Pagina 64 van 176 EersteEerste ... 1454626364656674114164 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.836 t/m 2.880 van 7910

Discussie: Twente Nieuws

  1. #2836
    FP Moderators
    Aangemeld
    17 juli 2007
    Leeftijd
    36
    Berichten
    2.427
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Aha, je valt nu zelf door de mand;
    de beste man heeft FC Twente geholpen en daar ben jij nogal jaloers op.
    Dat kan de beste overkomen.
    Mischien kan je het zelf een keer uitpraten met Kesler, dat kan je verder energie verspilling besparen.
    Want dat is ook echt te verantwoorden als je de voorzitter bent van de KNVB

  2. #2837
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.098
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    'Twente-doelman Mihaylov betrokken bij dodelijk auto-ongeluk'

    Verschillende Bulgaarse media melden zaterdag dat FC Twente-doelman Nikolay Mihaylov betrokken is geraakt bij een dodelijk auto-ongeluk in Bulgarije. De sluitpost van de Tukkers zou het voorval hebben overleefd, maar een vijftigjarige man is naar verluidt overleden.

    Daarbij zijn er vijf gewonden gevallen. Op de Trakiya-snelweg zou een kettingbotsing hebben plaatsgevonden, maar de precieze toedracht van het vooral is nog onduidelijk. Daarbij heeft de Bulgaarse voetbalbond een statement afgegeven waarin het ontkent dat Mihaylov betrokken was bij het ongeluk. Volgens de bond was de keeper zelfs niet in de buurt.

    De Bulgaarse nationale televisie bevestigt dat Mihaylov wél betrokken was bij het voorval, maar niet zelf achter het stuur zat. Een auto die toebehoort aan hem of aan zijn vader, die voorzitter is van de Bulgaarse voetbalbond, zou een rol spelen in het ernstige verkeersongeluk. De media in het Oost-Europese land baseren zich op politiebronnen, maar de politie heeft nog geen officieel statement afgegeven.

  3. #2838
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.098
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    'FC Twente en Benfica bereiken akkoord over John'

    FC Twente en Benfica hebben woensdagavond een akkoord bereikt over de transfer van Ola John.

    De transfersom die de Portugese topclub zal betalen bedraagt negen miljoen euro, maar kan door middel van bonussen oplopen tot twaalf miljoen euro, zo bericht De Telegraaf.

    Donderdag worden de laatste formaliteiten afgerond.

    John, die op 19 mei zijn twintigste verjaardag vierde, is een exponent van de jeugdopleiding van FC Twente. Afgelopen seizoen brak de vleugelaanvaller door in het eerste.

    Hij zat in de 36-koppige voorselectie van Oranje voor het EK, maar overleefde afgelopen week de eerste schifting niet.

    De Tukkers hopen op korte termijn Felipe Gutierrez vast te leggen als opvolger van John. De 21-jarige Chileen staat nu nog onder contract bij Universidad Catolica.

    In een eerder stadium versterkte Twente zich al met de verdedigers Andreas Bjelland en Tim Breukers en aanvaller Dusan Tadic.
    Imo veel te vroeg voor die jongen. Wel een prachtig bedrag voor twente.

  4. #2839
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Imo veel te vroeg voor die jongen. Wel een prachtig bedrag voor twente.
    Veeel te vroeg maar een moeie som geld. Hoop dat die daar speeltijd gaat krijgen zodat hij zich door ontwikkeld, voor mij wel de verrassing/doorbraak dit seizoen. Had graag meer van hem gezien.

  5. #2840
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Imo veel te vroeg voor die jongen. Wel een prachtig bedrag voor twente.
    Nee hoor, precies op tijd gezien het geld wat we beuren.

  6. #2841
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Kopje thee
    De Europese campagne van FC Twente is begonnen en Steve McClaren heeft het uitdrukkelijke bevel van Munsterman gekregen het allemaal serieus te nemen.

    - Door Menno Pot

    In maart maakte Steve McClaren een inschattingsfoutje: hij ging er iets te gemakkelijk van uit dat men in Enschede wel net zo over de Europa League zou denken als in Engeland – en dus liet hij in de returnwedstrijd van FC Twente bij Schalke 04 een paar van zijn belangrijkste spelers uit zijn ploeg.

    Twente werd uitgeschakeld, waarna – om er maar een zegswijze uit McClarens eigen taalgebied tegenaan te gooien – de stront de ventilator raakte.

    Op zichzelf was het een begrijpelijke denkfout: waar de winnaar van de Champions League al gauw 80 miljoen euro in zijn zak steekt, houd je aan winst van de Europa League zestig cent (bruto) en een bosje bloemen over. Wie ooit in de Engelse Premier League werkte, is dan geneigd om te denken: laat maar zitten.


    Anders
    In Nederland denken we daar dus anders over, zo zal McClarens alomtegenwoordige baas, de Napoleon van de Grolsch Veste, hem in de dagen daarna duidelijk hebben gemaakt. De Nederlandse sportpers vond het ook maar misplaatst, zodat we plotseling de Steve McClaren te zien kregen die als bondscoach van Engeland zo pijnlijk kapseisde: defensief, opgejaagd, afwerend.

    Ik mag aannemen dat zelfs Twente-fans er de humor wel van inzagen toen McClaren aan het eind van het seizoen veroordeeld werd tot het spelen van vier voorronden om het komende seizoen überhaupt mee te mogen doen aan de Europa League.


    Drie ronden
    Na een voorronde tegen RKC Waalwijk (in de Nederlandse play-offs) zouden er nog drie ronden volgen tegen clubs van het kaliber Knattspyrnufélag Reykjavíkur, Deportivo Castreros de los Ballos en Reaktor Neutronia Tsjernobyl. En Steve moet het verplicht belangrijk vinden van zijn werkgever.

    25 juni was de loting. Andorra dus. Een serie prachtige McClaren-vraaggesprekjes was gegarandeerd. Ik heb er de hele zomer naar uitgekeken.

    Ga er maar aan staan: vier maanden geleden stond je nog ostentatief (en oprecht) schijt te hebben aan Schalke en de kwartfinale, en dan moet je nu van Joop Munsterman serieuze dingen zeggen over een club uit Andorra waarvan de spelers overdag postbode of banketbakker zijn.


    Meester
    Naar zulke interviews kijk ik dus uit, als liefhebber, en ik moet zeggen: McClaren is er een meester in. Hij is ongekend creatief met clichés, kan saaie dingen zeggen alsof ze heel spannend zijn en desgewenst liegen dat ’t gedrukt staat.

    Het is helemaal niet zo eenvoudig om een paar minuten over de eerste voorronde van de Europa League te praten zonder in de lach te schieten, maar McClaren verkocht gemeenplaatsen per strekkende meter, het gezicht in de plooi zoals geen andere eredivisietrainer dat kan.

    “Het is leuk om vriendschappelijke wedstrijden te spelen, maar het gaat om de wedstrijden als deze,” stak hij van wal vanonder de Beenhakkeriaanse haartoef op zijn voorhoofd. Het gaat om wedstrijden als deze; hij zei het echt.

    “Hopelijk wordt het de eerste van vele Europese wedstrijden dit seizoen.” Geen ironie.


    Uitsmijter
    En toen moest de uitsmijter nog komen: “In de voetballerij is geen enkele wedstrijd makkelijk.” Er is geen trainer die die zin er nog uitkrijgt zonder gierend in een vouw te gaan. Steve McClaren wel.

    Soms denk ik dat het McClarens manier is om wraak te nemen. Toen hij eenmaal ‘the wally with the brolly’ was gedoopt en heel Engeland hem uitlachte, moet hij gedacht hebben: ik vertrek naar een klein, knus landje en daar ga ik tot in lengte van dagen Engels voor dummies spreken tegen journalisten, alsof ik de dirigent van de Jostiband ben en zij de blijmoedig voor zich uit glimmende muzikanten, met een tamboerijn of triangel in de knuisten.


    Kleuters
    Voor Steve McClaren is Nederland een klas vol kleuters met een verstandelijke beperking en de Europa League het lege plastic speelgoedkopje dat we hem komen brengen: “Een kopje thee, voor mij? Nou, dankjewel hoor. Mjammie, mjammie, wat een lekkere thee!”

    Volgende week de return in de DEVK-Arena in Andorra (900 plaatsen). Kijk ik naar uit. Steve McClaren ook, want dat moet van Joop: “Natuurlijk is deze wedstrijd belangrijk, want” – jawel – “élke wedstrijd is belangrijk.”

    Bron...
    Zo denk ik er als supporter ook over.

  7. #2842
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Jeroen Verhoeven heeft met Twente een nieuwe club gevonden?


  8. #2843
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Haha een beetje een buikje gekregen he, onze Bulgaar!

    Wat een zeur trouwens die Luuk de Jong, heeft gewoon met zijn volle verstand een nieuw contract tekenen en nu zeuren dat Twente onfatsoenlijk handelt.. Hou toch op man.

  9. #2844
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.094
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Haha een beetje een buikje gekregen he, onze Bulgaar!

    Wat een zeur trouwens die Luuk de Jong, heeft gewoon met zijn volle verstand een nieuw contract tekenen en nu zeuren dat Twente onfatsoenlijk handelt.. Hou toch op man.
    Mwah. Munsterman en onfatsoenlijk zijn toch aardige synoniemen. Dus wat betreft praat ie weinig poep.

  10. #2845
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Mwah. Munsterman en onfatsoenlijk zijn toch aardige synoniemen. Dus wat betreft praat ie weinig poep.
    Want? Twente mag toch vragen wat het wil? De Jong moet zich gewoon niet zo aanstellen.

  11. #2846
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.094
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Want? Twente mag toch vragen wat het wil? De Jong moet zich gewoon niet zo aanstellen.
    Dat mag. Maar om eerdere afspraken niet na te komen, is aardig onfatsoenlijk.

  12. #2847
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Want? Twente mag toch vragen wat het wil? De Jong moet zich gewoon niet zo aanstellen.
    Niet als er afspraken zijn gemaakt.

    20 miljoen voor LdJ eisen is trouwens compleet bezopen.

  13. #2848
    Hallelujah wardzijden's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2010
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.756
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Want? Twente mag toch vragen wat het wil? De Jong moet zich gewoon niet zo aanstellen.
    Luuk de Jong is natuurlijk niet de eerste speler die klaagt over het niet na komen van afspraken door Munsterman. Dan neig je nogal snel naar De Jong.

  14. #2849
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.094
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Overigens is het ook onzin dat Twente mag vragen wat het wil.
    Als Luuk dit gaat toetsen bij een arbitragecommissie zal het tegendeel blijken.

  15. #2850
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Dat mag. Maar om eerdere afspraken niet na te komen, is aardig onfatsoenlijk.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Niet als er afspraken zijn gemaakt.

    20 miljoen voor LdJ eisen is trouwens compleet bezopen.
    Oke, misschien niet netjes, maar Jopie staat wel vol in zijn recht om het hoogst haalbare te krijgen voor De Jong. Waarom? Twente wil De Jong helemaal niet kwijt, dus waarom zouden ze hem voor een 'fooi' van de hand doen? Twintig miljoen is trouwens niet eens zo heel verkeerd voor een spits die voor de volle 100% later in de basis van het Nederlands elftal staat.. Wat een klasbak.

    - - - Updated - - -

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wardzijden Bekijk bericht
    Luuk de Jong is natuurlijk niet de eerste speler die klaagt over het niet na komen van afspraken door Munsterman. Dan neig je nogal snel naar De Jong.
    Wie dan ook al weer?

  16. #2851
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.094
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Oke, misschien niet netjes, maar Jopie staat wel vol in zijn recht om het hoogst haalbare te krijgen voor De Jong. Waarom? Twente wil De Jong helemaal niet kwijt, dus waarom zouden ze hem voor een 'fooi' van de hand doen? Twintig miljoen is trouwens niet eens zo heel verkeerd voor een spits die voor de volle 100% later in de basis van het Nederlands elftal staat.. Wat een klasbak.
    Zeker weten dat Twente dit niet krijgt als Luuk een arbitrage gaat aanspannen.

  17. #2852
    Chief
    Guest

    Standaard

    Wielaert, Elia, Arnautovic, Ruiz, Janssen....er zijn zat voorbeelden van spelers die mot met Joop kregen toen ze weg wilden.

    Dat de man als bijnaam Monsterman heeft komt niet zomaar ergens vandaan denk ik. Hij komt voor zijn belangen op, maar gaat soms wel heel ver.

  18. #2853
    Hallelujah wardzijden's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2010
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.756
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Wie dan ook al weer?
    Ik verwijs je graag naar post #2862 .

  19. #2854
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Wielaert, Elia, Arnautovic, Ruiz, Janssen....er zijn zat voorbeelden van spelers die mot met Joop kregen toen ze weg wilden.

    Dat de man als bijnaam Monsterman heeft komt niet zomaar ergens vandaan denk ik. Hij komt voor zijn belangen op, maar gaat soms wel heel ver.
    Ik begrijp niet goed waarom je Ruiz en met name Janssen noemt. Die laatste is vrij geruisloos naar Ajax vertrokken. Met Ruiz waren er ook weinig problemen. De problemen rondom Arnautovics waren toch vooral te danken aan Arnautovics zelf. Die was verhuurd en wilde koste wat kost niet terugkeren.

  20. #2855
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Ik begrijp niet goed waarom je Ruiz en met name Janssen noemt. Die laatste is vrij geruisloos naar Ajax vertrokken. Met Ruiz waren er ook weinig problemen. De problemen rondom Arnautovics waren toch vooral te danken aan Arnautovics zelf. Die was verhuurd en wilde koste wat kost niet terugkeren.
    Ruiz wilde geloof ik al een jaar eerder weg, maar kreeg die kans niet. En met zijn move naar Fulham ging er ook de nodige tijd voorbij. Janssen kreeg geloof ik ook eerst te merken dat hij niet naar Ajax kon, totdat duidelijk was dat Joop geen poot had om op te staan door de gelimiteerde som in zijn contract.

    Je kan moeilijk ontkennen dat er heel veel problemen bij Twente zijn met spelers die weg willen maar dat niet mogen?

  21. #2856
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Ruiz wilde geloof ik al een jaar eerder weg, maar kreeg die kans niet. En met zijn move naar Fulham ging er ook de nodige tijd voorbij. Janssen kreeg geloof ik ook eerst te merken dat hij niet naar Ajax kon, totdat duidelijk was dat Joop geen poot had om op te staan door de gelimiteerde som in zijn contract.

    Je kan moeilijk ontkennen dat er heel veel problemen bij Twente zijn met spelers die weg willen maar dat niet mogen?
    Ja, dat kan ik wel. Zoals gezegd, laat me een citaatje zien van problemen rondom Janssen en Ruiz. Die laatste is naar Fullham gegaan omdat al die andere clubs niet concreet werden. Overigens was het Ruiz zelf die zo lang wachtte met tekenen, dat had niets met Twente en Munsterman te maken.

    De transfer van Janssen was binnen één week rond, zelf Janssen praat nog immer vol lof over Twente en Munsterman.

  22. #2857
    Chief
    Guest

    Standaard

    Nouja, misschien viel het met Janssen mee, maar dat neemt verder mijn punt over Munsterman niet weg. Vervelende vent die vertrekkende spelers tot het uiterste drijft.

  23. #2858
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Nouja, misschien viel het met Janssen mee, maar dat neemt verder mijn punt over Munsterman niet weg. Vervelende vent die vertrekkende spelers tot het uiterste drijft.
    Onzin. Leeft in jullie hoofden.

    Van je rijtje blijven Elia en Wielaet over. De rest weerleg ik. En dan heb ik het nog niet eens over de laatste transfers. Leugers, Buysse, enz....

  24. #2859
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    De spelers die jij noemt, zijn allemaal uiteindelijk toch in diezelfde transferperiode vertrokken en allemaal bij de gewenste club gekomen voor een mooi bedrag. Munsterman heeft groot gelijk dat hij die spelers niet zo 1, 2, 3 laat gaan. Het valt allemaal dus wel mee wat jullie zeggen. Zo zal LdJ jammer genoeg uiteindelijk ook vertrekken naar Gladbach. Of dat zo'n slimme stap is, is een tweede..

  25. #2860
    Hallelujah wardzijden's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2010
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.756
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Dus omdat spelers uiteindelijk eindigen waar ze willen zorgt ervoor dat Munsterman zijn afspraken is na gekomen? Daar zie ik niet de directe link tussen.

  26. #2861
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Voorlopig is de groep spelers die zonder problemen vertrekt bij Twente velen maler groter dan de groep met spelers die wel problemen ondervinden.

  27. #2862
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Voorlopig is de groep spelers die zonder problemen vertrekt bij Twente velen maler groter dan de groep met spelers die wel problemen ondervinden.
    Welke topspelers zijn dan probleemloos vertrokken?

  28. #2863
    Hallelujah wardzijden's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2010
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.756
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Voorlopig is de groep spelers die zonder problemen vertrekt bij Twente velen maler groter dan de groep met spelers die wel problemen ondervinden.
    En ook dat zegt helemaal niks. Zou wat zijn als het andersom was, dan was het echt flink mis.

  29. #2864
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Welke topspelers zijn dan probleemloos vertrokken?
    Je sprak zelf niet over topspelers en ik zie ook het belang daar niet van;


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Je kan moeilijk ontkennen dat er heel veel problemen bij Twente zijn met spelers die weg willen maar dat niet mogen?
    Maar om antwoord te geven; Janssen, Ruiz, Janko....... komen zo in me op.

  30. #2865
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Gladbach zou voor Luuk de Jong een ideale stap zijn. Niet ver van waar hij nu zit, maar wel degelijk een stapje hoger. FC Twente is met alle respect nog steeds geen absolute topclub in Nederland (ze zijn wel op weg), dus dan is een subtopper in Duitsland echt veel beter. Hoger niveau en je speelt jezelf veel sneller in de kijker bij de echte topclubs. Twintig miljoen vind ik wel een belachelijk bedrag voor hem, met 10+ moet je genoegen nemen vind ik.

  31. #2866
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajacied16 Bekijk bericht
    Gladbach zou voor Luuk de Jong een ideale stap zijn. Niet ver van waar hij nu zit, maar wel degelijk een stapje hoger. FC Twente is met alle respect nog steeds geen absolute topclub in Nederland (ze zijn wel op weg), dus dan is een subtopper in Duitsland echt veel beter. Hoger niveau en je speelt jezelf veel sneller in de kijker bij de echte topclubs. Twintig miljoen vind ik wel een belachelijk bedrag voor hem, met 10+ moet je genoegen nemen vind ik.
    20 is toch 10+ maar om 10-12 mln te maken moet je wel rond de 20 vragen.

  32. #2867
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ihlosi Bekijk bericht
    20 is toch 10+ maar om 10-12 mln te maken moet je wel rond de 20 vragen.
    Je snapt wat ik bedoel . Bij Munsterman heb ik alleen het idee dat hij echt gelooft in die 20 miljoen. Met hoog inzetten an sich is niet zoveel mis.

  33. #2868
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Waarom niet? Russische clubs zijn bereid om die 20 miljoen te betalen, alleen De Jong is niet bereid om daar naar toe te gaan, logisch ook. Munsterman doet niks fout wat dat betreft

    - - - Updated - - -

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wardzijden Bekijk bericht
    Dus omdat spelers uiteindelijk eindigen waar ze willen zorgt ervoor dat Munsterman zijn afspraken is na gekomen? Daar zie ik niet de directe link tussen.
    Andersom eerder. Kan de afspraken niet precies herinneren maar het zal wel iets zijn van dat ze per sé verkocht wilden worden, en dat is dus toch ook gebeurd?

  34. #2869
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.094
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Blijkbaar zijn er meer die zich niet kunnen vinden in de handelswijze van Joop...

    Hesp haalt uit naar handelwijze van FC Twente: ‘Misselijkmakend’
    Woensdag, 11 juli 2012 om 09:09
    Luuk de Jong zei dat hij een afspraak had met FC Twente over een transfersom, maar toen puntje bij paaltje kwam was het geboden bedrag door Borussia Mönchengladbach (circa veertien miljoen euro) ineens niet genoeg meer. Voorzitter Joop Munsterman wil de spits niet laten gaan voor minder dan twintig miljoen euro. Danny Hesp, voorzitter van de Vereniging van Contractspelers VVCS, reageert in Sp!ts op de zaak. Hij lijkt hard uit te halen naar preses Munsterman.

    “Jammer dat sommige mensen in de voetballerij hun afspraken niet nakomen”, laat Hesp optekenen. “Sommige mensen slaan blijkbaar door als ze het grote geld ruiken. Als ze een speler willen contracteren zeggen ze dat hij bij doorverkoop een percentage van de transfersom krijgt. Maar als hij dan een paar jaar later vertrekt, kan hij alleen naar een andere club als hij dat bedrag aan zich voorbij laat gaan.”
    “Mensen roepen dan al snel dat voetballers genoeg verdienen, maar waar wij niet tegen kunnen is dat afspraken niet worden nagekomen. Misselijkmakend. We kunnen nu alleen nog maar hopen op een goede afloop van deze zaak. Maar ook als het nog tot een transfer komt, zullen we er een nare smaak aan over houden.”

  35. #2870
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Blijkbaar zijn er meer die zich niet kunnen vinden in de handelswijze van Joop...
    Blijft de vraag, zat Hesp bij die gesprekken of roept ie, net als jullie, zomaar iets omdat Luuk dat roept? Ik blijf het vreemd vinden dat iedereen zich zo een kortzichtige mening vormt op basis van wat mediaberichten. Overigens heeft dit bericht ook wel een hoog "WC-eend" gehalte. Wat kan je verwachten van de voorzitten van de VVCS. Dat ie niet voor eigen parochie preekt?

  36. #2871
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.094
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Blijft de vraag, zat Hesp bij die gesprekken of roept ie, net als jullie, zomaar iets omdat Luuk dat roept? Ik blijf het vreemd vinden dat iedereen zich zo een kortzichtige mening vormt op basis van wat mediaberichten. Overigens heeft dit bericht ook wel een hoog "WC-eend" gehalte. Wat kan je verwachten van de voorzitten van de VVCS. Dat ie niet voor eigen parochie preekt?
    Je kunt in ieder geval verwachten dat ie niet met onzin aan komt zetten, lijkt mij.

  37. #2872
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Je kunt in ieder geval verwachten dat ie niet met onzin aan komt zetten, lijkt mij.
    Maar heeft hij het principe van hoor en wederhoor toegepast denk je?

  38. #2873
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ajacied16 Bekijk bericht
    Twintig miljoen vind ik wel een belachelijk bedrag voor hem, met 10+ moet je genoegen nemen vind ik.
    Onzin. De jongen heeft hartstikke veel potentie en we moeten eens stoppen met dat onderdanige gedrag als Nederlanders zijnde. Altijd maar dat gezeur dat het maar de eredivisie is en dat spelers daarom niet te duur mogen vertrekken. Gewoon 20 miljoen vragen en niet onder de 15 miljoen verkopen. Kan makkelijk zat voor deze speler.

  39. #2874
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.094
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Maar heeft hij het principe van hoor en wederhoor toegepast denk je?
    Ik zal hem eens mailen. Ik durf het niet te zeggen.

  40. #2875
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Ik zal hem eens mailen. Ik durf het niet te zeggen.
    Dus je mening over Munsterman in deze zaak is nogal vooringenomen.

  41. #2876
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.094
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Dus je mening over Munsterman in deze zaak is nogal vooringenomen.
    Vooringenomen? Och, ik word niet gehinderd door enige kennis van zaken inderdaad. Ik baseer me alleen op het beeld dat ontstaan is door het raadplegen van selectieve bronnen.

  42. #2877
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Vooringenomen? Och, ik word niet gehinderd door enige kennis van zaken inderdaad. Ik baseer me alleen op het beeld dat ontstaan is door het raadplegen van selectieve bronnen.
    Maar mag ik je dan vragen wat je mening is over het volgende. Uit je bronnen zul je inmiddels ook wel opgemaakt hebben dat Luuk een contract heeft tot 2014 met een eenzijdige optie tot 2015. Luuk krijgt 20% mee van de transfersom en er is geen transferlimiet afgesproken. Luuk wil nu onder die overeenkomst uit, hij wil tenslotte naar Duitsland, die hij met zijn volle verstand getekend heeft en nu is Munsterman ineens de boeman? Luuk heeft niets te eisen, hij heeft het verzoek liggen bij Munsterman zijn overeenkomst te ontbinden omdat hij naar Duitsland wil. Munsterman stelt daarvoor een aantal eisen en dat mag ineens niet? Prima toch, dan dient Luuk toch fijn zijn contract uit. Over afspraak = afspraak gesproken.

    Ik ben benieuwd naar je (gemotiveerde) antwoord.

  43. #2878
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.094
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Maar mag ik je dan vragen wat je mening is over het volgende. Uit je bronnen zul je inmiddels ook wel opgemaakt hebben dat Luuk een contract heeft tot 2014 met een eenzijdige optie tot 2015. Luuk krijgt 20% mee van de transfersom en er is geen transferlimiet afgesproken. Luuk wil nu onder die overeenkomst uit, hij wil tenslotte naar Duitsland, die hij met zijn volle verstand getekend heeft en nu is Munsterman ineens de boeman? Luuk heeft niets te eisen, hij heeft het verzoek liggen bij Munsterman zijn overeenkomst te ontbinden omdat hij naar Duitsland wil. Munsterman stelt daarvoor een aantal eisen en dat mag ineens niet? Prima toch, dan dient Luuk toch fijn zijn contract uit. Over afspraak = afspraak gesproken.

    Ik ben benieuwd naar je (gemotiveerde) antwoord.
    Wat ik begrepen heb is dat met Luuk de afspraak is gemaakt dat hij weg mocht voor 11 miljoen + 3 miljoen aan bonussen, indien hij af zou zien van de contractuele 20% van de transfersom. Daar heeft hij, naar eigen zeggen, mee ingestemd, waarna Munsterman het gevraagde bedrag verhoogde naar 20 miljoen. Dat hij weg wil, kun je hem niet kwalijk nemen. Er wacht in meerdere opzichten aanzienlijke positieverbetering te wachten.
    Dat Munsterman afspraken niet nakomt, kun je Munsterman wel kwalijk nemen.

  44. #2879
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    11 miljoen + 3 miljoen = 14 miljoen. Ik weet niet anders dan dat er minimaal 15 miljoen op tafel moet komen. Maar wellicht zit ik mis. Heb je een bron bij dat bericht?

    Overigens heb ik alle begrip voor Luuk, alleen moet hij het wel eerlijk spelen, net zoals Munsterman overigens.

  45. #2880
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.094
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    11 miljoen + 3 miljoen = 14 miljoen. Ik weet niet anders dan dat er minimaal 15 miljoen op tafel moet komen. Maar wellicht zit ik mis. Heb je een bron bij dat bericht?

    Overigens heb ik alle begrip voor Luuk, alleen moet hij het wel eerlijk spelen, net zoals Munsterman overigens.
    Van VI.nl:

    De Jong: 'Bestuur Twente onderhandelt onfatsoenlijk'

    06/07/2012 23:59
    Luuk de Jong heeft met verontwaardiging kennis genomen van de uitspraken die FC Twente-voorzitter Joop Munsterman donderdagavond deed voorafgaand aan de Europa League-wedstrijd tegen UE Santa Coloma. De preses ging in op de stuk gelopen onderhandelingen die een dag eerder met Borussia Mönchengladbach waren gevoerd over een transfer van de 21-jarige aanvaller.

    Munsterman zei onder meer dat zich met Borussia Mönchengladbach slechts één club concreet heeft gemeld voor De Jong. Ook verkondigde hij dat De Jong voor een transferbedrag van vijftien miljoen euro zeker niet wegkomt uit Enschede.

    'Ik viel van mijn stoel toen ik de woorden van Munsterman hoorde', aldus De Jong. 'Er hebben zich de afgelopen maanden acht clubs uit vijf landen voor mij gemeld. Een aantal direct bij ons en zeker drie bij Aldo van der Laan (lid van de raad van commissarissen van FC Twente, red.).'

    'Ook hoorde ik Munsterman zeggen dat een transfer pas bespreekbaar is bij twintig miljoen euro. Dit bedrag is in strijd met de gesprekken die deze week zijn gevoerd tussen FC Twente, Borussia Mönchengladbach, mijn zaakwaarnemer Louis Laros en mijn vader.'

    In de onderhandelingen bood Borussia Mönchengladbach voor De Jong een transfersom van elf miljoen euro met daarbij nog eens drie miljoen euro aan eventuele bonussen. FC Twente vroeg in eerste instantie vijftien miljoen euro, maar gaf later aan genoegen te nemen met twaalf miljoen euro en twee miljoen euro aan bonussen, indien De Jong zou afzien van zijn aandeel van twintig procent van de transfersom.

    'Vandaag heb ik de club gemeld dat ik volledig afzie van de twintig procent (2,5 miljoen euro), maar nu roept FC Twente bij monde van Aldo van der Laan dat ze dit ook weer niet willen', aldus De Jong. 'Ik vind deze gang van zaken ongelooflijk. Ik had gedacht bij een fatsoenlijke club te spelen.'

    En over Munsterman (foto): 'De voorzitter roept overal dat spelers een faire kans moeten krijgen, maar de werkelijkheid is anders. Ik had al van andere spelers gehoord dat het bestuur van Twente op deze onfatsoenlijke wijze onderhandelt en kon dat nooit geloven. Nu ervaar ik het helaas zelf.'

    De Jong zegt dat zijn keuze voor Borussia Mönchengladbach een heel bewuste is. De club eindigde het afgelopen seizoen op de vierde plaats in de Bundesliga. 'Borussia is voor mij sportief een hoger niveau waar ik me verder wil ontwikkelen, ook met het oog op het Nederlands elftal', verklaart de aanvaller. 'Al mijn concurrenten voor de spitspositie in Oranje spelen bij buitenlandse clubs in sterke competities.'

    Nu de transfer naar Duitsland is afgeketst dient De Jong zich maandag gewoon te melden voor zijn eerste training bij FC Twente. 'Ik hoop dat Twente alsnog de toezeggingen nakomt', aldus De Jong. 'De club heeft me drie seizoenen geleden voor 900.000 euro gekocht van De Graafschap en kan nu in drie jaar tijd veertien miljoen euro voor me krijgen. Een dergelijk bedrag is ongekend in Nederland en zeker voor FC Twente-begrippen.' (Peter Wekking)


    - - - Updated - - -

    Ik vergiste me dus, het was 12+2 variabel. Maar goed, dat komt op hetzelfde neer.

Pagina 64 van 176 EersteEerste ... 1454626364656674114164 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 12 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 12 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 09:57
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •