Pagina 5 van 17 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 181 t/m 225 van 757

Discussie: Overige Competities

  1. #181
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    De eerste wedstrijd in de kwartfinales is gespeeld. Morelia, in de competitie al 6 weken ongeslagen, verloor thuis van Monterrey.
    "El Chupete" was met 2 doelpunten de grote man. De Chileen scoorde de openingstreffer uit een strafschop wat eigenlijk een vrije trap buiten de 16 had moeten zijn. De 2de was een keurige goal. Na rust wist Morelia via een kopbal nog op 1-2 te komen. In de blessure tijd zorde Monterrey voor een prima uitgangspositie door de 1-3 op het scorebord te brengen.

    Ander nieuws waar Nederlands legendarische nummer 14 in voorkomt. Cruijff, die zondag nacht terug is gevlogen richting Europa heeft via twitter gereageerd op de uitspraken van coach Ignacio Ambriz. Ik ben geen Cruijff aanhanger, maar moet hem hier gelijk ingeven.
    De coach gaf ter verdediging van de swalbe die afgelopen zondag een penalty opleverde voor chivas aan dat voetbal bedrog is en dat je een schurk moet zijn in het veld. Cruijff was het hier uiteraard niet mee eens en noemt (niet geheel verrassend) deze uitspraken afschuwelijk.
    Ben benieuwd of de coach mag blijven zitten na deze uitspraken die totaal tegen het principe van Cruijff in zijn.
    Voor de geinterresseerde, mochten die er zijn, Hierbij de beelden, die voor al deze ophef hebben gezorgd (het moment zelf is rond de 1:07):

  2. #182
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PanchoVilla Bekijk bericht
    De eerste wedstrijd in de kwartfinales is gespeeld. Morelia, in de competitie al 6 weken ongeslagen, verloor thuis van Monterrey.
    "El Chupete" was met 2 doelpunten de grote man. De Chileen scoorde de openingstreffer uit een strafschop wat eigenlijk een vrije trap buiten de 16 had moeten zijn. De 2de was een keurige goal. Na rust wist Morelia via een kopbal nog op 1-2 te komen. In de blessure tijd zorde Monterrey voor een prima uitgangspositie door de 1-3 op het scorebord te brengen.
    Ik ben me er volledig van bewust dat jullie, na deze beknopte samenvatting, hebben zitten wachten op beelden, resultaten en kleine verslagen van de overige 3 potjes. En terecht! De voorpagina heeft inmiddels wat werk van me overgenomen zag ik, net de enige pot die ik niet gezien heb, dus dat is goed aangevoeld.
    Met Beckham, Koevermans, Frings, Keane, Rosales, Donovan, Suazo, Suarez en Winter waren er ook nog eens wat bekende namen actief tijdens de kwartfinales. De laatste uiteraard als trainer.
    Ik moet zeggen dat het vrij aantrekkelijke potjes waren. Die over en weer gingen. Het voetbal is natuurlijk niet a la Barca of Madrid maar het was zeker vermakelijk. Eigenlijk gingen alle 3 de potjes gelijk op.
    Seattle, waar een oude bekende actief is in de persoon van Rosales, won in eigen huis met 2-1 van Santos.


    Zoals bekend eindigde Toronto - LA Galaxy in een vol stadion in een 2-2 gelijkspel. Uit een Corner vlak voor tijd scoorde Donovan de gelijkmaker.
    Het blikincident zal jullie niet ontgaan zijn (zie voorpagina), na de 2-2 kon hij het niet laten om de supporters even "uit te lokken". In de samenvatting zien we ook nog een even boze Koevermans.


    Vandaag, zojuist afgelopen stond de laatste kwartfinale wedstrijd op het programma. Isidro Metapan - Pumas UNAM.
    Isidro Metapan, met de oudere broer van Suarez in de basis, zorgde voor een kleine verrassing door in eigen huis met 2-1 te winnen. Of het genoeg is betwijfel ik.

    Totslot nog de beelden van afgelopen dinsdag:

  3. #183
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Edwin van der Sar en Karembeu waren dit weekend toeschouwer bij Chivas. Wederom gewonnen door Chivas, wederom met 2-1, wederom met een penalty. Dit keer in de 93ste minuut. Het aparte aan de gegeven pingel was, dat de bal ver buiten het strafschop gebied was.
    Echter kon een speler van Cruz Azul het niet laten om in de blessure tijd bij een 1-1 stand in het strafschopgebied een kopstoot te geven. Ondanks dat de bal dus elders in het spel was, wees de scheidsrechter naar de stip, dit leverder de beslissing op.
    Van der Sar werd ook gevraagd naar over Chivas/Cruijff.
    Hieronder een link van zijn filmpje:
    http://msn.mediotiempo.com/futbol/me...las-con-cruyff
    De link is in het spaans, van der Sar doet het in het engels.

    De MLS is ook weer begonnen. Henry en Backham gingen beide verliezend het veld af. LA Galaxy verloor in eigen huis met 1-3 en NYRB verloor uit met 2-1

  4. #184
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Wilde de MLS eigenlijk voor iemand anders laten, mochten er geinteresseerde zijn. Echter heb ik net een stuk van Portland Timbers gezien tegen Philadelphia Union en dat was een uiterst vermakelijke pot. Nou had ik de nodige vooroordelen over the VS en voetbal. Maar nu hebben de 2 potjes en de pot van vandaag me ze aan de kant doen schuiven. Niet alleen was het bezoekersaantal hoog, aan de sfeer zouden diverse clubs in Nederland nog een voorbeeld kunnen nemen. Vooraal de Timbers waren niet stil te krijgen. EN ik denk 1 van de weinige stadions waar men een moterzaag mee naar binnen mag nemen om ze een boomstam door te zagen tijdens de wedstrijd.

  5. #185
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik continue nog even mijn One man show. Beckham en zijn mannen zijn gisteren uitgeschakeld door Winter en zijn mannen. Bij Winter begonnen Koevermans, Soolsma en de oudere Broer van Ex-Feyenoorder de Guzman in de basis. Het was nota bene een Nederlander die Toronto naar de halve Finale schoot: Nick Soolsma.
    Ook de andere club uit de USA is een halt toegeroepen. Na in eigen huis nog met 2-1 gewonnen te hebben van Santos, had men nu in Mexico geen antwoord op het spel van Santos: 6-1. Een oude bekende, Rosales, was er weer bij. 2 van de 6 goals werden gescoord door de Amerikaan in Mexicaanse dienst.
    Titelverdediger Monterrey haalde dinsdag al de halve finales door wederom te winnen van Morelia, dit keer met 4-1. De eerste goal viel wederom uit een Penalty die eigenlijk een vrije trap had moeten zijn.
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 15 maart 2012 om 19:23

  6. #186
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ook de laatste kwartfinale zit erop. En zowaar had ik te doen met de oudere broer van Suarez en zijn teamgenoten. In eigen land heer en meester, maar vandaag werd men in Mexico Stad volledig in de pan gehakt: 8-0.

    De halve finales zullen (Nederlandse datum) 29/03 gespeeld worden tussen:
    02:00 Toronto - Santos
    04:00 Monterrey - Pumas
    De return vindt plaats op 05/04 (in Nederland). Ik hoop op een finale tussen Pumas en Toronto, al verwacht ik net de andere 2 teams.

    Hier de goals van vandaag in sneltreinvlucht en daaronder de samenvattingen van Dinsdag en Woensdag. Zo dat ook gezien kan worden dat Monterrey wederom geholpen wordt met het op voorsprong komen.







  7. #187
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Anelka scores on his China league debut but Shanghai succumb to a 3-2 loss in Beijing

    Beijing Guoan 3 – Shanghai Shenhua 2 (Chinese Super League, March 16, 2012) Beijing established a two goal lead thanks to efforts from Piao Cheng and Portuguese midfielder Manu. Australian striker Joel Griffiths put Shanghai on the comeback trail with a penalty, and Griffiths then set up Nicolas Anelka to score on his highly-anticipated debut in China with a goal on the breakaway. Mao Jianqing pooped on the Frenchman’s parade, scoring a late winner on his own debut for Guoan.



  8. #188
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Er is in veel landen weer een competitie ronde achter de rug. Zo ook in Mexico.
    Nou is ons allen bekend dat hier een van de grootste voetbalstadions ter wereld staat: Estadio Azteca de thuishaven van Club America. Nou is het eigenlijk te groot voor de meeste potjes waardoor het erg leeg oogt ook als er 40.000 aanwezige zijn.
    Echter tijdens de clasicos vult het stadion doorgaans goed +/- 100.000 man. Dan blijft het een indrukwekkende vertoning. Vandaag was dus 1 van de 3 clasicos die Club America heeft. Ditmaal tegen Pumas.
    Ik met 2 teamgenoten die Pumas supporten besloten deze match eens een bezoekje te brengen in het stadion.
    Al leeft er wel degelijk haat en nijd tussen de teams die doorgans aan de clasico deelnemen. Het was voor mij nog altijd mogelijk om in mijn America Jersey naast 2 Puma jerseys in het stadion te zitten. De 2 korte zijdes worden afgesloten voor supporters van het andere team, de rest is gemengd.
    2 uur voor aanvang vertrokken om op tijd (voor Mexicaanse begrippen aan te komen bij het stadion, dat wil zeggen een kwartier te laat) Ik gok dat we 1 uur en 45 minuten later onze wagen geparkeerd hadden bij een zogenaamd officiele parkeer plaats, al is het meer iemand die zichzelf voor een dikke 2 uur eigenaar van de straat maakt.
    Vandaar was het nog eventjes lopen alvorens we bij de verkeerde ingang kwamen. De Puma ingang, daar mocht ik dus niet naar binnen.
    Eenmaal aangekomen bij de juiste ingang was het eerste wat we zagen rondslingerende vuisten en benen, die als mikpunt een Puma aanhanger hadden. Toen de vechtende menigte plaats maakte, doordat de ME er tussen kwam, kregen we het slachtoffer, die op 2 meter afstand stond, te zien.
    Helaas voor hem was de ME iets te laat en was het gezicht voornamelijk rood, zijn neus behoorlijk dik en hij kon nu het aantal tanden in zijn mond op 1 hand tellen. Het entree poortje ging dicht en de beide partijen gingen nog even door met elkaar lieftallige verwensingen toe te wensen.
    Een meisje (ik gok 16 jaar en 1.60 hoog) aan Puma kant was hier niet van gediend en gooide haar jasje op de grond gebarend dat ze er maar een uit moesten komen, grappig gezicht. Alles een beetje afgekoeld en ik voelde me niet bepaald veiliger, maar daarna gebeurde er totdat we door de poortjes waren niks meer.
    Iets na de aftrap waren we de poortjes gepasseerd waar ik overigens niet gefouilleerd werd... Wederom in de rij waar het kaartje weer gescant werd. In de tussentijd werd er gescoord, helaas gemist. Dit was het moment dat de relschoppers van eerder ook het stadion ook in wilde.
    Rekening houden met andere mensen doen ze niet en de rijen "zagen ze over het hoofd" en stonden dus meteen vooraan.
    2 rijen naast mij stond er 1 in een Puma shirt die iets terug zei tegen een van de uitscheldende America "fans" die aan het voordringen waren. Dit kwam hem ook op een paar klappen te staan. Aangezien mijn gezelschap ook Puma shirtjes droeg, vond 1 knakker het leuk om voor ons in de rij te komen staan samen met zijn vriendin. En even een opmerking te maken naar 1 van mijn companen.
    Die kon er enkel om lachen. Dat was het dan met de heetgebakende mannetjes. In het stadion een plaats in het midden opgezocht waar het wel veilig is voor alle partijen.
    Een maal binnen was het wel anders, 1 groot voetbalfeest met door elkaar zittend publiek. Het stond dus al 1-0 toen we in de 15de minuut het stadion binnen kwamen, via een penalty, maar wel voor het team waar mijn sympathie naar uitgaat.
    Het stadion geen minuut stil en de fanatieke zijdes waren voor beide teams goed gevuld en heb weer genoten van de sfeer in het stadion.
    Wat de verdere eerste helft betreft was het America dat achterover leunde na de voorsprong en liet Pumas het spel maken, zonder dat Pumas een kans wist te creeren. De beste kansen waren nog steeds voor de Aguilas. De Tweede helft ging op dezelfde manier door, totdat na een uur spelen Pumas een makkelijk gegeven strafschop kreeg.
    Even hield het gejammer aan mijn linkerzijde over het omkopen van de scheidsrechter op (volgens mijn companen staat Amerika bekend om de hulp die ze doorgaans krijgen van de scheidsrechters). De penalty werd koeltjes afgerond: 1-1.
    Na de 1-1 begon America weer te voetballen en waren zo ook de sterkere, leverde kansen op al ging het meestal mis bij de eindpass. 10 minuten voor tijd werd de scheidsrechter echt weer voor "hijo de puta" uitgemaakt en nam het gejammer aan mijn linkerzijde weer toe reden 2de geel en dus rood voor Garcia (Pumas).
    In de tussentijd was Vuoso al ingevallen en die wist er 5 minuten voor tijd 2-1 van te maken, ik verbaasde me enigszins over mijn vreugde kreet. De resterende minuten waren dus nog even spannend, met name omdat ik bij een eventuele gelijkmaker de volle laag zou krijgen.
    Gelukkig bleef het 2-1 en bleven de 3 punten bij America. Het was een mooi voetbalfeest in het stadion. Zowel America als Pumas gingen nog even door met het maken van sfeer. Toen wij, ik enigszins zenuwachtig (zal ook meegespeeld hebben dat ik tijdens de vorige clasico nog dood werd gewenst door de tegen partij en deze keer hoefde ze niet met de bus naar een stad hier +6 uur vandaan), al buiten liepen hoorden we nog steeds gezang vanuit het stadion komen. Ook Pumas zag blijkbaar reden tot feesten en dat vind ik hier nou zo mooi aan de clasicos.
    Buiten het
    Het bleef gelukkig rustig buit, enkel toeterende auto's van blije America supporters en geschreeuw van de marktkraampjes die vanalles verkoopten wat met de 2 teams te maken had. Wederom een mooie voetbalervaring mogen beleven.

    Aan de hand van het aantal bedankjes en de weinige reacites en verslagen maak ik op dat het Football Derbies; Insiders Only topic ook niet echt loopt en ik er nog geen eigen foto's of filmpjes bij plaatsen, dus postte ik het hier maar even. Als beide topics nou niet echt warmlopen, waarom dan toch een verslag? Ik vind het leuk om het te delen met de geinteresseerde voetballiefhebbers hoe het er elders aan toe gaat.
    Hier de samenvatting:



    America staat nu op doelsaldo 3de, evenveel punten als Tigres dat thuis wéér wist te winnen en hun recordreeks maar geen halt toegeroepen zaiet woorden. Beide teams staan 1 punt achter op de nummer 1 en 2. Santos en Morelia die ook beide wisten te winnen.
    Chivas heeft hun eerste puntverlies, sinds het contracteren van Cruijff, een feit zien worden. Tegen de huidige nummer laatst kwam men niet verder dan een 0-0.
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 19 maart 2012 om 09:04

  9. #189
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    He’s Still Got It! Rivaldo scores a hat-trick for Kabuscorp vs Recreativo Caala


    On the 19th of April Rivaldo will be 40-years-old, yet the 1999 World Player of the Year is amazingly still playing football in Africa.
    Back in January, the 2002 World Cup winner joined Angolan outfit Kabuscorp, and in the third round of the domestic championship on Saturday the Brazilian star stole the headlines with a hat-trick winning performance.
    Rivaldo’s goals included a close-range tap in for the first, a delicious free-kick for the second, and a fantastic dinked finish for the third.


  10. #190
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Gisteren de wedstrijd tussen Panathinaikos en Olympiakos gestaakt naar zeer hevige rellen. Het is daar echt wekelijks raak.

  11. #191
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Astore Bekijk bericht
    Gisteren de wedstrijd tussen Panathinaikos en Olympiakos gestaakt naar zeer hevige rellen. Het is daar echt wekelijks raak.
    Beelden?
    Gisteren lieten ze hier bij het nationale "studio voetbal" nog beelden zien van een wedstrijd uit Tanzania. De scheidsrechter kreeg daar een rechtse direct. Vooral opmerkelijk dat niemand er tussen komt op de grensrechter na. Niet de medespelers en ook de enepolitie agent(?) had geen haast. De tweede keer dat ze een aanval willen plegen. Na het geven van 2 volledig terechte rode kaarte, wordt de betoger wel lekker gevloerd door zijn teamgenoot.



    Dan weer voetbal, de MLS:
    Montreal Impact - Chicago Fire 1-1
    San Jose Earthquakes - Houston Dynamo0-1
    FC Dallas - Portland Timbers 1-1
    Sporting KC - New England 3-0
    Real Salt Lake - New York Red Bulls 2-0
    (Henry heeft na 2 wedstrijden nog 0 punten met zijn team)
    Seattle SOunders - Toronto FC 3-1
    (Ik heb op de goal van Ryan Johnson gestemd voor goal van de week, paste precies in de kruising)
    Chivas USA - Vancouver Whitecaps 0-1
    Philadelphia Union - Colorado Rapids 1-2
    LA Galaxy - D.C. United 3-1
    (De eerste 3 punten voor LA door 2 goals van Keane)

    Australie, waar ook Nederlanders actief zijn, loopt op zijn einde:
    De Reguliere competitie zit er bijna op. Nog 1 speelronde. Zwaanswijk staat met zijn Central Coast Mariners FC bovenaan 2 punten voor op de nummer 2 Brisbane Roar. Ook die, met de goede vriend van Bosschaart: Berisha, zijn zeker van de final series.
    Voor de Final Serie Play-off zijn het Perth Glory van V. Sikora en B van den Brink al zeker van plaatsing. Hetzelfde geldt voor Wellington Phoenix. Het Melbourne Heart lijkt me ook geplaatst aangezien de andere 2 gegadigde tegen elkaar spelen en beide een slechter doelsaldo hebben dan het team van Van 't Schip en Worm.
    Er zijn nog 2 teams die in de laatste ronde in een onderlinge strijd om het laatste play-off ticket mogen spelen.
    Het Newcastle Jets waar Colina actief is en Sydney van onder andere Bosschaart en B. Emerton.
    Onder andere voormalig Liverpool speler Kewell, Oude bekende Levchenko, De Nederlander Serginho van Dijk, Jongschlager en Europees jeugdkampioen Rigters vallen buiten de Final Series. De Laatste 2 nemen de laatste plaats in beslag.

    Na deze Australie onzin hou ik het voorlopig voor gezien
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 19 maart 2012 om 19:26

  12. #192
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Arsenal legend Thierry Henry scores first ever MLS hat-trick

    It was less than two months ago that Thierry Henry scored his most recent goal for Arsenal, the winner at Sunderland, which set Arsene Wenger’s side on a seven game winning run in the Premier League that only came to an end at QPR yesterday.
    Henry’s fine form at Arsenal during his short loan spell back at the Emirates has continued in the MLS and yesterday the veteran French striker scored a hat-trick and also set up a goal as New York Red Bulls ran out 5-2 winners over the Montreal Impact.
    The Arsenal legend has now scored five goals in his last two matches and the hat-trick was his first in the MLS.
    After the game, the former Arsenal number 14 was far from satisfied: “I don’t want to talk about the goals. I care about what we did in the first half and how bad we played. I’m a competitor. I always think about what’s not good going on. We have to make it hard for teams to beat us.”




  13. #193
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Primera Division (Mexico)
    Ik pak het weer even op voor de geinteresseerde die er gelukkig toch zijn
    Tevens moet ik ergens mijn vrezen voor Club America delen. Na meerdere malen hier te hebben herhaald dat ze bij de bovenste 3 stonden zag ik de bui al hangen. De laatste 7 wedstrijden komen er "a la Heerenveen" nog 6 pittige potjes aan. Onder ander tegen 3 van de momenteel hoger geklasseerde teams en 2 clasicos. Inmiddels zijn er 2 achter de rug, tegen Morelia en tegen Monterrey beide gingen verloren. 3-1 bij Morelia en 2-3 in het Azteca tegen Monterrey. Opvallend (of eigenlijk niet) is dat alle 3 de goals door Benitez werden gescoord. terwijl de 6 tegen goals door 6 verschillende spelers werden gescoord. Om maar even de zwakte van America aan te geven.
    America was na de schandalige 17de plek tijdens de Apertura vastberaden om zich te revancheren. Daar leek het (mede dankzij het programma ook even op) echter gingen 3 van 4 de wedstrijden tegen de betere hier Mexico tot dusver verloren (Tigres/ Morelia/ Monterrey), enkel tegen Pumas werd, in mijn bijzijn, gewonnen. Komende weekend staat DE Clasico van Mexico op het programma in Guadalajara tegen Chivas. Die Club kreeg een opleving nadat Cruijff zijn handtekening had gezet. 6 wedstrijden zonder verlies, waarvan 5 gewonnen. De laatste 2 potjes zijn inmiddels alweer verloren (mede door het afstaan van spelers aan het Olympisch team). Desondanks verwacht ik een nieuwe nederlaag dit weekend tegen Chivas omdat dit de laatste jaren een gewoonte aan het worden is. Van de laatste 9 won America er slechts 1.
    Na Chivas staat nog de wedstrijd tegen de huidige nummer 1 en afslachter van Koevermans en zijn mannen (daarover zo meer) Santos Laguna, dan nog de derby/ clasico tegen Cruz Azul. De enige "makkelijke" op papier zou Puebla moeten zijn, waar Luis Garcia en Beasley actief zijn. Dat staat momenteel 15. America heeft met 4 punten voorsprong op plek 9 dus nog genoeg reden om zich zorgen te maken. Chivas wat de eerste 5(?) weken laatste stond staat inmiddels op 3 punten van de Play-off plaatsen.

    Concacaf Champions League
    Nadat in de kwartfinales LA Galaxy nog uitgeschakeld werd door een goal van de, voor mij tot dan toe onbekende, Nederlander: Soolsma.
    Het zal je maar gebeuren, van een failliete club naar de amateurs. Van de amateurs naar Canada en tegenover Beckham staan en de winnende scoren.
    Nu is het sprookje echter over. De halve finales liepen zonder verassingen en toonde nogmaals aan waarom Mexico ook meedoet aan de Libertadores. Toronto kreeg na Seattle Sounders ook een 6 klapper om de oren. In Canada werd het nog 1-1 en eindigde de Mexicanen met 9 man. In Mexico werden de Canadezen van Aaron Winter met 6-2 naar huis gestuurd. Het zal er aan gelegen hebben dat Koevermans niet mee deed in de tweede pot.
    Monterrey had aan de thuiswedstrijd genoeg om het te beslissen: 3-0. De wedstrijd in het Olympisch Stadion van Mexico was een formaliteit, getuige ook de feest opstelling van Monterrey. Suazo en De Nigris kwamen beide niet in actie, lijkt me pijnlijk voor Pumas.
    Helaas, maar zoals verwacht, dus geen finale pot in Mexico Stad.

    Ik heb helaas de 2de pot moeten overslaan, gezien ik even over de grens ben. Het is mijn gewoonte om in elk land waar ik kom minimaal 1 voetbalwedstrijd te bezoeken. Deze keer kwam dat te staan op de slechtste "eredivisie pot" die ik ooit heb mogen aanschouwen.
    Xelaju - Comunicaciones. Rode kaart na 20 minuten voor de bezoekende koploper. in de 82ste minuut viel de 1-0 dan eindelijk, na eerst 1 op 1 een mega kans te missen. Het opmerkelijkste van de wedstrijd bleek dat die ene donker gekleurde speler die op het veld rondliep, MLS all time topscorer en tevens voormalig international van zowel Jamaica als de VS, Jeff Cunningham bleek te zijn. In elk geval weer een voetbal ervaring rijker. Ging er overigens heen met 4 Amerikanen (als in VS), 1 gestelde vraag moet ik toch delen. Zo vroeg er 1 "Hoe lang duurt een voetbalwedstrijd" een andere mooie quote van een van hen was: "Ik ben Barcelona fan en als het aankomt op landen ben ik voor Brazilie, die hebben fantastische spelers, Brian McBride is My All Time favoriete speler van het Braziliaanse nationale team"... Ik begon spontaan te twijfelen aan mijn engels. Maar na nog drie keer nagevraagd te hebben of Brian McBride wel ECHT voor Brazilie uitkwam wist ik dat ik het goed verstaan had... Hij bevestigde de vraag keer op keer met "Yes, amazing player"...Het waren overigens aardige mensen die niks van sport in zijn totaliteit wisten. Ik vond het heel leuk om de expert uit te hangen .

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MAGICA Bekijk bericht
    He’s Still Got It! Rivaldo scores a hat-trick for Kabuscorp vs Recreativo Caala


    On the 19th of April Rivaldo will be 40-years-old, yet the 1999 World Player of the Year is amazingly still playing football in Africa.
    Back in January, the 2002 World Cup winner joined Angolan outfit Kabuscorp, and in the third round of the domestic championship on Saturday the Brazilian star stole the headlines with a hat-trick winning performance.
    Rivaldo’s goals included a close-range tap in for the first, a delicious free-kick for the second, and a fantastic dinked finish for the third.
    Op de een of andere manier krijg ik dit filmpje nu pas mee, maar wat een held blijft het toch. Ook even nog dat stiftje eruit gooien.

  14. #194
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Mijn "inkt was nog niet opgedroogd", of het kan alweer met feiten worden ontkracht.
    America heeft zojuist met 0-1 van Chivas gewonnen. Hierdoor staan ze 7 punten voor op de nummer 9 en 10 met nog 3 wedstrijden te gaan.
    Moet dut lukken om dat niet meer weg te geven. Zeke gezien de nummer 9 (Cruz Azul) en 10 (Toluca) komend weekeinde tegenover elkaar staan.
    Santos Laguna (de volgende tegenstander van America) is al geplaatst. Hetzelfde geldt voor Monterrey en titelverdediger Tigres. De eerst genoemde won dit weekend in eigen huis door 2 goals van De Nigris de belade "clasico van het noorden". Morelia mag ook wel bijgeschreven worden. Voor het Chivas van Cruijff word het nog lastig, zeker gezien de volgende pot uit bij Tigres is, wat al ruim 14 maanden ongeslagen is in eigen huis. Het Pachuca van Westerhof staat er wel goed voor.
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 9 april 2012 om 05:44

  15. #195
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    A brilliant miss you won’t have seen: Nguyen Tang Tuan (Binh Duong) v Khanh Hoa

    Horrific playing conditions contributed to a brilliantly-bad miss in Vietnam on Sunday.
    Binh Duon suffered a 2-nil home defeat at the hands of Khanh Hoa, and a turning point in the contest arrived when the hosts blew a golden opportunity to score in the 36th minute.
    Trailing 1-nil at the time and playing on a pitch that looked more like a rice paddy that a top flight soccer surface, Binh Duong’s forward Nguyen Tang Tuan amazingly missed scoring into an open goal from 3 yards out.
    Not only did Duong not score, the ball actually travelled away from goal as the striker ballsed-up his goalscoring moment in spectacular fashion.
    Watch Nguyen Tang Tuan’s incredibly awful miss here.



  16. #196
    Chief
    Guest

    Standaard

    Schitterende goal van Beckham namens LA Galaxy dit weekend. Becks kan het nog steeds.


  17. #197
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Opvallend wel dat ze op de 8ste plek staan in de Western Conference. Zijn toch de regerend kampioen.
    Aaron Winter moet denk ik ook op gaan passen voor zijn positie als coach van Toronto. Die staan nog steeds op 0 punten na 5 wedstrijden.

  18. #198
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Swarm of Bees halt Bahia match between Fluminense de Feira & Juazeirense

    Incredible scenes played out in the Bahia match between Fluminense de Feira & Juazeirense as a swarm of bees led to a halt in play.
    In the Adauto Moraes stadium in Juazeiro, players, fans and officials were forced to take drastic action when the flying insects appeared.
    The players and referee instinctively lay on the ground to escape the swarm whilst fans behind the goal were forced to take shelter under a giant banner.
    Eventually the match restarted, with Fluminense de Feira emerging 1-0 winners to secure a crucial win against their battle to avoid relegation.
    The footage below is made a little more creepy due to both the music and the fact that it is very difficult to make out the bees.



  19. #199
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PanchoVilla Bekijk bericht
    Ander nieuws waar Nederlands legendarische nummer 14 in voorkomt. Cruijff, die zondag nacht terug is gevlogen richting Europa heeft via twitter gereageerd op de uitspraken van coach Ignacio Ambriz. Ik ben geen Cruijff aanhanger, maar moet hem hier gelijk ingeven.
    De coach gaf ter verdediging van de swalbe die afgelopen zondag een penalty opleverde voor chivas aan dat voetbal bedrog is en dat je een schurk moet zijn in het veld. Cruijff was het hier uiteraard niet mee eens en noemt (niet geheel verrassend) deze uitspraken afschuwelijk.
    Ben benieuwd of de coach mag blijven zitten na deze uitspraken die totaal tegen het principe van Cruijff in zijn.
    Dus niet geheel verassend te noemen:
    Chivas-trainer Ambriz weg na conflict met adviseur Cruijff

    Chivas Guadalajara moet op zoek naar een nieuwe trainer. Ignacio Ambriz besloot woensdag om op te stappen bij de Mexicaanse topclub, waar Johan Cruijff sinds februari adviseur is.

    Ambriz liet weten dat hij opstapt vanwege een gebrek aan steun van Cruijff, die had aangegeven dat de oefenmeester aan het einde van het seizoen moest worden vervangen. Ambriz was nog maar sinds januari in dienst van Chivas, dat hem aanstelde als opvolger van Fernando Quirarte.

    Voormalig Chivas-speler Alberto Coyote neemt de taken van Ambriz op interim-basis over. De Mexicaanse grootmacht, die elf keer landskampioen werd, geeft aan dat Cruijff de opvolger kiest.
    Dat zelfde Chivas verloor afgelopen weekend met 2-1 uit bij Tigres. Hierdoor lijkt uitschakeling voor de play-offs wel zeker. Chivas eindigde de wedstrijd met 8 man, na 3 rode kaarten.
    Deze overwinning van Tigres betekende een nieuw record: 26 wedstrijden op rij ongeslagen in eigen huis. Het record werd gedeeld door Cruz Azul, America en Toluca die allen op 25 stonden.

    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 19 april 2012 om 19:23

  20. #200
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Voor de liefhebbers (al zullen die er weinig zijn, al helemaal vanwege het tijdstip):
    In de nacht van woensdag op donderdag om 02:00 uur Nederlandse tijd gaat de winnaar van de Concacaf Champions League 2011/2012 bekend worden.
    Santos Laguna - Monterrey

    Afgelopen donderdag was de heenwedstrijd in Monterrey, die door 2 doelpunten van Suazo met 2-0 gewonnen werd door de thuisploeg.
    Nu aan Santos Laguna de taak om deze score ongedaan te maken.
    Het kan natuurlijk altijd, al heb ik een behoorlijke tijd terug Monterrey als winnaar getipt en gezien de stand halverwege blijf ik daar maar bij.
    Waar dat vorige week niet het geval was, hebben beide teams dit weekend wel met hun sterkhouders gespeeld.
    Hier het filmpje van afgelopen donderdag:

    De Nigris en Suazo is overigens wel een sterk duo, ben benieuwd hoe die het in een andere competitie zouden doen.

    Australie dan, omdat er een Nederlander kans maakte op de titel.
    B van den Brink stond bij de voormalige club van Sikora in de basis. Perth Glory kwam nog wel op voorsprong via een eigen goal.
    Helaas was het "de grote vriend van Bosschaart" die met 2 doelpunt voor de titel zorgde.
    De gelijkmaker viel in de 86ste minuut...de 2-1?..tja.
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 23 april 2012 om 18:37

  21. #201
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    "Nederlands" Nieuws vanuit Mexico.
    Chivas, waar we allen van weten dat Cruijff adviseur is, heeft John van 't Schip aangesteld als nieuwe trainer.
    Hij zal starten met zijn werkzaamheden als voorbereiding op de Apertura 2012.
    De laatste pot, komend weekend tegen Pachuca, zal hij dus nog niet op de bank zitten bij Chivas.

    Linkje:
    http://www.chivascampeon.com/noticia/15890/

  22. #202
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    4 op een rij!
    Daar zijn we weer. Helaas, heb ik de finale van de CONCACAF Champions League (en wel meer voetbal, waaronder CL, de laatste tijd) aan me voorbij moeten laten gaan.
    Maar ook zonder dat ik opgenomen wordt in de kijkcijfers gaat het voetbal gewoon door.
    Inmiddels is dus in de nacht van woensdag op donderdag bekend geworden dat Monterrey voor de 2 keer op rij zich CONCACAF's beste mag noemen.
    Het werd nog even spannend doordat Santos op een 2-0 voorsprong kwam, dat zorde ervoor dat de teams gelijk stonden en dat eventueel een verlenging uitkomst moest bieden.
    Helaas voor de thuisspelende ploeg maakte Monterrey middels een van richting veranderd schot zo'n 8 minuten voor tijd 2-1.
    Deze klap kwam Santos niet meer te boven, zodoende komt Bayern of Chelsea straks in Japen Monterrey tegen.
    Hopelijk laat Monterrey deze keer wat meer zien.
    Hier de beelden:


    Festiviteiten wat doods, komt waarschijnlijk omdat het bij Santos was
    Maar zo ziet het er dan na afloop uit. Mooi bekertje:
    Bijlage 5496

    Nog 3 fotootjes van mijn eerder verslagjes.
    America - Pumas, de Pumas aanhang.
    Van de wereldpot in Guatemala: De pers/vip tribune waar ik zat en de fanatieke zijde en de enige zijde die hoger is dan 4 (zit)rijen.
    Je kunt wel stellen dat ik geen topfotograaf ben. Kleiner kreeg ik ze niet geplaatst.


    En dan om af te sluiten met een Nederlander...
    Zwaanswijk heeft het zogenaamde All-Star team gehaald met zijn seizoensprestatie in Australie.
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 27 april 2012 om 07:35

  23. #203
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Keeper FAIL: Yosuke Fujigaya (Gamba Osaka) vs Kashima Antlers


  24. #204
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ajacied16, let goed op Er komen nog herkansingen. Voor de tijdstippen kom ik nog bij je terug.
    Bovenin konden er slechts een paar positiewisselingen plaatsvinden, desondanks een redelijk interessant weekendje in Mexico.
    De stand vooraf was als volgt:
    6. Tijuana 27 (+7)
    7. Pachuca 25 (+5)
    8. Cruz Azul 24 (+8)
    9. Jaguares 24 (+5)
    Een moest er afvallen.
    Hier is het speelschema de laatste speelronde gewoon verspreid over het weekend.
    Zaterdag kwamen de eerste twee teams in actie. Beide thuis.
    Pachuca - Guadalajara 3-1
    Jaguares - Morelia 1-0
    Dit zorgde er in de nieuwe stand voor dat nu Cruz Azul buiten de boot zo vallen.
    6. Pachuca 28 (+7)
    7. Tijuana 27 (+7)
    8. Jaguares 27 (+6)
    9. Cruz Azul 24 (+8)
    Bij winst van Cruz Azul en Verlies van Tijuana zouden ook die nog af kunnen vallen. Tijuana haalde tegen het al uitgeschakelde Pumas 1 punt wat voldoende was voor plaatsing.
    Cruz Azul wist wat het moest doen...winnen in "El Clasico Joven" tegen America, die konden enkel nog 1 plaats stijgen. Een stadsderby wil je echter niet verliezen, ook zal men liever tegen Tijuana spelen dan tegen Pachuca. Cruz Azul stond dus een geen makkelijk klus te wachten.
    Dat bleek, want na 15 minuten stond er al een 2-0 voorsprong voor America op het scorebord. Wie anders dan 2x Benitez (Was een goede geweest voor mijn club in NL).
    Na 25 minuten stond het echter alweer 2-1, goal van Pereira. Cruz Azul had dus nog tijd zat. Het duurde tot de 73ste minuut totdat Villa de gelijkmaker binnenschoot. Deze werd met gejuich ontvangen op het marktje, waar ik voor een klein tv schermpje waar iedere speler 2 keer op te zien was. Leverde een moot gezicht op. Even verderop had ook een groepje mensen zich voor een tv'tje van 8 bij 8 cm geschaard om de slotfase te zien. Om te zien of Cruz Azul middels een 2-3 alsnog die play-offs af kon dwingen. Nog een bal op de lat en nog voordat het slot offensief echt van start kon gaan, kreeg Pereira rood...Cruz Azul met 10 man de laatste 10 minuten in. Dat kwam ze niet ten goede, het bleef 2-2. Cruz Azul kan zich richten op de Copa Libertadores tot de volgende ronde begint. America blijft 3de en komt dus het Pachuca van Westerhof tegen gedurende de eerste play-off ronde.
    De beelden van de stadsderby:


    Nog 2 andere noemenswardige feiten.
    Tigres verloor na een jaar en 3 maanden weer eens een keer in eigen huis. Puebla, waar Luis Garcia scoorde, won met 1-2.
    Tecos, voormalig club van Ex-psv'er Roberto en "El Loco" Abreu, is gedegradeerd.
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 1 mei 2012 om 20:43

  25. #205
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik vrees dat ik de Sommelsdijker van dit topic teleur moet stellen. Hier de data en tijden voor de Nederlandse tijdzone:

    De play-offs 3 mei:
    Pachuca (6) - America (3) om 03:30
    Tijuana (7) - Monterrey (2) om 05:30
    De play-offs 4 mei:
    Jaguares (8) - Santos Laguna (1) om 02:00
    UANL Tigre (5) - Morelia (4) om 04:00

    Returns op 6 mei:
    America (3) - Pachuca (6) om 01:00
    Monterrey (2) - Tijuana (7) om 03:00
    Returns op 7 mei:
    Santos Laguna (1) - Jaguares (8) om 01:00
    Morelia (4) - UANL Tigres (5) om 03:00

    Ik verwacht wederom een finale tussen Santos en Monterrey, met Monterrey als winnaar.

  26. #206
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Dat is allemaal wel erg laat. Zeker aangezien ik eerst eens wat slaap in moeten halen, haha. Ik wacht wel op jou wedstrijdverslagen

  27. #207
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Helaas verwacht ik zelf ook weinig te zien deze keer. Woensdag voetballen we meestal zelf en tijdens het weekend weet ik nog niet zeker of ik wel in Mexico Stad ben.
    Blijven (voor mij) de donderdag avond wedstrijden over.
    Tigres kan wel interessant worden, die zal ik wel streamen. (nog steeds geen kanalen).
    Die andere wordt, verwacht ik, een makkie voor Santos Laguna.
    Snap overigens nog steeds niet wat sommige engelse clubs in Martinez zien/zagen van Jaguares. Waarschijnlijk was dat dus lariekoek.
    Suazo (ons allen bekend) samen met De Nigris, die zie ik het in Europa ook wel aardig doen. Zelfde geldt voor Benitez.

  28. #208
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    America heeft tot op heden niks te duchten van Pachuca.
    America leunt achterover in de wetenschap dat ze nog een thuiswedstrijd voor de boeg hebben, vanuit die positie loeren op kansjes.
    Dat werkt goed tot op heden. 1-0 uit een corner en 4 minuten later maakt "Hobbit", die lekker in de wedstrijd zit, de 2-0.
    Zo gaat het de goede kant op. Rust.
    En nog een keertje "Hobbit", 0-3. Moet raar lopen wil America de volgende ronde niet halen. Lekker hoor, verheug me al vast op de Halve Finale. Tijdens dat ik dat typ schiet Pachuca de 1-3 erin, afgekeurd nu zullen vanavond tijdens mijn eigen pot de opmerkingen over omkoperij wel weer komen.
    Vuoso erin voor Rolfi (Montenegro), dat is dus om die laatsgenoemde rust te geven.
    Benitez, die het normaal gesproken moet doen, laat het na om de 0-4 te maken.
    Dat had de 1-3 moeten zijn voor de club met het meest indrukwekkende palmeiras van de laatste 10 jaar (5 keer nationaal kampioen, 4 keer winnaar Concacaf CL, 1 keer Copa Sud Americana).
    En toch 1-3 uit een penalty. Ik verwacht dat zo "Guille" Franco toch wel in zal vallen(?).
    Niet dus, Franco bleef 90 minuten op de bank, Pachuca durfde dat risico dus niet te nemen. America kwam nog met de schrik vrij in de blessure tijd. Maar het is 1-3 gebleven. Lijkt me een prima uitgangspositie.
    Ook Monterrey won vandaag. Ze kwamen op een 0-2 voorsprong, Tijuana wist met 10 man nog terug te komen tot 1-2. Dat zie ik ze niet recht zetten in Monterrey.


    (de 1-2 ontbreekt)
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 3 mei 2012 om 09:02

  29. #209
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    A brilliant goal you won’t have seen: Fredy Montero (Seattle Sounders) v LA Galaxy



  30. #210
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Beetje late reactie van mijn kant, maar ik ben de laatste tijd ook redelijk druk. Ik heb de wedstrijd tussen Santos Laguna - Monterrey gekeken via Unibet ( voornamelijk omdat ik wat geld had staan op overwinning voor Santos Laguna) en de thuisploeg was in deze return echt vele maken sterker dan Monterrey. Helaas hadden ze wel wat problemen met de afwerking, maar qua positiespel was de thuisploeg ook veel beter, en Monterrey kreeg amper kans. De uitblinker aan de kant van Santos Laguna vond ik Carlos Darwin Quintero. De doelman van Monterrey Orozco keepte een uitstekende partij.

  31. #211
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MAGICA Bekijk bericht
    A brilliant goal you won’t have seen: Fredy Montero (Seattle Sounders) v LA Galaxy


    Eerste helft nog enigszins zitten kijken (2e stream naast mijn mainstream Pachuca - America). Seattle, waar Rosales over aanvoerder is en niet onverdienstelijk, was vele malen beter.
    De goal had ik dus gemist. Aangezien die in de 2e helft viel. Zit er lekker in.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Beetje late reactie van mijn kant, maar ik ben de laatste tijd ook redelijk druk. Ik heb de wedstrijd tussen Santos Laguna - Monterrey gekeken via Unibet ( voornamelijk omdat ik wat geld had staan op overwinning voor Santos Laguna) en de thuisploeg was in deze return echt vele maken sterker dan Monterrey. Helaas hadden ze wel wat problemen met de afwerking, maar qua positiespel was de thuisploeg ook veel beter, en Monterrey kreeg amper kans. De uitblinker aan de kant van Santos Laguna vond ik Carlos Darwin Quintero. De doelman van Monterrey Orozco keepte een uitstekende partij.
    Al aangegeven, maar Santos is inderdaad sterk. Eigenlijk het sterkste team, ook met 4 punten los eerste geworden. Maar finales...tijdens de Apertura ging het al helemaal mis, terwijl ze eigenlijk beter waren in het begin. En tegen Monterrey dus weer.
    Ze krijgen vast nog een herkansing deze maand. Al hoop ik op America en denk ik wederom Monterrey. We gaan het zien.
    Had die wedstrijd dus gemist, maar De Nigris en Suazo, hoe speelden die?
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 3 mei 2012 om 18:06

  32. #212
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PanchoVilla Bekijk bericht
    Eerste helft nog enigszins zitten kijken (2e stream naast mijn mainstream Pachuca - America). Seattle, waar Rosales over aanvoerder is en niet onverdienstelijk, was vele malen beter.
    De goal had ik dus gemist. Aangezien die in de 2e helft viel. Zit er lekker in.



    Al aangegeven, maar Santos is inderdaad sterk. Eigenlijk het sterkste team, ook met 4 punten los eerste geworden. Maar finales...tijdens de Apertura ging het al helemaal mis, terwijl ze eigenlijk beter waren in het begin. En tegen Monterrey dus weer.
    Ze krijgen vast nog een herkansing deze maand. Al hoop ik op America en denk ik wederom Monterrey. We gaan het zien.
    Had die wedstrijd dus gemist, maar De Nigris en Suazo, hoe speelden die?
    Ik vond Monterrey deze wedstrijd aanvallend zeer zwak. Het was eigenlijk constant Santos Laguna dat de regie in handen had deze wedstrijd. Suazo was onzichtbaar, maar De Nigris heb ik nog wel goede dingen zien doen (goede voetballer). Mooie van deze wedstrijd vond ik ook de sfeer in het stadion, en het niveau van de wedstrijd vond ik ook goed. Ik kijk redelijk wat Zuid/Amerikaans voetbal ) Copa Libertadores, Sudamericana, jeugdtoernooien, Argentijnse, Braziliaanse en Chileense competitie voornamelijk', maar deze wedstrijd heeft me overtuigd om het Mexicaanse voetbal meer te gaan volgen. Vannsacht ga ik in ieder geval Jaguares Chiapas - Santos Laguna en de Copa wedstrijd Sociedad Deportivo Quito - U. de Chile kijken. Hopelijk wint Santos Laguna deze uitwedstrijd en wint La U vannacht ook.

  33. #213
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Mooi om te horen. Ik richt me voralsnog op Mexico/ Copa Libertadores en Copa Sudamericana. Af en toe wat flarden uit Uruguay, Brazilie en Argentine. Brazilie zal ik weer fanatieker volgen als de echte competitie begint.
    Wel merkwaardig om te horen dat Suazo onzichtbaar was, die man is doorgaan de meest aanwezige speler en echt een teamspeler op het veld.
    De kans dat Jaguares een punt pakt lijkt me zeer klein, ik vind het eerlijk gezegd vreemd dat die de play-offs hebben gehaald ten koste van Cruz Azul.
    Ben benieuwd wat je van Martinez vind, die van de zomer nog gelinkt werd aan Arsenal, City en Liverpool.
    Jaguares zal echt flink boven zichzelf uit moeten stijgen om deze pot te winnen.
    Sowieso moet La U winnen. Buiten dat die leuk voetbal spelen, is er nog een kans dat ze de volgende ronde naar Mexico mogen komen.
    Geniet in elk geval van deze 2 potjes, maar dat lukken. Hoop er ook nog iets van mee te pikken.

    [Edit]
    2 goede potjes uitgezocht Kitno. Ik heb ze zelf gemist, maar wacht met spanning op je bevindingen/ opinie over de wedstrijd tussen Jaguares en Santos. Ik zie dat Martinez er in elk geval 2 in heeft geprikt.
    Zelf heb ik nog wel Tigres - Monarcas voor het grootste deel kunnen kijken (nadat de 1-0 al gevallen was), dat was minder spectaculair.
    Een 1-0 overwinning voor Tigres dus. De terug wedstrijd kan daarom nog interessant worden. Tigres uit of thuis is wel een verschil. Vandaag speelde men gewoon degelijk. Monarcas in elk geval na de 1-0 veruit het meeste balbezit maar verder dan een paar speldenprikjes kwamen ze niet.

    Alvast een overzichtje:
    De play-offs 3 mei:
    Pachuca (6) - America (3) 1-3
    Tijuana (7) - Monterrey (2) 1-2
    De play-offs 4 mei:
    Jaguares (8) - Santos Laguna (1) 3-4
    UANL Tigres (5) - Morelia (4) 1-0

    Returns op 6 mei:
    America (3) - Pachuca (6) om 01:00
    Monterrey (2) - Tijuana (7) om 03:00
    Returns op 7 mei:
    Santos Laguna (1) - Jaguares (8) om 01:00
    Morelia (4) - UANL Tigres (5) om 03:00
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 4 mei 2012 om 08:21

  34. #214
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Goed, Chivas. 8 wedstrijden op rij verloren en volgend seizoen van 't Schip als coach (Die is nu zeker met een spaanse cursus bezig?) en Meppelink (wie?) als assistent. Dit lijken mij toch niet de oplossingen die Chivas voor ogen had, na het aanstellen van Cruijf als topadviseur.

    Ook vanavond werden er weer 2 potjes afgewerkt. Het leek een formaliteit, maar beide werden nog spannend.
    Hierbij de beelden en het uitvak van Pachuca is te zien dat er niet veel in een stunt geloofde, als zit de 0-1 er lekker in. In Monterrey vielen ook nog 2 rode kaarten, eerlijk verdeeld over de 2 teams (wederom niet in het filmpje te zien).

    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 6 mei 2012 om 09:37

  35. #215
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Het zal niemand ontgaan zijn dat Winter, Koevermans, Soolsma, Frings en de Guzman een negatief record hebben neergezet in de MLS.
    de cijfers 8 0 0 8 6 18 -12 0. Lekker dus.
    Overigens nog iemand hier die de "Goal of the week" filmpjes terug kijkt op de MLS site? Lee, de ex-psv'er heeft een nominatie voor deze week. Al wordt hij het vast niet.

    Mexico dan:
    Geen verassingen tijdens de kwartfinales. Deze avond/ ochtend won Tigres met 1-4 en Santos met 2-1 en die voegen zich dus bij de laatste 4.
    Ook geen monent het idee gehad dat Monarcas kans maakte, zelfde geldt voor Jaguares. Beide waren gewoon minder dan de opponent.


    Heenwedstrijd:
    Club America - Monterrey op donderdagochtend om 03.30
    Tigres - Santos op vrijdagochtend om 03.30

    Returns:
    Monterrey - Club America op zondagochtend om 02:00
    Santos - Tigres op maandagochtend om 01:00

    Dat is dus jammer, want woensdagavond moet ik zelf de wei in. Dan maar hopen op een verassing en America in de finale.

  36. #216
    The Invisible Man Galasek's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 januari 2006
    Locatie
    Limburg-Noord
    Leeftijd
    33
    Berichten
    937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    FC Basel werd zondag kampioen van Zwitserland na de eclatante zege van 5-1 bij FC Zürich. Trainer Heiko Vogel van de kersverse kampioen was net aangeschoven voor een ongetwijfeld jubelende persconferentie, toen een aantal spelers hem trakteerde op een heuse bierdouche.
    Vogel kon er - uiteraard - de humor wel van inzien en maakte zelfs een high-five met één van de 'daders'.



  37. #217
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    America vandaag thuis gelijk gespeeld tegen Monterrey. Zaterdag is de return.

    Wat vele niet zullen weten, maar vast mooi zullen vinden, is dat Chivas enkel Mexicanen in de selectie heeft. Dat is (net zoals Bilbao) de traditie die men daar hanteerd.
    Nu ben ik benieuwd wat de gevolgen zullen zijn. Cruijff heeft namelijk te kennen gegeven, als adviseur, dat het een nadeel is om enkel Mexicanen in het team te hebben.
    Nu ben ik benieuwd of men van hun geloof afstapt en dat ze luisteren naar Cruijff of dat ze dit advies naast zich neerleggen.
    Tevens was er flink wat discussie over het aanstellen van van 't Schip. Iemand die de taal en de cultuur niet kent, er zijn maar weinig voorstanders van.
    Dat nadat eerder, mede door Cruijff, de andere coach moest vertrekken. Daar kon ik me wel in vinden, gezien die kerel publiekelijk te kennen gaf dat voetbal bedrog is en het kaarten aannaaien bij tegenstanders erbij hoort.
    Ik verwacht niet dat deze samenwerking lang gaat duren.

  38. #218
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    De 2 finalisten van het voorgaande seizoen, die me destijds een heerlijke finale hebben voorgeschoteld, stonden gisteren weer tegenover elkaar.
    Net als de pot van gisteren eindigde ook dit in een gelijkspel. 1-1. Wordt nog een lekkere Karate trap uitgedeeld en de vrije trap is leuk gedaan.

  39. #219
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Kan het niet laten, moet het toch even plaatsen. Het was wederom genieten in Mexico gisteren.
    Zaterdag stonden eerst Monterrey en America tegenover elkaar. Zoals verwacht ging Monterrey door, een 2-0 overwinning was genoeg.
    Het was America wat aandrong en Monterrey wat vrij gemakkelijk overeind bleef en toe sloeg als men daar de kans voor kreeg.
    Degelijkheid was het sleutelwoord.
    Dan gisteren, Santos vs Tigres. De finale van het afgelopen seizoen. Santos had nog een appeltje te schillen met Tigres. Ik schakelde zelf pas bij een 0-2 stand voor Tigres in. Dat zou betekenen dat de finale de Monterrey Derby zou worden, daar zouden de autoriteiten niet blij mee zijn, ik wel...
    Santos moest nog 2x scoren in deze helft, niet onmogelijk natuurlijk. Maar zeker geen gemakkelijke opgave tegen de regerend kampioen. Het zag er naar uit dat mijn voorspelling onjuist was. Tigres had nog DE kans op de 0-3 en dat tot 2 keer toe. 5 minuten voor tijd nog altijd 0-2 tot de 87ste minuut aanbrak. Paralta ging los. Eerst kopte hij de 1-2 binne waardoor Santos er nog in ging geloven 2/3 minuten later knalde hij de 2-2 binnen. 3-3 over 2 wedstrijden, maar omdat Santos hoger eindigde in de reguliere competitie, mogen zij hun revanche halen tegen Monterrey. De emoties achteraf waren mooi om te zien, alsof ze even vergaten dat ze nog een finale moeten spelen.
    Ik zal dus nog met de vraag blijven zitten hoe een finale tussen de 2 rivalen uit Monterrey er aan toe zou zijn gegaan.

  40. #220
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    4 op een rij!
    Dit keer zonder beelden maar met 2 nieuwtjes. 2 Nieuwtjes die betrekking hebben op 2 Legendes en tevens de relatie tussen Nederland en Mexico bij deze 2 clubs.
    Om te beginnen, Hans Westerhof. De TD van Pachuca heeft er voor gezorgd dat de legendarische Mexicaanse goalgetter van Madrid terug komt naar Mexico, en wel om Pachuca te coachen.

    Dan de andere legendarische voetballer, Cruijff. Die wordt bij Chivas overal bij betrokken en tot op heden worden nog al zijn wensen zonder tegenspraak opgevolgd (al denk ik niet dat men "buitenlanders" in de selectie wil). Nu heeft Cruijff er voor gezorgd dat het in 2010 geopende Estadio Omnilife het kunstgras gaat vervangen voor natuurgras. Zo hoort het lijkt me.

  41. #221
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    The Flip-Throw Clearance: Cameroon’s keeper shows off some acrobatics against Egypt



  42. #222
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Nou blijft het, ondanks de Nederlandse invloeden in competities buit NL, vrij leeg hier.
    Maar ik kan het niet laten om toch weer even een bericht vanuit Mexico te posten.
    Santos Laguna is het afgelopen weekeinde Kampioen geworden nadat er uit 1-1 gespeeld werd en thuis met 2-1 gewonnen werd.
    De 2de wedstrijd was weer smullen. Darwin Quintero speelde weer een puike partij en Peralta was wederom belangrijk met 2 goals.
    Goede keepers aan beide kanten en de Panamees bij Santos achterin speelde ook er lekker. Luduena en de voormalig jeugdspeler van FC Barcelona die het middenveld in handen hadden. De, in mijn ogen onterecht, afgekeurde goal van Santos in de heenwedstrijd en ik kan niet anders dan concluderen dat Santos volkomen terecht Kampioen is geworden.
    De Nigris en Suazo pikten beide hun goaltje mee, maar waren verder niet gevaarlijk.
    Voor Santos was dit de 4de finale in de laatste 5 die gespeeld zijn, tel daar nog de verloren CL finale bij op en is het in de 6de finale in de afgelopen 2,5 jaar. Nu is het eindelijk raak, het is ze gegund.

    De beelden, met een aardige goal:


  43. #223
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Ook gewoon door gaan PanchoVilla lees het elke keer als je wat nieuws post altijd even door.

  44. #224
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MAGICA Bekijk bericht
    Ook gewoon door gaan PanchoVilla lees het elke keer als je wat nieuws post altijd even door.
    Ik ook. En zo heel af en toe probeer ik ook een wedstrijdje mee te pikken.

  45. #225
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Sevastopol score “Hand of God” goal to secure massive win over Metalurg Zaporizhya

    With two games left of the Persha Liga, Ukraine’s second division, Sevastopol took on Metalurg Zaporizhya in a match on Thursday night that has all but decided which would be the second team promoted to the first division.
    Hosts Sevastopol were a point behind Metalurg Zaporizhya and knew they had to win to have the promotion place in their own hands going into the final day next Tuesday.
    The critical game was locked at 1-1 with 15 minutes to go when Sevastopol had a free-kick from the right, floated in and eventually punched home by Sergey Kuznetsov.
    Yes, you read that right, Kuznetsov clearly taps the ball in with his hand. It is one of the clearest hand balls you will ever see but referee Victor Shvetsov completely missed it.
    And, of course, the game finished 2-1. With the handball goal looking likely to have decided a whole season’s football. Gutted for Metalurg Zaporizhya.
    Watch the “hand of God” goal and ensuing chaos here.



Pagina 5 van 17 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Overige Duitse clubs
    By viktor in forum Duits voetbal
    Reacties: 447
    Laatste bericht: 9 augustus 2023, 19:05

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •