Pagina 66 van 176 EersteEerste ... 1656646566676876116166 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.926 t/m 2.970 van 7910

Discussie: Twente Nieuws

  1. #2926
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DMF Bekijk bericht
    Maar ja, als je in Nederland een speler voor een miljoen of vijftien verkoopt, weet je dat je niet snel een vervanger aantrekt die een soortgelijke prestatie zal leveren als zijn voorloper. Zo bekeken vind ik Castaignos echt geen verkeerde optie, heeft er in zijn debuutjaar als basisklant toch een aantal ingestopt bij een middenmotor in Nederland. Staat dan wel weer tegenover dat hij dit seizoen inderdaad niet erg veel geleerd zal hebben, maar zo'n jongen komt vast snel weer op niveau. En de aanvoer vanaf de zijkanten bij Twente is ook goed.
    Het is ook geen verkeerde of onlogische aankoop. Wel gaat Twente er voorlopig op achteruit. Zou leuk zijn als Castagnois de draad weer oppikt, Oranje kan ook wel een nieuwe generatie spitsen achter Huntelaar en van Persie gebruiken.

  2. #2927
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Tadic wil titel met Twente: Ik ben de schakel die hier vorig jaar ontbrak

    Met Dusan Tadic heeft FC Twente een 'special one' in huis gehaald, een intelligente balkunstenaar die in topwedstrijden het verschil moet maken. De 23-jarige international van Servië, in potentie de natuurlijke opvolger van Bryan Ruiz, laat geen misverstand bestaan over zijn aspiraties. 'Ik wil met FC Twente kampioen worden en ver komen in de Europa League.'

    Tadic zet dit seizoen hoog in op de landstitel met FC Twente. 'Dat is de ambitie die ik nastreef,' zegt hij vandaag in het AD. 'En dat is geen loze kreet, want ik denk werkelijk dat het mogelijk is. We hebben een selectie met veel kwaliteit, die nu ook de nodige creativiteit bezit. Ik heb vorig seizoen veel wedstrijden van FC Twente gezien en zie mezelf als de schakel die toen in het elftal ontbrak. Ik kan een wedstrijd openbreken met een pass of doelpunt.'

    Tadic begrijpt dat alle ogen in Twente op hem zijn gericht. Hij heet, in kwalitatieve zin, de natuurlijke opvolger te zijn van Bryan Ruiz, die FC Twente in 2010 de eerste landstitel in de geschiedenis schonk. 'Het is een eer met Bryan vergeleken te worden,' zegt Tadic, 'want hij is ook in mijn ogen de beste speler die de afgelopen jaren in de Nederlandse competitie gespeeld heeft. Maar ik ben Dusan Tadic, een andere speler, met een eigen naam. Die hopelijk ook veel voor FC Twente zal betekenen, op zijn eigen manier.'

    Tadic op 10 tegen Inter Turku
    FC Twente hoopt vanavond tegen FC Inter Turku, in de tweede voorronde van de Europa League, een geruststellende kloof te slaan met het oog op de return in Finland. Trainer Steve McClaren heeft de beschikking over nagenoeg zijn volledige spelersgroep.

    Dusan Tadic zal op 'tien' starten als nieuwe spelverdeler naast de controleurs Leroy Fer en Wout Brama, waardoor Robbert Schilder een linie terugzakt naar de positie van linksback. Glynor Plet begint in de spits, maar zijn dagen lijken geteld, nu Twente naast Luc Castaignos nog een tweede, meer ervaren spits wil aantrekken.

    McClaren waakt tegen de Finnen, getraind door de Nederlander Job Dragtsma, voor onderschatting. 'Tegen zo'n goede en fitte tegenstander hebben we nog niet gespeeld. Ze zitten in het ritme van de competitie en staan niet voor niets bovenaan.'

    Lees het volledige verhaal vandaag in het AD.
    Tadic op 10 en dus toch niet de vervanger van John. Al is het natuurlijk wel zo dat Chadli nu vast als linksbuiten kan spelen. Chadli zal zich moeten revancheren voor zijn slechte spel vorig jaar. Hij heeft wel genoeg talent ervoor. Er staat toch wel een leuk team zo dat met een beetje geluk om de titel kan strijden.

  3. #2928
    Chief
    Guest

    Standaard

    Welnee, met deze selectie spelen ze niet om de titel. Achterin vrij matig en voorin zijn ze ook flink verzwakt. Chadli moet maar eens laten zien dat hij nog wat goeds kan met een bal. Verlies van John en de Jong is groot, heel groot. Dat vang je niet goed op denk ik. Zo'n Wesley Verhoek is gewoon niet goed genoeg, maar die kan wel eens een basisplaats krijgen dit seizoen.

  4. #2929
    Hallelujah wardzijden's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2010
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.756
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Achterin vrij matig.? Net of de verdediging van Twente echt minder sterk is dan die van PSV en Ajax. PSV is al jaren dramatisch achterin en Ajax heeft hun leider verloren. Met Douglas heeft Twente gewoon één van de, zo niet de, beste verdedigers van de Eredivisie.

  5. #2930
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wardzijden Bekijk bericht
    Achterin vrij matig.? Net of de verdediging van Twente echt minder sterk is dan die van PSV en Ajax. PSV is al jaren dramatisch achterin en Ajax heeft hun leider verloren. Met Douglas heeft Twente gewoon één van de, zo niet de, beste verdedigers van de Eredivisie.
    Douglas laat al 2 jaar vrij weinig zien. En dan hou je nog de over de hill zijnde Wisgerhof over. En Tiendalli en Rosales. Vrij matig allemaal. Nou zal Schilder wel back gaan spelen, maar het is nog niet voor bijzonders in totaliteit. Maar je bent vrij er anders over te denken hoor.

  6. #2931
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Welnee, met deze selectie spelen ze niet om de titel. Achterin vrij matig en voorin zijn ze ook flink verzwakt. Chadli moet maar eens laten zien dat hij nog wat goeds kan met een bal. Verlies van John en de Jong is groot, heel groot. Dat vang je niet goed op denk ik. Zo'n Wesley Verhoek is gewoon niet goed genoeg, maar die kan wel eens een basisplaats krijgen dit seizoen.
    Ik vind ze achterin niet zo zwak in vergelijking met Ajax en PSV. Daarnaast is er al vaker bewezen dat je individueel niet sterk hoeft te zijn om een sterke achterhoede te hebben.

    John vond jij een paar maanden terug niet eens zo speciaal en nu is zijn verlies opeens heel erg groot. Beetje vreemd dit. Castaignos is een prima vervanger voor De Jong en Verhoek kan goed mee met een topclub. Niveau Boerrigter. Zoals ik al zei over Chadli die moet zich wel gaan revancheren, maar hij zal het voetballen toch niet opeens verleerd zijn? In dat geval hebben ook al gewoon een vervanger voor John.

    Sowieso lijken ze het grootste probleem wat ze vorig jaar hadden, creativiteit vanaf het middenveld, juist te hebben opgelost. Hoewel Fer geen slecht seizoen heeft gedraaid verwacht ik van hem ook wel meer.

    Zoveel pech en vormverlies als in het laatste halfjaar zullen ze toch niet weer hebben?

  7. #2932
    Hallelujah wardzijden's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2010
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.756
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Wisgerhof is inderdaad zwak, en hetzelfde geldt voor de linksback positie, echter zijn Rosales en Douglas gewoon prima spelers voor de Eredivisie. Bij Ajax en PSV is de rechtsback positie natuurlijk ook zwak en centraal moet Ajax nog maar iemand vinden en moet Jorgensen het nog maar waar maken. Ik denk zowat elk seizoen dat de selectie van Twente zwakker is dan die van Ajax en PSV en dat valt uiteindelijk altijd tegen.

  8. #2933
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Douglas laat al 2 jaar vrij weinig zien. En dan hou je nog de over de hill zijnde Wisgerhof over. En Tiendalli en Rosales. Vrij matig allemaal. Nou zal Schilder wel back gaan spelen, maar het is nog niet voor bijzonders in totaliteit. Maar je bent vrij er anders over te denken hoor.
    Is Schilder minder dan Blind? Is Rosales minder dan Manolev of Hutchinson? Of de van der Wiel van de afgelopen 2 jaar?

    Wisgerhof is over the hill, heb sowieso nooit een geweldenaar gevonden, maar ze hebben toch al een speler voor die positie gehaald?

  9. #2934
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ja die Bjelland. Maar goed, dat is ook afwachten. Straks is het net zo'n 'succes' als Bengtsson.

  10. #2935
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Ik vind ze achterin niet zo zwak in vergelijking met Ajax en PSV. Daarnaast is er al vaker bewezen dat je individueel niet sterk hoeft te zijn om een sterke achterhoede te hebben.

    John vond jij een paar maanden terug niet eens zo speciaal en nu is zijn verlies opeens heel erg groot. Beetje vreemd dit. Castaignos is een prima vervanger voor De Jong en Verhoek kan goed mee met een topclub. Niveau Boerrigter. Zoals ik al zei over Chadli die moet zich wel gaan revancheren, maar hij zal het voetballen toch niet opeens verleerd zijn? In dat geval hebben ook al gewoon een vervanger voor John.

    Sowieso lijken ze het grootste probleem wat ze vorig jaar hadden, creativiteit vanaf het middenveld, juist te hebben opgelost. Hoewel Fer geen slecht seizoen heeft gedraaid verwacht ik van hem ook wel meer.

    Zoveel pech en vormverlies als in het laatste halfjaar zullen ze toch niet weer hebben?
    Ik vond John wat overschat op dat moment, iets wat ik nog vind. Snap ook niet dat hij nu al weg is bij Twente. Zijn verlies is wel groot ja omdat hij talent heeft en omdat de vervangers een stuk minder zijn. Niks vreemds aan dus, al wil je er vast weer wat mee suggereren.

    En je hoeft individueel niet sterk te zijn nee, maar spelers als Wisgerhof en Tiendalli zakken gewoon nu door de ondergrens heen.

    Ik ben niet onder de indruk van Twente. Spelers als Brama en Fer zijn eenheidsworsten, die brengen niks extra's. Voorin zal bijna alles van de vorm van Tadic op 10 af gaan hangen vrees ik.

  11. #2936

    Aangemeld
    9 oktober 2010
    Berichten
    8
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Douglas laat al 2 jaar vrij weinig zien. En dan hou je nog de over de hill zijnde Wisgerhof over. En Tiendalli en Rosales. Vrij matig allemaal. Nou zal Schilder wel back gaan spelen, maar het is nog niet voor bijzonders in totaliteit. Maar je bent vrij er anders over te denken hoor.
    Serieus? Tiendalli?

    Je geeft een mening over de verdediging van Twente terwijl je niet eens weet over welke verdedigers Twente beschikt?

    Met een verdediging Rosales - Douglas - Bjelland - Kuiper/Schilder is helemaal niets mis en deze zal zeker niet onderdoen voor die van welke club in de Eredivisie dan ook, wanneer je dan ook nog verdedigers als Wisgerhof, Bengtsson, Röseler, Breukers en Cornelisse achter de hand hebt denk ik niet dat Twente zich zorgen hoeft te maken om de verdediging.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Ik vond John wat overschat op dat moment, iets wat ik nog vind. Snap ook niet dat hij nu al weg is bij Twente. Zijn verlies is wel groot ja omdat hij talent heeft en omdat de vervangers een stuk minder zijn. Niks vreemds aan dus, al wil je er vast weer wat mee suggereren.

    En je hoeft individueel niet sterk te zijn nee, maar spelers als Wisgerhof en Tiendalli zakken gewoon nu door de ondergrens heen.

    Ik ben niet onder de indruk van Twente. Spelers als Brama en Fer zijn eenheidsworsten, die brengen niks extra's. Voorin zal bijna alles van de vorm van Tadic op 10 af gaan hangen vrees ik.
    Nogmaals, Tiendalli speelt niet eens bij Twente, Wisgerhof is vervangen door Bjelland. Het middenveld is ook niets mis mee, Brama zou je misschien eenheidsworst kunnen noemen maar hij staat al jaren in de basis als controleur, Fer is natuurlijk geen eenheidsworst maar één van de meest scorende middenvelders van Nederland, fysiek enorm sterk en erg dynamisch, niet voor niets heeft Benfica veel geld voor hem over. Tadic kan de beste nummer 10 van Nederland worden komend seizoen, hij heeft alles, techniek, overzicht een goed (steek)pass.

    Wanneer Castaignos komt ziet ook de aanval er redelijk uit met Chadli op zijn oude positie alleen rechts zou nog een speler kunnen worden aangetrokken tenzij Gutiérrez daar goed uit de voeten blijkt te kunnen.

    Met Ajax en PSV heeft Twente de beste selectie van Nederland, zelfs het schaduwteam kan nog met gemak mee in de subtop. Misschien geen favoriet voor de titel maar als alles een beetje meezit kan Twente nog heel lang meedoen.
    Laatst gewijzigd door Riche; 19 juli 2012 om 13:23

  12. #2937
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    De nieuwe Luc is bijna tukker speler.
    Laat maar gauw komen.

    Tadic, Chaldi en de nieuwe Chileen kunnen allen een schone diepte pass geven en dan kan de nieuwe Luc het doel wel vinden..

    - - - Updated - - -

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Douglas laat al 2 jaar vrij weinig zien. En dan hou je nog de over de hill zijnde Wisgerhof over. En Tiendalli en Rosales. Vrij matig allemaal. Nou zal Schilder wel back gaan spelen, maar het is nog niet voor bijzonders in totaliteit. Maar je bent vrij er anders over te denken hoor.
    Volg je het voetbal nog een beetje?

    Tiendalli is echt geen Twente speler meer hoor.

  13. #2938
    Jack's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 november 2010
    Berichten
    8.068
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Gaat Twente wel fors op achteruit. Van Luuk de Jong naar Castagnois...

    Voor Castagnois zou het heel goed zijn om weer naar Nederland te komen. Was ook lachwekkend dat hij dacht klaar voor Inter en Serie A te zijn.
    Haha, fors op achteruit. Met wat voor ogen kijk jij naar voetbal joh? Luc is een absoluut toptalent. Met een Eriksen erachter maakt hij er zo 25 voor je. Je moet hem lanceren met een steekbal achter de verdediging vanaf je middenveld en de verdedigers halen hem niet meer bij. Snel, explosief, technisch vaardig, een neus voor de goal en zijn fysiek zal alleen maar beter worden. Vergeet niet dat hij 4 jaar geleden nog bij Spartaan '20 op een achteraf-veldje stond te ballen, het is echt als een komeet gegaan met hem. Daarnaast dacht hij helemaal niet klaar te zijn voor Inter en de Serie A, hij is alleen min of meer weggepest bij ons prachtige Feyenoord en Inter had een mooi plan voor hem uitgestippeld. Helaas pakte het niet goed uit, maar je kunt het die jongen moeilijk kwalijk nemen dat hij het geprobeerd heeft.

    FYI: het is Castaignos, niet Castagnois.

  14. #2939
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Luc is een toptalent, Luuk was stukken verder.
    Dus ga je er fors op achteruit.

  15. #2940
    Jack's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 november 2010
    Berichten
    8.068
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Luc is een toptalent, Luuk was stukken verder.
    Dus ga je er fors op achteruit.
    Het zijn vooral andere types. Luuk kan ook als aanspeelpunt fungeren en heeft veel baat bij goede vleugels, terwijl Castaignos meer weg heeft van een Makaay en een Van Nistelrooy.

    Ik denk dat hij er bij Twente veel gaat maken.

  16. #2941
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FRjack Bekijk bericht
    Het zijn vooral andere types. Luuk kan ook als aanspeelpunt fungeren en heeft veel baat bij goede vleugels, terwijl Castaignos meer weg heeft van een Makaay en een Van Nistelrooy.

    Ik denk dat hij er bij Twente veel gaat maken.
    Ik denk dat het erg lastig gaat worden allemaal, hij heeft ook een heel seizoen bijkans niet gespeeld.
    Hij zal gerust talent hebben, maar hij is gewoon nog niet zo ver als Luuk de Jong was. Ik denk dat Twente een lastig seizoen tegemoet gaat.

  17. #2942
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Ik denk dat het erg lastig gaat worden allemaal, hij heeft ook een heel seizoen bijkans niet gespeeld.
    Hij zal gerust talent hebben, maar hij is gewoon nog niet zo ver als Luuk de Jong was. Ik denk dat Twente een lastig seizoen tegemoet gaat.
    Dat kan snel komen. Luuk de Jong heeft eigenlijk maar 2 jaar in de basis gespeeld bij Twente. Castaignos heeft al een jaar bij Feyenoord gespeeld en ook nog kunnen trainen bij Inter. Bij hem kan het ook net zo snel gaan als bij De Jong.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
    Ben je serieus?
    Van der Wiel heeft twee jaar zwak gespeeld.

  18. #2943
    Chief
    Guest

    Standaard

    Vd Wiel is natuurlijk ook in mindere vorm nog altijd de beste rechtsback van Oranje, Ajax en de Eredivisie.

  19. #2944
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Kan. Het niveauverschil tussen hem en bijvoorbeeld Rosales was in ieder geval niet heel groot.

  20. #2945
    Chief
    Guest

    Standaard

    Nou....

    Overigens valt er over vorig seizoen weinig te vergelijken, want zo van oktober tot april heeft vd Wiel helemaal niet gespeeld.

  21. #2946
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Daarom zei ik ook 2 jaar.

  22. #2947
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.943
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Vd Wiel is natuurlijk ook in mindere vorm nog altijd de beste rechtsback van Oranje, Ajax en de Eredivisie.
    Denk dat Zeus meer op van Rhijn doelt.

  23. #2948
    Chief
    Guest

    Standaard

    Ik vind dat we 2 prima rechtbacks hebben voor de Ere. Van Rhijn heeft het in zich om beter dan vd Wiel te worden.

  24. #2949
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Ik vind dat we 2 prima rechtbacks hebben voor de Ere. Van Rhijn heeft het in zich om beter dan vd Wiel te worden.
    Dat heb ik nooit ontkend hè. Van der Wiel heeft de meeste kwaliteiten, maar hij moet het wel laten zien natuurlijk. Met wat hij liet zien kan jij mij echt niet gaan vertellen dat hij (veel) beter is dan Janmaat, Leerdam, Rosales, Marcellis of Cornelissen.

    Van Rhijn is een leuk talent, maar laat hij dat niveau maar eerst eens wat langer vasthouden. Er is overigens ook nog een kans dat hij centraal terecht komt.

  25. #2950
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Goed nieuws vandaag voor FC Twente:

    Luc is binnen.
    Het elftal kan nu op de spitsen inspelen, zowel de Rus als Luc gaan veel scoren dit seizoen.

  26. #2951
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Goed nieuws vandaag voor FC Twente:

    Luc is binnen.
    Het elftal kan nu op de spitsen inspelen, zowel de Rus als Luc gaan veel scoren dit seizoen.
    Dat geloof ik best. Het is algemeen bekend dat de vrouwen in het Oosten een stuk makkelijker zijn.

  27. #2952
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Het is Luc Castaignos die goed gekeurd is en nu voor vier jaar heeft getekend bij FC Twente Momus.

  28. #2953
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.943
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Kijken hoe Luc 'in Nederland speel ik alleen voor Feyenoord' zich gaat houden tijdens de uitwedstrijd in de kuip.

  29. #2954
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Wees niet bevreesd Johan,
    19 jaar jong, das nog niet echt ervaren om je hart na 1 seizoen in de hoofdmacht (over)vol te hebben van 1 club.
    Luc gaat gewoon scoren in de Kuip.

  30. #2955
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    En mocht het allemaal n beetje tegen vallen neem je gewoon weer tijdelijk definitief afscheid.

  31. #2956
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.943
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Wees niet bevreesd Johan,
    19 jaar jong, das nog niet echt ervaren om je hart na 1 seizoen in de hoofdmacht (over)vol te hebben van 1 club.
    Luc gaat gewoon scoren in de Kuip.
    Bevreesd? Niet echt Keiser, het zal me jeuken hoe dat jochie het gaat doen, Twente is niet onze concurrent voor de titel.

  32. #2957
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.072
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Kijken hoe Luc 'in Nederland speel ik alleen voor Feyenoord' zich gaat houden tijdens de uitwedstrijd in de kuip.
    Zolang hij met hetzelfde puntenaantal als die andere leeghoofden Fer en Wijnaldum de Kuip verlaat, vind ik alles best.

  33. #2958
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Voorlopig speelt ie niet, en zeker donderdag niet. Net terug van een blessure en nog geen wedstrijd gespeeld in de voorbereiding bij Inter. Als die Rus op tijd zijn werkvergunning binnen heeft denk ik dat hij wordt ingeschreven bij de UEFA. En anders gaan we met een half fitte Luc Europa in.

  34. #2959
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    FC Twente TV is dit seizoen tweemaal per week te zien op Eredivisie Live. De afleveringen zijn iedere dinsdag en vrijdag om 18.45 uur te bekijken op Eredivisie Live. Ook worden de uitzendingen diverse malen herhaald.

    Vanavond is de eerste uitzending van dit seizoen te zien op Eredivisie Live. In deze uitzending aandacht voor de spelers die deze zomer FC Twente naar Enschede zijn gekomen.

    - - - Updated - - -

    Opmerkelijk:
    Frank de Boer ziet PSV als de te kloppen ploeg dit seizoen.

    Naast PSV en Ajax zal ook FC Twente zich gaan mengen in de titelstrijd, zo denkt De Boer. "Van FC Twente verwacht ik veel. Die hebben met Tadic eindelijk een vervanger voor Ruiz. Geweldige speler, die Tadic. Kan ik echt van genieten."



    Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/163702/Ajax-trainer_De_Boer:_Het_ziet_er_erg_goed_uit_bij_PSV# ixzz22Bq9tJf5

  35. #2960
    En dan denk ik aan ...... Phermes's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 november 2008
    Locatie
    Veldhoven
    Leeftijd
    63
    Berichten
    3.372
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Bulykin heeft zijn werkvergunning binnen en kan vanaf vandaag op Nederlandse bodem meetrainen. Als hij voor vannacht wordt opgegeven is hij donderdag al speelgerechtigd in de voorronde EL.

  36. #2961
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phermes Bekijk bericht
    Bulykin heeft zijn werkvergunning binnen en kan vanaf vandaag op Nederlandse bodem meetrainen. Als hij voor vannacht wordt opgegeven is hij donderdag al speelgerechtigd in de voorronde EL.
    Nou nog hopen dat ie nog voldoende snelheid kan maken om op tijd in het stadion te zijn...

  37. #2962
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Opmerkelijk :
    Nee hoor.

  38. #2963
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Dmitri Bulykin zit bij de wedstrijdselectie van FC Twente voor het Europese treffen van donderdag tegen Mlada Boleslav. Dinsdag kwam de werkvergunning van de Russische spits in orde, waarna hij speelgerechtigd werd voor de tukkers.


    Dmitri Bulykin, ja, de nieuwe stand -inn om als spits te scoren voor FC Twente.
    Tja, ik heb begrepen dat FC Twente vorig seizoen al graag Dmitri Bulykin bij de selectie wilde hebben, echter het was Ajax die daar schijnbaar een luchtie van kreeg en FC Twente voor was.
    Nu dit seizoen dan toch Dmitri Bulykin binnen gehaald als ervaren spits naast de nieuwe Luc Cast.
    Tja, wat moet je hiervan zeggen?
    In ieder geval is het belangrijk dat er een spits is nu en wel drie personen.
    Wie er straks gaat scoren is niet het belangrijkste, dat er zoveel mogelijk gescoord gaat worden wel.
    Steve maakt er geen punt van dat Plet perse weg moet, dus de verhuur van Plet naar NEC is niet definitief.

    - - - Updated - - -

    Nicolay Mihaylov gaf vorig seizoen meerdere malen aan open te staan voor een transfer, maar speelt nog altijd bij FC Twente. De Bulgaarse goalie heeft het prima naar zijn bij de Tukkers en vindt een langer verblijf in Enschede geen probleem.

    "Listen, Balkan-people are crazy", begint hij. "Als ik echt weg had gewild bij FC Twente, dan had ik wel rare streken uitgehaald en was ik tot het uiterste gegaan om naar een andere club te kunnen. Ik heb in januari open kaart gespeeld over mijn ambities. FC Twente heeft me gebracht waar ik nu ben, de club is altijd correct voor mij geweest. Ik wil ook correct zijn. Als er iets komt wat voor FC Twente interessant is en daarna ook voor mij, dan gaan we praten. Dat is de juiste volgorde. FC Twente beslist.

    Mihaylov gaat met FC Twente het komende seizoen voor het hoogst haalbare. "We hebben Dusan Tadic gekocht, een grote voetballer. We hebben goede middenvelders en verdedigers erbij gekregen", vertelt hij enthousiast. "De komst van Dmitry Bulykin juich ik ook toe , want voorin hadden we power en directheid nodig. Mijn doel is het komende jaar serieus te vechten voor het kampioenschap. Wij hebben absoluut geen slechtere spelers dan PSV en Ajax en zelf zijn we gewoon een beter team geworden", besluit hij ambitieus.

    Bron: FC Twente fans

  39. #2964
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Ik hoop dat Twente de eerste wedstrijden zo verschrikkelijk goed gaat voetballen zodat iemand weer het hoogste woord preekt. Om daarna via dezelfde weg, ook wel het hazenpad genoemd weer in de vergetelheid te raken.

  40. #2965
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    ENSCHEDE - Alexander Bannink voetbalt de komende twee seizoenen voor Emmen. De Oldenzaler had nog een 2-jarig contract bij FC Twente, maar in Enschede had hij geen toekomst meer.

    Bannink werd door de clubleiding van Twente twee jaar geleden nog gezien als een groot talent. De middenvelder, die ook als back uit de voeten kan, tekende toen een contract voor maar liefst vier seizoenen. Vorig seizoen speelde Bannink op huurbasis bij FC Zwolle, maar die club wilde niet verder met hem. Bannink hield de voorbije weken zijn conditie op peil bij de beloften van Twente.

    Bron: Tubantia dagblad

  41. #2966
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Zonde. Maar ik vond hem toch altijd al leuker als hoofd-geitebreier.

  42. #2967
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Jong Twente wint de supercup van jong Ajax. Toch weer knap van Kluivert en zijn staf. En wederom een prijs voor de jongste talenten van Twente.

  43. #2968
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Jong Twente wint de supercup van jong Ajax. Toch weer knap van Kluivert en zijn staf. En wederom een prijs voor de jongste talenten van Twente.
    De F'jes of hebben jullie ook kaboutervoetbal?

  44. #2969
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Nee, we zijn Vitesse niet......

  45. #2970
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Ere wie ere toekomt,
    Kluivert doet het maar weer, FC Twente proficiat.

Pagina 66 van 176 EersteEerste ... 1656646566676876116166 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 8 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 8 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 09:57
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •