Pagina 161 van 176 EersteEerste ... 61111151159160161162163171 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.201 t/m 7.245 van 7910

Discussie: Twente Nieuws

  1. #7201
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Mounir El Hamdaoui traint vanaf vandaag mee met jong Twente. In de komende dagen wordt bekeken of er toekomst is voor hem bij Twente. Ik mag hopen van niet zeg..... wieberen met die gast.........

    Bron....

  2. The Following User Says Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    Keiser ( 3 januari 2018)

  3. #7202
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Wat een afgang voor Jan van Halst zeg.
    Sooh een iemand wil je tog niet op je trainingsvelden hebben lopen ?

  4. #7203
    Goed is niet goed genoeg. Caelis's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 april 2007
    Berichten
    2.022
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Mounir El Hamdaoui traint vanaf vandaag mee met jong Twente. In de komende dagen wordt bekeken of er toekomst is voor hem bij Twente. Ik mag hopen van niet zeg..... wieberen met die gast.........

    Bron....
    Geen fijne gast in de omgang. Kan wel erg lekker ballen. Lijkt me een mooie combi met die andere Mocro.

  5. #7204
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Maria komt.

    FC Twente gered.

    Michaël Maria.Getekend voor dees seizoen met optie voor nog een seizoen.
    FC Twente heeft er een versterking bij op het middenveld of in de verdediging.
    Deze 22 jarige in Limburg geboren Curaçaoenaar speler komt over van Erzgebirge Aue uit de tweede Bundesliga.
    Trainer Verbeek heeft al met deze speler gewerkt.

  6. #7205
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Johan Plageman is overleden. De man die FC Twente begin jaren 2000 met een omvangrijk reddingsplan redde van het faillissement en in 2006 de club verliet omdat het niet geloofde in de megalomane plannen van Munsterman en Van Halst. De ironie...... in het jaar dat FC Twente het zowel sportief als financieel enorm zwaar heeft ontvalt ons een van de weinige realisten uit de geschiedenis van de club. Als het maar geen voorbode is voor........

    Bron...

  7. #7206
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Bedroevend weer, het moddergooien in de media over het optreden van Verbeek en Van Halst dit weekend in de media. Nu heb ik die vereniging "Twente Verenigt!" nog nooit serieus genomen, maar ze hebben op zich >>wel een punt.<< Maar hoe de media er weer op duikt is natuurlijk bedroevend en gaat natuurlijk niet (meer) helpen om FC Twente overeind te houden.

    Verbeek dissen en Van Halst kielhalen gaat nu ook niet meer werken. Die zullen de rit uit moeten zitten nu. Hopelijk komt er een vervolg na mei 2018 en anders is duidelijk dat Verbeek de laatste trainer ooit van FC Twente '65 was. Het lijkt in de regio maar slecht in te dalen wat er gaande is in Enschede. Dit gaat niet meer over promotie/degradatie, dit gaat over het voortbestaan van de voetbalclub FC Twente.

  8. #7207
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Mensen gooien graag met modder indien het voor het oprapen ligt.
    Verbeek gaat openlijk bij Fox sport s zijn eigen graf graven door te stellen:
    Dit kon je wel ongeveer zien aankomen en dan te zeggen:
    FC Twente heeft een aantal jaren de schijn op kunnen houden.
    Een slechter moment kan je niet kiezen, sorry, maar deze Verbeek is geen knip voor de neus waard.

    Verder ben ik en velen met mij totaal ontevreden hoe weinig punten FC Twente heeft behaald onder Verbeek terwijl de man in kwestie hardop riep voor aanvang van de trainer s klus:
    FC Twente kan met dit materiaal ergens bovenin het rechter rijtje eindigen in de eredivisie.

  9. #7208
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Vak P = wel sooh ongeveer klaar met van Halst .

    Van Halst heft gefaald en onder Verbeek speelt FC Twente schijtbakkenvoetbal.


    Ik denk bij eventueel verlies morgen dat de rapen gaar zijn en de heren kunnen of moeten vertrekken.

  10. #7209
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Vak P = wel sooh ongeveer klaar met van Halst .

    Van Halst heft gefaald en onder Verbeek speelt FC Twente schijtbakkenvoetbal.


    Ik denk bij eventueel verlies morgen dat de rapen gaar zijn en de heren kunnen of moeten vertrekken.
    Nee hoor. Ze zitten de rit gewoon uit. En verliezen vanavond is onontkoombaar denk ik.......

  11. #7210
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    FC Twente begint spelersfonds of gaat club deels verkopen

    https://www.tubantia.nl/fc-twente/fc...open~a6358d8d/

    Nu zijn ze écht de weg kwijt. Hoe ga je interesse krijgen in participanten in een spelersfonds als je op een degradatieplaats staat met uitzicht op een faillissement. En wat mankeert je als je meent (een deel) van de club te kunnen verkopen als je op plek 17 bivakkeert met uitzicht op een faillissement en een totale schuld hebt van ca. 61 miljoen.

    Elke vorm van realiteitszin ontbreekt langzamerhand......

  12. The Following User Says Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    Fries (17 maart 2018)

  13. #7211
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.323
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Hey Radico wat doet Munsterman eigenlijk momenteel ( geen sneer ofzo), ben wel nieuwsgierig eigenlijk

  14. #7212
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fries Bekijk bericht
    Hey Radico wat doet Munsterman eigenlijk momenteel ( geen sneer ofzo), ben wel nieuwsgierig eigenlijk
    Geen idee. Hij heeft een BV in vergroening. Zijn zoon zit in de ICT en is onlangs failliet gegaan. Ik heb hem maanden geleden nog eens gezien in een auto. Hij rijdt nog steeds een Audi. Iets te groot voor wat hij voorstelt. Verder boeit het me ook maar matig wat er van hem geworden is.

  15. #7213
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Nee hoor. Ze zitten de rit gewoon uit. En verliezen vanavond is onontkoombaar denk ik.......
    Mijn idee:
    Bij verlies vrijwillig vertrek van beide heren. De choas kan niet slechter worden dan het nu =.

  16. #7214
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Mijn idee:
    Bij verlies vrijwillig vertrek van beide heren. De choas kan niet slechter worden dan het nu =.
    Op zich ben ik dat niet oneens met je. Dieper dan dit gaat het dal voor de komende 7 wedstrijden niet worden. Maar het lost ook niets op. Dus laat ze maar mooi zitten. Met name Van Halst mag zich dit persoonlijk aantrekken, dus zit hij de rit ook maar uit.

    Mijn vertrouwen in Verbeek is gelijk aan nul, helemaal na zijn achterlijke uitspraken van gisteren. Maar laat hem ook maar zitten. Als we na deze 7 wedstrijden überhaupt nog een trainer nodig hebben lost zich dat ook wel weer op.

  17. #7215
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Verbeek ziet geen verband tussen ( zijn) theorie en de dagelijkse praktijk.
    De man heeft totaal geen weet wat er speelt, hij doet maar wat.
    Ik denk dat alles wat hem gezegd wordt bij FC Twente over FC Twente hem het ene oor ingaat en het andere oor er weer uitgaat.
    Van mij mag tie echt na verlies vanavond op eigen houtje opstappen, laat de hulp trainers het seizoen maar af maken, zie ik meer lijfsbehoud in eerlijk gezegd.

  18. #7216
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    55
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    FC Twente staat helemaal alleen

    Column | Columnist Sjoerd Mossou over waarom niemand een traan zou laten om een degradatie van FC Twente. 'Vrijwel elke Nederlandse club is in de afgelopen tien jaar benadeeld door de streken van FC Twente.'

    Sjoerd Mossou 21-03-18, 08:08 Laatste update: 08:10

    Jan Smit, de voorzitter van de KNVB, zei laatst nog dat hij ‘geen traan zou laten als FC Twente degradeert’. Dat was niet per se overdrachtelijk bedoeld, want de Tukkers staan laatste. Degradatie is een heel reëel scenario.






    De aanwezigheid van Gertjan Verbeek helpt ook niet echt, de be*roepsmop*per*kont die iedereen schaamteloos de maat blijft nemen, van scheidsrechters tot tegenstanders en col*le*ga-trai*ners.



    De uitspraak van Smit in de Telegraaf was niet erg verstandig, absurd zelfs voor iemand in zijn functie, maar van de andere kant: Smit zei wat bijna iedereen in het Nederlandse voetbal denkt, maar vrijwel niemand hardop durft te zeggen.

    Technisch directeuren, bestuurders, trainers in de eredivisie; haast niemand zou een traan laten om een degradatie van FC Twente.

    PEC Zwolle had Danny Holla afgelopen voorjaar graag langer willen houden, maar Danny Holla ging naar FC Twente, want die boden tienduizenden euro’s meer salaris. Willem II en NAC wilden allebei Tom Boere graag hebben, de topscorer van de Jupiler League, maar FC Twente bood beduidend meer, dus dat verhaal hield snel op.


    Adam Maher? FC Utrecht dacht hem wel zo’n beetje binnen te hebben, maar de vijfvoudig international ging naar FC Twente, want die hadden blijkbaar nog wat ruimte in de begroting, ondanks tientallen miljoenen euro’s schuld. En toen alle eredivisieclubs dit seizoen vergaderden over aanscherping van de licentiereglementen, was er één club die bezwaar maakte in Zeist. Geloof het of niet: FC Twente.


    De aanwezigheid van Gertjan Verbeek helpt ook niet echt, de beroepsmopperkont die iedereen schaamteloos de maat blijft nemen, van scheidsrechters tot tegenstanders en collega-trainers. (Persoonlijk moet ik daar best vaak om grinniken, of schaterlachen, maar ik schijn een uitzondering te zijn.)






    Hulde en van harte nog, maar dan niet raar opkijken als de rest van het schoolplein je de rug toekeert.



    Maar de ware kiem ligt natuurlijk in het verleden. In het nooit vertoonde bedrog dat FC Twente pleegde in het tijdperk Joop Munsterman/Aldo van der Laan - en de manier waarop het daar nog mee weg kwam ook, huilebalkend over een zogenaamd ‘zeker faillissement’ bij degradatie. In plaats van grootmoedig het verlies te pakken in het voorjaar van 2016, werd het uiteindelijk gematst door de beroepscommissie van de KNVB.

    Hulde en van harte nog, maar dan niet raar opkijken als de rest van het schoolplein je de rug toekeert. Vrijwel elke Nederlandse club is in de afgelopen tien jaar benadeeld door de streken van FC Twente. De Graafschap degradeerde, anderen liepen Europees voetbal mis of zagen een speler voor hun neus weggekaapt, tot op de dag van vandaag.


    Zeker, de vormgevers van het bedrog zijn allang vertrokken. Groot is de waardering voor het hondstrouwe publiek. Niemand heeft iets tegen Tukkers in het algemeen, of tegen het historische voetbalbolwerk dat FC Twente onmiskenbaar is.

    Maar dat de club FC Twente nog steeds zo’n grote broek aan durft te trekken, dat het zo zelden ook maar een vleugje nederigheid toont. Dat Verbeek zelfs doodleuk durft te roepen dat Twente veel te zwaar is gestraft door de KNVB, en hardop klaagt over ‘werken met een lege portemonnee’. Het leidt ertoe dat FC Twente van niemand medelijden of clementie hoeft te verwachten. In de strijd tegen degradatie staat het helemaal alleen.

  19. The Following 13 Users Say Thank You to Laird For This Useful Post:

    Bernardo (21 maart 2018),DonK (21 maart 2018),Fries (21 maart 2018),Hidz (21 maart 2018),Johan C (21 maart 2018),Kinggerrard (21 maart 2018),KingKerrie (21 maart 2018),LFCMokum (21 maart 2018),Río (21 maart 2018),Sampdoria (21 maart 2018),Sam_Vitesse (21 maart 2018),viktor (21 maart 2018)

  20. #7217
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Kop, spijker.

  21. The Following 3 Users Say Thank You to DonK For This Useful Post:

    Fries (21 maart 2018),Johan C (21 maart 2018),Laird (21 maart 2018)

  22. #7218
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Het beste advies voor Sjoerd Mossou:\

    Stoppen met colums schrijven

  23. #7219
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Het beste advies voor Sjoerd Mossou:\

    Stoppen met colums schrijven
    De harde waarheid.

  24. The Following 3 Users Say Thank You to Sam_Vitesse For This Useful Post:

    Johan C (21 maart 2018),Keiser (21 maart 2018),Kinggerrard (21 maart 2018)

  25. #7220
    Kinggerrard's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 februari 2012
    Leeftijd
    38
    Berichten
    3.304
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    De harde waarheid.
    Onderstreept mooi de hele column van Sjoerd, een eenzame reactie die niet inhoudelijk is maar tegen alle anderen.

  26. #7221
    Jack's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 november 2010
    Berichten
    8.068
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    En toch mogen ze er van mij via de nacompetitie in blijven. Laat ze maar zweten, balanceren op het randje, maar niet erover. De Jupiler League in, betekent zo goed als zeker een faillissement. Dan hebben ze gewoon een acuut liquiditeitsprobleem. Ze zijn fout geweest, moeten op de blaren zitten, maar verder hoeft het voor mij niet te gaan.

  27. #7222
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack Bekijk bericht
    En toch mogen ze er van mij via de nacompetitie in blijven. Laat ze maar zweten, balanceren op het randje, maar niet erover. De Jupiler League in, betekent zo goed als zeker een faillissement. Dan hebben ze gewoon een acuut liquiditeitsprobleem. Ze zijn fout geweest, moeten op de blaren zitten, maar verder hoeft het voor mij niet te gaan.
    Ik sta er wat minder vergevingsgezind in. Het schaamteloze geroep van Verbeek helpt dan ook niet. Optyfen naar de Juup graag.

  28. The Following 6 Users Say Thank You to DonK For This Useful Post:

    Bernardo (21 maart 2018),Fries (21 maart 2018),Johan C (21 maart 2018),LFCMokum (21 maart 2018),Sam_Vitesse (21 maart 2018),viktor (21 maart 2018)

  29. #7223
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.323
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Ik denk toch dat ze er in de nacomp wel in blijven, of zien jullie Fortuna of Emmen in Enschede winnen?

  30. #7224
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonK Bekijk bericht
    Ik sta er wat minder vergevingsgezind in. Het schaamteloze geroep van Verbeek helpt dan ook niet. Optyfen naar de Juup graag.
    Alleen heeft een groot deel van de supporters daar verdomd weinig mee te maken. En ja, ze hebben massaal staan juichen bij de successen. Logisch, maar vragen hadden ze ook. Zeker de lokale krant Tubantia.

    Ik vind het erg naar om een andere club een degradatie toe te wensen. Omdat elke club supporters heeft.

  31. The Following 2 Users Say Thank You to DeTempel For This Useful Post:

    Jack (21 maart 2018),Radicofani (21 maart 2018)

  32. #7225
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    Alleen heeft een groot deel van de supporters daar verdomd weinig mee te maken. En ja, ze hebben massaal staan juichen bij de successen. Logisch, maar vragen hadden ze ook. Zeker de lokale krant Tubantia.

    Ik vind het erg naar om een andere club een degradatie toe te wensen. Omdat elke club supporters heeft.
    Dat klopt, en voor een Radico bijvoorbeeld zou ik het ook sneu vinden. Maar Sparta en die andere clubs laag op de ranglijst hebben natuurlijk ook supporters. Zoals de meesten die voetbal volgen ontwikkelen je voorkeuren gedurende een periode of een seizoen, de een heeft wel de gunfactor en de ander niet etc. Ik kan het ook anders stellen; wat gun ik het Sparta, NAC en Roda toch als ze dit jaar erin blijven.

  33. The Following User Says Thank You to DonK For This Useful Post:

    Radicofani (21 maart 2018)

  34. #7226
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Kan je het voor jezelf loslaten wanneer je supporter bent in deze situatie, dat = de kwestie.

    Ik wel, ik betreur wel de gang van zaken de laatste twee jaar, maar een kat in het nauw maakt rare sprongen.
    Zij die supporters, die met heel hun hart vast zitten aan FC Twente hebben het echt moeilijk, neem dat van mij aan.

  35. #7227
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonK Bekijk bericht
    Dat klopt, en voor een Radico bijvoorbeeld zou ik het ook sneu vinden. Maar Sparta en die andere clubs laag op de ranglijst hebben natuurlijk ook supporters. Zoals de meesten die voetbal volgen ontwikkelen je voorkeuren gedurende een periode of een seizoen, de een heeft wel de gunfactor en de ander niet etc. Ik kan het ook anders stellen; wat gun ik het Sparta, NAC en Roda toch als ze dit jaar erin blijven.
    Er is wel een duidelijk verschil aangezien ik geen voetbal volg maar mijn club. Met veel interesse in Ajax en redelijk het wel en wee van Feyenoord. En de rest interesseert me vrij weinig. Van de meeste noem ik geen drie spelers op in de basis.

    Dat je meer interesse hebt in sommige clubs en die het ook gunt, vind ik prima. Dat heb ik ook. Of zou het leuk vinden dat clubs promoveren. In mijn geval Den Bosch en MVV. Maar hopen dat een club, lees supporters, degradeert, vind ik als supporter erg naar. Dat zien we na 34 wedstrijden wel.
    Laatst gewijzigd door DeTempel; 21 maart 2018 om 12:42

  36. #7228
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    Er is wel een duidelijk verschil aangezien ik geen voetbal volg maar mijn club. Met veel interesse in Ajax en redelijk het wel en wee van Feyenoord. En de rest interesseert me vrij weinig. Van de meeste noem ik geen drie spelers op in de basis.

    Dat je meer interesse hebt in sommige clubs en die het ook gunt, vind ik prima. Dat heb ik ook. Of zou het leuk vinden dat clubs promoveren. In mijn geval Den Bosch en MVV. Maar hopen dat een club, lees supporters, degradeert, vind ik als supporter erg naar. Dat zien we na 34 wedstrijden wel.
    Dat mag. Ik snap je punt ook wel, maar ik ben het er ook weer niet helemaal mee eens. Er degradeert sowieso (minimaal) een club, en zijn dus sowieso supporters in mineur en teleurgesteld. Ofwel, daar hoef ik nou niet echt rekening mee te houden wanneer ik het heb over de gunfactor of juist niet van een club; ik draag de supporters van FC Twente niet een warmer hart toe dan die van pak um beet Sparta. Dus mijn voorkeur is gebaseerd op andere factoren. En dan 'gun' ik Twente een degradatie van harte toe, zoals ik ze toentertijd de titel ook van harte gunde (onwetend dat ik was)

  37. #7229
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonK Bekijk bericht
    Dat mag. Ik snap je punt ook wel, maar ik ben het er ook weer niet helemaal mee eens. Er degradeert sowieso (minimaal) een club, en zijn dus sowieso supporters in mineur en teleurgesteld. Ofwel, daar hoef ik nou niet echt rekening mee te houden wanneer ik het heb over de gunfactor of juist niet van een club; ik draag de supporters van FC Twente niet een warmer hart toe dan die van pak um beet Sparta. Dus mijn voorkeur is gebaseerd op andere factoren. En dan 'gun' ik Twente een degradatie van harte toe, zoals ik ze toentertijd de titel ook van harte gunde (onwetend dat ik was)
    Tot aan de behaalde title was alles in en op orde.
    Het seizoen erop hebben de heren leiding de fout begaan door eerst geld al uit te geven wat er (nog) niet was eer het binnen was op papier.
    Vanaf dat moment ging het ieder jaar schever indien je begrijpt wat ik bedoel.

  38. The Following User Says Thank You to Keiser For This Useful Post:

    Excellent (21 maart 2018)

  39. #7230
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Tot aan de behaalde title was alles in en op orde.
    Het seizoen erop hebben de heren leiding de fout begaan door eerst geld al uit te geven wat er (nog) niet was eer het binnen was op papier.
    Vanaf dat moment ging het ieder jaar schever indien je begrijpt wat ik bedoel.
    Haha. Ja Keiser. Ja. Zelfs na al die tijd, snap je er nog altijd geen kloot van.

  40. The Following User Says Thank You to Momus For This Useful Post:

    Johan C (21 maart 2018)

  41. #7231
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Kan je het voor jezelf loslaten wanneer je supporter bent in deze situatie, dat = de kwestie.

    Ik wel, ik betreur wel de gang van zaken de laatste twee jaar, maar een kat in het nauw maakt rare sprongen.
    Zij die supporters, die met heel hun hart vast zitten aan FC Twente hebben het echt moeilijk, neem dat van mij aan.
    Voor het eerst in degradatienood na decennialang en dan zeggen dat de fans van FC Twente het echt moeilijk hebben. Zal best, dat hebben alle fans van voetbalclubs het moeilijk als de club mee onderaan speelt.

    Maar van de andere kant heb ik iets van, stel je niet aan. Bij elke voetbalclub komt een mindere periode, maar ik als Roda JC Supporter, die hebben het pas zwaar de laatste jaren. Eerst het jaar in 2008 dat we ternauwernood op de laatste dag degradatie mis liepen door uit bij Feyenoord te winnen en daarna miraculeus te winnen na penalty's in Leeuwarden in de Play-offs.

