Pagina 4 van 28 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 136 t/m 180 van 1222

Discussie: Argentijnse competitie

  1. #136
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    River zit echt in een flow opa wederom dikke winst dit keer 4-1 tegen Independiente.


    River streak continues, Boca held


    Apertura leaders River Plate made it six wins in a row as they brushed aside Independiente 4-1.

    Leonardo Pisculichi and Ariel Rojas had the home side two up at the break and Teofilo Gutierrez added a third in the 66th minute. Federico Mancuello grabbed a goal back but Rodrigo Mora completed the scoring to move Los Millonarios three points clear of Lanus at the top of the table.

    Emiliano Terzaghi scored a late equaliser to hand Banfield a share of the spoils against Boca Juniors. Andres Chavez had given Boca a 66th-minute lead but Terzaghi's last-minute strike made it 1-1.

    In the day's other game, Adolfo Valencia scored twice in Rosario Central's 3-1 win over Arsenal Sarandi. Emilio Zelaya had Arsenal ahead after just seven minutes but Damian Musto equalised with 23 minutes remaining and Valencia's late brace secured the win.

  2. The Following User Says Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    kitno (22 september 2014)

  3. #137
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Velez Sarsfield Release Tribute Video To Inspire Jonas Gutierrez In Fight Against Cancer


    Born in Buenos Aires, Jonas Gutierrez joined local club Velez Sarsfield as a kid and eventually made his senior debut in the 2001/02 season at the age of eighteen.

    Jonas went on to play 104 first team matches spread over four seasons, in the final year at the club he helped Velez Sarsfield to the League Title.

    jonas gutierrezFollowing the revelation that he is fighting cancer, Velez Sarfeld have released a tribute video to Jonas Gutierrez, which includes footage of Jonas playing as a kid, as well as celebrating that league title dressed only in his underpants!

    The video is entitled;

    ‘Fuerza Galgo, Fuerza Jonas’

    Galgo means Greyhound, one of Jonas’ nicknames, while Fuerza translates to


    ‘A quality of spirit that enables you to face danger or pain without showing fear’

    We’ll join Jonas’ first club in expressing the same sentiments and enjoy the video footage.



  4. The Following User Says Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    kitno (22 september 2014)

  5. #138
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Nog steeds heeft River onder leiding van Gallardo nog geen wedstrijd verloren. Vannacht wederom een galavoorstelling waarbij zeer vroeg druk werd gezet op Independiente. Grote tegenvaller voor River was gisteren het geblesseerd uitvallen van Kranevitter. Rojas was gisteren zeer goed, en scoorde ook 1 doelpunt. Pisculichi is met zijn traptechniek altijd gevaarlijk, en is een uitstekende aankoop. Rodrigo Mora gisteren wederom trefzeker, en hij was ook een constante plaag voor de achterhoede van El Rojo.

    Hopelijk gaat Gallardo in de komende wedstrijden tegen Libertad voor de Copa Sudamericana wel de voorkeur geven aan Eder Balanta voor Ramiro Funes Mori.


  6. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (23 september 2014)

  7. #139
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    De selectie voor de vriendschappelijke wedstrijden tegen Hong Kong en Brazilië.


    De volledige selectie:
    Doel: Sergio Romero (Sampdoria), Nahuel Guzmán (Tigres)

    Verdediging: Marcos Rojo (Manchester United), Federico Fernández (Swansea City), Pablo Zabaleta, Martín Demichelis (Manchester City), Mateo Musacchio (Villarreal), Santiago Vergini (Sunderland)

    Middenveld: Javier Mascherano (Barcelona), Lucas Biglia (Lazio), Javier Pastore (Paris Saint-Germain), Roberto Pereyra (Juventus), Ángel Di María (Manchester United), Érik Lamela (Tottenham Hotspur), Enzo Pérez, Nicolas Gaitán (Benfica)

    Aanval: Lionel Messi (Barcelona), Gonzalo Higuaín (Napoli) en Sergio Agüero (Manchester City)

    Er zullen naast deze spelers ook nog 3 spelers uit de Argentijnse competitie worden opgeropen. Helaas is Kranevitter gisteren geblesseerd geraakt tegen Independiente. Helaas lijkt Perruzi buiten beeld geraakt nu hij in de Serie B speelt met Catania. Higuain had wat mij betreft geen oproep verdient.

    Volgens de eerste diagnose zal Kranevitter de rest van 2014 niet meer kunnen spelen. Grote tegenvaller voor River.

    - Agustín Messi, nephew of Lionel, has passed trials with Barcelona and at 6 joins the clubs youth ranks (via Mundo Deportivo)
    Laatst gewijzigd door kitno; 23 september 2014 om 00:25

  8. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (23 september 2014)

  9. #140
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    River Plate heeft met 1-1 gelijk gespeeld in de uitwedstrijd tegen Arsenal Sarandi. Ik vond dat het meteen al duidelijk zichtbaar was dat Kranevitter afwezig was.

    Martino heeft aangegeven dat hij de ontwikkeling van deze 7 spelers nauwlettend in de gaten houdt: Kraneviiter ( al is hij helaas pas in begin 2015 terug van zijn blesurre), Ramiro Funes Mori, Vangioni, Maidana, Mercado ( River Plate), Romero ( Velez) en Casco ( Newell's Old Boys).

    Ik hoop dat Martino ook Vietto spoedig een kans geeft bij de nationale ploeg.

    Rulli zal ook 2-3 maanden niet kunnen keepen vanwege een blessure.

    18 November zal Argentinië vriendschapelijk spelen tegen Portugal. De wedstrijd zal plaatsvinden in het Wembley stadion in Londen.

    Guido Rodriguez is bij de selectie gehaald door Gallardo vanwege de blessure van Kranevitter.

  10. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (28 september 2014)

  11. #141
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    1978 World Cup hero, Mario Kempes to undergo triple bypass


    Legendary Argentine striker, Mario Kempes is to travel to the United States to undergo triple bypass surgery on Tuesday. The 60-year-old World Cup winner, who works as a commentator for ESPN, requires the heart operation after doctors discovered that his arteries were 80% blocked.



    Kempes told Cadena 3 in his native Córdoba: “When having some checks done, doctors found that I have very clogged arteries, especially on the right side.”

    “They will do a triple bypass because the arteries are 80% blocked and the doctors are amazed and do not understand how I could live like this. They also believe that at some point I must have had a heart attack but I do no know what this is. I have never felt anything.”

    El Matador is of course best known for his two goals in the 1978 World Cup Final helping Argentina to lift the trophy for the first time but he is also a club legend at Valencia.

  12. The Following User Says Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    kitno (29 september 2014)

  13. #142
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    En Boca wint wederom een wedstrijd met 1-0 goal van Federico Carrizo en River speelt met 1-1 gelijk tegen Lanus.
    Volgende week de Superclasico River-Boca heb er nu al zin in maar denk dat we het heel zwaar gaan krijgen!

  14. The Following User Says Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    kitno (29 september 2014)

  15. #143
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MAGICA Bekijk bericht
    En Boca wint wederom een wedstrijd met 1-0 goal van Federico Carrizo en River speelt met 1-1 gelijk tegen Lanus.
    Volgende week de Superclasico River-Boca heb er nu al zin in maar denk dat we het heel zwaar gaan krijgen!
    River de tweede wedstrijd op rij gelijk gespeeld. Het was ook de tweede wedstrijd zonder Kranevitter, en wederom was er weinig chemie op het middenvled. Ponzio blijkt duidelijk niet geschikt te zijn om de rol van Kranevitter over te nemen. Op de training voert Gallardo al een aantal weken een proef uit met Eder Balanta op de nummer 5 positie. Al zie ik de Colombiaan het liefste in de ploeg komen als vervanger van Ramiro Funes Mori.

    Hopelijk krijgt Cirigliano nog een kans van Gallardo. Lanus speelde gisteren vooral in de eerste helft beter dan River. In de 2e helft maakte Teo Gutierrez de 1-1, en kreeg hij nog een grote kans die werd gepakt door Marchesin. Pisculichi raakte nofg de lat voor River. Beligoy toonde weer aan dat hij de slechtste scheidsrechter van Argentinië is. Hij stuurde eerst Barros Schelloto coach van Lanus na de tribune, en later werd ook River coach Gallardo na de tribune gestuurd.

  16. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (30 september 2014)

  17. #144
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    - River Plate is inmiddels 21 wedstrijden op rij in alle competities ongeslagen. De laatste keer dat dit voorkwam was in 2000 onder leiding van Gallego.

    - Marcelo Gallardo the second River manager ever to go through his first 13 matches without losing (Américo Gallego in 1994 was first).

    - Lanús' unbeaten home run now stretches to 13 games in the league.

    - Lucas Ocampos says he'd 'get on a plane to play one match for Gallardo's River' if he was allowed to.

  18. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (30 september 2014)

  19. #145
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Komend weekend de meest beladen derby ter wereld.

    - superclásico: no tickets on sale yet as River don't know how much space will be approved in stadium & don't want to give touts chance.

    - Almost 1,700 security personnel (police+private) at a total cost of AR$1m (US$118k at official rate) for Sunday's superclásico.

    - Mario Kempes' surgery in the United States, where he's had SIX bypasses in one sitting, has gone well.

    Kempes told press he was going for surgery a few days ago. Said his arteries were so clogged up, 'doctors don't know how I'm still alive!'

  20. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA ( 2 oktober 2014)

  21. #146
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Voor de wedstrijden tegen Hong Kong en Brazilië zijn uit de Argentijnse competitie de volgende 3 spelers opgeroepen: Marchesin ( doelman Lanus), Gago en Vangioni ( River Plate). Om de lijst van 23 spelers weer compleet te maken werd er ook na Roncaglia ( als vervanger van de geblesseerde Musacchio) en Banega ( vervanger van Biglia) een uitnodiging gestuurd door Martino.

    De complete selectie:

    Goalkeepers: Sergio Romero, Nahuel Guzman, Agustin Marchesin

    Defenders: Pablo Zabaleta, Facundo Roncaglia, Federico Fernandez, Nocolas Otamendi, Martin Demichelis, Santiago Vergini, Marcos Rojo, Leonel Vangioni

    Midfielders: Javier Mascherano, Enzo Perez, Fernando Gago, Ever Banega, Angel Di Maria, Nicolas Gaitan, Javier Pastore, Erik Lamela, Roberto Pereyra

    Attackers: Lionel Messi, Sergio Aguero, Gonzalo Higuain

    Ik had toch graag Romero de nummer 5 van Velez een kans zien krijgen op het middenveld.

  22. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA ( 2 oktober 2014)

  23. #147
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Zo jammer dat zowel Musacchio als Garay niet zullen spelen. Voor mij moet de defensie uit Rojo - Musacchio - Garay - Zabaleta bestaan, de komende jaren. Snap wederom niet waarom Willy wordt genegeerd. Je zou bijna denken dat z'n vader deel uitmaakte van de junta ofzo. Die man is veruit de beste Argentijnse keeper op het moment. Romero schijnt het nog steeds moeilijk te hebben bij Samp. Eigenlijk is het ongelooflijk, een keeper die vorig seizoen tweede keeper bij Samp was/nu nog is en derde keeper bij Monaco die gewoon in de basis stond in de WK-finale. Hoewel ik moet toegeven dat hij niet verzaakte, dit WK.
    Hoe is die Pereyra trouwens, kitno? Is het wat? Het is geen Biglia-achtige speler toch? IJverig en hardwerkend enzo, maar voetballend lachwekkend.

    Het selectiebeleid van Tata bevalt me tot dusver niet. Voor mij is trouwens nog steeds niet duidelijk waarom Garay niet is opgeroepen. Weten jullie het? kitno? Magica? Voor zover ik weet is hij weer fit.
    Verder is het eeuwig zonde dat Kranevitter uitgerekend nu geblesseerd is geraakt. Weet zeker dat hij zou worden opgeroepen als vervanger van Biglia, maar ja.

    Voor mij is het hoe dan ook al duidelijk hoe de opstelling er in de komende jaren moet uitzien, aangaande het Argentijns elftal:

    ----- Kün ----- Lamela
    ----------Messi
    -Di Maria ---- Enzo Perez
    -------Mascherano
    Rojo- Musacchio- Garay - Zabaleta
    ---------------Willy

    Peruzzi, mits die zich zo blijft ontwikkelen en Otamendi gewoon geregeld laten opdraven. Meer als degelijke vervangers.
    Daarnaast ben ik wel blij dat Gago en Demichelis zijn opgeroepen. Houd van die gasten. Die 2 moet Tata gewoon steevast oproepen.

    Heb trouwens begrepen dat Messi, Kün, Mascherano en Di Maria na de wedstrijd tegen Brazilië weer mogen vertrekken.
    Laatst gewijzigd door DanielAlves; 2 oktober 2014 om 02:52

  24. The Following 2 Users Say Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno ( 2 oktober 2014),MAGICA ( 2 oktober 2014)

  25. #148
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Ik mag trouwens hopen dat Pocho er tegen Portugal gewoon weer bij is. Pocho laat je niet links liggen. Was in de WK-finale voor mij de beste speler aan Argentijnse kant. En dat terwijl die maar 45 minuten heeft gespeeld.

    Laat dan Higuain, die op dit moment in dramatische doen is, lekker thuis.
    Laatst gewijzigd door DanielAlves; 2 oktober 2014 om 02:57

  26. The Following 2 Users Say Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno ( 2 oktober 2014),MAGICA ( 2 oktober 2014)

  27. #149
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Zo jammer dat zowel Musacchio als Garay niet zullen spelen. Voor mij moet de defensie uit Rojo - Musacchio - Garay - Zabaleta bestaan, de komende jaren. Snap wederom niet waarom Willy wordt genegeerd. Je zou bijna denken dat z'n vader deel uitmaakte van de junta ofzo. Die man is veruit de beste Argentijnse keeper op het moment. Romero schijnt het nog steeds moeilijk te hebben bij Samp. Eigenlijk is het ongelooflijk, een keeper die vorig seizoen tweede keeper bij Samp was/nu nog is en derde keeper bij Monaco die gewoon in de basis stond in de WK-finale. Hoewel ik moet toegeven dat hij niet verzaakte, dit WK.
    Hoe is die Pereyra trouwens, kitno? Is het wat? Het is geen Biglia-achtige speler toch? IJverig en hardwerkend enzo, maar voetballend lachwekkend.

    Het selectiebeleid van Tata bevalt me tot dusver niet. Voor mij is trouwens nog steeds niet duidelijk waarom Garay niet is opgeroepen. Weten jullie het? kitno? Magica? Voor zover ik weet is hij weer fit.
    Verder is het eeuwig zonde dat Kranevitter uitgerekend nu geblesseerd is geraakt. Weet zeker dat hij zou worden opgeroepen als vervanger van Biglia, maar ja.

    Voor mij is het hoe dan ook al duidelijk hoe de opstelling er in de komende jaren moet uitzien, aangaande het Argentijns elftal:

    ----- Kün ----- Lamela
    ----------Messi
    -Di Maria ---- Enzo Perez
    -------Mascherano
    Rojo- Musacchio- Garay - Zabaleta
    ---------------Willy

    Peruzzi, mits die zich zo blijft ontwikkelen en Otamendi gewoon geregeld laten opdraven. Meer als degelijke vervangers.
    Daarnaast ben ik wel blij dat Gago en Demichelis zijn opgeroepen. Houd van die gasten. Die 2 moet Tata gewoon steevast oproepen.

    Heb trouwens begrepen dat Messi, Kün, Mascherano en Di Maria na de wedstrijd tegen Brazilië weer mogen vertrekken.
    Fantastische opstelling met het oog op de Copa America 2015. Garay was licht geblesseerd, maar nu inderdaad wer fit. Ik vind het okk vreemd dat hij niet is opgeroepen, maar ik maak me geen zorgen om zijn toekomst in de nationale ploeg. Centraal achterin heb je met Garay - Musacchio een geweldig duo. Op links zou ik ook Rojo een basisplek geven, en ik hoop dat Ansaldi goed gaat presteren bij Atletico Madrid. Helaas werd hij vaak over het hoofd gezien toen hij in Rusland speelde. Ook speelt bij Banfield de talentvolle linksback Tagliafico die helaas te snel na Spanje vertrok, maar nu weer terug is bij zijn oude club, en het daar goed doet.

    Kranevitter helaas tot Januari minimaal niet beschikbaar. De 2 wedstrijden waarin hij niet meespeelde bij River werd er ook 2 keer gelijk gespeeld, en was het middenveld een heel stuk zwakker. Ondanks zijn jonge leeftijd nu al de leider van River.

    Pereyra ontwikkelt zich goed, maar persoonlijk vind ik dat er betere opties waren voor de nationale ploeg. Ik vind hem een mindere versie van Vidal. Op de flank heb je in ieder geval helemaal niets aan Pereyra, want zijn crosspass vind ik matig, en hij mist er ook de flegmatiek voor.

    Joaquin Correa van Estudiantes vind ik een middenvelder die een kans verdient bij de selectie. Hij speelt uitstekend, em ik verwacht dat hij volgend seizoen in een grote Europese competitie speelt.

    Enzo Perez vind ik ook altijd in de basis horen. Ik had verwacht dat hij deze zomer een transfer zou maken, maar uiteindelijk is hij toch bij Benfica gebleven.

    Ik heb grote twijfels of Higuain ooit nog zijn niveau van voor zijn blessure gaat halen. Hij oogt ook niet 100% afgetraind, en ik vind hem een stuk trager geworden.

    Bij Peruzzi ben ik bang dat hij vergeten gaat worden nu hij in de Serie B speelt met Catania, en ik hoop dat hij in Januari een transfer kan maken na een ploeg die op het hoogste niveau speelt. Bij Juventus zou ik hem graag zien komen.

    Romero keepte goed op het WK, maar het is gewoon niet logisch dat hij nog steeds de eerste keeper van een topland is terwijl hij bij een subtopper/ middenmoter de bank warm houdt. Ik zie persoonlijk ook liever Willy. Ook ben ik onder de indruk van Rulli maar fie is helaas ook geblesseerd.

    Guzman is een 13 in een dozijn keeper waar ik niet echt van onder de indruk ben. Zijn enige echte pluspunt vind ik zijn meevoetballen.

    Ronacgalia had ik ook niet opgeroepen als vervanger. Banega kan fantastisch voetballen, maar is mentaal een wrak.

    Vangioni heeft een aantal wedstrijden sterk gespeeld bij River, maar de afgelopen wedstrijd tegen Lanus vond ik hem een van de slechtste op het veld. Het is een speler die goed meekan bij River indien het draait, maar geen speler voor de nationale ploeg.

    Marchesin is een goede keeper, maar ik denk niet dat hij een echte kans gaat krijgen van Tata.

    Gaitan is ook een speler met kwaliteiten, maar veel te wisselvallig. Ook heb ik het gevoel dat hij tekort komt voor de absolute top.

    Ik hoop dat Angel Correa goed hersteld van zijn hartproblemen. Een van de grootste talenten van Argentinie. Positief nieuws is dat Atletico Madrid hem op 31 Augustus nogmaals medisch hebben getest, en hebben besloten dat hij per 1 Januari bij hun onder ontraft staat.

    Een fitte Lavezzi hoort natuurlijk ook bij de selectie. Ook als invaller kan hij voor veel gevaar zorgen. Ik vind het nog steeds een tactische fout van Sabella om hem in de WK finale zo vroeg te wisselen.

  28. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA ( 2 oktober 2014)

  29. #150
    Gedistingeerd. AQUILA's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2014
    Locatie
    Europa
    Berichten
    436
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Alternatief voor Studio Voetbal... Zondag 22.15u River - Boca.

    Vamos River .

  30. The Following User Says Thank You to AQUILA For This Useful Post:

    MAGICA ( 5 oktober 2014)

  31. #151
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    EL SUPERCLÁSICO River Plate - Boca Juniors

    Morgenavond om 22.15 de grootste derby ter wereld.

    Likely starters for tomorrow:

    Boca: Orión; Marín, Echeverria, Magallán, Colazo; Erbes, Meli, Gago; Carrizo, Calleri, Chávez.
    DT: Rodolfo Arruabarrena.

    River: Barovero; Mercado, Maidana, Funes Mori, Vangioni; Sánchez, Ponzio, Rojas; Pisculichi; Mora y Teo Gutiérrez.
    DT: Marcelo Gallardo.

    Boca Juniors mist achterin Cata Diaz, en bij River zal vooral het gemis van Kranevitter een aderlating zijn.

    Helaas zal zeer waarschijnlijk als vervanger van Kranevitter weer worden gekozen voor Ponzio. Het begint er steeds meer op te lijken dat er helemaal geen toekomst meer is voor Cirigliano bij River.

    Hopelijk komt bij River in de tweede helft Tommy Martinez nog in de ploeg. Ook had ik graag gezien dat Eder Balanta in de basis was gestart.
    Laatst gewijzigd door kitno; 4 oktober 2014 om 23:42

  32. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA ( 5 oktober 2014)

  33. #152
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Nah, River wint dit gewoon. Boca vind ik dit seizoen afschuwelijk. Tegen Olimpio verdienden ze het niet om te winnen en de laatste wedstrijd tegen Velez was acceptabel. Maar Boca zie ik in geen honderd jaar winnen van River morgen.

    Zowel tegen Independiente als tegen San Lorenzo was River echt niet normaal.

  34. The Following 2 Users Say Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno ( 5 oktober 2014),MAGICA ( 5 oktober 2014)

  35. #153
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Nah, River wint dit gewoon. Boca vind ik dit seizoen afschuwelijk. Tegen Olimpio verdienden ze het niet om te winnen en de laatste wedstrijd tegen Velez was acceptabel. Maar Boca zie ik in geen honderd jaar winnen van River morgen.

    Zowel tegen Independiente als tegen San Lorenzo was River echt niet normaal.
    Op papier zou River deze wedstrijd inderdaad makkelijk moeten winnen. Al blijft het een wedstrijd op zich, en zal Gago met het ontbreken van Kranevitter wel meer ruimte krijgen. Ponzio speelt nu op zijn positie, en hij is duidelijk over zijn top en ik vind hem ook redelijk traag.

    Meli vind ik bij Boca ook steeds beter spelen op het middenveld, en Chavez blijft een gevaarlijke aanvaller. Ik had achterin ook gekozen voor Eder Balanta ipv voor Ramiro Funes Mori. Helaas lijkt het er steeds meer op dat de Colombiaan in Januari mag vertrekken. Echter het bedrag zal waarschijnlijk rond de 5 miljoen zijn. Europese topclubs zouden een poging moeten wagen, en het eerste seizoen kunnen ze hem altijd nog uitlenen om ervaring op te doen.

    Gallardo vind ik het uistekend doen bij River, maar ik vind het wel een fout van hem dat hij Eder Balanta geen kans geeft terwijl hij afgelopen seizoen de beste verdediger uit de Argentijnse competitie was.

    Teo Gutierrez is heel het seizoen al in uitstekende vorm, en de Colombiaan is voor mij de speler die de acherhoede van Boca vanavond nachtmerries gaat bezorgen.

    Pisculichi is een extra wapen van River wanneer er een dood spelmoment zich aandient.

    Ik hoop en verwacht ook een overwinning van River in 'El Monumental' maar het zal alles behalve eenvoudig worden.

  36. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA ( 5 oktober 2014)

  37. #154
    Gedistingeerd. AQUILA's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2014
    Locatie
    Europa
    Berichten
    436
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Verwacht een zege voor River. Het zal dus wel Boca worden .

  38. The Following User Says Thank You to AQUILA For This Useful Post:

    MAGICA ( 5 oktober 2014)

  39. #155
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Bij deze vast succes River fans weet niet of ik de wedstrijd nog rustig ga volgen na Napoli dat weer dtamatisch speelt!!!!

  40. #156
    Gedistingeerd. AQUILA's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2014
    Locatie
    Europa
    Berichten
    436
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Vamos River! 17.gif

  41. #157
    Gedistingeerd. AQUILA's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2014
    Locatie
    Europa
    Berichten
    436
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Zo, streampje op.

    #Genot.

  42. #158
    Gedistingeerd. AQUILA's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2014
    Locatie
    Europa
    Berichten
    436
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Zonder fans van Boca dus. Uitsupporters verboden.

    Probables formaciones

    River Plate: Marcelo Barovero; Gabriel Mercado, Jonathan Maidana, Ramiro Funes Mori y Leonel Vangioni; Carlos Sánchez, Leonardo Ponzio y Ariel Rojas; Leonardo Pisculichi; Rodrigo Mora y Teófilo Gutiérrez. DT: Marcelo Gallardo.

    Boca Juniors: Agustín Orión; Leandro Marín, Mariano Echeverría, Lisandro Magallán y Nicolás Colazo; Cristian Erbes; Federico Carrizo, Fernando Gago y Marcelo Meli; Jonathan Calleri y Andrés Chávez. DT: Rodolfo Martín Arruabarrena.

    Vamos Ríver! Bijlage 8057 Bijlage 8057 Bijlage 8057

  43. The Following User Says Thank You to AQUILA For This Useful Post:

    MAGICA ( 5 oktober 2014)

  44. #159
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Wauw. Dat veld, haha. Net of je een potje waterpolo zit te kijken. De rode kaart van Gago daarnet is zwaar onterecht. Orion is wederom op dreef. Wel een heerlijke wedstrijd vol passie en emotie.

  45. The Following User Says Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    MAGICA ( 6 oktober 2014)

  46. #160
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Wel genoten van de derby. Sfeer was wederom indrukwekkend. Prachtig dat je de wedstrijd gewoon live kan volgen dankzij 'Futbol para todos'. Maar echt, die rode kaart kon echt niet. Arme Gago raakte de bal vol met zijn hoofd. Dat die penal werd gemist is gewoon gerechtigheid. Uiteindelijk was het tegendoelpunt van River gewoon zwaar terecht, alhoewel Orion er niet goed uit zag bij dat tegendoelpunt.

    River was na de rode kaart de betere en verdiende eigenlijk om te winnen. Maar fijn. Genoten. Wat houd ik van Argentijns voetbal. Zoveel strijd en passie zie je nergens.
    Na een weekend vol Europese wedstrijden is het soms heerlijk om het af te sluiten met een wedstrijdje van Newell's, River of anders maar Boca(voor Gago). Dat is voetbal op z'n puurst vind ik.

  47. The Following 2 Users Say Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno ( 6 oktober 2014),MAGICA ( 6 oktober 2014)

  48. #161
    Gedistingeerd. AQUILA's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2014
    Locatie
    Europa
    Berichten
    436
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Ik heb genoten. Wat een heerlijke wedstrijd weer.

    Futbol para todos inderdaad .

  49. The Following 2 Users Say Thank You to AQUILA For This Useful Post:

    kitno ( 6 oktober 2014),MAGICA ( 6 oktober 2014)

  50. #162
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Toch altijd lekker een puntje pakken met tien man bij en tegen River!!







  51. The Following User Says Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    kitno ( 6 oktober 2014)

  52. #163
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Heerlijke wedstrijd waarin weer genoeg te beleven viel, en waar de passie vanaf droop. Helaas leek het veld meer op een zwembad dan op een voetbalveld.

    Vreemd dat Mora overigens de penalty nam. Zeker gezien hij geen specialist is, en ook niet echt in de wedstrijd zat. Ik had Teo dese strafschop laten nemen. De rode kaart voor Gago vond ik ook overdreven. River de laatste 3 wedstrijden gelijk gespeeld, en er moet toch reden tot bezorgdheid zijn bij de ploeg van Gallardo. Na deze 3 wedstrijden moet hij toch ook hebben ingezien dat Ponzio niet de ideale vervanger van Kranevitter is. Persoonlijk zou ik Cirigliano een kans geven. Eventueel zou hij ook het experiment met Eder Balanta op de nummer 5 eens in een wedstrijd kunnen testen. Echter gezien de rode kaart die Ramiro Funes Mori tegen Boca kreeg zou normaal Eder Balanta hem de volgende wedstrijd daar vervangen.

    Echter er zijn vriendschappelijke interlands, en Pekerman heeft Teo Gutierrez en Eder Balanta opgeroepn. Beide kunnen dus niet meespelen in de Copa Sudamericana eerste wedstrijd tegen Libertad. Ook Vangioni zal ontbreken vanwege dat hij ook is opgroepen. Fijne planning voor vriendschappelijke interlands terwijl de Copa Sudamericana en de Argentijnse competitie gewoon doorgaat.

    River vond ik ondanks dat er op het veld bijna geen voetbal mogelijk was de betere ploeg. Boye, kopbal Mercado en de strafschop van Mora waren grote kansen.

    Vanwege het ontbreken van 3 spelers vanwege interlands ( Teo, Eder Balanta en Vangioni) verwacht ik dat River bij de AFA de mogelijkheid gaat aanvragen om artikel 225 te gebruiken waarbij de schorsing van Ramiro Funes Mori wordt uitgesteld. Hij zal dan dus kunnen meespelen tegen Newell's Old Boys.

  53. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA ( 7 oktober 2014)

  54. #164
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    River Plate speelt om 1.10 Nederlandse tijd de kwartfinale van de Copa Argentina tegen Rosario Central.

    Gallardo heeft gekozen voor een heel jong elftal, en het lijkt mij een zeer interessante wedstrijd te gaan worden.

    Opstelling River:
    ]

    Mammana maakt zijn debuut in het eerste van River nadat hij al eerder zijn debuut in de Argentijnse nationale ploeg maakte nadat Mascherano tijdens een vriendschappelijke interland geblesseerd uitviel. Ik hoop dat Gudo Rodriguez, Driussi, Mammana en Tomi Martinez hun porentue laten zien.

  55. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (10 oktober 2014)

  56. #165
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    AU!! waarde opa!!

    Rosario Central celebrate eliminating River from Copa Argentina


    Marcelo Gallardo’s River Plate were still left undefeated within regulation time but suffered a penalty shootout loss to Rosario Central in the Copa Argentina Quarter Final earlier. A young River side with only Carlos Sánchez as the regular starting player to begin the match was more than a match for Central and also gave a glimpse of two very bright prospects in Emanuel Mammana and Tomás Martínez. The tie eventually went to penalties and with everyone scoring, the misfortune eventually fell to River’s Bruno Uribarri who saw his effort saved. Sebastían Abreu then had the chance to seal the tie and made no mistake in firing Central into the Semis. A Semi Final against either Argentinos Juniors or Estudiantes de Buenos Aires awaits.


    Rosario Central 0 – 0 River Plate (Central won 5 – 4 on penalties)


  57. The Following 2 Users Say Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    kitno (10 oktober 2014)

  58. #166
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Verón presented as Estudiantes President but could AFA be next?



    Juan Sebastián Verón was officially unveiled as Estudiantes President earlier after sweeping the elections last week with a 75% majority. Speaking of his enormous pride at taking over at his beloved club, it signals an optimistic new era in La Plata and there are already murmerings of La Brujita being a future AFA President.



    Not many sides in world football can claim to have a person in charge of their club who cares more than Juan Sebastián Verón does for Estudiantes. As a player he sent a proportion of his European salaries back to La Plata to help with the funding of the club’s training facilities.

    He returned to captain the side to Copa Libertadores glory and has been Director of Sports building up to his election victory. With all this in mind, it is easy to see why Verón is such a revered figure inside the club.

    Today, clearly emotional, Verón the President began his tenure and his message to the fans was clear: “I hope we can give back even more than you want.”

    La Brujita also thanked a number of people during his speech, including out-going President, Enrique Lombardi, the fans and another Estudiantes legend, his father, Juan Verón, the original Bruja.

    Lombardi has overseen a relatively successful period at Estudiantes and so it remains to be seen how Verón will perform. In spite of this large unknown, it has not stopped rumours of him being considered as a future AFA President.

    Verón had been quoted as saying that this was a future possibility but some reports went as far to suggest that AFA would be willing to change their own constitution to allow those who had less than 4 years experience at club level run for the nation’s top job.

    Certainly since the death of Julio Grondona, a slight vacuum has been left at the AFA and with elections due next year, stories of Verón, or San Lorenzo vice-president, Marcelo Tinelli being fast-tracked into power do not seem ridiculous. After all, at the AFA, nothing is too ridiculous.

  59. The Following 2 Users Say Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    kitno (10 oktober 2014)

  60. #167
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    M
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MAGICA Bekijk bericht
    AU!! waarde opa!!

    Rosario Central celebrate eliminating River from Copa Argentina


    Marcelo Gallardo’s River Plate were still left undefeated within regulation time but suffered a penalty shootout loss to Rosario Central in the Copa Argentina Quarter Final earlier. A young River side with only Carlos Sánchez as the regular starting player to begin the match was more than a match for Central and also gave a glimpse of two very bright prospects in Emanuel Mammana and Tomás Martínez. The tie eventually went to penalties and with everyone scoring, the misfortune eventually fell to River’s Bruno Uribarri who saw his effort saved. Sebastían Abreu then had the chance to seal the tie and made no mistake in firing Central into the Semis. A Semi Final against either Argentinos Juniors or Estudiantes de Buenos Aires awaits.


    Rosario Central 0 – 0 River Plate (Central won 5 – 4 on penalties)

    Onterechte uitschakeling vond ik. De reserves van River speelde een stuk beter dan de basisploeg van Rosario Central, en hadden ook verdiend om deze wedstrijd te winnen. De grootste kansen waren voor River, en ook had de ploeg een stuk meer balbezit, en was het positiespel van de 'pibes' zeer goed. Helaas werden de kansen niet afgemaakt, en komt het weer aan op strafschoppen. Ik had al het gevoel dat Uribari zou gaan missen.

    De beste kans voor Rosario Central was vlak voor tijd. Eerst keerde Chairini een schot, en daarna pakte hij met een katachtige reflex ook de rebound van Abreu.


    Caranta de keeper van Rosario scoorde zelf de 4e strafschop, en stopte de 5e van River en werd dus de held van de avond.

    Deze Copa Argentina was wel een mooie gelegenheid om de jeugd aan het werk te zien van River. Ik was onder de indruk van Mammana en ook Gio Simeone speelde gisteren een goede wedstrijd.

    Edit: Ik zag gisteren ook eindelijk weer de oude Pezzella van voor zijn blessure terug. In potentie blijft hij een verdediger die in de toekomst een basisplaats kan veroveren bij de Argentijnse nationale ploeg. Een leider die ook opbouwend zeer goed is. Verder vind ik hem ook in de 1 tegen 1 duels sterk.
    Laatst gewijzigd door kitno; 10 oktober 2014 om 13:38

  61. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (10 oktober 2014)

  62. #168
    Gedistingeerd. AQUILA's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2014
    Locatie
    Europa
    Berichten
    436
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Heb het niet gezien maar volgens mij hebben die jonge spelers het verre van slecht gedaan.

    Mammana is een geweldenaar.

  63. The Following User Says Thank You to AQUILA For This Useful Post:

    MAGICA (10 oktober 2014)

  64. #169
    Gedistingeerd. AQUILA's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2014
    Locatie
    Europa
    Berichten
    436
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Vannacht om 2:30 speelt River uit bij Newells Old Boys. Gaat er van hier iemand nog kijken?

  65. #170
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Estudiantes heeft thuis met 0-4 verloren van Racing Club. Milito maakte zijn 4e treffer van dit seizoen, en de spits in vorm Gustavo Bou was 2 keer trefzeker. Hij werd transfervrij overgenomen van River Plate, en maakte deze competitie al 7 goals. Hij staat hiermee 4e op de topscorerslijst. De 3 spelers die topscorer zijn in Argentinie: Teo Gutierrez, Romero ( Lanus) en Mancuello ( Independiente) maakte 8 goals.

    Lanus speelde thuis met 3-3 gelijk tegen Codoy Cruz, en staat met 1 wedstrijd meer gespeeld 1 punt achter River Plate.

    1 River Plate 10 6 4 0 22:6 22
    2. Lanus 11 6 3 2 17:11 21
    3. Racing Club 11 6 1 4 19:15 19
    4. Independiente 10 6 1 3 18:16 19
    5. Velez Sarsfield 11 5 2 4 15:11 17
    6. Atl. Rafaela 10 5 2 3 12:10 17
    7. Newells Old Boys 10 4 5 1 12:11 17
    8. Tigre 10 5 1 4 14:8 16
    9. Estudiantes L.P. 11 5 1 5 14:15 16
    10. Boca Juniors 10 4 2 4 10:12 14
    11. Gimnasia L.P. 11 3 4 4 9:10 13
    12. Rosario Central 10 4 1 5 14:16 13
    13. San Lorenzo 10 4 1 5 12:14 13
    14. Arsenal Sarandi 10 4 1 5 11:14 13
    15. Banfield 10 3 2 5 11:12 11
    16. Defensa y Justicia 10 3 2 5 14:19 11
    17. Belgrano 11 2 4 5 12:16 10
    18. Godoy Cruz 10 2 4 4 13:19 10
    19. Quilmes 11 1 5 5 13:19 8
    20. Olimpo Bahia Blanca 11 2 2 7 7:15 8

  66. The Following 3 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    AQUILA (12 oktober 2014),MAGICA (19 oktober 2014)

  67. #171
    Gedistingeerd. AQUILA's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2014
    Locatie
    Europa
    Berichten
    436
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Vamos River!

  68. #172
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Opvallende statistiek:

    Elke wedstrijd waarin Ponzio dit seizoen meespeelde vanaf het begin eindigde voor River in een gelijkspel.

    0-0 v. Ferro (Copa Argentina) -- Ponzio heeft deze wedstrijd ook een strafschop gemist.
    1-1 v. Gimnasia
    0-0 v. Colon (Copa Argentina)
    1-1 v. Arsenal
    1-1 v. Lanus
    1-1 v. Boca

    Pezzella en Maidana zullen tegen Newell's Old Boys centraal achterin spelen. Hopelijk weet Pezzellla de vorm te behouden die hij toonde tegen Rosario Central. Voorin zal Boye starten vanwege het feit dat Teo Gutierrez is opgeroepen voor de vriendschappelijke interlands van Colombia. Naast hem zal Rodrigo Mora starten.

  69. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    AQUILA (12 oktober 2014),MAGICA (19 oktober 2014)

  70. #173
    De koning der Romeinen ASR10Totti's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 september 2012
    Berichten
    6.516
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Zie net dat Manuel Lanzini voor Al Jazira speelt?! Is het de bedoeling dat hij daar blijft spelen, of wordt ie in de nabije toekomst nog uitgeleend zoals zo vaak de trend is geworden?

  71. #174
    Gedistingeerd. AQUILA's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2014
    Locatie
    Europa
    Berichten
    436
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Het is wel de bedoeling dat Lanzini daar blijft spelen ja...

    Ik wist niet wat ik las toen hij daar daadwerkelijk naartoe ging cry.gif. Wat een stap .

  72. #175
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Tata moet in het vervolg echt stoppen met het posteren van Messi op rechts. Probeerde hij bij Barça ook, maar veel succes leverde dat niet op. Tata moet ook snappen dat Higuain verleden tijd is. Stop met die vent.
    Sabella zette Kün altijd op rechts/links waardoor Higuain in de spits kon spelen. Hij deed het trouwens absoluut niet onaardig, totdat hij naar Napoli vertrok en alles veranderde. Ik herken die hele gast niet meer. Hij is nauwelijks vooruit te branden en neigt naar corpulentie. Met de opstelling van gisteren wordt het een ramp. Zowel het systeem als de poppetjes klopten voor geen meter. Tata moet gewoon normaal doen en inzien dat Kün - Higuain nooit en te nimmer zal werken.

    Pereyra viel me alleszins mee, kitno. Van mij mag het een blijvertje worden, mits Biglia niet meer wordt opgeroepen. Pereyra beschikt over dezelfde eigenschappen als Biglia, maar kan daarnaast ook aardig voetballen. Dat is altijd mooi meegenomen.

    Gisteren eens te meer de bevestiging gekregen dat het kerstboom-systeem met Messi op 10, Di Maria en Enzo Perez als halven en Masche in de CVM positie de beste optie is voor dit moment. Kün en Lamela voorin zou ik fijn vinden. Erg beweeglijk en Messi kan dan soms de ruimtes induiken. Denk dat de wisselwerking tussen die drie geweldig zal zijn.

    Ze hebben niet al te veel tijd meer voor de Copa van start gaat, dus ik ben benieuwd. Tata ligt al aardig onder vuur. Met Musacchio, Garay en Willy ipv de chappies van gisteren, is je defensie sowieso al veel stabieler. Wordt tijd dat Tata z'n ogen opent. Higuain mag hij er voor voorlopig naast zetten. Icardi de kans geven, Pastore structureel oproepen en er niet eens over peinzen om probleemgeval Tevez terug te halen. Dat vergroot iig de kans op succes.

    Mooi wedstrijdje zometeen trouwens. Mijn twee favo clubs uit Zuid-Amerika. In dit geval ben ik voor Newell's. Hoop dat ze blijven aanhaken met de top.

  73. The Following 2 Users Say Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno (13 oktober 2014),MAGICA (19 oktober 2014)

  74. #176
    Gedistingeerd. AQUILA's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2014
    Locatie
    Europa
    Berichten
    436
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    River heeft 0-1 gewonnen bij NOB! Ramiro Funes Mori scoorde in de tweede helft de enige treffer uit een corner.

  75. The Following User Says Thank You to AQUILA For This Useful Post:

    MAGICA (19 oktober 2014)

  76. #177
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    River is voor mij de topkandidaat om dit kampioenschap te winnen. Ook ben ik onder de indruk van de tactische kwaliteiten van Gallardo, in de toekomst zie ik hem trainer worden bij een Europese topclub. Hij durft aanvallend te voetballen, technisch verzorgd en ook zet zijn ploeg constant druk.

    Vannacht de eerste wedstrijd van de Copa Sudamericana clash tussen River Plate en Libertad. Het blijft vreemd dat deze wedstrijd worden gespeeld terwijl er diverse spelers afwezig zijn vanwege de vriendschappelijke interlands. River mist hierdoor topscorer Teo Gutierrez, Eder Balanta en linksback Vangioni. Ik hoop nog steeds dat Gallardo spoedig Eder Balanta een basisplaats gaat geven, maar ik heb het vermoeden dat de Colombiaan in Januari wordt verkocht, en dat Gallardo daarom hem geen minuten geeft. Ook Cirigliano lijkt niet in de plannen van Gallardo voor te komen nadat hij deze zomer niet verkocht werd.

    Edit: - Boca Juniors President Daniel Angelici: "Let’s see if Carlos Tevez will come back next year. We will talk with him. "We will try to find out if it would be a good time for Carlos Tevez to come back." espn

    - Veracruz and former River & Argentinos man Daniel Villalva is learning English.

    Er bestaat een kans dat Veracruz gaat degraderen, en indien dit het geval is zal Keko zeer waarschijnlijk vetrekken. Ik zou hem graag terug zien keren bij River, maar hij lijkt boor de Premier League of de MLS te gaan kiezen.

    2015 Primera championship to be named after Julio Grondona. 30 teams, everyone to play everyone else once. 2 relegations.

    Helaas zal dit de competitie nog zwakker maken. Ik had veel liever een systeem gezien met 18 of 20 ploegen, en dan een heen en terugwedstrijd. 2 degradanten vind ik ook erg weinig indien je met 30 ploegen speelt. Het lijkt mij de teloorgang van het Argentijns voetbal in te luiden.

    - Echeverría said beforehand; 'It would be catastrophe if Capiatá eliminated us.

    Boca Juniors heeft in ieder geval de thuiswedstrijd met 0-1 verloren van de ploeg uit Paraguay, en het zal nog een hele opgave worden voor Boca om de volgende ronde te bereiken. In de return is Gago in ieder geval weer beschikbaar.

    Mijn favoriete selectie van Argentijnse speler die in eigen land actief zijn zou zo zijn Marchesin; Buffarini, Maidana, Lollo, Mas, Meli, Kranevitter, Mancuello, Joaquin Correa, Ponce, Chavez.
    Laatst gewijzigd door kitno; 16 oktober 2014 om 21:26

  77. The Following 3 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    AQUILA (16 oktober 2014),MAGICA (19 oktober 2014)

  78. #178
    Gedistingeerd. AQUILA's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2014
    Locatie
    Europa
    Berichten
    436
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Kitno, weet jij eigenlijk meer over de achtergrond van Kranevitter? Is dit een van de vele Argentijnen met een Duitse achtergrond?

  79. The Following User Says Thank You to AQUILA For This Useful Post:

    kitno (16 oktober 2014)

  80. #179
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ángel Bekijk bericht
    Kitno, weet jij eigenlijk meer over de achtergrond van Kranevitter? Is dit een van de vele Argentijnen met een Duitse achtergrond?
    Zover als ik weer heeft Kranevitter geen Duitse achtergrond. Zijn familie en hij komen wel uit een wijk waar veel armoede heerst.

    Matias Kranevitter is a 21 year-old defensive midfielder born in San Miguel de Tucuman in the north of Argentina. His family is from an area that clearly shows the unbalance of prosperity with disturbing poverty and is one of 6 siblings. He found his first job at the age of 12 becoming a caddy at the local golf course. Difficult and traumatic beginnings are common traits for the Argentine footballer. These roots, that are very different from immaculate European footballing academies, help up-bring committed players that give everything to succeed.

    AC Milan zou serieuse interesse hebben om Kranevitter te contracteren. Ondanks zijn blessure zijn ze onder de indruk van zijn kwalititen, en hopen ze hem in Janauri te contracteren.

    Persoonlijk hoop ik dat hij nog minimaal 1 seizoen bij River blijft, en met de ploeg succes gaat behalen in de Copa Libertadores van 2015. Ondanks zijn jonge leeftijd de leider van de ploeg, en de belangrijkste speler op het middenveld. In de toekomst wordt hij een vaste waarde in de nationale ploeg.

    Why River Plate Starlet Matias Kranevitter Is Natural Heir to Javier Mascherano

    After legendary coach Ramon Diaz walked out on Primera Division champions River Plate, there were concerns over the club's future. Luckily for Millonario fans, however, the man who followed El Pelado into the hot seat has taken to management like a duck to water.

    Former playing icon at the Monumental Marcelo Gallardo promised great things during a short spell on the bench at Uruguayan side Nacional. But in just a short time with River, the coach has shown his aptitude, forming a dynamic, exhilarating team that has swept aside allcomers so far.

    It is not hyperbole to suggest that Gallardo's River is one of the best local teams since the 2006 vintage Boca Juniors, fired by striking duo Martin Palermo and Rodrigo Palacio. With five wins in six, the Millonario occupy the summit of the Transicion championship, even having played one game fewer than their nearest challengers.

    Speaking to delighted fans, the phrase "Barcelona of Nunez" has even been heard, in a self-deprecating but partially justified evaluation of a side that presses hard, holds on to the ball and attacks with Exocet precision.

    At the heart of all this, moreover, is one of the hottest midfield talents Argentina has seen in recent years. Javier Mascherano remains a favourite around the Monumental for his performances as a youngster, but in Matias Kranevitter, the Barcelona titan may have a long-term successor in the Albiceleste engine room.

    The 21-year-old, born in the north-western province of Tucuman, was used as a rotation player by Diaz behind the likes of Leonardo Ponzio and Cristian Ledesma. But when Gallardo assumed command, he was thrown into a starting role. The results, to put it simply, have been spectacular.

    The youngster is no stranger to hard work. One of six brothers and sisters in the town of Yerba Buena, an area of Tucuman marked by ostentatious affluence sitting side-by-side with harrowing poverty, Kranevitter entered the workplace as a caddy on a local golf course at the age of 12, to put food on the table.

    Just like so many of his peers in Argentina, forging their characters far away from pristine football academies and sheltered environments, that sacrifice and commitment to succeed flows out of him when he takes the pitch.

    Kranevitter harries, unsettles, unbalances and hits hard in the middle of the pitch. He is the model of an Argentina No. 5, the defensive midfielder who shields the defence but also has the responsibility to carry play forward on the ground. Just like Mascherano, his distribution is rarely spectacular, but he almost never fails to find his target, pushing River back up the pitch.

    Even Ponzio, the man pushed out of the River first-team in favour of the kid affectionately known as Tucu, finds it impossible to hold a grudge.

    The ex-Espanyol star labelled his team-mate the best No. 5 in Argentina during an interview with Ole (in Spanish), and it is hard to argue with him. He is not afraid to get involved in the dirty work, but precision is the key to his game, jumping in to pick up the ball and move it along with almost surgical timing and accuracy.

    Could Kranevitter be the man to succeed Mascherano as Argentina's midfield dynamo? There are unavoidable similarities between the pair, as well as a certain coherence to the timeline. In Russia 2018, Mascherano will be 34 years old while the current River star will have just celebrated his 25th birthday, ready to take on the world in his prime.

    Predictions are always dangerous. The next step for Kranevitter will undoubtedly be a trip across the Atlantic Ocean to a European club, something that has proved too much for all too many Argentinian youngsters tagged as future greats while in the Primera Division. But it is impossible not to get excited about River's new wonderkid.

    Mascherano cemented his place in Argentinian folklore with a frankly heroic effort in every single World Cup clash. Four years down the line, his successor at River and maybe the Albiceleste could be winning the same plaudits as Argentina look to go one step further and end their long wait for a third World Cup.

  81. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    AQUILA (16 oktober 2014),MAGICA (19 oktober 2014)

  82. #180
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    AC Milan? Alsjeblieft niet zeg. Als ik aan Kranevitter denk, denk ik aan Gago in zijn beginjaren. Nu zeg ik niet dat Kranevitter over een jaar direct de overstap kan/moet maken naar Madrid, maar Milan.. hij verdiend beter.

    Niet iets voor Juve? Denk dat Pirlo er na volgend seizoen de brui aan geeft. Pirlo is uiteraard uniek in zijn soort, maar Kranevitter lijkt me wel een speler die capabel genoeg is om die erfenis op zich te nemen.
    Nu ik er zo over denk, denk ik dat Atleti hem zomaar zou kunnen overnemen. Gluiperd van een Simeone volgt Kranevitter al op Instagram, hehe. Atleti's aankopen bestaan voor 50% uit Argentijne spelers, sinds Simeone daar zijn intrede heeft gedaan. Vind dat middenveld met Gabi - Tiago te oud. Kranevitter speelt Tiago zo uit de basis, dat lijkt me duidelijk. Daarnaast is die Tiago niet meer zo geliefd na zijn actie in de zomer.
    Maar nogmaals, Milan nee! Zie je zo'n wereldtalent al op z'n donder krijgen van een Muntari, omdat hij een bal verkeerd inspeelde. Nee. Een club waar een speler van het kaliber Abate al op een handen wordt gedragen, moet Kranevitter echt niet heen. En dat terwijl ik Milan altijd een prachtige club heb gevonden.


    Trouwens, die Chavez. Hehe. Wat een lekkere speler is dat. Ik zei het al, maar die Argentijnen hebben me een partij geweldige spitsen. Dan doet het gewoon pijn dat je bij het nationale elftal zo'n Higuain, die het voetballen verleerd is, ziet ploeteren. Moet die Tata toch stof tot nadenken geven.

  83. The Following User Says Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    MAGICA (19 oktober 2014)

Pagina 4 van 28 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 10 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 10 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •