Pagina 11 van 35 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 451 t/m 495 van 1560

Discussie: Willem II Nieuws

  1. #451
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Coming up: 1/2 Finale KNVB Beker!

    Jong Willem II - Jong De Graafschap

    Maandag 30 maart 18:30

    Soort: Beloften KNVB Beker
    Info voorverkoop:
    Scheidsrechter:
    Geen verkoop entree is GRATIS!! De deur staat voor u open!

    Grensrechters:

    Official:

    Jong Willem II speelt maandag een zeer belangrijke wedstrijd in de KNVB Beker. Het team van Marco de Ruijter drong na een overwinning op Nac Breda door tot de laatste 4. De tegenstander De Graafschap zal graag willen laten zien dat ze zeker niet minder zijn dan de beloften van Willem II. In de competitie is het verschil met nr 5. Willem II en nr. 8 De Graafschap slechts 3 punten. Wellicht maakt de gretige Paul Quasten nog wat speelminuten, hij richt zich op Derby Day: Willem II - Nac de zondag na deze wedstrijd.

    Bij winst spelen de beloften op 11 mei 2009 in het stadion van RKC Waalwijk de finale.

    Heeft u nog wat tijd over aanstaande maandag? Een zeer gemotiveerd en goed draaiend team kan uw steun goed gebruiken. Op naar de Finale!!

    Hopelijk halen ze de Finale !! Het is dat ik naar Metallica ben anders was ik zeker gegaan hehe

  2. #452
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Willem II wint van Anderlecht

    Willem II heeft vanmiddag op eigen veld de oefenwedstrijd tegen Anderlecht met 2-0 gewonnen. Doelpuntenmakers waren in de 1e helft Kiki Musampa en in de 2e helft Said Boutahar. Vooral het doelpunt van Musampa was een beauty. Willem II overheerste het grootste deel van de wedstrijd en sloot die geheel verdiend winnend af.

    OP NAAR NAK !!!

    Later meer......

    Anderlecht viel mij erg tegen verder goed spel van Willem II met echt een schitterende goal van Kiki !! Van 25 meter stijf rechts in de kruising ! En een goede goal van Boutahar

  3. #453
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Willem II en RKC opteren voor gezamenlijk stadion

    Willem II en RKC Waalwijk sluiten de optie niet uit om de toekomst een gezamenlijk stadion te krijgen. Het is een onderdeel van de plannen waarbij de clubs een nauwere samenwerking willen aangaan. Beide partijen lijken voorlopig echter de voorkeur te geven aan de uitbreiding van de eigen thuishaven. Het samenvoegen van de jeugdopleiding behoort daarentegen tot een reëlere optie.

    Directeur Frank Molkenboer van Willem II opperde afgelopen week de mogelijkheid om een nieuw stadion neer te zetten dat door de Tilburgers en de Waalwijkers kunnen worden gebruikt, naar het model van AC Milan en Internationzale die op dezelfde bodem hun thuisduels afwerken. Deze commercieel aantrekkelijke aanpak zou voor beide clubs voordelig kunnen uitpakken.

    “Met de combinatie met RKC zou je bedrijfseconomisch een enorme klapper maken, zeker als een projectontwikkelaar erin wil investeren”, zegt Molkenboer in het Brabants Dagblad. “Maar er zitten natuurlijk emotionele nadelen aan. Bij supporters ligt zo'n samenwerking gevoelig. En voor de gemeente zou met Willem II een belangrijke pijler wegvallen onder de ontwikkeling van Nieuw Stappegoor.”

    RKC zegt eveneens haar twijfels te hebben over een gezamenlijk stadion. Volgens technisch directeur Henri van der Vegt is dit ‘momenteel niet aan de orde’, maar voegt er aan toe dat het plan niet zomaar bij voorbaat is uitgesloten. De beleidsbepaler van de Waalwijkers bevestigt wel dat de club met Willem II in constructieve fase zit om de jeugdopleiding samen te voegen. “We hebben tijd nodig om het plan rustig in onze organisaties te bespreken.”

    Deze plannen zitten evenwel niet in het stadium dat komend seizoen al met gecombineerde jeugdelftallen in de diverse beloftencompetities wordt aangetreden. Voor Willem II, die onlangs liet weten flinke bezuinigingen te moeten doorvoeren, zou dit volgens het regionale dagblad een flinke verlichting van de financiële lasten betekenen.

  4. #454
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjapperellie Bekijk bericht
    Willem II en RKC opteren voor gezamenlijk stadion

    Willem II en RKC Waalwijk sluiten de optie niet uit om de toekomst een gezamenlijk stadion te krijgen. Het is een onderdeel van de plannen waarbij de clubs een nauwere samenwerking willen aangaan. Beide partijen lijken voorlopig echter de voorkeur te geven aan de uitbreiding van de eigen thuishaven. Het samenvoegen van de jeugdopleiding behoort daarentegen tot een reëlere optie.

    Directeur Frank Molkenboer van Willem II opperde afgelopen week de mogelijkheid om een nieuw stadion neer te zetten dat door de Tilburgers en de Waalwijkers kunnen worden gebruikt, naar het model van AC Milan en Internationzale die op dezelfde bodem hun thuisduels afwerken. Deze commercieel aantrekkelijke aanpak zou voor beide clubs voordelig kunnen uitpakken.

    “Met de combinatie met RKC zou je bedrijfseconomisch een enorme klapper maken, zeker als een projectontwikkelaar erin wil investerenâ€, zegt Molkenboer in het Brabants Dagblad. “Maar er zitten natuurlijk emotionele nadelen aan. Bij supporters ligt zo'n samenwerking gevoelig. En voor de gemeente zou met Willem II een belangrijke pijler wegvallen onder de ontwikkeling van Nieuw Stappegoor.â€

    RKC zegt eveneens haar twijfels te hebben over een gezamenlijk stadion. Volgens technisch directeur Henri van der Vegt is dit ‘momenteel niet aan de orde’, maar voegt er aan toe dat het plan niet zomaar bij voorbaat is uitgesloten. De beleidsbepaler van de Waalwijkers bevestigt wel dat de club met Willem II in constructieve fase zit om de jeugdopleiding samen te voegen. “We hebben tijd nodig om het plan rustig in onze organisaties te bespreken.â€

    Deze plannen zitten evenwel niet in het stadium dat komend seizoen al met gecombineerde jeugdelftallen in de diverse beloftencompetities wordt aangetreden. Voor Willem II, die onlangs liet weten flinke bezuinigingen te moeten doorvoeren, zou dit volgens het regionale dagblad een flinke verlichting van de financiële lasten betekenen.
    Gelukkig licht het nog niet dicht bij elkaar maar volgende stap FC Brabant .. Kuch .. :S

  5. #455

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    265
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik vind het een mooi plan. Gewoon stadion in Tilburg Noord en laat RKC er vrijdag spelen en wij op zaterdag/zondag.

  6. #456
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Nieuwendaal vertrekt naar Den Bosch

    Steef Nieuwendaal speelt per komend seizoen in dienst van FC Den Bosch. Dat meldt het Brabants Dagblad. De middenvelder tekent voor twee seizoenen bij de eerstedivisionist.

    Nieuwendaal komt over van Willem II, waar hij in het bezit was van een aflopend contract. De 23-jarige Limburger ging niet in op de nieuwe aanbieding van de Tilburgers.

    De middenvelder speelde vijf seizoenen in dienst van Willem II. Deze voetbaljaargang kwam hij dertien keer in actie namens de eredivisionist.

    (Bron: Brabants Dagblad)

    Succes Steef bij Den Bosch !! Je kwam gewoon te kort mjah Succes !!

    Ook Vorthoren naar FC Den Bosch

    Niels Vorthoren (21) is een aanvallende, diepgaande middenvelder. Vorig seizoen maakte hij zijn debuut voor Willem II en speelde hij in totaal 19 competitiewedstrijden in de Tilburgse hoofdmacht. Dit seizoen heeft hij tot nu toe 9 wedstrijden op zijn naam gezet. Vorthoren heeft een contract voor 2 jaar getekend bij FC Den Bosch.

    ( bron: www.fcdenbosch.nl )

    .. Hier ben ik minder blij mee vond hem altijd wel iemand die bij WII pasde mjah bedankt andries .. Succes Niels !
    Laatst gewijzigd door smitsie14; 30 maart 2009 om 11:37

  7. #457

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    265
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Tsja, je moet bezuinigen in deze tijden he. We moeten toch dat tekort weg zien te krijgen. Dan beter Vorthoren en Nieuwendaal weg dan een basisspeler fzo.

  8. #458
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Willem II wil snel beginnen met uitbouw stadion

    Geschreven op maandag, 6 april om 19:24

    Willem II wil als de wiedeweerga terug richting de subtop van de Eredivisie. De club diende onlangs de toekomstplannen in bij de gemeente Tilburg, waarna het maandag via wethouder Jan Hamming van Sport te kreeg dat het college van Burgemeesters en Wethouders positief tegenover de voorgestelde investeringen staat.

    Zo mogen de Tricolores binnenkort beginnen met de uitbreiding van het eigen Koning Willem II Stadion, en krijgt het in het gebied Nieuw Stappegoor de gelegenheid om een nieuw opleidingscentrum op poten te zetten. Daarbij voorzien de Brabanders een samenwerking met provincie- en streekgenoot RKC Waalwijk.

    “Nu moeten we ook concrete afspraken maken en snelâ€, reageert directeur Frank Molkenboer in het Brabants Dagblad. “We willen voor seizoen 2010-2011 de eerste fase van het nieuwe trainingscentrum klaar hebben. En we moeten als de sodemieter aan de slag met de uitbouw van het stadion.â€

    Zeer goed nieuws na het goede nieuws van gisteren !!! Kan ik helpen ?

  9. #459
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Willem II ziet af van stadion samen met RKC

    Willem II ziet af van de bouw van één stadion samen met RKC Waalwijk. De twee clubs bestudeerden de bouw van een gezamenlijk stadion tussen Tilburg en Waalwijk, zo meldde het Brabants Dagblad eind maart. Willem II zet nu echter alle kaarten op uitbreiding van het huidige stadion in het gebied Nieuw Stappegoor in Tilburg.

    Het Tilburgse college van B. en W. wil de club daar alle ruimte geven, zegt de Tilburgse sportwethouder Jan Hamming. In het plan zitten nog de nodige onzekerheden.

    Samenwerking met RKC is nog niet helemaal uit beeld. Willem II wil wel samenwerken met de Waalwijkers bij de bouw van een heel nieuw opleidingscentrum met alle mogelijke faciliteiten.

    (Bron: BD)


    Gelukkig !!

    Scouting Willem II heeft met Waalkens goed werk gedaan

    Het grootste deel van de Willem II-aanhangers heeft waarschijnlijk raar opgekeken toen zij hoorden dat Jasper Waalkens (20), belofte van PSV, de nieuwe aankoop voor komend seizoen is. Onterecht, zo bleek maandag toen de middenvelder van het beloftenelftal van de Eindhovenaren een uitstekende prestatie leverde op bezoek bij het tweede elftal van De Graafschap (1-2).

    Waalkens strooide met prachtige passes en zette Otman Bakkal eenmaal vrij voor doelman Nicolas Cinalli van De Graafschap. De mooiste actie van de avond was zijn vrije trap tegen de onderkant van de lat. "De vrije trap lag goed voor een linkspoot, maar op de manier waarop de muur stond, kon een rechtspoot de vrije trap beter nemen. Hij ging via de onderkant van de lat eruit. In eerste instantie dacht ik dat het een goal was, maar de scheidsrechter keurde hem af, helaas. Ik had hem namelijk graag bijgeschreven", aldus Waalkens na afloop tegenover Goal.com.

    PSV had in de eerste helft moeite om door de stugge en hechte defensie van de Achterhoekers heen te breken. Waalkens: "We waren wel goed aan het voetballen, maar we kwamen er maar niet doorheen. In de rust zei de trainer dan ook dat we iets scherper moesten zijn. We wonnen weinig tweede ballen en gingen geen duels aan. Dat veranderde in de tweede helft wel."

    Geen twijfels

    De nadruk lag echter niet op de wedstrijd. Onlangs ondertekende Waalkens een contract bij Willem II. "Ik hoopte dat ik volgend seizoen in de Eredivisie kon voetballen, want ik wilde toch wel aan het echte werk ruiken", legt de middenvelder uit. "Bij PSV was de kans natuurlijk klein dat ik in de hoofdmacht zou komen te spelen en bij Willem II is de kans van slagen veel groter."

    "Mijn zaakwaarnemer Van Burik heeft met PSV nog gesproken over een contractverlenging. Ik zou dan een contract krijgen, waardoor ik verhuurd kon worden aan een andere ploeg. Ik vind het echter fijner om eigendom te zijn van een club en het gesprek met Andries Jonker was interessant. We hebben veel over voetbal gepraat. Daarnaast heb ik ook gewoon een goed contract gekregen."

    Samenwerking

    Een opvallende naam in de opstelling van het tweede elftal van PSV was die van de eerdergenoemde Bakkal. "Bakkal is een hele goede speler met veel diepgang in zijn spel. Hij weet perfect om te gaan met de ruimtes en door mijn goede passes van vandaag was het ook effectief", beschreef Waalkens zijn teamgenoot. Ondanks de loftuiting van zijn teamgenoot speelde Bakkal echter niet zijn beste wedstrijd.

    Voor zichzelf ziet Waalkens een dergelijke rol ook wel zitten. "Ik speel het liefst op nummer tien, achter de spitsen. Maar ik kan hangend op links en rechts ook uit de voeten. Dat zijn dus ook positieve punten voor mij." Bij de Tricolores speelt echter Saïd Boutahar op die stek. "Maar ik zie het wel zitten om met hem samen op het middenveld te spelen."

    Wil Waalkens zich staande houden in de Eredivisie, dan moet er echter iets aan zijn fysieke gesteldheid gebeuren. "Ik zit nu veel in het krachthonk", waarmee de spelmaker aangaf dat hij dit probleem onderkent. "Dat gaf Jonker ook aan in ons gesprek. Het was volgens hem nodig om mezelf op het middenveld staande te houden."

    (bron: goal.com)


    Leuk stukje om te lezen ben benieuwd of hij zich kan bewijzen !

  10. #460
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    VI spreekt zichzelf tegen

    Het leek ons aardig een eens objectief nieuwsberichtje te wijden aan het prachtige magazine van ons aller Johan Derksen, de VI. Dit rioolblaadje wat graag bekend wil staan als een vooraanstaand voetbalmagazine met haar "objectieve journalistieke stukken", spreekt zichzelf deze week weer eens ouwerwets tegen. Bij de inhoudsopgave kopt men:
    "Willem II is nog lang niet uit de zorgen."

    Vervolgens komen we bij het bewuste wedstrijdverslag WII-NAC met als kop: "De zorgen zijn in Tilburg nog niet voorbij"
    Het wedstrijdverslag staat vol met opmerkingen zoals:
    * gebrek aan goed voetbal wat vooral de thuisclub aan te rekenen was
    * het grote onvermogen van de Tricolores
    * gebrek aan vertrouwen
    * zoveel slordigheden
    * spel moeizaam naar hun hand kunnen zetten
    * vrije man kon niet gevonden worden
    * misvatting te denken dat de zorgen in Tilburg voorbij zijn.
    Enz. enz...... Niet een enkel positief puntje aan Willem II zijde valt er te ontdekken in het verslag van onze vriend Freek Jansen. Op zich allemaal misschien nog niet zoveel mee mis TOTDAT je de wekelijkse punten voor de sterrenteams gaat bekijken........

    Wat blijkt nu?

    Willem II scoort als team de beste punten van het weekend. Een gemiddelde score van 6,38 steekt fier af tegen wat de andere clubs scoorden zoals, om er maar eens een paar te noemen, AZ 6,27 / Twente 5,91 / Ajax 5,75 / PSV 5,91. Toch niet de minste ploegen.......
    Tevens staan er 2 spelers van Willem II in het wekelijkse sterrenteam: Kiki Musampa ( 8 ) en Nuelson Wau ( 7 ).

    Volledige stand / score afgelopen weekend:
    1. Willem II 6,38
    2. Volendam 6,36
    3. AZ 6,27
    4. PSV 5,91
    4. FC Twente 5,91
    6. Groningen 5,82
    7. NEC 5,81
    8. Ajax 5,75
    9. FC Utrecht 5,73
    10. NAC 5,70
    11. Roda 5,67
    11. Graafschap 5,67
    13. Sparta 5,58
    14. Den Haag 5,55
    14. Vitesse 5,55
    16. Heerenveen 5,42
    17. Heracles 5,27
    18. Feyenoord 5,10

    Als men bij het beste team van het weekend al durft te koppen dat het bewuste team nog lang niet uit de zorgen is, vragen wij ons af hoe diep en diep triest het volgens de VI gesteld zou moeten zijn met het niveau van alle andere ploegen uit de Eredivisie. Toch raar dat we dat over bijvoorbeeld Ajax nooit van ze lezen.
    Tevens vragen wij ons na het lezen van zulke zaken af waar onze vriend Johan Derksen de moed vandaan haalt mensen te bewegen zijn blaadje serieus te nemen, het liefste in de vorm van een abonnement. Ons advies in deze: NIET DOEN


    Bron: BEKA, tot eigen stomme verbazing "ontdekt" in de VI van vandaag.

    Tjaah de Snor en Jonker met gevolg Willem II liggen elkaar gewoon niet ..

  11. #461
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Jonker en Groenendijk genieten van positie

    Door het gelijkspel (0-0) in het uitduel van afgelopen zondag met FC Groningen, is Willem II vrijwel zeker van lijfsbehoud. De Tilburgers staan op de twaalfde plek, zes punten boven de streep. 'In theorie zijn we nog niet veilig, maar de kans is minimaal dat we alsnog in de nacompetitie terecht komen', zegt trainer Alfons Groenendijk (foto) tegen VI.nl. 'Daarom mogen we zeer tevreden zijn. Het is alweer een paar jaar geleden dat Willem II Iin de laatste twee duels wordt geacht aan de sportieve plicht te voldoen, in plaats van zelf in een benarde situatie te zitten.'

    De trainer van Willem II is tevreden over het resultaat van de laatste wedstrijden. 'Behalve de zeperd bij Ajax, kunnen we spreken van een sterke serie met negen punten uit zeven duels. Daardoor kunnen we nu al gericht met volgend seizoen bezig zijn, en dat is toch een luxe-situatie.'

    Ook technisch directeur Andries Jonker is zeer content met de huidige klassering. 'In principe kan het niet meer mis gaan, en dat werkt voor iedereen binnen de club een stuk eenvoudiger. Het is nu mijn taak om het vizier op komend seizoen te richten en daar zijn we binnen de club al druk mee bezig. We hebben nog twintig spelers onder contract staan, en met doelman Niki Mäenpää en middenvelder Jasper Waalkes hebben we al twee spelers vastgelegd.'

    Daar zal het voorlopig waarschijnlijk bij blijven. 'Als er niemand vertrekt, komt er ook niemand meer bij. Alleen met geld van buitenaf zou dit mogelijk zijn, en daar gaan we in de maand mei dan ook druk mee bezig. In het verleden hebben we op deze wijze Mounir El Hamdaoui kunnen vastleggen, en daar heeft niemand spijt van gehad, maar ik besef dat de financiële situatie momenteel onvergelijkbaar is.'

    Bron: Vi.nl

    Tjaah blij ben ik ook wel maar vergeleken met 5 jaar terug waren we nog een subtopper mjah

  12. #462
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Gregoire keert komende zomer terug naar Willem II

    Christophe Gregoire keert komende zomer terug naar Willem II. De Belgische middenvelder komt momenteel op huurbasis uit voor Charleroi, maar die club wenst volgend seizoen geen gebruik meer te maken van zijn diensten.

    Willem II nam Gregoire in januari 2008 over van AA Gent, maar in Tilburg werd de 29-jarige Belg geen vaste waarde. De interesse van Charleroi bood uitkomst. 'Met begrip voor elkaars standpunten zijn we toen overeengekomen op zoek te gaan naar een passende oplossing', sprak technisch directeur Andries Jonker tijdens de afgelopen winterstop. 'Die is gevonden in de vorm van verhuur.'

    Bij Charleroi begon Gregoire sinds januari elf keer in de basis en scoorde hij twee keer. De middenmoter heeft desondanks besloten de optie tot koop op de middenvelder niet te lichten. Gregoire heeft bij Willem II nog een contract tot medio 2010.

    Jongen met een geniaal inzicht verder is hij verdedigend niet zo sterk maar aanvallend zeker wel ben erbij mee en laat Messoudi lekker vertrekken !

  13. #463
    Tilburg Till I Die ~Kingside~'s schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ibrahim Kargbo eert de Tricolores
    Na afloop van de wedstrijd tegen Roda JC was er een ongewoon tafereel bij het uitvak in Kerkrade. Ibrahim Kargbo wees bij het bedanken van de meegereisde supporters op zijn rechterkuit. Niet gelijk werd duidelijk wat de sterkhouder daarmee bedoelde, maar navraag bij de middenvelder leerde dat hij doelde op zijn nieuwe tattoo. Een leeuw met een mooie kroon en dat laatste als eerbetoon aan Willem II.

    De speler uit Sierra Leone geeft uitleg over zijn nieuw tattoo. "Op 28 april heb ik hem laten zetten uit respect voor de Leeuw als Koning van de Dieren en de Kroon voor de club Willem II en haar supporters. Zij zijn het die mij de kracht geven om het beste uit mezelf naar boven te halen als ik het veld op stap".



    Bron: willem2.org

    :worthy: IBRAHIM KARGBO :worthy:
    Laatst gewijzigd door ~Kingside~; 4 mei 2009 om 02:26

  14. #464
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Super vet ! Wat een held is dat toch !

  15. #465

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    265
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Iba!! Dat is nog eens clubliefde!

  16. #466

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    32
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    _O_ Kargbo _O_

  17. #467

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    265
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Open sollicitatie Aad de Mos
    zaterdag 16 mei 2009 06:18
    Pagina 1 van 2



    Vandaag staat in het Brabants Dagblad een artikel waarin Aad de Mos zowat een open sollicitatie richt aan Willem II. Een aantal onderdelen uit dit bericht:

    Aad de Mos is zeer geïn*teresseerd in de functie van tech*nisch directeur bij Willem II, die door het vertrek van Andries Jon*ker naar Bayern München per 1 juli vrij komt. Dat verklaarde de 61- jarige voetbaltrainer en -analist uit Eindhoven gisteren.

    Willem II zou een fantastische optie zijn. Til*burg is ideaal voor mij

    De geboren Hagenaar denkt dat hij ook een steun en toeverlaat kan zijn voor een beginnend trai*ner als Fons Groenendijk. „Ik heb een hoge pet op van hem. Hij is eerlijk en legt enorm veel flair in de speelwijze. Dat zijn prima ei*genschappen. We hebben ook een beetje dezelfde achtergrond, zijn al*lebei bekend met Ajax en ADO Den Haag. Ik denk dat het prettig zou zijn voor Groenendijk als hij zich gesteund weet door een gelou*terde trainer
    jammer van Jonker maarja, hij verdient het om hoger op te gaan. Aad zou een prima opvolger zijn in mijn ogen.

  18. #468
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Aad heeft een gewelidg netwerk opgebouwd door de jaren heen. Kijk maar naar Vitesse waar hij groeibriljant Claudemir heeft gehaald. Deze is voor een schijntje gekomen.

    1 tip: Laat Aad ook duidelijk merken dat hij niets op het veld te zoeken heeft als TD. Anders gaat hij binnen de korste keren ook nog de taken van de coach overnemen, wat natuurlijk niet de bedoeling is.

    Dit is overigens altijd een functie geweest die Aad altijd al wilde hebben. Succes!

  19. #469

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    265
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik heb trouwens liever Fred v/d Hoorn. Die man heeft bij Willem II al zoveel goed werk gedaan. Aad weet je nooit wat je eraan hebt. Hij kan erg slagen maar misschien is het weer Aadje Afkoopsom of zijn we Aad de Klos.

  20. #470
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Verbunt wil met Willem II terug Europa in

    Willem II eindigt al vijf seizoenen achter elkaar in het rechterrijtje van de Eredivisie, maar volgens voorzitter Hans Verbunt zullen deze tijden spoedig vergeten kunnen worden. De preses heeft aan ambitie geen gebrek en ziet de Tricolores in de toekomst mooie dingen doen. “Elke vijf jaar Europees voetbal, dat vind ik een realistisch uitgangspuntâ€, zegt hij in het Brabants Dagblad. Volgens Verbunt heeft zijn club de toekomst, mede door ontwikkelingen die afgelopen seizoen in gang zijn gezet. Belangrijk is volgens de voorzitter dat de gemeente Tilburg de ruimte rondom het stadion heeft aangemerkt als commercieel ontwikkelingsgebied. Willem II bezit de rechten om daar te bouwen en kan die rechten voor vele euro's verkopen aan projectontwikkelaars.

    Met het geld dat hierbij verdiend wordt hoopt Willem II de aansluiting met de subtop te hervinden. De ploeg uit Tilburg eindigde in het seizoen 2003/04 voor het laatst in het linkerrijtje van de ranglijst (achtste) en speelde in het voetbaljaar 2005/06 voor het laatst in Europa. Dit avontuur was maar van korte duur: AS Monaco schakelde Willem II direct in de eerste ronde van de UEFA Cup uit.

    Verbunt praatjes vullen geen gaatjes als heeft hij wel gelijk hopelijk komt er wat meer geld binnen vanuit de gemeente want dan heb je veel meer mogelijkheden etc etc

  21. #471

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    265
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik mag het hopen van dat geld, en hopelijk komt dan ook het staanvak er volgend seizoen

  22. #472
    AFC Wimbledon supporter Jari Litmanen's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 februari 2006
    Locatie
    Venhuizen
    Berichten
    10
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Willem II heeft geen schijn van kans. Het aantal Europese plaatse dat Nederland jaarlijks krijgt blijft hetzelfde, terwijl de provinciale clubs een geweldige opmars doormaken. Ik noem;

    Ajax, Feyenoord, PSV, FC Twente, FC Groningen, SC Heerenveen, AZ en binnenkort ook Utrecht die de mogelijkheden heeft aan te sluiten en die mogelijkheid getuigende de op handen zijnde transfer van Van Wolfswinkel ook wil grijpen.

    Willem II moet drastische veranderingen ondergaan wil het de komende 10 jaar ook maar 1 keer Europees voetbal halen. Daar ben ik heilig van overtuigd.

  23. #473

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    265
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ach, de bal is rond he. Het hoeft maar een seizoen mee te zitten.

    Als het financieel goed gaat is dat de basis van succes. Het hoeft niet op de voorgrond, maar gewoon rustig op de achtergrond en ik denk dat een nieuw stadion met veel inkomsten een grote stap zal zijn.

  24. #474
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Willem II zwaait zestal spelers uit

    Willem II heeft zes spelers te kennen gegeven dat ze naar een andere werkgever mogen uitzien. Zo worden de contracten van aanvallers Kiki Musampa en Ibad Muhamadu niet verlengd, is Omroep Brabant ten gehore gekomen. De marginale financiële middelen geldt als voornaamste reden waarom de Tilburgers het besluit hebben moeten nemen om in de selectie te snijden. Aanvankelijk leek Willem II langer door te willen met Musampa en Muhamadu, maar uiteindelijk heeft de club hier alsnog van afgezien. Ook Mohamed Messoudi, Danny Mathijssen, Nuelson Wau en Oscar Moens kregen eerder te horen dat de Eredivisionist wellicht een nieuw contract voor hun petto had. Uiteindelijk kreeg ook dit kwartet te horen dat voor hen geen toekomst bij de Brabantse club is.

    Willem II kende deze jaargang een bemoedigende start van het seizoen. Onder meer dankzij een veelscorende Frank Demouge trokken de Tricolores met veel bravoure richting het linkerrijtje. Een terugval in de tweede seizoenshelft liet de ploeg van Alfons Groenendijk, die Andries Jonker tussentijds opvolgde, uiteindelijk op de twaalfde plaats van de Eredivisie eindigen. Technisch directeur Jonker vertrok onlangs naar Bayern München waar hij Louis van Gaal zal gaan assisteren.


    Over de dikgedrukte namen ben ik niet rouwig om dat ze vertrekken bedoel zo'n Muhamadu kwam gewoon tekort op dit niveau en Messoudi voetbalt alleen voor zich eigen en maakt vaak de verkeerde keuzes. Wau zelfde geldt voor Muhamadu alleen heb ik vanwege de lange WII periode meer respect voor Wau.

    Tjaah Mussampa is gewoon denk te duur jammer maar was te verwachten en Moens wordt ook telkens weer een jaartje ouder ach het zei zo . Hoop via een klapper van Dembele enz dat WII iets kan op de transfermarkt maar we zullen afwachten

  25. #475

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    265
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Mijn reactie op Tilbo:

    Wau speelde goed de laatste wedstrijden maar daar kan ik nog mee leven. Alleen Musampa en Matthijssen laten gaan? Zeker ééntje erbij houden. Messoudi was wel te verwachte, stond er te weinig in voor zijn doen. En Muhamadu was een mislukte speler. Als er een goede Verdedigend Middenvelder voor terugkomt ben ik tevreden. Dit zal wel een hoop geld besparen, dat is het goede van de hele zaak

    Bedankt allemaal voor hun inzet!

  26. #476
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Verwacht eigenlijk dat er nie echt veel voor terug komt maar we wachten af

  27. #477

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    265
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Martha is dus ook weg. Het scheelt in ieder geval weer een miljoen of 2 bij elkaar aan salarissen.

  28. #478
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Gister in de WII fanshop het trainingspak van Kargbo gekocht voor maar 20 Euro ! :o geen geld dus verder heb ik gevragen over het nieuwe uitshirt ze konden mij alleen vertellen dat hij zwat wordt ( Vind ik wel een mooie kleur voor een voetbalshirt ) En dat ze denken dat hij op de Opendag van WII op 12 Juli gepresenteerd wordt

  29. #479

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    265
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    zwart zul je boedelen.

    Is dat het echte trainingspak wat hij gedragen heeft :o 20 euro is geen geld!

  30. #480
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nuldertien Bekijk bericht
    zwart zul je boedelen.

    Is dat het echte trainingspak wat hij gedragen heeft :o 20 euro is geen geld!
    Ook gaan de trainingstenues van de Willem II-spelers in de verkoop. De kleding is gedurende het seizoen tijdens de trainingen gedragen door de selectie en de beloften. Wordt nu voor een zacht prijsje eigenaar van een uniek kledingstuk!

    Trainingspak - 30,00 euro
    Trainingsshirt - 10,00 euro
    Trainingsshort - 5.00 euro
    Trainingsbroek - 10,00 euro
    Trainingstop - 10,00 euro
    Raintop - 10,00 euro

    Tweede Pinksterdag is de Willem II fanshop gesloten. De komende week is de fanshop van dinsdag t/m vrijdag van 13.30 tot 17.00 uur open. Zaterdag 6 juni is de fanshop in verband met de voorbereidingen van de stadionmarkt gesloten

    Als je er Donderdag bij was dus bij WII - AZ vrouwen dan had je denk kans op die van Demouge enzo toen was het er heel druk gelukkig toch nog die van Kargbo gevonden Wat is hij toch een held !!

    En jaah zwart bedoel k

  31. #481

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    265
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ah daarom stond iedereen in die bakken te graaien. Had niet door dat het daarom ging.

  32. #482
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nuldertien Bekijk bericht
    Ah daarom stond iedereen in die bakken te graaien. Had niet door dat het daarom ging.
    En ik wist niet dat het die dag al begon dacht dat het Dinsdag begon dus ik precies om half 2 daar was bijna alles weg bijna alles Die Van Kargbo lag onderop helemaal verstopt hehe

  33. #483
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Willem II wil spelersfonds opzetten

    Willem II wil met behulp van externe financiers opnieuw een spelersfonds opzetten. Het doel is om zo meer armslag te krijgen bij het aantrekken van talentvolle (jeugd)spelers. Kapitaalkrachtige aanhangers van de club zouden twee tot vier miljoen euro in het fonds moeten stoppen.

    Op dit moment moet dat wel gebeuren zonder de door Willem II gevraagde gemeentegarantie. Volgens Verbunt is dit zeer jammer maar is het geen echt probleem.

    (bron: Brabants Daglad)

    Ook dit is goednieuws !

  34. #484
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Schulp start voorbereiding bij Willem II

    Dennis Schulp verschijnt op 22 juli op de eerste training voor het nieuwe seizoen bij Willem II. De aanvaller kwam de voorgaande twee seizoenen uit voor Wuppertaler SV en hoopt nu op een contract bij de club uit Tilburg.


    De 31-jarige offensief ingestelde speler trainde aan het einde van het voorgaande seizoen al enkele keren mee met de selectie van Willem II. De technische staf was zodanig tevreden dat hem werd aangeboden de voorbereiding op het nieuwe seizoen te starten bij de club.

    De aanvaller zou graag terugkeren naar Willem II, waar hij in het verleden drie seizoenen speelde. "In de laatste week van het voorgaande seizoen trainde ik mee bij Willem II. Dit is goed bevallen voor zowel de club als voor mij persoonlijk. We hebben daarom de afspraak gemaakt dat ik op 22 juni met de huidige selectie mee mag trainen in de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Ik zou graag terug willen keren naar Willem II. Daar heb ik in het verleden een mooie tijd heb gehad", aldus de aanvaller tegenover VoetbalPrimeur.

    Schulp kan rekenen op interesse van meerdere clubs. "Er lopen nog wel wat dingen in het buitenland maar deze zijn vooralsnog niet concreet. Ik moet het dus even afwachten. Het liefst blijf ik in Nederland zodat ik meer tijd kan doorbrengen met mijn gezin."

    De spits kwam eerder uit voor onder andere Ajax, FC Volendam, NEC, De Graafschap, Helmond Sport, FC Den Bosch en Paderborn.

    Schulp wat een held was dat toch 10 jaar geleden !! HIj heeft zeker het nodige ervaring hoop dat het de jongens kan helpen .

  35. #485
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Willem II slijt Gregoire aan kooplustig Kortrijk

    woensdag, 24 juni 2009 14:37
    Christophe Gregoire blijft actief in zijn vaderland. De Belgische middenvelder van Willem II tekent eerdaags een contract met KV Kortrijk, melden divserse Belgische media.

    De aanvallende middenvelder had bij de Tilburgers nog een contract tot medio 2010. Hij was echter overbodig en werd het afgelopen half jaar al verhuurd aan Charleroi. De Waalse club wilde echter niet verder met hem.

    Kortrijk legde eerder al liefst zeven versterkingen vast. Nebosja Pavlovic, Glenn Verbauwhede, Brecht Capon, Tom Vandenbossche, Mladen Lazarevic, Loris Reina en Tom Soetaers gingen de Willem II'er voor.

    Daarbij komt dat Kortrijk nog steeds interesse heeft in Bernd Evens. De verdediger staat op de nominatie om te vertrekken bij het Club Brugge van Adrie Koster, maar wees een eerder voorstel van KVK af.

    Tegenover de komst van dit achttal staat het vertrek van Peter Mollez. De doelman, die in het verleden veelvuldig gelinkt werd aan Sparta Rotterdam, tekende een contract bij het gedegradeerde Dender.

    (Bron: Voetbalprimeur)

    Ik vind het jammer want had veel van hem verwacht en vind het jammer dat Willem II geen toekomst in hem zag Nu snel vervanger halen want er is weer wat geld ( en saleris etc ) beschikbaar . ( Caluwe ? of Galasek ?? ) 1 van die 2 hoop ik .

  36. #486
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Willem II volgt transferperikelen AZ-spelers

    donderdag, 25 juni 2009 08:57
    Willem II volgt de transferontwikkelingen rondom Moussa Dembélé en Mounir El Hamdaoui met bovengemiddelde belangstelling. De Tilburgers kunnen bij een transfer rekenen op een mooi geldbedrag.

    Beide spelers kwamen namelijk via Willem II bij AZ terecht. Bij die twee transfers bedongen de Brabanders een doorverkooppercentage. Bij Dembélé zou dat op vijftien procent liggen, terwijl Willem II bij El Hamdaoui op tien procent van de transfersom kan rekenen.

    "Op de percentages ga ik niet in, maar het klopt dat we dan wat tegoed hebben", bevestigt Willem II-voorzitter Hans Verbunt in De Telegraaf. "Het geld kunnen we zoals iedere club goed gebruiken. We kunnen het echter niet in zijn geheel in de selectie investeren. Een gedeelte zal in de exploitatie gestopt worden."

    Met name Dembélé wordt de laatste dagen veelvuldig aan enkele Europese clubs gelinkt. Genoa zou zeer concreet zijn, maar ook Chelsea, Tottenham Hotspur en Sevilla hebben belangstelling.

    (Bron: www.voetbalprimeur.nl)

    Eindelijk goed nieuws Mjah nu kunnen we nog niet investeren en ik verwacht dat er nog wat spelers zullen vertrekken

  37. #487

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    265
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Als Joris Matthijsen verkocht wordt kan er ook weer een paar ton worden bijgeschreven.

  38. #488
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    vers van de pers

    Willem II haalt Van der Vegt als technisch directeur

    Henry van der Vegt is de nieuwe technisch directeur van Willem II. De voormalig middenvelder komt over van RKC Waalwijk, waar hij als algemeen- en technisch directeur werkte. Hij tekent een contract voor twee jaar in Tilburg, meldt RKC.

    Van der Vegt blijft tot 1 augustus in dienst bij RKC. Tot die tijd zal hij lopende zaken afronden en nieuwe ontwikkelingen overdragen aan de technische mensen binnen het bestuur en de technische staf. Van der Vegt stond als speler tussen 1995 en 1998 onder contract bij Willem II. Ook speelde hij voor FC Zwolle en Udinese (Ita).

    Als technisch directeur is Van der Vegt (37) bij Willem II de opvolger van Andries Jonker, die deze zomer als assistent-coach in dienst trad bij Bayern München

    Ik weet dat het zo vroeg is maar ik heb hier nog niet echt een mening over maar bij RKC lopen nauw leuke spelers rond zo'n Benschop bijv is toch een goede dus misschien is dit wel een goede keus De tijd zal het leren er is nu een TD gevonden nu spelers ! ( Hoop ik )

  39. #489
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Hopelijk kan ie goede en goedkope spelers naar Willem II halen.

  40. #490
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    4-1 zepert tegen Ajax CT is niet echt best.....

  41. #491
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    4-1 zepert tegen Ajax CT is niet echt best.....
    Klopt maar het niveau van Willem II is ook niet veel ik begin alweer te vrezen ..

  42. #492
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Wordt weer een jaartje degradatievoetbal, dus.

  43. #493
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    Wordt weer een jaartje degradatievoetbal, dus.
    Vrees zonder geld etc dat het elk jaar degradatievoetbal wordt in Tilburg ..

  44. #494
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smitsie14 Bekijk bericht
    Vrees zonder geld etc dat het elk jaar degradatievoetbal wordt in Tilburg ..
    Dan moet je slim en handig te werk gaan, maar dat fenomeen kent men bij de club niet. :blind:

  45. #495
    Ricardinho's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2009
    Locatie
    Ergens
    Berichten
    460
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    Dan moet je slim en handig te werk gaan, maar dat fenomeen kent men bij de club niet. :blind:
    dat moeten ze eens bij NAC kijken die hebben ook bijna geen geld voor transfers. maar toch weten ze goede spelers te halen.

Pagina 11 van 35 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 3 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 3 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Nieuws van de dag
    By Laird in forum De maatschappij
    Reacties: 52393
    Laatste bericht: 22 maart 2024, 00:05
  2. AZ nieuws
    By Garry in forum AZ Alkmaar
    Reacties: 660
    Laatste bericht: 17 januari 2024, 17:21

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •