Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 757

Discussie: Overige Competities

Threaded View

  1. #1
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard Overige Competities

    Zoals de Wereld Beker voor Clubs, MLS, Copa Sudamericana, Primera Division de Mexico, Griekse Competitie Concacaf Champions League etc. Topic voor alle competities die hier nog geen aandacht krijgen, tot aan die van Tuvalu. Een verzemltopic omdat ik niet verwacht dat 1 van de bovengenoemde competities genoeg is om een topic vullend te maken.

    Laat ik dan beginnen met een bericht over de Mexicaanse Competitie. Zojuist heeft het laatste fluitsignaal van de Apertura geklonken. Tigres UANL is Kampioen geworden. Met een oude bekende in de basis, Salcido.
    Over 2 wedstrijden 4-1.
    De eerste wedstrijd tegen Santos werd 1-0 waar Santos het grootste deel van de wedstrijd met 10 man moest afwerken.
    Thuis maakte Tigres het af. Het werd Santos ook niet makkelijk gemaakt. Binnen het kwartier weer met 10 man. De keeper kreeg een direct rode kaart. Gevolg was tevens een penalty en die werd gekeerd door de invallende doelman.
    Met 10 man kwam Santos zelfs nog op 1-0 door een counter.
    Bij Tigres werd nog een mooi doelpunt afgekeurd wegens gevaarlijk spel. Ruststand 0-0.
    Na rust wist Tigres de achterstand wel om te buigen. 20 minuten later was de stand omgebogen in 2-1 en een man meer. Dit leverde frustraties op en een andere direct rode kaart voor Santos na een belachelijk tackle. In het opstootje dat volgde kreeg ook Tigres een rode kaart voorgehouden. Verder met 10 tegen 9.
    Tigres kwam echter niet meer in de problemen en Santos had er nog 2 nodig. Een onmogelijk opgave met 9 man. Zo bleek, en als er al hoop was, werd die in de laatste 10 minuten aan diggelen geschoten. 3-1, Tigres kampione voor het eerst sinds bijna 30 jaar.

    Copa Sudamericana, daar is deze week ook de finale van. Het is aan Universidad Chile om thuis een 1-0 voorsprong te verdedigen tegen LDU Quito. Knappe prestatie van de Chilenen. Het is bekend dat uit in Quito normaal geen makkelijke opgave is. Maar de 0-1 was verdiend te noemen.

    (Ik ben een topic wat de genoemde competities dekt nog niet tegengekomen, mocht ik er naast zitten dan mijn excuses daarvoor)
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 12 december 2011 om 18:31

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Overige Duitse clubs
    By viktor in forum Duits voetbal
    Reacties: 447
    Laatste bericht: 9 augustus 2023, 18:05

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •