Pagina 4 van 35 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 136 t/m 180 van 1560

Discussie: Willem II Nieuws

  1. #136
    Eloquence of Sober Truth Pluto's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smitsie14 Bekijk bericht
    Niet te hart van stapel lopen nuldertien maar puntje pakken in nijmegen en thuis winnen van Nac

    we staan nog wel onder Nac jaah maar lang zal dat niet meer duren
    Mwoh. Wilem II speelde vanavond goed voetbal, opgezweept door het doorgaans muisstille publiek. De affaire Hadouir speelde wel een rol denk ik.

    Maar ik zie de willempies nog niet van NAC winnen.

  2. #137

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    265
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pluto Bekijk bericht
    Mwoh. Wilem II speelde vanavond goed voetbal, opgezweept door het doorgaans muisstille publiek. De affaire Hadouir speelde wel een rol denk ik.

    Maar ik zie de willempies nog niet van NAC winnen.
    Waar heb jij de afgelopen 10 jaar gezeten :dry:

  3. #138
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nuldertien Bekijk bericht
    Waar heb jij de afgelopen 10 jaar gezeten :dry:
    Niet op de Kingside blijkbaar misschien op de kidside jaah dat hoor je ook niet overigens vak E was vanavond weer gezellig vooral Rood wit blauwe leger was egt vet

  4. #139
    Eloquence of Sober Truth Pluto's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nuldertien Bekijk bericht
    Waar heb jij de afgelopen 10 jaar gezeten :dry:
    In stadions waar het publiek de club te allen tijde steunt: bij NAC en PSV.

  5. #140
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pluto Bekijk bericht
    In stadions waar het publiek de club te allen tijde steunt: bij NAC en PSV.
    Steunen wij Willem II niet ten alle tijde dan :o das egt onzin zelfs toen we nacompetitie moeste spelen zaten er 12 duizend man op de tribune en elk seizoen minimaal 12 duizend vast beraden Fans die Willem II steunen OOK ALS HET SLECHT GAAT !!!

  6. #141
    Chief
    Guest

    Standaard

    Niet overdrijven, de club wordt niet voor niets zovaak Stillem 2 genoemd.

  7. #142
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Ik ben voor Willem II, maar de sfeer bij Wiillem II is behoorlijk kut i.t.t. de sfeer bij men plaatsgenoten. Zelfs op Kingside stelt de sfeer geen reet voor, althans niet de ene keer dat ik op de Kingside zat. Buiten Stillem II is overigens ook Stilburg een weinige vleiende en eigenlijk wel terechte bijnaam.

  8. #143
    Chief
    Guest

    Standaard

    Stillem 2 Stilburg, leuke clubnaam

  9. #144
    Eloquence of Sober Truth Pluto's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.493
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    Ik ben voor Willem II, maar de sfeer bij Wiillem II is behoorlijk kut i.t.t. de sfeer bij men plaatsgenoten. Zelfs op Kingside stelt de sfeer geen reet voor, althans niet de ene keer dat ik op de Kingside zat. Buiten Stillem II is overigens ook Stilburg een weinige vleiende en eigenlijk wel terechte bijnaam.
    Desalniettemin: gefeliciteerd met de overwining vanavond, Victor

  10. #145
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pluto Bekijk bericht
    Desalniettemin: gefeliciteerd met de overwining vanavond, Victor
    Dank je wel :bier:

  11. #146
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    De sfeer was tegen Twente egt ver te zoeken maar vanavond 100 % zingen non stop oke ik weet van die bijnamen maar vanavond was daar niks van te merken

  12. #147

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    265
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Het is wel een beetje: only siging when they winning, maar als dat gebeurt dan is de sfeer ook echt goed. En ook voor de wedstrijd vind ik het altijd prachtig, schitterende doeken die daar omhoog gehezen worden!

  13. #148
    Tilburg Till I Die ~Kingside~'s schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    De mensen hier op voetbalzone zijn zo goed in het napraten van elkaar. In de tijd dat iedereen nog op vak N zat was de term Stillem II en Stilburg nog wel van toepassing jaa. Maar sinds de Kingside er is is die term zo achterhaald jullie lullen gewoon achter de rest aan zonder er zelf ooit maar eens bij geweest te zijn. En ja dan kun je zeggen ik was erbij maar toen was de sfeer echt kut. Ik ga hier ook niet beweren dat wij de beste sfeermakers van Nederland zijn, maar als je het woord stilburg nog gebruikt loop je nog een paar jaar achter.

    Gisteren was de sfeer echt top er zijn clubs in de eredivisie die daar jaloers op zouden zijn. Ga de websites van roda nog maar even na en zie daar de complimenten voor onze sfeer van gister.

    Citaat:

    koempel.nl:
    De naam Stilburg is al een paar seizoenen geleden bij het grofvuil gezet. Er heerste
    van meet af aan een bombensjtimmung in het stadion. Op oost veel vlagvertoon... Mega-spandoek op west.

    rodajcfans.nl:
    De sfeer aan Willem ll kant was grandioos.

    Iedere club heeft zijn goede en zijn slechte wedstrijden bij psv is het ook echt niet geweldig hoor in de CL is het wel goed maar de competitie valt het ook echt tegen. Ik vind persoonlijk niet dat ze bij de top van de eredivisie horen. (zeg ook niet dat Willem II dat doet).

    Verder heb ik een hekel aan nac maar als ik ergens respect voor heb bij die gasten is het de sfeer. Al vind ik het wel jammer dat het daar wel iets achteruit is gegaanm, maar neemt niet weg dat die wel bij de top van Nederland horen.

    Conclusie is dat iedereen hier elkaar na praat als het gaat om de term stil in Tilburg. Als iedereen die dat ooit geroepen heeft gisteren in het stadion was geweest dan hadden ze het niet eens meer uit hun strot gekregen.

  14. #149

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    265
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    De term: only singing when they winning is van toepassing op willem II Ik ben zelf ook fan, maar het is gewoon wel zo. Als ze winnen is de sfeer 3x zo goed

  15. #150
    10TOTTI10's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.669
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Ach lekker boeiend, dat Stillem II en Stilburg. ~Kingside~ heeft gelijk.

    Tilburg is gewoon een zwaar relaxed en mooie stad.

    Mooie overwinning gisteren. Gooit wel de druk van de spelers af.

  16. #151
    Tilburg Till I Die ~Kingside~'s schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nuldertien Bekijk bericht
    De term: only singing when they winning is van toepassing op willem II Ik ben zelf ook fan, maar het is gewoon wel zo. Als ze winnen is de sfeer 3x zo goed
    Wat klets je nou jonge je was er gister niet eens bij dus hoe kun je nou zeggen dat dat zo is. En als je voor staat is het logisch dat de sfeer beter is dat is bij iedere club zo. Volgens mij kom jij nooit in het stadion dus ga nou niet doen alsof je er ook maar iets van weet hoe de sfeer is bij Willem II. Zoals ik in mijn eerdere post al zei je praat gewoon de rest na.

  17. #152
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ~Kingside~ Bekijk bericht
    Wat klets je nou jonge je was er gister niet eens bij dus hoe kun je nou zeggen dat dat zo is. En als je voor staat is het logisch dat de sfeer beter is dat is bij iedere club zo. Volgens mij kom jij nooit in het stadion dus ga nou niet doen alsof je er ook maar iets van weet hoe de sfeer is bij Willem II. Zoals ik in mijn eerdere post al zei je praat gewoon de rest na.
    Gister was de sfeer echt fantastisch vanaf minuut 1 vol achter het team staat tot het einde gewoon zo als het hoord geweldig

  18. #153
    Tilburg Till I Die ~Kingside~'s schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smitsie14 Bekijk bericht
    Gister was de sfeer echt fantastisch vanaf minuut 1 vol achter het team staat tot het einde gewoon zo als het hoord geweldig
    Precies dat bedoel ik het was gewoon vanaf minuut 1 al goed gister.

  19. #154
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ~Kingside~ Bekijk bericht
    Wat klets je nou jonge je was er gister niet eens bij dus hoe kun je nou zeggen dat dat zo is. En als je voor staat is het logisch dat de sfeer beter is dat is bij iedere club zo. Volgens mij kom jij nooit in het stadion dus ga nou niet doen alsof je er ook maar iets van weet hoe de sfeer is bij Willem II. Zoals ik in mijn eerdere post al zei je praat gewoon de rest na.
    Ze konden niet eens 100 man in de Kuip krijgen. Willem II is de naam Stilburg misschien al voorbijgestreefd, maar is qua sfeer nog steeds een van de mindere clubs in de Eredivisie. Wat dat betreft kunnen jullie misschien nog wat leren van NAC

  20. #155
    Tilburg Till I Die ~Kingside~'s schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dawasiknie Bekijk bericht
    Ze konden niet eens 100 man in de Kuip krijgen. Willem II is de naam Stilburg misschien al voorbijgestreefd, maar is qua sfeer nog steeds een van de mindere clubs in de Eredivisie. Wat dat betreft kunnen jullie misschien nog wat leren van NAC

    Als je iets meer tijd had genomen en iets naar boven had gescrold dan had je mijn eerdere verhaal gelezen.

    Daarin heb ik nog gezegd dat ik vind dat Willem II inderdaad niet behoort tot de beste clubs van Nederland wat betreft sfeer. En dat ik nac daarin wel een goede vind ja. Dus als je eerst eens leest in plaats van dingen gaat roepen dan had je dit niet hoeven zeggen.

    Wel ben ik blij dat je toch wel vind dat stilburg niet meer aan de orde is.

    Ow jaa ik kan wel een aantal clubs noemen die minder zijn dan wij maar ook zeker een aantal die beter zijn dan wij.

    Dat jij zegt dat wij bij de slechtste van de eredivisie behoren ben ik het niet mee eens. Maar dat is een discussie die je tot in eeuwigheid kunt gaan voeren en daar gaan we het waarschijnlijk niet over eens worden. Dus daar ga ik dan ook maar niet aan beginnen.

  21. #156
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ~Kingside~ Bekijk bericht
    Als je iets meer tijd had genomen en iets naar boven had gescrold dan had je mijn eerdere verhaal gelezen.
    Dat heb ik gedaan makker
    Daarin heb ik nog gezegd dat ik vind dat Willem II inderdaad niet behoort tot de beste clubs van Nederland wat betreft sfeer. En dat ik nac daarin wel een goede vind ja. Dus als je eerst eens leest in plaats van dingen gaat roepen dan had je dit niet hoeven zeggen.
    Dus ik mag dat dan niet zeggen? Dan zijn we het toch met elkaar eens?
    Ow jaa ik kan wel een aantal clubs noemen die minder zijn dan wij maar ook zeker een aantal die beter zijn dan wij.
    Excelsior en AZ zijn daar wel een paar voorbeelden van, maar jullie behoren wel tot het "rechterrijtje" qua sfeer

    Dat jij zegt dat wij bij de slechtste van de eredivisie behoren ben ik het niet mee eens. Maar dat is een discussie die je tot in eeuwigheid kunt gaan voeren en daar gaan we het waarschijnlijk niet over eens worden. Dus daar ga ik dan ook maar niet aan beginnen.
    Nogmaals, Willem II wordt steeds beter qua sfeer. En ik heb gisteren een deel van de wedstrijd via internet gezien en ik vond de supporters zeker niet slecht Het probleem is alleen dat Willem II dat "Stilburg" imago heeft en daar ook niet meer vanaf zal komen. Dus als het een keer een wedstrijd stil is zal iedereen weer zeggen "typisch stilburg", terwijl dat bij elke eredivisieclub gebeurt.

  22. #157
    Tilburg Till I Die ~Kingside~'s schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dawasiknie Bekijk bericht
    Dat heb ik gedaan makker


    Dus ik mag dat dan niet zeggen? Dan zijn we het toch met elkaar eens?
    Als ik naar je reactie keek leek het niet alsof je het gelezen had, omdat het bijna hetzelfde was als wat ik zei. En tuurlijk mag je dat zeggen vrijheid van meningsuiting he (h)

    Excelsior en AZ zijn daar wel een paar voorbeelden van, maar jullie behoren wel tot het "rechterrijtje" qua sfeer
    Zat zelf meer te denken aan middenmoot, omdat ik ook vind dat er clubs zijn die niet beter of slechter zijn dan wij. Maargoed er zijn clubs echt slechter dan wij, maar ook beter dan wij. Feyenoord, nac, Twente etc. Maar ook clubs die minstens evengoed zijn. Heracles, Heereveen, Sparta.

    Nogmaals, Willem II wordt steeds beter qua sfeer. En ik heb gisteren een deel van de wedstrijd via internet gezien en ik vond de supporters zeker niet slecht Het probleem is alleen dat Willem II dat "Stilburg" imago heeft en daar ook niet meer vanaf zal komen. Dus als het een keer een wedstrijd stil is zal iedereen weer zeggen "typisch stilburg", terwijl dat bij elke eredivisieclub gebeurt.
    Dat komt doordat iedereen elkaar blijft napraten terwijl ze nooit of bijna nooit in het stadion komen. Maar je hebt wel gelijk. Maar om in de term van hadowie te praten dat zegt meer over hun dan over ons.

  23. #158
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Hadouir: 'Fans Willem II zijn respectloos'
    Geschreven door Matthijs van Laar op maandag, 24 september om 10:26

    Anouar Hadouir keerde dit weekend terug op het oude nest. Met een hoop bombarie verliet hij vlak voor het eind van de transferperiode Willem II om aan de slag te gaan bij Roda JC. Zijn terugkeer in Tilburg is hem allerminst bevallen. Naast de 1-0 nederlaag kreeg de aanvaller ook de nodige verwensen richting zijn hoofd geslingerd.


    â€Het zijn ondankbare mensen in Tilburg,†meende Hadouir. “Ik heb hier twaalf jaar gespeeld en alles gegeven voor de club. Dan is het respectloos dat ze zo reageren. Maar ik heb geprobeerd om erboven te gaan staan,†vertelde hij.

    Desondanks ontving hij een gele kaart na een harde tackle. “Dat kwam niet voort uit frustratie. Je wordt namelijk wel vaker uitgefloten. De aanwezige Roda-supporters hielpen me wel goed door de wedstrijd heen.â€

    Toch zal de Marokkaanse-Nederlander zich iets anders hebben voorgesteld van de start bij zijn nieuwe werkgever. Roda staat elfde, en heeft slechts twee punten meer dan Willem II, dat de dertiende stek inneemt.

    HAHAHAHAHA geweldige humor dit :roflmao: Jaah Hadouir wie de bal kaatst kan hem terugverwachten

  24. #159
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Wim Jonk niet in staf van Willem II

    Wim Jonk zal geen functie gaan vervullen bij Willem II, zo meldt het AD. De oud-international kwam op eigen verzoek in contact met de Tilburgers, maar ziet nu toch van een functie af.

    Wim Jonk wilde graag iets gaan betekenen voor de Tilburgers. Althans, met die insteek stapte hij op de leiding van Willem II af. De Tricolores zagen wel iets in een samenwerking, maar er moest gekeken worden in wat voor rol Jonk goed zou passen.

    Naar nu blijkt zal Jonk toch niet aan de slag gaan in Tilburg. Bij nader inzien vindt hij de afstand met zijn woonplaats Volendam te groot. Daarnaast had Willem II niet echt een vacature die Jonk in kon vullen.

    Jonk blijft dus op zoek en de kans is groot dat hij binnenkort wel bij een andere profclub een functie zal gaan vervullen.

  25. #160

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    265
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ~Kingside~ Bekijk bericht
    Wat klets je nou jonge je was er gister niet eens bij dus hoe kun je nou zeggen dat dat zo is. En als je voor staat is het logisch dat de sfeer beter is dat is bij iedere club zo. Volgens mij kom jij nooit in het stadion dus ga nou niet doen alsof je er ook maar iets van weet hoe de sfeer is bij Willem II. Zoals ik in mijn eerdere post al zei je praat gewoon de rest na.
    Haha, doe stoer jonge. Ik heb al 6 jaar een seizoenskaart en dit is de eerste wedstrijd dit jaar die ik mis. Ik ga naar uitwedstrijden en dan zie ik dat Willem II echt niet de beste sfeer van de eredivisie heeft. Kingside is zeker lekker sfeervak maar het is niet alls :dry:

  26. #161

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    265
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ~Kingside~ Bekijk bericht
    Dat komt doordat iedereen elkaar blijft napraten terwijl ze nooit of bijna nooit in het stadion komen. Maar je hebt wel gelijk. Maar om in de term van hadowie te praten dat zegt meer over hun dan over ons.
    :roflmao::roflmao:
    geweldig. haha!! lig ff plat hier!

  27. #162
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nuldertien Bekijk bericht
    :roflmao::roflmao:
    geweldig. haha!! lig ff plat hier!
    Haarlem - Willem II is nu begonnen ik verwacht wel een overwinning van de Tricolores

  28. #163

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    265
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Met nog een half uur te spelen 0-0, kom on tricolores!

  29. #164

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    265
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Mpff... 1-1 gelijk en na strafschoppen de beter uit. Natuurlijk een teleurstelling maar nu kunnen we wel vor gaan voor de comeptite
    Altijd positief blijven kijken, opzich was willem II gister de betere ploeg, het had gewoon pech met scoorden. En dan weet je al dat het een moeilijke avond gaat worden. Komen ze vlak na rust ook nog achter dan weet je het al zeker. Komen we nog gelukkig 1-1 terug en dan uiteindelijk met panalty's eruit. Tja, zo sta je in de finale, zo ben je er in de 1e ronde uit!

  30. #165

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    265
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Vandaag na afloop van de wedstrijd tegen NEC zijn er 68 Willem II-supporters opgepakt, voor het vernielen van café's. Ze vernielden het cafémeubilair en zaten aan de drank, personeel van het café is toen weggevlucht.
    Jammer van die gozers die het gedaan hebben, maar zo heeft elke club wel een paar rotte appels

  31. #166
    ajax_stephan's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 oktober 2006
    Berichten
    83
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    uitvak blijft leeg bij psv - willem II. ze protesteren tegen de bus combi!!!!!

  32. #167

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    265
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Dom! Die *** buscombi is ook ****** dom, maar dan hoef je nog niet weg te blijven !

  33. #168
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Vijf over twaalf bij Willem II

    vrijdag 02 nov 2007 03:41
    Willem II supporters hebben in de nacht van donderdag op vrijdag middels een ludieke actie hun ongenoegen geuit over de slechte prestaties van dit seizoen. In de tuinen van bestuursleden Hans Verbunt (voorzitter) en Pieter Jan Wassing (technische zaken) zijn klokken geplaatst met als tijdsaanduiding VIJF OVER TWAALF. Op spandoeken met de tekst ‘5 over 12; de tijd……door wanbeleid’ geven de supporters aan dat er structureel iets goed fout zit bij de club.



    Daarmee doelen zij o.a op het niet adequaat reageren na de verkoop van twee bepalende spelersâ€( alsof ze verrast werden) .Door geen juiste vervangers klaar te hebben staan moet het hondstrouwe Tilburgse publiek nu voor het 3e seizoen achtereenvolgende seizoen zien hoe het elftal zich als een “grijze muis’ in de onderste regionen van de ere-divisie bevindt.



    Ook de communicatie over bepaalde gang van zaken, het gebrek aan een lange termijnvisie, en het verdwijnen van echte clubmensen baren de supporters grote zorgen. Ondanks dat het bestuur aan het begin van dit seizoen (wederom) haar vertrouwen in een goed seizoen uit heeft gesproken, laten de resultaten te wensen over. Volgens de supporters is het na een aantal troosteloze jaren nu tijd dat er iets gebeurt zodat Willem II zijn ware gezicht terug krijgt en alle supporters weer met trots en opgeheven hoofd over HUN club kunnen praten………



    Helemaal mee eens vandaag moet er gewonnen worden anders dan breekt de pleuris uit.

  34. #169
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Voorzitter Willem II waardeert actie fans niet

    vrijdag 02 nov 2007 14:34
    Pagina 1 van 3
    De nachtelijke actie van een aantal Willem II supporters is nu ook opgepikt door diverse media! Zo ook door het Brabants Dagblad die voorzitter Verbunt om een reactie vroeg!

    Voorzitter Hans Verbunt kan weinig waardering opbrengen voor de actie. „Van wanbeleid bij Willem II is geen sprake. Dat is zichtbaar in de budgetten. En toch ook op het veld. Het zit alleen nog niet mee. Als Vorthoren tegen NAC scoort, hoor je niemand. Het is zo’n dun lijntje.”

    HAHA vooral die laatste zin omg Verbunt tijd dat je je ogen openzet want het ligt niet alleen bij de wedstrijd Willem II - Nac maar aan het spelbeeld en dat is vrij matig zeker zo'n uitspraak van een voorzitter die niet egt zijn verstand gebruikt vind ik.

  35. #170
    Potjandriedubbeltjes DutchLiam's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Locatie
    Bremen (DL)
    Leeftijd
    40
    Berichten
    2.279
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Van Wijk houdt het voor gezien bij Willem II

    05/11/2007 00:15

    Na minder dan anderhalf jaar vertrekt Dennis van Wijk bij Willem II. 'In goed overleg' maakt de 44-jarige trainer in Tilburg de weg vrij.

    Van Wijk maakte als relatief onbekende trainer in 2006 zijn opwachting bij Willem II. Zijn ervaring had hij voornamelijk opgedana in België. Maar zijn eerste seizoen in Tilburg verliep mede door een stortvloed aan blessures teleurstellend.

    Maar ook in 2007 maakte Willem II weinig klaar. Dat is de reden geweest voor de breuk tussen trainer en club. 'Naar aanleiding van de tegenvallende sportieve prestaties legt Van Wijk, in goed overleg met de club, zijn functie als trainer-coach van Willem II per direct neer', luidt de officiële verklaring van Willem II.

    De druk op Van Wijk was groot na de nederlaag tegen VVV-Venlo. De trainer stelde vrijdag zelf niet te zullen opstappen. 'In tegenstelling tot veel voetballers ben ik nog niet financieel onafhankelijk. Ik heb een gezin, ik heb kinderen en wil dus geld verdienen.'

    Na een onderhoud met voorzitter Hans Verbunt heeft de oud-Ajacied gekozen te stoppen bij Willem II. Technisch manager Andries Jonker neemt de honneurs waar, totdat er een opvolger voor Van Wijk is gevonden.

    Behalve Van Wijk legt ook Pieter-Jan Wassing zijn functie neer. Het bestuurslid technische zaken neemt op die manier zijn verantwoordelijkheid voor de slechte prestaties.

    'Binnen de club heb ik de afgelopen jaren een belangrijke bijdrage geleverd aan het financieel gezond maken van de club en de wijzigingen binnen de technische organisatie', aldus Wassing. 'Ondanks aantoonbare verbeteringen, die op de langere termijn zeker zullen bijdragen aan de groei van de club, is niet tegen te spreken dat de huidige sportieve resultaten tegenvallen.'
    BALANS ONDER VAN WIJK
    duels winst remise verlies doelsaldo
    49 12 11 26 (48-85)

  36. #171
    Lekker bezig Freek! dawasiknie's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 oktober 2006
    Locatie
    Tussen de uitlaatgassen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.266
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Ik weet niet hoeveel potentie er in de selectie van Willem II zit, maar ik ga er absoluut van uit dat er meer haalbaar moet zijn dan de onderste regioenen van de Eredivisie. Ben benieuwd wie de nieuwe trainer wordt. Erwin Koeman is misschien een goeie...

  37. #172
    10TOTTI10's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    2.669
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dawasiknie Bekijk bericht
    Ben benieuwd wie de nieuwe trainer wordt. Erwin Koeman is misschien een goeie...
    Beetje lage stap voor hem niet? Al zou ik het niet verkeerd vinden om hem bij Willem II te zien. Alleen vraag ik me af, welke trainer deze ploeg uit het dal kan trekken.

  38. #173
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 10TOTTI10 Bekijk bericht
    Beetje lage stap voor hem niet? Al zou ik het niet verkeerd vinden om hem bij Willem II te zien. Alleen vraag ik me af, welke trainer deze ploeg uit het dal kan trekken.
    Ik hoop stiekem ook op Erwin Koeman alleen heeft hij dan ook wel dezelfde kwaliteit spelers dus er moeten nog wat mensen bij en mensen weg vind ik maar mocht hij komen zou ik het wel een goede keuze vinden van Willem II

  39. #174

    Aangemeld
    23 mei 2006
    Berichten
    5
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    'Koeman gaat Van Wijk opvolgen

    Dennis van Wijk stapte vanochtend op bij Willem II. De man werd aansprakelijk gezien voor de slechte resultaten dit seizoen, waarmee er werd gedacht dat de oefenmeester zou worden ontslagen, toch stapte hij zelf op. De club uit Tilburg staat inmiddels op de 17e plaats.Als opvolger wordt voormalig Feyenoord-trainer Erwin Koeman genoemd. De oefenmeester zou zelfs al in gesprek zijn met het Tilburgse bestuur.



    Afgelopen vrijdag bestormde vele Willem II-fans de hoofdtribune richting het bestuur om haar onvrede te uiten. Nu de club zonder trainer zit zal het opzoek moeten naar een nieuwe trainer. Vele geruchten lijken richting Erwin Koeman te wijzen.



    De trainer die vorig seizoen uit zijn functie werd ontheven door Feyenoord. Totdat de nieuwe trainer niet bekend is neemt voormalig assistent-trainer Andries Jonker zijn taken over. Vorig seizoen nog speler en momenteel assistent bij de beloften van Willem II Edwin Hermans zal hem daar in begeleiden.

  40. #175
    ¡HALA MADRID! Madridista 9's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juli 2006
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    531
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Werd tijd dat van Wijk eindelijk eens werd ontslagen! Nu mag zijn 8-1-1 opstelling ruimte maken voor normaal voetbal, met deze niet heel onaardige selectie. Ze kunnen zeker degradatie ontlopen, want Willem II doet in mijn ogen niet onder voor ploegen als VVV, Sparta, Heracles en Excelsior.

    Toch zijn de slechte resultaten niet alleen maar aan van Wijk te danken, en ik wil Derksen' woorden even herhalen, door te zeggen dat het bestuur toch een groot aandeel heeft in de negatieve reeks van de Tricolores. Je 2 beste spelers (in aanvallend opzicht) op de laatste dag van de competitie verkopen, is zelfmoord in de Eredivisie voor een club als Willem II, die het al een paar jaar moeilijk heeft.

  41. #176

    Aangemeld
    22 september 2007
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    265
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Hopelijk gaat het nu de betere kant op met Willem II. Misschien een omkeerpunt in het seizoen. Ben benieuwt wie de nieuwe trainer wordt, maar eigelijk doet dat er niet zo toe; want de grote beslissingen komen toch van de voorzitten en het technisch bestuur. En de voorzitter blijft gewoon zitten.

    Maar ik hoop wel op betere resultaten, over 2 weken tegen Exelsior maar beginnen met de 3 punten!

  42. #177
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    di 06 nov 2007, 12:27

    FC Brussels wil trainer Van Wijk
    door onze Telesportredactie

    BRUSSEL - Dennis van Wijk is nog geen dag ontslagen bij het noodlijdende Willem II, of er staat alweer een nieuwe club voor hem in de rij. Het Belgische FC Brussels wil de Amsterdamse oefenmeester graag als nieuwe trainer presenteren. De huidige coach Albert Cartier moet zich vandaag verantwoorden bij de club over de slechte resultaten van de afgelopen weken.

    Afgelopen weekeinde ging FC Brussels hard onderuit tegen hekkensluiter KV Mechelen. Hierdoor belandde de club uit de Belgische hoofdstad in de degradatiezone. Cartier zou echter goed liggen bij zijn spelers én er staat een grote ontslagclausule in zijn contract.

    Van Wijk is niet de enige beoogde kandidaat. Johan Boskamp stond ook in de belangstelling, maar die heeft gezegd niet geïnteresseerd te zijn. Van Wijk trainde eerder de Belgisceh clubs KV Oostende en KSV Roeselare.

  43. #178
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nuldertien Bekijk bericht
    Hopelijk gaat het nu de betere kant op met Willem II. Misschien een omkeerpunt in het seizoen. Ben benieuwt wie de nieuwe trainer wordt, maar eigelijk doet dat er niet zo toe; want de grote beslissingen komen toch van de voorzitten en het technisch bestuur. En de voorzitter blijft gewoon zitten.

    Maar ik hoop wel op betere resultaten, over 2 weken tegen Exelsior maar beginnen met de 3 punten!
    gewoon zaterdag beginnen met de 3 punten !!!

  44. #179
    ¡HALA MADRID! Madridista 9's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juli 2006
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    531
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smitsie14 Bekijk bericht
    gewoon zaterdag beginnen met de 3 punten !!!
    Tegen het Utrecht van dit seizoen moet zeker één punt te pakken zijn. Laten ze daar maar mee beginnen en dan tegen Excelsior de volle buit!

  45. #180
    KNVB Maffia !! smitsie14's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 december 2006
    Locatie
    Tilburg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.181
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Hieronder een kort verslag van het gesprek tussen Willem II en KingZine.

    Maandagavond vond een gesprek plaats tussen een delegatie van de KingZine en Andries Jonker en Frank Molkenboer. Eerste aanleiding voor het gesprek waren negatieve uitlatingen rondom de club op de website www.tilbo.com en in het fanzine KingZine. Het gesprek tussen beide partijen was daarom dan ook al gepland voorafgaand aan het tumultueuze weekend. De ontwikkelingen van dit weekend hebben geleid tot een andere inzet van het gesprek met als belangrijkste uitgangspunt de rust binnen de club weer te herstellen.

    Vanuit Willem II is aangegeven dat men erg aangedaan is door de diverse ontwikkelingen, zowel de "ongeregeldheden" rondom de wedstrijd, het uitfluiten van de eigen spelers en het opstappen van Wassing als het ontslag van Van Wijk. Kritisch zijn mag, maar het mag nooit ten koste gaan van de club.

    KingZine geeft aan dat de ontwikkelingen rondom de wedstrijd een opeenstapeling van frustraties en onbegrip bij de supporters is geweest. Zonder inhoudelijk in te gaan op de ontwikkelingen, geeft KingZine wel aan het als absoluut dieptepunt te beschouwen dat Frank van der Struik is geslagen door een supporter.

    Door Andries Jonker is aangegeven hoe hij tegen de club aankijkt en waarom hij voor vier jaar een contract heeft getekend. Zijn allerbelangrijkste conclusie na afgelopen weekend is dat de club zeer slecht is omgesprongen met de negatieve media-aandacht. In de diverse media zijn herhaaldelijke zaken gepresenteerd die gebaseerd zijn op basis van feitelijke onjuistheden. Willem II is in zijn schulp blijven zitten, daar waar het met openheid van zaken (waarschijnlijk) meer begrip maar vooral meer rust binnen de club had kunnen bewaren.

    Doel van Willem II is om hier een inhaalslag in te maken en in de toekomst meer openheid van zaken te geven. Belangrijk daarbij is om het slechte imago van de club weer op te poetsen. Supporters spelen daarbij een bijzonder belangrijke rol in.

    Willem II gaat de komende periode op zoek naar een nieuw bestuurslid en trainer. Bij het aantrekken van Dennis van Wijk speelde het bestuur een grote rol. In de huidige situatie neemt Andries Jonker deze rol op zich en zal hij aan het bestuur de nieuwe trainer voordragen.

    KingZine geeft aan dat op Tilbo.com enigszins een omslag te merken is. Na alle negatieve berichtgevingen van de afgelopen weken, spreken de supporters nu uit as. zaterdag massaal achter het elftal te gaan staan. KingZine zal zich maximaal inzetten om hier een positieve bijdrage in te leveren. De negatieve teneur moet worden omgezet in meer begrip, vertrouwen en rust binnen de club!

Pagina 4 van 35 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 7 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 7 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Nieuws van de dag
    By Laird in forum De maatschappij
    Reacties: 52393
    Laatste bericht: 22 maart 2024, 01:05
  2. AZ nieuws
    By Garry in forum AZ Alkmaar
    Reacties: 660
    Laatste bericht: 17 januari 2024, 18:21

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •