Pagina 7 van 17 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 271 t/m 315 van 757

Discussie: Overige Competities

  1. #271
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    - Westerhof kan, zo gaan de geruchten hier, met Liverpool en Manchester United in onderhandeling gaan. Het betreft dan de diensten van Herrera. Die tevens actief was in Londen en iets daarvoor werd verkozen tot speler van het toernooi in Toulon. In London was het de man die tegen Senegal een karate trap in het gezicht kreeg en tevens Marcelo op zijn zenuwen werkte in de finale.

    "Vant Sjip" begon vandaag met zijn Chivas aan de CL campagne. Toevallig stond er een bezoekje aan een team in Guatemala waar ik dit jaar nog een verslagje over heb gedaan; Xelaju. Enriquez, de kale middenvelder bij "el tri olimpico", was er niet bij. Die is recentelijk geopereerd.
    Je zou zelfs voor van 't Schip hier een makkelijk overwinning verwachten, echter maakte ze daar geen aanspraak op. Ze kregen die 3 punten dan ook niet, sterker nog na 90 minuten stond Chivas met lege handen. 1-0 verlies waardoor het achter Xelaju (Gua) en W Connection (T&T) de 3 en laatste plek in neemt. Een regelrechte blamage waar de kranten hier wel raad mee zullen weten.

    Santos mocht vandaag thuis spelen en zo aan hun 2e pot beginnen. Ook die werd vanzelfsprekend met speelsgemak gewonnen met 3 goals van Darwin Quintero. Maar let vooral op de actie bij de 4-0 (vanaf 2:15), dat doe Luduena toch wel erg lekker:


    Nog een omhaaltje uit het bekertoernooi en een kind op het veld tijdens dezelfde pot, de keeper wist het beter op te lossen dan de "beveiliging".

    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 22 augustus 2012 om 08:47

  2. #272
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    - Zoals verwacht is er weer crisis, al dan niet aangepraat door de media, bij Chivas. De kritiek op Cruijff neemt langzaam toe, niet heel vreemd natuurlijk. Ze willen naar oplossingen zoeken maar hij is er nooit en het overleg met de voorzitter is ongeveer even sporadisch als zijn bezoekjes aan Mexico. Als je van 't Schip, Nacimento en een Amateur trainer aan het werk zet, zegt eigenlijk al wel wat. Daar kun je alleen mee weg komen als je Cruijff heet.

    - Seedorf hoeft in elk geval niet buiten de landgrenzen van Brazilie in actie te komen, Botafogo is inmiddels al uitgeschakeld voor de Copa Sudamericana. Een doelpunt van Seedorf kon niet voorkomen dat Palmeiras zich plaatste voor de volgende ronde.
    Hier de goals, waaronder die van Seedorf:


    - Boca Juniors zojuist deels gekeken. De bezoekers maakte in de laatste minuut met een penalty de 3-3. Daar waar de thuissuppoerters niet blij mee. Waardoor de reserves van Independiente bijna een reclamebord op hun hoofd kregen. Wel was er een reservespeler niet de beroerste en begon de supporters verder uit te dagen.
    Grote namen als Gremio en Sao Paulo hebben zich inmiddels geplaatst voor de "Round of 16", Uinversidad de Chile was dat als winnaar automatisch.

    - De laatstgenoemde spelen momenteel tegen Santos.
    Helaas kon ik geen fatsoenlijk stream vinden/is mijn verbinding te laag, maar heb nog net mee kunnen krijgen dat de meest overschatte speler (in mijn ogen) Neymar een penalty heeft gemist. Van wie de actie was waar de penalty uit voort kwam durf ik niet met zekerheid te zeggen, aangezien ik enkel de voeten zag, was wel een aardige actie overigens al was de overtreding er volgens mij buiten (was Neymar zag ik in het filmpje hieronder). Zie dat het 0-0 is gebleven.
    De hoogtepunten:


    - Om af te sluiten, dit gebeurde vandaag in de overbodige Copa MX. Efrain Juarez (Ex-Celtic) kwam bij zijn val wat ongelukkig terecht, dat zag er dan zo uit als hier beneden weergegeven. America won wel met 6-0...


    Ik denk niet dat iemand er rouwig om is, maar mijn bijdrage aan dit topic (en dus dit topic) zal na deze post aanzienlijk afnemen.
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 23 augustus 2012 om 08:19

  3. #273
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    The Greatest Goalie Goal EVER! Jakob Køhler (Frem) scores injury-time overhead kick v Birkerod

    Early last week we thought we had unearthed the greatest goalkeeper goal as Dominique Niederhauser (Dardania Lausanne) scored an 80-yarder v Genolier-Begnins.
    It seems we were a little premature with that pronouncement.
    Skjold Birkerod took on Frem in the Danish second division East on Saturday with the visitors looking to continue a fine early start to the season since promotion in June.
    Frem though were 1-0 down with seconds to go when goalkeeper Jakob Køhler ran forward for a late corner to try and grab an equaliser.
    Clad in a fetching pink jersey, Køhler failed to get to the initial late corner but was on hand for the ensuing cut back which he managed to fire into the far corner with an incredible overhead kick.
    To cap it off Køhler also displays his athleticism in the celebration as well!
    What. A. Goal! (With thanks to Danish Football News for the tip.)
    UPDATE: With thanks to Mads Blom in the comments who adds that Jakob Køhler says at the end of the video: ”Did you get it on video? I need to have that!”



  4. #274
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    54
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Miljoenen helpen Zenit niet SINT-PETERSBURG - Zenit Sint-Petersburg heeft vrijdag op eigen veld de topper in de Russische competitie tegen Terek Grozny pijnlijk met 0-2 verloren. De gasten nemen door die zege de koppositie over van Zenit.


    Bij de thuisclub zaten de dure aankopen Hulk (50 miljoen) en Axel Witsel (40 miljoen) op de bank. Zij kwamen allebei in de tweede helft het veld op, maar juist in die periode ging het mis. Vijf minuten voor tijd maakte Ailton 0-1. Diep in blessuretijd zorgde Igor Lebedenko voor de beslissende 0-2.



    Vind dit soort berichten toch wel erg leuk.

  5. #275
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Still Got It! Arsenal legend Thierry Henry scores a golazo straight from a corner (New York v Columbus)

    “I saw [Columbus Crew keeper Matt Lampson] was off his line and was out of the goal too much, so I decided to give it a try.” – Thierry Henry.
    He maybe 35-years-old, but Thierry Henry can still prove a match-winner of the highest calibre.
    Saturday night in America saw the New York Red Bulls rally from a goal down against the Columbus Crew to win 3-1, and ex-Arsenal forward Henry stole the headlines with a wonderful performance.
    Henry got the Red Bulls level in the first half with a tidy close-range finish after the Frenchman collected Rafa Marquez’s ball over the top. While that goal was excellent, Thierry took all the plaudits by way of fabulous golazo in the final minutes.
    Columbus needed to bring on backup keeper Matt Lampson in the 85th minute, and the rusty keeper was soon embarrassed by Thierry Henry who scored a magical goal straight from a corner.
    The former Arsenal striker now has 13 goals this season: the fourth highest record in the MLS.
    Watch Thierry Henry’s double against Columbus, including his corner-golazo, below



  6. #276
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Hopelijk is dit geen gevalletje van hoogmoed komt voor de val, maar ik zie zowaar kansen voor America om de titel in de wacht te slepen.
    Dit weekeinde werd ijzersterk gespeeld en gewonnen tegen de regerend kampioen Santos Laguna. De national volksheld Oribe Peralta kwam in het stuk niet voor en ook Quintero en Luduena leken niet mee te doen.
    Reyes en Jimenez de 2 olympische helden van America zetten de lijn van London voort. Dit wil zeggen dat "El Hobbit" op de bank is belandt.
    Sambueza, ex-River Plate en Flamengo doet me verbazen en speelt wekelijks sterk vanaf links.
    De keeper van vorige seizoen is nu reserve en daar is een jeugdkeeper voor in de plaats gekomen, die wel te vertrouwen is. Aguilar op rechts vond ik al sterk en Aldrete op links blijkt ook een versterking. Er stroomt nu langzaam aan ook meer en meer jeugd door en dat is ook een sterke lichting.
    Volgende week een van de vele Clasicos.

    Om van 't Schip ook even te benoemen, die heeft inmiddels 2 keer gewonnen, waaronder dit weeken tegen de nummer 3 Leon.
    Wel zal hij nog hard aan de bak moeten om zich te kwalificeren voor de play-offs.

    Monterrey, Santos en Tigres stellen teleur. Tigres won echter gisteren wel met groot gemak van Cruz Azul.

  7. #277
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Still Got It! Alvaro Recoba scores two world class golazos (including a goal from a corner) for Nacional v Fenix

    36-year-old Alvaro Recoba is a phenomenon.
    With incredible regularity over the past six months the legendary Uruguayan has demanded worldwide attention as he refuses to allow his latter footballing years slow down his world class talent.
    Fine. Recoba is currently playing in the Uruguayan first division which, even by South American standards, isn’t the greatest. But focusing on that robs football lovers of enjoying one of the great forwards of the past two decades.
    Over the past six months Recoba helped guide Nacional to the Apertura title with the title-deciding goal against Liverpool, and then in June 2012 Recoba scored the only goal of the game in the Uruguayan Cup final against Defensor Sporting. Then, back in August, he dazzled once again in the Copa Sudamericana.
    On Saturday night in the domestic league, Alvaro Recoba scored two world class golazos as Nacional moved top after round for of the new season.
    Recoba needed just eight minutes to send the home fans bananas as the attacker played a short corner to a teammate, then he collected a short return pass, before he curled a sublime shot into the far top corner.
    El Chino arguably topped that moment in the 41st when, again from a corner routine, Recoba whizzed a stunning shot straight into the net to leave Fenix flapping.

  8. #278
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Colombian team could return titles won under drug lords


    The Millonarios chief admits giving back two league crowns is a distinct possibility, due to the club having been financially supported by cartels during both winning campaigns



    Millonarios 1988
    Millonarios president Felipe Gaitan has admitted that his club could return two of their their 13 league titles, after their table-topping exploits were discovered to have been funded by illegal drug activity.

    The triumphs in question are from the years 1987 and 1988, during which period notorious drug lord Gonzalo 'The Mexican' Rodriguez Gacha was the side's largest shareholder while the drug trade boomed in the country.

    "It is a possibility we are considering. It's too early to come to a decision yet." the Supremo explained to W Radio.

    However, Millonarios are not the only Colombian club said to have received such financial backing. America de Cali were previously bankrolled by the Rodriguez Orejuela brothers and Atletico Nacional allowed Pablo Escobar to have some influence in their affairs.

  9. #279
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Om 0.00 begonnen de South American Recopa ( 2e wedstrijd). Santos - Universidad De Chile.

    Opstellingen:
    Santos:
    1 Rafael Cabral
    6 Durval
    3 Léo
    2 Bruno Rodrigo
    4 Bruno Peres
    5 Arouca
    15 Adriano
    17 P. Rodríguez
    8 Felipe Anderson
    9 André
    11 Neymar

    Universidad De Chile.
    1 J. Herrera
    6 M. Rodríguez
    4 O. González
    13 J. Rojas
    5 A. Acevedo
    22 G. Lorenzetti
    20 C. Aránguiz
    9 E. Gutiérrez
    3 E. Mena
    23 S. Martínez
    19 S. Ubilla

  10. #280
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Neymar heeft voor Santos de 1-0 gemaakt. Al vind ik tot dusver 'La U' niet veel onderdoen voor de Brazilianen.

    2-0 voor de Brazilianen doelpunt van de centrale verdediger Bruno Rodrigo. Cornerverhouding 0-11 voor Universidad de Chile. De Recopa Sudamericana kan de ploeg van trainer Menezes nu bijna niet meer ontgaan.
    Laatst gewijzigd door kitno; 27 september 2012 om 02:29

  11. #281
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard


  12. #282
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Afgelopen weekend weer naar Estadio Azul geweest, dit keer voor El Clasico Joven.
    Dat is tevens een stadsderby: Cruz Azul - Club America.
    Een leukere pot dan tegen Chivas, maar wederom geen winnaar. Als Cruz Azul speelt kun je er eigenlijk van op aan dat er niet meer dan 1 doelpunt per team valt, wat dat betreft was het dit keer de maximale score.
    Chucho Benitez maakte de 0-1 en net na rust was het Aquino die de gelijkmake binnenwerkte.
    Beste spelers waren Perea en aan America zijde natuurlijk Reyes.
    Ook was er nog een opstootje waar Pavone bij betrokken was. Het hoogtepunt was voor de meeste bezoekers waarschijnlijk toch de Chivas, zoals standaard bij elke thuiswedstrijd van Cruz Azul.
    Dit weekend speelt van 't Schip tegen Westerhof en volgend weekend mag de Nederlandse afvaardiging op bezoek komen in Azteca.
    Dat lijkt me toch een belangrijke pot voor van het schip. De belangrijkste wedstrijd van het jaar en veel vertrouwen heeft hij inmiddels niet meer.
    Zeker niet nou dat hij na een gelijkspel tegen W connection uit Trinidad & Tobago ook op de rand van uitschakeling staat in de Champions League.

    Wat de beker betreft zijn er totaal volgens verwachting geen teams meer actief uit de hoogste divisie.
    Wel nog een team uit Mexico stad, Neza dat zich bevindt in een van de minder veilige buurten van Mexico Stad.
    Lijkt me wel een ervaring om daar een finale te mogen zien, al schijnt het iets te onveilig te zijn. Bovendien moeten ze eerst de halve finale overleven.

    Dit keer een filmpje dat ik zelf heb vastgelegd, hier liep ik voor aanvang van de wedstrijd tegen Chivas tegenaan.

  13. #283
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    De stadsderby van Praag is bezig. Tweede helft net begonnen, het is nog doelpuntloos. Mijn held Latka probeerde net het hoofd van een Spartaan te verwijderen.

  14. #284
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    1-0 door mijn baas Latka. Stadion ontploft finaal.

  15. #285
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Vorbei, Slavia 1, Sparta 0. Ahoj, a je to!

  16. #286
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Eerste helft gekeken van Audax Italiano - La Serena ( Chileense competitie), en deze wedstrijd is een spektakelstuk. Momenteel staat het 3-2 voor de thuisploeg nadat de bezoekers eerst op 0-1 kwamen, en daarna op 1-2. Nadat La Serena de 1-2 scoorde werd er bij de aftrap de bal naar voren gespeeld, en was het binnen 20 seconde 2-2. Gabriel Nicolas Rodriguez was de maker van de 2-2, en ik vind hem een uitstekende indruk maken. Door een eigen doelpunt van verdediger Mario Pardo staat Audax Italiano momenteel voor. De 1-2 van La Serena was overigens een forse blunder van de keeper ( Alejandro Sánchez) van Audax Italiano.

    Grote kans voor La Serena om gelijk te maken omdat Alejandro Sánchez weer matig keeperswerk verricht. Hij had geluk dat de achterhoede hem hierbij uit de brand wist te helpen.

    De keeper van La Serena Raúl Olivares vind ik ook een onzekere indruk maken.
    Laatst gewijzigd door kitno; 30 september 2012 om 03:46

  17. #287
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    La Serena veel sterker in de 2e helft en ze verdienen de gelijkmaker. Al gaan tot dusver de schoten net naast.

  18. #288
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Mooi, uitbreiding met de Tjechische en Chileense competitie.
    Zelf gisteren weer 3 potjes gekeken van de Mexicaanse Liga.
    Club America uiteraard, waar Chucho gespaard wordt voor de klassieker van volgende week, speelde met 1-1 gelijk.
    En van 't Schip, die in de hoek zit waar de klappen vallen verloor met 0-1 van "Westerhof".
    Vorige week teg Pumas (waar Luis Garcia altijd op de bank begint) werd in de extra tijd een penalty op de 1-0 gemist.
    Gisteren wist Pachuca een (onterechte) penalty wel te benutten. Chivas kreeg kans op de gelijkmaker, ook een penalty, ongeveer 5 minuten voor tijd. Die werd wederom gemist. Eerder werd al een kans voor open goal op de paal geschoten. Buiten dat beschikt hij over ongeveer 5 geblesseerde spelers.
    van 't Schip is wel voor voor "grappen" van de commentatoren, zo kreeg hij een 10 voor zijn sportschoenen onder zijn nette pakken maar een 0 voor zijn verstand van voetbal. Ook de opmerking dat de enige reden dat hij mag blijven, het feit is dat anders de legendarische Nr. 14 ook vertrekt heb ik voorbij horen komen. Dat kan ik enkel beamen, ondanks de pech zijn de prestaties en het spel ondermaats. Ik verheug me al op zaterdag.

  19. #289
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    De kritiek is niet mis hier op de 2 Nederlanders.
    Sinds zaterdag is de tv gevuld met "de crisis" die gaande is in Guadalajara.
    Men ziet van 't Schip en Cruijff het liefst vertrekken.
    Cruijff blijft hameren op geduld en vanzelfsprekend van 't Schip verdedigen.
    Het bericht blijftwordt dan ook online geplaatst en om even wat reacties eruit te halen:
    - "mejor ve a defender a tu puta madre Cruyff .(."
    en iets vreindelijker:
    - "toda una leyenda pero lo cierto es que solo vino por el $"

    Een positieve reactie van de fans heb ik nog niet kunnen vinden. Ik denk dat het vertrouwen in de lange termijn geen slecht idee zou zijn, maar zoals al eerder aangegeven, Het aanstellen van van 't Schip, Nacimento en een Amateur trainer en de prestaties die ze leveren bij de grootste (of op 1 na grootste) club van Mexico, daar kom je enkel mee weg als je een legende als Cruijff als back-up hebt. Maar hij moet toch ook zien dat van 't Schip ze niet laat voetballen. Maar het geduld raakt op.
    Dat wordt een hete klassieker.

  20. #290
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    10 minuten terug gestart de Copa Sudamericana wedstrijd Universidad de Chile - Emelec. Het zou mooi zijn als de Chilenen weer de vorm van de afgelopen editie Cvopa Sudanericana laten zien.

    Opstellingen:
    Universidad de Chile:
    1 J. Herrera
    6 M. Rodríguez
    4 O. González
    13 J. Rojas
    24 I. Lichnovsky
    22 G. Lorenzetti
    20 C. Aránguiz
    9 E. Gutiérrez
    3 E. Mena
    23 S. Martínez
    19 S. Ubilla

    Emelec
    1 W. Zumba
    23 G. Achilier
    16 O. Bagui
    4 C. Nasuti
    3 W. Morante
    24 F. Giménez
    21 P. Wila
    15 E. Corozo
    8 M. Mondaini
    19 L. Figueroa
    18 M. de Jesús Pabon

    Beide ploegen hebben een Argentijn als trainer. Vooral van Sampaoli ben ik al geruime tijd onder de indruk. Bij de ploeg uit Colombia is Quinteros de trainer.

    --- Update ---

    La U tot dusver erg zwak, en zojuist dan ook de 0-1 voor Emelec door Luciano Figueroa.

    Edit: Universidad de Chile binnen 30 seconden weer op 1-1. Uitstekende voorzet van Mena en de gelijkmaker binnen gekopt door Gutiérrez.

    Knullig balverlies van Universidad op het middenveld, en vanaf de zijkant een voorzet waarna Pabon een uitstekend geplaatst schot waagt op doel 1-2 voor Emelec. Schot Aránguiz wordt gemakkelijk gepakt door Zumba. Rust 1-2 voor Emelec waarbij duidelijk is dat het duo Pabon - Figueroa goed op elkaar is ingespeeld.

    2-2 door Ubilla (prachtig schot). Wederom een Zuid-Amerikaanse wedstrijd met veel spektakel, en ik verwacht dat de thuisploeg deze wedstrijd alsnog gaat winnen.

    Ubilla schiet een meter naast terwijl hij de bal beter had kunnen afgeven aan Gutiérrez. 'La U' duidelijk de betere ploeg de eerste 10 minuten van de 2e helft. Wederom een mooie aanval van de Chilenen, maar Bagui zat er goed tussen, en meteen daarna de counter van Emelec waarbij Pabon gemakkelijk Rodríguez te kijk zet, maar daarna zwak inschiet.

    Geel voor Achilier die daarmee de counter eruit haalt. Bijna de 3-2 van Rojas ( 25 cm naast) nadat eerst Gutiérrez op de lat kopt.

    Ubilla krijgt de bal niet goed genoeg onder controle waardoor Bagui kan ingrijpen, maar de Chilenen beginnen nu de druk nog verder op te voeren.

    Counter van Emelec waarbij Figueroa schiet, maar Johnny Herrera uitmuntend red.

    2-2 eindstand, en met deze stand zullen ze bij Emelec het meest tevreden zijn.
    Laatst gewijzigd door kitno; 3 oktober 2012 om 03:12

  21. #291
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Old But Still Immature: Cuauhtemoc Blanco (39) trolls a referee in the Mexican second division


    Younger readers may be unfamiliar with Mexican legend Cuauhtemoc Blanco.
    Blanco shot to international fame in the late 1990s and in the 2000s when he starred for El Tri in three World Cups, whilst he also grabbed the limelight during the 1999 Confederations Cup where he was the tournament’s leading scorer with six goals.
    Blanco, in fact, holds the record as Mexico’s second highest international goalscorer of all-time, whilst perhaps he is best known for his cultish “La Cuauhteminha” skill which saw the forward beat opponents with his unique bunny-rabbit jump move.
    Now 39-years-old, Cuauhtemoc Blanco still plays the Beautiful Game for current Mexican second division leaders Dorados, where last weekend he was filmed trolling a referee during his side’s 3-2 away defeat at Toros Neza.
    After receiving a knock midway through the second half in an incident which failed to draw a whistle from the referee, Blanco turned his anger on the man in black after a Toros Neza player kicked the ball into touch.
    A little like a bully in the playground, after failing to win a free-kick from the official Cuauhtemoc Blanco mocked high-mouth position of referee Jorge Tonix with a comedy display in the middle of the pitch. Even the Mexican commentators burst out laughing!
    Despite getting right in referee’s Tonix’s face with his cruel impression, Cuauhtemoc Blanco amazingly avoided getting booked for his insubordinate behaviour.
    Watch Cuauhtemoc Blanco’s comedy trolling antics below.


  22. #292
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MAGICA Bekijk bericht
    Old But Still Immature: Cuauhtemoc Blanco (39) trolls a referee in the Mexican second division
    Wel een volksheld hier. Man uit de sloppe wijken die het gemaakt heeft als profvoetballer.
    Ik heb de samenvatting gezien van die pot en Neza, de tegenstander in dat filmpje is ook (uit) zo'n wijk en hoe hij dan onthaald en gevolgd wordt voor een fotootje of handtekening is toch mooi om te zien. Onder andere door het rode kruis.
    Het is ook niet voor niks dat hij nog geen waarschuwing krijgt, in een wedstrijd waar toch 4 rode kaarten vielen.

    van't Schip heeft weer wat lucht, gisteren een knappe overwinning tegen Tigres. Na de wedstrijd waren de onvriendelijke woorden er nog over hem. Maar als hij zaterdag ook wint (wat ik niet hoop) van Club America, zal hij waarschijnlijk weer een held zijn. America won gisteren ook, wel moeten ze Jimenez waarschijnlijk missen, die kreeg direct rood.

    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 3 oktober 2012 om 20:46

  23. #293
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Heeft hier stil gelegen zie ik, maar speciaal voor de trouwe volgers ga ik ook hier gewoon verder posten.
    Dit keer niet de Mexicaanse competitie (komt nog) eerst een Legende, en één van mijn favoriete voetballers, nu actief in de "overige competities":
    Dus bij deze zijn eerste maand in beeld.
    Aankomst:

    Eerste goal:

    Winnende goal in de Sydney derby, de eerste derby ooit volgens de verslag gever.



    Dan toch ook nog even Recoba, die het weer doet vanuit een corner:
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 22 oktober 2012 om 09:10

  24. #294
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Een beetje Mexico
    Er zijn weer wat speelrondes voorbij, van het schip het weer wat lucht na de gewonnen superclasico (waar ik aanwezig was, blijft schitterend een gevuld Azteca, later zal ik beelden plaatsen). Echte zijn de mannen van Chivas dat weer aan het verspillen, 1-3 verlies tegen Atlante.
    Toluca blijft hard gaan en versloeg Santos dit weekeinde met 4-1, ondanks dat Toluca het een uur met 10 man speelde.
    Salcido, ik was er nooit weg van, maar die stond toch goed te spelen dit weekend in de met 5-0 gewonnen wedstrijd tegen Pumas. Waar ex-liverpool speler Luis Garcia eindelijk een basisplaats heeft, verder kwam hij niet in het spel voor.
    Komend weekeinde staat de stadsderby tussen Pumas en America op het programma, daar gaan we natuurlijk bij zijn.
    America maakte weer indruk tegen Leon, het kwam weliswaar achter, maar was de gehele wedstrijd de betere. Door de overwinning komen ze dicht bij deelname aan de Copa libertadores.
    Het hoogte punt tijdens de wedstrijd tussen Toluca en Santos:


    Een divisie lager was het team van voetbalheld Cuauhtemoc Blanco negatief in het nieuws:
    (@ MAGICA, was overigens eerder vergeten te melden dat die hier ook in het wassenbeelden museum staat, om maar aan te geven hoe groot hij hier is)


    Concacaf Champions League
    Deze week worden ook de poulefases van de Concacaf Champions league afgerond, van 't Schip moet winnen om de volgende ronde te halen. Koevermans kan een volgende ronde waarschijnlijk al uit het hoofd zetten.
    Beckham mag op bezoek in El Salvador, maar gezien LA Galaxy al geplaatst is verwacht ik dat hij de pot tegen de oudere broer van Luis Suarez laat schieten.
    Houston Dynamo - Olimpia
    Real Salt Lake - Herediano
    Chorrillo - Monterrey
    Santos Laguna - Toronto
    Seattle Sounders - Marathón
    Tigres UANL - Alajuelense
    Guadalajara - Xelajú
    Isidro Metapán - LA Galaxy

    Copa Sudamericana
    En het kan weer niet op met de voetbalpret, want ook de terugwedstrijden van de Copa Sudamericana staan op het programma, heb dit weekeinde de derby tussen La U en Colo Colo geprobeerd te kijken. Helaas haperde het teveel, maar La U lijkt het vertrek van o.a. Diaz wel te merken.
    Ook in de beker hebben een zware klus te klaren (zie post Kitno):
    Tigre - Deportivo Quito
    Liverpool - Independiente
    Sao Paulo - LDU Loja
    Gremio - Barcelona
    Cerro Porteno - Colon (Eerstgenoemde speelde in Argentinie erg sterk, al ken ik de sterkte van Colon niet???)
    Universidad de Chile - Emelec
    Millonarios - Palmeiras
    Atletico GO - Universidad Catolica

  25. #295
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Madness! Carlos Erwin Arias (Oriente Petrolero) saves the same penalty 3 times v Universitario


    We are indebted to good friend of 101gg and commentator Paul Sarahs for alerting us to one of the craziest matches ever that took place in Bolivia on Sunday.
    Sarahs, who commentated in English on the match, has provided a blow-by-blow account of Universitario 1 – Oriente Petrolero 1 on his personal blog with the goings on simply almost to mad to believe.
    Before we get to the most ridiculous officiating of a penalty you will ever see, it is important to point out that the first half of the match witnessed a shocking headbutt assault from Rolando Barra (Universitario) on Alcides Pena (Oriente Petrolero).
    The second half saw Universitario, who were 1-0 up, win a penalty, setting off some of the most bizarre footage you will ever see. Jose Gabriel Rios took the first spot kick which was hit well but saved by Carlos Erwin Arias.
    However, referee Eberth Cuellar ordered it retaken immediately due to the custodian moving off his line. Rios then saved the second penalty only for the official to again penalise him for stepping off the goal line.
    Whether he did is up for debate and the Oriente Petrolero players and officials went mental when they saw a second penalty save denied by most likely corrupt officials.
    The game was held up for around 10 minutes before the third penalty was taken, this time by Edgar Escalante, which was again saved by super keeper Carlos Erwin Arias.
    Despite the fact Arias moved off his line again, the save stood and Oriente Petrolero celebrated legitimately. To cap the penalty scenes, Oriente Petrolero would later score an equaliser in a 1-1 draw to make it all worthwhile.


  26. #296
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard


    The Naughtiest Boy?


    Here’s former Colombia midfielder Gerardo Bedoya getting sent off in the Bogota derby playing for Indediente Santa Fe against big rivals Millonarios, for a cheeky elbow/boot to the head combo. Remarkably, this was the 41st red card of his career, more than any professional footballer in history.

    Hi excuse after the game? “I’m not normally like that”. Course you aren’t, Gerardo.


  27. #297
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Wel goed van de scheids in het eerste filmpje om ze, kennelijk, beide rood te geven, er wordt duidelijk nagetrapt. Bovendien ontneemt hij met het geven van die penalty een scoringskans (wellicht probeerde hij dat recht te zetten) en hij stapt wel degelijk van zijn lijn af. Neemt echter niks af van de unieke prestatie die de keeper daar neer zet. Zie dat hij inmiddels 32 jaar is en gezien het aantal wedstrijden dit seizoen ook nog eens 2de keeper, doet hij netjes.

    41 rode kaarten in zijn loopbaan als speler, dat is wel absurd. De ex-club van Madrid legende Millionarios staan momenteel bovenaan in Colombia. Toevallig heb ik dit team ooit nog in actie gezien tegen Juniors Barranquilla, was leuk.
    Deze wedstrijd was 3 dagen voor de afslachting (0-8) in vriendschappelijke pot tegen Madrid.

    Mooie bijdrages MAGICA, mag je vaker doen! Had gehoopt dat de Deense competitie ook vaker aan bod zou komen, maar Dialsquare blijft vooralsnog ambitieus met een eigen topic.

    Dan om mijn eerdere worden nog te onderbouwen een filmpje van Colo Colo - Universidad de Chile.
    Echt duidelijk wordt het natuurlijk nooit in zo'n kort filmpje, maar het zegt toch wel wat dat La U zelfs in dit filmpje amper in balbezit is.
    Ze missen uiteraard Diaz maar dit is toch wel een ernstige achteruitgang ten opzichte van het team dat de Copa Sudamericana won.
    Bovendien is het filmpje sowieso de mooite waard vanwege de goal en de ene keeper die de uitsupporters uitdaagt en de andere die het voor zijn aanhang opneemt.


    Momenteel ook een lijstje aan het samenstellen van toppers die nu in de overige competities actief/ aan het afbouwen zijn beter in de gaten te kunnen houden.
    Zo staat Rivaldo momenteel 2 op de topscorers lijst in Angola, onder andere een goal waar de dribbel van eigen helft begon zat daar tussen.
    Ik kwam momenteel tot dit lijstje, mocht je er meer weten aarzel niet om het aan te vullen.
    Angola
    Rivaldo - Kabuscorp

    Argentinie
    Trezeguet - River Plate
    Camoranesi - Racing Club

    Australie
    Del Piero - Sydney
    Heskey - Newcastle Jets

    Brazil
    Seedorf - Botafogo
    Luis Fabiano - Sao Paulo
    Forlan - Gremio
    Vagner Love - Flamengo
    Elano - Gremio

    China
    Anelka - Shanghai Shenhua
    Drogba - Shanghai Shenhua

    Mexico
    Luis Garcia - Pumas

    Qatar
    Raul - Al Sadd

    Uruguay
    Recoba - Club Nacional

    VS
    Nesta - Montreal Impact
    Beckham - LA Galaxy
    Marquez - NY Red Bulls
    Henry - NY Red Bulls
    Keane - LA galaxy

    Zwitserland
    Gattuso - Sion

    (ik had er in eerste instantie nog ex-spelers tussen staan van de traditionele top 3 (bv: Koevermans, Rosales en Huysegems) maar die vond ik niet thuishoren tussen deze namen, evenmin als Jo)
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 23 oktober 2012 om 19:25

  28. #298
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Jawel hij is weer hier Johan Cruijff, vandaag aangekomen en dat is hier groot nieuws. Kan hij mooi de beslissende pot in de champions league meemaken én de stadsderby die zondag om middernacht (nederlandse tijd, 17 uur lokale tijd) gespeeld wordt tegen Atlas:
    http://msn.mediotiempo.com/futbol/me...-a-guadalajara
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 24 oktober 2012 om 07:42

  29. #299
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Copa Sudamericana: Millonarios, Cerro Porteno advance to last eight

    Cerro Porteno 2 – Colon 1 (Agg. 4-2) (Copa Sudamericana, October 23, 2012) Emmanuel Gigliotti silenced the Asuncion crowd when he headed home Jorge Achucarro’s cross to put the visitors ahead after only 60 seconds. But 10 minutes later Roberto Nanni equalised after neat play between Fidencio Oviedo and Jonathan Fabbro, and then Julio Dos Santos put the result beyond doubt in the 70th minute. The closing stages were marred by violence in the stands, with the match suspended for around 20 minutes due to trouble between the two sets of fans. There was more drama after the resumption with red cards to Colon duo Diego Pozo and Maximiliano Caire 13 minutes from time.


    Millonarios 3 – Palmeiras 0 (Agg. 4-3) (Copa Sudamericana, October 23, 2012) The hosts had it all to do heading into the second leg in Bogota but got off to a fine start when Juan Esteban Ortiz opened the scoring 10 minutes before half-time. A penalty from Wason Renteria just after the hour and a 77th-minute volley from Lewis Ochoa completed the impressive turnaround for the Blues, who finished the match playing against 10 men after Palmeiras substitute Betinho was sent off.

  30. #300
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Copa Sudamericana: Catolica, Gremio & Sao Paulo advance [/B]

    Atletico Goianiense 3 – Universidad Catolica 1 (Agg. 3-3) (Copa Sudamericana, October 24, 2012) Goianiense scored the game’s first two goals through Joilson in the 13th minute and Renie 10 minutes before the break, as they levelled the tie. But Michael Rios’ goal with three minutes remaining in the first half saw Universidad Catolica through to the quarter-finals on away goals, despite Marcio scoring Goianiense’s third from the spot early in the second half.

    [B]

    Gremio 2 – Barcelona Guayaquil 1 (Agg. 3-1) (Copa Sudamericana, October 24, 2012) Barcelona’s Arrinton Narciso Mina netted the game’s opener with an away goal in the 54th minute to even the two-legged tie after Brazilian side Gremio defeated Barcelona 1-0 in the first leg. But an own goal from Jose Perlaza in the 66th minute and a strike during injury time from Ze Roberto in the second half progressed Gremio to the quarter-finals.


    Sao Paulo 0 – Liga de Loja 0 (Agg. 1-1) (Copa Sudamericana, October 24, 2012)

  31. #301
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    van 't Schip heeft zich weer belachelijk gemaakt. Uitgeschakeld door Xelaju (GUA), inderdaad dat team waar ik eerder dit topic nog een bezoekersverslag van heb gegeven, wat een drama was. Chivas won wel, maar 2-1 was niet genoeg voor de volgende ronde.


    Ook de kwartfinales van de Copa Sudamericana zijn bekend. Filmpjes zijn weer voor jou Magica! Ik vind de prestatie van Millonarios tegen Palmeiras vooral knap. Ook de uitwinst van "La U" in Quito is toch verrassend te noemen.

  32. #302
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    U vraagt wij draaien hahaha

    Copa Sudamericana: Universidad de Chile, Tigre & Independiente post wins

    Emelec 0 – Universidad de Chile 1 (Copa Sudamericana, October 25, 2012)

    Tigre 4 – Deportivo Quito 0 (Copa Sudamericana, October 25, 2012)

    Liverpool 1 – Independiente 2 (Copa Sudamericana, October 25, 2012)

  33. #303
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Heskey time!!! Veelal het mikpunt van spot, maar momenteel is hij behoorlijk op dreef. Gisteren twee goals waaronder een omhaal'

    'Heskey-Cam' ziet uitgelachen spits twee keer scoren in drie minuten
    Zaterdag, 27 oktober 2012 om 07:00

    Emile Heskey was in zijn vaderland Engeland vaak het mikpunt van spot en koos er een paar weken geleden voor om zijn loopbaan te vervolgen in de Australische A-League. Heskey tekende een contract bij Newcastle Jets en daar is men dolgelukkig met de robuuste aanvaller, die vrijdag twee keer scoorde tegen Melbourne Victory en na vier wedstrijden op vier doelpunten staat.

    De 34-jarige Heskey was vrijdagavond opnieuw goud waard voor Newcastle Jets, dat met 2-1 wist te winnen. De aanvaller is hard onderweg om een echte cultheld te worden bij zijn nieuwe club en de shirts met de naam van de voormalig Engels international vliegen als warme broodjes over de toonbank. Vrijdag kwamen 14.000 toeschouwers naar de thuiswedstrijd van Newcastle Jets tegen Melbourne Victory.

    Supporters die de wedstrijd thuis volgden, hadden de mogelijkheid om het duel te bekijken via een speciale 'Heskey-Cam'. Deze camera volgde enkel de bewegingen van Heskey en legde vast hoe de aanvaller in de tweede helft twee keer scoorde in drie minuten tijd. "Het gaat geweldig", jubelde Jets-coach Gary van Egmond na afloop. "Vier doelpunten in vier wedstrijden? Daar hadden we alleen maar op kunnen hopen."

  34. #304
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PanchoVilla Bekijk bericht
    Wel goed van de scheids in het eerste filmpje om ze, kennelijk, beide rood te geven, er wordt duidelijk nagetrapt. Bovendien ontneemt hij met het geven van die penalty een scoringskans (wellicht probeerde hij dat recht te zetten) en hij stapt wel degelijk van zijn lijn af. Neemt echter niks af van de unieke prestatie die de keeper daar neer zet. Zie dat hij inmiddels 32 jaar is en gezien het aantal wedstrijden dit seizoen ook nog eens 2de keeper, doet hij netjes.

    41 rode kaarten in zijn loopbaan als speler, dat is wel absurd. De ex-club van Madrid legende Millionarios staan momenteel bovenaan in Colombia. Toevallig heb ik dit team ooit nog in actie gezien tegen Juniors Barranquilla, was leuk.
    Deze wedstrijd was 3 dagen voor de afslachting (0-8) in vriendschappelijke pot tegen Madrid.

    Mooie bijdrages MAGICA, mag je vaker doen! Had gehoopt dat de Deense competitie ook vaker aan bod zou komen, maar Dialsquare blijft vooralsnog ambitieus met een eigen topic.

    Dan om mijn eerdere worden nog te onderbouwen een filmpje van Colo Colo - Universidad de Chile.
    Echt duidelijk wordt het natuurlijk nooit in zo'n kort filmpje, maar het zegt toch wel wat dat La U zelfs in dit filmpje amper in balbezit is.
    Ze missen uiteraard Diaz maar dit is toch wel een ernstige achteruitgang ten opzichte van het team dat de Copa Sudamericana won.
    Bovendien is het filmpje sowieso de mooite waard vanwege de goal en de ene keeper die de uitsupporters uitdaagt en de andere die het voor zijn aanhang opneemt.


    Momenteel ook een lijstje aan het samenstellen van toppers die nu in de overige competities actief/ aan het afbouwen zijn beter in de gaten te kunnen houden.
    Zo staat Rivaldo momenteel 2 op de topscorers lijst in Angola, onder andere een goal waar de dribbel van eigen helft begon zat daar tussen.
    Ik kwam momenteel tot dit lijstje, mocht je er meer weten aarzel niet om het aan te vullen.
    Angola
    Rivaldo - Kabuscorp

    Argentinie
    Trezeguet - River Plate
    Camoranesi - Racing Club

    Australie
    Del Piero - Sydney
    Heskey - Newcastle Jets

    Brazil
    Seedorf - Botafogo
    Luis Fabiano - Sao Paulo
    Forlan - Gremio
    Vagner Love - Flamengo
    Elano - Gremio

    China
    Anelka - Shanghai Shenhua
    Drogba - Shanghai Shenhua

    Mexico
    Luis Garcia - Pumas

    Qatar
    Raul - Al Sadd

    Uruguay
    Recoba - Club Nacional

    VS
    Nesta - Montreal Impact
    Beckham - LA Galaxy
    Marquez - NY Red Bulls
    Henry - NY Red Bulls
    Keane - LA galaxy

    Zwitserland
    Gattuso - Sion

    (ik had er in eerste instantie nog ex-spelers tussen staan van de traditionele top 3 (bv: Koevermans, Rosales en Huysegems) maar die vond ik niet thuishoren tussen deze namen, evenmin als Jo)
    Afgelopen week zag ik een wedstrijd in de Australische competitie tussen Western Sydney Wanderers - Sydney. Het niveau was echt te dramatisch voor woorden, maar ik keek eigenlijk voornamelijk voor Del Piero, en je zag duidelijk dat hij eigenlijk nog steeds veel te goed is om bij een club van dit niveau te spelen. Bij de tegenstander speelde Ex Feyenoorder Shinji Ono mee. Ook eeuwig talent Youssouf Hersi speelde mee bij de ploeg van Ono. Verder stond ook Brett Emerton op het veld.

    In Qatar spelen ook redelijk wat bekende namen. Houssine Kharja en Youssouf Hadji bij Al Arabi. Nilmar bij Al Rayyan. En bij Al Wakrah spelen Pierre-Alain Frau, Reimond Manco ( destijds nog door PSV gekocht en hij werd gezien als een groot talent) en Anouar Diba. Saïd Boutahar speelt daar bij Umm Salal.

  35. #305
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Ik zie dat Juninho, het vrije trappen wonder van Lyon nog niet genoemd is. Die zit weer in zijn geboorteland bij Vasco. Dindane, die kennen we toch ook wel?, loopt ook in Qatar bij Al-Sailiya net als Akram die ooit door FC Twente werd gehaald maar nooit een succes werd. Voor de rest schieten Wilhelmsson (Amerika, Galaxy als ik me niet vergis) en Frings (als die nog niet gestopt is bij Toronto) me te binnen.

  36. #306
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik wil graag Del Piero daar eens aan het werk zien, ik verwacht ook niet anders dan dat hij een een competitie waar zelfs Huysegems losgaat een uitblinker is. Toch een van mijn favoriete spelers ooit en samen met Nedved de reden dat ik Juventus oooit intensief volgde. Helaas zijn die wedstrijd tijden vaak wat ongelukkig. Bovendien dus Ono en Emerton, 2 voetballers waar ik vanzelfsprekend van het genoten in hun Feyenoord tijd. Heskey, ook altijd een mooi figuur geweest. Nu is er dus zelfs een Heskey Cam. Heb je die wedstrijd ook zelf mogen aanschouwen?

    Juninho, hoe kon ik die vergeten inderdaad. Wilhelmsson had ik expres overgeslaan, voor dat lijstje althans. Frings ook volledig over het hoofd gezien. Zijn toch wel flinke namen. Zelfde geldt voor Emerton, blijft voor mij toch een vedette eveneens als Ono, wat een genot wasd dat.
    Ik was ook nog van plan een lijst te maken met Nederlander en ex eredivisie spelers (voornamelijk top van de traditionele top 3) Diba, Manco en Boutahar had ik nog niet aan gedacht. Bedankt voor de tips.

    (verkeerde topic, maar Clarence Seedorf heeft tijdens het typen van dit bericht gescoord en Botafogo op 1-0 gezet).

  37. #307
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Del Piero scores in 800th game

    Alessandro Del Piero celebrated his 800th professional match with a goal and a Sydney FC victory over Perth Glory.

    The former Juventus legend has now notched up 705 games with Juventus, 91 for Italy at various levels and four in a Sydney shirt.

    Pinturicchio could not have asked for a better day on which to mark the historic occasion, as he was on target to complete a comeback and beat Perth Glory 2-1.

    Sydney had been trailing 1-0 at half-time and away from home, but Del Piero converted a penalty in off the inside of the upright.

    Emerton then completed the turnaround with a lob.


  38. #308
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Gisteren was het weer derby day in Mexico. Chivas - Atlas en Pumas - America. De eerste viel gunstig uit voor van 't Schip.
    De tweede heb ik zelf bij mogen wonen.
    Kennelijk was het uitverkocht en we zijn dus maar op goed geluk naar het stadion gegaan, gezien dit het enigste stadion van Mexico Stad is (van de grote 3) waar ik nog geen wedstrijd had bezocht.
    En vandaag dus de, voor Pumas, wedstrijd van het jaar op het programma stond.
    Het begon meteen goed, want in de metro stop, toch nog een dik uur van het stadion af, stuitten we al op de "porra" van Pumas, dat wil zeggen trommels, zingen en springen.
    Helaas werden zij in een apart in een wagon gepropt.
    Aangekomen bij het stadion opzoek naar tickets op de zwarte markt, dan betaal je, per ticket, ongeveer 7 euro meer.
    In de rij en ik was nog maar net door het poortje en de "porra" van Pumas kwam aan. Helaas aan de andere kant van het hek.
    We moesten na het checken van het kaartje nog enkele malen gefouilleerd worden. Het bleek dit maal extra streng omdat we kaartjes hadden voor het Pumas vak.
    Iets wat me minder gerust stelde, want die staan hier als het ware bekend als "het Utrecht van Mexico", dat wil zeggen, altijd problemen.
    Gezien mijn symphatie in Mexico uitgaat naar de opponent van vandaag, was ik me er van bewust om geen beweging te maken mocht America scoren.
    Eenmaal in het stadion, wat best mooi is, was het moment van de aftrap meteen daar.
    Al snel werd me duidelijk waarom een stadion met sintelbaan zo gehaat is onder de voetbalsupporters. Dit stadion was ook nog een erg vlak, waardoor het gezang alle kanten opging en bijn onhoorbaar werd. Bovendien voelde het daardoor alsof we naar een sportevenement kwamen kijken en dat van te voren er nog een potje gevoetbald werd in het midden.
    Erg jammer, want vanwege mijn eerdere bezoek aan deze wedstrijd in het Azteca had ik nu weer een dolle boel verwacht. Daar maakte zowel Pumas als America non-stop hoorbare herrie. Ook was het voor het eerst dat er echt vakken opengehouden werden uit veiligheid, normaal zit het hier doorgaans (op de 2 Porras na) door elkaar.
    De wedstrijd dan, Luis Garcia was helaas geblesseerd, dus die vedette kon ik niet in actie zien.
    Zoals als waarschijnlijk de meeste vooraf verwacht hadden, was America de betere ploeg. Dit resulteerde dan ook in de 0-1, door Montenegro.
    Ik was klaarblijkelijk niet de de enige in het vak die daar blij mee was, ware het niet dat de andere persoon zijn tevredenheid wel uitte door te klappen. Dat leverde hem een gratis bierdouche op, de beveiliging was er echter als de kippen bij om verder escalatie te voorkomen. Een volwassen man had daar lak aan en liep toch nog even naar beneden om de Americanista een tik te geven.
    Resultaat was dat de Americanista het vak uit moest, inclusief zijn 2 Pumas companen en dat de man van de klap mocht blijven zitten. Buiten dat waren er nog een stuk of 3 vechtpartijtjes waar ik het fijne niet van kon zien.
    De wedstrijd ging daar ergens in de verte vrolijk verder, maar Pumas was vrij tandloos. Diverse spelers hoeven niet meer op speeltijd te rekenen wegens problemen met de trainer en Luis Garcia was dus ook niet present. 3 die ze goed kunnen gebruiken.
    Gezien de haat die je voelde en de probleemmakers naast ons hoopte ik stiekem dat America het bij 0-1 zou houden en met die gedachte werd rekening gehouden gezien een ophet oog niet te missen kans, in de laatste minuten alsnog om zeep werd geholpen.
    0-1 was dus het eindresultaat, op naar buiten om nog wat anders te doen met onze zondag, het was immers pas 2 uur.
    Maar, nee...daar dacht de ME anders over. Gezien we in de "Porro" sectie zaten moesten we nog een uur wachten alvorens we mochten vertrekken. In dat uur ving ik nog wel een shirtje op met het logo van Pumas, dus de souvenir was binnen.
    Enkel wilde we maar wat graag het stadion uit, onze hoofden hadden wel lang genoegin dezon gezeten en waren inmiddels beide flink verbrand.
    Buiten het stadion was het weer raak, wederom een knokpartij. Ik kreeg niet meer mee dan een kapot geslagen gezicht, dit omdat er al een arena aan mensen omheen stond. De ME stond op een afstandje een formatie uit de oefen. Het waren de Pumas supporters zelf die het opstootje tussen eigen supporters deden sussen.
    Een paar meter verder waren er nog wat Pumas supporters aan het zingen en springen, dit ondanks de nederlaag tegen hun gehate stadsgenoot.

    Deze overwinning van America kwam overigens goed uit voor de aardsrivalen uit Guadalajara. Die zijn nu Pumas voorbij op de ranglijst en staan met nog 2 wedstrijden te gaan 8ste. Ze moeten nog aantreden tegen de nummer laatst Queretaro (wat nog geen wedstrijd won) en de nummer 1 Tijuana, wat al lang gekwalificeerd is voor de Play-offs.

    2 fotootjes:



    2 filmpjes:

    Na de verloren wedstrijd:

  39. #309
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik vergat helemaal de een goal uit de andere derby te delen en die is toch de moeite waard:


    Marco Fabian leeft de laatste tijd weer helemaal op. Tegen America hier in de klassieker was hij ook al vervelend.
    Daar moet ik eigenlijk nog verslag van doen, maar heb de beelden nog niet op de laptop helaas.
    Ook Aquino gaat met de week beter spelen.
    America staat nog steeds (vanwege het doelsaldo) een plaats achter CL plaatsing.
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 31 oktober 2012 om 05:19

  40. #310
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Copa Sudamericana: Gremio go 1-up in their quart-final with Millonarios

    Gremio 1 – Millonarios 0 (Copa Sudamericana, October 30, 2012) In a scrappy first half with few chances, the Brazilian outfit managed to edge into the lead in front of their home fans just before the break thanks to a Marco Antonio header.


  41. #311
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Die wedstrijd was op tv, helaas kwam ik daar pas na 60 minuten achter.
    Ze Roberto en Gilberto Silva lijken in hun 2de jeugd te zitten bij Gremio. Aan de kant van de Colombianen viel Franco op in die korte tijd. Zag dat hij al een aantal keer is uitgekomen voor Colombia onder 20. Eens kijken hoe hij het de volgende wedstrijd doet.
    Hopelijk vanavond/vannacht ook Universidad de Chile - Sao Paulo op tv, mooi affiche.

  42. #312
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Universidad de Chile - Sao Paulo wordt inderdaad uitgezonden, dat is dus mooi.
    Opstellingen:
    Universidad:
    25 J. Herrera
    4 O. González
    13 J. Rojas
    5 A. Acevedo
    15 R. Cereceda
    22 G. Lorenzetti
    20 C. Aránguiz
    9 E. Gutiérrez
    3 E. Mena
    23 S. Martínez
    19 S. Ubilla
    Coach:J. Sampaoli

    Sao Paulo:
    1 Rogério Ceni
    4 Rhodolfo
    23 Douglas
    3 Rafael Tolói
    6 Cortez
    15 Denílson
    10 Jádson
    5 Wellington
    7 Lucas Moura
    17 Osvaldo
    19 Willian José
    Coach:Ney Franco

    Luis Fabiano mocht in Brazilie blijven.
    Ik schakelde na 18 minuten in, toen stond het het 0-1 door Willian Jose. Na een minuut kijken stond het al 0-2, na een snelle counter mocht Willian Jose afronden. Universidad bleef wel aanvallen, al was het op een andere manier dan waar ik ze vorig jaar zo om roemde. Al eerder dit seizoen werd duidelijk dat ze een behoorlijke metamorfose zijn ondergaan na het vertrek van Henriquez, Fernandez, Diaz en eerder al Vargas (wellicht vergeet ik er nog een paar te noemen). Ik krijg nu een beetje (het inmiddels wat achterhaalde) Italianen idee. Sao Paulo laat "La U" voetballen tot aan 10 meter voor de 16 een hoopt op de counters/kansen die komen. Na 20 minuten was het dus al een 100% score.
    Na 28 minuten leek de 0-3 zelfs in aantocht, ware het niet dat Mena heel duidelijk een doorgebroken speler onderuit haalde en dus direct rood ontving.
    Het wedstrijd beeld veranderde niet, tot zo'n 5 minuten voor tijd. Toen kreeg Sao Paulo het idee om ook eens te gaan voetballen.
    Als Jadson iets minder zelfzuchtig was geweest, had met rust de 0-3 op het scorebord gestaan.

    -
    2e helft begint er leuk. De Chilenen al 3 keer (redelijk) dichtbij een goal geweest. Alleen die Ceni staat met regelmaat in de weg. Sao Paulo is ook iets minder gaan verdedigen. Hopelijk prikken de altijd aanvallende Chilenen er nog 1 in. Aan het sfeertje zal het niet liggen.

    -
    Duma (aanvaller, 18) er inmiddels ingekomen voor Careceda (verdediger). Intenties zijn duidelijk, Sao Paulo blijft toch verdedigen het enige verschil blijkt dat ze nu rond de middelijn druk zetten. Supporters blijven zingen.

    -
    Sao Paulo heeft nu toch wel de controle en ze zijn eigenlijk aan het spelen met de tien van Chili, eigenlijk een grote rondo al voor de laatste 5 a 10 minuten. Als "La U"de bal onderschept is het met zijn allen inzakken.

    -
    Natuurlijk, tijdrekken tegen 10 man, Denilson heeft "kramp".

    -
    Chilenen lijken er doorheen te zitten, ook niet gek, zijn als een dolle blijven gaan. Nog 5 minuten, als er nu nog iets gaat gebeuren is het hooguit een 0-3. Al verwacht ik ook dat niet gezien de Brazilianen hem liever rond blijven spelen dan door te drukken nu de Chilenen er volledig doorheen zitten, symphatiek.

    -
    Afgelopen. 0-2 gebleven. Hopelijk wordt het laffe spel van Sao Paulo alsnog afgestraft in Brazilie.
    Al is die kans héél klein. "La U" speelde met veel passie het publiek de gehele wedstrijd er volledig achter, helaas heeft het niet mogen helpen.
    De Chilenen moeten hopen dat Sao Paulo in de return mensen gaat sparen en wat gaat voetballen. Dat laatste kan ook ongunstig aanvallen, want ik heb het vermoeden dat Sao Paulo ook individueel eigenlijk gewoon de betere spelers heeft en mits het dat zou proberen ook voetballend zou winnen.
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 1 november 2012 om 03:57

  43. #313
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Dorados keeper Alfredo Frausto scores 91st min equaliser in Mexican Cup final



    Wedstrijd werd trouwens ook gewonnen door Dorados na het nemen van penaltys 5-4

  44. #314
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PanchoVilla Bekijk bericht
    Universidad de Chile - Sao Paulo wordt inderdaad uitgezonden, dat is dus mooi.
    Opstellingen:
    Universidad:
    25 J. Herrera
    4 O. González
    13 J. Rojas
    5 A. Acevedo
    15 R. Cereceda
    22 G. Lorenzetti
    20 C. Aránguiz
    9 E. Gutiérrez
    3 E. Mena
    23 S. Martínez
    19 S. Ubilla
    Coach:J. Sampaoli

    Sao Paulo:
    1 Rogério Ceni
    4 Rhodolfo
    23 Douglas
    3 Rafael Tolói
    6 Cortez
    15 Denílson
    10 Jádson
    5 Wellington
    7 Lucas Moura
    17 Osvaldo
    19 Willian José
    Coach:Ney Franco

    Luis Fabiano mocht in Brazilie blijven.
    Ik schakelde na 18 minuten in, toen stond het het 0-1 door Willian Jose. Na een minuut kijken stond het al 0-2, na een snelle counter mocht Willian Jose afronden. Universidad bleef wel aanvallen, al was het op een andere manier dan waar ik ze vorig jaar zo om roemde. Al eerder dit seizoen werd duidelijk dat ze een behoorlijke metamorfose zijn ondergaan na het vertrek van Henriquez, Fernandez, Diaz en eerder al Vargas (wellicht vergeet ik er nog een paar te noemen). Ik krijg nu een beetje (het inmiddels wat achterhaalde) Italianen idee. Sao Paulo laat "La U" voetballen tot aan 10 meter voor de 16 een hoopt op de counters/kansen die komen. Na 20 minuten was het dus al een 100% score.
    Na 28 minuten leek de 0-3 zelfs in aantocht, ware het niet dat Mena heel duidelijk een doorgebroken speler onderuit haalde en dus direct rood ontving.
    Het wedstrijd beeld veranderde niet, tot zo'n 5 minuten voor tijd. Toen kreeg Sao Paulo het idee om ook eens te gaan voetballen.
    Als Jadson iets minder zelfzuchtig was geweest, had met rust de 0-3 op het scorebord gestaan.

    -
    2e helft begint er leuk. De Chilenen al 3 keer (redelijk) dichtbij een goal geweest. Alleen die Ceni staat met regelmaat in de weg. Sao Paulo is ook iets minder gaan verdedigen. Hopelijk prikken de altijd aanvallende Chilenen er nog 1 in. Aan het sfeertje zal het niet liggen.

    -
    Duma (aanvaller, 18) er inmiddels ingekomen voor Careceda (verdediger). Intenties zijn duidelijk, Sao Paulo blijft toch verdedigen het enige verschil blijkt dat ze nu rond de middelijn druk zetten. Supporters blijven zingen.

    -
    Sao Paulo heeft nu toch wel de controle en ze zijn eigenlijk aan het spelen met de tien van Chili, eigenlijk een grote rondo al voor de laatste 5 a 10 minuten. Als "La U"de bal onderschept is het met zijn allen inzakken.

    -
    Natuurlijk, tijdrekken tegen 10 man, Denilson heeft "kramp".

    -
    Chilenen lijken er doorheen te zitten, ook niet gek, zijn als een dolle blijven gaan. Nog 5 minuten, als er nu nog iets gaat gebeuren is het hooguit een 0-3. Al verwacht ik ook dat niet gezien de Brazilianen hem liever rond blijven spelen dan door te drukken nu de Chilenen er volledig doorheen zitten, symphatiek.

    -
    Afgelopen. 0-2 gebleven. Hopelijk wordt het laffe spel van Sao Paulo alsnog afgestraft in Brazilie.
    Al is die kans héél klein. "La U" speelde met veel passie het publiek de gehele wedstrijd er volledig achter, helaas heeft het niet mogen helpen.
    De Chilenen moeten hopen dat Sao Paulo in de return mensen gaat sparen en wat gaat voetballen. Dat laatste kan ook ongunstig aanvallen, want ik heb het vermoeden dat Sao Paulo ook individueel eigenlijk gewoon de betere spelers heeft en mits het dat zou proberen ook voetballend zou winnen.

  45. #315
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Zojuist voor de lol (en wellicht uit verveling) eens de Allsvenskan opgezet. De eerste helft van Mjallby - Elfsborg, ruststand 1-2. Elfsborg, met Lasse Nilsson, de oudste Elm broer en Stuhr Ellegaard strijd nog om de titel met Malmo. Evenveel punten en hetzelfde doelsaldo. Vandaag is de op een na laatste wedstrijd.
    Lasse Nilsson scoorde de openingstreffer, Svensson (ex-southampton) scoorde de 0-2.

Pagina 7 van 17 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 3 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 3 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Overige Duitse clubs
    By viktor in forum Duits voetbal
    Reacties: 447
    Laatste bericht: 9 augustus 2023, 19:05

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •