Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 757

Discussie: Overige Competities

Hybrid View

  1. #1
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.097
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Bijzonder ook dat Olympiacos een opleidingsschool heeft in Thessaloniki.....

  2. #2
    Слава Україні! Peerk's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2014
    Leeftijd
    31
    Berichten
    10.651
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Bijzonder ook dat Olympiacos een opleidingsschool heeft in Thessaloniki.....
    Dat is het eerste wat in je opkomt als je zo'n artikel leest?

  3. #3
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.097
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peerk Bekijk bericht
    Dat is het eerste wat in je opkomt als je zo'n artikel leest?
    Niet het eerste, maar als je de eerste voordehand liggende reactie hebt gehad, ga je eens verder kijken. En toen viel me dat wel op ja. Zou jij het niet bijzonder vinden als Ajax een opleidingsschool in Eindhoven of Rotterdam zou hebben?

  4. #4
    Слава Україні! Peerk's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2014
    Leeftijd
    31
    Berichten
    10.651
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Niet het eerste, maar als je de eerste voordehand liggende reactie hebt gehad, ga je eens verder kijken. En toen viel me dat wel op ja. Zou jij het niet bijzonder vinden als Ajax een opleidingsschool in Eindhoven of Rotterdam zou hebben?
    Mwa, niet echt eigenlijk. Het zal vast niet gebeuren omdat we hier netjes zijn en we niet (opzichtig) uit elkaars vijvers willen vissen, maar ik kan me voorstellen dat Ajax net zo goed geïnteresseerd is in de jonge talentjes in Rotterdam of Eindhoven. Zoals C aangeeft kan een Ajax opleiding in Eindhoven ook best wel. Niet omdat het is zoals Olympiacos in Thessaloniki, maar juist omdat het het tegenovergestelde is. Ik kan me niet voorstellen dat er relschoppers de opleiding komen binnenvallen, laat staan om jeugdspelers te mishandelen of alle bezittingen publiekelijk te verbranden.

  5. #5
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.956
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peerk Bekijk bericht
    Mwa, niet echt eigenlijk. Het zal vast niet gebeuren omdat we hier netjes zijn en we niet (opzichtig) uit elkaars vijvers willen vissen, maar ik kan me voorstellen dat Ajax net zo goed geïnteresseerd is in de jonge talentjes in Rotterdam of Eindhoven. Zoals C aangeeft kan een Ajax opleiding in Eindhoven ook best wel. Niet omdat het is zoals Olympiacos in Thessaloniki, maar juist omdat het het tegenovergestelde is. Ik kan me niet voorstellen dat er relschoppers de opleiding komen binnenvallen, laat staan om jeugdspelers te mishandelen of alle bezittingen publiekelijk te verbranden.
    Mmm, nee. Zoals PAOK Olympiacos beschouwd, zo beschouwd PSV Ajax. Eenzijdige rivaliteit. Vanuit Ajax zou het best in Eindhoven kunnen, maar zullen ze dat, itt Olympiacos, niet doen.

  6. #6
    Слава Україні! Peerk's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2014
    Leeftijd
    31
    Berichten
    10.651
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Mmm, nee. Zoals PAOK Olympiacos beschouwd, zo beschouwd PSV Ajax. Eenzijdige rivaliteit. Vanuit Ajax zou het best in Eindhoven kunnen, maar zullen ze dat, itt Olympiacos, niet doen.
    Ik las hierboven dat ze in Thessaloniki de hersenen van jeugdspelers inslaan. Denk jij dat ze in Eindhoven net zoals Thessaloniki zijn en dat ook doen, of dat ze het tegenovergestelde zijn?

  7. #7
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.956
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peerk Bekijk bericht
    Ik las hierboven dat ze in Thessaloniki de hersenen van jeugdspelers inslaan.
    Waar las je dat?

    Denk jij dat ze in Eindhoven net zoals Thessaloniki zijn en dat ook doen, of dat ze het tegenovergestelde zijn?
    Ik durf me handen niet voor PSV fans in het vuur te steken. Ook niet voor Ajacieden trouwens.

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 3 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 3 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Overige Duitse clubs
    By viktor in forum Duits voetbal
    Reacties: 447
    Laatste bericht: 9 augustus 2023, 18:05

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •