Bericht:Ajax - FC Utrecht (Zondag 5-2; 12.30 uur)
Gebruiker: myajaxforeveru=2002]myajaxforever[/url]
Berisping: Postgedrag
Strafpunten: 15

Opmerking van de beheerder:
Verbasteren.....

Bericht aan de gebruiker:
Verbasteren naar, en dan nog wel naar Imbeciel, niet toegestaan.

Oorspronkelijk bericht:
Ik begin mij langzaam aan af te vragen of Frank de B zijn IQ boven die van een frikandel uitstijgt...
Wat ziet deze man toch in Imbecilio??? Die jongen is werkelijk waar droevig...laat wedstrijd op wedstrijd niets zien, maar met een MeH kan ie dan niet door 1 deur.

Net zo met Vermeer...weer een fout en een doelpunt tegen...haal die clown eens uit de goal, en zet daar iemand neer die een bal boven 1.50 meter ook kan pakken...werkelijk droevig.

Dat er zoveel mensen geblesseerd zijn is erg vervelend, maar geen excuus...want dan moet je maar een goede bank hebben. We hebben gewoon amper spelers die beter zijn dan de middenmoot...dan zit iedereen wel Johan te bleiren...maar ik ga zo langzaam aan wel twijfelen of dat de juiste weg is.

Ik zeg laat Louis toch maar komen...en dan liefst als trainer...want tactiek is iets waar Frank geen kaas van heeft gegeten...
Elk jaar wordt het slechter...en er lijkt maar geen eind aan te komen...desondanks dat we vorig seizoen kampioen werden, is het voetbal afgrijselijk...