    Toen kwam het tijdperk Harm van Veldhoven(die hield ons ook in de Eredivisie), hebben we voor Roda begrippen goede tijden gehad, met spelers als Vormer, Willem Janssen, Junker, Skoubo, De Fauw, Kah, Tyton om maar wat op te noemen, hebben gewoon een hele leuke tijd gehad, maar met het vertrek van Martin van Geel is destijds alles veranderd, toen o.a. de tiran Marcel van den Bunder het voor het zeggen kreeg ging het slechter, jaar in jaar uit zakte we op de ranglijst, hadden we nog de miraculeuze ontsnapping tegen Sparta door Fledderus in de laatste minuut. Maar seizoen erop, ik meen 2013-2014 degradeerden we naar Jupiler League voor het eerst, en ondanks dat we met meer geluk dan wijsheid nog in hetzelfde jaar wisten te promoveren was mooi meegenomen. Intussen had Wim Collard het roer overgenomen van Marcel van den Bunder na de degradatie en daar is het verval mee ingezet. Zeker nadat hij Ton Caanen met zijn mooie praatjes aanstelde als Technisch Directeur, die bijna 2 jaar zijn gang heeft mogen gaan. Het eerste jaar wisten we nog ternauwernood op de 14e plek te eindigen onder Kalezic, maar de werksituatie was onhoudbaar geworden tussen hem en Caanen. Het jaar op erop onder Anastasiou wederom een coach binnen halen waarvan hij het einde van het seizoen net niet wist te halen, met vaak slecht voetbal ontliepen we de degradatie, maar bleven we gelukkig nog erin omdat Huub Stevens het roer had overgenomen.

    En dan het huidige jaar, het voetbal lijkt alleen maar slechter te worden. Hebben we in tussen met Robert Molenaar en doodsaaie boerelul als trainer waar geen enkele emotie of leven in zit en intussen verlengen ze ook nog zijn contract omdat van Veldhoven voor rust kiest deze keer, ook geen meerdere versterkingen halen, maar 2 stuks om aanvallend het één en ander op te vangen, door het vertrek van Ananou werd dan uiteindelijk nog Banggaard gehuurd. Omdat meerdere spelers halen geen optie meer was en dat eerdere jaren ook niet had geholpen verder. Maar verder is het bij ons om te huilen en dat al jarenlang, murw zijn de supporters gebeukt.

    Maar wat ik wil zeggen dus is dat ze bij Twente niet zo moeten aanstellen na 1 jaar in de degradatiezone te moeten voetballen, wij zitten al jaren in dat schuitje en we komen er ook niet zo gauw weer uit. Dat is de tol die je nu éénmaal betaald van het wanbeleid dat er jaren is gevoerd. Alleen het verschil met de supporters is dat het bij ons rustig blijft, omdat de supporters murw gebeukt zijn zoals ik al aangaf. Al lange tijde is er geprobeerd Collard van de zetel af te krijgen, maar die was er met geen enkele mogelijkheid af te krijgen. Zoals het er nu uitziet stopt hij sowieso komende zomer.

    Maar ga me a.u.b. niet vertellen hoe zwaar jullie het hebben. Zeker na de prachtige jaren dat ook jullie ver boven jullie stand hebben geleefd en kampioen zijn geworden en als het een keertje minder gaat, niet mauwen.

  42. The Following User Says Thank You to Tuup For This Useful Post:

    Keiser (21 maart 2018)

  43. #7232
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tuup Bekijk bericht
    Voor het eerst in degradatienood na decennialang en dan zeggen dat de fans van FC Twente het echt moeilijk hebben. Zal best, dat hebben alle fans van voetbalclubs het moeilijk als de club mee onderaan speelt.

    Maar van de andere kant heb ik iets van, stel je niet aan. Bij elke voetbalclub komt een mindere periode, maar ik als Roda JC Supporter, die hebben het pas zwaar de laatste jaren. Eerst het jaar in 2008 dat we ternauwernood op de laatste dag degradatie mis liepen door uit bij Feyenoord te winnen en daarna miraculeus te winnen na penalty's in Leeuwarden in de Play-offs.

    Toen kwam het tijdperk Harm van Veldhoven(die hield ons ook in de Eredivisie), hebben we voor Roda begrippen goede tijden gehad, met spelers als Vormer, Willem Janssen, Junker, Skoubo, De Fauw, Kah, Tyton om maar wat op te noemen, hebben gewoon een hele leuke tijd gehad, maar met het vertrek van Martin van Geel is destijds alles veranderd, toen o.a. de tiran Marcel van den Bunder het voor het zeggen kreeg ging het slechter, jaar in jaar uit zakte we op de ranglijst, hadden we nog de miraculeuze ontsnapping tegen Sparta door Fledderus in de laatste minuut. Maar seizoen erop, ik meen 2013-2014 degradeerden we naar Jupiler League voor het eerst, en ondanks dat we met meer geluk dan wijsheid nog in hetzelfde jaar wisten te promoveren was mooi meegenomen. Intussen had Wim Collard het roer overgenomen van Marcel van den Bunder na de degradatie en daar is het verval mee ingezet. Zeker nadat hij Ton Caanen met zijn mooie praatjes aanstelde als Technisch Directeur, die bijna 2 jaar zijn gang heeft mogen gaan. Het eerste jaar wisten we nog ternauwernood op de 14e plek te eindigen onder Kalezic, maar de werksituatie was onhoudbaar geworden tussen hem en Caanen. Het jaar op erop onder Anastasiou wederom een coach binnen halen waarvan hij het einde van het seizoen net niet wist te halen, met vaak slecht voetbal ontliepen we de degradatie, maar bleven we gelukkig nog erin omdat Huub Stevens het roer had overgenomen.

    En dan het huidige jaar, het voetbal lijkt alleen maar slechter te worden. Hebben we in tussen met Robert Molenaar en doodsaaie boerelul als trainer waar geen enkele emotie of leven in zit en intussen verlengen ze ook nog zijn contract omdat van Veldhoven voor rust kiest deze keer, ook geen meerdere versterkingen halen, maar 2 stuks om aanvallend het één en ander op te vangen, door het vertrek van Ananou werd dan uiteindelijk nog Banggaard gehuurd. Omdat meerdere spelers halen geen optie meer was en dat eerdere jaren ook niet had geholpen verder. Maar verder is het bij ons om te huilen en dat al jarenlang, murw zijn de supporters gebeukt.

    Maar wat ik wil zeggen dus is dat ze bij Twente niet zo moeten aanstellen na 1 jaar in de degradatiezone te moeten voetballen, wij zitten al jaren in dat schuitje en we komen er ook niet zo gauw weer uit. Dat is de tol die je nu éénmaal betaald van het wanbeleid dat er jaren is gevoerd. Alleen het verschil met de supporters is dat het bij ons rustig blijft, omdat de supporters murw gebeukt zijn zoals ik al aangaf. Al lange tijde is er geprobeerd Collard van de zetel af te krijgen, maar die was er met geen enkele mogelijkheid af te krijgen. Zoals het er nu uitziet stopt hij sowieso komende zomer.

    Maar ga me a.u.b. niet vertellen hoe zwaar jullie het hebben. Zeker na de prachtige jaren dat ook jullie ver boven jullie stand hebben geleefd en kampioen zijn geworden en als het een keertje minder gaat, niet mauwen.
    Degradatie zal faillissement beteken voor Twente. Redelijk onvergelijkbaar met Roda dus.

  44. #7233
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Ik geloof niet dat er veel Twente supporters zijn die een faillissement als gevolg van een komende degradatie gebruiken, of misbruiken, om een degradatie te vergoelijken of nog erger dan dat, te willen voorkomen. Als het gevolg van dit rampseizoen een degradatie is, is dat zo. Als het gevolg daarvan is dat de club verdwijnt, dan is dat ook zo. Twente kan en mag geen uitzondering zijn t.o.v. andere clubs die iets vergelijkbaars is overkomen. Toch is het zo simpel stellen van dit gegeven ook tevens een hele zware feitelijkheid van de situatie.

    De stelling dat FC Twente zichzelf in deze ellende heeft gebracht is op zich juist. Feitelijk is daar weinig tegen in te brengen. Alleen zou je kunnen stellen dat de groep personen die dat gedaan hebben en er voor verantwoordelijk waren een kleine beperkte club was die het verpest heeft voor de rest. Die kleine groep mensen komen er mooi mee weg. Ze zijn het "gestolen" geld van de club kwijt en zijn geroyeerd door de KNVB en de club, maar verder lopen ze nog vrij rond. Het huidige management team heeft daar niets meer mee te maken. In hoeverre we het huidige management moeten straffen voor die fouten is een discussie die we maar beter niet kunnen beginnen. Het "anti FC Twente" sentiment is domweg te groot om daar überhaupt zinvol over de kunnen discussiëren. Ik zelf begin er ook maar niet aan. Wel richt ik mij op het huidige management als het gaat om de resultaten van dit seizoen. En die zijn de slechtste ooit uit de geschiedenis van de club. En mijn woede en kritiek richt zich daar dan ook op. En verwijzen naar dit seizoen als een gevolg van al die gebeurtenissen accepteer ik niet. De beleidsplannen van de afgelopen jaren waren er op gericht om schoon schip te maken, de jaren onder Munsterman te ontgroeien en FC Twente te behouden voor het betaald voetbal. Dat laatste lijkt amper haalbaar.........

    Waar ik wel een probleem mee heb is het anti sentiment tegen de FC Twente supporters. Dat zijn mensen die honderden euro's in hun liefde, hun hobby, hun hoe je het ook noemen wilt stoppen en daar ook al jaren het chagrijn van hebben. In zekere zijn zijn al die supporters slachtoffer van de jaren onder Munsterman. Hun werd ook een worst voorgehouden door dat zelfingenomen pedante klootzakje Munsterman. Hen kan je dat niet kwalijk nemen. Er waren zeker in de beginjaren maar heel weinig aanwijzingen dat dit gewoon weg niet kon. Helaas herinneren zich maar weinigen de kritische kanttekeningen van o.a. de TC Tubantia en Fardau Wagenaar, journalist van o.a. TV Oost die door haar kritiek zelfs een "stadionverbod" heeft gehad van FC Twente (bij monde van Munsterman) en zelfs de kritiek op Munsterman vanuit vak-P. Munsterman was zo geslepen dat hij zelfs een oud-voorzitter van vak-P stadionmanager maakte om zo ook de supportersvereniging voor zich te winnen en in te palmen. Iets wat niet gepruimd werd door vak-P. Deze persoon was van de een op andere dag van ere-lid persona non grata geworden.... Google er maar op, "stadionmanager FC Twente Porcu vak-P Munsterman". (Deze naam komt later ook terug in een rechtzaak over gelekte informatie over het beroemde geheime Doyen aanhangsel, hij zou het lek zijn) Vak-P was in die tijd zeer kritisch op Munsterman. Her verenigingsblad "P-Talk" uit die tijd stond er vol mee. En nu zullen velen wijzen naar vak-P als groep die het e.e.a. heeft gedaan de laatste jaren. Mensen, ik praat het niet goed, maar er zijn toch voldoende "enge" verhalen van supportersgroepen die het verstieren voor anderen. Daar is vak-P in Nederland echt geen uitzondering op. De "harde kernen" van Groningen, FC Utrecht, Feyenoord en Ajax kunnen er ook wat van. (Als ik groepen vergeten ben en die voelen zich aangesproken, mijn excuses, ik kan niet alles benoemen)

    Pikken we er dan het detail uit van de inval in het supportershome en de gevolgen daarvan, tsja.... niet slim. Maar is vak-P daar dan ook weer de uitzondering? Ik denk het niet. Een snelle zoektocht op google brengt al snel een bijna gelijk verhaal over Den Bosch en het drugsgebruik in het supportershome (2017), of een onderzoek van de KNVB onder alle supportersgroepen en drugsgebruik. Of de toestanden bij de supporter van ADO. (2010) Ik denk dat drugs en supporters(geweld) beslist niet FC Twente gerelateerd is maar algemeen voetbal gerelateerd. Sterker, ik denk dat drugsgebruik de laatste jaren een enorm maatschappelijk probleem is wat beslist te linken is aan voetbal en supportersgeweld, maar niet exclusief voetbal en supportersgerelateerd is.

    Dan gelijk ook maar even kort naar het vak-P en de brommerclub verhalen. Dat er enkele gasten rondlopen met een hesje van een brommerclub ga ik niet ontkennen. Een er van ken ik persoonlijk en die gast is al langer lid van vak-P dan dat hij ooit van die brommerclub gehoord heeft. Niemand, ik zeg niemand, van het bestuur, van de beleidsbepalers of van enige commissie binnen vak-P is verdachte van drugshandel in het algemeen of handel in het supporthome in het bijzonder. Tegen deze personen is geen vervolging ingesteld en wordt geen vervolging ingesteld. Ook hier kan je zeggen; je kan niet een supportvereniging van 2500 mensen ophangen aan de daden van enkelen. En ook hier geldt dat dit niet FC Twente gerelateerd is. Open je ogen, zoek even op google en je vind diverse namen van personen uit supportersgroepen uit de 2 grote steden die in verband gebracht worden met zware criminaliteit. Praat ik het goed? Neen, maar ik vraag enkel om alles in het juiste perspectief te zien.

    Ik merk dat velen zich een mening vormen over FC Twente op basis van nieuws wat is blijven hangen. Ik snap de boosheid, ik snap deels ook het anti sentiment. Maar als je je wat verdiept in de zaken kom je veel feiten tegen waar het huidige management en met name de supporters volledig buiten staan. Er staat sinds een paar jaar een club die er een streep onder wil zetten. Hoe moeilijk dat ook is om los te zien van het verleden, dat probeert de club echt. Men heeft geen idee hoeveel rotte appels al verdwenen zijn en wat voor een onvoorstelbare hoeveelheid werk er al verzet is binnen de club. Om even terug te gaan naar een paar jaar geleden: De KNVB had alle redenen om de licentie in te trekken, maar heeft dat via de bezwaarcommissie om redenen niet gedaan. Dat velen dit als onrecht ervaren snap ik maar deels. De straf van toen was simpel, licentie intrekken en weg met de club, of licentie behouden en verder gaan. De KNVB koos voor een maatregel die juridisch niet vol te houden was. FC Twente de licentie ontnemen en tegelijkertijd een nieuwe licentie geven om in de JP te starten kon niet. Daar voorzagen de reglementen domweg niet in. De KNVB wilde een club straffen omdat ze dingen deden die niet konden op een wijze die juridisch zelf niet kon. Zo simpel is het........ Dat kan je als onrecht zien maar ik zie het vooral als een incompetente actie van de KNVB. Daar hadden we dan mazzel mee in zekere zin. Als dat laatste al te linken is aan het anti sentiment tegen FC Twente, dan zou dat de conclusie rechtvaardigen dat met een degradatie van FC Twente mogelijk het anti sentiment wat milder zal gaan worden. Ik hoop het maar betwijfel het........

    Als laatste, ik geloof niet dat ik veel vrienden zal maken hier op het forum met dit betoog. Twente moet branden, Twente zal branden, tot in de eeuwigheid en tot in de hel. Dat is het sentiment in Nederland buiten de regio Twente. Dat "mijn club" mogelijk ter ziele gaat is een pijn die ik zelf wel draag. Ik was er bij toen we met 2 man en een paardenkop naar Fortuna uit gingen (en ook daar verloren). Ik was er bij toen we in 2001 de beker wonnen van het grote PSV. Ik was er bij in de jaren rond het kampioenschap, en ik ben er bij nu het allemaal mis dreigt te gaan. Ik noem mijzelf een kritische supporter, ik noem mijzelf een échte supporter. Ik was er bij toen het goed ging en ik ben er bij nu het dreigt mis te gaan. En als het mis gaat en we degraderen en spelen in de JP, dan ben ik er ook bij. En degraderen we en verdwijnen we uit het betaald voetbal, dan ben ik nog steeds supporter. Alleen dan van een stuk geschiedenis.........
    Laatst gewijzigd door Radicofani; 21 maart 2018 om 14:40

  45. The Following 3 Users Say Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    DeTempel (22 maart 2018),Jack (21 maart 2018),Keiser (21 maart 2018)

  46. #7234
    Barney Army Tuup's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 januari 2016
    Locatie
    Mijnstreek Oost
    Berichten
    694
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Degradatie zal faillissement beteken voor Twente. Redelijk onvergelijkbaar met Roda dus.
    Niet helemaal juist, als destijds Frits Schrouff niet alle aandelen had overgenomen, dan waren we er nu niet meer.

  47. #7235
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    28
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Ach, dat gehaat op Twente is in mijn ogen een beetje populistisch. De enige reden dat ik hoop dat jullie direct eruit vliegen is omdat dat betekent dat mijn club ( voorlopig ) veilig is Maar verder, de club heeft er zeker een grote zooi van gemaakt, maar ik hoop echt wel dat jullie het financieel gewoon redden en niet failliet gaan. Twente is méér dan die paar malloten die de club om zeep hebben geholpen. Veel succes in ieder geval

  48. The Following User Says Thank You to Miln For This Useful Post:

    Keiser (21 maart 2018)

  49. #7236
    Kinggerrard's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 februari 2012
    Leeftijd
    38
    Berichten
    3.304
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Als ze nu gewoon stoppen met You'll Never Walk Alone te verkrachten, zijn we al een heel eind.

  50. The Following 5 Users Say Thank You to Kinggerrard For This Useful Post:

    Johan C (21 maart 2018),marcel013 (21 maart 2018),Miln (21 maart 2018),Sam_Vitesse (21 maart 2018),WiseGuy1897 (26 maart 2018)

  51. #7237
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Haha. Ja Keiser. Ja. Zelfs na al die tijd, snap je er nog altijd geen kloot van.
    Waarom wil je steeds al die aandacht?
    Ik schrijf niks verkeerds.

  52. #7238
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kinggerrard Bekijk bericht
    Als ze nu gewoon stoppen met You'll Never Walk Alone te verkrachten, zijn we al een heel eind.
    Wat = er mis om een aankomst/aanmoedigings liedje te draaien/afspelen dat vrij = om te beluisteren.

  53. #7239
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard




  54. The Following 3 Users Say Thank You to Sam_Vitesse For This Useful Post:

    Hidz (21 maart 2018),Johan C (21 maart 2018)

  55. #7240
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    [QUOTE=Sam;
    [/QUOTE]


  56. #7241
    Chief
    Guest

    Standaard

    Degradatie van Twente zou gewoon het ultieme ''wie kaatst kan de bal verwachten'' moment zijn. De column van Mossou is echt 100% treffend. Erg sneu voor de gewone Twente fan zoals Radiciofani, maar als club zou het gewoon totaal terecht zijn. Jaren onterecht boven de stand geleefd, gruwelijk gematst met de degradatie die had moeten volgen in 2016 en nu sportief door eigen schuld aan de rand van de afgrond. Dan is het ook gewoon een keer klaar. Denk dat er veel leedvermaak gaat zijn over de club, maar heus niet richting de supporters. Al waren zij de afgelopen jaren ook lang niet altijd even aardig richting andere supporters, zie hierboven. Overigens hoeft een degradatie niet altijd een ramp te wezen. Twente lijkt sowieso vergeten wie ze echt zijn en waar hun fundament in al hun jaren op was gebouwd. Misschien keert er bij degradatie weer realiteitsbesef terug. Overigens verwacht ik dat ze geen laatste worden, omdat Sparta en Roda gewoon nog zwakker ogen. Al speelt er nu misschien meer mee dan alleen leuk materiaal hebben, we gaan het zien.

  57. #7242
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Degradatie van Twente zou gewoon het ultieme ''wie kaatst kan de bal verwachten'' moment zijn. De column van Mossou is echt 100% treffend. Erg sneu voor de gewone Twente fan zoals Radiciofani, maar als club zou het gewoon totaal terecht zijn. Jaren onterecht boven de stand geleefd, gruwelijk gematst met de degradatie die had moeten volgen in 2016 en nu sportief door eigen schuld aan de rand van de afgrond. Dan is het ook gewoon een keer klaar. Denk dat er veel leedvermaak gaat zijn over de club, maar heus niet richting de supporters. Al waren zij de afgelopen jaren ook lang niet altijd even aardig richting andere supporters, zie hierboven. Overigens hoeft een degradatie niet altijd een ramp te wezen. Twente lijkt sowieso vergeten wie ze echt zijn en waar hun fundament in al hun jaren op was gebouwd. Misschien keert er bij degradatie weer realiteitsbesef terug. Overigens verwacht ik dat ze geen laatste worden, omdat Sparta en Roda gewoon nog zwakker ogen. Al speelt er nu misschien meer mee dan alleen leuk materiaal hebben, we gaan het zien.
    Ik ben (oprecht) even benieuwd wat je daar mee bedoelt?

  58. #7243
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Ik ben (oprecht) even benieuwd wat je daar mee bedoelt?
    Twente kreeg een grootheidswaanzin die zijn weerga niet kent. Ze wilden Europa veroveren, gingen rare dingen doen. Twente is een leuke regioclub, maar het lijkt of de binding met die regio steeds minder wordt. Overigens kan jij daar beter over oordelen, maar het is wat ik als buitenstaander merk bij Twente.

  59. The Following User Says Thank You to Chief For This Useful Post:

    Radicofani (21 maart 2018)

  60. #7244
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.936
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeTempel Bekijk bericht
    Alleen heeft een groot deel van de supporters daar verdomd weinig mee te maken. En ja, ze hebben massaal staan juichen bij de successen. Logisch, maar vragen hadden ze ook. Zeker de lokale krant Tubantia.

    Ik vind het erg naar om een andere club een degradatie toe te wensen. Omdat elke club supporters heeft.
    Ook in het geval van de meeste Twente supporters zou degradatie niks meer dan karma zijn. Maar zie Twente zich (helaas) gewoon handhaven.

  61. #7245
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Ook in het geval van de meeste Twente supporters zou degradatie niks meer dan karma zijn. Maar zie Twente zich (helaas) gewoon handhaven.
    Ik krijg wel hoop van een geheime oefenpot vandaag in de Veste tegen Emmen. 4-0 winst. Maar over het algemeen ben ik minder positief.

Pagina 161 van 176 EersteEerste ... 61111151159160161162163171 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 3 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 3 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 09:57
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •