Pagina 63 van 176 EersteEerste ... 1353616263646573113163 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.791 t/m 2.835 van 7910

Discussie: Twente Nieuws

  1. #2791
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.949
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LFCDutchy Bekijk bericht
    Als-ie met dát wil vreemdgaan denk ik dat er bij hem thuis op de bank een echt paard zit.
    Ik weet niet hoor, maar voor je leeftijd heb je wel heel veel babbels. Het is niet jouw doelgroep, scootermokkeltje die net de beugel kwijt is, maar dit is gewoon een leuk grietje.

  2. #2792
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.078
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Ik weet niet hoor, maar voor je leeftijd heb je wel heel veel babbels. Het is niet jouw doelgroep, scootermokkeltje die net de beugel kwijt is, maar dit is gewoon een leuk grietje.
    Haha, Jan Willem uit Amsterdam-Zuid heeft nog nooit een echt meisjesplassertje gezien joh. Hij weet niet beter.

  3. #2793
    Chief
    Guest

    Standaard

    Vind het ook geen lelijke meid. Type girl next door.

  4. #2794
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Kan er mee door inderdaad. Maar het blijft ongelooflijk laag bij de grond, deze onruststokerij uit Amsterdam, zij het van een supporter. Maar de allergrootste fout ligt bij die website natuurlijk. Stelletje sukkels.. pff

  5. #2795
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Kan er mee door inderdaad. Maar het blijft ongelooflijk laag bij de grond, deze onruststokerij uit Amsterdam, zij het van een supporter. Maar de allergrootste fout ligt bij die website natuurlijk. Stelletje sukkels.. pff
    Ligt de schuld niet, mocht het waar zijn, bij die leuke keeper van jullie?

  6. #2796
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Dat is het hem juist. Het is absoluut ONJUIST! Niveautje Privé was het vanmiddag...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FC Twente.nu
    In een eerder bericht vandaag op de site is door een redactielid een gerucht geplaatst inbrekend op de privacy van twee FC Twente spelers. Zonder na te denken wat een dergelijk gerucht tot gevolgen kan hebben is er ongewild veel commotie ontstaan.

    Na contact met enkele personen is gebleken dat het bericht volkomen op onwaarheden is berust.

    Via dit bericht willen we aangeven dat het niet onze bedoeling is eigen spelers te schaden of negatief in de publiciteit te brengen. Echter is dit wel gebeurd hetgeen we helaas niet terug kunnen draaien en uiterst betreuren.

    We garanderen dat dit soort riooljournalistiek in de toekomst niet meer te vinden zal zijn op FCTwente.NU en de privacy van onze spelers respecteren.

  7. #2797
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.949
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Kan er mee door inderdaad. Maar het blijft ongelooflijk laag bij de grond, deze onruststokerij uit Amsterdam, zij het van een supporter. Maar de allergrootste fout ligt bij die website natuurlijk. Stelletje sukkels.. pff
    Hehe, Ajax heeft hier geen reet mee te maken man. Maar Woutje B vraagt er natuurlijk wel om dat er een reactie gaat komen.

  8. #2798
    Ga vier keer naar links Kasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 februari 2010
    Locatie
    Amsterdam, Netherlands, Netherlands
    Leeftijd
    34
    Berichten
    7.843
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Ah mooi toch. Soort verlate 1 aprilgrap van een Ajacied die solliciteert, aangenomen wordt en het bericht erop gooit, dat is tenminste wat ik ervan begrepen heb. Mooie stunt

  9. #2799
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Steve McClaren heeft kennis gemaakt de nieuwe aankoop Dusan Tadic.
    Dusan Tadic is in Hengelo geweest om eens te praten over allerlei voetbal dingen/ideeen.

  10. #2800
    Ajacied. David89's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Leeftijd
    34
    Berichten
    5.814
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Ik zou zeggen: haal eerst eens een creatieve middenvelder. Je hebt al drie redelijke buitenspelers.

    Tadic zelf vind ik overigens ook niet veel bijzonders, niet een echte buitenspeler, meer iemand die het puur op traptechniek doet. Soort Kennedy, maar dan zonder de angst.

  11. #2801
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Tadic zal een openbaring worden mijns inzien, Tadic heeft veel inhuis wat op voetbal gebied nog niet getoond is.
    Ik ben dur erg blij mee dat tie komt.

  12. #2802
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.949
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Tadic zal een openbaring worden mijns inzien, Tadic heeft veel inhuis wat op voetbal gebied nog niet getoond is.
    Ik ben dur erg blij mee dat tie komt.
    Hoe weet jij het dan?

  13. #2803
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Hoe weet jij het dan?
    Dat heb ik in zijn spel al gezien, indien je er oog voor hebt moet jij dat ook gezien hebben.
    Let komend seizoen maar eens speciaal op Tadic.

  14. #2804
    Ajacied. David89's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Leeftijd
    34
    Berichten
    5.814
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Hopen dat ie een basisplek heeft dan. John, Chadli, Berghuis, Bajrami, Verhoek en Tadic. Evenwichtig hoor.

  15. #2805
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.078
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Haha. Daar gaat je grootste talent. Laat Ajax Ola John nu maar oppikken dan, zonde als die verpietert op de bank. Bovendien is ie veel beter dan Tadic...

  16. #2806
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.949
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Dat heb ik in zijn spel al gezien, indien je er oog voor hebt moet jij dat ook gezien hebben.
    Let komend seizoen maar eens speciaal op Tadic.
    In zijn spel heb jij gezien dat Tadic iets in huis heeft wat nog nooit op voetbalgebied is vertoond? Kul.
    Een link met Twente is voor jou al genoeg om een speler te koppelen aan buitenaardse eigenschappen.

  17. #2807

    Aangemeld
    23 september 2006
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.529
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Ach ja, Chadli zal wel vertrekken en ik twijfel of ze bij Twente iets zien in Berghuis en Bajrami. Dan blijft er al wat minder over.

  18. #2808
    Ajacied. David89's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 december 2008
    Leeftijd
    34
    Berichten
    5.814
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Op het vertrek van drie spelers anticiperen vind ik nogal wat, maar goed je hebt een punt. Blijft echter overeind staan dat een creatieve middenvelder veel meer nodig is, daar hebben ze er nu gewoon geen één van. Willem Janssen is toch meer een loper dan een passer. Maar daar hebben ze nog de hele zomer voor, dus wie weet.

  19. #2809
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Tadic zal een openbaring worden mijns inzien, Tadic heeft veel inhuis wat op voetbal gebied nog niet getoond is.
    Ik ben dur erg blij mee dat tie komt.
    Hij gaat voorzetten geven met zijn jongeheer?

  20. #2810
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.078
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    Hij gaat voorzetten geven met zijn jongeheer?
    De introductie van de sleeppush in het voetbal. Spannend.

  21. #2811
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Maar ja, na zo’n roddel ga je uitspraken van Wout Brama toch anders lezen: ,,Ik ben van nature niet zo’n avonturier, maar mijn vriendin wel.”
    Briljante uitspraak idd.

  22. #2812
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door David89 Bekijk bericht
    Hopen dat ie een basisplek heeft dan. John, Chadli, Berghuis, Bajrami, Verhoek en Tadic. Evenwichtig hoor.
    John is dit jaar doorgebroken en zal allicht komend seizoen wel wat terugvallen( hetgeen overigens nu de laatste weken al iets zichtbaar is), verder is John inderdaad een basis speler normaliter.
    Chadli zal komend seizoen de vorm van vorig seizoen weer laten zien en dus een basis speler zijn met zijn kwaliteiten.
    Berghuis is zeer afhankelijk van zijn mentale vlak, Berghuis heeft veel voetbal kwaliteiten in zich, echter het echte doorbreken is tot nu toe nog niet gebeurd, maar Berghuis is een groot talent. Mc Claren en de technische staf moeten het maar oplosen komende zomer. Misschien nog een seizoen verhuren aan een aanvallend ingestelde club is ook een optie.
    Bajrami is het net niet voor FC Twente en is ook niet een echte team speler ondanks zijn toch wel aanwezige voetbal kwaliteiten.
    Dus komende zomer verkopen is denkbaar.
    Verhoek en Tadic zullen FC Twente veel voetbal plezier brengen, dat is klaar.

  23. #2813
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.949
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Tadic is nog helemaal geen uitgemaakte zaak beste Keiser, dus misschien reken je jezelf te vroeg rijk....

    Tadic zet zelf streep door medische keuring bij FC Twente

    Dusan Tadic heeft donderdag de medische keuring die hij zou ondergaan bij FC Twente afgezegd. Volgens TC Tubantia deed Tadic dat, omdat hij naar eigen zeggen kampt met hamstringklachten. Dat betekent dat FC Twente moet wachten met de medische check van de Serviër van FC Groningen, óf dat Tadic liever wacht op een grotere vereniging.

    De Telegraaf bracht donderdag al naar buiten dat Steve McClaren en Tadic met elkaar gesproken zouden hebben en de regionale krant bevestigt dat, al geeft TC Tubantia wel aan dat het gesprek dinsdag plaatsvond en niet woensdag. Volgens FC Twente is de deal op een paar details na rond, maar Tadic' zaakwaarnemer Zoran Pavlovic zei al dat de transfer naar Twente nog geen uitgemaakte zaak is.

    Er zijn namelijk meerdere verenigingen die interesse hebben in de 23-jarige Tadic, die dit seizoen zes goals maakte en acht assists gaf bij FC Groningen. “We hebben met FC Twente gesproken, maar er is nog geen contract. Dusan vindt de Duitse competitie ook interessant. Hij wil het liefst een stap maken naar een club die Champions League speelt. We zijn er nog niet uit”, zo gaf Pavlovic te kennen.
    We gaan het zien of Tadic zijn kunsten, die nog nooit vertoond zijn op voetbalgebied, in het shirt van Twente gaat tonen.

  24. #2814
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Tadic is nog helemaal geen uitgemaakte zaak beste Keiser, dus misschien reken je jezelf te vroeg rijk....



    We gaan het zien of Tadic zijn kunsten, die nog nooit vertoond zijn op voetbalgebied, in het shirt van Twente gaat tonen.
    Komt goed Johan, niet bang zijn, Tadic zelf is er helemaal klaar voor;
    ik las net een stukje in een landelijk dagblad:


    FC Twente en FC Groningen bereikten enige tijd geleden al een akkoord over de transfer van Tadic. Het contract zal op korte termijn worden getekend. Trainer Steve McClaren had woensdag een gesprek me de Servische aanvaller. "Het was een plezierig gesprek. Ik had er een goed gevoel bij", aldus de Engelsman.

    Tadic ziet een transfer naar Twente helemaal zitten. "FC Twente is een goede club voor mij. Het is mijn wens om naar een club te gaan die om de landstitel speelt en kans maakt op Champions Leaguevoetbal. Daarom wil ik voor FC Twente spelen", aldus Tadic

  25. #2815
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.949
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Komt goed Johan, niet bang zijn, Tadic zelf is er helemaal klaar voor;
    Bang? Welnee beste Keiser, ik gun Twente Tadic van harte, en Groningen de berg miljoenen.

  26. #2816

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Ik noteer Luuk de Jong alvast als topscorer van de Eredivisie volgend seizoen, mits die niet vertrekt deze zomer. Wat een aankoop zeg van Twente. Nu nog Schöne halen en Fer verdedigende middenvelder maken en ze hebben een hele fijne ploeg volgend seizoen.

  27. #2817
    peter010's schermafbeelding
    Aangemeld
    31 augustus 2009
    Locatie
    Londen
    Berichten
    682
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Ik noteer Luuk de Jong alvast als topscorer van de Eredivisie volgend seizoen, mits die niet vertrekt deze zomer. Wat een aankoop zeg van Twente. Nu nog Schöne halen en Fer verdedigende middenvelder maken en ze hebben een hele fijne ploeg volgend seizoen.
    Fer is geen verdedigende middenvelder, hij heeft veels te veel slaapmomentjes en daarvoor wilt hij veel te veel zijn eigen rush maken op het veld. Hij heeft bij ons daar ook gespeeld, maar hij liet constant zijn mannetje lopen en was alsnog meer een aanvallende middenvelder. Dus dan kan je beter gewoon Wout Brama er neer zetten, die heeft niet van die slaapmomentjes die Fer dus regelmatig heeft.

  28. #2818
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.078
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Brama heeft zat slaap momentjes, vraag maar aan Mihaylov.

  29. #2819

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter010 Bekijk bericht
    Fer is geen verdedigende middenvelder, hij heeft veels te veel slaapmomentjes en daarvoor wilt hij veel te veel zijn eigen rush maken op het veld. Hij heeft bij ons daar ook gespeeld, maar hij liet constant zijn mannetje lopen en was alsnog meer een aanvallende middenvelder. Dus dan kan je beter gewoon Wout Brama er neer zetten, die heeft niet van die slaapmomentjes die Fer dus regelmatig heeft.
    Over welke kwaliteiten beschikt Brama wel en Fer niet? Een beetje trainer maakt van Fer een DM die goed genoeg is voor de top van de Eredivisie. Voor de nummer tien positie komt die tekort en Schöne moet als nummer tien de enige aanvallende middenvelder zijn.

  30. #2820
    peter010's schermafbeelding
    Aangemeld
    31 augustus 2009
    Locatie
    Londen
    Berichten
    682
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Over welke kwaliteiten beschikt Brama wel en Fer niet? Een beetje trainer maakt van Fer een DM die goed genoeg is voor de top van de Eredivisie. Voor de nummer tien positie komt die tekort en Schöne moet als nummer tien de enige aanvallende middenvelder zijn.
    Fer heeft bijvoorbeeld slaapmomentjes, Fer levert de bal in op verkeerde momenten. Brama is veel nauwkeuriger en Fer heeft al bewezen dat hij het gewoon niet aan kan, hij neemt ook te veel risico waardoor het soms problemen geeft, hij heeft een ontzettende drang naar voren.
    Dat heeft Brama gewoon niet, dat is echt een verdedigende middenvelder, hij is niet de beste voetballer, maar wel een nuttige speler.

  31. #2821
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Fer is nog lang niet op top niveau,
    Fer moet nog steeds zijn lengte zien kwijt te raken in de combinatie met zijn voeten en de bal.
    Op/in de kleine ruimte gaat dit nog niet geheel vlotjes, maar dit komt goed de komende jaren.
    Van mij mag Brama de komende zomer verkassen want Tadic is veel meer de completere voetballer.

  32. #2822

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Van mij mag Brama de komende zomer verkassen want Tadic is veel meer de completere voetballer.
    Hihihi.

  33. #2823
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Fer is nog lang niet op top niveau,
    Fer moet nog steeds zijn lengte zien kwijt te raken in de combinatie met zijn voeten en de bal.
    Op/in de kleine ruimte gaat dit nog niet geheel vlotjes, maar dit komt goed de komende jaren.
    Van mij mag Brama de komende zomer verkassen want Tadic is veel meer de completere voetballer.
    Logica...

  34. #2824
    peter010's schermafbeelding
    Aangemeld
    31 augustus 2009
    Locatie
    Londen
    Berichten
    682
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Fer is nog lang niet op top niveau,
    Fer moet nog steeds zijn lengte zien kwijt te raken in de combinatie met zijn voeten en de bal.
    Op/in de kleine ruimte gaat dit nog niet geheel vlotjes, maar dit komt goed de komende jaren.
    Van mij mag Brama de komende zomer verkassen want Tadic is veel meer de completere voetballer.
    Je weet dat Tadic een buitenspeler is, toch?

  35. #2825
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Dusan Tadic heeft vandaag dinsdag 10 april 2012 zijn handtekening gezet onder een driejarig contract, met een optie voor nog twee seizoenen. ,,We, FC Twente is er lang mee bezig geweest en dat is niet voor niets geweest.''

    Zo, das een aankoop die er wezen mag, kan zowel links binnen hangend, links buiten of links half meer dan prima uit de voeten.
    Tadic gaat FC Twente de komende jaren hogerop brengen met zijn wervelende voetbal techniek en inzicht.
    Deze speler zal straks volop zijn kunsten kunnen laten zien omdat er ook veel goede voetballers om hem heen voetballen.

  36. #2826
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Ik voorzie dat de cup met de grote oren naar Enschede komt als ik dat zo lees.

  37. #2827
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.078
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Dusan Tadic heeft vandaag dinsdag 10 april 2012 zijn handtekening gezet onder een driejarig contract, met een optie voor nog twee seizoenen. ,,We, FC Twente is er lang mee bezig geweest en dat is niet voor niets geweest.''

    Zo, das een aankoop die er wezen mag, kan zowel links binnen hangend, links buiten of links half meer dan prima uit de voeten.
    Tadic gaat FC Twente de komende jaren hogerop brengen met zijn wervelende voetbal techniek en inzicht.
    Deze speler zal straks volop zijn kunsten kunnen laten zien omdat er ook veel goede voetballers om hem heen voetballen.
    Gaan we het toch meemaken, de sleeppush op de Nederlandse velden!

  38. #2828
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Gaan we het toch meemaken, de sleeppush op de Nederlandse velden!
    En nog veel meer dat het genieten waard zal zijn komend voetbal seizoen.

  39. #2829
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    En nog veel meer dat het genieten waard zal zijn komend voetbal seizoen.
    Zei je tegen Schalke ook. En toen was het ineens stil.Maar we gaan het zien.

  40. #2830
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Verbeek haalt uit naar Twente.
    ALKMAAR - AZ-coach Gertjan Verbeek weet niet precies wat hij aan FC Twente-kant moet verwachten. "Want met de twijfelgevallen kan McClaren ook een rookgordijn optrekken. Hij schijnt zich wel vaker van dat soort psychologische spelletjes te bedienen”, gaf hij de Engelsman weer van katoen.


    AZ-trainer Gertjan Verbeek Eerder was Verbeek hard in zijn oordeel over de Twente-trainer, toen die niet met zijn beste elftal aantrad in de return tegen Schalke 04.

    "FC Twente speelt onder hem, net als onder Co, nog steeds 4-3-3. Maar onder Co haalden ze meer punten. Dat schijn je alleen niet te mogen zeggen”, volgde er nog een kritische noot, gevolgd door een opmerking over voorzitter Joop Munsterman. "Zegt die dat het niet klopt? Nou, misschien rekent hij anders. Misschien krijg je bij hem ook drie punten voor een gelijkspel…”

  41. #2831
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.949
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    McClaren helpt Vink herinneren

    ENSCHEDE - FC Twente heeft de afgelopen acht seizoenen niet weten te winnen in Alkmaar. De laatste twee bezoekjes aan AZ zijn zelfs ronduit dramatisch verlopen voor de tukkers. Vorig jaar morste FC Twente drie dure punten in de kampioensrace (2-1 nederlaag) en verloor bovendien Douglas zijn hoofd. Na een overtreding van Pontus Wernbloom gaf Douglas de Zweed een klap, die met rood werd bestraft.

    De Braziliaan was daarover zo boos, dat hij tegen scheidsrechter Ruud Bossen aanliep en door zijn medespelers in bedwang moest worden gehouden. Een jaar eerder ging de latere kampioen FC Twente in de 32e speelronde met 1-0 onderuit in Alkmaar. Op weg naar het stadion werd de spelersbus bekogeld met stoeptegels, terwijl scheidsrechter Pieter Vink een overduidelijke handsbal in het zestienmetergebied van Simon Poulsen over het hoofd zag.

    Blunder van Vink
    Toenmalig directeur betaald voetbal Henk Kesler greep in en Vink kon na zijn blunder voortijdig met zomervakantie. De KNVB nam zelfs contact op met de UEFA, die Vink vervolgens van de halve finale in de Europa League (Fulham-HSV) afhaalde. Pikant is dat vanavond in Alkmaar opnieuw Vink is aangesteld als scheidsrechter. McClaren hoefde gisteren niet diep in zijn geheugen te graven om zich de blunder van Vink te herinneren. "Dat was een ongelofelijke fout. We zullen hem eraan herinneren”, grapte McClaren met een serieuze ondertoon.
    Inderdaad niet, 24 september 2011, een ongelofelijke fout.

    Stukje over Kesler is echt om te kotsen trouwens.

  42. #2832
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Inderdaad niet, 24 september 2011, een ongelofelijke fout.

    Stukje over Kesler is echt om te kotsen trouwens.
    Mc Laren, Wenger, Fergusson. Een pot nat op het vlak van zanikken. Wat laten die zich toch telkens kennen in de media. En Kesler slaapt gewoon in Twente pyama.

  43. #2833
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    @Laird,
    zolang je er zelf plezier aan hebt moet je vooral blijven doorgaan.

    @ JohanC,
    Waarom zit Kesler jou toch zo hoog? Heeft hij jou wat misdaan?

  44. #2834
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.949
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Mij heeft hij niks misdaan.
    En waarom de man me hoog zit lijkt me duidelijk, #2841 is het zoveelste voorbeeld. En zo is er een hele waslijst. Maar goed, je vraag insinueert al dat je er geen hol van snapt, en blind bent van de door Twente gescoorde voordeeltjes dankzij die man.

  45. #2835
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Mij heeft hij niks misdaan.
    En waarom de man me hoog zit lijkt me duidelijk, #2841 is het zoveelste voorbeeld. En zo is er een hele waslijst. Maar goed, je vraag insinueert al dat je er geen hol van snapt, en blind bent van de door Twente gescoorde voordeeltjes dankzij die man.
    Aha, je valt nu zelf door de mand;
    de beste man heeft FC Twente geholpen en daar ben jij nogal jaloers op.
    Dat kan de beste overkomen.
    Mischien kan je het zelf een keer uitpraten met Kesler, dat kan je verder energie verspilling besparen.

Pagina 63 van 176 EersteEerste ... 1353616263646573113163 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 8 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 8 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 09:57
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •