Pagina 20 van 28 EersteEerste ... 101819202122 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 856 t/m 900 van 1222

Discussie: Argentijnse competitie

  1. #856
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    River Plate heeft thuis met 3-0 gewonnen van Velez Sarsfield. Driussi maakte wederom 2 goals, en Alario scoorde 1 keer. Gallardo heft dit seizoen eindelijk Driussi in de spits gepositioneerd nadat hij afgelopen seizoen veel werd gebruikt als flank middenvelder, en Driussi lijkt nu eindelijk zijn potentie waar te maken. Dit seizoen is ook het seizoen van er waarheid voor hem, want er waren al diverse mensen die twijfels bij hem hadden, maar nu hij het vertrouwen krijgt van Gallardo op de juiste positie is hij tot dusver uitstekend bezig.

    Achterin staat er met Mina nu ook een beestachtig sterke centrale verdediger.

  2. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA ( 4 oktober 2016)

  3. #857
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Boca wederom tegenvallend dit keer uit tegen Tigre 1-1 nu al 9 uitwedstrijden zonder overwinning!!


  4. The Following User Says Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    kitno ( 4 oktober 2016)

  5. #858
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MAGICA Bekijk bericht
    Boca wederom tegenvallend dit keer uit tegen Tigre 1-1 nu al 9 uitwedstrijden zonder overwinning!!


    Groot verschil de laatste tijd Boca uit of thuis. Nadat ze de week ervoor met ruime cijfers wonnen was het nu een ware wanprestatie die werd neergezet.

    Ik zag van de week dat voormalig toptalent DeFederico ( die destijds een gevreesd duo vormde met Pastore bij Huracan) tegenwoordig bij Mumbai City FC ( India) speelt. Ook de destijds bij Ajax geflopte spits Sangoy speelt daar tegenwoordig. De loopbaan van DeFederico is sinds zijn transfer na Corinthians als een nachtkaars uitgegaan.

    In Brazilië zijn ze momenteel lovend over de prestaties van Ramon Wanchope Abila. Destijds in de Argentijnse competitie speelde hij al uistekend , en hij doet het nu ook erg goed bij Cruzeiro. Er gaan al geruchten dat hij spoedig door Bauza gaat worden opgeroepen voor de nationale ploeg.

  6. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:

    Gladde Chevin (12 oktober 2016)

  7. #859
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Heb je 't gezien, kitno?




    Ik ben een beetje klaar met kip zonder Di Maria en Aguero. Kwam er serieus pas in de tweede helft achter dat Aguero meedeed. Peru is bestolen, die 1-2 kwam echt uit het niets. Argentina had nog geen halve kans gecreëerd.

  8. The Following 2 Users Say Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno ( 7 oktober 2016),MAGICA ( 9 oktober 2016)

  9. #860
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Heb je 't gezien, kitno?




    Ik ben een beetje klaar met kip zonder Di Maria en Aguero. Kwam er serieus pas in de tweede helft achter dat Aguero meedeed. Peru is bestolen, die 1-2 kwam echt uit het niets. Argentina had nog geen halve kans gecreëerd.
    Ik heb de wedstrijd gezien en begin me steeds meer te ergeren aan het niveauverschil dat Aguero bij zijn club en bij de nationale ploeg laat zien. Hij werd gepositioneerd als soort van aanvallende middenvelder, en voor deze rol zou ik de voorkeur geven aan Lo Celso.

    Di Maria had ook weer eens een vrije dag genomen, en alles wat hij probeerde mislukte.

    Ik ben persoonlijk wel fan van de 4231 formatie, maar dan moet de am in het systeem wel een stuk beter positioneren dan Aguero gisteren deed. Eventueel zou Argentinië ook het systeem dat Gallardo toepast bij River Plate kunnen spelen (4222). Ik denk dat het beter bij deze ploeg zou passen. Je kunt dan Mascherano - Kranevitter zoals gisteren als de 2 defensieve middenvelders gebruiken. Vooral de kwaliteiten van Kranevitter komen het beste tot zijn recht als je met 2 defensieve middenvelders speelt.

    Mascherano vond ik gisteren wel een zwakke indruk maken, en ik begreep niet dat Bauza niets zei over al die crossballen die hij verstuurde. Balverlies van hem was ook de inleiding voor de strafschop waaruit de 2-2 werd gescoord. Al was het daarna ook weer ouderwets dom ingegrepen door Ramiro Funes Mori.

    Het zou natuurlijk een prachtige voorhoede zijn met Dybala - Messi en dan als aanvallende middenvelder Lo Celso.

    Op de flanken kunnen je dan ook Cervi die het goed doet bij Benfica een kans geven. Lo Celso ook diverse wedstrijden ook de flank gespeeld bij Rosario Central.

    Het wordt ook tijd dat José Gómez op de rechtsback een kans krijgt want ik vind Mercado tekort komen.


    Funes Mori, Zabaleta & Otamendi will miss Paraguay match due to suspension. Maidana may get call up. Demichelis-Musacchio could be CB pair.

    Het wordt nog een hele opgave om in ieder geval bij de beste 4 te eindigen, en daarmee directe kwalificatie af te dwingen. Al heb ik er wel vertrouwen in dat het lukt.

    Bij Brazilië begint de hand van Tite duidelijk zichtbaar te worden. De ploeg speelt veel compacter, en in een duidelijk systeem.

    Chili lijkt het kind van de rekening te worden in deze WK Kwalificatiereeks. Deze speelronde wederom verloren met 3-0 van Ecuador, en ondanks de Copa Amerca winst blijf ik Pizzi een mindere bondscoach vinden dan Sampaoli.
    Laatst gewijzigd door kitno; 7 oktober 2016 om 22:07

  10. The Following 3 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    Gladde Chevin (12 oktober 2016),MAGICA ( 9 oktober 2016)

  11. #861
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Spelen pas een kwartier en ik heb nu al geen zin door Di Maria. Hij heeft 4 balcontacten gehad en 4 keer balverlies geleden.

  12. #862
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    1-0 voor Paraguay. Na balverlies van - je raadt het niet - Di Maria.

    Ik moet nooit meer kijken als Messi er niet bij is.
    Laatst gewijzigd door DanielAlves; 12 oktober 2016 om 02:03

  13. The Following User Says Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    MAGICA (12 oktober 2016)

  14. #863
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Aguero mist een penalty en mist daarna de grootste kans van de wedstrijd. Sommige dingen lijken nooit te veranderen.

  15. #864
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Dit is de slechtste wedstrijd van Argentina sinds het vertrek van Maradona. Die Bauza blijkt net zo'n grote debiel als de rest. Hij nodigt nog steeds dezelfde kut spelers uit en wat was dat voor fucking formatie? Er was al geen middenveld en dan haalt hij Ever er ook nog uit om met 4 spitsen te spelen..

    En Di Maria mocht gewoon 90 minuten blijven staan.. Veel respectlozer kan niet. Die Argentijnen moeten serieus in opstand komen; Rojo, Romero, Mercado, Di Maria, Higuain.. dit kan toch niet meer?
    Er zijn zoveel goede Argentijnse trainers: Cholo, Sampaoli, Berizzo, Pochettino, Gallardo, Bielsa.. en toch komen ze constant bij achterlijke debielen als Maradona, Tata en Bauza uit. Messi heeft letterlijk één fatsoenlijke trainer gehad sinds hij is doorgebroken en dat is Sabella. Dat is zonde.

    Nu staan ze vijfde en is Brazilië-uit de volgende wedstrijd..
    Laatst gewijzigd door DanielAlves; 12 oktober 2016 om 03:31

  16. The Following 3 Users Say Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno (12 oktober 2016),MAGICA (12 oktober 2016),RaulVilla (12 oktober 2016)

  17. #865
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    32
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Het is wel echt schandalig dat zo'n generatie(of twee inmiddels) nooit een geweldige trainer heeft gehad. En zelfs meer één capabele. Ondanks dat WK's en landenvoetbal niet meer zo aantrekkelijk is als vroeger, zouden er toch trainers in de rij moeten staan om zoveel talent te coachen? En gelukkig spreken er genoeg Spaans.

    Dit is me weer een trainer zeg. De derde op rij of zo ook die kutverdedigers opstelt. Sowieso Romero, gtfo. Selecteer spelers die minuten maken. Wat is er met Rulli? En fucking Demichelis, waar speelt hij überhaupt nog? Gast is al vier jaar met pensioen eigenlijk. En ook Rojo weer, is Ansaldi al fit? Dan nog een bankzitter van Sevilla.

    Aguero mag trouwens ook stoppen met penalty's nemen.

  18. The Following 3 Users Say Thank You to RaulVilla For This Useful Post:

    kitno (12 oktober 2016),MAGICA (12 oktober 2016)

  19. #866
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Dit is de slechtste wedstrijd van Argentina sinds het vertrek van Maradona. Die Bauza blijkt net zo'n grote debiel als de rest. Hij nodigt nog steeds dezelfde kut spelers uit en wat was dat voor fucking formatie? Er was al geen middenveld en dan haalt hij Ever er ook nog uit om met 4 spitsen te spelen..

    En Di Maria mocht gewoon 90 minuten blijven staan.. Veel respectlozer kan niet. Die Argentijnen moeten serieus in opstand komen; Rojo, Romero, Mercado, Di Maria, Higuain.. dit kan toch niet meer?
    Er zijn zoveel goede Argentijnse trainers: Cholo, Sampaoli, Berizzo, Pochettino, Gallardo, Bielsa.. en toch komen ze constant bij achterlijke debielen als Maradona, Tata en Bauza uit. Messi heeft letterlijk één fatsoenlijke trainer gehad sinds hij is doorgebroken en dat is Sabella. Dat is zonde.

    Nu staan ze vijfde en is Brazilië-uit de volgende wedstrijd..
    Wederom een wanprestatie, en Bauza heeft deze wedstrijd zwaar gefaald met zijn opstelling. Wederom werd Aguero op de am positie gepositioneerd, en speelde hij wederom dramatisch. Na 2 wedstrijden zonder Messi in het 4231 systeem moet het nu toch wel duidelijk zijn dat het beter is om het River Plate systeem dat Gallado toepast (4222) te spelen met deze selectie. Voorin dan Dybala - Messi, en het van mij hoeft Aguero de komende interlands niet meer te worden opgeroepen. Het is tijd voor vers bloed en Lo Celso en Gomez zijn dan de eerste 2 spelers waarin ik denk. Rulli hoort gewoon op doel, en op de linksback zou ik Tagliafico ( Independiente) een kans geven.

    Banega vond ik ook heel erg zwak spelen, en Gaitan blijf ik een overschatte speler vinden.


    Paraguay staat nu nog maar 1 punt achter, en Chili dat wederom heel moeizaam speelde en met 2-1 won door 2 goals van Vidal staat nog maar 2 punten achter.

    Het probleem is dat veel trainers de baan van bondscoach niet accepteren vanwege het feit dat er onrust en financiële zorgen zijn bij de AFA.

  20. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (15 oktober 2016)

  21. #867
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Het ergste is dat de media zelfs nu hij er niet bij is de schuld aan Messi geeft ipv dat ze z'n kont kussen voor het feit dat hij zich beschikbaar blijft stellen voor dat zootje ongeregeld dat keer op keer blijk geeft er geen reet van te kunnen zonder hem. Nu zeggen die ondankbare gekkies weer dat het Messi's schuld is dat Aguero, Di Maria, Higuain, Ever, Romero, Zabaleta etc. worden opgeroepen, omdat het zijn 'vrienden' zijn.. Denk eerder dat Messi voor aanvang van elke interlandperiode staat te bidden in de hoop dat ze niet worden uitgenodigd. Hij heeft dan wel een goede band met Di Maria en Ever, maar Aguero is zijn enige echte vriend. En dat is verder niet relevant, want Messi wil iets winnen met zijn land en hij weet zelf ook dat dat niet gaat gebeuren met die falers.

    Onder Tata leek er soms nog een idee achter te zitten, maar sinds Bauza er zit heb ik nog niks positiefs gezien. Messi heeft blijkbaar alles verbloemd in dat duel tegen Uruguay, want het ziet er echt niet uit.

    En die Bauza tijdens zijn presentatie maar roepen dat hij van de discipline is.


    Ik snap niet waarom al die trainers het zo moeilijk vinden om door te selecteren. Waarom niet eens Rulli de kans geven? Waarom wordt een klapmongool als Rojo nog opgeroepen? Wat moet Icardi nog doen voordat hij wordt opgeroepen? Op basis waarvan zijn figuren als Di Maria, Higuain, Masche, Aguero en Romero al jaren onaantastbaar?

    Gezien de chaos binnen de voetbalbond en dit alles zou het eigenlijk beter zijn als ze zich helemaal niet kwalificeren, maar dat zou Messi niet verdienen.

    @ kitno,

    Lo Celso is goed hč? Maar we hoeven ons geen illusies te maken, want dat komt bij de huidige trainer niet eens in z'n slaap op. Die gaat natuurlijk eerst Pastore daar plaatsen en als dat niet loopt, roept hij Tevez wel op of probeert hij het met Ever. Stiekem hoop je dat ze gewoon nog een keer verliezen zodat die Bauza wordt ontslagen. Sampaoli doet het niet al te best bij Sevilla, dus wellicht valt er wat te regelen.. Die lijkt mij wel rigoureus. Ik ben met uitzondering van 3 ŕ 4 spelers al die gasten zat.

    Mochten ze zich überhaupt kwalificeren, zou het er ongeveer zo moeten uitzien ipv dat de Biglia's, Rojo's en Higuain's weer van stal worden gehaald.

    Rulli

    Gomez(Tagliafico) - Garay(Musacchio) - Otamendi(Mammana) - Ansaldi(Mas)

    Kranevitter(Masche)

    Ever (Belluschi) - Lo Celso (Enzo Perez)

    Messi (Correa)

    Dybala (Aguero) - Icardi (Vietto)

  22. The Following 2 Users Say Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno (13 oktober 2016),MAGICA (15 oktober 2016)

  23. #868
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    32
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Ik zou Aguero, Pipita en Di Maria even laten vallen maar wel weer oproepen voor een toernooi. Even een signaal afgeven dat ze vervangbaar zijn. Maar Aguero is gewoon je beste spits uiteindeijk en Angel kan toveren. Verder inderdaad al die spelers laten vallen. Ook echt schandalig dat Romero en Rojo basisspelers zijn terwijl ze amper minuten maken bij hun club.

  24. The Following User Says Thank You to RaulVilla For This Useful Post:

    MAGICA (15 oktober 2016)

  25. #869
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Het ergste is dat de media zelfs nu hij er niet bij is de schuld aan Messi geeft ipv dat ze z'n kont kussen voor het feit dat hij zich beschikbaar blijft stellen voor dat zootje ongeregeld dat keer op keer blijk geeft er geen reet van te kunnen zonder hem. Nu zeggen die ondankbare gekkies weer dat het Messi's schuld is dat Aguero, Di Maria, Higuain, Ever, Romero, Zabaleta etc. worden opgeroepen, omdat het zijn 'vrienden' zijn.. Denk eerder dat Messi voor aanvang van elke interlandperiode staat te bidden in de hoop dat ze niet worden uitgenodigd. Hij heeft dan wel een goede band met Di Maria en Ever, maar Aguero is zijn enige echte vriend. En dat is verder niet relevant, want Messi wil iets winnen met zijn land en hij weet zelf ook dat dat niet gaat gebeuren met die falers.

    Onder Tata leek er soms nog een idee achter te zitten, maar sinds Bauza er zit heb ik nog niks positiefs gezien. Messi heeft blijkbaar alles verbloemd in dat duel tegen Uruguay, want het ziet er echt niet uit.

    En die Bauza tijdens zijn presentatie maar roepen dat hij van de discipline is.


    Ik snap niet waarom al die trainers het zo moeilijk vinden om door te selecteren. Waarom niet eens Rulli de kans geven? Waarom wordt een klapmongool als Rojo nog opgeroepen? Wat moet Icardi nog doen voordat hij wordt opgeroepen? Op basis waarvan zijn figuren als Di Maria, Higuain, Masche, Aguero en Romero al jaren onaantastbaar?

    Gezien de chaos binnen de voetbalbond en dit alles zou het eigenlijk beter zijn als ze zich helemaal niet kwalificeren, maar dat zou Messi niet verdienen.

    @ kitno,

    Lo Celso is goed hč? Maar we hoeven ons geen illusies te maken, want dat komt bij de huidige trainer niet eens in z'n slaap op. Die gaat natuurlijk eerst Pastore daar plaatsen en als dat niet loopt, roept hij Tevez wel op of probeert hij het met Ever. Stiekem hoop je dat ze gewoon nog een keer verliezen zodat die Bauza wordt ontslagen. Sampaoli doet het niet al te best bij Sevilla, dus wellicht valt er wat te regelen.. Die lijkt mij wel rigoureus. Ik ben met uitzondering van 3 ŕ 4 spelers al die gasten zat.

    Mochten ze zich überhaupt kwalificeren, zou het er ongeveer zo moeten uitzien ipv dat de Biglia's, Rojo's en Higuain's weer van stal worden gehaald.

    Rulli

    Gomez(Tagliafico) - Garay(Musacchio) - Otamendi(Mammana) - Ansaldi(Mas)

    Kranevitter(Masche)

    Ever (Belluschi) - Lo Celso (Enzo Perez)

    Messi (Correa)

    Dybala (Aguero) - Icardi (Vietto)
    Ik zou Kranevitter wel altijd gebruiken in een systeem met 2 defensieve middenvelders. Dan komt hij duidelijk het beste tot zijn recht. Mascherano - Kranevitter is een geweldig blok.

    Qua spitsen zou ik ook graag Ramon Wanchope Abila een kans zien krijgen. Hij speelde geweldig bij Huracan, en doet het ook heel erg goed bij Cruzeiro.

    Helaas krijgt Calleri geen echte kans bij West Ham United omdat Bilic de voorkeur blijft geven aan de zwak presterende Zaza.

    Lanzini zou ook een kandidaat moeten zijn voor het aanvallende gedeelte van het middenveld.

    Ik hoop wel dat Emery een echte kans gaat geven aan Lo Celso nadat hij in Januari zal aansluiten bij PSG, want in potentie is hij veel beter dan Pastore.

    Onbegrijpelijk dat Bauza Aguero als 10 positioneerd, en voorlopig ben ik wel even klaar met zijn zwakke prestaties bij de nationale ploeg.

    Indien de wedstrijd tegen Brazilië wordt verloren dan zou het zomaar eens kunnen dat Bauza ontslagen gaat worden, maar gezien de staat waarin de AFA momenteel verkeerd zie ik ze dan weer een goedkope optie kiezen.

    Gallardo zou van mij de baan wel mogen krijgen als bondscoach, maar hij heeft aangegeven dat hij eerst nog prijzen wil winnen met River, en dat het hem beter lijkt om voor een meer ervaren coach te gaan.

    Er zit momenteel teveel brandhout bij de selectie van Argentinie, en het is onbegrijpelijk dat een speler als Demichelis ook nog steeds wordt opgeroepen.

    Driussi is de laatste tijd ook uistekend bezig, en als hij deze ontwikkeling kan doorzetten zou ik hem meenemen na het WK in Rusland ( al moet dat eerst nog gehaald worden).

  26. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (15 oktober 2016)

  27. #870
    Amoré's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    1.055
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Demichelis? Die heeft een half jaar geen bal geraakt.

  28. The Following User Says Thank You to Amoré For This Useful Post:

    MAGICA (15 oktober 2016)

  29. #871
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Patronato de Parana heeft thuis met 2-1 gewonnen van River Plate, en de 2e helft van River was de slechtste helft voetbal die ze dit seizoen hebben gespeeld. Lichtpuntje bij River was wederom Driussi die ook weer scoorde, en ik hoop dat Bauza hem de volgende wedstrijden een kans gaat geven bij de nationale ploeg. Hij verkeert in een geweldige vorm, en scoort aan de lopende band.

  30. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (22 oktober 2016)

  31. #872
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Juve of Man Utd ben benieuwd hoe lang hij nog bij ons speelt!!


  32. The Following User Says Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    kitno (23 oktober 2016)

  33. #873
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MAGICA Bekijk bericht
    Juve of Man Utd ben benieuwd hoe lang hij nog bij ons speelt!!

    Ik verwacht dat hij na Juventus komt. Waarschijnlijk zal de optie in Januari worden gelicht, en zal hij het seizoen wel afmaken bij Boca Juniors. Hij is nu ook nog niet klaar voor Juventus en het is beter voor zijn ontwikkeling om nu veel minuten bij Boca te maken.

    Tigre - Union gekeken vooral omdat Vadala bij Union in de basis mocht starten, en hij speelde ontzettend zwak en ik krijg steeds meer het gevoel dat Juve hem niet definitief gaat overnemen.

  34. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (25 oktober 2016)

  35. #874
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    En wederom geen (uit)winst voor boca teleurstellend seizoen tot zo ver!!!


  36. The Following User Says Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    kitno (25 oktober 2016)

  37. #875
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MAGICA Bekijk bericht
    En wederom geen (uit)winst voor boca teleurstellend seizoen tot zo ver!!!

    Estudiantes is tot dusver de ploeg die het meeste indruk maakt, en die staan dan ook terecht aan kop. Santiago Ascacibar is bijna wekelijks de uitblinker, en ondanks zijn 19 jaar vind ik hem nu al een van de leiders van de ploeg.

    Newell's Old Boys afgelopen weekend voor het eerst sinds 2008 weer gewonnen van Rosario Central. Maxi Rodriquez maakte in de blessuretijd de winnende in een verder tegenvallende derby.

    In Argentinië wordt de laatste tijd veel gesproken om Di Maria te vervangen in de basis bij de nationale ploeg, en Marcos Acuna van Racing Club wordt hiervoor zeer vaak genoemd.

    - Presidents Mauricio Macri (Argentina) & Tabaré Vázquez (Uruguay) affirmed today that they want that ARG and URU organize the 2030 WC.

    - Despite the news earlier it is now being reported that Paulo Dybala will be ruled out for Argentina; Fernando Belluschi to be called.

    Selectie voor de wedstrijden tegen Brazilië en Colombia.

    ]
    Laatst gewijzigd door kitno; 25 oktober 2016 om 18:44

  38. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (27 oktober 2016)

  39. #876
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Fernando Belluschi en Lavezzi zijn opgeroepen als vervanger van Dybala. Onbegrijpelijke keuze wederom van Bauza, en wederom worden Lo Celso en Cervi over het hoofd gezien. In plaats van na de toekomst te kijken heb ik eerder het gevoel dat Bauza met deze spelers terug in de tijd gaat.

    Gelukkig is Messi beschikbaar voor deze 2 duels, en wederom zal hij de ploeg bij de hand moeten gaan nemen. Ik ben benieuwd welk systeem Bauza de komende wedstrijden gaat toepasssen.

    Roncaglia, Biglia, Demichelis, Pratto, Buffarini, Mercado en Pizarro zijn ook enkele spelers in de selectie waarvoor betere alternatieven zijn. Waarschijnlijk zal ook Romero weer op doel staan.

  40. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (27 oktober 2016)

  41. #877
    ☆☆☆ Campione d'Italia ☆☆☆ WiseGuy1897's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 april 2012
    Locatie
    Antwerpen
    Leeftijd
    34
    Berichten
    2.923
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Bauza bevestigt dat Higuain en Messi zullen starten tegen Brazilië, Agüero bankt.

  42. The Following User Says Thank You to WiseGuy1897 For This Useful Post:

    kitno ( 4 november 2016)

  43. #878
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    River Plate heeft thuis met 1-1 gelijk gespeeld tegen koploper Estudiantes. Bij Estudiantes heeft Veron aangegeven dat hij weer in training is gegaan, want indien de ploeg de Copa Libertadores gaat halen wil hij zijn rentree gaan maken bij Estudiantes, aparte situatie dat een president dan ook een speler wordt. Estudiantes zie ik nog steeds als de grote kandidaat om dit seizoen kampioen van Argentinië te worden.

    Colon presteert ook verrassend sterk onder leiding van Montero ( ex verdediger van o.a Juventus). De ploeg staat momenteel vijfde.

    - Ortigoza's failed to score from the spot on only three occasions (out of 30-ish penalties). 2 of them are against Huracán.

    San Lorenzo won met 2-0 van Huracan ondanks de gemiste penalty van Ortigoza.

    - Boca president Daniel Angelici has warned that if they are not included in the Copa Sudamericana, he will consider making his own tournament.
    Laatst gewijzigd door kitno; 6 november 2016 om 22:49

  44. #879
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Vannacht om 0.45 Nederlandse tijd Brazilië - Argentinië.

    Vermoedelijke opstelling Argentinië:
    Romero, Zabaleta, Otamendi, Funes Mori, Mas, Enzo Perez, Mascherano, Biglia, Di Maria, Messi, Higuain.

  45. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:


  46. #880
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    We zullen echt nooit van die Biglia afkomen hč? Zo'n Paredes is minimaal vijf keer zo goed, maar daar wordt niet eens naar omgekeken. Romero, Higuain, Zabaleta, Di Maria.. ach, eigenlijk kunnen we dit riedeltje iedere keer opzetten, er gaat toch niks veranderen. Bauza heeft iedereen genaaid na z'n eerste persconferentie waarin hij aangaf dat hij de boel zou omgooien.

    Ik vrees voor Neymar, Coutinho en die Gabriel Jesus.

  47. The Following User Says Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno (10 november 2016)

  48. #881
    Chief
    Guest

    Standaard

    Is dit potje nog ergens op het open net te volgen? Geloof wel op Fox buitenland, maar dat heb ik niet meer.

  49. #882
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    We zullen echt nooit van die Biglia afkomen hč? Zo'n Paredes is minimaal vijf keer zo goed, maar daar wordt niet eens naar omgekeken. Romero, Higuain, Zabaleta, Di Maria.. ach, eigenlijk kunnen we dit riedeltje iedere keer opzetten, er gaat toch niks veranderen. Bauza heeft iedereen genaaid na z'n eerste persconferentie waarin hij aangaf dat hij de boel zou omgooien.

    Ik vrees voor Neymar, Coutinho en die Gabriel Jesus.
    Bauza zorgt inderdaad totaal niet voor vernieuwing. Acuna van Racing Club zit bij de selectie en is in uitstekende vorm, maar Bauza blijft voor Di Maria kiezen. Ik zie hem er ook voor aan om Belluschi te laten invallen ( hij komt duidelijk tekort voor de nationale ploeg).

    Deze wedstrijd en de volgende tegen Colombia zullen zeer belangrijk zijn. Indien deze beide worden verloren dan zal de positie van Bauza onhoudbaar zijn. Ook een tegenvaller voor de Argentijnen dat Chili alsnog de 3 punten heeft gekregen omdat Bolivia een spleet liet meespelen die niet mocht meedoen.

    Driussi is ook op zeer goed bezig de laatste tijd maar Baaza kiest liever voor andere spelers die al diverse keren opzichtig hebben gefaald.

    Gallardo lijkt mij de beste en realistisch haalbare optie om Argentinie zich te laten plaatsen voor het WK.

    Gelukkig is Messi fit, en hopelijk neemt hij de ploeg weer op sleeptouw.

  50. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (20 november 2016)

  51. #883
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Brazilianen zetten ze goed vast, scheidsrechter laat niks toe en fluit heel de wedstrijd kapot man.

  52. #884
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Brazilianen zetten ze goed vast, scheidsrechter laat niks toe en fluit heel de wedstrijd kapot man.
    Als Fernandinho zo doorgaat zie ik hem het einde van de wedstrijd niet halen.

  53. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:


  54. #885
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Coutinho raak. Fok dit.

  55. The Following User Says Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno (11 november 2016)

  56. #886
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Deze nicht van een scheids verneukt dit duel echt. Slaat nergens op gewoon.

  57. The Following 2 Users Say Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno (11 november 2016),MAGICA (20 november 2016)

  58. #887
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Deze nicht van een scheids verneukt dit duel echt. Slaat nergens op gewoon.
    Als Argentinie hier verliest staan ze 7e in de poule... Tite heeft zijn ploeg duidelijk beter tactisch staan dan Bauza.

  59. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (20 november 2016)

  60. #888
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Enzo Perez tot dusver de beste speler bij de Argentijnen. Achterhoede wederom dramatisch, en Higuain onzichtbaar.

  61. #889
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Ik vraag me af wanneer Mascherano gaat begrijpen dat hij geen Riquelme of Xavi is. Bij haast elke balcontact wil hij een steekpass met veel risico geven, terwijl haast geen één aankomt. Iedereen passeert hem constant en zijn positionering is om te huilen. Gozer is in korte tijd zo slecht geworden man.

  62. #890
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Helemaal geen beweging rondom Messi. Het is dat hij voor ze speelt, want eigenlijk verdienen deze debielen helemaal geen deelname aan het WK.

  63. The Following User Says Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno (11 november 2016)

  64. #891
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Ik kan nu al zonder enige twijfel stellen dat dit de slechtste trainer sinds Maradona is. Hij stelt zo'n defensieve ploeg op om vervolgens net zo aanvallend te spelen als Barça. Funes fucking Mori die met 30 meter in z'n rug speelt.

    Misschien was Tata zo slecht nog niet, want dit team is gewoon identiteitsloos. Niemand snapt wat deze vent wil. Geen land heeft zoveel capabele trainers als Argentina en toch presteren ze het om elke keer een sukkel aan te stellen.

  65. The Following User Says Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    RaulVilla (11 november 2016)

  66. #892
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Ik kan nu al zonder enige twijfel stellen dat dit de slechtste trainer sinds Maradona is. Hij stelt zo'n defensieve ploeg op om vervolgens net zo aanvallend te spelen als Barça. Funes fucking Mori die met 30 meter in z'n rug speelt.

    Misschien was Tata zo slecht nog niet, want dit team is gewoon identiteitsloos. Niemand snapt wat deze vent wil. Geen land heeft zoveel capabele trainers als Argentina en toch presteren ze het om elke keer een sukkel aan te stellen.
    Het is wel duidelijk geworden dat Bauza absoluut niet geschikt is als bondscoach. Ik vraag me ook nig steeds af waarom hij de beste man aan Argentijnse zijde Enzo Perez na de rust wisselde.

    Ik begrijp nog steeds niet dat er kenners zijn die Funes Mori een goede verdediger vinden. Ik blijf hem pure middelmaat vinden, en zou hem nooit oproepen voor de nationale ploeg. Destijds bij River was hij ook al vaak verantwoordelijk voor gevaarlijke situaties en tegengoals. Ik zou achterin centraal kiezen voor Garay - Mascherano (al is die ook uit vorm) en ik hoop dat Mammana zich goed ontwikkelt bij Lyon.

    Bij Zabaleta is het ook duidelijk dat hij zijn beste tijd heeft gehad en ik zou kiezen voor Gomez ( Lanus) op de rechtsback en Peruzzi als wissel. Als linksback zou ik gaan voor Tagliafico want ook Mas komt duidelijk tekort. Helaas heeft deze bondscoach ook totaal geen inzicht en blijft hij kiezen voor B Garniatiuur of spelers die over de top zijn.

    Het is gewoon te triest voor woorden dat Messi met zulke coaches moet werken bij de nationale ploeg. De laatste fatsoenlijke coach was Sabella.

    Indien de wedstrijd tegen Colombia wordt verloren dan kan het haast niet anders dan dat Bauza ontslagen wordt. Al weet je het bij de AFA nooit.

    Ik zou ook liever zien dat er in een 4222 systeem in het vervolg wordt gespeeld. Kranevitter komt ook het beste tot zijn recht in dit systeem.

    Ideale opstelling:
    Rulli, Gomez, Garay, Mascherano, Tagliafico, Ascacibar, Kranevitter, Cervi, Lo Celso, Dybala, Messi

    Al zal deze opstelling waarschijnlijk nooit gebeuren en zullen we nog lang na spelers zoals o,a Biglia, Funes Mori, Aguero, Higuain moeten kijken die zwaar ondermaats presteren bij de nationale ploeg.

    Ik hoop dat ze alsnog het WK halen, maar het is duidelijk dat er spoedig veel zaken dienen te worden veranderd.

  67. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (20 november 2016)

  68. #893
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    ARGENTINA PLAYER RATINGS V BRAZIL: MESSI ISOLATED, AN ABSENT MIDFIELD & AN OVERRUN DEFENCE

    Many of Argentina supporters’ worst fears were realised in the Mineirăo on Thursday evening as Edgardo Bauza’s side produced another clueless performance and were deservedly punished by a rampant Brazil. Not even the return of Lionel Messi could help La Albiceleste and major improvements must be made ahead of Colombia’s visit to San Juan on Tuesday.

    Sergio Romero – 4.5

    Romero couldn’t be held accountable for any of Brazil’s goals but had little else to do other than pick the ball out of his net. One routine stop from a Dani Alves free kick aside, Chiquito was a rather helpless figure but is the perennial sub at club level the correct man to instill confidence in the backline. The Manchester United backup can no longer be an automatic choice as Argentina number one.

    Pablo Zabaleta – 3

    Manchester City supporters have already begun to see the decline of Pablo Zabaleta and on Thursday, Argentina fans were also witness to a 31-year-old defender, no longer with the yard of pace he once had, tormented by quicker, younger attackers. Phillippe Coutinho cut inside Zabaleta for the first and Neymar left him for dust for Brazil’s second.

    Nicolás Otamendi – 3

    A torrid evening for Nicolás Otamendi, who just like City teammate Zabaleta, was at fault for Brazil’s first two goals. Coutinho was allowed inside with a degree of naivety and the 28-year-old seemed almost oblivious to Neymar’s very clear run for the second.

    funes-mori_16

    Ramiro Funes Mori – 4

    Slow to get across and cover Otamendi for Coutinho’s opener, Bauza must reevaluate the partnership between the City defender and Ramiro Funes Mori. The 25-year-old never looked comfortable and may consider himself slightly fortunate to have only seen yellow for a challenge on Neymar in the second half to halt another wave of attack.

    Emmanuel Mas – 3.5

    Emmanuel Mas found out the hard way just how considerable the step up from the Argentina Primera to international football can be. The San Lorenzo left back tried to get forward in the first half and created one moment of danger but was ultimately left wanting defensively. The 27-year-old badly misjudged Marcelo’s cross which allowed Brazil to add a simple third.

    Enzo Pérez – 6

    Argentina’s brightest player in the first half, Enzo Pérez didn’t deserve to be withdrawn at half time by Edgardo Bauza. The Valencia midfielder fulfilled his duties in tracking back to help follow the runs of Neymar and Co and provided some of the only thrust to Argentina’s attack.

    Lucas Biglia – 4

    So close to giving Argentina a spectacular lead, Lucas Biglia’s match swiftly went downhill after Allison’s save denied him a goal. Second to the ball and overrun by Brazil’s midfield trio, Biglia ended the game as a virtual spectator in the centre of the pitch.

    Javier Mascherano – 2.5

    One of Mascherano’s worst evening’s in an Argentina shirt, El Jefecito was unable to keep up with the pace and movement of Brazil’s dynamic attack and his passing out from deep was poor. Amid a flurry of missed passes, Mascherano was also guilty of a number of fouls but remained out of the referee’s notebook. One day perhaps an Argentina coach will take a look at Mascherano in the position he excels at club level.

    Ángel Di María – 3

    Bauza’s team being set-up to deny Brazil space and spring the counter meant Angel Di María should have been key but the truth was that the Paris Saint-Germain speed merchant was anonymous. When El Fideo did get on the ball it was invariably followed by a poor pass selection. Another whose place in the starting eleven must surely be in doubt going forward.

    argentina-s-lionel-messi-dribbles-the-ball-during-a-2018-world-cup-qualifying-soccer-match-against-brazil-14788570836187

    Lionel Messi – 5

    Edgardo Bauza had thinly criticised Gerardo Martino for allowing Lionel Messi to be swamped by players in the Copa América defeat to Chile but El Patón’s Argentina were equally guilty on Thursday evening. The static movement of his teammates meant Messi struggled to find passes and Brazil were able to reduce his space. If Argentina were going to create anything it would be through Messi but as the game wore on the captain had less of an impact.

    Gonzalo Higuaín – 3.5

    It is difficult to recall a single contribution that Gonzalo Higuaín made over 90 minutes such was the Juventus striker’s lack of involvement. This was the team’s fault as much as anything but a couple of careless offside calls didn’t help Pipita.

    Substitutes

    Sergio Agüero – 4

    Introduced at half-time when two-down, Argentina failed to control the ball with a non-existent midfield and so Agüero’s impact was minimal. A couple of runs down the right, one of which won a free-kick was about all from the Manchester City striker and Bauza must surely decide whether he plays Kun or Higuaín in future. There is no balanced team with both.

    Ángel Correa – The game was already gone when Correa replaced Di María with 20 minutes remaining. The youngster had no time to do anthing.

  69. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (20 november 2016)

  70. #894
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    - Argentina interested in Sampaoli again, Bauza to be sacked if Argentina are beaten by Colombia, says the Argentine Fox Sports.

    Sampaoli zou natuurlijk een uitstekende kandidaat zijn, maar ik verwacht niet dat hij nu al wil vertrekken bij Sevilla, en ook zijn daar de resultaten goed, en zullen ze bij Sevilla hem niet kwijt willen.

    Gareca die nu bondscoach is bij Peru vind ik ook een goede optie. Hij heeft destijds bij Velez zeer goed gepresteerd, en ook de prestaties van Peru zijn goed te noemen sinds hij daar de coach is.

    - For Racing and Diego Milito enthusiasts, the striker's farewell/testimonial match is played in Avellaneda

    - Mostaza Merlo's 2001 side is: Pezzutti; Vitali, Maciel, Loeschbor; Viveros, Bastía, Lux; Principiano; Chatruc, Estévez

    - Milito's mates XI: Toldo; Zanetti, Ayala, Burdisso, Samuel; De Paul, Teté Quiroz, Maxi Rodríguez, Chirola Romero; Milito, Lisandro López

  71. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (20 november 2016)

  72. #895
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    De vermoedelijke opstelling van Argentinië tegen Colombia.

    According to training the XI would be: Romero; Mercado, Otamendi, Funes Mori, Más; Biglia, Mascherano; Messi, Banega, di María; Pratto

  73. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:


  74. #896
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    De vermoedelijke opstelling van Argentinië tegen Colombia.

    According to training the XI would be: Romero; Mercado, Otamendi, Funes Mori, Más; Biglia, Mascherano; Messi, Banega, di María; Pratto
    Enzo Perez op de plek van Biglia en ik had ermee kunnen leven. Wel grappig dat Icardi thuiszit, de topscorers van City en Juve niet meedoen(gelukkig maar hoor), maar een onbekende dikkerdje uit de Braziliaanse competitie wel in de basis staat.

    Eigenlijk hoop ik dat Masche na Colombia alleen nog maar voor de CV-positie gaat worden gebruikt. Ik ben een groot fan van Paredes aan het worden. Hij is een van de slimste voetballers die ik ken.

    Kranevitter - Paredes
    Lo Celso/Ever
    Leo - Icardi - Dybala

    Hier teken ik nou meteen voor. Dan mag die eendenkop Bauza voor mijn part tot 2028 blijven zitten.

  75. The Following 2 Users Say Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno (15 november 2016),MAGICA (20 november 2016)

  76. #897
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Enzo Perez op de plek van Biglia en ik had ermee kunnen leven. Wel grappig dat Icardi thuiszit, de topscorers van City en Juve niet meedoen(gelukkig maar hoor), maar een onbekende dikkerdje uit de Braziliaanse competitie wel in de basis staat.

    Eigenlijk hoop ik dat Masche na Colombia alleen nog maar voor de CV-positie gaat worden gebruikt. Ik ben een groot fan van Paredes aan het worden. Hij is een van de slimste voetballers die ik ken.

    Kranevitter - Paredes
    Lo Celso/Ever
    Leo - Icardi - Dybala

    Hier teken ik nou meteen voor. Dan mag die eendenkop Bauza voor mijn part tot 2028 blijven zitten.
    Paredes ben ik inderdaad ook van onder de indruk, maar Bauza zal waarschijnlijk wel blijven vasthouden aan Biglia. Ook is Gago weer fit, en die zie ik indien Bauza coach blijft ook eerder worden opgeroepen dan Paredes of Ascacibar.

    Ik vind het echt belachelijk dat Pratto zeer waarschijnlijk in de basis gaat starten. Indien je toekomstgericht kijkt, en Icardi niet wenst te selecteren vanwege zijn gedrag had dan voor Alario van River Plate gegaan. Hij staat er bij River bijna altijd in de grote wedstrijden, en is qua speltype de ideale spits voor het systeem dat Bauza wil spelen. Driussi is ook in uitstekende vorm, maar is een speler die beter tot zijn recht komt vlak achter een diepe spits.

    Ik ben benieuwd wat er voor een resultaat wordt behaald tegen Colombia, en de ploeg van Pekerman is zeker niet kansloos tegen een ploeg die een trainer aan het roer heeft die absoluut geen geschikte bondscoach is.

  77. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (20 november 2016)

  78. #898
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    - Jonathan Calleri's WestHam career hasn't so far been a success & rumours have already surfaced that Sampaoli wants him at Sevilla.

    - Ariel Holan has resigned as Defensa y Justicia manager following Sunday's defeat to Vélez. One win in ten.

    - Bentancur looks set to cost Juve €9.4M - could remain at Boca until June 2017 and could go out on loan to Torino initially.

    - Fernando Redondo's son, Federico scored as Argentinos Juniors beat River to be crowned categoría 2003 champions.

    - Pocho Lavezzi's nephew, Agustín scored twice for Federal B side Coronel Aguirre.

  79. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (20 november 2016)

  80. #899
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Lucas Alario’s impressive form since signing for River Plate has seen the 24-year-old establish himself as one of the most feared strikers currently operating in South America, earned him a senior call-up to the Argentina squad and inevitably led to intense European interest. Inter Milan and Liverpool were previously linked to the former Colón centre forward but according to reports in France, Paris Saint-Germain have already begun negotiations.

    River wisely had Alario sign a new deal with the club in September which runs until June 2020 but also crucially included a release clause in the region of €18 million.

    French newspaper L’Equipe report that PSG sporting director and former Netherlands striker Patrick Kluivert is in talks with River after identifying Alario as a possible back-up to Edinson Cavani.

    Young French striker Jean-Kévin Augustin is set to be loaned out in January and so the French champions will be needing to strengthen ahead of the second half of the season.

    In Alario’s relatively short career with River after signing from Colón in 2015, El Flaco has shown himself to be a striker for the big occasions. Vitals goals in the Copa Libertadores semi-final and final helped Marcelo Gallardo’s side lift the trophy but another in the Recopa Sudamericana helped River beat Independiente Santa Fe.

    Averaging a goal every two games since the daunting move to the Monumental, current Argentina coach Edgardo Bauza described Alario as the future and a move to Europe has looked inevitable.

    - The three players set to miss out on a place on Bauza's Argentina bench tonight are: Lavezzi, Buffarini & Musacchio.

    - Racing keen to bring Maxi López in from Torino.

  81. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (20 november 2016)

  82. #900
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Messi man.. Wat was die man gemotiveerd gister, hij was echt overal. Ondanks de uitslag was ik totaal niet onder de indruk van ze. Zonder Messi was het 100% zeker 0-0 geworden.
    Derde doelpunt was tekenend. Messi met een hoogstandje op een teamgenoot die de bal verliest én Messi die de bal dan zelf onderschept, naar binnen dribbelt en z'n teamgenoot een niet te missen kans geeft. Di Maria mag dan wel gescoord hebben, maar wat was die vent slecht zeg, echt geen woorden. Die is het voetballen gewoon verleerd, echt. Ik vond het nog wonderbaarlijk dat hij die bal op doel schoot.

    Messi heeft gister vaak meerdere mannen voorbij gedribbeld, de bal naar een teamgenoot gepasst om de ruimte in te duiken en de bal vervolgens niet teruggekregen. Dit doen ze al sinds 2009 en ik snap niet waarom. Waarom snappen ze niet dat ze nog veel meer uit Messi kunnen halen? Waarom weet iemand als Neymar - die twintig keer getalenteerder en beter is dan alle Argentijnse voetballers minus Messi - wel zijn plek bij Barça, maar kunnen die egootjes van Argentina het niet opbrengen om de bal op het juiste moment weer in te leveren?

    De drie punten waren van levensbelang, maar keerzijde is wel dat Bauza mag aanblijven en Di Maria, Biglia, Mercado etc. gewoon weer in de basis zullen staan in maart. Word al misselijk als ik eraan denk eerlijk gezegd.

    Wel één dikke compliment naar Pratto. Niet verwacht. Hield die twee centrale verdedigers bezig, probeerde effectief mee te voetballen, stond waar hij moest staan en liep niet in de weg. Kortom: alles wat Higuain niet is. Icardi lijkt de kans niet te krijgen, dus dan maar vasthouden aan Pratto, ongeacht de vorm die Aguero en Higuain in clubverband zullen etaleren.

    Volgende wedstrijd is tegen Chili. Pfff. Dat wordt me een partijtje. Ervan uitgaande dat Paulo er dan weer bij is, hoop ik dat hij op de plek van Di Maria komt te staan dan. Dybala - Pratto - Leo met Ever daarachter.. Daar zou ik gelijk voor tekenen.

  83. The Following 2 Users Say Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno (17 november 2016),MAGICA (20 november 2016)

Pagina 20 van 28 EersteEerste ... 101819202122 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 5 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 5 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •