Pagina 2 van 28 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 90 van 1222

Discussie: Argentijnse competitie

  1. #46
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Hopen op Tata dus. Pekerman zou voor mij de ideale kandidaat zijn, maar volgens mij botert het niet zo tussen hem en Grondona.
    Ik zie Pekerman ook niet de nieuwe coach worden van de nationale ploeg. Na het WK 2006 waar hij de Argentijnen coachte heeft Grondona na de uitschakeling nog geprobeerd om hem te behouden, maar daarna is er van beide kanten nogal wat onenigheid geweest, en zolang Grondona ( die ik liever vandaag nog dan morgen zie opstappen) de baas is zal Pekerman de selectie niet meer coachen.

    Martino lijkt mij ook een goede optie. Al is de band tussen hem en Grondona ook niet al te best.

    Het beste voor het Argentijns voetbal zal zijn als Grondona opstapt. Ook gezien zijn plannen voor de competitie om volgend seizoen met 38 ploegen in de hoogste klasse te gaan spelen.

    Gareca die geruime tijd Velez Sarsfield heeft gecoacht zou ook op het lijstje staan om de nieuwe coach te worden.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (31 juli 2014)

  3. #47
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Ik las sinds maart al dat Tata het stokje van Alejandro zal overnemen op het moment dat die vertrekt. In tactisch en technisch opzicht heeft Tata natuurlijk veel meer te bieden dan de andere kandidaten. Hij had ook gewoon de pech dat hij op een verkeerd moment trainer was van Barcelona. Die man moest met zoveel problemen waar hij geen enkel invloed op had dealen. Maar goed. Voor de interland tegen Duitsland zal worden bekend gemaakt wie het wordt.
    Als Tata komt zul je sowieso het verwijt krijgen dat het nationale elftal bestaat uit te veel Rosarino's. Volgens mij komt ong. 50% van de spelers uit Rosario en als de trainer dan ook nog uit die contreien komt zal dat sowieso problemen opleveren.

    Ik wist trouwens niet dat Tata en Grondona problemen met elkaar hadden.

  4. The Following 2 Users Say Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno (30 juli 2014),MAGICA (31 juli 2014)

  5. #48
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Problemen tussen Grondona en Martino zijn volgens mij niet zo groot dat ze niet uit te spreken zijn. Deze zijn uit de tijd dat Tata coach was bij Newell's Old Boys. Zolang Grondona de macht heeft bij de AFA ben ik er zeker van dat Pekerman het in ieder geval niet gaat worden. Ik had graag gezien dat Sabella in ieder geval was gebleven tot na de Copa America in Chili. Hij heeft ondanks dat het spel niet geweldig was voor het eerst in 24 jaar weer een finale van het WK bereikt met Argentinie, en in de kwalificatiereeks was het spel onder hem ook goed. Hij zal zeer waarschijnlijk een tijd rust nemen, en gaf aan dat hij daarna weer bij een club wil werken met een ambitieus project.

    De competitie in Argentinie begint komend weekend, en ik verwacht dat dit toernooi de absolute doorbraak wordt van Ezequiel Ponce bij Newell's Old Boys. Een echte ouderwetse nummer 9 die zeer gemakkelijk scoort, goed gepositineerd staat en fysiek ook sterk is. Ook zal hij ontzettend veel leren van Scocco.







    Ook zal Tagliafico weer in de Primera A te bewonderen zijn, en ik verwacht dat hij dit seizoen bij Banfield een van de uitblinkers wordt. Het zou ook goed zijn voor de nationale ploeg als er weer een echte linksback doorbreekt.

    Er zijn ook weer veel talenten vertrokken uit de Argentijnse competitie, en ik verwacht bij Villarreal veel van Vietto en bij Valencia zal ook De Paul in de toekomst een speler worden waar ze veel plezier aan gaan beleven.

    Bruno Zucculini heeft gekozen voor Manchester City, en voor zijn ontwikkeling zou het goed zijn om komend seizoen verhuurd te worden.

    Ondanks de eerdere woorden van Eder Balanta lijkt hij nu toch erg dichtbij een akkoord met Valencia, en de prijs zou tussen de 5 en 6 miljoen zijn. Heel erg laag bedrag vind ik persoonlijk voor de Colombiaan. Bij River hebben ze de vervanger al klaarstaan met Mammana die in de voorbereiding op het WK als invaller al zijn debuut maakte voor de Argentijnse nationale ploeg.

    Joaquin Silva de talentvolle linksback van Estudiantes gaat zeer waarschijnlijk voor 3,6 miljoen na Sporting Lissabon. Dit zou kunnen betekenen dat Rojo daar vertrekt. Diverse clubs uit de Premier League hebben interesse in hem.

    De vraagprijs voor Tito Villalba van San Lorenzo aan Feyenoord zou 2,4 miljoen zijn.

    Lucas Romero van Velez is ook een speler waar ik van onder de indruk ben. 20 jarige defensieve middenvelder die heel veel ballen onderschept, en voor zijn leeftijd zeer volwassen speelt.

    Ook verwacht ik veel van Driussi, Asteri en Mammana komende jaren. Ook Joaquin Correa is een speler met potentie.

    Ondanks dat er ook deze transferperiode veel talenten vertrekken uit Argentinië is de volgende lichting die eraan komt ook weer zeer talentvol.

    Verder heeft River ook de beschikking over een ouderwetse nummer 10 met Tomas Martinez.

  6. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (31 juli 2014)

  7. #49
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Ja idd. Erg jammer. In de kwalificatiereeks was het smullen. Het Argentijns elftal had na die benauwde overwinning(prachtige wedstrijd trouwens) op Colombia in 2011 een ongekende reeks neergezet. Team na team werd met goed voetbal kapot gespeeld. Zelden zo genoten van een ploeg. Alles leek te kloppen en als ze dat niveau ook maar enigszins hadden benaderd op dit WK waren ze gewoon wereldkampioen geworden. Tegen die machine was dit Duitsland, dat op de wedstrijd tegen een slecht Portugal en een Brazilië zonder verdediging ook niet heeft geďmponeerd op dit WK, niet opgewassen.

    Maar goed het zij zo. Zolang Diaz of Pellegrino het maar niet worden ben ik tevreden. Laat Tata het gewoon t/m 2018 doen en geef dan het stokje door aan Simeone. En haha, die geldwolf van een Grondona blijft rustig waar hij zit. Het is net een parasiet, die man.

    Ondanks dat ik me niet altijd kon vinden in de keuzes van Alejandro, die structureel koos voor ' zijn spelers ', wat overigens aan de andere kant ook wel mooi is na zo'n prestatie, neem ik toch mijn petje af voor hetgeen wat hij heeft gepresteerd. Bondscoach worden van Argentinië is niet makkelijk. Nadat clowns als Maradona en Batista waren opgehoepeld heeft hij Argentinië toch uit het slop getrokken en heeft hij het zaakje uiteindelijk op de rails gekregen. Respect daarvoor.

    Weet jij trouwens hoe het zit met Ever Banega? Veel onduidelijkheid omtrent zijn toekomst.

  8. The Following 2 Users Say Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno (30 juli 2014),MAGICA (31 juli 2014)

  9. #50
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Ik heb ook respect voor de manier waarop Sabella de Argentijnse ploeg terug heeft gebracht na de wereldtop. Al gaf hij zoals je aangeeft wel vaak de voorkeur aan spelers waar hij bij Estudiantes mee heeft gewerkt. Rojo werd vooraf aan het WK bekritiseerd, maar ik vond hem over het algemeen een sterk WK spelen. Ook staat hij nu in de belangstelling van diverse Europese topclubs.

    Banega wordt in ieder geval niet definitief overgenomen door Newell's Old Boys van Valencia. Hij heeft daar tegenvallend gepresteerd, en het lijkt mij dat hij ook geen toekomst meer heeft bij Valencia. Ik blijf het wel een voetballer vinden met veel kwaliteiten, maar hij lijkt mij niet volledig voor de sport te leven. Bij Newell's kwam hij ook regelmatig te laat op de trainingen, en waren ze ook niet tevreden over zijn inzet.

    Pellegrino lijkt gelukkig te zijn afgevallen als kandidaat voor het bondscoachschap. Persoonlijk hoop ik ook op Tata. Simeone wordt ook genoemd, maar daarvoor lijkt het mij te vroeg en ik zie hem niet gaan vertrekken bij Atletico Madrid.

    De toekomst van de nationale ploeg zie ik wel zonnig in zeker gezien het talent dat er beschikbaar is, en ik hoop in 2018 dat Messi dan eindelijk wereldkampioen gaat worden. Dat zou de kroon zijn op zijn geweldige loopbaan.

    Gelukkig begint komend weekend de Argentijnse competitie weer.

  10. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (31 juli 2014)

  11. #51
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Julio Grondona de baas van de AFA is vandaag op 82 jarige leeftijd overleden vanwege problemen met zijn hart.

    Fb Messi: "Sad day for football, for Argentina and for me. Our President, Julio Grondona, has left us. Condolences to family and friends."

    Luis Segura zal voor de komende 90 dagen de baas worden van de AFA. Daarna zullen er verkiezingen zijn waarbij Segura een grote kanshebber is om definitief de nieuwe baas van de AFA te worden.

    'The weekend's football is suspended for Grondona's death, but when fans are murdered in the stadia, there's no tribute.'

    'The weekend's football is suspended for Grondona's death, but when fans are murdered in the stadia, there's no tribute.'

    Uitspraak van Grondona..
    Grondona; 'Jews can't be top flight refs because they don't like difficult jobs.' That was said whilst José Pekerman was ARG manager.
    Laatst gewijzigd door kitno; 30 juli 2014 om 21:04

  12. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (31 juli 2014)

  13. #52
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Nou.. Toch sneller vertrokken dan we gisteravond hadden verwacht, kitno. Vergeet Tata nu maar. Pekerman is de man voor de job!

  14. The Following 2 Users Say Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno (31 juli 2014),MAGICA (31 juli 2014)

  15. #53
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Ik heb ook respect voor de manier waarop Sabella de Argentijnse ploeg terug heeft gebracht na de wereldtop. Al gaf hij zoals je aangeeft wel vaak de voorkeur aan spelers waar hij bij Estudiantes mee heeft gewerkt. Rojo werd vooraf aan het WK bekritiseerd, maar ik vond hem over het algemeen een sterk WK spelen. Ook staat hij nu in de belangstelling van diverse Europese topclubs.

    Banega wordt in ieder geval niet definitief overgenomen door Newell's Old Boys van Valencia. Hij heeft daar tegenvallend gepresteerd, en het lijkt mij dat hij ook geen toekomst meer heeft bij Valencia. Ik blijf het wel een voetballer vinden met veel kwaliteiten, maar hij lijkt mij niet volledig voor de sport te leven. Bij Newell's kwam hij ook regelmatig te laat op de trainingen, en waren ze ook niet tevreden over zijn inzet.

    Pellegrino lijkt gelukkig te zijn afgevallen als kandidaat voor het bondscoachschap. Persoonlijk hoop ik ook op Tata. Simeone wordt ook genoemd, maar daarvoor lijkt het mij te vroeg en ik zie hem niet gaan vertrekken bij Atletico Madrid.

    De toekomst van de nationale ploeg zie ik wel zonnig in zeker gezien het talent dat er beschikbaar is, en ik hoop in 2018 dat Messi dan eindelijk wereldkampioen gaat worden. Dat zou de kroon zijn op zijn geweldige loopbaan.

    Gelukkig begint komend weekend de Argentijnse competitie weer.
    Rojo mag wat mij betreft wel naar Barça komen. Is een veelzijdige speler, jong en fysiek sterk. Het was ideaal geweest als we zowel Garay, die goedkoper en beter dan Mathieu is als Rojo hadden gehaald. Hoewel ik niet weet of dat zo objectief is van mijn kant, hehe.

    Banega was zo'n veelbelovende middenvelder. Nadat Koeman was vertrokken en zijn verhuurperiode bij Atleti erop zat deed hij het echt goed bij Valencia. 2009/10 of 2010/11 en 2011/12 zag het er goed uit. Speelde zijn wedstrijdjes, was een van de betere en dacht ik dat hij vroeg of laat de overstap zou maken naar een topclub. Maar zoals je zegt, het is een sukkel met een mentaliteit van een loser. Zijn situatie bij Newell's zegt genoeg. Valencia wil sowieso van hem en zal een verlies ook gewoon accepteren. Hopelijk ontbinden ze zijn contract gewoon en kan hij rustig op zoek naar een geschikte club. Misschien in Portugal? Dat land ligt de Argentijnen over het algemeen wel qua voetbal.

    In principe is Tata ook mijn ideale kandidaat, maar gezien het nieuws van vandaag hoop ik toch stiekem op Pekerman. Die heeft nog unfinished business bij Argentinië.

    De nieuwe trainer moet hoe dan ook wel doorselecteren. Verjonging is verder niet in grote mate nodig, maar spelers als Peruzzi, Driussi, Kranevitter etc. zullen vroeg of laat toch een kans moeten krijgen.
    Heel het land schijnt weg te zijn van Chiquito Romero na zijn twee reddingen tegen Nederland. En op zich heeft hij ook helemaal geen onaardig WK gespeeld, maar toch hoop ik dat Caballero nou eindelijk zijn opwachting mag maken voor Argentinië. Die man is veel stabieler dan Romero en bonkt eigenlijk al 4 jaar lang op de deur. Ook Musacchio en Otamendi verdienen een kans. Maar ja, er hoeft wat mij betreft ook niet super veel te veranderen, aangezien de toppers nog niet zo oud zijn. Kün, Messi, Pipa, Angel, Garay, Zaba.. het is allemaal rond de 25/26/27 jaar. Lavezzi en Masche horen met hun 29 en 30 jaar tot de oudsten. Dus het kan idd nog altijd in 2018. Laten we dat hopen.
    Ik hoop dat de volgende trainer het niet in zijn hoofd haalt om imitatie-voetballers als Augusto Fernandez, Biglia, Palacio en Ricky Alvarez op te roepen, terwijl er voetballers op hun positie rondlopen die 10x beter zijn.
    Ik had nog liever Driussi van 17 in mijn team dan die Palacio. Wat heb ik een hekel aan die gast gekregen op dit WK. Niet normaal.

    Ik probeer zoveel mogelijk wedstrijden van de competitie te kijken, hoewel dat niet altijd mogelijk is. Zolang Newell's of River 'm pakt ben ik blij.

  16. The Following 2 Users Say Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno (31 juli 2014),MAGICA (31 juli 2014)

  17. #54
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Rojo mag wat mij betreft wel naar Barça komen. Is een veelzijdige speler, jong en fysiek sterk. Het was ideaal geweest als we zowel Garay, die goedkoper en beter dan Mathieu is als Rojo hadden gehaald. Hoewel ik niet weet of dat zo objectief is van mijn kant, hehe.

    Banega was zo'n veelbelovende middenvelder. Nadat Koeman was vertrokken en zijn verhuurperiode bij Atleti erop zat deed hij het echt goed bij Valencia. 2009/10 of 2010/11 en 2011/12 zag het er goed uit. Speelde zijn wedstrijdjes, was een van de betere en dacht ik dat hij vroeg of laat de overstap zou maken naar een topclub. Maar zoals je zegt, het is een sukkel met een mentaliteit van een loser. Zijn situatie bij Newell's zegt genoeg. Valencia wil sowieso van hem en zal een verlies ook gewoon accepteren. Hopelijk ontbinden ze zijn contract gewoon en kan hij rustig op zoek naar een geschikte club. Misschien in Portugal? Dat land ligt de Argentijnen over het algemeen wel qua voetbal.

    In principe is Tata ook mijn ideale kandidaat, maar gezien het nieuws van vandaag hoop ik toch stiekem op Pekerman. Die heeft nog unfinished business bij Argentinië.

    De nieuwe trainer moet hoe dan ook wel doorselecteren. Verjonging is verder niet in grote mate nodig, maar spelers als Peruzzi, Driussi, Kranevitter etc. zullen vroeg of laat toch een kans moeten krijgen.
    Heel het land schijnt weg te zijn van Chiquito Romero na zijn twee reddingen tegen Nederland. En op zich heeft hij ook helemaal geen onaardig WK gespeeld, maar toch hoop ik dat Caballero nou eindelijk zijn opwachting mag maken voor Argentinië. Die man is veel stabieler dan Romero en bonkt eigenlijk al 4 jaar lang op de deur. Ook Musacchio en Otamendi verdienen een kans. Maar ja, er hoeft wat mij betreft ook niet super veel te veranderen, aangezien de toppers nog niet zo oud zijn. Kün, Messi, Pipa, Angel, Garay, Zaba.. het is allemaal rond de 25/26/27 jaar. Lavezzi en Masche horen met hun 29 en 30 jaar tot de oudsten. Dus het kan idd nog altijd in 2018. Laten we dat hopen.
    Ik hoop dat de volgende trainer het niet in zijn hoofd haalt om imitatie-voetballers als Augusto Fernandez, Biglia, Palacio en Ricky Alvarez op te roepen, terwijl er voetballers op hun positie rondlopen die 10x beter zijn.
    Ik had nog liever Driussi van 17 in mijn team dan die Palacio. Wat heb ik een hekel aan die gast gekregen op dit WK. Niet normaal.

    Ik probeer zoveel mogelijk wedstrijden van de competitie te kijken, hoewel dat niet altijd mogelijk is. Zolang Newell's of River 'm pakt ben ik blij.
    Ik begrijp nog steeds niet wat Palacio in de nationale ploeg doet zeker gezien de aanvallers die er in Argentinië beschikbaar zijn. Ook Ezequiel Ponce, Driussi, Vietto en Icardi zijn kandidaten die in de toekomst in de nationale ploeg van waarde kunnen zijn. Alleen Icardi wordt helemaal gek gemaakt door die Wanda Nara die eerst met Maxi Lopez samen was, en 2 kinderen met hem heeft. Volgens de geruchten is ze nu zwanger van Icardi.

    Er komt momenteel ook een lichting talentvolle dm' s aan met Lucas Romero, Bruno Zucculini en Kranevitter. Cirigliano die afgelopen seizoen op huurbasis speelde bij Hellas Verona vind ik persoonlijk minder getalenteerd dan deze 3 spelers.

    Rojo vond ik ook een goede indruk maken op het WK, en zijn voordeel is dat hij centraal achterin kan spelen, en op de linksback. Hij zou inderdaad niet misstaan bij Barcelona.

    Romero heeft een goed WK gekeept, maar Cabalerro zie ik ook liever als eerste doelman. Voor de toekomst heeft Argentinie de beschikking over Rulli die fantastisch keepte bij Estudiantes, en die zeer waarschijnlijk na Real Sociedad gaat.

    Ik hoop ook dat Pocchetino komend seizoen Lamela weer terug krijgt op zijn oude niveau. Ik ben al sinds zijn River tijd van hem onder de indruk, maar ik had hem liever nog aan het werk gezien in een Zuid- Europese competitie. Juventus wordt aan hem gelinkt, maar het wordt niet concreet, en het lijkt erop dat hij met de komst van Pocchetino een kans gaat krijgen bij de Spurs.

    Voor Banega zat ik ook te denken aan een club als Benfica of Porto. Er is wel lichte interesse van Dortmund en Sunderland voor hem, maar ik heb het gevoel dat hij bij Dortmund ook geen basisspeler gaat worden.

    De beslissing over wie de nieuwe coach wordt van Argentinië wordt nu een tijd uitgesteld na de dood van Grondona.

    Augusto Fernandez, Palacio, Biglia, Federico Fernandez en Orion hoop ik ook niet meer opgeroepen te zien worden. Ook types als Alvarez, Campagnaro en Sosa horen niet bij de selectie.

    Mascherano heeft ook dit WK weer bewezen dat hij de echte leider is van de nationale ploeg. Fantastisch gespeeld en voor mij was hij de beste Argentijn afgelopen WK. In 2018 zie ik hem ook nog van grote waarde voor de ploeg zijn.

    Musacchio verdient inderdaad ook een kans, en Otamendi wordt helaas nog steeds beoordeeld op de wedstrijd tijdens het WK 2010 waarbij Maradona zo idioot was om hem op de rechtsback positie neer te zetten.

  18. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (31 juli 2014)

  19. #55
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht

    Ik probeer zoveel mogelijk wedstrijden van de competitie te kijken, hoewel dat niet altijd mogelijk is. Zolang Newell's of River 'm pakt ben ik blij.
    Bah weer geen boca fan erbij!!

  20. The Following User Says Thank You to MAGICA For This Useful Post:


  21. #56
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MAGICA Bekijk bericht
    Bah weer geen boca fan erbij!!
    Hehe, vuile Bostero. Met Gago beschikken ze iig wel over de mooiste voetballer van de Primera Division. Helaas heeft dé sierlijkste voetballer die ik ooit heb gezien Boca nog geen maand geleden ingeruild voor Argentinos juniors.

    @ kitno,
    Denk je dat Argentinië er op vooruit gaat met Icardi? Begrijp me niet verkeerd ik heb liever Icardi dan Palacio, maar ik denk dat er betere opties zijn momenteel.
    Ik verwacht dat Tevez helaas genoeg ook weer zal worden opgeroepen. Sabella negeerde hem bewust en dat kwam de selectie alleen maar ten goede. Ik weet niet of de nieuwe trainer dat ook zou durven. Tevez is op de een of andere manier toch de lieveling van het volk. Ikzelf hoef hem iig niet meer te zien in het Argentijnse shirt.

  22. The Following 2 Users Say Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno ( 2 augustus 2014),MAGICA ( 1 augustus 2014)

  23. #57
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Ik weet wel een goede opvolger voor Grondona!!


  24. The Following 3 Users Say Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    kitno ( 2 augustus 2014),The Man ( 1 augustus 2014)

  25. #58
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Hehe, vuile Bostero. Met Gago beschikken ze iig wel over de mooiste voetballer van de Primera Division. Helaas heeft dé sierlijkste voetballer die ik ooit heb gezien Boca nog geen maand geleden ingeruild voor Argentinos juniors.

    @ kitno,
    Denk je dat Argentinië er op vooruit gaat met Icardi? Begrijp me niet verkeerd ik heb liever Icardi dan Palacio, maar ik denk dat er betere opties zijn momenteel.
    Ik verwacht dat Tevez helaas genoeg ook weer zal worden opgeroepen. Sabella negeerde hem bewust en dat kwam de selectie alleen maar ten goede. Ik weet niet of de nieuwe trainer dat ook zou durven. Tevez is op de een of andere manier toch de lieveling van het volk. Ikzelf hoef hem iig niet meer te zien in het Argentijnse shirt.
    Grootste twijfels bij Icardi heb ik over zijn mentaliteit. Hij wordt wel regelmatig al genoemd als nieuwe spits bij de nationale ploeg, maar in de toekomst zie ik in Driussi en Ezequiel Ponce betere spitsen. Alleen die zijn met hun 17 jaar nog erg jong, en moeten eerst ervaring opdoen in de Argentijnse competitie. Palacio heeft mij nog nooit kunnen bekoren in de Nationale ploeg. Voordat hij zijn blessure kreeg bij Boca Juniors was hij wel wat wendbaarder en sneller.

    In Vietto zie ik meer een spits die in dezelfde rol speelt als Aguero.

    Higuain vind ik helaas ook niet meer zo goed als voor zijn rugblessure bij Real Madrid destijds. Hij lijkt mij een stuk trager geworden en ook zijn techniek vind ik minder geworden. Voor Napoli is hij nog steeds van grote waarde, maar persoonlijk vind ik hem geen wereldtop. In de finale heeft hij ook een ontzettend grote kans gemist.

    Na zijn prestaties en gedrag tijdens de afgelopen Copa America hoef ik Tevez ook niet meer te zien in de Argentijnse nationale ploeg. Bij Juventus doet hij het goed, maar hij blijft een speler met een gebruiksaanwijzing.

    Facundo Ferreyra was in zijn tijd bij Velez ook een groot talent, maar hij heeft gekozen voor het geld van Shakhtar en is daardoor en zijn mindere prestaties volledig uit beeld geraakt bij de nationale ploeg. Ik las dat Newcastle hem nu wil huren voor 2 miljoen + 8 miljoen eventuele aankoop. Indien hij in de Premier League bij Newcastle goed gaat presteren zie ik hem ook wel weer in beeld raken bij de nationale ploeg.

    Voor Argentinië is het belangrijk dat ze spoedig weer kunnen beschikken over een fitte Agüero. Op het WK was duidelijk dat hij niet fit was, en het leek wel of de ploeg met een man minder speelde als hij erin kwam.

    Verder hoop ik dat de nieuwe coach in ieder geval Enzo Perez een vaste basisplaats gaat geven bij de nationale ploeg.

    Tata wordt nog steeds genoemd als nieuwe coach. Ook wordt er steeds vaker gesproken over zijn goede prestaties met Paraguay tijdens de laatste Copa America. Paraguay behaalde finale en schakelde Brazilië uit in de kwartfinale.

    Argentina National Team News: New Coach: Gerardo Martino or Jose Pekerman - Which is the Better Pick?

    Alejandro Sabella has quit his position as Argentina's national team manager, leaving the World Cup runner-ups with a huge task.
    Sabella led the team to its first World Cup final since 1990; the team had not gotten past the quarterfinals in any tournament since 1990. Argentina has already been linked with a number of other prospective managers. Argentinean managers Gerardo Martino and Jose Pekerman have been the two most prominent names to come up as replacement. But is either man suited for the job?
    A Case for Martino
    Martino is the more prevalent choice for a number of reasons. He is without a job after a failed season at Barcelona. He has national team experience and has been a successful manager for most of his career. He led Paraguayan side Libertad to the Paraguayan Primera Division title in 2002, 2003 and 2006. In between he helped Cerro Porteno win the 2004 Paraguayan Primera Division crown. In 2013, he led Newell's Old Boys to the Argentina Primera Division final.
    The longest stint of his career came with Paraguay, and it is undoubtedly the most impressive work on his resume. The team put up a record of 27 wins, 22 losses and 23 draws throughout his four year tenure in all matches. But he led Paraguay to its performance in the World Cup in 2010 when only a 1-0 loss against Spain impeded the side from getting into the semifinals. He also led the Paraguayans all the way to the final of the 2011 Copa America where they lost 3-0 against Uruguay in his final game at the helm. It was the team's best finish in the Copa American since it won the tournament in 1979; Paraguay had never gotten past the semifinals and had struggled to surpass the quarterfinals from 1993 until that point, a span of seven Copa American championships. It is also worth noting that during Martino's first few months at the helm, the team made a run to the Copa America quarterfinals after thrashing Colombia 5-0 and taking down the USA 3-1 in the group stage.


    Martino favors a high-pressing attacking game. Against Spain in the World Cup semifinals in 2010, Paraguay managed to compress the midfield and stop the eventual champions from establishing their games. If not for a terrific penalty save by Iker Casillas, the team could have altered history and would have certainly merited a semifinal berth.
    An added bonus is that Martino has worked with Javier Mascherano and Messi at Barcelona; he reportedly has the respect of the players despite the team's abysmal season. Messi and Sabella did not always see eye to eye in the World Cup, but the superstar had a solid year under Martino that was only hampered by nagging injuries.


    Is Pekerman the Man for the Job?
    Pekerman brings a similar attacking flair, as evidenced by his recent work with Colombia and his past stints with Argentina. The Argentinean-Colombia coached the Argentina U-20 side the South American Youth Championship title in 1997 and 1999 while guiding the same team to the top prize in the FIFA U-20 World Cup in 1995, 1997 and 2001; Argentina is the most successful side in the tournament with six overall titles.
    In 2004, he took over the senior side and led the squad to the 2006 World Cup in Germany. Argentina showcased a tremendous attacking verve in the tournament, particularly in a 6-0 win over Serbia and Montenegro. In that match, the team made 25 passes leading up to the second goal prior to the Barcelona and Spain's revolutionary introduction of tiki taka. The team would win its group, knock out Mexico 2-1 in the round of 16 before losing in penalties against the host nation.
    In his most recent work as Colombia's manager, Pekerman instantly changed the sides fortunes in qualifiers and made them the most enjoyable attacking presence in Brazil. The Colombians looked relentless pushing forward and their pace and chemistry not only made them a joy to watch, but made opponents look overwhelmed.

    Pekerman's history with Argentina makes him a great choice, but he could still return to Colombia when all is said and done.
    The beauty of either coach is how they transform Argentina. During the World Cup, many expected the side to be an offensive powerhouse with the likes of Lionel Messi, Angel Di Maria, Gonzalo Higuain and Sergio Aguero leading the way. But from the opening game, in which Sabella employed a 5-3-2 formation, it was clear that defense might be a bigger priority. As the tournament developed, Argentine developed a strong defensive presence, but the offense never established itself. Under either Pekerman or Martino, Argentina's offense will likely find its footing and deliver on the failed expectations of this past World Cup.

  26. The Following 3 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    Amoré ( 3 augustus 2014),MAGICA ( 2 augustus 2014)

  27. #59
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Een overzicht van enkele spelers die in aanmerking komen voor de nationale ploeg.

    Lamela is heel erg goed bezig in de voorbereiding. Afgelopen maandag scoorde hij 2 goals, en ook tegen Celtic maakte 'Coco' een doelpunt.



    Lucas Ocampos heeft ook gescoord voor AS Monaco tegen Valencia.



    Falcao speelde voor het eerst sinds zijn blessure ook weer mee bij de Monegasken.

    Musacchio staat in de belangstelling van Tottenham Hotspur, en er zou een bod zijn gedaan van 15 miljoen euro door de Spurs. Ik hoop dat Musacchio een kans krijgt in de vriendschappelijke wedstrijd naast Garay centraal in de verdediging.

  28. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA ( 3 augustus 2014)

  29. #60
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Independiente heeft Yepes gecontracteerd. Goede ervaren aankoop voor 'El Rojo' waar ze nog wel 1 a 2 seizoenen plezier gaan hebben.

    Lugano staat in de belangstelling van River Plate, maar Sao Paulo lijkt momenteel de beste papieren te hebben om hem te contracteren.

    De trainer van Granada heeft aangegeven dat Buonanotte mag vertrekken. Ik hoop dat hij terugkeert bij River, maar momenteel is Racing Club het concreetst.

    Colombian midfielder Gustavo Cańilaez has signed for the reserva:

    He's only 19 years old and debuted in primera division at 16, and he was playing at Tolima.

    In eerste instantie is hij voor de reserves van River gehaald, en hij was transfervrij.

  30. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA ( 3 augustus 2014)

  31. #61
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Edgardo Bauza To Manage Argentina?

    La Nacion has reported that San Lorenzo manager Edgardo BAUZA is now being shortlisted on the possibility to replace Alejandro SABELLA as manager of Argentina.

    Shortly after leading his club to the Copa Libertadores Final, BAUZA has admitted on to receive a surprise call from AFA on the prospect to manage the National Team.

    However he has declined to commit anything for now as he wish to focus on his club’s all important task to take on Nacional for the Holy Grail of South American club football.



    Since SABELLA has announced his decision to quit despite strong call to continue; Gerardo MARTINO and Jose PEKERMAN were mentioned as a possible successor with MARTINO seems likely to have the edge for the hottest seat in Argentine football.

    However the death of President Julio GRONDONA meant that the AFA has decided to postponed the announcement of the new manager to a later date not sure when.

  32. The Following 2 Users Say Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    kitno ( 3 augustus 2014)

  33. #62
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MAGICA Bekijk bericht
    Edgardo Bauza To Manage Argentina?

    La Nacion has reported that San Lorenzo manager Edgardo BAUZA is now being shortlisted on the possibility to replace Alejandro SABELLA as manager of Argentina.

    Shortly after leading his club to the Copa Libertadores Final, BAUZA has admitted on to receive a surprise call from AFA on the prospect to manage the National Team.

    However he has declined to commit anything for now as he wish to focus on his club’s all important task to take on Nacional for the Holy Grail of South American club football.



    Since SABELLA has announced his decision to quit despite strong call to continue; Gerardo MARTINO and Jose PEKERMAN were mentioned as a possible successor with MARTINO seems likely to have the edge for the hottest seat in Argentine football.

    However the death of President Julio GRONDONA meant that the AFA has decided to postponed the announcement of the new manager to a later date not sure when.
    Ik hoop niet dat Bauza de nieuwe coach van de nationale ploeg wordt. Ondanks dat hij in 2008 werd gekozen tot beste Zuid- Amerikaanse coach, en hij diverse successen behaalde toen met LDU Quito en nu met San Lorenzo ben ik persoonlijk geen fan van zijn tactiek. Ik vind dat hij zijn ploegen te defensief laat voetballen. Het counter voetbal dat hij speelt vind ik niet bij de nationale ploeg passen. Bij San Lorenzo heeft hier ook meerdere malen kritiek op gehad. Zijn voorganger Pizzi speelde veel aanvallender. De Favoriete opstelling die Bauza bij San Lorenzo gebruikt is een 4-4-2 waarbij het op het middenveld kiest voor 2 defensieve middenvelders, en 2 flank middenvelders.

    Het begint er echter steeds meer op te lijken dat Martino de nieuwe coach van de nationale ploeg wordt. Ik vind Tata ook een betere keuze dan Bauza.

    Bilardo heeft zijn baan de bij de AFA na het overlijden van Grondona opgezegd.

    Ik hoop dat Zubeldia terugkeert bij de AFA om de Argentijnse -20 ploeg te gaan coachen.

  34. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:


  35. #63
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    - Thursday, a committee of directors from AFA will meet with Gerardo Martino and offer him the post of Argentina manager.

    - AFA spokesman Ernesto Cherquis Bialo says current AFA admin will remain in charge until 'what would have been end of Grondona's mandate'.That means Luis Segura is AFA president until Oct 2015. Championships to be played as planned now & in 2015 (30 club expansion still on).


    Helaas gaat het volgende seizoen dus de regel van Grondona door dat er met 30 clubs op het hoogste niveau in Argentinië wordt gespeeld. Zeer slechte zaak voor de kwaliteit van het voetbal. Persoonlijk zou ik graag zien dat er een competitie komt met 18 clubs, en dat ze dan een competitie spelen van 34 wedstrijden.

    - Newell's Old Boys youngster Ezequiel Ponce out for 3 months with a fractured metatarsal. Ignacio Scocco will have to step into his boots.

    Heel slecht nieuws voor Ponce die in mijn optiek het komende toernooi een vaste waarde zou worden bij Newell's, en spoedig een van de beste spitsen in de Argentijnse competitie zal zijn.

  36. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA ( 7 augustus 2014)

  37. #64
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    The Argentine FA are giving everyone headaches again

    Posted on Tuesday, 5 August 2014 by hastaelgolsiempre

    Last Wednesday, AFA president and FIFA vice-president Julio Grondona died. I wrote about it here, for ESPNFC. Everyone knew that the organisation was in for a few changes, and it will be a while before we really get a handle on who has control at the new-look AFA. For the moment, though, Argentinos Juniors president Luis Segura, as the AFA’s previous first vice-president, has taken charge. On Tuesday a bunch of details came out which… well, you’ll see.

    First, AFA spokesman Ernesto Cherquis Bialo told reporters on Tuesday evening that, although the idea had previously been to hold elections for a new president in October this year, Segura has been ‘unanimously approved by the AFA board to see out the rest of what would have been Grondona’s mandate.’ That means Segura will be AFA president (and take the association’s CONMEBOL seat as FIFA VP) until October next year.

    That was all Cherquis said to the TV cameras; the other stories regarding the announcements are from journalists tweeting what they’ve been told following this evening’s board meeting. A committee of directors will on Thursday meet with former Paraguay, Newell’s Old Boys and Barcelona manager Gerardo Martino and offer him the national team job. Whilst I was writing this post, Luis Segura himself confirmed this. This isn’t a surprise at all; Martino is by a distance the outstanding candidate for the job, bearing in mind that other favourites such as José Pekerman and Diego Simeone are currently employed and want to respect their contracts.

    And now rumours have come out regarding what the Primera División will look like next season. When it kicks off this weekend (it was meant to be last weekend, but Grondona’s death meant a cancellation of all footballing activities in the country for seven days), the Primera will witness one last short championship before expanding to thirty teams and a year-round calendar in February. At least, that was the plan before Grondona kicked the bucket.

    What’s emerged this evening is a different plan – and it should be stressed these are only possibilities at the moment. It seems that with clubs uneasy about a year-round calendar, the first half of 2015 could now see another ‘transition championship’, this time with thirty teams, before the previously-planned season-long thirty-team championship begins in August 2015, to run through to May 2016.

    In other words, one of the main reasons for even having a transitional championship – switching to a calendar more in keeping with the southern hemisphere seasons – could be going out of the window, whilst the other reason – the stupid reason of expanding the Primera to thirty teams who’ll play each other only once per season(!) – would remain.

    Players who’ve recently renewed or extended contracts (or who’ve just signed for a club) have contracts running through to December 2015. That, if this second change did happen, would be halfway through the season. Argentine football would still have a gap of a couple of months during the winter (when, certainly compared with northern Europe, it’s relatively mild and games could definitely take place) as well as a gap of a couple of months in the summer (when it’s stinking hot and playing competitive matches would be actively dangerous).

    Edit:
    - Segura: "Julio had taken the decision that Martino would be next National Team coach. There is no plan B right now.

    -Daniel Angelici will be the vice president of the AFA.

    Why New Villarreal Signing Luciano Vietto Is Among La Liga's Top Prospects

    The route to football stardom from Argentina to Spain is well established. Current national team superstars Angel Di Maria and Javier Mascherano represent La Liga giants Real Madrid and Barcelona, while the brilliant Lionel Messi moved a little earlier than most, crossing the Atlantic barely into his teenage years.

    But those three giants are just the tip of the iceberg. From the late Alfredo Di Stefano onward, Argentine talent has always played a massive part in ensuring that Spanish football is one of the most cosmopolitan, technical and exciting on the planet.

    This transfer window has brought a new group of hopefuls over to Europe with the dream of emulating their predecessors and finding glory. And out of that select few, new Villarreal recruit Luciano Vietto is a player that deserves to be watched very closely indeed.

    Eduardo Di Baia/Associated Press
    According to the Buenos Aires Herald, the Yellow Submarine put up €5.5 million to take the 20-year-old striker away from Racing Club, the team which handed Vietto a first-team spot while just a teenager. With Bruno Zuculini heading to Manchester City and Valencia swooping for Rodrigo De Paul, the move means that the Avellaneda club have sold three of their young gems in the current transfer window.

    So what are Villarreal receiving for what is, in Argentine football terms, their hefty outlay?

    The numbers sell Vietto a little short. Since Diego Simeone handed him his La Academia debut in 2011, the striker made 73 appearances for Racing with the modest return of 18 goals. But this statistic is a little misleading.

    Nobody in La Academia suffered more during the last 12 months than Vietto as the club lurched from crisis to crisis. At one point, Racing went through five coaches in 11 games after a nightmare start to the 2013 Inicial tournament, while club manager Roberto Ayala and president Gaston Cogorno also resigned during an institutional storm that inevitably had repercussions on the pitch.

    Club legend Reinaldo Merlo steadied the ship a little, but his dour, negative football was ineffective in taking Racing from the foot of the table. The Inicial tournament finished with the club in 19th place, and the final was little better as Racing jumped up just one spot to 18th.

    If not for the vagaries of Argentina's average points system, the team would have been relegated, while Vietto seemed to have the weight of the world on his shoulders as he contributed just five goals across the two half-seasons.

    Luckily Villarreal recognise that while form is temporary, class is permanent.

    Used correctly, Vietto is capable of so much more. He is an intelligent, hard-working second striker, adept at dropping deep and linking up with the midfield before bursting into the area.

    Much of his strife during that nightmare with Racing last year stemmed from the fact that he was left isolated in an ill-suited centre-forward role. If the Yellow Submarine can avoid that mistake, they may be able to get the best out of their new signing.

    Vietto can score with both feet and his head. He has no fear when it comes to taking people on, but his best asset is his brain. If the pass is on to a better-situated team-mate, he will take it.

    If he can establish himself early in the Villarreal ranks and break into the first-team, it could be an excellent season for both team and player.
    Laatst gewijzigd door kitno; 6 augustus 2014 om 04:56

  38. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA ( 7 augustus 2014)

  39. #65
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Komend weekend tijdens de eerste wedstrijd van de competitie kampt Boca Juniors al meteen met een groot aantal blessures.
    De volgende spelers zijn niet beschikbaar: Hernán Grana; Juan Forlín; Jonathan Calleri; Emanuel Insúa; Nicolás Colazo, & Pablo Ledesma.

    - Cirigliano die na zijn verhuurperiode bij Hellas Verona is teruggekeerd traint voorlopig mee bij de reserves van River. De ploeg heeft aangegeven dat hij nog steeds mag vertrekken.

    - Teofilo Gutierrez, Eder Balanta en Mercado trainen allemaal weer mee met de groep bij River. Ze lijken ook alle 3 te starten in de eerste competitiewedstrijd.

    Gallardo heeft aangegeven dat hij tijdens de voorbereiding onder de indruk is geraakt van Solari, en hij lijkt ook verzekerd van een basisplaats.

    Ik verwacht deze opstelling van River.

    ----------------------------------Barovero
    Mercado----------Maidana-------------------Balanta---------Vangioni

    ----------Solari---------------Ponzio---------------Ferreyra
    ----------------------------Lanzini
    -----------------Teo---------------------Boye

    Persoonlijk zou ik liever zien dat Gallardo kiest voor Kranevitter op de positie van Ponzio, en Driussi in plaats van Boye. De lange aanvaller Boye zou ik dan in de 2 e helft inbrengen. Echter in de Copa gaf Gallardo ook de voorkeur aan Boye in de spits, en speelde Driussi op het middenveld. Er zijn twijfels of Teo start nadat hij een week te laat terugkeerde bij River, maar ik hoop dat hij de voorkeur krijgt boven Mora die alleen in zijn eerste halve seizoen bij River goed speelde. Pisculichi zou ik ook graag de voorkeur zien krijgen boven Ferreyra.

  40. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA ( 7 augustus 2014)

  41. #66
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    - AFA Sec. General Miguel Silva says on TyC Sports that Julito Grondona - Julio's son - is AFA's candidate to take their FIFA vice-president.

    - Grondona's gone, but AFA still blaming 'wider society' for violence within Argentine football stadia, & refusing to take any responsibility. Miguel Silva just now; 'When a match is played, those who enter the stadium are from the society. It's society's problem.'

    - River Plate heeft het bod van 7,5 miljoen voor Eder Balanta van Galatasaray afgewezen.

    - Morgen is de meeting tussen Segura en Martino in Rosario, en daarbij zal Tata worden gekozen tot de nieuwe trainer van Argentinië.

  42. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA ( 7 augustus 2014)

  43. #67
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    - Lanzini is verkocht aan Besiktas voor 7 miljoen dollar. Ontzettend slecht onderhandelt door River, want Lanzini was in mijn opinie rond de 14 miljoen euro waard geweest. Afgelopen Torneo Final was hij ontzettend belangrijk voor River, en was hij de speler die de meeste kansen creëerde van iedereen in de Argentijnse competitie. Ook jammer dat hij niet kiest voor een andere competitie, want met zijn spel had ik hem graag in de Serie A gezien. Ook was hij in La Liga goed tot zijn recht gekomen.

    Aimar wordt nu genoemd als zijn vervanger, maar persoonlijk hoop ik dat River dese transferperiode Diego Buonanotte terughaalt na El Monumental. Ook Tomas Martinez zou Lanzini kunnen vervangen op de 10 positie. Hij is bijna wekelijks de uitblinker bij de reserves.

    Al blijft het een grote tegenvaller dat zo vlak voor de Torneo Inicial een van de belangrijkste spelers van River vertrekt.

    Manuel Lanzini created the most chances (45) and provided the second-most assists (6) in the Torneo Final 2014.
    Laatst gewijzigd door kitno; 7 augustus 2014 om 05:03

  44. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA ( 7 augustus 2014)

  45. #68
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Independiente’s deal for Colombia captain, Yepes is off

    Independiente had hoped to complete a deal for 38-year-old, Colombia captain, Mario Yepes today but have been left disappointed by the news that the veteran defender has decided against the move to Argentina.


    It was understood on Sunday that Yepes had given verbal confirmation to Pablo Moyano, the son of new Independiente President, Hugo Moyano. However, the longer time went on doubts crept in based on rumours of Yepes’ wife not wanting to move to Argentina.

    Independiente had made a firm offer to Yepes but Coach Jorge Almirón must now look elsewhere for the central defender that he requires.

    A deal for Yepes always seemed a little unlikely given that even at 38, he had just captained Colombia to a World Cup Quarter Final and had offers to remain in Europe. Regardless of this the news will come as a blow to El Rojo.

    Olé journalist, Juan Carlos Pamo confirmed the news earlier, “Mario said he will go to either the MLS or Italy. The offer from Independiente has been dismissed.”

    Yepes’ concern over the move to Independiente is reportedly due to his family preferring not to move to Argentina and now other transfer targets must be pursued.


    -
    Teo Gutiérrez nears River exit with Zenit close to deal


    Colombian striker, Teo Gutiérrez is finally back with River Plate after spending several weeks talking up moves to Europe. However, this would appear to be only temporary as Zenit St Petersburg are set to negotiate a €8 million deal.

    It is fair to say that Teo Gutiérrez has not conducted himself all that well during the current transfer window and particularly since representing Colombia at the World Cup in Brazil. He has made no secret of his desire to move to Europe and it would appear that his wish may be about to come true.

    The 29-year-old Colombian has been the centre of interest from several clubs, including Southamption, Sevilla and Inter Milan but it would now it is Zenit St Petersburg who are ready to test River with an offer of €8 million.

    Certainly River manager, Marcelo Gallardo is planning for life without his Colombian striker, in spite of a lack of attacking options. River kickoff their season in La Plata on Sunday, away to Gimnasia and Gallardo looks set to name Gutiérrez on the bench.

    River are expected to line-up: Marcelo Barovero; Gabriel Mercado, Jonathan Maidana, Ramiro Funes Mori, Leonel Vangioni; Carlos Sánchez, Leonardo Ponzio, Osmar Ferreyra; Manuel Lanzini; Rodrigo Mora, Lucas Boyé.
    Laatst gewijzigd door kitno; 7 augustus 2014 om 05:42

  46. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA ( 7 augustus 2014)

  47. #69
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Tata heeft het aanbod geaccepteerd. Netjes.

  48. The Following 2 Users Say Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno ( 8 augustus 2014),MAGICA ( 9 augustus 2014)

  49. #70
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Er worden bij River enkele namen genoemd die de selectie moeten versterken. Het meest concreet nieuws is dat: River is going to submit a $2,000,000 offer for Huracan's promising youngster Gonzalo Martinez in hopes of bringing him as Lanzini's replacement.

    Ook wordt Aimar nog steeds genoemd. Hij heeft aangegeven dat hij alleen wil komen indien hij fit is. Hij wil niet 1 wedstrijd spelen, en er dan 3 op de bank zitten.

    Maxi Moralez wordt ook genoemd, maar die lijkt mij voor River onhaalbaar.

    Helaas nog steeds geen geruchten omtrent Buonanotte en River. Hij wordt wel gelink aan Racing Club.

    Buonanotte: I want to leave Granada and go to a club that wants me

    Granada attacking midfielder, Diego Buonanotte has eliminated all doubt about his future admitting that he wants to leave the club and got to a team that appreciates him and will play him in his natural position.

    In an interview with Radio America, Buonanotte confessed that his intention is to end his spell in Andalusia amid offers from Mexico, Argentina and Europe.

    “I want to leave Granada. I ended up playing out of position and manager’s system is not the best for me. I want to play and feel important at a club that wants me and where I can be better utilised.

    “I know there are offers from Mexico, Argentina and Europe. Racing de Avellaneda? My agent hasn’t told me anything.”

    Buonanotte went on to add that he would like a return to River Plate but wouldn’t object to playing for another Argentinean team.

    “Everyone knows the love I have for River is immense and my heart is red and white, but playing football is my job and I will listen to all offers. I won’t rule anything out. I don’t feel like I’m in a position to choose.”

    Edit: Looks like last night's reports about sale to Besiktas were untrue: River announce sale of Manuel Lanzini to Al Jazira of UAE for US$6m.

  50. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA ( 9 augustus 2014)

  51. #71
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Zojuist is de wedtrijd Codoy Cruz - Banfield begonnen, en net zoals alle andere Argentijnse wedstrijden is deze legaal te volgen via youtube. Futbol para todos.

    Cavenghi is vanwege een blessure niet beschikbaar tot 2015. Dit geeft dus de kans aan Driussi om een basisplaats te veroveren bij River.

    - Manuel Lanzini says his move to the UAE is 'a trampoline', meaning he'll be able to make the jump to another league later on.

    Edit: Codoy Cruz staat al met 2-0 voor tegen promovendus Banfield. Tot dusver valt de ploeg van Almeyda me zwaar tegen. De doelpunten werden gemaakt door Aquino en Ramirez.

    3-0 inmiddels voor Codoy Cruz door een treffer van Jerez Silva. Cazares vind ik een van de weinige die positief opvalt bij Banfield.
    Laatst gewijzigd door kitno; 9 augustus 2014 om 01:26

  52. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA ( 9 augustus 2014)

  53. #72
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Riquelme scores on Argentinos debut


    At last, Juan Román Riquelme made his debut for the Argentinos Juniors first team and it was a dream ending as he fired the second half winner to give Claudio Borghi’s side a winning start to the Nacional B. The game had failed to really ignite despite the occasion but in the the 72nd minute, Riquelme finished off a breakaway with a shot from the edge of the box which bounced awkwardly over Boca Unidos keeper, Matías Garavano.



  54. The Following 2 Users Say Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    kitno (13 augustus 2014)

  55. #73
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Elsewhere in the Nacional B, Huracán swept aside newly promoted Temperley by three goals in the Estadio Tomás Adolfo Ducó, Colón began life with a goalless draw against Instituto and Aldosivi drew 1 -1 with Nueva Chicago. With 10 promotion places up for grabs the Nacional B promises to be very entertaining….
    Toch niet te filmen 10 ploegen die kunnen promoveren!!

  56. The Following 2 Users Say Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    kitno (13 augustus 2014)

  57. #74
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Alle Argentijnse commentatoren zijn ROMANticos. Heerlijk.

  58. The Following 2 Users Say Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno (13 augustus 2014),MAGICA (10 augustus 2014)

  59. #75
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Milito scores as Racing impress in opening day victory



    No one in Avellaneda will be getting too ahead of themselves but Racing Club produced one of their best performances in recent times in defeating newly promoted Defensa y Justicia in Florencia Varela. A Gabriel Hauche double and a Diego Milito goal on his return to Racing gave Diego Cocca’s side three points on the opening day.



    Defensa y Justicia’s first ever season in the top flight made this the first meeting of the two sides and it will be one that DyJ will want to forget quickly.

    Racing’s impressive looking squad were able to capitalise on Diego Yacob’s 27-minute sending off and a quick Gabriel Hauche double shortly after put Racing firmly in charge.

    Returning legend, Diego Milito slotted in a third on the hour mark and although Nicolás Sánchez was sent off shortly after, allowing Defensa to grab a late consolation, there was no spoiling the celebration for Racing. It is far too early to make any grand predictions for Racing but after a couple of seasons of utter misery, the feeling of optimism is a welcome relief to all those associated to the club.



  60. The Following User Says Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    SpazioInter (10 augustus 2014)

  61. #76
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Alle Argentijnse commentatoren zijn ROMANticos. Heerlijk.
    Absoluut kippenvel bij die gasten en wat een debuut voor Riquelme!!

  62. The Following User Says Thank You to MAGICA For This Useful Post:


  63. #77
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MAGICA Bekijk bericht
    Toch niet te filmen 10 ploegen die kunnen promoveren!!
    Dat hele systeem slaat nergens op. Lachwekkend gewoon. Maar ja, Grondona hč. Meer ploegen, meer wedstrijden = meer inkomsten.
    Het wordt hoog tijd dat het Argentijns voetbal op de schop gaat.

  64. The Following 2 Users Say Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno (10 augustus 2014),MAGICA (10 augustus 2014)

  65. #78

    Aangemeld
    5 januari 2014
    Locatie
    België
    Berichten
    9.982
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MAGICA Bekijk bericht
    Milito scores as Racing impress in opening day victory



    No one in Avellaneda will be getting too ahead of themselves but Racing Club produced one of their best performances in recent times in defeating newly promoted Defensa y Justicia in Florencia Varela. A Gabriel Hauche double and a Diego Milito goal on his return to Racing gave Diego Cocca’s side three points on the opening day.



    Defensa y Justicia’s first ever season in the top flight made this the first meeting of the two sides and it will be one that DyJ will want to forget quickly.

    Racing’s impressive looking squad were able to capitalise on Diego Yacob’s 27-minute sending off and a quick Gabriel Hauche double shortly after put Racing firmly in charge.

    Returning legend, Diego Milito slotted in a third on the hour mark and although Nicolás Sánchez was sent off shortly after, allowing Defensa to grab a late consolation, there was no spoiling the celebration for Racing. It is far too early to make any grand predictions for Racing but after a couple of seasons of utter misery, the feeling of optimism is a welcome relief to all those associated to the club.


    Il Principe Diego Milito is zijn killer instinct niet verloren!

  66. The Following 2 Users Say Thank You to SpazioInter For This Useful Post:

    kitno (10 augustus 2014),MAGICA (10 augustus 2014)

  67. #79
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Dat hele systeem slaat nergens op. Lachwekkend gewoon. Maar ja, Grondona hč. Meer ploegen, meer wedstrijden = meer inkomsten.
    Het wordt hoog tijd dat het Argentijns voetbal op de schop gaat.
    Nu Grondona er niet meer is lijkt me dit het beste moment om dat te doen maar denk dat er nog wel meer onkruid in de top van de Argentijnse voetbalbond zit dus zal wel niet gebeuren.

  68. The Following 2 Users Say Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    kitno (10 augustus 2014)

  69. #80
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MAGICA Bekijk bericht
    Nu Grondona er niet meer is lijkt me dit het beste moment om dat te doen maar denk dat er nog wel meer onkruid in de top van de Argentijnse voetbalbond zit dus zal wel niet gebeuren.
    Segura schijnt niet veel beter te zijn dan Grondona. Volgens de media heeft de zoon van Julio Grondona zich kandidaat gesteld om in 2015 de voorzitter van de Argentijnse bond te worden. Indien dat gaat gebeuren dan zal er heel weinig veranderen.

    Deze opzet van een competitie met 30 wedstrijden zal in mijn ogen de doodsteek betekenen voor het Argentijnse voetbal. Hopelijk wordt het belachelijke systeem na een jaar weer afgeschaft, maar voorlopig heb ik daar weinig hoop op. Blijkbaar willen ze op een of andere manier in deze opzet een extra Superclasico plaatsen zodat zowel River als Boca een thuiswedstrijd spelen tegen hun grote rivaal. Dit is natuurlijk voor de bond vooral van belang gezien de inkomsten die deze wedstrijd het Argentijns voetbal opbrengt.

    Persoonlijk ben ik een voorstander van een competitie bestaande uit 34 wedstrijden, en met 18 ploegen. Daarnaast ook geen ingewikkelde Promedio berekeningen om de grote clubs niet te laten degraderen wat met dit systeem echter ook gebeurde. Waarschijnlijk zal dan ook de organisatie bij de traditionele topclubs beter worden. Echter nu is het een grote warboel, en gezien de opzet van 18 clubs zullen er ook vaker topaffiches op het programma staan.

    Persoonlijk lijkt mij dit de sterkst mogelijke Argentijnse competitie opzet.
    River Plate
    Boca Juniors
    San Lorenzo
    Independiente
    Racing Club
    Velez Sarsfield
    Estudiantes
    Rosario Central
    CA Lanus
    Quilmes
    Tigre
    Club de Gimnasia y Esgrima de La Plata
    CA Huracán
    Codoy Cruz
    Colon
    CA Banfield
    Club Ferro Carril Oeste
    CA Chacarita Juniors
    Laatst gewijzigd door kitno; 11 augustus 2014 om 00:04

  70. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (11 augustus 2014)

  71. #81
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Boca begint de competitie weer dramatisch met een 1-0 thuisverlies tegen Newell's Old Boys en ook River laat de eerste punten liggen met een 1-1 uit tegen Gimnasia LP.

  72. The Following 2 Users Say Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    kitno (11 augustus 2014)

  73. #82
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MAGICA Bekijk bericht
    Boca begint de competitie weer dramatisch met een 1-0 thuisverlies tegen Newell's Old Boys en ook River laat de eerste punten liggen met een 1-1 uit tegen Gimnasia LP.

    River kreeg in de 10e minuut van de blessuretijd de gelijkmaker tegen door Licht. Spel van River vond ik zeer ondermaats, en het is duidelijk dat Tomas Martinez de kans moet krijgen als vervanger van Lanzini, en dat er anders een ervaren speler voor de positie van Lanzini bij moet komen. Teo vond ik aan de kant van River de beste speler.

  74. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (12 augustus 2014)

  75. #83
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    - Racing president Blanco will try and close Carbonero loan, but after majestic Gaston Diaz show (3 assists v DyJ) it is no longer a priority

    - Mauricio Tévez, scorer of only goal on his debut v Boca for Newell's 1-0 win on Sun, had never even played for Newell's reserve side before.

    - : 43% – Newell's Old Boys had their lowest percentage of ball possession since a 2-0 win vs San Martín (SJ) in the Inicial 12 with a man down.

    - 3 – Milton Céliz has delivered an assist in each of his last three league games for Gimnasia y Esgrima de Jujuy (2) and Arsenal (1).

    - 3 – Gonzalo Castellani, who came on after 78 minutes, provided the most key passes in the game between Boca Juniors and Newell's Old Boys.

    - 6 – The last six goals scored by Rosario Central in the Primera División were left-footed shots.

  76. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (12 augustus 2014)

  77. #84
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Er zijn deze transferperiode weer erg veel grote talenten vertrokken uit de Argentijnse competitie met onder andere: Vietto, Laznini, Jonathan Silva, Rodrigo De Paul, Bruno Zuculini, Angel Correa ( al krijgt hij eind Augustus nogmaals een medische keuring bij Atletico Madrid vanwege zijn hartproblemen) en Daniel Villalva. Echter loopt nog steeds ontzettend veel talent in Argentinië. Ik verwacht komend seizoen veel van de volgende talenten.

    - Emanuel Mamana ( River Plate). De jonge verdediger / verdedigende middenvelder heeft zijn debuut voor River nog niet gemaakt, maar heeft al 1 interland voor Argentinie op zijn naam staan vanwege de lichte blessure die Mascherano in een oefenwedstrijd vlak voor het WK opliep. Hij was een van de uitblinkers tijdens het WK-17 bij Argentinië. Indien Eder Balanta wordt verkocht is het logisch dat hij een basisplaats gaat krijgen bij River.

    - Marcos Astina ( Lanus). Een winger met een fantastische techniek, versnelling en hij kan een tegenstander uitspelen. Een speler met flair die ook actief was het WK-17 met de Argentijnse ploeg. Bij zijn debuut voor Lanus scoorde hij tegen Boca, en ook heeft hij een uitstekende crossbal en behoudt hij heel goed het overzicht. Ook in de afgelopen editie van de Copa Libertadores maakte hij indruk.

    - Lucas Romero ( Velez Sarsfield) een typische nummer 5 die op 20 jarige leeftijd al meer dan 70 wedstrijden voor Velez heeft gespeeld. Hij is erg goed in opbouwen, bal verovering en ook zijn spelinzicht is uitstekend. Voor de toekomst heeft Argentinië diverse spelers met veel potentie. Andere nummers 5 waar ik veel van verwacht in de toekomst zijn: Kranevitter, Mussis ( deze transferperiode overgestapt na FC Kopenhagen) en Gli Romero.

    - Joaquin Correa ( Estudiantes). 19 jarige aanvallende middenvelder die de laatste periode steeds vaker in verband wordt gebracht met AS Monaco als de opvolger van James. Volgens de media zou er 7,5 miljoen euro zijn geboden, maar heeft Estudiantes dit bod geweigerd. De ploeg verkocht dese transferperiode namelijk ook al keeper Rulli en linksback Silva, en de 'studenten' willen een poging wagen om weer kampioen te worden. Correa wordt vaak gebruikt als buitenste middenvelder, maar naarmate de wedstrijd vordert gaat hij vaker centraal spelen. Zijn splijtende pass en zijn loopvermogen vind ik zijn sterkste punten. Hij heeft inmiddels ruim 30 wedstrijden voor Estudiantes gespeeld, en persoonlijk hoop ik dat hij nog een jaar in Argentinië blijft.

    - Luciano Acosta ( Boca Juniors) 20 jarige nummer 10 die wordt gezien als de natuurlijke opvolger van Riquelme bij Boca. Acosta beschikt over een fantastische techniek, versnelling, good schot en zijn passing is uitstekend. Dit seizoen zal zijn grote doorbraak moeten worden bij Boca. Jonathan Calleri, Cesar Meli, Andres Chavez en Federico Carrizo zijn de overige jonge spelers bij Boca waar ik wel wat van verwacht. In de voorbereiding vond ik van de laatste 4 Jonathan Calleri de meeste indruk maken.

    - Brian Fernandez ( Defensa y Justica) 19 jarige spits die afgelopen seizoen 11 treffers scoorde in de Primera B. Sterk in de duels, goed qua positionering en hij beschikt ook over een goed schot. Hij zal dit seizoen genoeg kansen krijgen aangezien de 22 jarige topscorer van afgelopen seizoen Juan Martin Lucero is verkocht aan Independiente.

    - Sebastian Driussi ( River Plate) 18 jarige spits van River die de uitblinker was op het WK-17 bij Argentinië. Hij zal dit seizoen zijn kansen gaan krijgen in het eerste van River nu Cavenaghi nog 5 maanden geblesseerd is. Op het Sudamericano toernooi scoorde hij 5 keer, waarvan 1 treffer dankzij een bicycle kick. In de voorbereiding werd hij gebruikt als middenvelder, maar hij komt het beste tot zijn recht als spits. Andere aanvallende talenten waar River over beschikt zijn Gio Simeone, Boye, Kaprof en Andrada. Afgelopen periode toonde Juventus en Tottenham Hotspur als belangstelling voor Driussi.

    - Jonathan Requena ( Banfield) 18 jarige middenvelder die uit hun eigen jeugd komt, en dit seizoen een poging gaat wagen om basisspeler te worden bij Banfield. Afgelopen seizoen in de Primera B viel hij 23 keer in en scoorde 1 goal. Andere talentvolle spelers bij Banfield zijn Tagliafico, Cecchini en Cazares. Requena is een speler die beschikt over leiderscapaciteiten en ook zeer volwassen speelt voor zijn leeftijd.

    - Alejandro Romero Gammara ( Huracan) 19 jarige middenvelder van Huracan verdient ook een vermelding in deze lijst. Hij werd door de AFA aan het einde van afgelopen seizoen gekozen tot een van de grootste talenten van Argentinië. Een spelmaker die vaak op links gepositioneerd werd afgelopen seizoen. Hij beschikt over veel snelheid en is ook heel creatief. Linksbenig en een speler waar je voor na het stadion komt. Zijn goal afgelopen seizoen tegen Aldovisi toonde zijn klasse. Hij zal zeer waarschijnlijk komend seizoen op het hoogste niveau spelen aangezien er dan gespeeld wordt met 30 teams.
    Laatst gewijzigd door kitno; 14 augustus 2014 om 00:11

  78. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (14 augustus 2014)

  79. #85
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Chino Luna is teruggekeerd bij Tigre. Bij deze ploeg heeft hij het beste spel uit zijn loopbaan laten zien. Zijn verblijf bij River Plate en Rosario Central kun je een mislukking noemen.

    - Jerry Bengtson is de eerste speler uit Honduras die in de Argentijnse Primera A actief zal zijn. Hij maakte zijn debuut als invaller voor Belgrano. Hij was ook op het WK actief met Honduras.

  80. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (14 augustus 2014)

  81. #86
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Federico Andrada wordt verhuurd aan Metz voor 150.000 euro en de Franse ploeg heeft ook een optie tot koop voor 3 miljoen euro. In de jeugd scoorde hij ontzettend veel, maar inmiddels is hij in de pikorde voorbij gegaan door Driussi, Boye en Gio Simeone. Hij was van de 'pibes' dus de vierde spits momenteel, maar voor zijn ontwikkeling was het beter geweest om hem te verhuren aan een Argentijnse ploeg en dan zonder optie tot koop.

    Lucho Gonzalez heeft wederom aangegeven dat hij wil terugkeren bij River, en als datum noemt hij nu Juni 2015. Deze uitspraken heeft hij al eerder gedaan dus ik geloof er voorlopig nog weinig van.

    Als ik zijn naam weer hoor dan moet ik meteen weer denken aan het River team van 2004 dat helaas geen Copa Libertadores won. Enkele spelers van dat team. Cavenaghi ( destijds was hij op zijn hoogtepunt), Salas, Coudet, Lucho, Mascherano, Gallardo en Montengero.

  82. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (18 augustus 2014)

  83. #87
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    - The New Argentina coach Gerardo Martino: "Tevez? The doors are open for all the players."

    - Gerardo Martino has confirmed that the Argentina squad to face Germany on 3rd September will be the same 23 who went to the World Cup.

    - Pablo Aimar's recovery time is such that he won't be returning to River Plate, at least this year.

    - Een aantal spelers van San Lorenzo gaan donderdag na Seoul om de paus te ontmoeten. Het lijkt erop dat ze de competitie niet erg serieus gaan nemen nadat ze de Copa Libertadores hebben gewonnen.

    - Young Boca defender Tiago Casasola has just confirmed that he will be moving to Fulham F.C.

    -

  84. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (18 augustus 2014)

  85. #88
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Federico Andrada wordt verhuurd aan Metz voor 150.000 euro en de Franse ploeg heeft ook een optie tot koop voor 3 miljoen euro. In de jeugd scoorde hij ontzettend veel, maar inmiddels is hij in de pikorde voorbij gegaan door Driussi, Boye en Gio Simeone. Hij was van de 'pibes' dus de vierde spits momenteel, maar voor zijn ontwikkeling was het beter geweest om hem te verhuren aan een Argentijnse ploeg en dan zonder optie tot koop.

    Lucho Gonzalez heeft wederom aangegeven dat hij wil terugkeren bij River, en als datum noemt hij nu Juni 2015. Deze uitspraken heeft hij al eerder gedaan dus ik geloof er voorlopig nog weinig van.

    Als ik zijn naam weer hoor dan moet ik meteen weer denken aan het River team van 2004 dat helaas geen Copa Libertadores won. Enkele spelers van dat team. Cavenaghi ( destijds was hij op zijn hoogtepunt), Salas, Coudet, Lucho, Mascherano, Gallardo en Montengero.
    Denk jij dat Lucho nog van waarde kan zijn voor River? Na zijn periode bij Marseille is het hard achteruit gegaan met hem.

  86. The Following 2 Users Say Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno (16 augustus 2014),MAGICA (18 augustus 2014)

  87. #89
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    - The New Argentina coach Gerardo Martino: "Tevez? The doors are open for all the players."

    - Gerardo Martino has confirmed that the Argentina squad to face Germany on 3rd September will be the same 23 who went to the World Cup.

    - Pablo Aimar's recovery time is such that he won't be returning to River Plate, at least this year.

    - Een aantal spelers van San Lorenzo gaan donderdag na Seoul om de paus te ontmoeten. Het lijkt erop dat ze de competitie niet erg serieus gaan nemen nadat ze de Copa Libertadores hebben gewonnen.

    - Young Boca defender Tiago Casasola has just confirmed that he will be moving to Fulham F.C.

    -
    Ja hoor, krijg je dit gezeik weer. #TataFuera.
    Laatst gewijzigd door DanielAlves; 15 augustus 2014 om 14:50

  88. The Following 2 Users Say Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno (16 augustus 2014),MAGICA (18 augustus 2014)

  89. #90
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Denk jij dat Lucho nog van waarde kan zijn voor River? Na zijn periode bij Marseille is het hard achteruit gegaan met hem.
    Ik heb er hetzelfde gevoel bij als jouw. Verder duurt het ook nog een jaar voordat hij wil terugkeren, en ik vond hem in zijn 2e periode bij FC Porto al een heel stuk minder. Nu die in de woestijn speelt zal zijn niveau er ook niet beter op worden. Ik hoop nog steeds dat Buonanotte terugkeert bij River.

    Tevez hoef ik overigens ook niet meer in de nationale ploeg te zien.

    Zeer waarschijnlijk zal Gallardo met deze 11 starten tegen Rosario Central. These were the starters in today´s training:

    Julio Chiarini,
    Gabriel Mercado, Jonatan Maidana, Ramiro Funes Mori y Leonel Vangioni,
    Carlos Sánchez, Matías Kranevitter, Ariel Rojas y Leonardo Pisculichi,
    Rodrigo Mora y Teo Gutiérrez.

    Gelukkig geen Ponzio, en eindelijk Kranevitter. Voorin had ik liever Driussi gezien in plaats van Mora.

    Aimar heeft aangegeven dat hij tot de volgende transferperiode wil wachten, en indien hij zich dan volledig fit voelt wil hij een contract tekenen bij River.

  90. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (18 augustus 2014)

Pagina 2 van 28 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •