Bericht: Wie is de IRRITANTSTE VZF'er (stemmen)
Gebruiker: Rambling Rose
Berisping: Zuigen/irriteren van leden
Strafpunten: 30

Opmerking van de beheerder:
Doorzagen over hetzelfde......
Bericht aan de gebruiker:
Ben de provocaties inmiddels wel zat.

Het was wel duidelijk wat wel en niet mag, als je dat niet naar het zin is neem je dat maar op met de forumbaas. Wat jij met Chief hebt boeit me niet want ik weet er niets van. Ik kan daar dus ook niet naar handelen. Deze provocaties ben ik wel zat, en daar handel ik wel naar. Je gezuig over het zelfde onderwerp wil ik niet in allerlei topics teruglezen.
Oorspronkelijk bericht:
Ik zal buiten mededinging mijn reactie enigszins geredigeerd herplaatsen, zodat, indien noodzakelijk, er aan deze ruwe diamant nog een beetje politiek correct gepolijst kan worden. Begrijpelijk dat in de compulsieve gumzucht de crew in de Uitdaging over elkaar heen struikelt en het kernachtige en o zo rake moedercitaat over het hoofd is gezien. Kwestie van prioriteiten stellen. Echt hilarisch hoe de crew zich hier laat kennen

'Klootzak' mag niet. Dat is inmiddels geüpgrade tot het veel beledigender 'eikel'. Copyright: de crew

Chief - Ajacied16


Cum laude. Eigenlijk hors categorie, ongeacht welke sparring partner dan ook. In het geniep posts aanpassen of verwijderen. Dan ben je niets meer of minder dan een onbetrouwbare, laffe en onoprechte eikel.