Pagina 1 van 176 1231151101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 7906

Discussie: Twente Nieuws

  1. #1
    Mikodinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 januari 2006
    Locatie
    Den Helder
    Leeftijd
    33
    Berichten
    6
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard Twente Nieuws

    Plaats hier Nieuws , Geruchten en Transfers.,


    Vanmiddag 17.00 Presenteert fc twente haar nieuwe technische staf voor volgend seizoen

    FC Twente heeft het contract van Bas Sibum met één seizoen verlengd. Het contract van de talentvolle middenvelder loopt nu in de zomer van 2007 af. In de zomer van 2003 verruilde Sibum Emmen voor een verblijf bij de Tukkers. Beide partijen zijn tevreden over de langere verbintenis.

    “Ik had al een paar keer met de clubleiding gesproken, het is voor iedereen een drukke periode vandaar dat er wat tijd overheen ging voordat we weer rond de tafel zaten. Ik wilde zelf graag bij FC Twente blijven en dan is het natuurlijk erg prettig om te horen dat de club zelf ook verder wil,” aldus Sibum op de website van Twente.

    “Twente is een hele mooie club om voor te spelen en dus ben ik blij dat we er uit gekomen zijn. Eén jaar lijkt voor de buitenwereld misschien kort, maar in een jaar kan er veel gebeuren. Daarna zien we dan wel weer verder hoe de zaken ervoor staan.”


    Zojuist hebben Fred Rutten en Rene Eijkelkamp een contract getekend bij FC Twente. Het trainersduo is de komende drie seizoenen te zien in Enschede. Fred Rutten wordt hoofdcoach en Eijkelkamp zal de assistent-taak voor zijn hoede nemen.

    Rutten was van het seizoen 1999 tot aan 2001 al trainer bij de Tukkers, waarmee hij de winst van de beker als grootste succes zag. “Toen FC Twente mij voor als hoofdcoach wou hebben hoefde ik niet lang na te denken”, aldus de huidige assistent-trainer van PSV. “Ik kom hier om aanvallend voetbal te spelen, daar waar de supporters voor naar het stadion komen”, gaf Rutten als streefbeeld aan.

    Eijkelkamp drukte zich vrij tevreden uit over zijn aankomende assistent-rol. “Voor mij maakt het niet zoveel uit wie straks het laatste woord heeft. We zullen samen de beslissingen maken”.
    Laatst gewijzigd door Spoon; 28 maart 2006 om 19:29 Reden: Berichten samengevoegd!

  2. #2

    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Met Rutten, Eijkelkamp en Cziommer Europa in!!!

  3. #3

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Met Rutten en Eijkelkamp oke,maar Cziommer kun je uit je hoofd zetten,die gaat wel naar AZ.
    Zou het een goede zaak vinden als Lucius komt,op het twenteforum wordt ook de naam van Aissati (huren) genoemd.

  4. #4
    Roel's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Hoogeveeen
    Leeftijd
    32
    Berichten
    25
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Aissati zal denk ik bij PSV blijven en Lucius zou een goede speler zijn maar k weet niet of hij wil zou ook naar Feyenoord kunnen.

  5. #5

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Verder is Twente bezig met Ali Boussaboun van Feyenoord (volgens de geruchten) , schijnt er van Aissatti niks van waar te zijn.Zal Peter Niemeyer voor een paar miljoen (denk aan 2,2½) naar Duitsland (Bayer Leverkussen) gaan en zou er contact zijn geweest tussen Twente en Jerrel Hasselbaink,maar die had er niet echt veel belangstelling in.Is toch voor gesprek in Enschede geweest.

    Niet mijn woorden,aar de speculaties in Enschede en omstreken.

  6. #6
    tops's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juni 2006
    Locatie
    Hengelo
    Berichten
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Fc Twente is zo goed als rond met Cees Paauwe hij keert terug naar enschede om de strijd met boschker aan te gaan!..
    Ik denk goede keus van twente publiekslieveling terug in enschede!

  7. #7
    Reckless's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 april 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Leeftijd
    34
    Berichten
    355
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    FC Twente bijna rond met Aissati

    Ismaël Aissati speelt komend seizoen vrijwel zeker voor FC Twente. De 17-jarige aanvaller van PSV wordt één seizoen verhuurd om verder te rijpen. Één dezer dagen hopen beide clubs de onderhandelingen af te ronden.

    Wanneer Aissati daadwerkelijk wordt verhuurd aan FC Twente, dan treft hij daar Fred Rutten en René Eijkelkamp. Beiden waren het afgelopen seizoen nog werkzaam in Eindhoven. Bij de huurovereenkomst is geen koopoptie opgenomen, omdat PSV de creatieve middenvelder slechts wenst te verhuren.

    Aissati kende het afgelopen seizoen een stormachtige ontwikkeling. De Marrokaan debuteerde in de hoofdmacht van PSV en manifesteerde zich bovendien in de Champions League. Bovendien had Aissati een belangrijk aandeel in de Europese titel die deze zomer werd bemachtigd door Jong Oranje.

  8. #8
    Martijn_PSV's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juni 2006
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Ik zou het een goede keuze vinden van PSV om hem te verhuren.
    Aissati moet spelen om door te ontwikkelen. Bij PSV zou hij dit seizoen waarschijnlijk niet veel spelen. Bij Twente zal hij waarschijnlijk wel spelen

  9. #9

    Aangemeld
    15 mei 2006
    Berichten
    287
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Als Twente echt vooruit wil moeten ze geen spelers voor een jaar huren.Aissatti is daarentegen wel een hele goede voor Twente.

  10. #10
    Reckless's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 april 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Leeftijd
    34
    Berichten
    355
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Selectie FC Twente

    1. Sander Boschker
    2. Robbie Wielaert
    3. Peter Niemeyer
    4. Ramon Zomer
    5. Arnar Vidarsson
    6. Wout Brama
    7. Sharbel Touma
    8. Kennedy Bakircioglu
    9. Blaise N´kufo
    10. Antolie Gerk
    11. Dimitri Shoukov
    12. Jeroen Heubach
    13. Resit Schuurman
    14. Cees Pauwe
    15. Otman Bakkal
    16. Rahim Ouedraogo
    17. Guilherme Afonso
    18. Bas Sibum
    19. Giorgo Gakhokidze
    20. Niels Wellenberg
    21. Patrick Gerritsen
    22. Karim El Ahmadi

  11. #11
    Het is een cliché.. Lucky_Luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 juli 2006
    Berichten
    218
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    UEFA Cup levert Twente reis naar Estland op

    In de tweede kwalificatieronde van het UEFA Cuptoernooi stuit FC Twente op Levadia Tallin uit Estland. Op 10 augustus starten de Tukkers met een thuiswedstrijd. De return wordt gespeeld op 24 augustus.
    Levadia is momenteel koploper in Estland met een voorsprong van twaalf punten. De ploeg speelt in de UEFA Cup doordat het vorig seizoen de beker veroverde. De selectie bestaat uit veel spelers uit eigen land, aangevuld met een aantal Litouwers en een Rus. Indrek Zelinski is de grote man van de ploeg. Hij speelde 101 interlands voor Estland.

    Twente bereikte de tweede kwalificatieronde door als winnaar uit de strijd te komen in de dubbele confrontatie met Kalmar FF in het kader van de Intertoto Cup. Twente verloor de uitwedstrijd met 1-0, maar won thuis met 3-1 en veroverde daardoor een plaats in het UEFA Cuptoernooi.

  12. #12
    Yellow Army Promotions BerryRKC's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 juli 2006
    Locatie
    Elshout! BRABANT!!
    Leeftijd
    34
    Berichten
    53
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Twente haalt de uefa cup wel.. twente heeft de kracht en sfeer in het stadion dat ze dat wel halen!

  13. #13
    #10 EE-Side's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juli 2006
    Locatie
    Elshout
    Leeftijd
    31
    Berichten
    73
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard Twente blijft steken op 1-1

    FC Twente heeft in de race om een toegangsticket voor de UEFA-beker gelijkgespeeld tegen het Estse FC Levadia. In eigen stadion bleven de Tukkers steken op 1-1. Levadia nam voor rust een voorsprong door een goal van Andrejev. Tien minuten na de pauze maakte Heubach uit een vrije trap gelijk. FC Twente speelt over twee weken de return in Tallinn, de hoofdstad van Estland. De winnaar van de dubbele ontmoeting plaatst zich voor de eerste ronde van de UEFA-beker.

    Twente begon zwak aan het duel. De ploeg van trainer Fred Rutten wilde de Esten vroeg storen en druk zetten op de tegenstander. Van die voornemens kwam niets terecht. Levadia nam zelf brutaal de leiding en verschafte zich door die goal in een uitwedstrijd een uitstekende uitgangspositie om zich te plaatsen voor de UEFA-beker.

    Doelman Sander Boschker was ondanks het povere gelijkspel niet onder de indruk van Levadia. "Ik denk dat wij de beste ploeg hebben en ik ben dan ook niet bang voor de wedstrijd in Tallinn. Ik zou niet weten waarom wij daar niet kunnen scoren. Daar moeten we in ieder geval het vertrouwen in hebben, anders kunnen we net zo goed niet gaan."

    Trainer Rutten sprak van een ondermaatse prestatie. "We hebben internationaal gezien gewoon een slechte beurt gemaakt. Er zijn ook geen excuses voor. Het was gezapig, het tempo was te laag. Als je op die manier speelt, win je nooit een wedstrijd. Nu moeten we scoren in de uitwedstrijd om nog een ronde verder te kunnen komen. Dat is jammer, want we zaten vol met goede bedoelingen. Die kwamen er alleen niet uit."

    In de tweede helft speelde Twente iets beter dan voor de pauze. De ploeg voetbalde, mede door een dubbele wissel, ineens met een stuk meer zelfvertrouwen. Al in de 55e minuut maakte Jeroen Heubach de gelijkmaker door een vrije trap mooi achter doelman Artur Kotenko te schieten. Ook daarna kreeg de thuisploeg in een redelijk gevuld stadion nog genoeg kansen om als winnaar van het veld te stappen.

    "We moeten ons vasthouden aan de tweede helft", aldus Boschker. "Daarin hebben we het aardig rechtgezet en hebben we mogelijkheden gehad om te winnen. Het was zeker geen onderschatting. Ik denk dat we voor rust last hadden van spanning. Dat is raar want ik denk dat ons elftal over de betere voetballers beschikt. We moeten het over twee weken gewoon afmaken."


    Laatst gewijzigd door EE-Side; 11 augustus 2006 om 10:59

  14. #14
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Ondermaatse prestatie? Ja , meer een vette onderschatting.
    Of groeit het clubvoetbal in de voormalige Sovjet republiek internationaal elk jaar harder en/of daalt ons Hollandse clubniveau steeds meer naar beneden?
    Toch hoop, verwacht en wens ik FC Twente een uitoverwinning toe !

  15. #15
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Twente is uitgeschakeld in de Uefa Cup na een blamage in Estland. Het werd 1-0 voor Levadia Tallinn door een vrije trap.

    Wat een mongolen zijn het ook. Ik zou me diep schamen als Tukker!

  16. #16
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Ik schaam me ook een klein beetje.. Maar ze winnen wel van PSV en niet van zo'n piele clubje.. Achjah, tegen topclubs zijn ze goed en tegen slechtere clubs verliezen of gelijk
    Laatst gewijzigd door TwenteTom; 30 augustus 2006 om 16:15

  17. #17
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.043
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Ik denk dat PSV Aissati niet kwijtwil
    Ik denk dat je reageert op een bericht met een baard van hier tot Tokyo...

  18. #18
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Ik weet het, ik heb em al aangepast

  19. #19
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    FC Twente heeft de contracten met Wout Brama en Patrick Gerritsen opengebroken en met twee jaar verlengd tot medio 2010. Beide talenten komen voort uit de eigen jeugdopleiding en braken vorig seizoen door in de hoofdmacht.
    Brama was vorig seizoen onder zowel Rini Coolen als Jan van Staa onbetwist basisspeler. Dit seizoen is dit echter niet meer het geval onder de nieuwe leidinggevenden Fred Rutten en René Eijkelkamp. Desondanks heeft het duo veel vertrouwen in de 20-jarige middenvelder en zien zij in hem een belangrijke speler voor de komende jaren.

    Gerritsen brak ook vorig seizoen door, al was het iets later dan Brama. Desondanks kwam de rechtsbuiten tot 27 duels waarin hij een goede indruk maakte. De 19-jarige aanvaller komt ook dit seizoen regelmatig in actie, al is het niet meer als basisspeler maar voornamelijk als invaller.

  20. #20
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Patrick Gerritsen is de komende maanden niet inzetbaar voor FC Twente. De rechtsbuiten brak vanavond in een duel met Jong FC Twente zowel zijn kuit- als scheenbeen. Dit betekent dat hij zeker drie maanden is uitgeschakeld.
    Gerritsen verlengde eerder vandaag nog zijn contract in Enschede tot medio 2010. Het wegvallen van de pas 19-jarige aanvaller is een grote tegenvaller voor coach Fred Rutten, die veel vertrouwen in hem had.

  21. #21
    10TOTTI10's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.669
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Toch een groot talent, moet toch de nieuwe rechtsbuiten worden van Oranje. T zal moeilijk voor hem worden om er bovenop te komen.

  22. #22
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Ja jammer he. Is echt heel sneu voor hem.

  23. #23
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Niek Loohuis maakt in januari mogelijk al de overstap naar FC Twente. De middenvelder van BV Veendam staat nadrukkelijk in de belangstelling van de Tukkers, zo weet Het Dagblad van het Noorden te melden.
    De scouts van FC Twente kregen Loohuis al enkele weken geleden op het oog. Toen Veendam afgelopen vrijdag speelde tegen FC Eindhoven, waren de talentenspeurders uit Enschede er eigenlijk voor Marnix Kolder, maar ook Loohuis maakte opnieuw grote indruk.

    Het 20-jarige talent zelf ziet wel wat in een overgang naar de Eredivisieclub. Twente moet nog wel rond de tafel met zowel de speler als de club. Loohuis' zaakwaarnemer Henk Nienhuis heeft de belangstelling voor zijn cliënt inmiddels bevestigd.

  24. #24
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Twente mist Niemeyer tegen Excelsior
    FC Twente zal morgen zonder Peter Niemeyer aantreden in het competitieduel met Excelsior. De verdediger liep namelijk gisteren op de training een hamstringblessure op.

    “Er is een echo gemaakt en daar was te zien dat het geen verreking was. De komende dagen zullen uitwijzen hoe ernstig de blessure is. We hopen natuurlijk dat hij weer snel beschikbaar isâ€, aldus trainer Fred Rutten op de officiële website van de Tukkers.

    Rutten kan tegen de Rotterdammers tevens geen beroep doen op Niels Oude Kamphuis, Giorgi Gakhokidze, Karim El Ahmadi en Dmitri Shoukov.

  25. #25
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Twente heeft 4-1 gewonnen van Excelsior, de samenvatting is er nu op, ff kijken..
    Laatst gewijzigd door TwenteTom; 23 oktober 2006 om 10:29

  26. #26
    #10 EE-Side's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 juli 2006
    Locatie
    Elshout
    Leeftijd
    31
    Berichten
    73
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Twente heeft 4-0 gewonnen van Excelsior, de samenvatting is er nu op, ff kijken..
    Het is 4-1 vriend ben je eerder naar huis gegaan

  27. #27
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Weet ik, foutje, komt omdat ik thuiskwam, toen dacht ik: De wedstrijd is afgelopen, er gebeurt toch neits meer

  28. #28
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Peter Niemeyer mag rekenen op belangstelling van Tweede Bundesligaclub 1. FC Köln. Dit meldt de Duitse krant Express.

    De verdediger zou afgelopen dinsdag de bekerwedstrijd van FC Köln tegen Schalke 04 hebben bezocht met een afvaardiging van de thuisploeg en zijn zaakwaarnemer. Of Köln van plan zijn om Niemeyer al in de winterstop te halen, meldt de krant niet.

  29. #29
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Robbie Wielaert scoorde vanmiddag de 1-0 tegen NEC Nijmegen, uitgerekend zijn vorige werkgever. De verdediger speelt inmiddels bij FC Twente en gaf na afloop van het met 4-0 gewonnen duel toe dat hij niet wist hoe hij moest reageren na de goal.
    "Ik wist niet goed hoe ik moest reageren. Uitgebreid juichen leek me niet gepast. Een klein vuistje leek me meer dan voldoende", aldus de bescheiden Wielaert, die bij NEC doorbrak en jarenlang de status van boegbeeld had in Nijmegen.

  30. #30
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Middenvelder Karim El Ahmadi heeft een nieuw contract ondertekend bij FC Twente. De 21-jarige speler tekende tot medio 2009 bij, met een optie tot de zomer van 2011. Zijn oude contract liep dit seizoen af.

    El Ahmadi komt uit de jeugdopleiding van FC Twente en leek dit seizoen hard op weg een basisplaats te veroveren onder trainer Fred Rutten. De blessure in het UEFA Cupduel tegen Levadia Tallinn zette echter een streep door de rekening.
    Hij debuteerde in het seizoen 2003/2004 voor de Tukkers. In 34 duels wist hij eenmaal het net te vinden.

  31. #31
    bompie's schermafbeelding
    Aangemeld
    31 oktober 2006
    Berichten
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Heb vandaag vernomen dat Fc twente gesprekken heeft gevoerd met Diba,deze zou in winterstop komen.:worthy:

  32. #32
    Twente komt eraan! FCTBjorn's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 maart 2006
    Locatie
    Twente
    Leeftijd
    34
    Berichten
    2
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bompie Bekijk bericht
    Heb vandaag vernomen dat Fc twente gesprekken heeft gevoerd met Diba,deze zou in winterstop komen.:worthy:
    Heb je hier ook een bron voor?

  33. #33
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Andreas Granqvist staat bovenaan het verlanglijstje van FC Twente-coach Fred Rutten, zo meldt Johan Derksen in Voetbal Insite. De verdediger van Helsingborgs moet de opvolger worden van Peter Niemeyer, die met Duitse interesse schermt.
    Granqvist is inmiddels uitgegroeid tot Zweeds international nadat hij in januari van dit jaar zijn debuut maakte in het keurkorps. De pas 21-jarige mandekker wordt in eigen land gezien als een grote belofte voor de toekomst en werd eerder al in verband gebracht met PSV.

    Het contract van Granqvist loopt nog door tot medio 2008, waardoor FC Twente nog wel een flinke transfersom op de tafel moet brengen. Dit zal echter geen probleem zijn voor de Tukkers wanneer Niemeyer naar de Duitse Bundesliga vertrekt.

  34. #34
    Willem19888's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 september 2005
    Locatie
    'n Ham
    Leeftijd
    36
    Berichten
    147
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Twente speelt erg sterk de laatste weken, waar gaat dit eindigen, in het eigen huis zijn ze weer als ouderwets, en gisteren de 7-1 op Grunn, die mag er echt zijn.

    En die Zijler was ook zeer goed!

  35. #35
    Het is een cliché.. Lucky_Luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 juli 2006
    Berichten
    218
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem19888 Bekijk bericht
    Twente speelt erg sterk de laatste weken, waar gaat dit eindigen, in het eigen huis zijn ze weer als ouderwets, en gisteren de 7-1 op Grunn, die mag er echt zijn.

    En die Zijler was ook zeer goed!
    Inderdaad, Twente draait ontzettend goed, eigenlijk het hele seizoen al. Maar dat is niet geheel onlogisch, want als je het eens goed bekijkt, zie je dat Twente best wel een aardige selectie heeft. Achterin zijn ze sterk met natuurlijk Wielaert en Zomer, in de middenlinie hebben ze met Engelaar de nodige ervaring en tevens extra aanvallende impulsen en daarnaast de talentvolle Bakkel en meestal nog de wat defensievere, controlerende Sibum. En voorin heb je met de levensgevaarlijke en oersterke spits N'Kufo natuurlijk een fantastisch aanspeelpunt en zet daaromheen de technisch zeer goede Touma en de creatieve Bäkirchoglu, en je hebt een geweldige voorhoede. Daarom is het ook niet zo heel verwonderlijk dat Twente zo goed speelt de laatste weken. Nu is alleen de vraag of ze dit niveau ook de rest van het seizoen vol weten te houden, want dat is de zwakte van Twente; de selectie telt een stuk of 15 goede, Eredivisie-waardige spelers, maar daarna valt er een soort gat. De reservebank vind ik niet optimaal bezet. Dat er gisteren dan zo'n jonge jongen zo'n dergelijke prestatie neerzet is natuurlijk wel positief nieuws.

  36. #36
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Volgens NOS-analist Youri Mulder verkassen de Russen Kerzhakov en Ivan Taranov in de winter naar FC Twente. De twee zouden op aanraden van de Russische bondscoach Guus Hiddink naar Enschede gestuurd worden.
    Bij Twente is momenteel Fred Rutten de hoofdcoach. Vorig jaar was hij nog assistent van Hiddink bij PSV, waar hij goede contacten aan over heeft gehouden. Vooralsnog ontkent FC Twente dit bericht in alle windstreken, zo wist Mulder ook te melden.

    Ivan Taranov is een 20-jarige spits, die momenteel weinig aan de bak komt bij CSKA Moskou. Hiddink selecteerde hem afgelopen week voor het eerst voor het Russische nationale team. Om welke Kerzhakov het gaat is niet bekend.

    Bij Zenith St. Petersburg voetballen momenteel twee spelers met de naam Kerzhakov (broers). Een 20-jarige keeper genaamd Mikhail en een spits genaamd Aleksandr. Aleksandr Kerzhakov is international en wordt begeerd door meerdere (top)clubs in Europa. Beide gebroeders Kerzhakov zijn overigens in het bezit van een aflopend contract.

    Ht zou een goede zaak zijn mocht de spits Kerzhakov komen maar ik verwacht dat het de doelman is.De interesse in Alexandr Kerzhakov is er ook van Schalke 04 en Sevilla onder andere.Dus dan zou hij wel voor een van deze clubs kiezen boven Twente.Vind het overgins een geweldige spits die zich vorig jaar heeft bewezen in het uefa cup toernooi bij Zenith.

  37. #37
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lucky_Luuk Bekijk bericht
    Inderdaad, Twente draait ontzettend goed, eigenlijk het hele seizoen al. Maar dat is niet geheel onlogisch, want als je het eens goed bekijkt, zie je dat Twente best wel een aardige selectie heeft. Achterin zijn ze sterk met natuurlijk Wielaert en Zomer, in de middenlinie hebben ze met Engelaar de nodige ervaring en tevens extra aanvallende impulsen en daarnaast de talentvolle Bakkel en meestal nog de wat defensievere, controlerende Sibum. En voorin heb je met de levensgevaarlijke en oersterke spits N'Kufo natuurlijk een fantastisch aanspeelpunt en zet daaromheen de technisch zeer goede Touma en de creatieve Bäkirchoglu, en je hebt een geweldige voorhoede. Daarom is het ook niet zo heel verwonderlijk dat Twente zo goed speelt de laatste weken. Nu is alleen de vraag of ze dit niveau ook de rest van het seizoen vol weten te houden, want dat is de zwakte van Twente; de selectie telt een stuk of 15 goede, Eredivisie-waardige spelers, maar daarna valt er een soort gat. De reservebank vind ik niet optimaal bezet. Dat er gisteren dan zo'n jonge jongen zo'n dergelijke prestatie neerzet is natuurlijk wel positief nieuws.
    Ik ben het niet helemaal met je eens. Twente draait niet het hele seizoen goed, het begin was ronduit dramatisch tot schandalig(Intertoto tegen die ploeg uit Estland) en ook in de competitie werd slecht gespeeld. Sinds de bevrijdende overwinning op PSV gaat het pas weer goed, en zeer goed ook. Twente speelt goed aanvallend voetbal, en verdiend het ook. Het heeft me eerlijk gezegd niet verrast. Ik had Twente hoog zitten met Rutten en Eijkelenkamp aan het roer. Prachtige supporters ook.

    Boschker is naar mijn mening een van de beste, zoniet de beste, subtopkeeper van Nederland, al jaren. Terecht dat hij geselecteerd is voor Oranje, al kan je natuurlijk zeggen dat er niet veel toekomst voor hem is.
    PSV/Guus Hiddink hebben toch duidelijk hun stempel ook wel gedrukt op deze prestaties, met een uitblinkende Wilkshire en Bakkal. Het verbaast me dan ook niet dat Hiddink met deze Kerzhakov en Taranov op de proppen is gekomen. Rutten heeft duidelijk veel opgestoken vaan Hiddink. In zijn vorige periode bij Twente(voor zijn PSV-tijd), was het allemaal veel minder.

    Naast de fantastische aanwinsten Engelaar en Bakkal speelt dan Oude Kamphuis of Brama vaak controlerend, en niet Sibum. Voorin zijn Bakircioglu en N'Kufo weer in topvorm.

    En ze hebben idd niet de breedste bank, maar het zegt toch wel wat als een Resit Schuurman en Gakhogidze op de tribune moeten plaatsnemen. Brama, EL Ahmadhi, Zijler en Gerritsen zjn leuke spelers die er zeker gaan komen, allemaal doorgestroomd vanuit de jeugd(alhoewel Zijler kwam van Ajax dacht ik).

  38. #38
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Twente wil UEFA Cup-finales en Oranje

    13/11/2006 22:56

    EXCLUSIEF - FC Twente heeft ambitieuze plannen. De Tukkers willen het huidige Arke stadion, dat plaats biedt aan 13.250 toeschouwers en vrijwel altijd vol zit, uitbreiden tot een thuishaven met een capaciteit van 36.000 plaatsen.

    Een speciale werkgroep heeft het nieuwe stadion van Arsenal als voorbeeld genomen. Zodra de verbouwing rond is, hoopt Twente gastheer te kunnen zijn bij UEFA Cup-finales en interlands van het Nederlands elftal. FC Twente betrok het huidige Arke stadion in 1998. Op 10 mei won het met 3-0 van PSV. Het nieuwe stadion verving het zwaar verouderde Diekman stadion.
    Laatst gewijzigd door Corini; 22 november 2006 om 01:14

  39. #39
    Real Madrid CF Amin's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    779
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Waarom niet? Twente heeft een grote aantrekkingskracht in het oosten, en met deze stijgende lijn van prestaties op het veld en goed beleid kunnen ze die supporters echt wel halen hoor. Met het oog op de WK2018 is dit een goede ontwikkeling.

    Je hoort er tegenwoordig niet meer bij als je geen ambities hebt... Sparta, ADO, Heracles, Willem II, NEC, NAC, Roda, Vitesse, Heerenveen, Groningen, Twente, allemaal willen ze structureel bovenop

  40. #40
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    FC Twente gaat alles op alles zetten om Sharbel Touma te behouden. De linksbuiten is bezig aan een sterk seizoen, maar beschikt over een aflopend contract. Vorig jaar legde hij een aanbieding om tot medio 2009 te verlengen naast zich neer.
    Coach Fred Rutten bevestigt de intentie van Twente. "Voor het voetbal dat Twente wil spelen, is Sharbel heel aantrekkelijk", zo zegt Rutten in de Voetbal International. Touma zelf heeft nog niet gereageerd op een eventuele verlenging van zijn contract.

    Ook de buitenspelers Georgi Gakhokidze en Dmitri Shoukov zijn in het bezit van een aflopend contract. Rutten heeft echter nog geen beslissing genomen of hij verder wil met het duo, dat dit seizoen amper in actie kwam vanwege blessures.

    Tot slot heeft Simon Aksu een goede indruk achtergelaten in Enschede. De 20-jarige Zweed staat op dit moment onder contract bij de Zweedse derdeklasser Sollentuna. Rutten: "Aksu is een allrounder. We bezinnen ons nog op zijn toekomst."

  41. #41
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    BV Veendam hoopt zich te versterken met FC Twente-aanvaller Guilherme Afonso. De jeugdige aanvaller moet in Veendam Marnix Kolder doen vergeten, de spits die in de winterstop naar FC Groningen verkast.

    Afonso kwam dit seizoen slechts een maal in actie in de hoofmacht van de Tukkers. Jan Korte, algemeen directeur van de eerstedivisionist, geeft toe dat Veendam interesse heeft in de spits. ''We zijn ons aan het oriënteren en Afonso staat inderdaad op ons lijstje, ja

  42. #42
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Ja. Rahim Ouedrago is ook al weg, Afonso gaat denk het haast wel.

    Dus ja.. Maar de Ceulaer kan ook nog komen, lees dit bericht maar:

    Benjamin ‘Benji’ De Ceulaer vertrekt in de winterstop bij Feyenoord. Hij praat met RKC Waalwijk, dat hem vorig seizoen huurde, over een terugkeer.
    Feyenoord nam de 22-jarige Belg medio 2005 van over van Sint-Truiden, waarna hij om te rijpen bij RKC werd gestald. Daar ontwikkelde hij zich zo goed dat Erwin Koeman hem in de hoofdmacht van Feyenoord opnam. Veel speeltijd kreeg hij tot zijn grote ongenoegen echter niet: slechts twee keer mocht hij opdraven in Feyenoord 1.
    De technische staf van Feyenoord liet hem begin november weten dat hij het beste kon uitzien naar een ander club. Op zijn positie, rechtsbuiten, had Koeman immers al de beschikking over Castelen en Vincken.

    De Ceulaer heeft overigens niet te klagen over belangstelling. Naast RKC zou hij in de belangtelling staan van FC Twente en Vitesse. Daarnaast hebben clubs uit België, Griekenland en Turkije belangstelling getoond. De Ceulaer, die onlangs in een interview liet weten boos te zijn over de handelswijze van Feyenoord, zou het liefst in Nederland willen blijven.

  43. #43
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    De technische staf van FC Twente heeft besloten om Mads Thomsen opnieuw enkele dagen op proef te nemen. De Enschedese club wil de 17-jarige aanvaller nogmaals bekijken nadat hij eerder in november de techninsche staf niet kon overtuigen bij trainingen van het tweede elftal van de Tukkers.

    Ditmaal mag Thomsen voor enkele dagen meetrainen met de hoofdmacht van FC Twente.

  44. #44
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Nooit van gehoord, Mads Thomsen..

  45. #45
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Mads Thomsen heeft de 0-4 gescoord tegen Achilles'12
    Laatst gewijzigd door TwenteTom; 14 december 2006 om 15:47

Pagina 1 van 176 1231151101 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3859
    Laatste bericht: Gisteren, 23:56
  2. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 10:57
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 16:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •