Pagina 12 van 35 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 496 t/m 540 van 1560

Discussie: Willem II Nieuws

  1. #496
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricxz16 Bekijk bericht
    dat moeten ze eens bij NAC kijken die hebben ook bijna geen geld voor transfers. maar toch weten ze goede spelers te halen.
    Niet alleen NAC.....

  2. #497
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    802 Teletekst ma 20 jul
    ***OETBAL******************************
    **** Messoudi verhuist naar Kortrijk
    ***************************************

    **Mohammed Messoudi verhuist van Willem
    II naar KV Kortrijk.De 25-jarige speler
    mocht transfervrij weg uit Tilburg en
    heeft voor een seizoen getekend bij de
    Belgische club.

    De in Marokko geboren Belg kwam eerder
    uit voor Germinal Beerschot.Hij speelde
    de afgelopen drie seizoenen 80 duels in
    het shirt van Willem II.

  3. #498
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Weer wat salaris minder nu Denneboom halen Verbunt NU !

  4. #499
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smitsie14 Bekijk bericht
    Weer wat salaris minder nu Denneboom halen Verbunt NU !
    Ik hoopte dat hij naar Sparta komt een Spijkenissernaar dus ja .Denk je dat je een kans maak om Denneboom binnen tehalen denk dat die eerder naar het Buitenland gaat .

    Jullie moeten het met Dennis Schulp doe denk ik.:respekt:

  5. #500
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spartapiet Bekijk bericht
    Ik hoopte dat hij naar Sparta komt een Spijkenissernaar dus ja .Denk je dat je een kans maak om Denneboom binnen tehalen denk dat die eerder naar het Buitenland gaat .

    Jullie moeten het met Dennis Schulp doe denk ik.:respekt:
    Denneboom heeft al graag te kennen gegeven terug te willen keren bij Willem II en voor Willem II zou dat een top aankoop zijn al is er op dit moment echt helemaal geen geld voor en dat stoort mij en mede supporters .. We zullen zien.

  6. #501
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Wau heeft geen geduld meer met Willem II
    Geschreven op dinsdag, 21 juli om 12:34
    Het geduld van Nuelson Wau met Willem II is op. De verdediger trainde sinds 22 juni als stagespeler mee met de selectie , maar heeft besloten om zelf zijn conditie op peil te gaan houden. Dat meldt het Brabants Dagblad dinsdagmiddag.

    Willem II beschikt nog altijd niet over financiële middelen om hem een contract aan te bieden. Daarom heeft Wau besloten niet meer te trainen bij de ploeg van trainer Alfons Groenendijk. De mandekker houdt sinds maandag zelf zijn conditie op peil.

    Wau (28) speelde na een ongelukkig verlopen avontuur in Cyprus bij Nea Salamina het afgelopen half jaar voor Willem II. In het verleden speelde hij al diverse jaren voor de Brabanders. Aanvaller Dennis Schulp, die ook een Willem II-verleden heeft, traint nog wel mee.

  7. #502
    Freek's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 januari 2008
    Locatie
    Sneek
    Leeftijd
    31
    Berichten
    99
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Willem II in financiële zorgen
    De financiële situatie ziet er allerminst rooskleurig uit voor Willem II. Het Brabants Dagblad weet te melden dat uit vertrouwelijke informatie, die bij het Tilburgse stadsbestuur is beland, is gebleken dat Willem II in geldnood zit.

    De voetbalclub heeft in mei aan het Tilburgs college gevraagd 582.000 euro huurachterstand voorlopig niet te hoeven voldoen. Tevens sloot de club het afgelopen seizoen af met een veel groter tekort dan voorzien: ruim vier miljoen euro.

    Het komend jaar is de begroting slechts sluitend te maken door rekening te houden met een fiks tekort. Het tekort bedraagt bijna drie miljoen euro, waardoor op de uitgaven moet worden gekort. Inmiddels heeft de KNVB de Tilburgse eredivisieclub in een lagere categorie ingedeeld wegens 'de zorgelijke situatie'.

    Willem II zit nu in categorie twee en kan spoedig een bericht van de KNVB verwachten. De Brabanders zouden dan onder curatelen komen te staan. Willem II-directeur Frank Molkenboer tempert de ophef. "Het is slechts een begroting. Die kan er straks zomaar weer anders uitzien."

  8. #503
    With Or Without You Vitesse_Zuid's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2006
    Locatie
    Deventer
    Leeftijd
    33
    Berichten
    992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Maar dan wel lopen zeiken op andere clubs, terwijl ze zelf ook naar de gemeente willen stappen. Hypocriete lui in Tilburg...

  9. #504
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Alsof het niet al veel langer bekend was dat de financiën slecht waren.

  10. #505
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse_Zuid Bekijk bericht
    Maar dan wel lopen zeiken op andere clubs, terwijl ze zelf ook naar de gemeente willen stappen. Hypocriete lui in Tilburg...
    Het enige is dat de gemeente bij ons geen f*ck doet .. en daar word ik zo moe van .. WII redt het echt niet dit jaar en het rommelt nu al aan alle kanten en het seizoen moet nog beginnen ..

  11. #506
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Met fatsoenlijke mensen en fatsoenlijk beleid hadden we de gemeente niet eens nodig, wat ik het liefst zie. neaky2:

  12. #507
    Tikkie-Tikkie-voetbal FunkyGroove's schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juli 2007
    Leeftijd
    40
    Berichten
    1.185
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smitsie14 Bekijk bericht
    Het enige is dat de gemeente bij ons geen f*ck doet .. en daar word ik zo moe van .. WII redt het echt niet dit jaar en het rommelt nu al aan alle kanten en het seizoen moet nog beginnen ..
    Ik kan het hier wel mee eens zijn. Ik heb het team van Willem 2 zien oefenen tegen ons en het was drie keer niks. Wij domineerde de wedstrijd gewoon en dat voor een subtopper uit de eerste divisie. Ik vrees toch het ergste voor willem 2 dit jaar.

  13. #508

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    265
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FunkyGroove Bekijk bericht
    Ik kan het hier wel mee eens zijn. Ik heb het team van Willem 2 zien oefenen tegen ons en het was drie keer niks. Wij domineerde de wedstrijd gewoon en dat voor een subtopper uit de eerste divisie. Ik vrees toch het ergste voor willem 2 dit jaar.
    Tja, oefenwedstrijden zeggen niet alles. Als je ze gisteren de eerste helft ziet voetballen of de tweede helft tegen Cambuur (wat ook een subtopper is in éérste divisie), daar scoren wij 6 keer in 45 minuten. Ik heb er wel vertrouwen in dit jaar!

  14. #509
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Ik ook mits ze die strijd en passie heel het seizoen kunnen opbrengen dan komt het goed ( WIl niet zeggen dat ze alles winnen maar dan werken ze wel en dat wil ik zien ! )

  15. #510
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Wij staan bovenaan en wij staan bovenaan!



    UPD: Willem II voor het eerst sinds veertien jaar koploper

    Na de 3-1 overwinning op Vitesse in de eerste speelronde in de Eredivisie is Willem II lijstaanvoerder. Voor de club uit Tilburg betekent dat de eerste koppositie sinds het seizoen 1995/96.

    Willem II won op 19 augustus 1995 het openingsduel met Sparta Rotterdam thuis met 6-0, waardoor de club één week koploper was. In de tweede speelronde won Willem II met 2-0 van Go Ahead Eagles, maar werd de club op de ranglijst door Ajax gepasseerd op basis van het doelsaldo.

    Bekende namen in dat elftal waren Jaap Stam, Jean-Paul van Gastel en Henry van der Vegt. De club eindigde dat seizoen op de twaalfde plaats, maar de jaren daarna groeide Willem II onder leiding van trainer Co Adriaanse uit tot een subtopper en eindigde de club als vijfde en tweede.

    Zo dit pakken ze ons niet meer af !

  16. #511
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Het zal wel maar een weekje duren, maar wel heerlijk. |D

  17. #512
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    College Tilburg wil armlastig Willem II de hand reiken
    Geschreven op donderdag, 8 oktober om 15:09
    Willem II hoeft tot het einde van het seizoen geen stadionhuur te betalen aan de gemeente Tilburg. Dat voorstel legt het college van burgemeester en wethouders de gemeenteraad voor, zo maakte wethouder Jan Hamming donderdag bekend.

    De Tilburgse eredivisionist stevent af op een tekort in de exploitatie van tenminste 2,8 miljoen euro. Volgens voorzitter Hans Verbunt is inmiddels zo'n 75 procent daarvan afgedekt dankzij externe financiers. Het bevriezen van de huur, tot uiterlijk 30 juni 2010, levert de nummer een na laatst van de Eredivisie maximaal negen ton op.

    Voor de lange termijn voorziet Verbunt geen problemen. "Van zeventien à achttien spelers loopt het contract af aan het eind van dit seizoen. Daardoor kunnen onze salariskosten aanzien omlaag, zodat we voor het seizoen 2010/11 zeker een sluitende begroting zullen kunnen presenteren", aldus de bestuurder aan het Brabants Dagblad.

    En dat door zowat de meest angstige (qua combi's) en zowat de meest anti-voetbalgemeente van de Eredivisie

  18. #513
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    College Tilburg wil armlastig Willem II de hand reiken
    Geschreven op donderdag, 8 oktober om 15:09
    Willem II hoeft tot het einde van het seizoen geen stadionhuur te betalen aan de gemeente Tilburg. Dat voorstel legt het college van burgemeester en wethouders de gemeenteraad voor, zo maakte wethouder Jan Hamming donderdag bekend.

    De Tilburgse eredivisionist stevent af op een tekort in de exploitatie van tenminste 2,8 miljoen euro. Volgens voorzitter Hans Verbunt is inmiddels zo'n 75 procent daarvan afgedekt dankzij externe financiers. Het bevriezen van de huur, tot uiterlijk 30 juni 2010, levert de nummer een na laatst van de Eredivisie maximaal negen ton op.

    Voor de lange termijn voorziet Verbunt geen problemen. "Van zeventien à achttien spelers loopt het contract af aan het eind van dit seizoen. Daardoor kunnen onze salariskosten aanzien omlaag, zodat we voor het seizoen 2010/11 zeker een sluitende begroting zullen kunnen presenteren", aldus de bestuurder aan het Brabants Dagblad.
    En dat door zowat de meest angstige (qua combi's) en zowat de meest anti-voetbalgemeente van de Eredivisie

  19. #514
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    En dat door zowat de meest angstige (qua combi's) en zowat de meest anti-voetbalgemeente van de Eredivisie
    Tjah dan weet je dat het niet goed zit ... gelukkig biedt de gemeente deze keer wel de helpende hand toe anders kon het wel raar aflopen

  20. #515
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Zijn ze 20 km. verderop wel jaloers op schat ik zo. Straks, misschien, RKC weg omdat de gemeente niet bij wil springen terwijl ze in Tilburg vrolijk doorballen omdat de gemeente daar nog wel wat subsidiepotjes omruilt.

  21. #516
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Kargbo: "Beenhakker was als een vader voor mij"

    Oorlog, leven op straat, geconfronteerd worden met uitzichtloze jongeren en dan nog de gemiste transfer naar Perugia. "Je moet op het juiste moment geluk hebben in je leven."

    Het is de veelzeggende reactie van Ibrahim Kargbo, middenvelder van Willem II, op zijn bewogen leven. Het weerhoudt de 27-jarige Afrikaan er niet van om gemotiveerd te blijven. "Ik wacht op de kans om hogerop te gaan."

    André Trompers
    TILBURG

    Zijn ambitie steekt hij niet onder stoelen of banken. Kargbo is dan wel speler van Willem II, hij vertrekt liever vandaag dan morgen naar een grote Europese club waar hij echt kan laten zien wie Ibrahim Kargbo is. De speler uit Sierra Leone was op jonge leeftijd het grootste talent van de Belgische competitie, groter nog dan spelers als Emmanuel Eboué (Arsenal), Yaya Touré (Barcelona) en Didier Zokora (Sevilla). Jongens die destijds ook in België speelden, maar nu bij de Europese top actief zijn. "Ze regelen nog vaak tickets voor mij, dan ga ik wedstrijden kijken bij hen. Die jongens hebben nog altijd veel respect voor mij omdat ik toen in België dé man was."

    Leo Beenhakker
    Waar het de eerder genoemde jongens op het juiste moment voor de wind ging, liep het juist mis bij Kargbo. Al op zeer jonge leeftijd werd hij door Feyenoord weggeplukt uit Zweden. "Ik ging op mijn veertiende naar Zweden. Een prachtige kans voor iemand uit Sierra Leone. Het land was in oorlog, ik leefde op de straat, ik moest dolgelukkig zijn dat ik het land kon verlaten voor een toekomst in het buitenland. In Zweden zagen ze al snel dat ik talent had, maar ik kwam daar aan in de winter, het was toen zo koud dat ik gewoon niet kon voetballen." Zijn talent bleef echter niet onopgemerkt en een kleine twee jaar later arriveerde de krachtpatser in Rotterdam, waar hij al snel mee mocht trainen met de selectie, destijds onder trainer Leo Beenhakker.

    Als die naam wordt genoemd, beginnen de ogen van Kargbo te twinkelen. "Hij was als een vader voor mij. Ik zie hem nu zo vaak op tv, ik wil hem graag snel weer een keer in het echt zien, alleen om hem te bedanken voor wat hij voor mij heeft gedaan. Ik trainde toen met jongens als Julio Ricardo Cruz, Jon Dahl Tomasson, Bonaventura Kalou en Ulrich van Gobbel. Al die namen, voor een jonge jongen is dat fantastisch."

    Na het vertrek van Beenhakker en zijn verhuur aan RWDM kwam er een einde aan de periode van de international in Rotterdam-Zuid. Na enkele jaren Sporting Charleroi en een kort avontuurtje bij het Turkse Malatyaspor keerde Kargbo terug naar RWDM, wat na een fusie inmiddels was omgedoopt tot FC Brussels.

    Anderlecht en Perugia
    Op dat moment had hij één van zijn grootste teleurstellingen uit zijn loopbaan echter al achter de rug, als hij terugkijkt althans. Op jonge leeftijd was er namelijk contact met Anderlecht en Kargbo tekende zelfs een contract bij Paars-Wit. Op het laatste moment koos hij er echter voor om de stap naar de Belgische top nog niet te maken. "Als ik terugkijk had ik het denk ik toch moeten doen. Ze gaven niet veel later Vincent Kompany de kans, maar ik weet zeker dat ik op dat moment een betere voetballer was met meer ervaring. En ja, als je Kompany nu ziet, hij is een lucky boy bij Manchester City."

    Nog meeslepender is het Perugia-verhaal, waar hij ook al een contract had getekend. "Ik had mijn kluisje, mijn kleding, alles was geregeld door de club. Een vernieuwde Italiaanse wetgeving gooide echter roet in het eten. De Italiaanse bond was zo kwaad dat een wisselspeler van Perugia Italië had geveld op het WK, dat er plotsklaps werd besloten om nog maar drie niet-EU-spelers toe te staan per selectie. En ik was nummer vier bij Perugia, mijn boezemvriemd Mohammed Kallon belde me op en een dag later vertelde de club het mij persoonlijk. Dat was echt een heel slecht moment voor mij, zeker omdat de club niets liever wilde dan dat ik bleef."
    In diezelfde periode was er ook interesse van onder meer Schalke'04, Juventus en Parma, maar na de misgelopen transfer keerde Kargbo terug naar België. Sinds 2006 is hij weer terug in Nederland. "Willem II is een fijne club, dat zeker, maar ik hoop dat ze met me meedenken en dat ze me een mooie toekomst gunnen. Ik wil later terug kunnen komen in Sierra Leone en echt iets bereikt hebben in een grote Europese competitie."

    Sierra Leone
    Sierra Leone, het land van herkomst van Ibrahim Kargbo, is één van de kleinere landen in Afrika. De speler van de Tricolores heeft álles over voor het door een burgeroorlog getroffen land. Onder de noemer van de stichting CARE is hij hard bezig om met name de jeugd in het land de helpende hand toe te steken. Zijn inzet werd in 2008 door de FIFPro zelfs beloond met de Football for Peace Award, een jaarlijkse prijs voor een speler die zich inzet voor de maatschappij. "Wat was ik trots op dat moment, mijn project werd verkozen boven dat van mensen als Pele en David Beckham."

    De geldprijs van 25.000 euro werd door de voetballer direct weer in projecten voor zijn land gestoken. "Containers met goederen zijn verscheept naar Sierra Leone, allemaal om iets voor het land te doen." Kargbo zet zich vooral in voor jonge gevangenen, die na hun vrijkomen amper een toekomst op kunnen bouwen. "Ik was jaren geleden in een gevangenis en de kinderen kwamen naar mij toe om hulp te roepen, dat raakte me echt. Als ze terug op straat komen hebben ze niks, zelfs nog geen shirtje om aan te doen. En dan weet je het wel he, dan gaan ze weer de fout in. Ik vind dat je mensen moet kunnen vergeven, niet vergeten, maar wel vergeven."

    Met de hulp van Kargbo, vooral op het gebied van opleiding, hoopt hij de jeugd te kunnen helpen, zo goed en zo kwaad als het kan in een land dat nog altijd gebukt gaat onder de vroegere burgeroorlog. "Het is iets wat ik altijd zal blijven doen, mensen helpen. Ik doe alles met behulp van mijn eigen kracht en met de hulp van God, ik geef niet op."

    Kleine Lionel Messi
    Het niet opgeven, komt terug in de ambitie van Kargbo. "Ik ben in de kracht van mijn leven, mijn kans gaat komen, ik weet het zeker. Ik wil Champions League spelen, zo snel mogelijk." En als het 'papa' Kargbo niet lukt, dan moet het zijn zoons maar gaan lukken. Twee heeft hij er, één van negen en één van twee, daartussen zit een dochter van acht jaar oud. "Ze komen elke wedstrijd kijken als het kan, mijn dochter zegt vaak dat ik beter kan stoppen omdat we altijd verliezen", grapt hij.

    Vol trots spreekt hij vooral over de jongste telg uit het Kargbo-gezin. "Dat is mijn kleine Lionel Messi, hij kan echt alles met een bal, fantastisch om te zien. Ik hoop dat hij in de toekomst gaat bereiken, wat ik niet heb kunnen bereiken."

    SCHITTEREND ! IBOU Jongen wij gunnen je die transfer je bent zo'n clubmens gegeven ik hoop dat je kunt slagen met de doelen !

    King Kargbo ! :worshippy: !

  22. #517
    flare83's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 oktober 2009
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    17
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Ja, maar nu niet meer. Boutahar en Zijler zijn vooral de uitblinkers.

  23. #518
    flare83's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 oktober 2009
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    17
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    En ookal is Demouge uit vorm, daar hoeft niet het hele tijd onder te leiden, maar af en toe pikt hij wel zijn goaltje mee
    Laatst gewijzigd door flare83; 18 oktober 2009 om 20:34

  24. #519
    flare83's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 oktober 2009
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    17
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Jens Janse kan de komende drie duels niet in actie komen voor Willem II. De rechtsback heeft onlangs in een oefenwedstrijd een scheurtje in zijn achillespees opgelopen. Hij moet de wedstrijden tegen Ajax, SC Heerenveen en RKC Waalwijk aan zich voorbij laten gaan.


    Mehmet Akgün heeft deze week de groepstraining hervat. De middenvelder brak in februari tijdens de training zijn kuitbeen. Hij hoopt op korte termijn zijn rentree in het eerste elftal van Willem II te maken.

  25. #520
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Willem II hoeft geen stadionhuur meer te betalen

    Geschreven op maandag, 19 oktober om 17:28

    Willem II hoeft de rest van het lopende voetbaljaar geen huur meer over te maken aan de gemeente voor het gebruik van het stadion. De Tilburgers hadden daar om gevraagd om zichzelf enige lucht te verschaffen in de zeer benarde financiële positie. Als tegenprestaties gaat de gemeente zeer streng toezicht houden op de ontwikkelingen bij de noodlijdende club.
    Maandagmiddag werd tijdens een gemeenteraadsvergadering duidelijk dat Willem II afstevent op een tekort van bijna drie miljoen euro. Volgens wethouder Jan Hamming is het dan ook noodzakelijk dat Tricolores flink gaan snijden in de huidige begroting. Dit kan, omdat veel contracten medio 2010 op hun einde lopen.

    Tevens maakte de gemeente bekende dat het de huurvoorwaarden van het Koning Willem II Stadion verder zal bekijken en dat de club geholpen zal worden met het ontwikkelen van een langetermijnvisie. Eerder al sneden de Brabanders flink in de eigen jeugdopleiding om zo kosten uit te sparen. Ook op kantoor- en personele kosten werd bezuinigd.

    Wist niet dat het zo erg was .. Mooi van de gemeente maar met Willem II is het dus ook erg beroerd gesteld en zo zijn er nog wel meer clubs

  26. #521
    flare83's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 oktober 2009
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    17
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Ik ben wel erg opgelucht toen ik dat hoorde op de radio + zag in de krant, ik hoop dat ze het geld binnenkort hebben, ik dank de gemeente hier ook wel voor, dat ze ons de tijd geven.

  27. #522
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Balen dat we deze hulp nodig hebben.....

  28. #523
    Eloquence of Sober Truth Pluto's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Uitstel van executie?

  29. #524
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pluto Bekijk bericht
    Uitstel van executie?
    Laten we hopen van niet mjah het is geen goed teken zeker ook omdat WII volgend jaar weer moet bezuiningen met als gevolg dat (denk ik ) spelers als Akgün , Boutahar etc etc gewoon weg gaan en mocht je in de eredivisie blijven je kwalitatief helemaal niks meer overhoudt .. Ik denk ( maar hoop dat ik er naast zit ) dat dit het begin van het einde wordt

  30. #525
    HUP NAC Sjapperellie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Made
    Berichten
    408
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Willem II is ongelukkige Akgün weer weken kwijt

    Dinsdag, 27 oktober 2009 om 16:47
    Mehmet Akgün staat wederom voor een voetballoze periode. De middenvelder van Willem II miste de eerste weken van het seizoen door blessureleed, maar maakte zondagmiddag zijn rentree in de thuiswedstrijd tegen SC Heerenveen. Na zeven minuten moest hij echter alweer vervangen worden en naar nu blijkt heeft hij zijn linker hamstring beschadigd.
    Akgün liep al vroeg in het duel met de Friezen een hamstringblessure op en kon de wedstrijd daarom onmogelijk afmaken. Willem II meldde maandag op de officiële website dat de Duitsers waarschijnlijk een scheurtje in zijn hamstring heeft opgelopen. Die diagnose bleek nagenoeg correct, en de Duitser staat dan ook drie tot zes weken buitenspel.
    Akgün was juist net teruggekeerd uit de lappenmand, waar hij had gezeten wegens verschillende pijntjes. Vorig jaar speelde de in Bielefeld geboren speler 21 keer mee bij de Tricolores. Scoren deed hij tot op heden drie keer voor de Tilburgse formatie.

  31. #526
    flare83's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 oktober 2009
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    17
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Je zag al toen Akgün die eerste zes minuten speelden, dat hij wel opviel. Jammer dat hij wèèr geblesseerd is, hij is een belangrijke en goede speler. Je zag hem na 5 minuten ook niet goed lopen, ik hoop dat hij snel hersteld en ons team kan helpen.

  32. #527
    ☆☆☆ Paperboy's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juli 2009
    Berichten
    1.874
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Hoe bevalt Jan-arie van der Heijden bij Willem II?

  33. #528

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    32
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Zeer goed, echt een van de beteren vooral in de thuis wedstrijd tegen Heerenveen was hij echt een niveau beter dan de rest. En vandaag speelde hij ook prima.

  34. #529
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Aerts keert pas na de winterstop terug bij Willem II
    Dinsdag, 17 november 2009 om 17:22
    Dinsdagochtend heeft Willem II een flinke domper moeten verwerken. De Tilburgse ploeg zag Maikel Aerts geblesseerd de training verlaten. Na onderzoek in het ziekenhuis blijkt de goalie zijn enkelbanden te hebben gescheurd.
    Aerts is in ieder geval tot en met de winterstop uitgeschakeld. De doelman is de eerste keeper bij Willem II en stond dit seizoen twaalf keer in de basiself. Logischerwijs is Niki Mäenpää de vervanger van de geboren Eindhovenaar. Mäenpää stond dit seizoen pas één keer in het doel bij de Tilburgers.
    De 33-jarige Aerts is bezig aan zijn vierde seizoen bij de Tricolores. De doelman begon zijn carrière bij FC Den Bosch. Daarna volgde Germinal Beerschot (Bel) en RBC Roosendaal. Door zijn goede optreden bij de Roosendaalse club verdiende Aerts een transfer naar Feyenoord. In De Kuip kon Aerts echter nooit aarden, waarna hij vertrok naar Willem II.

    VZ

    Da's kutnieuws

  35. #530
    I'm Sparta till i die! Donny's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 september 2009
    Locatie
    Schiedam
    Leeftijd
    25
    Berichten
    252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Willem II gaat een zware tijd tegemoet zonder Aerts

  36. #531
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Mexicaanse griep zit Van der Heijden dwars

    Willem II-middenvelder Jan Arie van der Heijden is vermoedelijk de eerste Nederlandse profvoetballer die is geveld door de Mexicaanse griep. De huurling van Ajax moest door het virus het duel met koploper FC Twente laten schieten.

    "Ik werd 's ochtends wakker met alle symptomen van de Mexicaanse griep, en zowel de clubarts als mijn huisarts stelden vervolgens dezelfde diagnose", vertelde Van der Heijden aan De Telegraaf.



    Van der Heijden had zich nog niet op de club gemeld, waardoor hij geen ploeggenoten heeft kunnen besmetten. De wedstrijd kon daarom gewoon doorgaan.

    Op dwingend advies van de clubarts moet Van der Heijden voorlopig in bed blijven. "Als ik een beetje ben opgeknapt, kan definitief worden vastgesteld of het inderdaad de Mexicaanse griep betrof", zegt het talent.

    Hopelijk is hij er snel weer bij want hem hebben we echt nodig . Jan arie beterschap !!


    Opbrengst collecte Tilburg Tifosi bekend

    Voorafgaand aan de wedstrijd Willem II - FC Twente is er een collecte gehouden door de Tilburg Tifosi. Deze collecte is hard nodig om meer financiële middelen te krijgen voor nieuwe spandoeken en acties. De Tilburg Tifosi ziet ook aan deze bijdrage de waardering die de Willem II supporter voor de acties heeft.

    Via deze weg willen wij alle Willem II supporters die een donatie hebben gedaan bedanken voor hun gift. In totaal is er een bedrag van € 3015,41,- opgehaald. Tevens gaat onze dank uit naar iedereen die heeft geholpen om de collecte tot een succes te maken. Met deze mooie opbrengst kunnen we weer voorruit.
    Tijdens het collecteren spraken diverse mensen ons aan dat ze graag een bedrag wilden overmaken. Voor iedereen die ons gemist heeft of graag nog iets wil overmaken; een gift kunt U altijd doen door het door u gewenste bedrag over te maken op rekeningnummer van Stichting KingZine.

    Let op: Maak uw gift over onder vermelding van “collecte Tilburg Tifosiâ€. Het rekeningnummer is: 181269740.

    Nogmaals hartelijk dank aan IEDEREEN die iets in onze collectebus heeft gestopt!

    Tilburg Tifosi

    Zeer mooi bedrag ! Ik heb zelf ook meegeholpen en heb besloten ook bij Tilburg Tifosi te gaan net als de rest dus omdat ik toch meer tijd over heb dan dat ik gedacht had

  37. #532
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Deze club is dood en dood ziek Verbunt ROT OP !!! ook al is het te laat ..

  38. #533
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Ik weet het, ik weet het.:no-slow:

  39. #534
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    Ik weet het, ik weet het.:no-slow:
    Zoiezo is het ongeloofelijk wat hij in 3.5 jaar gepresteerd heeft helemaal NIKS !

    Maar buiten dat was het vandaag weer angsthazenvoetbal 1e klas totaal geen idee achter met als dieptepunt de 1-3 hoe kun je zoiets in godsnaam doen ... Dit komt dit seizoen niet meer goed verbunt Oprotten en opnieuw beginnen in de Jupiler League of er moet een wonder gebeuren . Maar als we zo doorgaan met dit voetbal , een onzekere coach en een voorzitter die geen idee heeft wat hij doet is het Einde verhaal voor WII in de eredivisie ! En dat is de realiteit

  40. #535
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Dankzij dit incapabele bestuur staat de club er zo slecht voor, sportief en financieel. Verder vind ik het niet eens de trainer zijn schuld, zelfs de beste trainer krijgt dit soepzootje niet aan de praat.

  41. #536
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    Dankzij dit incapabele bestuur staat de club er zo slecht voor, sportief en financieel. Verder vind ik het niet eens de trainer zijn schuld, zelfs de beste trainer krijgt dit soepzootje niet aan de praat.
    En dan de reactie van Verbunt vanmiddag hij zegt gewoon doodleuk jaah nu de spelers hebben verloren moet ik weg daar kan ik toch helemaal niks aan doen .. daar kwam het op neer ... Trieste voorzitter wie heeft er voor die spelers gezorgt ?? voor de financiële situatie ?? etc etc woensdag ben ik jarig en ik hoop echt dat HIJ dan weg is ! verdomme !

  42. #537
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Ik hoop het ook.

  43. #538
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    De Pipo spreekt

    Hans Verbunt spreekt
    woensdag, 16 december 2009 20:46
    Zo is het tijden stil rondom voorzitter Hans Verbunt, zo geeft hij het ene na het andere interview. Aanleiding hiervoor zijn diverse spandoeken en spreekkoren aan zijn adres. Supporters verwijten Verbunt dat hij de club kapot maakt en eisen zijn vertrek. Zelf is hij nog steeds positief over zijn eigen functioneren en de club. Tegen Omroep Brabant gaf hij aan dat hij nog voldoende vertrouwen heeft dat het na de winterstop goed gaat komen. Ook VI interviewde Verbunt. Dat interview is hieronder te lezen.

    Hans Verbunt: ‘Elke keuze maak ik in het belang van de club, dus ik kan mezelf niets verwijten.’
    3,5 jaar Verbunt, eeuwig sund. Het was een van de vele spandoeken die afgelopen zondag tijdens het verloren thuisduel van Willem II met Roda JC(1-3) door supporters werden opgehangen. Parallel aan het gemor over het beleid van de club waren de prestaties op het veld. Ondanks alle kritiek, blijft voorzitter Hans Verbunt positief. ‘Als ik stop, gaat Willem II echt niet beter voetballen.’

    Het was voor u een dramatische zondag.
    Verbunt: ‘Verliezen is altijd zuur en helemaal van een concurrent als Roda JC. Toch weiger ik te dramatisch te doen. De verschillen zijn minimaal en een stuk of 10 clubs staan een paar punten van elkaar. Daar staat Willem II tussen. De doelstelling is de twaalfde plek en daarom zie ik geen enkele reden om in paniek te raken.’

    Toch logen de spandoeken er niet om.
    ‘Zoiets is nooit leuk, maar we moeten het ook niet overdrijven. Ik wist van tevoren dat de fans met spandoeken zouden protesteren, maar zolang het niet kwetsend is, heb ik daar geen enkel probleem mee. ’s Avonds heb ik nog wat supporters gesproken. Ik kan me voorstellen dat ze een mikpunt willen hebben, dus laat mij maar gewoon de bliksemafleider zijn. En als ik stop gaat Willem II echt niet beter voetballen.’

    Maar u bent als voorzitter eindverantwoordelijk. Wat verwijt u uzelf?
    ‘We kunnen er niet omheen dat er de afgelopen jaren te veel onzekerheid was binnen de club. Daarbij kijken we kritisch naar onszelf, maar vergeet niet dat we ook door externe omstandigheden in de problemen kwamen. Een technische directeur moet de rode draad binnen de organisatie vormen, en met Andries Jonker hadden we die. Hij had nog een contract voor drie jaar, maar dan staat Bayern Munchen opeens op de stoep. Dan valt opnieuw een belangrijk persoon weg. Toch kan ik mezelf recht in de spiegel aankijken, want ik geef alles voor de club. Elke keuze maak ik in het belang van de club, dus ik kan mezelf niets verwijten.’

    Er gaan ook geluiden op dat investeerders zich passief opstellen zolang u als voorzitter aanblijft.
    'Wat een onzin, totaal uit de lucht gegrepen. Sterker nog, we hebben alle sponsortargets dit seizoen al gehaald. Laat ik nogmaals benadrukken dat ik hier voor de club zit en niet voor mezelf.’

    Wat moet er dan veranderen?
    ‘We zijn druk bezig met komend seizoen, en zo hebben we het ook steeds benaderd. Dit is een overbruggingsjaar, aangezien we flink in de selectie gaan snijden. Liefst tachtig procent van de contracten loopt aan het einde van het seizoen af. Daarmee zitten we in een luxe situatie. Zoals ook bij andere clubs het geval is, worden de salarissen van spelers naar beneden bijgesteld. We kunnen dus doorselecteren, zonder dat we aan veel spelers vastzitten. Daarbij is Henry van der Vegt als nieuwe technisch directeur heel belangrijk. We hebben veel vertrouwen in hem, net als onze trainer Fons Groenendijk. Zij moeten de rode draad voor de komende jaren vormen.

    Toch klonk Groenendijk na het duel met Roda JC allesbehalve hoopvol over de korte termijn.
    ‘Fons is altijd even strijdvaardig en geniet het volste vertrouwen. Na afloop van het duel met Roda JC sprak hij over het nulpunt dat was bereikt, maar daar bedoelde hij mee dat het team nu niet slechter kan presteren. Dat is iets anders dan dat hij het niet meer ziet zitten.'

    Wat een lul is het toch ! Verbunt rot op sjonge jonge ik wordt hier zo chagerijnig van

  44. #539
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    De Pipo spreekt

    Hans Verbunt spreekt
    woensdag, 16 december 2009 20:46
    Zo is het tijden stil rondom voorzitter Hans Verbunt, zo geeft hij het ene na het andere interview. Aanleiding hiervoor zijn diverse spandoeken en spreekkoren aan zijn adres. Supporters verwijten Verbunt dat hij de club kapot maakt en eisen zijn vertrek. Zelf is hij nog steeds positief over zijn eigen functioneren en de club. Tegen Omroep Brabant gaf hij aan dat hij nog voldoende vertrouwen heeft dat het na de winterstop goed gaat komen. Ook VI interviewde Verbunt. Dat interview is hieronder te lezen.

    Hans Verbunt: ‘Elke keuze maak ik in het belang van de club, dus ik kan mezelf niets verwijten.’
    3,5 jaar Verbunt, eeuwig sund. Het was een van de vele spandoeken die afgelopen zondag tijdens het verloren thuisduel van Willem II met Roda JC(1-3) door supporters werden opgehangen. Parallel aan het gemor over het beleid van de club waren de prestaties op het veld. Ondanks alle kritiek, blijft voorzitter Hans Verbunt positief. ‘Als ik stop, gaat Willem II echt niet beter voetballen.’

    Het was voor u een dramatische zondag.
    Verbunt: ‘Verliezen is altijd zuur en helemaal van een concurrent als Roda JC. Toch weiger ik te dramatisch te doen. De verschillen zijn minimaal en een stuk of 10 clubs staan een paar punten van elkaar. Daar staat Willem II tussen. De doelstelling is de twaalfde plek en daarom zie ik geen enkele reden om in paniek te raken.’

    Toch logen de spandoeken er niet om.
    ‘Zoiets is nooit leuk, maar we moeten het ook niet overdrijven. Ik wist van tevoren dat de fans met spandoeken zouden protesteren, maar zolang het niet kwetsend is, heb ik daar geen enkel probleem mee. ’s Avonds heb ik nog wat supporters gesproken. Ik kan me voorstellen dat ze een mikpunt willen hebben, dus laat mij maar gewoon de bliksemafleider zijn. En als ik stop gaat Willem II echt niet beter voetballen.’

    Maar u bent als voorzitter eindverantwoordelijk. Wat verwijt u uzelf?
    ‘We kunnen er niet omheen dat er de afgelopen jaren te veel onzekerheid was binnen de club. Daarbij kijken we kritisch naar onszelf, maar vergeet niet dat we ook door externe omstandigheden in de problemen kwamen. Een technische directeur moet de rode draad binnen de organisatie vormen, en met Andries Jonker hadden we die. Hij had nog een contract voor drie jaar, maar dan staat Bayern Munchen opeens op de stoep. Dan valt opnieuw een belangrijk persoon weg. Toch kan ik mezelf recht in de spiegel aankijken, want ik geef alles voor de club. Elke keuze maak ik in het belang van de club, dus ik kan mezelf niets verwijten.’

    Er gaan ook geluiden op dat investeerders zich passief opstellen zolang u als voorzitter aanblijft.
    'Wat een onzin, totaal uit de lucht gegrepen. Sterker nog, we hebben alle sponsortargets dit seizoen al gehaald. Laat ik nogmaals benadrukken dat ik hier voor de club zit en niet voor mezelf.’

    Wat moet er dan veranderen?
    ‘We zijn druk bezig met komend seizoen, en zo hebben we het ook steeds benaderd. Dit is een overbruggingsjaar, aangezien we flink in de selectie gaan snijden. Liefst tachtig procent van de contracten loopt aan het einde van het seizoen af. Daarmee zitten we in een luxe situatie. Zoals ook bij andere clubs het geval is, worden de salarissen van spelers naar beneden bijgesteld. We kunnen dus doorselecteren, zonder dat we aan veel spelers vastzitten. Daarbij is Henry van der Vegt als nieuwe technisch directeur heel belangrijk. We hebben veel vertrouwen in hem, net als onze trainer Fons Groenendijk. Zij moeten de rode draad voor de komende jaren vormen.

    Toch klonk Groenendijk na het duel met Roda JC allesbehalve hoopvol over de korte termijn.
    ‘Fons is altijd even strijdvaardig en geniet het volste vertrouwen. Na afloop van het duel met Roda JC sprak hij over het nulpunt dat was bereikt, maar daar bedoelde hij mee dat het team nu niet slechter kan presteren. Dat is iets anders dan dat hij het niet meer ziet zitten.'

    Wat een lul is het toch ! Verbunt rot op sjonge jonge ik wordt hier zo chagerijnig van

  45. #540
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Die gast leeft duidelijk in zijn eigen wereld. Godzijdank is de trainer een stuk realistischer.

Pagina 12 van 35 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 3 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 3 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Nieuws van de dag
    By Laird in forum De maatschappij
    Reacties: 52393
    Laatste bericht: 22 maart 2024, 00:05
  2. AZ nieuws
    By Garry in forum AZ Alkmaar
    Reacties: 660
    Laatste bericht: 17 januari 2024, 17:21

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •