Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 2831

Discussie: Wedstrijden Duits voetbal

Hybrid View

  1. #1
    Feis forever Zeus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    rotterdam
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.971
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Lijkt me dat Nagelsmann dat zelf niet wil. Zit nu bij gelijkwaardige club, in elk geval qua materiaal, en dat hoeft ie niet meer op te bouwen. Alleen Bayern lijkt me nog een optie binnen Duitsland. Anders gewoon door richting Engelse top.
    Je kan het opzich wel vergelijken met de situatie van Slot. Dortmund is toch een veel grotere club dan Leipzig met in dit geval ook nog eens een betere selectie.

  2. #2
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
    Je kan het opzich wel vergelijken met de situatie van Slot. Dortmund is toch een veel grotere club dan Leipzig met in dit geval ook nog eens een betere selectie.
    Dortmund is zeker de grotere club, maar qua selectie vind ik 't nog wel discutabel. Denk dat je de achterhoede van Leipzig probleemloos bij Dortmund erin kunt zetten en je er kwalitatief op vooruit gaat. Dortmund heeft dan voorin juist weer veel meer klasse. Maar voor beide clubs geldt dat als de Europese top komt al die spelers toch niet houdbaar zijn. Dus waar de een dit seizoen misschien een iets beter team heeft, kan dat het seizoen erop zomaar weer andersom zijn. Daarom zie ik Dortmund ook niet als een stap die Nagelsmann nog moet maken. Die is toch wel klaar voor de echte top. Dan moet je niet nog drie jaar bij een andere club van hetzelfde niveau gaan zitten.

  3. #3
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Dortmund is zeker de grotere club, maar qua selectie vind ik 't nog wel discutabel. Denk dat je de achterhoede van Leipzig probleemloos bij Dortmund erin kunt zetten en je er kwalitatief op vooruit gaat. Dortmund heeft dan voorin juist weer veel meer klasse. Maar voor beide clubs geldt dat als de Europese top komt al die spelers toch niet houdbaar zijn. Dus waar de een dit seizoen misschien een iets beter team heeft, kan dat het seizoen erop zomaar weer andersom zijn. Daarom zie ik Dortmund ook niet als een stap die Nagelsmann nog moet maken. Die is toch wel klaar voor de echte top. Dan moet je niet nog drie jaar bij een andere club van hetzelfde niveau gaan zitten.
    Mwah. Ik vind dat Favre, ondanks die 2de plaatsen, er nog meer uit had kunnen en moeten halen. Er ligt nog wel echt potentieel voor Dortmund om ook daadwerkelijk kampioen te worden. Bij Leipzig is dat iets minder naar mijn gevoel.

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 10 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 10 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •