Pagina 71 van 176 EersteEerste ... 2161697071727381121171 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.151 t/m 3.195 van 7910

Discussie: Twente Nieuws

  1. #3151
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.593
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Beetje laat C. Oud bericht, valt me vies tegen.

  2. #3152
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Het is maar net hoe een bericht in de media komt.
    Welke klemtoon leg je waarop ?

  3. #3153
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Munsterman is gewoon vies.

  4. #3154
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Munsterman is gewoon vies.
    Hoezo weet jij nu wanneer Munsterman zich voor het laatst heeft gewassen?

  5. #3155
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Heb je je lolbroek weer eens aan?

  6. #3156
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Leroy Fer is momenteel herstellende van een knieblessure. Het revalidatieproces van de fysiek sterke middenvelder, die zich in het begin van het seizoen ontpopte tot één van de betere spelers bij FC Twente, verloopt voorspoedig.

    “Het gaat eigenlijk best lekker", vertelt hij. "Ik herstel momenteel en lig op schema. Dat is positief. Ik revalideer bij Fysiomed in Amsterdam en train hier bijna zes uur per dag. Voornamelijk om de spieren sterker te maken. Ik begin ’s morgens rond tien uur en dan volg ik een programma met een kracht- en cardiotraining. Daarna rust ik wat en s’ middags is het voornamelijk aqua joggen en doe ik andere oefeningen.” Wanneer hij zijn rentree maakt, durft hij dan ook nog niet te zeggen.

    “Voor mij is het belangrijkste om goed en fit terug te komen", vervolgt hij. "Ik wil niets overhaasten en het is moeilijk aan te geven hoe het programma er voor mij over een paar weken uit zal zien. Als ik een week goed doorkom kan ik een nieuwe stap maken. Zo hoop ik komende week op de loopband te staan. Ik heb wekelijks contact met clubarts Roy Hoogeslag en Rob Ouderland (Manager Medische Zaken red.) en we bekijken dan alles van week tot week.”

    Fer vindt het fijn om even in een andere omgeving te zijn. "Dat is prettig. Als je op de club traint en elke dag de jongens op het veld ziet, dan knaagt dat toch aan je. Ik kom hier ook andere geblesseerde voetballers tegen. Je zit in hetzelfde schuitje en kunt elkaar steunen", besluit hij.

  7. #3157
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Vanavond twee speler s van FC Twente tegenover elkaar in hun nationale team/ploeg voor de polule WK deelname.

    Tadic speelt voor Servie en Chadli voor Belgie

    Wie wint doet goede zaken en maakt een grotere kans op WK deelname.

  8. #3158
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Castaignos wilde liever naar Feyenoord dan FC Twente

    © ap.
    Aanvaller Luc Castaignos heeft afgelopen zomer een paar keer geprobeerd om terug te keren bij Feyenoord. De 20-jarige aanvaller van FC Twente wilde na een leerjaar bij Internazionale heel graag terug naar De Kuip, waar hij in het seizoen 2009-2010 debuteerde in de Eredivisie. Het kwam er echter niet van.
    'Het eerste wat ik wilde was verhuurd worden aan Feyenoord', legde Castaignos uit bij RTV Rijnmond. 'Inter wilde niet meewerken aan een verhuurperiode. Toen kwam verkoop aan de orde. Opnieuw ben ik naar Feyenoord gegaan, naar technisch directeur Martin van Geel. Hij vertelde mij dat de club mij niet kon betalen.'

    Castaignos: 'Dan moet ik ook door met mijn leven. Ik ben Feyenoord dankbaar voor alles, omdat ik ook door Feyenoord grotendeels sta waar ik nu sta. Maar nu ben ik speler van FC Twente.'

  9. #3159
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Luc Castaignos stond tijdens de laatste transferperiode in de belangstelling van meerdere clubs, maar koos bewust voor een toekomst bij FC Twente.

    "Ik wilde liever naar Twente dan naar PSV, Queens Park Rangers of Sporting Portugal, die ook interesse hadden", vertelt hij. "Nadat ik mijn kansen had ingeschat en de selectie had bekeken, leek Twente me de beste keuze." Zijn start in Enschede verliep echter moeizaam, Castaignos liet meerdere grote kansen onbenut.

    "Als ik niet geheel vrij ben in m'n hoofd, en dat was ik toch even niet, dan is omgaan met bedenktijd erg lastig", vervolgt Castaignos. "Maar de laatste weken word ik fitter en kom ik meer in mijn ritme waardoor de scherpte in bepaalde situaties toeneemt", zegt Castaignos, die tegen AZ eindelijk weer tot scoren kwam. Een bevrijdende treffer, denkt hij.

    Castaignos: "Als een spits een aantal kansen heeft gemist, word-ie blij als hij een goaltje meepikt. Voor zichzelf, maar ook omdat hij het vertrowen van het team kan terugbetalen. En dat van de fans, natuurlijk. Daarom was ik blij met hun warme reactie. Mooi dat het echt een keer meezat. En nu doorgaan!", vertelt hij vastbesloten.

    "Ik zou trouwens liegen als ik zeg dat ik de kritiek niet mee krijg", is Castaignos eerlijk. "Maar een mening die op een samenvatting is gebaseerd waarin ik een kans mis, is niet belangrijk. Wat in de kleedkamer gebeurt, wel. Wat men daar van me vraagt, is belangrijk. En mijn ploeggenoten weten dat ik tijdens wedstrijden veel loopacties maak en mijn stinkende best doe. Ik voel gelukkig ook de steun binnen het team, binnen de club. Er is vertrouwen in mij", besluit de jonge spits.

  10. #3160
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Slim van Castaignos. Meeste kans op een basisplaats. Voor de andere clubs komt hij te kort.

  11. #3161
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Verschillende spelers van FC Twente kwamen uit voor hun nationale elftallen met wisselende resultaten:

    Felipe Gutiérrez heeft afgelopen nacht zijn eerste interlandgoal van Chili gemaakt. De middenvelder van FC Twente deed dat niet tegen de minste tegenstander, namelijk Argentinië.

    Gutiérrez kwam een kwartier voor tijd in het veld bij een 0-2 achterstand. Lionel Messi en Gonzalo Higuaín scoorden namelijk al voor rust. In de extra tijd bracht Felipe Gutiérrez de 1-2 op het scorebord. Dichterbij kwam Chili, dat zesde staat in de Zuid-Amerikaanse WK-kwalificatiegroep, niet.

    Venezuela kwam met Roberto Rosales in de basis niet verder dan een 1-1 gelijkspel tegen Ecuador. Venezuela kwam al na zes minuten op voorsprong, maar zag Ecuador na 22 minuten langszij komen. Rosales speelde de volledige negentig minuten.

    Douglas Franco Teixeira moet nog altijd wachten op het 'haasje'. De verdediger van FC Twente heeft zijn debuut voor het Nederlands elftal namelijk nog niet gemaakt.

    Douglas bleef dinsdagavond tegen Roemenië ook negentig minuten langs de kant. De geboren Braziliaan mocht in de tweede helft wel even warmlopen na een blessure van Ron Vlaar, maar kwam niet binnen de lijnen. Douglas bleef vrijdag tegen Andorra ook negentig minuten op de bank.

    Zonder Douglas maakte Nederland gehakt van Roemenië. In Boekarest zegevierde de equipe van Louis van Gaal met 1-4. Jeremain Lens, Bruno Martins Indi, Rafael van der Vaart (strafschop) en Robin van Persie kwamen tot scoren voor Oranje. Voormalig FC Twente-speler Eljero Elia maakte na een jaar afwezigheid zijn rentree bij het Nederlands elftal, dat uit vier WK-kwalifcatiewedstrijden twaalf punten heeft.

    Nikolay Mihaylov hield dinsdagavond zijn doel schoon bij Bulgarije. De 'clean sheet' van de doelman van FC Twente bleek niet genoeg voor de drie punten. Bulgarije speelde met 0-0 gelijk bij Tsjechië. Bulgarije heeft zes punten uit vier wedstrijden en staat achter Italië tweede in groep B.

    Dusan Tadic ging met Servië onderuit bij Macedonië. In Skopje verloor Servië met 1-0 door een benutte strafschop. Tadic, die in de basis begon, werd na 68 minuten naar de kant gehaald.

    Nacer Chadli pakte wel drie punten met België. In Brussel werd Schotland met 2-0 verslagen. Chadli speelde negentig minuten bij de Rode Duivels, maar kwam niet tot scoren. België staat bovenaan in groep A met tien punten uit vier wedstrijden.

  12. #3162
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Twee mensen uit de zelfde geboorte stad die elkaar niet kenden:

    Dedryck Boyata kende voor zijn komst naar FC Twente de topscorer aller tijden van de Tukkers nog niet. Bij zijn eerste kennismaking met de club viel het standbeeld voor De Grolsch Veste van Blaise Nkufo echter meteen op.

    "Ik sloeg steil achterover toen ik hoorde dat Nkufo óók uit Congo afkomstig is", zegt Boyata. "Hoewel ze beiden zijn geboren in de hoofdstad Kinshasa, had mijn vader nooit van hem gehoord. Misschien komt het doordat Nkufo al op jonge leeftijd naar Zwitserland verhuisde."

    "In België zijn we toch gefocust op de grote kolonie Congolezen die dáár woont", vervolgt de 21-jarige verdediger. "Vincent Kompany, Romelu Lukaku en de gebroeders Mpenza; ze zijn allemaal van Congolese afkomst. Nu ik bij FC Twente speel, ben ik wel trots dat Nkufo, iemand van ons, zo'n stempel op deze club heeft gedrukt."

  13. #3163
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    ENSCHEDE - FC Twente heeft dit seizoen de nodige tegenslagen te verwerken gehad, maar nu is eindelijk eens goed nieuws te melden van het blessurefront. Leroy Fer hoopt volgende week de groepstraining te hervatten en trainer Steve McClaren sluit niet uit dat hij zondag in de kraker tegen Feyenoord alsnog kan beschikken over Rasmus Bengtsson.

    Bengtsson leek aanvankelijk enkele weken uit de roulatie te zijn, maar de medische staf doet er alles aan om klaar te stomen voor het duel tegen Feyenoord.

    Leroy Fer traint al individueel op het veld en als hij geen tegenslag krijgt, sluit hij volgende week aan bij de groep. De kans is groot dat hij dan over een week of twee weer wedstrijdfit is. Fer is herstellende van een meniscusoperatie.

    Persoonlijk vind ik die Bentsson maar van matige kwaliteit, tussen een 5 en een 6,5

    Gelukkig is het aankomende Fer nieuws best wel goed nieuws te noemen.
    Het elftal ging met de week slechter spelen naarmate Fer niet mee speelde, dus er is weer hoop op betere voetbal tijden in zicht.

  14. #3164
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Willem van Hanegem is duidelijk niet gecharmeerd van Steve McClaren. De analyticus was maandag al niet te spreken van het spel van FC Twente tegen Feyenoord en haalt nu ook uit naar de Engelse trainer van de Tukkers.

    "Een punthoofd krijg ik van die man", zegt Van Hanegem over McClaren in NUsport. "Ze hebben al seizoenen lang het beste materiaal, maar het voetbal wordt steeds belabberder. En maar die clichés uitbraken. De spelers neme het al over. Zelfs verliezen van FC Den Bosch wordt niet omschreven als een blamage, maar als 'in voetbal is alles mogelijk'."

    "Rot toch op, ga toch voetballen", vervolgt de oud-international. "Met dit team moet je gewoon lachend kampioen worden. Waarom Co Adriaanse weg moest, begrijp ik nog steeds niet. Paste niet in het pulletje, hoor je dan. Maar van tevoren wisten ze dat ze een eigenzinnig figuur in dienst hadden genomen."

    Van Hanegem: "Toch moeten we Twente dankbaar zijn dat McClaren trainer is en geen analyticus. Die zou Waterreus zo van de eerste plaats stoten." Ronald Waterreus werd door de lezers van NUsport tot meest irritante analyticus verkozen.

    En wat zullen we dan van Willem zeggen?

    .....

  15. #3165
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Die ouwe zeur moet eens ophouden met dat drammen over Co Adriaanse, dat is namelijk best vaak aangegeven door de media, de spelers, Joop etc.

  16. #3166
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Robbert Schilder heeft afgelopen week kennis gemaakt met het nieuwe FC Twente Museum. De middenvelder van FC Twente dook samen met oud-speler Eddy Achterberg de geschiedenis in. Het viel hem op dat in de jaren zeventig veel dezelfde spelers op elftalfoto's stonden.

    "Het waren toen alleen maar Nederlanders, hè?", vraagt Schilder zich af. "Bij NAC hadden we in mijn eerste jaar veel Nederlanders en een paar buitenlanders die Nederlands spraken. Dan is de sfeer anders. Ik ben wel vatbaar voor een goede teamsfeer. Bij Twente is het nu wat zakelijker, zoals in de top gebruikelijk is. Ik kom hier ook niet voor de gezelligheid, maar om prijzen te winnen."

    "Twente presteert het de laatste jaren om elke keer iets beter te worden, ondanks al die goede spelers die zijn vertrokken", kijkt Schilder tegenover NUsport terug op de laatste jaren. "Orlando Engelaar, Ismaïl Aissati. Otman Bakkal, Karim El Ahmadi, Marko Arnautovic, Eljero Elia, Bryan Ruiz, Luuk de Jong; het gaat maar door. Toch wordt tegelijkertijd de begroting hoger en het stadion groter en blijven de prestaties goed."

    "Twente is een club die hard omhooggaat", vervolgt de linkspoot. "Onbewust dacht ik dat dat iets van de laatste jaren was, maar Twente heeft een rijk verleden, dat historische besef krijg je als je hier doorheen loopt. Twente heeft toch altijd wel mooie teams en spelers gehad. En als je alle klasseringen ziet, toch vaak ook goede periodes. Goed dat dit museum er is."

  17. #3167
    Ga vier keer naar links Kasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 februari 2010
    Locatie
    Amsterdam, Netherlands, Netherlands
    Leeftijd
    34
    Berichten
    7.843
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Mihaylov heeft bij de Bulgaren zijn knie verdraaid. Is mogelijk maanden uit de roulatie

  18. #3168
    En dan denk ik aan ...... Phermes's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 november 2008
    Locatie
    Veldhoven
    Leeftijd
    63
    Berichten
    3.372
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Weken .....

    Nikolay Mihaylov komt dit jaar waarschijnlijk niet meer in actie voor FC Twente. De Bulgaarse doelman heeft tijdens een training met de nationale selectie in aanloop naar een oefenduel met Oekraïne zijn knie verdraaid, zo meldt hij op zijn website.

    Een definitieve diagnose is er nog niet en FC Twente zelf heeft nog geen mededelingen gedaan over de blessure van de 24-jarige doelman. Zelf gaat hij uit van een pauze tot en met het einde van het kalenderjaar. Zijn absentie is een aderlating voor Twente-trainer Steve McClaren, die nog zes competitiewedstrijden en twee Europa League-duels heeft te gaan tot de winterstop

    Mocht Mihaylov inderdaad tot de winterstop uitvallen, dan lijkt routinier Sander Boschker zijn logische vervanger. FC Twente staat tweede, één punt achter koploper PSV. De Eindhovenaren ontvangen volgende maand de Tukkers.

  19. #3169
    Chief
    Guest

    Standaard

    Boschker is nog onder de 50, die kan nog wel een paar weken keepen.

  20. #3170
    Ga vier keer naar links Kasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 februari 2010
    Locatie
    Amsterdam, Netherlands, Netherlands
    Leeftijd
    34
    Berichten
    7.843
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Mogelijk

  21. #3171
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.073
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    'Feyenoord verandert jonge voetballers niet in saaie figuren'

    Bij Feyenoord zijn de laatste jaren veel jonge spelers doorgebroken. Daardoor komt er veel aandacht van de media op hen af. Hoe gaat de clubleiding van Feyenoord daarmee om? Worden de talenten uit de wind gehouden en krijgen ze op het gebied van de media begeleiding en training? Raymond Salomon, manager media & communicatie: ‘Voetbal beschouwen we bij Feyenoord als een totaalopleiding. Wie prof wil worden moet meer kunnen dan goed voetballen alleen. Spelers hebben een voorbeeldfunctie voor de jeugd en zijn ambassadeurs van de club en van de vele maatschappelijke doelen die Feyenoord steunt Het is dus zaak dat ze zich ook al jong leren presenteren, niet in de laatste plaats ook in hun eigen belang.'

    'Logisch dus dat we daar al vroeg aandacht aan besteden. Al vanaf Onder-13 worden de spelers getraind in televisie-interviews. Na elke wedstrijden worden twee spelers voor de camera geïnterviewd. Het is niet zo dat we jonge, spontane jongens proberen te veranderen in saaie figuren die zodra een microfoon wordt voorgehouden het ene cliché op het andere stapelen. We leren ze dan bijvoorbeeld dat ze het vooral over hun eigen spel moeten hebben en niet mee moeten gaan als een verslaggever vraagt: ‘Jij was vandaag goed, maar die rechtsback van jullie speelde ronduit dramatisch. Vind je ook niet dat de trainer die beter niet had kunnen opstellen?’ Daarnaast worden A1-spelers ingezet om spreekbeurten te geven aan jongere scholieren om het presenteren nog beter onder de knie te krijgen.' Aldus Salomon tegenover Voetbal International.

    ‘Die interviews die we afnemen worden met de jongens besproken. De leukste, en vooral meest leerzame stukken zetten we bovendien op de website van de Feyenoord Academy. Om de jeugdspelers voor te bereiden op de media-optredens waar ze later als prof mee te maken krijgen laten we ze hiermee al op jonge leeftijd ervaring opdoen.'

    ‘Maar we vinden het belangrijk dat ook de talenten die het betaalde voetbal uiteindelijk niet halen goed opgeleid de club verlaten. School is om die reden net zo belangrijk als de voetbalprestaties. Dat gaat zo ver dat jeugdspelers van Feyenoord bij ongewenst gedrag en/of een gebrek aan inzet op school voetbaltrainingen moeten missen om de schooluren in te halen of zelfs geen toestemming krijgen om mee te gaan met een nationaal jeugdelftal.’

    ‘Aan andere dan de eigen clubmedia stellen we de jeugdspelers niet bloot. Dat komt allemaal wel als ze de oversteek naar De Kuip hebben gemaakt. Net als de spelers van het eerste elftal krijgen ze tegenwoordig overigens ook adviezen en richtlijnen voor het gebruik van sociale media. Verkeerd, of beter gezegd naief gebruik van Twitter en/of Facebook kan immers ook tot de nodige ellende leiden. We benadrukken echter niet alleen de gevaren ervan, maar ook de voordelen, mits goed en bewust gebruikt.’

  22. #3172
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Duidelijk FC Twente nieuwstopic materiaal

  23. #3173
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.073
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Astore Bekijk bericht
    Duidelijk FC Twente nieuwstopic materiaal
    Nou ja, ik dacht, die gasten wil vast wel weten hoe hun toekomstige spelers worden voorbereid op hun carrière bij FC Twente ja.

  24. #3174
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Stel je niet zo aan man. Toen Twente vroeger nog een gewoon provincieclubje was gingen er ongetwijfeld ook met enige regelmaat spelers vanaf Twente naar Feyenoord. Niet zo miepen nu ze groter zijn geworden en er ook af en toe een speler de andere kant op gaat.

  25. #3175
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.073
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Astore Bekijk bericht
    Stel je niet zo aan man. Toen Twente vroeger nog een gewoon provincieclubje was gingen er ongetwijfeld ook met enige regelmaat spelers vanaf Twente naar Feyenoord. Niet zo miepen nu ze groter zijn geworden en er ook af en toe een speler de andere kant op gaat.
    Stel je niet zo aan man. Ik geef er verder toch geen enkel waardeoordeel aan? Heb ik al gedaan in het Feyenoordtopic.

  26. #3176
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Dat doe je impliciet wel natuurlijk. Maar laten we hier maar geen discussie over voeren.

  27. #3177
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Spelen er zoveel spelers uit de jeugd van Feyenoord bij Twente dan? Dacht alleen Fer en Cabral...

  28. #3178
    EN GEEN FLAUWEKULLETJES DMF's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Fileknooppunt A28
    Berichten
    16.647
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Spelen er zoveel spelers uit de jeugd van Feyenoord bij Twente dan? Dacht alleen Fer en Cabral...
    Castaignos.

  29. #3179
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Nicolay Mihaylov kan mogelijk over twee weken alweer in actie komen voor FC Twente. De Bulgaarse doelman is onderzocht in Barcelona en blijkt zijn mediale band licht beschadigd te hebben.

    Daardoor hoeft de blessuregevoelige keeper alleen de ontmoetingen tegen FC Utrecht, Hannover 96 en PEC Zwolle aan zich voorbij te laten gaan. Uit een eerste diagnose kwam naar voren dat Mihaylov tot de winterstop uitgeschakeld zou zijn.

    Goed nieuws uit de ziekenboeg dus, die inmiddels steeds verder leeg stroomt met de aanstaande rentree van Leroy Fer en Nacer Chadli. Andreas Bjelland komt na de winterstop weer in actie.

  30. #3180
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Ook maar even hier:

    Oud-trainer Kohn (79) overleden
    Voormalig speler en coach Spitz Kohn is op 79-jarige leeftijd overleden.

    De Luxemburger kwam in 1959 naar ons land en speelde voor Fortuna '54, sc Enschede en de latere fusieclub FC Twente.

    Na zijn spelersloopbaan werd Kohn in 1968 in de technische staf van Twente opgenomen. Hij werd in 1972 hoofdtrainer bij de Tukkers, met wie hij in 1974 als tweede in de eredivisie eindigde.

    UEFA Cup-finale
    Onder zijn leiding bereikte Twente een jaar later de UEFA Cup-finale, die verloren werd van Borussia Mönchengladbach.

    Kohn vervolgde in 1980 zijn carrière bij Go Ahead Eagles, waarna hij ook nog werkzaam was bij Club Brugge, nogmaals FC Twente en Ajax.

    Grote successen bleven echter uit.

    http://nos.nl/artikel/444256-oudtrai...overleden.html

  31. #3181
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Spitz had een goede band bij en met speler s maar ook met veel mensen bij FC Twente en ook bij de achterban.

    Een goede bekende is heen gegaan.

  32. #3182
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Het vertrouwen is er en het vertrouwen zal er blijven:

    Steve McClaren ligt al een aantal weken onder vuur bij FC Twente. De Engelse oefenmeester werd met de Tukkers uitgeschakeld in het bekertoernooi en in de groepsfase van de Europa League. Daarnaast leverden de laatste drie competitiewedstrijden geen zege op.

    Voorzitter Joop Munsterman denkt er echter niet aan om McClaren de laan uit te sturen. "Wij staan er heel rustig in", zegt Munsterman tegen TC Tubantia. "Je moet wel de nuance willen zien. Als je ziet wat ons allemaal aan blessures is overkomen..." Zo raakte FC Twente Andreas Bjelland, Leroy Fer, Dmitry Bulykin, Nacer Chadli en Felipe Gutiérrez voor langere tijd kwijt. Ook Jerson Cabral en Nikolay Mihaylov kampen nu met blessures.

    De tweede seizoenshelft verwacht Munsterman een ander Twente. "De gedachte die wij voor dit seizoen hebben, komt in de tweede competitiehelft echt wel tot uiting, daar ben ik van overtuigd. Wij laten de trainer niet vallen, ons trainersteam is onbetwist", aldus de preses.

  33. #3183
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Het vertrouwen is er en het vertrouwen zal er blijven:

    Steve McClaren ligt al een aantal weken onder vuur bij FC Twente. De Engelse oefenmeester werd met de Tukkers uitgeschakeld in het bekertoernooi en in de groepsfase van de Europa League. Daarnaast leverden de laatste drie competitiewedstrijden geen zege op.

    Voorzitter Joop Munsterman denkt er echter niet aan om McClaren de laan uit te sturen. "Wij staan er heel rustig in", zegt Munsterman tegen TC Tubantia. "Je moet wel de nuance willen zien. Als je ziet wat ons allemaal aan blessures is overkomen..." Zo raakte FC Twente Andreas Bjelland, Leroy Fer, Dmitry Bulykin, Nacer Chadli en Felipe Gutiérrez voor langere tijd kwijt. Ook Jerson Cabral en Nikolay Mihaylov kampen nu met blessures.

    De tweede seizoenshelft verwacht Munsterman een ander Twente. "De gedachte die wij voor dit seizoen hebben, komt in de tweede competitiehelft echt wel tot uiting, daar ben ik van overtuigd. Wij laten de trainer niet vallen, ons trainersteam is onbetwist", aldus de preses.
    Mooi zo.

  34. #3184
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Nikolay Mihaylov droomt van AC Milaan.

    Nikolay Mihaylov hoopt komende zomer een stap hogerop te maken. De Bulgaarse doelman van FC Twente wordt begeerd door meerdere Europese clubs. Mihaylov steekt zelf zijn ambitie ook niet onder stoelen of banken.

    "Mijn ambitie is om ooit bij een grote club uit de Engelse, Duitse, Spaanse of Italiaanse competitie te spelen", zegt Mihaylov in FC Twente Inside. "Als ik een echte voorkeur moet uitspreken is dat AC Milan. Van jongs af aan is dat mijn favoriete club en het zou een droom zijn om daar ooit te spelen. Ze hebben een grote historie en fantastische spelers." Mihaylov werd al meerdere malen gelinkt aan de Italiaanse grootmacht.

    Mihaylov begon zijn loopbaan niet als keeper. "Tot mijn dertiende was ik spits. Mijn vader was in die tijd doelman bij het Engelse Reading en ik speelde daar in de jeugd. Ik was groter dan anderen en ik scoorde veel. Toen de andere jongens ook groter werden, had ik het moeilijker in het veld en werd ik keeper. Het keepen zit bij mijn familie in het bloed."

  35. #3185
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Nikolay Mihaylov droomt van AC Milaan.

    Nikolay Mihaylov hoopt komende zomer een stap hogerop te maken. De Bulgaarse doelman van FC Twente wordt begeerd door meerdere Europese clubs. Mihaylov steekt zelf zijn ambitie ook niet onder stoelen of banken.

    "Mijn ambitie is om ooit bij een grote club uit de Engelse, Duitse, Spaanse of Italiaanse competitie te spelen", zegt Mihaylov in FC Twente Inside. "Als ik een echte voorkeur moet uitspreken is dat AC Milan. Van jongs af aan is dat mijn favoriete club en het zou een droom zijn om daar ooit te spelen. Ze hebben een grote historie en fantastische spelers." Mihaylov werd al meerdere malen gelinkt aan de Italiaanse grootmacht.

    Mihaylov begon zijn loopbaan niet als keeper. "Tot mijn dertiende was ik spits. Mijn vader was in die tijd doelman bij het Engelse Reading en ik speelde daar in de jeugd. Ik was groter dan anderen en ik scoorde veel. Toen de andere jongens ook groter werden, had ik het moeilijker in het veld en werd ik keeper. Het keepen zit bij mijn familie in het bloed."
    Het schijnt dat Wout Brama wat foto's van Barcelona op zijn kamertje in zijn ouderlijk huis heeft hangen.

  36. #3186
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ik vond Mihaylov één seizoen terug veruit de beste keeper in de Eredivisie, maar hij heeft z'n progressie niet bepaald voortgezet. Sterker nog, hij presteert nu een stuk minder. Plus dat hij wel erg blessuregevoelig is, maakt hem direct een stuk minder interessant voor een eventueel nieuwe werkgever. Maar goed, misschien moet hij wel die stap maken om weer de motivatie terug te vinden en te groeien als doelman.

  37. #3187
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Het schijnt dat Wout Brama wat foto's van Barcelona op zijn kamertje in zijn ouderlijk huis heeft hangen.
    Dat weet ik niet.
    Ben dur niet geweest.

    Maar over de gehele wereld genomen zullen vele voetbal liefhebbers wel foto s van Barcelona thuis ergens hebben hangen of staan.

  38. #3188
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Dat weet ik niet.
    Ben dur niet geweest.

    Maar over de gehele wereld genomen zullen vele voetbal liefhebbers wel foto s van Barcelona thuis ergens hebben hangen of staan.
    Jezus man, serieus?

  39. #3189
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Jezus man, serieus?
    Bedenk het zelf maar eens voor deze keer..

    --- Update ---

    FC Twente gaat selectie krimpen

    De selectie van FC Twente zal vanaf volgend seizoen bestaan uit 23 contractspelers. De Tukkers willen meer jeugd de kans geven en bovendien beter en sneller 'doorselecteren'. Dat staat in het nieuwe beleidsplan dat er op gericht is om de doorstroming vanuit de jeugdopleiding richting de eerste selectie te bevorderen.

    "Op den duur moet onze opleiding zich gaan meten met die van Ajax en Feyenoord", vertelt Cees Lok ambitieus tegen TC Tubantia. "En dat proberen we we onder meer te bereiken door fulltimetrainers aan te stellen. Go Ahead Eagles is er bij gekomen, we hebben spelers van andere BVO’s overgenomen en we selecteren sneller door, waardoor de beste spelers bij elkaar zitten."

    Hij vervolgt: "De medische en fysieke begeleiding is verbeterd en er zijn judolessen geïntroduceerd. Het aantal gastgezinnen is opgevoerd van twee naar twintig en we hebben bijvoorbeeld Spaanstalige mensen in dienst. Toen ik begon was het budget 1,5 miljoen euro, nu is dat 3 miljoen", aldus Lok.

    Voorzitter Munsterman is blij met die ontwikkeling. "In de jeugd hebben we nou eenmaal nog geen talenten van het niveau Tadic, Bjelland, Schilder, Castaignos en Gutiérrez. Maar over een tijdje hebben we een '6', een '2' of een '10' klaarstaan als het nodig is." Trainer Steve McClaren past volgens de voorzitter prima bij die visie. "Toen Steve in 2008 binnenkwam, was de opleiding nog niet op het vereiste niveau. Nu zegt hij: 'Waar komen die talenten opeens vandaan?' Hij staat er anders in."

  40. #3190
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Wat een enorm kistkalf is die Fer zeg...

    di 04 dec 2012, 12:44
    Fer (ver)koopt springpaard

    Van onze Telesportredactie
    Een opmerkelijke koop van Leroy Fer. De voetballer van FC Twente kocht maandagavond op de veiling Expo Talent Sale een springpaard van maar liefst 28.000 euro, maar enkele uren later verkocht hij de viervoeter weer. "Mijn vriendin is helemaal gek van paarden. En Django was gewoon een heel mooi paard, dus dit moest ik wel doen", verklaart Fer.

    Fer realiseerde zich echter snel dat hij een probleem had. "Ik woon op een appartement en heb dus helemaal geen plaats voor een paard. Maar ik was wel serieus, hoor", citeert de website hippischtwente.nl de voetballer.
    Na overleg met mede-organisator Jeroen Dubbeldam besloot Fer het paard weer af te staan. De vierjarige Django werd verkocht aan Willem Grever, die eerder was afgetroefd door Fer.
    Nieuw Paard
    Dubbeldam beloofde aan de middenvelder van Twente dat hij op zoek gaat naar een passend paard voor zijn vriendin. De springruiter stelt dan ook een plek beschikbaar in zijn stal.

  41. The Following 2 Users Say Thank You to Momus For This Useful Post:

    Goodison (21 december 2012),Ihlosi (14 december 2012)

  42. #3191
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.593
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Verklaart wel waarom dat meisje bij Fer is uitgekomen.

  43. #3192
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Verklaart wel waarom dat meisje bij Fer is uitgekomen.
    Je weet toch, Lerra fixt dat wel.


  44. #3193
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.593
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard


  45. #3194
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Servische aanvaller op proef bij FC Twente

    FC Twente heeft deze week Stefan Drazic op proef. De twintigjarige aanvaller is eigendom van het Servische Radnicki Obrenovac. Drazic trainde dinsdag voor het eerst mee met de selectie van trainer Steve McClaren.

    Drazic werkt zijn proefperiode verder af bij de beloften. De 1.87 meter lange spits is international van Servië onder 20 jaar en aanvoerder van Radnicki Obrenovac, dat uitkomt in de derde hoogste voetbaldivisie van Servië.

    FC Twente heeft met Dusan Tadic al een Servische aanvaller in de selectie. Eerder speelden de Serviërs Ned Bulatovic, Spira Grujic, Mitar Mrkela, Slobodan Rajkovic en Paja Samardzic in Enschede.

  46. #3195
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Er komen kwalitatief goede jeugdspelers aan


    FC Twente speelt donderdagavond de laatste Europa League-wedstrijd van het seizoen. Het duel met Helsingborgs doet er niet meer toe, omdat de Tukkers al uitgeschakeld zijn in Europa.

    Trainer Steve McClaren geeft dan ook een aantal spelers rust. "Deze wedstrijd heeft een andere waarde gekregen", zei de Engelsman woensdag tijdens de persconferentie. "Het duel van morgen is qua resultaat niet van belang, maar wel heel belangrijk voor de spelers die morgen op het veld staan. Daarnaast spelen we thuis en wordt de wedstrijd op televisie uitgezonden. Dat zijn belangrijke facetten om voor een goede performance te zorgen."

    Een aantal spelers van de beloften zullen minuten maken. "Voor de ontwikkeling van deze spelers is een wedstrijd als die van morgen belangrijk", aldus McClaren. "Jongens als Hölscher en Born spelen in het Beloftenteam, maar mogen ook nog uitkomen in de A1. Ik heb gezien dat er kwalitatief goede jeugdspelers aankomen. Daar wil de club ook naartoe en achter de schermen zet zich die groei door."

Pagina 71 van 176 EersteEerste ... 2161697071727381121171 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 14 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 14 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 09:57
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •