keer doel trof. ,,De club straalt veel vertrouwen naar mij uit. Ik heb een goed gesprek gehad met de trainer en hoop me hier verder te ontwikkelen."

    Twente-trainer Fred Rutten: ,,We zijn blij dat we Eljero Elia aan ons hebben kunnen binden. Het is een talentvolle speler die op meerdere posities uit de voeten kan."
    Ook voorzitter Joop Munsterman is blij met de komst van de jongeling. ,,Het feit dat hij FC Twente verkiest boven Ajax, geeft aan dat we met de club goed bezig zijn."

    Blijkt opnieuw dat VI (lees: Derksen) slechte bronnen heeft. Op de VI-site stond dat Elia er nog altijd niet uit was met Twente en dat de transfer dus nog altijd niet beklonken was. Nu blijkt, dat het inderdaad (zoals op fctwente.nl stond vermeld) slechts nog om de keuring ging en was de bevestiging door Twente dus niet voorbarig. Netzomin als indertijd met Braafheid. Shame on you, Johan Derksen.

  12. #237
    FC Twente '65 luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 december 2006
    Locatie
    Nederland
    Leeftijd
    31
    Berichten
    135
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Blijkt opnieuw dat VI (lees: Derksen) slechte bronnen heeft. Op de VI-site stond dat Elia er nog altijd niet uit was met Twente en dat de transfer dus nog altijd niet beklonken was. Nu blijkt, dat het inderdaad (zoals op fctwente.nl stond vermeld) slechts nog om de keuring ging en was de bevestiging door Twente dus niet voorbarig. Netzomin als indertijd met Braafheid. Shame on you, Johan Derksen.
    http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=6307
    Lijkt me dat het nu toch wel duidelijk is dat hij komt.

  13. #238
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Diverse media berichten dat Borussia Mönchengladbach geïnteresseerd is in
    Sharbel Touma.

  14. #239
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    TOP Oss wil Jurgens van FC Twente

    Patrick Jurgens van FC Twente staat in de belangstelling van TOP Oss. De 23-jarige centrale verdediger doorliep de jeugdopleiding van de Enschedese club en speelde het afgelopen seizoen in het tweede elftal. Jurgens behaalde nooit het eerste elftal en moet nu vertrekken.

    Ook MVV zou interesse hebben in de verdediger.

  15. #240

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Twente heeft ook belangstelling voor Beeren(d?)s van PSV.

  16. #241
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    ‘Touma wijst contractverlenging Twente af’

    Sharbel Touma heeft definitief zijn zinnen gezet op een andere werkgever. De linkeraanvaller heeft volgens De Telegraaf een contractverlenging van FC Twente resoluut van de hand gewezen.

    Touma (27) heeft een aflopend contract bij de Tukkers en wekte met zijn goede spel interesse op van andere clubs. Het voorbije seizoen kwam de Zweed negen keer tot scoren en was hij in tweeëndertig duels van de partij.

    Eerder werd de tweevoudig international in verband gebracht met AZ en PSV, maar de aanvaller heeft zijn zinnen gezet op een buitenlands avontuur. Eerder toonde Borussia Mönchengladbach, volgend seizoen uitkomend in de 2. Bundesliga, belangstelling.

  17. #242
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Bij Twente was hij zeker geen uitblinker. Soms had hij enkele flitsende acties per wedstrijd, soms ook geen één. Meeverdedigen was ook een probleem voor hem, leek soms alsof hij het fysiek niet kon opbrengen. Als hij een keer bij het twentste zestienmetergebied stond te verdedigen dan hield elke twente-supporters zijn hart vast. Wil die jongen verder niet afkraken, maar ik denk dat er weinig twente-supporters wakker zullen liggen als hij vertrekt.

    Dus, AZ en PSV, treur niet. Deze jongen maakt jullie niet beter.


  18. #243
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Volgens de TC Tubantia komt Milano Koenders niet naar FC Twente. RKC zou teveel voor hem vragen.

  19. #244
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Bij Twente was hij zeker geen uitblinker. Soms had hij enkele flitsende acties per wedstrijd, soms ook geen één. Meeverdedigen was ook een probleem voor hem, leek soms alsof hij het fysiek niet kon opbrengen. Als hij een keer bij het twentste zestienmetergebied stond te verdedigen dan hield elke twente-supporters zijn hart vast. Wil die jongen verder niet afkraken, maar ik denk dat er weinig twente-supporters wakker zullen liggen als hij vertrekt.

    Dus, AZ en PSV, treur niet. Deze jongen maakt jullie niet beter.

    Dat wisten wij al, Bakircioglu en Engelaar ook niet.
    El Ahmadi echter wel.

  20. #245
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    El Ahmadi echter wel.

    Niet verder vertellen!

  21. #246

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Volgens de TC Tubantia komt Milano Koenders niet naar FC Twente. RKC zou teveel voor hem vragen.
    Je loopt al weer een week achter,staat hier al vermeld.

  22. #247
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shag & Jones Bekijk bericht
    Je loopt al weer een week achter,staat hier al vermeld.

    Staat vandaag in de Tubantia.

  23. #248

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Staat vandaag in de Tubantia.
    Klopt,maar heeft er ook al eerder in gestaan,maar ik heb 't gevoel dat het gewoon een spelletje is van Munsterman.

  24. #249
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Niet verder vertellen!
    Ik heb Koeman al getipt.
    Hij past niet in zijn visie, te jong, te getalenteerd en een halve Nederlander. Bovendien spreekt hij geen Spaans.

  25. #250
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    Ik heb Koeman al getipt.

    Shit! :kwasny:

    Godzijdank heeft Koeman niets met talenten, omdat hij ze toch niet beter kan maken. mile:

  26. #251
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Off Topic:

    Was vandaag (bij toeval) aanwezig bij de training van jong Portugal op de velden van sv De Lutte. Je weet niet wat je ziet, meer portugese pers dan toeschouwers. Kameraploegen van de tv en schrijvende pers driftig op zoek naar nieuwtjes en onzin om hun portugese kijkers en lezers tevreden te houden.
    Toen ik een portugese toeschouwers vroeg wie Nani was, kreeg ik te horen dat hij pas vandaag zou arriveren (uit Koeweit1?) en pas vanaf morgen zou meetrainen (voor de liefhebbers: vanaf 16.30 uur).
    Terwijl ik verder liep ter hoogte van de middenstip van het veld werd ik ingehaald door een kameraploeg en vroeg men mij of ik bezwaar had tegen een intervieuw.
    Super aardige mensen. Ik heb hun verteld dat ik Nani graag had gezien, dat Hotel Bloemenbeek uit De Lutte populair was bij (europese) topclubs, dat ik supporter en sponsor ben van FC Twente en zij vonden het allemaal geweldig interessant. :#

  27. #252
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    N'Kufo terug in Zwitserse ploeg

    Na vijf jaar afwezigheid keert Blaise N'Kufo hoogstwaarschijnlijk terug in de Zwitserse nationale ploeg. Dat heeft bondscoach Jakob Kuhn laten weten op de website van de nationale bond (SFV).

    “Telefonisch heeft hij me zijn bereidheid en interesse getoond”, verklaarde de keuzeheer. “Hij wil graag deel uitmaken van onze groep. Van dat bericht heb ik met veel plezier kennis genomen. Trefzekere spitsen hebben we namelijk niet bepaald in overvloed."

    N'Kufo was na afloop van zijn laatste interland, op 21 augustus 2002 tegen Oostenrijk, in onmin geraakt met de bondscoach. De aanvaller van FC Twente had namelijk het gevoel dat hij meer moet presteren dan zijn blanke ploeggenoten.

    De eerstkomende wedstrijd van Zwitserland is opvallend genoeg tegen het Nederlands elftal, op 22 augustus in Genève. Het betreft een vriendschappelijk duel.

  28. #253
    Van mug naar een olifant Destroy's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Den Haag
    Leeftijd
    33
    Berichten
    4.620
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Rampenoefening in stadion FC Twente
    In het stadion van FC Twente hebben hulpdiensten donderdag een rampenoefening gehouden. Een supportersvak moest vanwege brand worden ontruimd en er was een bommelding in het supportershome.
    De gemeente enschede meldt donderdagavond dat de oefening over het algemeen goed is verlopen. Het registreren van slachtoffers, waarbij hun persoonsgegevens worden opgenomen, was nog wel voor verbetering vatbaar.

    De ontruiming van het vak duurde drie minuten, de ontruiming van het rolstoelvak veertien minuten. "In dat laatste zit duidelijk nog verbetering", zegt een gemeentewoordvoerder. De opvang van de slachtoffers zou goed zijn verlopen.

    Aan de oefening deden de gemeente, FC Twente, politie, ambulancediensten en het Rode Kruis mee, evenals zo'n 150 figuranten. Binnen twee weken is de eindevaluatie van de oefening klaar, zegt de gemeentewoordvoerder. "De draaiboeken zullen daarop worden aangepast."

  29. #254
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    TC Tubantia bericht vandaag dat FC Twente een oriënterend gesprek heeft gevoerd met de zaakwaarnemer van Stan Huysegems over een mogelijke overgang.
    Munsterman voegt er echter aan toe dat hij de kans op zo'n overgang zeer klein acht omdat deze transfer buiten het budget van Twente valt.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Niet doen Munsterman! Hij is niet goed genoeg om een (financiële) uitzonderingspositie binnen de selectie te krijgen.

  30. #255

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    TC Tubantia bericht vandaag dat FC Twente een oriënterend gesprek heeft gevoerd met de zaakwaarnemer van Stan Huysegems over een mogelijke overgang.
    Munsterman voegt er echter aan toe dat hij de kans op zo'n overgang zeer klein acht omdat deze transfer buiten het budget van Twente valt.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Niet doen Munsterman! Hij is niet goed genoeg om een (financiële) uitzonderingspositie binnen de selectie te krijgen.
    Als hij net zo voetbalt als Stijn ben ik het met je eens.

  31. #256
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shag & Jones Bekijk bericht
    Als hij net zo voetbalt als Stijn ben ik het met je eens.
    hahaha :angry:

  32. #257

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    hahaha :angry:
    Sorry kon het niet laten

    Munsterman laat tevens openbaar weten,dat hij hoopt op een sponsor,die het restant van het evt. bod van Twente t.o.v van de vraagprijs wil betalen.

  33. #258
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shag & Jones Bekijk bericht
    Sorry kon het niet laten

    Munsterman laat tevens openbaar weten,dat hij hoopt op een sponsor,die het restant van het evt. bod van Twente t.o.v van de vraagprijs wil betalen.

    Heb jij soms iemand op het oog?

  34. #259

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Heb jij soms iemand op het oog?
    Was jij geen sponsor van FC Twente ?urrender:

  35. #260
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shag & Jones Bekijk bericht
    Was jij geen sponsor van FC Twente ?urrender:
    Maar niet van buitencategorie. Te hoog gegrepen voor mij en bovendien een slechte investering, vrees ik.

  36. #261
    FC Twente koenFCT's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 oktober 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    171
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Twente verhuurt Kleizen aan Zwolle

    Marcel Kleizen krijgt volgend seizoen de kans op spelritme op te doen in het betaald voetbal. De 21-jarige aanvaller van FC Twente, die het afgelopen seizoen slechts één wedstrijd speelde in de hoofdmacht van de club uit Enschede, wordt voor één seizoen verhuurd aan eerstedivisionist FC Zwolle.

    Kleizen maakte in 2005 zijn debuut voor FC Twente. In het seizoen 2005/2006 kwam hij in totaal vijf keer in actie voor de Tukkers, maar het afgelopen seizoen kreeg dat geen vervolg. Verder dan één invalbeurt kwam hij niet. Begin juni zat Kleizen bij het Nederlands elftal -21 dat deelnam aan het toernooi in Toulon.

  37. #262
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Oud-voorzitter FC Twente overleden
    Herman Wessels, oud-voorzitter van FC Twente, is op 53-jarige leeftijd overleden. Hij stierf maandag aan de gevolgen van een slopende ziekte, zo meldt de club uit Enschede.

    Wessels was in de periode van 1999 tot 2004 voorzitter van de Tukkers. De laatste jaren was hij actief als lid van de Raad van Commissarissen.

    De Rijssenaar werd in april benoemd tot erelid van FC Twente. Bovendien werd hij negen dagen geleden nog geridderd in de Orde van Oranje Nassau.

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    We wisten allemaal dat het eraan zat te komen, maar het is toch weer even schrikken. Herman Wessels was een fijn mens die veel te vroeg is gestorven. Hij heeft jarenlang gevochten tegen een ongeneeslijke vorm van kanker. Dankzij zijn vechtlust heeft hij nog zo'n drie jaar langer geleefd dan zijn artsen hem hadden voorspeld.

    Herman bedankt voor alles dat je hebt gedaan voor FC Twente.

    Rust in vrede.

  38. #263

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Oud-voorzitter FC Twente overleden
    Herman Wessels, oud-voorzitter van FC Twente, is op 53-jarige leeftijd overleden. Hij stierf maandag aan de gevolgen van een slopende ziekte, zo meldt de club uit Enschede.

    Wessels was in de periode van 1999 tot 2004 voorzitter van de Tukkers. De laatste jaren was hij actief als lid van de Raad van Commissarissen.

    De Rijssenaar werd in april benoemd tot erelid van FC Twente. Bovendien werd hij negen dagen geleden nog geridderd in de Orde van Oranje Nassau.

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    We wisten allemaal dat het eraan zat te komen, maar het is toch weer even schrikken. Herman Wessels was een fijn mens die veel te vroeg is gestorven. Hij heeft jarenlang gevochten tegen een ongeneeslijke vorm van kanker. Dankzij zijn vechtlust heeft hij nog zo'n drie jaar langer geleefd dan zijn artsen hem hadden voorspeld.

    Herman bedankt voor alles dat je hebt gedaan voor FC Twente.

    Rust in vrede.
    Erg jammer dat de man van de club en de streek op deze jonge leeftijd gestorven is.Het was inderdaad een geweldige vent,die altijd de tijd nam voor iedereen.Heeft altijd veel voor de club betekent,en in sommige gevallen hadden we als Tukkers maar geluk dat híj er stond.Heeft ons een paar keer gered van de ondergang.
    Hij heeft me een keer het stadion van binnen en buiten totaal uitgelegd,de mogelijkheden voor de tweede ring en zijn gedachtengang over hoe Twente als volksclub naar de top kon komen.De huidiger voorzitter Joop Munsterman is door hem aangesteld en is met name dankzij Herman Wessels uitgegroeid tot een klasse voorzitter.Tevens was Herman Wessels ook een goede vriend van Joop Munsterman.

  39. #264
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shag & Jones Bekijk bericht
    Erg jammer dat de man van de club en de streek op deze jonge leeftijd gestorven is.Het was inderdaad een geweldige vent,die altijd de tijd nam voor iedereen.Heeft altijd veel voor de club betekent,en in sommige gevallen hadden we als Tukkers maar geluk dat híj er stond.Heeft ons een paar keer gered van de ondergang.
    Hij heeft me een keer het stadion van binnen en buiten totaal uitgelegd,de mogelijkheden voor de tweede ring en zijn gedachtengang over hoe Twente als volksclub naar de top kon komen.De huidiger voorzitter Joop Munsterman is door hem aangesteld en is met name dankzij Herman Wessels uitgegroeid tot een klasse voorzitter.Tevens was Herman Wessels ook een goede vriend van Joop Munsterman.

    Herman was heel toegankelijk en wars van capsones. Altijd geleefd in de schaduw van zijn grote broer Dik. Volgens sommigen was hij zelfs te zacht voor een zakenman en is hij meegesleept in het grote "Wessels" succes door Dik.
    Hoe dan ook, Herman was een fijn mens die veel te vroeg is gestorven.
    Wij als Twente-supporters moeten hem dankbaar zijn.

  40. #265
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ben teleurgesteld over de weinige reacties nav het overlijden van Herman Wessels. Hij heeft beter verdient.

  41. #266

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Ben teleurgesteld over de weinige reacties nav het overlijden van Herman Wessels. Hij heeft beter verdient.
    De hoeveelheid reacties is niet belangrijk,mensen die hem niet kennen kunnen weinig zeggen.De inhoud van een reactie kan daarintegen veel meer zeggen.

  42. #267
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    ‘Feyenoord meldt zich voor El Ahmadi’
    Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 28 juni om 08:35

    Karim El Ahmadi moet samen met Giovanni van Bronckhorst het hart op het middenveld van Feyenoord gaan vormen. Dit meldt De Telegraaf in haar jongste editie.

    Volgens de ochtendkrant wil FC Twente vooralsnog niet meewerken aan een vertrek van de middenvelder van Marokkaanse afkomst. Het bod uit Rotterdam-Zuid zou de Tukkers namelijk niet kunnen bekoren.

    El Ahmadi (21) heeft zijn derde seizoen in Enschede achter de rug. De geboren Enschedeër, die uitkomt voor het nationale elftal van Marokko, staat nog nog twee seizoenen onder contract in het Arke Stadion.

    De naam van El Ahmadi deed zich nog niet voor in Rotterdam-Zuid, des te meer omdat tot nu toe de transfers van Tim de Cler, Giovanni van Bronckhorst en vrijwel zekere komst van Kevin Hofland alle aandacht opslokten. Daarnaast worden nog steeds Roy Makaay en Danny Koevermans in verband gebracht met de Kuipbewoners.



    Hier ben ik echt niet blij mee! Ik hoop echt dat zij hem niet laten gaan.

  43. #268

    Aangemeld
    27 april 2007
    Locatie
    hengelo
    Berichten
    9
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    ‘Feyenoord meldt zich voor El Ahmadi’
    Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 28 juni om 08:35

    Karim El Ahmadi moet samen met Giovanni van Bronckhorst het hart op het middenveld van Feyenoord gaan vormen. Dit meldt De Telegraaf in haar jongste editie.

    Volgens de ochtendkrant wil FC Twente vooralsnog niet meewerken aan een vertrek van de middenvelder van Marokkaanse afkomst. Het bod uit Rotterdam-Zuid zou de Tukkers namelijk niet kunnen bekoren.

    El Ahmadi (21) heeft zijn derde seizoen in Enschede achter de rug. De geboren Enschedeër, die uitkomt voor het nationale elftal van Marokko, staat nog nog twee seizoenen onder contract in het Arke Stadion.

    De naam van El Ahmadi deed zich nog niet voor in Rotterdam-Zuid, des te meer omdat tot nu toe de transfers van Tim de Cler, Giovanni van Bronckhorst en vrijwel zekere komst van Kevin Hofland alle aandacht opslokten. Daarnaast worden nog steeds Roy Makaay en Danny Koevermans in verband gebracht met de Kuipbewoners.



    Hier ben ik echt niet blij mee! Ik hoop echt dat zij hem niet laten gaan.

    ik ook niet:furious:

  44. #269
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Rotterdams bod op El Ahmadi geweigerd
    Donderdag 28-6-2007 - Mastho
    Twente heeft een bod van Feyenoord op Karim El Ahmadi resoluut afgewezen. De Rotterdammers zouden rond de één miljoen euro, plus Nicky Hofs, over hebben voor de technische middenvelder.
    Het contract van El Ahmadi bij Twente loopt echter nog tot 2009, met een optie voor nog eens twee seizoenen. De kans dat Twente meewerkt aan een transfer lijkt dan ook uiterst klein. De 22-jarige Marokkaan brak vorig seizoen definitief door en was één van de belangrijkste schakels op het geroemde Twentse middenveld.
    ================================================== ========
    bron: fctwente.net
    ================================================== ========

    Laten ze Hofs mooi houden of wat mij betreft ruilen met Theo Janssen van Vitesse.

    Karim moet gewoon bij Twente blijven. Hij heeft nog maar net bijgetekend en is een van de belangrijkste spelers op dit moment. Willen we volgend seizoen weer een rol van betekenis spelen dan hebben wij hem hard nodig.

  45. #270
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    » El Ahmadi in de belangstelling van Feyenoord
    Geschreven & gepubliceerd op 28-06-07 om 13:12
    Na het ervaren viertal Tim de Cler, Giovanni van Bronckhorst, Kevin Hofland en Roy Makaay is het volgende doel van Feyenoord de talentvolle Karim El Ahmadi. Volgens De Telegraaf is een eerste bod op de Marokkaan echter resoluut van tafel geveegd door FC Twente. Het bod zou een klein miljoen Euro bedragen met Nicky Hofs als 'ruilobject'. Een jodenfooi dus, zeker wanneer je zelf 2 miljoen Euro vraagt voor Huysegems. El Ahmadi heeft nog een contract tot 2009 met een optie voor nog eens 2 seizoenen. Mochten de Rotterdammers hem écht graag willen hebben, dan zullen ze dus diep in de buidel moeten tasten. Maar liever hebben wij dat Karim nog een paar jaar in het Twentse rood schittert.
    ================================================== ========
    bron: twentefans
    ================================================== ========

    Is zo is het! :thumb:

Pagina 6 van 176 EersteEerste ... 456781656106 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 17 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 17 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 09:57
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •