Bericht: FC Barcelona topic
Gebruiker: Matto
Berisping: Postgedrag
Strafpunten: 15

Opmerking van de beheerder:Bericht aan de gebruiker:
Doe normaal!
Oorspronkelijk bericht:
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pennie Bekijk bericht
Doel meer op de Europese dominantie. Dat Barcelona Supercups, landsbekers en landstitels kan en gaat winnen is vanzelfsprekend met zulke spelers, zo'n fanbase, inkomen en zo'n stadion. Maar hun tijd in Europa lijkt me voorbij, er is voor alles wel een antwoord op het spel van Barcelona. Is het niet defensief dan wel offensief. De spelersgroep lijkt een beetje bij beetje uit elkaar te groeien en vallen op en buiten het veld & met zo'n controversiele voorzitter sta je altijd wel onder een vergrootglas.

Nee Almo, sinds 19 mei in Munchen ben ik echt afgekoeld, maar ik blijf jullie kut vinden. Echter heb ik vorig seizoen meer sympathie voor jullie gehad dan voor Real. Niet alleen omdat het me deugd doet jullie te zien falen maar ik vooral geschrokken ben van wat voor een schijtfanbase Real over beschikt, als je het nog fans kunt noemen. Hoe kut ik je club ook vind, de supporters zijn prima te handelen en staan er ook sportiever op in dan die in Madrid. Die lopen en denken er echt als vissen bij.
Fuck jou, slet.