Pagina 170 van 176 EersteEerste ... 70120160168169170171172 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.606 t/m 7.650 van 7910

Discussie: Twente Nieuws

  1. #7606
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laird Bekijk bericht
    Begrijpelijk. Lullig alleen voor hen die nu om geld van FC Twente zitten te springen en het niet krijgen en dat bv die Velderman nog hoog van de toren durft te blazen ook. Ik begrijp het maar ergerlijk dat chantage. list en bedrog loont.
    Kan je zo'n partij noemen?

  2. The Following User Says Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    qsh0x (18 juli 2018)

  3. #7607
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.590
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Leuk en aardig allemaal, maar ga maar lekker overbetalen voor spelertjes, dat zal jullie zeker verder helpen.

  4. #7608
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Leuk en aardig allemaal, maar ga maar lekker overbetalen voor spelertjes, dat zal jullie zeker verder helpen.
    Verklaar je nader?

  5. #7609
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.590
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Verklaar je nader?
    Xandro Schenk. $$
    Jonathan Reis. $$$

    Viel spass.

  6. #7610
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Xandro Schenk. $$
    Jonathan Reis. $$$

    Viel spass.
    Wat is het salaris van Schenk? En Reis staat bij mijn weten niet op de loonlijst. (En wat mij betreft blijft dat zo)

  7. #7611
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.590
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Wat is het salaris van Schenk? En Reis staat bij mijn weten niet op de loonlijst. (En wat mij betreft blijft dat zo)
    >100.000.

  8. #7612
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    >100.000.
    En Reis?

    En hoe is een ton "overbetaald" in de eerste divisie in het algemeen en voor een individuele speler in het bijzonder? Zeker als je dat afzet in de begroting van Sparta versus Twente.

    (Overigens ben ik ook van mening dat dit salaris belachelijk is voor de situatie waarin Twente zit, maar niet als je algemeen kijkt binnen de eerste divisie, begroting enz....)

  9. #7613
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.590
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    En Reis?

    En hoe is een ton "overbetaald" in de eerste divisie in het algemeen en voor een individuele speler in het bijzonder? Zeker als je dat afzet in de begroting van Sparta versus Twente.

    (Overigens ben ik ook van mening dat dit salaris belachelijk is voor de situatie waarin Twente zit, maar niet als je algemeen kijkt binnen de eerste divisie, begroting enz....)
    Je weet wat het gemiddelde salaris in de eerste divisie is? Reis is buiten de EU dus minimaal 2,5x zoveel.

  10. #7614
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Kan je zo'n partij noemen?
    De eredivisie clubs die nog geld krijgen. Voor sommigen is 2x500.000 euro niet veel anderen hebben dat hard nodig.

  11. The Following User Says Thank You to Laird For This Useful Post:

    Radicofani (18 juli 2018)

  12. #7615
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Je weet wat het gemiddelde salaris in de eerste divisie is? Reis is buiten de EU dus minimaal 2,5x zoveel.
    Tussen de €2000,-- en €5000,-- p/m brutto.

    Maar die reis. Is hij speler van Twente?

  13. #7616
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.590
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Maar die reis. Is hij speler van Twente?
    Nog niet.

  14. #7617
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laird Bekijk bericht
    De eredivisie clubs die nog geld krijgen. Voor sommigen is 2x500.000 euro niet veel anderen hebben dat hard nodig.
    Ik had Bunge op 1 verwacht met deze als een goede tweede. Ja, weinig tegen in te brengen. Hoewel deze "schuld" op een andere wijze is ontstaan ben ik het wel met je eens. Twente moet zich gewoon aan de afspraken houden.

  15. The Following User Says Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    Laird (18 juli 2018)

  16. #7618
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Nog niet.
    En je denkt dat hij voor €550.000,-- bij Twente op de loonlijst komt? Ik weet hoe je over Twente denkt, maar zo gek zijn ze nog niet hier........ (bovendien is die gast nog niet 1/10 van dat salaris waard)

  17. #7619
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caelis Bekijk bericht
    Dat het de allerlaatste stap is betekent het niet dat deze niet gezet had kunnen worden. Overigens is het bijna altijd dom om een woning te veilen aangezien deze via een minnelijk traject veel meer oplevert.
    Dat is absoluut niet waar. De opbrengst is vaak hoger door de woning gewoon op funda te zetten maar dat wil iet zeggen dat er ook de laagste restschuld overblijft. Als een woning x maanden te koop staat en daarna nog x maanden tot de koper zijn financiën op orde heeft en kan afnemen heb je nog een x aantal maanden dat er geen hypotheek afgelost word en dus loopt de schuld op. Dat zou zomaar meer kunnen zijn dan dat de woning meer opbrengt. Daarnaast werken veel eigenaren totaal niet mee en zijn de veilingopbrengsten op dit moment zo hoog dat er vaak maar iets van 10k tussen zit.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Waardeloze poll gemaakt door mensen die enkel en alleen clicks willen binnenhalen op de frontpage. Het wil maar niet indalen; de gemeente heeft dit keer NIETS gedaan. Ze hebben de poot stijf gehouden. Géén garantie, géén geld, en 2 in plaats van de gevraagde 3 jaar uitstel.
    Dat zeg je steeds maar waar komt die 4 mln besparing dan vandaan? die moet iemand kado gedaan hebben.

  18. #7620
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ihlosi Bekijk bericht
    Dat zeg je steeds maar waar komt die 4 mln besparing dan vandaan? die moet iemand kado gedaan hebben.
    4 miljoen besparing? Verklaar?

  19. #7621
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    4 miljoen besparing? Verklaar?
    Ik las in de artikelen een paar paginas terug dat de 'deal' met de gemeente FC Twente een besparing van 4 mln oplevert.

  20. #7622
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ihlosi Bekijk bericht
    Ik las in de artikelen een paar paginas terug dat de 'deal' met de gemeente FC Twente een besparing van 4 mln oplevert.
    Ik weet niet waar je exact op doelt en kan er dus niet op reageren. In het algemeen kan je wel zeggen dat een besparing voor de een (op de lopende begroting) niet per definitie een tekort voor een ander is.

    Als dit gaat over de uitstel op de lopende verplichting die FC Twente heeft bij de gemeente geeft dat FC Twente inderdaad een besparing (als in verlichting) op de lopende begroting. Dat betekent dat de gemeente dat inderdaad te kort komt op de lopende begroting maar daar moet je bij bedenken dat FC Twente een boete verbeurt door dit uitstel en de gemeente er op de langere termijn dus per saldo beter van wordt dan in de oude situatie.

  21. #7623
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    de gemeente er op de langere termijn dus per saldo beter van wordt dan in de oude situatie.
    Op voorwaarde dat ze het redden. Van n kale kip...

  22. #7624
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Ik weet niet waar je exact op doelt en kan er dus niet op reageren. In het algemeen kan je wel zeggen dat een besparing voor de een (op de lopende begroting) niet per definitie een tekort voor een ander is.

    Als dit gaat over de uitstel op de lopende verplichting die FC Twente heeft bij de gemeente geeft dat FC Twente inderdaad een besparing (als in verlichting) op de lopende begroting. Dat betekent dat de gemeente dat inderdaad te kort komt op de lopende begroting maar daar moet je bij bedenken dat FC Twente een boete verbeurt door dit uitstel en de gemeente er op de langere termijn dus per saldo beter van wordt dan in de oude situatie.
    Misschien heb ik het verkeerd gelezen maar ik begreep dat er simpelweg 4 mln werd kwijtgescholden maar misschien is het idd zoals jij zegt dat er een last op de huidige begroting weg valt die later terug komt.

  23. #7625
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.935
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Alleen in Enschede eo geloven de mensen dat over 2 jaar FC Twente de gemeente wel gaat betalen. De rest van Nederland weet beter. FC Twente is een bodemloze put, die ze zelf vanaf 15 mei 2011 zijn gaan graven.
    Snap best dat de supporters blij zijn met de huidige steun, en graag wijzen op de clubliefde van iedereen. Bedrijfseconomisch is FC Twente terminaal.

  24. #7626
    Goed is niet goed genoeg. Caelis's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 april 2007
    Berichten
    2.022
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ihlosi Bekijk bericht
    Dat is absoluut niet waar. De opbrengst is vaak hoger door de woning gewoon op funda te zetten maar dat wil iet zeggen dat er ook de laagste restschuld overblijft. Als een woning x maanden te koop staat en daarna nog x maanden tot de koper zijn financiën op orde heeft en kan afnemen heb je nog een x aantal maanden dat er geen hypotheek afgelost word en dus loopt de schuld op. Dat zou zomaar meer kunnen zijn dan dat de woning meer opbrengt. Daarnaast werken veel eigenaren totaal niet mee en zijn de veilingopbrengsten op dit moment zo hoog dat er vaak maar iets van 10k tussen zit.
    In Amsterdam misschien. Ook makkelijk voor de bank. Maar of het meer oplevert?

    Verder overschat je de betalingen m.i.. Bij een een traject van 6 maand (langer) op basis van een lening van € 300.000,-,annuitair af te lossen, bij een rente van 2,5% ben je slechts € 7.112,18 kwijt aan rente en aflossing uitgaand van nul betaling.

  25. #7627
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caelis Bekijk bericht
    In Amsterdam misschien. Ook makkelijk voor de bank. Maar of het meer oplevert?

    Verder overschat je de betalingen m.i.. Bij een een traject van 6 maand (langer) op basis van een lening van € 300.000,-,annuitair af te lossen, bij een rente van 2,5% ben je slechts € 7.112,18 kwijt aan rente en aflossing uitgaand van nul betaling.
    Niet alleen in Amsterdam maar in iedergeval in heel Noord Holland. Je vergeet ook het risico dat de bank loopt bij onderhandse verkoop. maar goed dit is een discussie voor een ander topic. Mijn idee was om gewoon het stadion en het trainingscomplex te verkopen, vast wel een ontwikkelaar dij er woningen van wil maken.

  26. #7628
    Goed is niet goed genoeg. Caelis's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 april 2007
    Berichten
    2.022
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Snap best dat de supporters blij zijn met de huidige steun, en graag wijzen op de clubliefde van iedereen. Bedrijfseconomisch is FC Twente terminaal.
    Ik ben heel benieuwd hoe jij tot die uitspraak komt. Kun je dat onderbouwen?

    op de clubliefde van iedereen
    Is natuurlijk al voor belangrijke mate in klinkende munt omgezet. Wat laat zien dat er wel degelijk perspectief is.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ihlosi Bekijk bericht
    Niet alleen in Amsterdam maar in iedergeval in heel Noord Holland.
    Ik kan mij de taxatierapporten nog herrineren waar de executiewaarde vaak al significant lager lag dan de marktwaarde. Een executiewaarde die in de praktijk zelden werd gehaald...

    Bijzonder dat jou weer hele andere geluiden bereiken. Zal nog eens checken in mijn netwerk.

    Je vergeet ook het risico dat de bank loopt bij onderhandse verkoop. maar goed dit is een discussie voor een ander topic. Mijn idee was om gewoon het stadion en het trainingscomplex te verkopen, vast wel een ontwikkelaar dij er woningen van wil maken.
    Ik snap het idee. Puntje is natuurlijk dat je dan alleen de waarde van de grond hebt. Het peperdure station zal je dan moeten slopen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laird Bekijk bericht
    Op voorwaarde dat ze het redden. Van n kale kip...
    Ik geloof dat de tempel het tot vervelens toe heeft uitgelegd. Maar niet alleen het eigen vermogen is van belang, maar de verdiencapaciteit is veel belangrijker dan eigen vermogen nu.

    Iemand met € 50.000 op de bank en een inkomen van € 25.000 is op lange termijn veel minder solvabel dan iemand met een inkomen van € 100.000 en een studieschuld van -€ 40.000.
    Laatst gewijzigd door Caelis; 19 juli 2018 om 10:41

  27. #7629
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Kijk hem checken in zijn netwerk...

  28. The Following 2 Users Say Thank You to Momus For This Useful Post:

    Johan C (19 juli 2018),Laird (19 juli 2018)

  29. #7630
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Waarom vind jij dat bedroevend Momus?

  30. #7631
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caelis Bekijk bericht
    Ik kan mij de taxatierapporten nog herrineren waar de executiewaarde vaak al significant lager lag dan de marktwaarde. Een executiewaarde die in de praktijk zelden werd gehaald...

    Bijzonder dat jou weer hele andere geluiden bereiken. Zal nog eens checken in mijn netwerk.

    Ik snap het idee. Puntje is natuurlijk dat je dan alleen de waarde van de grond hebt. Het peperdure station zal je dan moeten slopen.
    'Vroeger' was de gemiddelde executiewaarde 70-80% van de leeg waarde. Als ik naar recente veiling opbrengsten kijk is dat verschil veeeel kleiner. Dingen die 250.000 waard zijn gaan gewoon weg voor 230.000 excl. veilingkosten/achterstanden vve/overdrachtsbelasting etc.

    Wat betreft het stadion kan je vast wel creatieve partijen vinden die het huidige stadion gewoon opnieuw indelen. Skybox kan makkelijk een appartement worden en alle stoelen er uit en je maakt er 'hangende' tuinen. Op het veld dan nog wat bouwen of gewoon als binnen tuin. Met al die mensen in Twente die de FC een warm hard toe dragen moet je toch wel kopers weten te vinden voor een origineel stukje FC.

  31. #7632
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Ted van Leeuwen meld:
    Er = veel minder dan 4,5 miljoen te besteden aan nieuwe speler s,
    bovendien willen nieuwe spelers zich vaak voor 3 jaar of langer laten vast leggen, echter Twente kan maar tot twee jarige contracten gaan met aanbieden omdat daarna nergens garanties meer zijn.

  32. #7633
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

  33. The Following User Says Thank You to Momus For This Useful Post:

    Laird (31 juli 2018)

  34. #7634
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Blijkbaar. Kan zo aan de slag bij de gemeente daar.

  35. #7635
    Ihlosi's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 mei 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    39
    Berichten
    3.951
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Als kind van de club zou je denken dat hij juist meer zou moeten weten dan de rest..

  36. #7636
    EN GEEN FLAUWEKULLETJES DMF's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Fileknooppunt A28
    Berichten
    16.647
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Gaan ook een Braziliaan halen. Non-EU salaris? Geen probleem.

  37. #7637

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Haha die Brama, die zou die achterbakse club toch onderhand wel moeten kennen. Zelfde met dat gejank van Tedje.

  38. #7638
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Gooi ut er aar uit, spuug je gal.

  39. #7639
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    wordt nog niet echt warm van die aankopen die ze doen dat Twente. spitsje van Sevilla B en ook nog een 33 jarige Braziliaan en niet vergeten Schenk natuurlijk.

  40. #7640
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    wordt nog niet echt warm van die aankopen die ze doen dat Twente. spitsje van Sevilla B en ook nog een 33 jarige Braziliaan en niet vergeten Schenk natuurlijk.
    Schenk, zou dat en goeie zijn voor Twente, denk je?

  41. #7641

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Was middelmaat bij GAE, past prima bij Twente dus

  42. The Following User Says Thank You to Bernardo For This Useful Post:

    Laird (31 juli 2018)

  43. #7642
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    wordt nog niet echt warm van die aankopen die ze doen dat Twente. spitsje van Sevilla B en ook nog een 33 jarige Braziliaan en niet vergeten Schenk natuurlijk.
    Cantalapiedra komt uit de jeugdopleiding van Barcelona, lijkt me een jongen die erg snel omhoog kan voetballen, zijn vriendin komt mee en speelt bij de dames FC Twente.
    Kameroen Ulrich Bapoh voor 1 seizoen gehuurd, Brama terug. De 33 jarige Braziliaan Ricardinho zal een vraagteken zijn, maar voor eerste divisie niveau goed genoeg zijn lijkt me.

  44. #7643
    Chief
    Guest

    Standaard

    De beste jongen komt zelfs in de B-elftallen nog nauwelijks tot scoren.

    https://nl.wikipedia.org/wiki/Aitor_Cantalapiedra

  45. #7644
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

  46. #7645
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.822
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    7500 boete valt toch wel mee....

  47. The Following User Says Thank You to Hoogkamp For This Useful Post:

    LFCMokum ( 2 augustus 2018)

  48. #7646
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    My point. Da's vijf cent per inwoner van Enschede, dat kan er na de recente schaamteloze bedelrondes toch ook nog wel af.

  49. The Following User Says Thank You to LFCMokum For This Useful Post:

    Laird ( 2 augustus 2018)

  50. #7647
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LFCMokum Bekijk bericht
    My point. Da's vijf cent per inwoner van Enschede, dat kan er na de recente schaamteloze bedelrondes toch ook nog wel af.
    Ben je leukste thuis?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LFCMokum Bekijk bericht
    Wat zeur je tog, waar = dat goed voor?

    De straf = in feite te laag, aangezien vuurwerk totaal niet thuis hoort op een tribune.

  51. #7648
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LFCMokum Bekijk bericht
    My point. Da's vijf cent per inwoner van Enschede, dat kan er na de recente schaamteloze bedelrondes toch ook nog wel af.
    Durf zelfs te beweren midaad loont. De firma list en bedrog lacht zich de ballen uit de broek.

  52. The Following User Says Thank You to Laird For This Useful Post:

    Johan C ( 2 augustus 2018)

  53. #7649
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Ik lees nergens dat ze de boete te hoog vinden. Wel de twee jaar voorwaardelijk. Dat ook belachelijk is.

    'Dit is een zware straf voor de club en de vele goedwillende supporters', staat in een statement van Twente op de clubsite. 'Wanneer er de komende twee jaar wanordelijkheden plaats vinden in ons stadion, kan de club nog zwaarder worden bestraft. Een wedstrijd spelen waarbij een deel van onze supporters thuis moet blijven is een straf die ons allen hard raakt.'

  54. #7650
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    Ik lees nergens dat ze de boete te hoog vinden. Wel de twee jaar voorwaardelijk. Dat ook belachelijk is.
    Is te voorkomen door je te gedragen.

Pagina 170 van 176 EersteEerste ... 70120160168169170171172 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 7 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 7 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 09:57
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •