Pagina 74 van 176 EersteEerste ... 2464727374757684124174 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.286 t/m 3.330 van 7910

Discussie: Twente Nieuws

  1. #3286
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Als McClaren wordt ontslagen, en ik hoop dat dat heel snel gebeurt, moet de rest van de technische staf ook gewoon weg. Die faalden net zo hard met Steve mee.

  2. #3287
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Als McClaren wordt ontslagen, en ik hoop dat dat heel snel gebeurt, moet de rest van de technische staf ook gewoon weg. Die faalden net zo hard met Steve mee.
    Waarom is er toch zoveel tegen de technische staf ?
    Dat zijn echt wel mensen met voetbal kennis.

    Ik denk dat (te) veel speler s het vanaf het begin van de competitie teveel in hun bol hadden gegrift dat men op de slofjes wel kampioen zouden worden.
    Als dit eenmaal vast zit in de kopppies is dat onvoorstelbaar moeilijk te herstellen.

    Dat blijkt dus ook, je ziet veel speler s achter de feiten aan lopen, alhoewel er zekus ook een negatieve rol is we gelegd voor Castaignos in het gehele gebeuren.

  3. #3288
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Peter Wekking heeft ook zo zijn eigen mening over FC Twente en zun speler s, hij schrijft:

    'Spelers hebben problemen op disciplinair vlak'


    Er zijn flinke irritaties in de spelersgroep. Dat liet FC Twente-watcher Peter Wekking maandagavond weten in Voetbal International. Een aantal spelers blijkt zich niet als een profvoetballer te gedragen en trainer Steve McClaren kan de orde niet handhaven.

    "Hij acteert niet als de baas. Hij moet weer de regie in handen nemen", zei Wekking over McClaren. "Nu heeft niemand de regie in handen. Binnen de spelersgroep zijn er toch wel wat problemen en die liggen op het disciplinaire vlak. Een aantal spelers, en dat zijn vooral jonge spelers, is zich er niet volledig bewust van wat het vak profvoetballer inhoudt."

    Wekking geeft een voorbeeld. "Vorige week zondag was het al crisis door het gelijkspel bij PEC Zwolle. De avond ervoor zijn twee spelers naar Vitesse - PSV gegaan en hebben daar uren in de vrieskou gezeten, dat schijnt niet zo handig te zijn voor je spieren. Dat zijn jongens die terugkwamen van een blessure, die waren net weer fit. En die hebben daarna nog een uur in het spelershome gestaan. Daarna moeten ze terugrijden van Arnhem naar Enschede en die kwamen dus 's nachts thuis. Dat is geen ideale voorbereiding." Johan Derksen wist te melden dat Leroy Fer daar met zijn zaakwaarnemer Rob Jansen was.

    "Die spelers zitten vervolgens wel bij de selectie", vervolgt Wekking. "De trainer doet er niets tegen, want hij straft ze niet en beloont ze ook niet. Van mij hoeft de trainer niemand te straffen, maar je merkt binnen de spelersgroep dat dat thema's worden en dat er irritatie ontstaat. De boetes zijn recent niet voor niets verhoogd. Het gemak waarmee spelers te laat kwamen, werd als hinderlijk ervaren."

    Een aantal spelers wil zichzelf wel verbeteren. "Neem nou een jongen als Dusan Tadic. Die moet na een training van het veld geslagen worden. Die staat nog een half uur lang vrije trappen te oefenen. Als hij op z'n slippertjes naar de verzorgingsruimte loopt, dan zijn sommige spelers al naar huis. Tadic is naar Twente gekomen voor zijn ambitie, om kampioen te worden als het kan en om Europees te schitteren. Hij is in elk geval niet naar Enschede gekomen om zich te ergeren aan het gebrek aan professionaliteit bij medespelers. Dat is een punt wat McClaren heeft laten versloffen", aldus Wekking.

  4. #3289
    Hallelujah wardzijden's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2010
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.756
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Waarom is er toch zoveel tegen de technische staf ?
    Dat zijn echt wel mensen met voetbal kennis.

    Ik denk dat (te) veel speler s het vanaf het begin van de competitie teveel in hun bol hadden gegrift dat men op de slofjes wel kampioen zouden worden.
    Als dit eenmaal vast zit in de kopppies is dat onvoorstelbaar moeilijk te herstellen.

    Dat blijkt dus ook, je ziet veel speler s achter de feiten aan lopen, alhoewel er zekus ook een negatieve rol is we gelegd voor Castaignos in het gehele gebeuren.
    En jij denkt dit omdat vorig seizoen heeft uitgewezen hoe sterk de selectie van Twente wel niet is? Of wat is de reden dat je denkt dat veel van die spelers dat in de bol hadden/hebben.

  5. #3290
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Steve McClaren is dinsdag opgestapt als trainer van FC Twente. De oefenmeester wil de ontwikkeling van de club niet verder in de weg staan en heeft de eer aan zichzelf gelaten.

    "Na de nederlaag tegen Heerenveen op zaterdag, sprak ik de voorzitter op zondag", zegt McClaren op de website van TC Tubantia. "Het resultaat van zaterdag heeft verdere negatieve reacties opgeroepen en met twee thuiswedstrijden opkomst is de steun van de supporters heel belangrijk. Na veel discussie en onderhandelingen hebben we besloten dat het het beste is dat ik vroegtijdig vertrek."

    "De club is groter dat het individu en Twente zit te diep in mijn hart om dat in de weg te zitten", vervolgt de Engelsman. "Ik verlaat het team op tien wedstrijden voor het eind, met nog steeds een top 4-plaats in zicht. Ik vertrouw erop dat ze dat zullen halen."

    McClaren kijkt met een goed gevoel terug op zijn tijd bij FC Twente. "Ik verlaat Twente als een trotse man, de club heeft me veel goede herinneringen gebracht. De titel van 2010 was een van de mooiste momenten uit mijn loopbaan. De steun van de club, staf, spelers en fans heeft me altijd goed gedaan. Ik ben dan ook verdrietig en teleurgesteld dat het zo heeft moeten eindigen, maar ik wil het team en de staf alle succes voor de toekomst", aldus McClaren.

  6. #3291
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.512
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Peter Wekking heeft ook zo zijn eigen mening over FC Twente en zun speler s, hij schrijft:

    'Spelers hebben problemen op disciplinair vlak'


    Er zijn flinke irritaties in de spelersgroep. Dat liet FC Twente-watcher Peter Wekking maandagavond weten in Voetbal International. Een aantal spelers blijkt zich niet als een profvoetballer te gedragen en trainer Steve McClaren kan de orde niet handhaven.

    "Hij acteert niet als de baas. Hij moet weer de regie in handen nemen", zei Wekking over McClaren. "Nu heeft niemand de regie in handen. Binnen de spelersgroep zijn er toch wel wat problemen en die liggen op het disciplinaire vlak. Een aantal spelers, en dat zijn vooral jonge spelers, is zich er niet volledig bewust van wat het vak profvoetballer inhoudt."

    Wekking geeft een voorbeeld. "Vorige week zondag was het al crisis door het gelijkspel bij PEC Zwolle. De avond ervoor zijn twee spelers naar Vitesse - PSV gegaan en hebben daar uren in de vrieskou gezeten, dat schijnt niet zo handig te zijn voor je spieren. Dat zijn jongens die terugkwamen van een blessure, die waren net weer fit. En die hebben daarna nog een uur in het spelershome gestaan. Daarna moeten ze terugrijden van Arnhem naar Enschede en die kwamen dus 's nachts thuis. Dat is geen ideale voorbereiding." Johan Derksen wist te melden dat Leroy Fer daar met zijn zaakwaarnemer Rob Jansen was.

    "Die spelers zitten vervolgens wel bij de selectie", vervolgt Wekking. "De trainer doet er niets tegen, want hij straft ze niet en beloont ze ook niet. Van mij hoeft de trainer niemand te straffen, maar je merkt binnen de spelersgroep dat dat thema's worden en dat er irritatie ontstaat. De boetes zijn recent niet voor niets verhoogd. Het gemak waarmee spelers te laat kwamen, werd als hinderlijk ervaren."

    Een aantal spelers wil zichzelf wel verbeteren. "Neem nou een jongen als Dusan Tadic. Die moet na een training van het veld geslagen worden. Die staat nog een half uur lang vrije trappen te oefenen. Als hij op z'n slippertjes naar de verzorgingsruimte loopt, dan zijn sommige spelers al naar huis. Tadic is naar Twente gekomen voor zijn ambitie, om kampioen te worden als het kan en om Europees te schitteren. Hij is in elk geval niet naar Enschede gekomen om zich te ergeren aan het gebrek aan professionaliteit bij medespelers. Dat is een punt wat McClaren heeft laten versloffen", aldus Wekking.
    Als je dit leest, moet Twente dus op zoek naar een type Verbeek. Dit type hadden ze natuurlijk al met Adriaanse, is hij toch te gemakkelijk opzij geschoven

  7. #3292
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie Bekijk bericht
    Als je dit leest, moet Twente dus op zoek naar een type Verbeek. Dit type hadden ze natuurlijk al met Adriaanse, is hij toch te gemakkelijk opzij geschoven

    Ja, soms hebben speler s te veel macht.
    Aan de andere kant moet je als bestuur dit proberen zo snel mogelijk te signaleren, dan kan je misschien nog ingrijpen.
    Bij Adriaanse was de clubleiding te laat en waren de speler s het bestuur voor, zodoende moest Co weg.

    Voorlopig Schreuder

    De trainingen en wedstrijden van Twente zullen vooralsnog worden geleid door Alfred Schreuder, geassisteerd door Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder.

    Mocht Schreuder het seizoen afmaken als interim-trainer dan heeft Twente daarvoor wel dispensatie van de KNVB nodig. Schreuder beschikt nog niet over het hoogste diploma voor coach betaald voetbal.

  8. #3293
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Ik snap de discussie over Schreuder niet zo goed. Wat mij betreft is Schreuder de volgende die wiebert, samen met Mulder en Pahlplatz. Zij zijn verantwoordelijk voor het vertrek van Adriaanse en de aanstelling van McClaren. Ze zijn de grootste meelopers bij Twente op dit moment, als je het mij vraagt. En als we dan toch aan het schoonmaken zijn, Cabral, opzouten naar jong Twente en op de "ik mag weg, en wel zo snel mogelijk" lijst. Daar kan wat mij betreft de naam van Breukers bij op. Verder kan Castaignos een 10 strippen kaart Jong Twente krijgen. Daar mag ie aantonen een balaanname te bezitten die past bij een eerste selectiespeler van Twente, en leggen we de eis neer tenminste 1 op 4 wedstrijden een goal te maken. Dat lijkt me niet te hoog gegrepen maar is wellicht voor hem een flinke uitdaging die hij dan aan mag gaan.

  9. #3294
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Wat heeft Cabral misdaan?

  10. #3295
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.067
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Wat heeft Cabral misdaan?
    Haha, serieus?

  11. The Following User Says Thank You to Maradona10 For This Useful Post:

    Radicofani (26 februari 2013)

  12. #3296
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Ik heb wat gemist dan

  13. #3297
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.067
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Ik heb wat gemist dan
    Zijn daden beperken zich vooral tot buiten het veld in Enschede.

  14. #3298
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Zonde.

  15. #3299
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.067
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Mwoah, ik hoef hem niet zo nodig uit te zien blinken daarzo.

  16. #3300
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Bert van Marwijk nieuwe coach FC Twente.
    Lekker. Laffe Bertje

  17. #3301
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Haha die zag ik ook niet aankomen. Van beide kanten niet.

  18. #3302
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    @Momus, hoe kom je bij jou nieuwe FC Twente nieuws ?


    Ik heb ander nieuws:

    Kees van Wonderen keert terug in de technische staf van FC Twente. De voormalig verdediger was eerder van 2008 tot 2012 werkzaam bij de ploeg uit Enschede en vervulde toen de rol van assistent-trainer en assistent-technisch manager.

    FC Twente meldt via de officiële kanalen dat Kees van Wonderen op voorspraak van interim-trainer Alfred Schreuder terugkeert in de technische staf. Van Wonderen zelf is blij met zijn terugkeer in Enschede. "Ik vind het leuk om weer terug te zijn. De meeste spelers ken ik nog, net als de staf. We denken hetzelfde over voetbal."

    Ook Alfred Schreuder is blij met de terugkeer van de voormalig assistent-trainer. "Kees is een goede aanvulling op de technische staf en we hebben ook in zijn vorige periode bij de eerste selectie veel aan hem gehad. Ik heb veel vertrouwen in hem en we kennen elkaar goed. Ik ben blij hem aan de technische staf toe te kunnen voegen."

    Kees van Wonderen werd als assistent van Steve McClaren in 2010 kampioen van Nederland met FC Twente. Ruim een half jaar geleden maakte de voormalig international bekend dat hij toe was aan een nieuwe uitdaging en besloot te vertrekken uit Enschede.

  19. #3303
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Gepubliceerd:
    Laatst gewijzigd:

    27 februari 2013 11:55
    27 februari 2013 12:00








    'Van Marwijk nieuwe coach Twente'


    FC Twente is bijna rond met een nieuwe trainer. Met ingang van komend seizoen zal Bert van Marwijk fungeren als oefenmeester van de Tukkers. Bronnen binnen de club bevestigen dit tegenover NUsport.

    © ANP

    Door Edwin Struis
    Deze week al zaten namens FC Twente voorzitter Joop Munsterman en assistent-trainer Alfred Schreuder om de tafel met de voormalige bondscoach, die na het teleurstellend verlopen EK afscheid nam bij Oranje.
    Het is de bedoeling dat Schreuder het seizoen afmaakt als interim-trainer nadat eerder deze week Steve McClaren opstapte naar aanleiding van de matige resultaten van de laatste periode.
    Na de winterstop heeft FC Twente nog geen wedstrijd gewonnen; uit zes duels pakte de zwalkende formatie slechts vier punten. Zaterdag wacht het beladen competitieduel in eigen stadion met Ajax.
    Oranje

    Schreuder en Van Marwijk (60) kennen elkaar goed, in z'n eerste periode bij Feyenoord was Van Marwijk de trainer van Schreuder.
    Het lag in de planning dat Schreuder na het EK toe zou treden tot de technische staf van het Nederlands elftal, maar het desastreus verlopen evenement gooide roet in het eten.
    Nu worden de twee bij FC Twente wel verenigd. Voor hoeveel jaar Van Marwijk tekent, is nog onbekend.

    Door: NUsport/Edwin Struis

  20. #3304
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Nu.nl

  21. #3305
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Inderdaad:
    Op NU.nl sport staat het : van Marwijk nieuwe trainer FC Twente komend seizoen.

    FC Twente is bijna rond met een nieuwe trainer. Met ingang van komend seizoen zal Bert van Marwijk fungeren als oefenmeester van de Tukkers. Bronnen binnen de club bevestigen dit tegenover NUsport.
    Foto: ANP

    Deze week al zaten namens FC Twente voorzitter Joop Munsterman en assistent-trainer Alfred Schreuder om de tafel met de voormalige bondscoach, die na het teleurstellend verlopen EK afscheid nam bij Oranje.

    Het is de bedoeling dat Schreuder het seizoen afmaakt als interim-trainer nadat eerder deze week Steve McClaren opstapte naar aanleiding van de matige resultaten van de laatste periode.

    Na de winterstop heeft FC Twente nog geen wedstrijd gewonnen; uit zes duels pakte de zwalkende formatie slechts vier punten. Zaterdag wacht het beladen competitieduel in eigen stadion met Ajax.

    Oranje

    Schreuder en Van Marwijk (60) kennen elkaar goed, in z'n eerste periode bij Feyenoord was Van Marwijk de trainer van Schreuder.

    Het lag in de planning dat Schreuder na het EK toe zou treden tot de technische staf van het Nederlands elftal, maar het desastreus verlopen evenement gooide roet in het eten.

    Nu worden de twee bij FC Twente wel verenigd. Voor hoeveel jaar Van Marwijk tekent, is nog onbekend.

  22. #3306
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Pfff. Trage papegaaien.

  23. #3307
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    3 maal op 12.06 genoteerd, dat is pas heftig nieuws

  24. #3308
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Haha. Nou Radico nogwat, kom er maar in!

  25. #3309
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Bert is niet zoveel ander s dan Steve lijkt mij.
    Beiden houden van ervaren speler s.

    Ik hoop dat Bert inziet dat de jeugd regelmatig een kans moet hebben.

  26. #3310
    Serving the Planet Jan's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 mei 2007
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    2.191
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Ik hoop dat Bert inziet dat de jeugd regelmatig een kans moet hebben.
    Die kan je alvast vergeten. Bertje is niet echt van de jeugdspelers.

  27. #3311
    E = MDMA Einstein's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juli 2007
    Locatie
    Spookenisse
    Leeftijd
    45
    Berichten
    3.762
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Nou, veel plezier met Bertje.....wat heb ik me 4 jaar geërgerd aan die vent bij Feyenoord. Eentonig, vrij verdedigend ingesteld spel met altijd dezelfde poppetjes. Kan zijn vruchten afwerpen, maar zodra er wat omgegooid moet worden heb je niks aan die man. Schandalig dat ie destijds met zo'n selectie nooi tkampioen is geworden.

    Typisch zo'n coach die altijd een zesje of zeventje scoort.

    Daar doen een door Pi-air bij elkaar geschoten UEFA-cup en een supergunstige loting op een WK niets aan af.

  28. #3312
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.067
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Blijft wel een Feyenoordheld natuurlijk. Hoorde hem afgelopen week bij Studio Voetbal en heb wel het idee dat hij weinig meer met Feyenoord heeft. Leek wel alsof hij baalde van de zege van Feyenoord.
    Wel grappig dat het wederom iemand is met een Feyenoordverleden, evenals Keessie Wonderboy. Blijven volhouden!

  29. #3313
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.067
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk bericht
    Die kan je alvast vergeten. Bertje is niet echt van de jeugdspelers.
    Mwoah, onder zijn leiding debuteerde volgens mij o.a. Loovens, Sprockel, S. Kalou (in zijn 2e periode) en Van Persie.

  30. #3314
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.063
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Blijft wel een Feyenoordheld natuurlijk. Hoorde hem afgelopen week bij Studio Voetbal en heb wel het idee dat hij weinig meer met Feyenoord heeft. Leek wel alsof hij baalde van de zege van Feyenoord.
    Wel grappig dat het wederom iemand is met een Feyenoordverleden, evenals Keessie Wonderboy. Blijven volhouden!
    Onbegrijpelijk inderdaad, aangezien het bewezen geen kloot oplevert.

  31. The Following User Says Thank You to Momus For This Useful Post:

    Johan C (27 februari 2013)

  32. #3315
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.067
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Onbegrijpelijk inderdaad, aangezien het bewezen geen kloot oplevert.
    Dat maakt het idd wel zo fijn ja. Maar goed, wie weet kunnen ze binnenkort ook onze Kuip overnemen.

  33. #3316
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Ach dezelfde vooroordelen waren er natuurlijk ook over Koeman. Wie weet pakt Van Marwijk het nu ook anders (en beter) aan.

  34. #3317
    E = MDMA Einstein's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juli 2007
    Locatie
    Spookenisse
    Leeftijd
    45
    Berichten
    3.762
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Blijft wel een Feyenoordheld natuurlijk. Hoorde hem afgelopen week bij Studio Voetbal en heb wel het idee dat hij weinig meer met Feyenoord heeft. Leek wel alsof hij baalde van de zege van Feyenoord.
    Wel grappig dat het wederom iemand is met een Feyenoordverleden, evenals Keessie Wonderboy. Blijven volhouden!
    Ja, vind je? Waarom precies?

  35. #3318
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.067
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Einstein Bekijk bericht
    Ja, vind je? Waarom precies?
    Hij heeft ons mede de Uefacup bezorgd. Kun je natuurlijk heleboel mitsen en maren aandragen en zeker niet onterecht, maar feit blijft dat hij onze trainer was tijdens die zegetocht. Verdient hij imo credits voor. Buiten dat, vond ik het persoonlijk wel een correcte vent. Lekker nuchter.

  36. The Following User Says Thank You to Maradona10 For This Useful Post:

    tjust (27 februari 2013)

  37. #3319
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.067
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    UPDATE: Munsterman reageert kernachtig op Van Marwijk-verhaal: Onzin. Ook zaakwaarnemer Rob Jansen ontkent Twente/Van Marwijk: 'honderd procent onzin, er speelt niets'

  38. #3320
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Verhaal wordt uitdrukkelijk ontkracht, ook vanuit bronnen die doorgaans redelijk goed ingelicht zijn. Kan me er ook niets bij voorstellen, Van Marwijk is 10 x groter dan Twente überhaupt uitstralen kan, laat staan is, op dit moment.

  39. #3321
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Nou, dat was weer even leuk voor een uurtje..

  40. #3322
    E = MDMA Einstein's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juli 2007
    Locatie
    Spookenisse
    Leeftijd
    45
    Berichten
    3.762
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Hoe stelliger het ontkent wordt, hoe dichter bij de waarheid toch?

    Net als wanneer men met nadruk stelt nog volledig achter de trainer te staan als directie zijnde....dan vliegen ze er vaak binnen 2 dagen uit.

    Ach, op zich zou het geen verkeerde keuze zijn, maar mijn trainer is het niet.

  41. #3323
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Hoorde gisteravond aan mijn stamtafel dat Bert van Marwijk diezelfde dag gezien is bij restaurant 't Singaven in Denekamp. Voor wat het waard is natuurlijk...........

  42. #3324
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    Denk dat Rutten volgend seizoen daar op de bank gaat zitten.

  43. #3325
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Doe maar Verbeek. Ben wel benieuwd hoe hij het daar zou doen.

  44. #3326
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Hoorde gisteravond aan mijn stamtafel dat Bert van Marwijk diezelfde dag gezien is bij restaurant 't Singaven in Denekamp. Voor wat het waard is natuurlijk...........
    Dat is een heel mooi stukje (van de streek) Twente, maar als je Van Marwijk moet paaien met de keuken van 't Singraven, hou dan maar op...............

  45. #3327
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Heb wel eens in Ootmarssum gegeten (hotel De Wiemsel) en dat was een van mijn betere diners ooit, in combinatie met de heerlijke wijn. Ligt daar ook in de buurt geloof ik?

  46. The Following User Says Thank You to DonK For This Useful Post:

    Johan C (27 februari 2013)

  47. #3328
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Ja, maar daar noem je ook een top restaurant op zeg..... Als je de weg verder afrijdt naar Denekamp zie de Singraven rechts liggen, ik schat ruim binnen 5 kilometer.

    De hele omgeving daar, Ootmarsum, Vasse en Denelamp is overigens prachtig. Een stukje Nederland (Twente dus) die maar weinigen kennen en weten dat het bestaat.
    Laatst gewijzigd door Radicofani; 27 februari 2013 om 17:52

  48. The Following 2 Users Say Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    DonK (27 februari 2013),Johan C (27 februari 2013)

  49. #3329
    EN GEEN FLAUWEKULLETJES DMF's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Fileknooppunt A28
    Berichten
    16.647
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Mwoah, onder zijn leiding debuteerde volgens mij o.a. Loovens, Sprockel, S. Kalou (in zijn 2e periode) en Van Persie.
    Kalou was al tijden vertrokken toen.
    Vind Van Marwijk een wat te behouden ingestelde trainer. Blijft ook (te) lang vasthouden aan spelers die het niet zo fantastisch doen.

  50. #3330
    Hoogkamp
    Guest

    Standaard

    van Marwijk mag van mij wel in Arnhem tekenen, mogen zij Fredje hebben.

Pagina 74 van 176 EersteEerste ... 2464727374757684124174 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 7 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 7 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 09:57
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •