Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 82

Discussie: FC Twente Supportersnieuws

Hybrid View

  1. #1
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Zeer complex verhaal.
    Heerts verrader.

    Beetje dom achteraf zoals de dingen gegaan en gecommuniceerd zijn.
    Door mis communicatie gaan de normaalste dingen zelf fout vandaag de dag.

    Maar dat nu het O.M. de motor club Satudarah wil verbieden wil niet zeggen dat destijds er geen bevindingen bekend waren binnen de gemeente, FC Twente en vak P ?
    Ik lees een heleboel zaken die niet deugen. Vak-P kreeg na de inval het verwijt van ondermijning door Satudarah. Maar als je leest hierboven was het de gemeente die op last van de politie FC Twente als verhuurder en Vak-P als organisator van hun eigen feest de sommatie doet géén leden van Satudarah uit te nodigen. Dus het verwijt dan Vak-P niet meer baas was in eigen huis klopt dus. Alleen was niet Satudarah de baas maar de gemeente die wel even zou bepalen wie wel en wie niet naar binnen mag....... En ze waren zelfs bereidt daar sancties aan te verbinden. Nu zal de definitie van "ondermijning" strikt juridisch anders zijn, maar ik zie geen verschil eigenlijk met wat de gemeente hier doet.

    En verder moet je ook kijken naar de rol van Heerts. Ik roep al heel lang dat hier een spel gespeeld is. Er is duidelijk wat afgeruild tussen gemeente en FC Twente. Dit verhaal past er naadloos in. Twente zou overleven in ruil voor een heleboel, niet alleen een zak geld. En één van die heleboel was Vak-P.

    En ik ben benieuwd wie er nu zoveel belang bij had Heerts te beschermen. Hij wist aantoonbaar van de Tadic deal. Hij staat verdomme als CC in de mail die Van de Beldt fataal is geworden. Maar waslap Heerts heeft letterlijk alles overleefd. Dat kan alleen met heel veel ellebogen en een persoon of instantie boven je met een groter belang die dat faciliteert. Ik kan niet verzinnen wie of wat dat moet zijn.

  2. #2
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Ik lees een heleboel zaken die niet deugen. Vak-P kreeg na de inval het verwijt van ondermijning door Satudarah. Maar als je leest hierboven was het de gemeente die op last van de politie FC Twente als verhuurder en Vak-P als organisator van hun eigen feest de sommatie doet géén leden van Satudarah uit te nodigen. Dus het verwijt dan Vak-P niet meer baas was in eigen huis klopt dus. Alleen was niet Satudarah de baas maar de gemeente die wel even zou bepalen wie wel en wie niet naar binnen mag....... En ze waren zelfs bereidt daar sancties aan te verbinden. Nu zal de definitie van "ondermijning" strikt juridisch anders zijn, maar ik zie geen verschil eigenlijk met wat de gemeente hier doet. .
    OM eist celstraffen voor georganiseerde drugshandel vanuit home Vak-P
    ENSCHEDE - Vijf supporters van de harde kern van FC Twente stonden vrijdag terecht voor deelname aan een criminele organisatie die vanuit het supportershome harddrugs verkocht.

    De rechtszaak is de finale van een onderzoek, uitmondend in een doorzoeking van het home op 6 april 2017 tijdens de wedstrijd FC Twente-PSV. Tijdens die doorzoeking werd de politie belaagd, waardoor ze voortijdig moest stoppen. Er ontstonden rellen.

    De rechtbank doet over twee weken uitspraken, maar bepaalt in de loop van de middag of de verdachten tot dat moment op vrije voeten kunnen blijven, of dat ze de cel in moeten, zoals het Openbaar Ministerie bepleit.

    Wat was er ook alweer aan de hand?
    Er werd in het home in totaal 17,5 gram cocaïne gevonden. Burgemeester Onno van Veldhuizen besloot onmiddellijk het clubhuis van Vak-P te sluiten.

    De bestuursrechter die zich over de sluiting moest buigen, beoordeelde de gevonden cocaïne als een handelshoeveelheid. Normaal gesproken wordt 0,5 gram gedoogd. De rechter bekrachtigde de sluiting van het home.

    Vrijdag stonden Enschedeërs Christiaan P. (41), Johnny E. (32), Martin B. (38) en Bobby de H. (30) en Laurence S. (46) terecht voor de meervoudige strafkamer. Het Openbaar Ministerie verdenkt ze van georganiseerde drugshandel in en vanuit het home van Vak P.

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. Twente Nieuws
    By Mikodinho in forum FC Twente
    Reacties: 7909
    Laatste bericht: 28 maart 2024, 15:39
  3. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 09:57

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •