Pagina 5 van 28 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 181 t/m 225 van 1222

Discussie: Argentijnse competitie

  1. #181
    Gedistingeerd. AQUILA's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2014
    Locatie
    Europa
    Berichten
    436
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Zo, dat was een héérlijke wedstrijd zeg tegen Libertad 17.gif.

    1-3 gewonnen, paar mooie goals, gemiste penal van Libertad, licht/stroom dat uitviel, 40 minuten onderbroken...

  2. The Following 2 Users Say Thank You to AQUILA For This Useful Post:

    kitno (19 oktober 2014),MAGICA (19 oktober 2014)

  3. #182
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    De meester is het nog niet verleerd!!

    Juan Roman Riquelme (Argentinos) 88th minute Panenka equaliser in Quarter-final


    36 year old legendary Argentine footballer Juan Roman Riquelme showed he still has something to offer in last night’s Argentinos Copa Argentina win over Estudiantes.

    The creative midfielder played the full 90 minutes, scoring a crucial equaliser in the 88th minute in the Quarter-final.

    Riquelme scored his equaliser in incredible style, chipping a Paneka penalty down the middle under serious pressure.

    The Villarreal and Boca Juniors legend went on to score the winning penalty in the penalty shoot-out that followed





  4. The Following User Says Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    kitno (19 oktober 2014)

  5. #183
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ángel Bekijk bericht
    Zo, dat was een héérlijke wedstrijd zeg tegen Libertad 17.gif.

    1-3 gewonnen, paar mooie goals, gemiste penal van Libertad, licht/stroom dat uitviel, 40 minuten onderbroken...
    Fantastische uitgangspositie voor River met het oog op de return in El Monumental. Ook heel goed voor het vertrouwen van Driussi dat hij eindelijk zijn eerste treffer heeft gescoord voor de hoofdmacht van River. Ik ben onder de indruk van hem, en verwacht in de toekomst heel veel van hem. Hopelijk is hij slim, en blijft hij voor zijn ontwikkeling nog 2 a 3 jaar bij River. Al zal er in de winter zeer waarschijnlijk interesse voor hem zijn. Tottenham Hotspur volgt hem nog steeds intensief.

    Momenteel is River een half uur bezig tegen Belgrano, en zijn Vangioni en Teo Gutierrez weer beschikbaar. Beide staan ook in de basis. Eder Balanta staat ook in de basis vanwege het feit dat Ramiro Funes Mori geschorst is. De jonge Guido Rodriguez staat ook in de basis. De stand is nog 0-0.

    Edit: Vangioni met de 1-0 voor River. Fanstastische pass vooraf aan de goal van Rojas. Het is belangrijk voor River dat ze deze thuiswedstrijd winnen. Het gat blijft dan 4 punten, en ook blijft Belgrano de ploeg die River destijds versloeg in de Play-Offs waardoor River degradeerde na de Primera B.

    Eder Balanta speelt overigens fantastisch. Ik hoop nog steeds dat hij spoedig weer basisspeler wordt bij River. Persoonlijk vind ik hem een stuk beter dan Ramiro Funes Mori.
    Laatst gewijzigd door kitno; 19 oktober 2014 om 23:58

  6. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    AQUILA (20 oktober 2014),MAGICA (20 oktober 2014)

  7. #184
    Gedistingeerd. AQUILA's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2014
    Locatie
    Europa
    Berichten
    436
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Fantastische uitgangspositie voor River met het oog op de return in El Monumental. Ook heel goed voor het vertrouwen van Driussi dat hij eindelijk zijn eerste treffer heeft gescoord voor de hoofdmacht van River. Ik ben onder de indruk van hem, en verwacht in de toekomst heel veel van hem. Hopelijk is hij slim, en blijft hij voor zijn ontwikkeling nog 2 a 3 jaar bij River. Al zal er in de winter zeer waarschijnlijk interesse voor hem zijn. Tottenham Hotspur volgt hem nog steeds intensief.
    Van Driussi ben ik ook erg gecharmeerd. Deed het ook goed bij Argentinië U-17. Het jammere is inderdaad dat er Europese kapers op de kust liggen, zoals altijd bij River het geval is. We kunnen alleen maar hopen dat hij blijft.

    Momenteel is River een half uur bezig tegen Belgrano, en zijn Vangioni en Teo Gutierrez weer beschikbaar. Beide staan ook in de basis. Eder Balanta staat ook in de basis vanwege het feit dat Ramiro Funes Mori geschorst is. De jonge Guido Rodriguez staat ook in de basis. De stand is nog 0-0.

    Edit: Vangioni met de 1-0 voor River. Fanstastische pass vooraf aan de goal van Rojas. Het is belangrijk voor River dat ze deze thuiswedstrijd winnen. Het gat blijft dan 4 punten, en ook blijft Belgrano de ploeg die River destijds versloeg in de Play-Offs waardoor River degradeerde na de Primera B.

    Eder Balanta speelt overigens fantastisch. Ik hoop nog steeds dat hij spoedig weer basisspeler wordt bij River. Persoonlijk vind ik hem een stuk beter dan Ramiro Funes Mori.
    En twee goals van Téo. River wint met 3-0 van Belgrano. Rumbo al campeonato!

    Ramiro Funes Mori coool.gif. Onsterfelijk na de 1-2 overwinning in La Bombonera.

  8. The Following 2 Users Say Thank You to AQUILA For This Useful Post:

    kitno (20 oktober 2014),MAGICA (20 oktober 2014)

  9. #185
    Gedistingeerd. AQUILA's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2014
    Locatie
    Europa
    Berichten
    436
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Boca heeft overigens met 2-3 gewonnen bij Godoy Cruz.

  10. The Following 2 Users Say Thank You to AQUILA For This Useful Post:

    kitno (20 oktober 2014),MAGICA (20 oktober 2014)

  11. #186
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Ik verwacht wel dat Driussi bij River blijft. Ik zie Gio Simeone eigenlijk eerder vertrekken. Zijn vader had al plannen om hem na Atletico Madrid te halen. Wat ik tot dusver van Driussi en Gio Simeone heb gezien vind ik Driussi de speler met meer potentie. Ik vond hem sterker in de duels, en ook beter qua techniek en positionering. Bij Argentinië onder 17 was hij een van de uitblinkers. Zijn omhaal was ook fantastisch.

    De jongelingen van River zien hopelijk ook in dat ze niet te vroeg moeten vertrekken na het buitenland. De all time topscorer van de jeugd Federico Andrada krijgt ook amper speelminuten bij Metz, en valt hooguit de laatste 10 minuten in.

    Sanchez gisteren weer 2 assists, en de Colombiaan is sinds zijn terugkeer van de verhuurperiode aan Puebla heel belangrijk voor River. Teo inmiddels al op 10 goals deze competitie.

    Cavenaghi mag wel wat aan zijn gewicht gaan doen. Sinds hij geblesseed is kampt hij ook duidelijk met nog meer overgewicht.

    ]

    Boca Juniors gisteren met 2-3 gewonnen in de uitwedstrijd tegen Codoy Cruz. Jonathan Calleri viel geweldig in, en ook Gago was trefzeker.

  12. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    AQUILA (21 oktober 2014),MAGICA (20 oktober 2014)

  13. #187
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    - Gustavo Bou die van River transfervrij mocht vertrekken heeft inmiddels 8 goals gescoord voor Racing Club. Hij gaf aan dat hij ontzettend veel leert van Diego Milito, en dat Milito de beste speler is waarmee hij ooit samen heeft gespeeld. Ik heb nog steeds overigens het gevoel dat Bou momenteel in een soort flow speelt, en dat hij deze prestaties niet lang gaat volhouden. Een club uit de Argentijnse competitie is ook zijn top. Indien hij na het buitenland gaat dan zal hij falen zoals destijds Sand en Scocco. Laatsgenoemde kreeg afgelopen weekend nog rood omdat hij een omkoopgebaar maakte na de scheidsrechter vanwege het feit dat hij geen strafschop kreeg. Momenteel speelt Scocco ook ver onder het niveau dat hij in zijn eerste periode bij Newell's Old Boys haalde.

    - Eder Balanta speelde een uitstekende wedstrijd tegen Belgrano, en het zal voor Gallardo nu een moeilijke keuze worden om de Colombiaan weer op de bank te zetten. Ik heb het gevoel dat Ramiro Funes Mori en Eder Balanta elkaar nu gaan rouleren tijdens de competitie en Copa Sudamericana wedstrijd. In Januari zal er zeer waarschijnlijk wel een ploeg komen die Eder Balanta wil contracteren. Er gaan geruchten dat Juventus hem wil huren voor 1 miljoen dollar, en dan met een optie tot koop. Ook Sampdoria heeft nog steeds serieus interesse.

  14. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    AQUILA (21 oktober 2014),MAGICA (21 oktober 2014)

  15. #188
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    - Argentina have confirmed a friendly v Croatia on the 12th November in London ahead of the one v Portugal in Manchester on the 18th.

    - After losing Rosario clásico yesteday, Gustavo Raggio has given his resignation as Newell's manager. Some saying board might try & keep him.

    - Gago has five career goals. Two for Boca, one for Real Madrid, one for AS Roma, and one for Vélez. And eleven titles (12 with a Spanish Supercopa and that 2012-13 Superfinal.

    -

    The five longest unbeaten runs in River's history; the current 26 is their joint-fourth longest ever!
    Mejores rachas sin perder en la historia de River
    31 (1922)
    28 (1941-1942)
    28 (1994-1995)
    26 (1999-2000)
    26 (2013-2014) Deze reeks is nog steeds bezig.

  16. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    AQUILA (21 oktober 2014),MAGICA (21 oktober 2014)

  17. #189
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    De belangrijkste wedstrijden van afgelopen weekend en het belangrijkste Boca klimt naar plaats vijf door de overwinning op Godoy Cruz.






  18. The Following 2 Users Say Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    AQUILA (21 oktober 2014),kitno (21 oktober 2014)

  19. #190
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Ik zie Boca Juniors uiteindelijk nog wel in de top 3 eindigen. Met Meli, Chavez en Calleri hebben jullie enkele interessante sperlers die het de laatste tijd goed doen. Als Gago zijn niveau weet te behalen dan heeft Boca ook een van de beste middenvelders uit de Argentijnse competitie. Tegen Codoy Cruz vond ik hem een goede wedstrijd spelen, maar over het algemeeen heeft hij tot dusver matig gepresteerd bij Boca. Hopelijk weet hij nu zijn niveau van de wedstrijd tegn Codoy Cruz vol te houden.

    Lanus heeft met Silvio Romero een speler die ik in de toekomst in een Europese topcompetitie verwacht.

    Voor River is het te hopen dat ze in 2015 wanneer de Copa Libertador start nog steeds de beschikking hebben over Teo Gutierrez. Hij speelt geweldig als diepste spits, en zit momenteel op zijn niveau wat hij destijds behaalde bij Racing Club. Pisculichi is ook een uitstekende aankoop geweest, en als vervanger van Piscu heeft River Tommy Martinez die heel veel talent heeft, en ook over veel inzicht en techniek beschikt.

    Voor de linksback hoop ik dat komend seizoen Mas van San Lorenzo of Tagliafico van Banfield wordt gecontracteerd door River. Indien Eder Balanta deze winter of zomer vertrekt hoeft River daar geen vervanger voor te halen, want de ploeg heeeft Ramiro Funes Mpri en ook Mammana. Pezzella vind ik de laatste tijd ook weer een stuk beter spelen.

    Gudo Rodrguez zou ik als Gallardo zijnde ook de voorkeur geven boven Ponzio. Rodriguez heeft eem beter controle, en ook is zijn passing beter, en wordt het spel niet vertraagd door zijn passing zoals bij Ponzio vaak het geval is.

    Gallardo mag trouwens geprezen worden voor zijn tactiek, en hij heeft van Rojas en Sanchez 2 hele belangrijke spelers gemaakt die onmisbaar zijn in het systeem van 'El Equipo del Muneco'.

    Voor de midweekse return in El Monumental lijkt het mij een goed idee om enkele spelers die veel hebben gespeeld rust te geven.
    Ik hoop op deze opstelling tegen Libertad.

    Barovero;
    Pezzella - Mammana - Balanta - Vangioni
    Solari - Cirgliano - Rojas
    T. Martinez
    Boye - Driussi

    Vooral Sanchez verdient rust aangezien de Colombiaan dit seizoen bijna alles heeft gespeeld. Komend weekend staatvde uitwedstrijd tegen Atletico Rafaela op het programma, en die ploeg is de laatste tijd goed in vorm. Hun beste speler vind ik Albertengo.

  20. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    AQUILA (21 oktober 2014),MAGICA (21 oktober 2014)

  21. #191
    Gedistingeerd. AQUILA's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2014
    Locatie
    Europa
    Berichten
    436
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Ik ben erg onder de indruk van je, Kitno. De grootste Argentijns voetbal-insider van het Noordelijk halfrond.

  22. The Following 3 Users Say Thank You to AQUILA For This Useful Post:

    Amoré (10 november 2014),kitno (21 oktober 2014),MAGICA (21 oktober 2014)

  23. #192
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ángel Bekijk bericht
    Ik ben erg onder de indruk van je, Kitno. De grootste Argentijns voetbal-insider van het Noordelijk halfrond.
    Helemaal mee eens alleen fan van de verkeerde club!!

  24. The Following 2 Users Say Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    AQUILA (21 oktober 2014),kitno (21 oktober 2014)

  25. #193
    Gedistingeerd. AQUILA's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2014
    Locatie
    Europa
    Berichten
    436
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Vannacht won River met 1-2 bij Atlético Rafaela. Pisculichi en Rojas scoorden in de tweede helft. River staat nu 4 punten los op Lanus.

  26. The Following User Says Thank You to AQUILA For This Useful Post:

    MAGICA (28 oktober 2014)

  27. #194
    Gedistingeerd. AQUILA's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2014
    Locatie
    Europa
    Berichten
    436
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Weer een achterstand omgedraaid dus en een mooie vrije trap van Pisculichi. De goal van Rojas was een fraai, laag schot van afstand.

  28. The Following User Says Thank You to AQUILA For This Useful Post:

    MAGICA (28 oktober 2014)

  29. #195
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Boca blijft mee doen!




  30. The Following User Says Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    AQUILA ( 1 november 2014)

  31. #196
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Zou toch een enorme blamage zijn mochten Riquelme en co niet promoveren!!

    Argentinos turn to Gorosito to lift them after Borghi departure



    Claudio Borghi’s resignation following the weekend’s latest defeat came as no surprise given that Argentinos Juniors are in real danger of missing out on promotion, in a season where that is simply unacceptable. Moving quickly to replace club legend Borghi, Argentinos have turned to another familiar face in Néstor Gorosito. The 50-year-old begins his third spell in charge of Los Bichos with one aim – return to the Primera.



    The Argentinos Juniors website confirmed the appointment of Pipo Gorosito earlier ahead of Wednesday night’s crucial match against Boca Unidos.

    Club President, Luis Segura said, “We are totally confident in the ability of Gorosito and these players. I have no doubt that if we are all together,with unity and commitment, we will stand. This is a time to support and join to get ahead.”

    It is a time for support but after a run of only one win in nine matches and having scored only 6 goals all season, the patience of the fans has been truly tested. A side boasting the talents of Juan Roman Riquelme should not be finding goals so hard to come by and it is this lack of cutting edge that is costing them dearly.

    Gorosito will have no time to adjust and results are needed immediately. This is perhaps why Segura wanted someone who knew the club and the demands.

    Gorosito first took charge of Argentinos during the 2007-08 season and guided the side to the Semi Finals of the Copa Sudamericana. After impressing he moved to River Plate, where he started his playing career and managed River but left a year later with the side bottom of the table.

    He briefly returned to Argentinos in 2011 but some months afterwards, he was involved in a serious car accident and was forced to step down. This then is his third spell at the Estadio Diego Armando Maradona and despite playing in the Nacional B is a big test.

    Gorosito took his first training session today and will need to get his points across quickly if they are to make any sort of impact before Wednesday evening.

    Speaking to the press, Pipo said “I have much respect for Borghi. It hurts to much to replace a person as good as he is.”

    Looking forward to Wednesday’s match he added, “I want to see several boys tomorrow (in training) and also watch videos of Boca Unidos and then determine the team. We must exploit players as Lenis, Ramirez and Ińiguez. The important thing is that we have material.

    And then of course the question came of Argentinos’ most famous player: “Riquelme? I already talked to him, I am not a friend but I have good relationship. I am his admirer.”

    We will see on Wednesday night. With Boca Unidos currently holding the fifth and final playoff spot, it is a massive opportunity for Argentinos Juniors. Already seven points adrift they can ill afford to lose any more ground.

  32. The Following 2 Users Say Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    AQUILA ( 1 november 2014),kitno (28 oktober 2014)

  33. #197
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Lachwekkend dat Argentinos Juniors nu Gorosito heeft aangesteld als de nieuwe coach. Een van de slechtste trainers uit de geschiedenis van River, en een coach die tactisch zeer zwak is. Argentinos Juniors heeft ook een heel zwak team, en ook Riquelme kan op zijn op zijn leeftijd niet meer wekelijks de uitblinker zijn. Het zal nog een hele opgave worden voor de ploeg om te promoven ondanks dat er volgend jaar met 30 ploegen wordt gespeeld op het hoogste niveau.

  34. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    AQUILA ( 1 november 2014),MAGICA (29 oktober 2014)

  35. #198
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    River Plate heeft in de Copa Sudamericana met 1-2 gewonnen van Estudiantes. De ploeg van Gallardo kwam in de eerste helft met 1-0 achter door een grote blunder van Ramiro Funes Mori, maar toonde wederom veerkracht, en Rivet heeft nu een uitstekende uitgangspositie om de volgende ronde te bereiken. Samen met Sao Paulo is River voor mij de favoriet om de Copa Sudamericana te winnen.

  36. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    AQUILA ( 1 november 2014),MAGICA ( 1 november 2014)

  37. #199
    Gedistingeerd. AQUILA's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2014
    Locatie
    Europa
    Berichten
    436
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    River is mentaal zeer sterk de laatste tijd. Draaien inderdaad erg vaak een achterstand om.

  38. The Following 2 Users Say Thank You to AQUILA For This Useful Post:

    kitno ( 3 november 2014),MAGICA ( 7 november 2014)

  39. #200
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Breaking Down the Enigma That Is Tottenham's Erik Lamela

    The mystery of getting the best out of Erik Lamela is in a certain sense the conundrum that has dogged the entire Tottenham team during the 2014/15 season. When the Argentine and his cohorts are in top form, the north London side have put in some spectacular performances.

    But when things fail to click, Mauricio Pochettino's men can look distinctly mediocre, even poor out on the field. It is a mystery that has heightened the pressure on the Argentine coach, even if he insists (via Sky Sports) that he is enjoying life under the spotlight.

    "It's a good thing to be criticised for a manager. Everyone in the world is criticised," the ex-Southampton man admitted, with Spurs treading water in the Premier League mid-table region.

    "It's a difficult thing to have all people agree with you and to make everyone happy. Our job is difficult, I understand it."

    Pochettino may be able to understand that unease with the team's recent performances and exasperating inconsistency. But there are other aspects of the squad that are less easy to comprehend. The infuriating form of his countryman in Tottenham's creative engine room ranks highly.

    On the face of it, Lamela's record so far is fairly decent. The former River Plate prodigy has contributed four assists in 10 Premier League appearances, adding two more goals in the Europa League and a further strike against Brighton in the League Cup. That European double came against Asteras Tripoli, and one of them will be remembered for a long time on compilations of football's most outrageous golazos.

    But there have been far too many ups and downs. The Tottenham faithful have seen the frustration of Lamela setting up a goal against Arsenal with a wonderful pass, only to gift their archrivals the next strike with an awful moment of inattention. It encapsulates the enigma that is the young Argentine forward; one game, an assist at both ends. It is enough to make a diehard supporter break down in tears.

    Speaking after that Asteras game, as reported by The Guardian's James Riach, the youngster recognised that more goals had to start flying in for his Tottenham form to reach the heights he managed in Roma:

    The goal was important for me but also because I needed to score, any type of goal. I’m happy for the goal and the win. I hope to continue in this way but it’s just one game for me. I need to think about doing other things well and continuing to improve.

    Most observers that have followed the Tottenham roller-coaster ride this season, where they have secured back-to-back Premier League wins on just one occasion (the first two fixtures against West Ham and Queens Park Rangers), would nod in enthusiastic agreement. But what is holding this obviously talented player back from consistent greatness?

    Goal's Liam Twomey mused from White Hart Lane following that now-infamous Rabona:

    Lamela’s road to acceptance at White Hart Lane has already been a long and tortuous one. For a while it seemed the challenge of adapting from Serie A to the Premier League, compounded by a language barrier and managers unreceptive to his needs, threatened to ruin his career.

    It is hard to disagree. One could also add the millstone of a club record transfer fee around his neck as another factor inhibiting his performance.

    The fact that Lamela was brought in to replace no less a player than Gareth Bale—a winger with far less technical ability but impeccable physical assets—when the Welshman went to Real Madrid again played against him. The Argentine is a more subtle, considered footballer than his predecessor, and perhaps a team accustomed to playing with that express train down the left could not immediately compute the needs of their new, cerebral companion in the moments that really mattered.

    Or perhaps the problem was even more prosaic. Having become accustomed to playing off the ingenious talents and creative brains of Francesco Totti and Daniele De Rossi, as well as the machine-like work rate of United States international Michael Bradley, Lamela simply was not getting the service he was used to from his new, rather more limited team-mates.

    The mystery of getting the best out of Erik Lamela is in a certain sense the conundrum that has dogged the entire Tottenham team during the 2014/15 season. When the Argentine and his cohorts are in top form, the north London side have put in some spectacular performances.

    But when things fail to click, Mauricio Pochettino's men can look distinctly mediocre, even poor out on the field. It is a mystery that has heightened the pressure on the Argentine coach, even if he insists (via Sky Sports) that he is enjoying life under the spotlight.

    "It's a good thing to be criticised for a manager. Everyone in the world is criticised," the ex-Southampton man admitted, with Spurs treading water in the Premier League mid-table region.

    "It's a difficult thing to have all people agree with you and to make everyone happy. Our job is difficult, I understand it."

    Pochettino may be able to understand that unease with the team's recent performances and exasperating inconsistency. But there are other aspects of the squad that are less easy to comprehend. The infuriating form of his countryman in Tottenham's creative engine room ranks highly.

    On the face of it, Lamela's record so far is fairly decent. The former River Plate prodigy has contributed four assists in 10 Premier League appearances, adding two more goals in the Europa League and a further strike against Brighton in the League Cup. That European double came against Asteras Tripoli, and one of them will be remembered for a long time on compilations of football's most outrageous golazos.


    But there have been far too many ups and downs. The Tottenham faithful have seen the frustration of Lamela setting up a goal against Arsenal with a wonderful pass, only to gift their archrivals the next strike with an awful moment of inattention. It encapsulates the enigma that is the young Argentine forward; one game, an assist at both ends. It is enough to make a diehard supporter break down in tears.

    Speaking after that Asteras game, as reported by The Guardian's James Riach, the youngster recognised that more goals had to start flying in for his Tottenham form to reach the heights he managed in Roma:

    The goal was important for me but also because I needed to score, any type of goal. I’m happy for the goal and the win. I hope to continue in this way but it’s just one game for me. I need to think about doing other things well and continuing to improve.

    Most observers that have followed the Tottenham roller-coaster ride this season, where they have secured back-to-back Premier League wins on just one occasion (the first two fixtures against West Ham and Queens Park Rangers), would nod in enthusiastic agreement. But what is holding this obviously talented player back from consistent greatness?

    Goal's Liam Twomey mused from White Hart Lane following that now-infamous Rabona:

    Lamela’s road to acceptance at White Hart Lane has already been a long and tortuous one. For a while it seemed the challenge of adapting from Serie A to the Premier League, compounded by a language barrier and managers unreceptive to his needs, threatened to ruin his career.

    It is hard to disagree. One could also add the millstone of a club record transfer fee around his neck as another factor inhibiting his performance.

    The fact that Lamela was brought in to replace no less a player than Gareth Bale—a winger with far less technical ability but impeccable physical assets—when the Welshman went to Real Madrid again played against him. The Argentine is a more subtle, considered footballer than his predecessor, and perhaps a team accustomed to playing with that express train down the left could not immediately compute the needs of their new, cerebral companion in the moments that really mattered.

    Or perhaps the problem was even more prosaic. Having become accustomed to playing off the ingenious talents and creative brains of Francesco Totti and Daniele De Rossi, as well as the machine-like work rate of United States international Michael Bradley, Lamela simply was not getting the service he was used to from his new, rather more limited team-mates.

    Larry French/Associated Press
    In just over a year at White Hart Lane, the young forward has already turned more metaphorical corners than a Formula One driver. He has seen more false dawns than the most veteran farmer. Every brilliant performance from the Argentine has been accompanied by the hope that his teething problems in England are now behind him and that all that lies ahead is years of brilliant performances and a trophy cabinet set to overflow for the long-suffering Spurs faithful.

    It is not so simple. For all his maturity, Lamela is still only 22 years old, finding his feet in the game. Bad performances will continue to appear from time to time. Maybe the enigma of Erik Lamela is that there really is no enigma at all. What Tottenham have is a brilliant prospect who still needs time to develop into the final product that anyone who saw him bust onto the scene in a struggling River team three years ago knows he can be.

    The kid is on the right track. Every game brings him a little closer to his best, and while there could be bumps along the way, Spurs must trust that their Ł30 million man is capable of becoming one of the world's greatest attacking threats.

  40. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    AQUILA (10 november 2014),MAGICA ( 7 november 2014)

  41. #201
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Boca Juniors gaat zeer overtuigend door na de halve finale van de Copa Sudamericana. Nadat er thuis met 1-0 werd gewonnen van Cerro Porteno, werd er vandaag in de uitwedstrijd met 1-4 gewonnen. Chavez was de uitblinker, en maakte ook 2 treffers. Sao Paulo verloor gisteren met 3-2 uit bij Emelec, maar won de eerste wedstrijd in Brazilië met 4-2, en is de 2e halve finalist.

    Atletico Nacional won ook de uitwedstrijd met 0-1 van Cesar Vallejo. Ook de Colombianen zijn geplaatst voor de halve finale.

    River Plate speelt om 1.30 de thuiswedstrijd tegen Estidiantes. Uit won River met 1-2.

  42. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    AQUILA ( 8 november 2014),MAGICA ( 7 november 2014)

  43. #202
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    River Plate staat na ruim een uur spelen met 3-2 voor tegen Estudiantes.Teo Gutierrez bracht River vroeg in de wedstrijd op voorsprong, maar ' de studenten' werden steeds sterker en in de 42e minuut scoorde Vera de gelijkmaker. In de 2 e helft werd het via een benutte strafschop van Carillo 1-2. Rodrigo Mora maakt zojuist de 2-2. Bij River wordt de geschorste Carlos Sanchez duidelijk gemist. Ramiro Funes Mori kopt zojuist de 3-2 binnen voor River. De assist komt op naam van Pisculichi.

    De zoon van Grondona heeft aangegeven dat hij de hoogste afdeling van het Argentijns voetbal zo snel mogelijk weer terug wil zien worden gebracht tot 20 ploegen. In Februari 2015 begint het toernooi met 30 ploegen.

    Edit: Joaquin Correa die werd neergehaald door Barovero waaruit de strafschop ontstond vind ik wederom een van de betere spelers aan de kant van Estudiantes. Ik zie hem in de winter of anders aankomende zomer vertrekken na een ploeg uit een grote Europese competitie. Al zou ik het fantastisch vinden als hij voor River gaat uitkomen.

    Full time in the Estadio Monumental: River Plate 3-2 Estudiantes de La Plata. 5-3 to River on aggregate. River - Boca in the semi finals!!!
    Laatst gewijzigd door kitno; 7 november 2014 om 03:26

  44. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    AQUILA (10 november 2014),MAGICA ( 7 november 2014)

  45. #203
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Fantastisch dat de halve finale van de Copa Sudamericana tussen River Plate - Boca Juniors gaat. Ik hoop wel dat Gallardo ondanks dat Ramiro Funes Mori gisteren de belangrijke 3-2 scoorde gaat kiezen voor Eder Balanta. De Colombiaan is defensief veel beter, beschikt over een betere pass en is sterker in de persoonlijke duels. Al denk ik nog steeds dat Eder Balanta in Januari gaat vertrekken. Vanwege het feit dat hij amper wordt opgesteld door Gallardo zal zijn waarde een stuk gedaald zijn, en er zal vast een Europese club zo slim zijn om hem voor 3-4 miljoen over te nemen. Persoonlijk vind ik hem meer waard, maar gezien deze omstandigheden zie ik hem onder de werkelijke waarde worden verkocht.

    Napoli kan nog wel enkele goede verdedigers gebruiken, en het zou een goede zaak zijn als jullie een poging wagen. Al hoop ik dat Juventus nu ook serieus interesse gaat tonen. Eventueel kan hij dan het eerste half jaar verhuurd worden aan Sassuolo om te wennen aan de Serie A.

    Ponzio vond ik gisteren ook een zwakke indruk maken, en ik hoop dat Guido Rodriguez zijn kans krijgt tot Kranevitter weer fit is.

  46. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    AQUILA ( 8 november 2014),MAGICA ( 8 november 2014)

  47. #204
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Lanus heeft uiteindelijk de wedstrijd tegen Arsenal Sarandi met 3-2 gewonnen. De ploeg stond toen de blesuretijd van 5 minuten inging nog met 1-2 achter. Er werd 5 minuten blessuretijd aangegeven, maar er werd door de scheidsrechter veel langer doorgespeeld. Uiteindelijk won Lanus hierdoor de westriijd, en was er ook een flinke ruzie vanwege dat de scheidsrechter zolang liet doorspelen.

    p

    Velez Sarsfield - River Plate werd 1-1, en het verchil tussen River Plate en Lanus is nog maar 2 punten.

    Merlo de arbiter bij Lanus - Arsenal Sarandi kreeg na afloop van zijn optreden nog forse kritiek in de Argentijnse media.

    - There's talk Merlos' refereeing career is effectively over because of it,

    - Normally a ref who makes a mistake gets second/third division football next weekend. Merlos apparently has regional division.

    - Clarín today also reckoned he'd been told he'd never become an international ref after friday.

    - River's current league-games-only unbeaten run of 22 is the joint-fifth longest they've managed in the professional era.
    Rachas de River solo 1a división profesionalismo

    25 partidos 1941-42

    24 - 1943-44

    23 - 1955-56

    23 - 99-00

    22 - 94

    22 Racha vigente

    - Full time in Liniers: Vélez Sarsfield 1-1 River Plate. River equal their all-time club unbeaten record of 31 matches set 92 years ago.

    -: Not a good week for Argentine football - 2 shot dead at Almirante Brown, mystery man with gun at Lanús, fan falls to his death at Belgrano..

  48. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    AQUILA (10 november 2014),MAGICA (11 november 2014)

  49. #205
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    River Plate president Rodolfo D'Onofrio says goalscoring centre back Ramiro Funes Mori 'will go to Europe; he'd suit English football.'

    - Chavez was wederom de uitblinker bij Boca in de met 2-0 gewonnen wedstrijd tegen Tigre. Dankzij hem kreeg Boca een strafschop waaruit Gigliotti scoorde, en ook gaf hij een uitstekende assist bij de 2e treffer van Gigliotti. Boca staat inmiddels 5e in de competitie.

    - : 4 previous Libertadores winners in Sudamericana semis for first time. No previous Libertadores winners in this year's Libertadores semis.

  50. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    AQUILA (10 november 2014),MAGICA (11 november 2014)

  51. #206
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Het resterende programma van River voor de rest van deze competitie.


    12/11 Estudiantes (H)
    16/11 Olimpo (H)
    23/11 Racing (A)
    30/11 Banfield (H)
    7/12 Quilmes ( A)

    Deze woensdag een hele belangrijke wedstrijd tegen Estudiantes, en een groot gemis dat Teofilo Gutierrez ( Colombia) en Sanchez ( Uruguay) zijn opgeroepen voor de vriendschappelijke interlands. Ik hoop dat Gallardo gaat kiezen voor Driussi of Gio Simeone voorin naast Mora, want de laatste 10 wedstrijden waarin Boye minuten kreeg speelde hij zeer zwak. Ook mistte hij een grote kans de afgelopen wedstrijd tegen Velez. Op de positie van Kranevitter vind ik Guido Rodriguez een betere indruk maken dan Ponzio. Ook hoop ik op minuten voor Tommy Martinez. Vangioni keert tegen Estidudiantes ook weer terug van zijn schorsing.

  52. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    AQUILA (11 november 2014),MAGICA (11 november 2014)

  53. #207
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Boca idd weer een overwinning maar wat een geluk bij beide goals!!





    De stand

    1 River 14 9 5 0 29 8 32
    2 Lanús 14 9 3 2 23 14 30
    3 Racing 15 9 2 4 24 16 29
    4 Independiente 14 8 2 4 24 20 26
    5 Boca 15 8 2 5 19 17 26
    6 Estudiantes LP 14 7 2 5 17 16 23
    7 Rafaela Rafaela 15 6 4 5 20 18 22
    8 Vélez Vélez 15 6 3 6 18 16 21
    9 Newell´s old Boys 14 5 6 3 17 17 21
    10 Belgrano 15 5 4 6 19 20 19
    11 Arsenal 14 5 3 6 15 18 18
    12 Tigre 14 5 2 7 19 18 17
    13 Gimnasia LP 15 4 5 6 10 12 17
    14 San Lorenzo 15 5 2 8 16 20 17
    15 Godoy Cruz 15 4 5 6 26 33 17
    16 Banfield 15 4 4 7 17 17 16
    17 Rosario Central 15 5 1 9 17 22 16
    18 Olimpo 15 3 4 8 10 20 13
    19 Quilmes 15 2 6 7 16 23 12
    20 Defensa y Justicia 14 3 3 8 16 27 12

    Topscorers

    1 River Teófilo Gutiérrez 10
    2 Racing Gustavo Bou 9
    3 Independiente Federico Mancuello 9
    4 Lanús Silvio Ezequiel Romero 9
    5 Vélez Lucas Pratto 8
    6 Newell´s old Boys Maximiliano Rodríguez 8
    7 Godoy Cruz Jaime Ayoví 7
    8 Godoy Cruz Rubén Ramírez 6
    9 Tigre Carlos Ariel Luna 6
    10 Arsenal Emilio Zelaya 5
    11 River Leonardo Pisculichi 5
    12 Racing Gabriel Agustín Hauche 5
    13 Banfield Santiago Salcedo 4
    14 Arsenal Brahian Milton Alemán 4
    15 Rosario Central José Adolfo Valencia 4
    16 Independiente Diego Rodríguez 4
    17 River Rodrigo Mora 4
    18 Defensa y Justicia Washington Fernando Camacho 4
    19 Quilmes Gonzalo Klusener 4
    20 Boca Emmanuel Gigliotti 4

  54. The Following 2 Users Say Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    AQUILA (11 november 2014),kitno (11 november 2014)

  55. #208
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Fantastisch dat de halve finale van de Copa Sudamericana tussen River Plate - Boca Juniors gaat. Ik hoop wel dat Gallardo ondanks dat Ramiro Funes Mori gisteren de belangrijke 3-2 scoorde gaat kiezen voor Eder Balanta. De Colombiaan is defensief veel beter, beschikt over een betere pass en is sterker in de persoonlijke duels. Al denk ik nog steeds dat Eder Balanta in Januari gaat vertrekken. Vanwege het feit dat hij amper wordt opgesteld door Gallardo zal zijn waarde een stuk gedaald zijn, en er zal vast een Europese club zo slim zijn om hem voor 3-4 miljoen over te nemen. Persoonlijk vind ik hem meer waard, maar gezien deze omstandigheden zie ik hem onder de werkelijke waarde worden verkocht.

    Napoli kan nog wel enkele goede verdedigers gebruiken, en het zou een goede zaak zijn als jullie een poging wagen. Al hoop ik dat Juventus nu ook serieus interesse gaat tonen. Eventueel kan hij dan het eerste half jaar verhuurd worden aan Sassuolo om te wennen aan de Serie A.

    Ponzio vond ik gisteren ook een zwakke indruk maken, en ik hoop dat Guido Rodriguez zijn kans krijgt tot Kranevitter weer fit is.
    Absoluut een geweldige wedstrijd zoals altijd maar had ons liever samen in de finale gezien!!
    Eder Balanta is wel eerder aan ons gelinkt maar je weet bij Napoli halen we alleen middenvelders!!

  56. The Following User Says Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    AQUILA (11 november 2014)

  57. #209
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Tata heeft vanmiddag kenbaar gemaakt dat hij van plan is om Messi weer op rechts te posteren() en dat Higuain de eerste keus blijft voor de spitspositie.

    #TataFuera!
    #TataOut!
    #TataCabron!

    kitno/magica, is Dybala nou van plan om voor Argentinië te kiezen of gaat zijn voorkeur uit naar het Italiaans elftal. Dat blijft een beetje onduidelijk voor mij.

  58. The Following User Says Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno (12 november 2014)

  59. #210
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Tata heeft vanmiddag kenbaar gemaakt dat hij van plan is om Messi weer op rechts te posteren() en dat Higuain de eerste keus blijft voor de spitspositie.

    #TataFuera!
    #TataOut!
    #TataCabron!

    kitno/magica, is Dybala nou van plan om voor Argentinië te kiezen of gaat zijn voorkeur uit naar het Italiaans elftal. Dat blijft een beetje onduidelijk voor mij.
    Hij heeft een keer een oproep voor het Argentijns elftal onder 20 afgezegd omdat hij zich volledig wou focussen op Palermo maar een echte keus heeft hij volgens mij nog niet gemaakt.

  60. The Following 3 Users Say Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    AQUILA (12 november 2014),kitno (12 november 2014)

  61. #211
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MAGICA Bekijk bericht
    Hij heeft een keer een oproep voor het Argentijns elftal onder 20 afgezegd omdat hij zich volledig wou focussen op Palermo maar een echte keus heeft hij volgens mij nog niet gemaakt.

    Hij heeft zelfs al 2 keer afgezegd. De eerste keer was omdat Instituto een kans maakte om te promoveren na de hoogste klasse. De oproep was toen voor de Argentijnse - 17 ploeg. Hij heeft wel aangegeven dat het een droom voor hem is om ooit samen te spelen Messi. Gezien de concurrentie bij de Italiaanse en Argentijnse ploeg heeft Dybala meer kans op speelminuten bij Italië, maar persoonlijk ben ik een voorstander om te kiezen voor het land waar je geboren bent.

    Overigens vind ik de hype omtrent wel heel overdreven, en is Zamparini weer met hetzelfde spel bezig als destijds met Pastore en ook de jonge Deense verdediger Kjaer werd gehypt toen hij bij Palermo speelde.

    Ik vind Dybala een goede voetballer, maar er zal nog veel aan zijn spel moeten worden verbeterd om het niveau te halen van Aguero waar hij vaak mee wordt vergeleken. De vraagprijs van 40 miljoen is hij absoluut niet waard, en in de Argentijnse competitie zijn spelers die ik een grotere toekomst voorspel dan Dybala. Hierbij denk ik aan Joaquin Correa ( Estudiantes), Tommy Martinez ( River Plate). Beide zijn spelers die het beste tot hun recht komen op de 10 positie, maar ook uitstekend als second striker kunnen spelen.

  62. The Following 3 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    AQUILA (12 november 2014),MAGICA (13 november 2014)

  63. #212
    Gedistingeerd. AQUILA's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2014
    Locatie
    Europa
    Berichten
    436
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Zou natuurlijk een beetje vreemd zijn als hij voor Italië zou kiezen. Heeft bijna zijn hele carričre (en dus zijn leven) in Argentinië gespeeld. Dat hij dan Italiaanse voorouders heeft, tja. Dat geldt voor de meerderheid van de Argentijnen.

  64. The Following 2 Users Say Thank You to AQUILA For This Useful Post:

    kitno (12 november 2014),MAGICA (13 november 2014)

  65. #213
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    - Tottenham Hotspur heeft interesse om Teo Gutierrez over te nemen. De media kwam met het gerucht dat Tottenham 7,5 miljoen euro voor de Colombiaan wil betalen. Echter dit lijkt mij onzin, want hept contract van Teo loopt bij River over 7 maanden af.

    - AC Milan zou interesse hebben om Vangioni te contracteren. Er wordt gesproken over een bedrag tusen de 6 en 7 miljoen euro. Indien Vangioni vertrekt zou River Milton Casco proberen te contracteren. Persoonlijk zou ik liever zien dat River een poging gaat wagen bij Mas of Tagliafico.

    - Ecuadorian international Jaime Ayovi being linked to River

    The 26-year old forward is tearing it up in Godoy Cruz this season, but his loan ends at the end of the year (he is owned by Tijuana), which could open doors for him to arrive to Nunez for the 2015 season.

    - Lucho Gonzalez heeft aangegevn dat hij in Januari wil terugkeren bij River Plate. Hij heeft ervaring, en zou een goede versterking zijn met het oog op de Copa Libertadores 2015 waar River aan gaat deelnemen.

  66. The Following 3 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    AQUILA (12 november 2014),MAGICA (13 november 2014)

  67. #214
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    De basisopstelling van Argentinië tegen Kroatië.

    Romero; Zabaleta, Fazio, Vergini, Ansaldi; Banega, Mascherano, Enzo Perez; Messi, Aguero and Di Maria.

    Ontzettend slechte 1e helft van de Argentijnen, en het centrum achterin is erg traag met Fazio - Vergini. Aguero heeft wederom in de nationale ploeg de vorm die hij op het WK ook liet zien. Hij mistte 3 grote kansen. Ook vnd ik de tactiek van Martino zeer matig. Met deze 2 trage verdedigers moet het spel meer verlegd worden na de flanken. Ondanks dat het een oefenwedstrijd is mis ik nu al Sabella ondanks dat hij ook enkele vreemde keuzes maakte.

    Argentinië inmiddels met 2-1 voor tegen Kroatië, maar ik ben nog steeds niet echt tevreden over het veldspel. De 1-1 kwam van Ansaldi, en dat is een speler die ik vaker in de nationale ploeg wil zien. Al zou de gelijkmaker ook op naam kunnen komen van Aguero omdat de bal op hem afweek. Messi maakte de 2-1 vanaf de stip nadat Aguero werd neergehaald. Tevez is in de ploeg gekomen voor de tegenvallende Aguero. Opvallend om te zien hoe Aguero al geruime tijd tegenvallend presteert in de Argentijnse nationale ploeg ( bij het WK was wel duidelijk zichtbaar dat hij niet fit was) en bij Manchester City zeer goede prestaties laat zien. Ik hoop dat hij ook spoedig weer dat niveau weet te behalen wat hij laat zien bij zijn club, en tijdens de WK Kwalificatie wedstrijden voor het toernooi in Brazilië.

    Ander nieuws: : ANOTHER death in ARG football; an Ituzaingó fan killed in a clash between barra bravas.

    In de laatste 10 dagen zijn er 7 sterfgevallen in het Argentijns voetbal. Het wordt tijd dat Segura hier tegen gaat optreden, maar voorlopig lijken de Barra Bravas nog meer macht te hebben dan destijds onder het bewind van Grondona.

    - All-time topscorers ARG: Batistuta 56- Messi 45 - Crespo 35 - Maradona 34 - Artime 24 - Higuain 24
    Laatst gewijzigd door kitno; 12 november 2014 om 22:31

  68. The Following 3 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    AQUILA (13 november 2014),MAGICA (13 november 2014)

  69. #215
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Tigre staat inmiddels 1-0 voor tegen Lanus. De 2e helft van deze wedstrijd wordt momenteel gespeeld. Garate was de doelpuntenmaker. Het zou voor River heel gunstig zijn indien Lanus hier punten verspeeld.

    Opvallende statistiek: Argentina have been trailing by a goal at half time 123 times. Today is only the 12th time they've managed to win one of those.

    - Messi has scored 9 penalties for Argentina; 1 more than Batistuta, and one less than Passarella who holds the all-time record with 10.

    In de Argentijnse media wordt aangegeven dat Batistuta 54 officiele goals heeft voor de nationale ploeg. De overige 2 werden gescoord door hem in een B-interland tegen Slowakije, en uiteindelijk won Argentinië die wedstrijd met 6-0.
    Laatst gewijzigd door kitno; 12 november 2014 om 23:29

  70. The Following 3 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    AQUILA (13 november 2014),MAGICA (13 november 2014)

  71. #216
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard


  72. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    AQUILA (13 november 2014),MAGICA (13 november 2014)

  73. #217
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Tigre staat met 3-0 voor tegen Lanus, en dit is de ideale kans voor River Plate om uit te lopen na 5 punten voorsprong op Lanus indien er gewonnen wordt van Estudiantes. Maximiliano Velazquez van Lanus heeft ook een rode kaart gehad.

  74. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    AQUILA (13 november 2014),MAGICA (13 november 2014)

  75. #218
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Tigre staat inmiddels 1-0 voor tegen Lanus. De 2e helft van deze wedstrijd wordt momenteel gespeeld. Garate was de doelpuntenmaker. Het zou voor River heel gunstig zijn indien Lanus hier punten verspeeld.

    Opvallende statistiek: Argentina have been trailing by a goal at half time 123 times. Today is only the 12th time they've managed to win one of those.

    - Messi has scored 9 penalties for Argentina; 1 more than Batistuta, and one less than Passarella who holds the all-time record with 10.

    In de Argentijnse media wordt aangegeven dat Batistuta 54 officiele goals heeft voor de nationale ploeg. De overige 2 werden gescoord door hem in een B-interland tegen Slowakije, en uiteindelijk won Argentinië die wedstrijd met 6-0.
    Wat viel die Fazio tegen zeg. Zo ongelooflijk traag en positioneel is het ook niks. Tegen Brazilië was het al duidelijk dat Garay wordt gemist achterin. Op zich wou ik Fazio eens aan het werk zien bij Argentinië. Maar vandaag heeft hij zijn Tottenham-vorm iig doorgetrokken. Musacchio - Garay moet het worden, geen twijfel over mogelijk.

    Kün was wederom slecht. Messi heeft hem 3/4x voor alleen voor doel gezet, maar constant zag het er ongecontroleerd uit bij Kün. Wellicht voelt Kün de druk van zijn concurrenten bij Argentinië ofzo, terwijl dat nergens voor nodig is, aangezien hij 10x beter is dan alle andere Argentijnse spitsen.

    Messi viel best mee aan de rechterkant. Net op Twitter gelezen dat hij zijn medespelers in totaal 7x alleen voor de keeper heeft gezet. Maar alsnog zie ik hem liever centraal in een vrije rol.

    Ansaldi was goed. Tactisch is hij veel slimmer dan Rojo. Qua positionering is hij geweldig. Hij komt ook op de juiste momenten mee naar voren en is verdedigend veel, maar dan ook veel stabieler dan Marcos.
    Ik geef Rojo nog het voordeel van de twijfel, maar als Ansaldi erin slaagt een vaste basisplek bemachtigen bij Atleti, mag hij wat mij betreft een basisplaats krijgen van Tata.
    Hij is in Rusland een beetje in de vergetelheid geraakt, maar het is eigenlijk een geweldige speler. Is evenals Peruzzi veelzijdig en kan ook als RB spelen.

    Ik hoop dat Tata inziet dat Willy de vaste keeper van Argentinië moet worden en dat hij Higuain nooit meer als eerste spits moet gebruiken. Dan ben ik blij.
    Laatst gewijzigd door DanielAlves; 13 november 2014 om 00:08

  76. The Following 3 Users Say Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    AQUILA (13 november 2014),kitno (13 november 2014),MAGICA (13 november 2014)

  77. #219
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Ik kom later nog terug op je post DanielAlves over de nationale ploeg.

    Ik ben nu River - Estudiantes aan het kijken, en River start dramatisch. De ploeg van Gallardo staat na 5 minuten ook met 0-1 achter door een treffer van Vera. Ik heb het gevoel dat het vandaag heel lastig gaat worden voor River zonder Sanchez en Teo.

    2e helft is bezig tussen River - Estudiantes, en Gallardo heeft Gio Simeone in de ploeg gebracht voor de tegenvallende Augusto Solari. Het is duidelijk dat het een heel groot verschil is of Sanches vanaf rechts speelt of dat Solari daar speelt.

    Bij de tegentreffer vond ik Barovero een zwakker indruk maken op de voorzet van Cerutti, en hij had die bal beter moeten verwerken. Vera profiteerde daar optimaal van, en Vera vind ik samen met Joaquin Correa de absolute uitblinker aan de kant van Estudiantes.

    Wederom is het vandaag duidelijk geworden dat Kranevitter niet te vervangen is. Ondanks dat Guido Rdriguez met het vaak een keer raken van de bal de snelheid in het spel houdt blijf ik hem positineel een heel stuk minder vinden dan Kranevitter. Al zie ik hem wel liever spelen dan Ponzio die het tempo ook nog eens uit het spel haalt.

    Driussi vind ik vandaag persoonlijk ook vaak te ver inzakken waardoor Mora op een eiland komt te staan.

    Rojas inmiddels ook gewisseld voor Tommy Martinez. En de laatste wissel van Gallardo is aanvaller Boye in de ploeg voor verdediger Pezella. Driussi is door deze wissels komen te spelen als rechter middenvelder.
    Laatst gewijzigd door kitno; 13 november 2014 om 01:50

  78. The Following 3 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    AQUILA (13 november 2014),MAGICA (13 november 2014)

  79. #220
    Gedistingeerd. AQUILA's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2014
    Locatie
    Europa
    Berichten
    436
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    River is het aan het verspelen de laatste tijd maar gelukkig verliest Lanus ook punten. Ik ben er nog lang niet gerust op dat River nummer één blijft tot en met de laatste speeldag.

  80. The Following 2 Users Say Thank You to AQUILA For This Useful Post:

    kitno (14 november 2014),MAGICA (14 november 2014)

  81. #221
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Wat viel die Fazio tegen zeg. Zo ongelooflijk traag en positioneel is het ook niks. Tegen Brazilië was het al duidelijk dat Garay wordt gemist achterin. Op zich wou ik Fazio eens aan het werk zien bij Argentinië. Maar vandaag heeft hij zijn Tottenham-vorm iig doorgetrokken. Musacchio - Garay moet het worden, geen twijfel over mogelijk.

    Kün was wederom slecht. Messi heeft hem 3/4x voor alleen voor doel gezet, maar constant zag het er ongecontroleerd uit bij Kün. Wellicht voelt Kün de druk van zijn concurrenten bij Argentinië ofzo, terwijl dat nergens voor nodig is, aangezien hij 10x beter is dan alle andere Argentijnse spitsen.

    Messi viel best mee aan de rechterkant. Net op Twitter gelezen dat hij zijn medespelers in totaal 7x alleen voor de keeper heeft gezet. Maar alsnog zie ik hem liever centraal in een vrije rol.

    Ansaldi was goed. Tactisch is hij veel slimmer dan Rojo. Qua positionering is hij geweldig. Hij komt ook op de juiste momenten mee naar voren en is verdedigend veel, maar dan ook veel stabieler dan Marcos.
    Ik geef Rojo nog het voordeel van de twijfel, maar als Ansaldi erin slaagt een vaste basisplek bemachtigen bij Atleti, mag hij wat mij betreft een basisplaats krijgen van Tata.
    Hij is in Rusland een beetje in de vergetelheid geraakt, maar het is eigenlijk een geweldige speler. Is evenals Peruzzi veelzijdig en kan ook als RB spelen.

    Ik hoop dat Tata inziet dat Willy de vaste keeper van Argentinië moet worden en dat hij Higuain nooit meer als eerste spits moet gebruiken. Dan ben ik blij.
    Fazio heeft gisteren in ieder geval zijn kans gehad, en hem hoef ik niet meer in de nationale ploeg te zien. Vergini van Sunderland ben ik ook niet van onder de indruk. Het is duidelijk dat Garay de belangrijkste man achterin is bij Argentinie, en dat zonder hem oogt de achterhoede een heel stuk minder stabiel. Ik zou graag het centrale duo Garay - Rojo achterin zien, en dan op de backs Zabaleta ( alternatief Peruzzi), en op de linkback Ansaldi. Hij heeft jaren in de Russische competitie gespeeld, en was daarom ook nooit echt in beeld bij de nationale ploeg heb ik het gevoel. Ik verwacht dat hij zeer spoedig de vaste linksback gaat worden bij Atletico Madrid, en ook bij de Argentijnse ploeg zie ik hem graag in de basis. Rojo kan zoals op het WK duidelijk werd daar ook spelen, maar ik vind hem toch beter als linker centrale verdediger. Joaquin Silva van Sporting Clube de Portugal is ook een speler met heel veel potentie.

    Ook Emanuel Mas van San Lorenzo vind ik een goede linksback. Vangioni van River zat de vorige keer ook bij de selectie, maar ik vind hem defensief niet al te sterk.

    Centraal achterin vind ik ook dat Musacchio een kans verdiend. De naam van Ramiro Funes Mori hoor ik ook steeds vaker als optie, maar ik vind hem toch regelmatig fouten maken bij River.

    Bij de keepers is voor mij ook Rulli een kandidaat om in de toekomst in de basis te staan. Afgelopen seizoen veruit de beste keeper in de Argentijnse competitie. Persoonlijk zie ik ook liever Willy dan Romero, maar ik verwacht dat Martino voorlopig nog de voorkeur gaat geven aan Romero.

    Messi zie ik toch liever vlak achter de spits ipv vanaf rechts. Hij was gisteren wel de beste speler aan de kant van de Argentijnen. Op rechts zou ik graag Lamela zien. Aguero is echt een totaal andere speler bij de nationale ploeg dan bij Manchester City. Hij heeft bij Argentinie al geruime tijd niet meer zijn niveau behaald wat hij behaalde tijdens de WK kwalificatie wedstijden. Al blijf ik wel vertrouwen houden in hem.

    Tevez vond ik gisteren matig invallen, en ik blijf erbij dat hij niet bij de nationale ploeg hoort. Zijn motivatie lijkt mij niet ineens veranderd om voor de nationale ploeg te spelen in vergelijking met enkele jaren terug, en ook zijn uitspraken over dat hij liever in Disney land zat met het WK dan bij de nationale ploeg vond ik vreemd.

    Joaquin Correa vind ik moet ook absoluut een kans krijgen bij Argentinië. Gisteren tegen River wederom de uitblinker bij Estidiantes. Hij heeft een uitmuntende techniek, overzicht en is sterk aan de bal. Gisteren kregen 3 verdedigers van River hem niet van de bal, en hij was ook constant aanpseelbaar. Ook had hij een zeer slim hakballetje waardoor Vera een grote kans kreeg.

    Ondanks dat Higuain de laatste tijd weer regelmatig scoort bij Napoli is hij niet meer de speler van voor zijn blessure bij Real Madrid. Hij is een stuk trager geworden, en loopt ook vaak lui over het veld te wandelen.

    In Januari is ook Kranevitter weer fit, en hij verdient ook zeker een kans.

    Goede zaak dat Martino gisteren ervoor koos om Enzo Perez in de basis te zetten. Hij blijft een geweldenaar die door veel mensen onderschat wordt.

  82. The Following 3 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    AQUILA (14 november 2014),MAGICA (14 november 2014)

  83. #222
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ángel Bekijk bericht
    River is het aan het verspelen de laatste tijd maar gelukkig verliest Lanus ook punten. Ik ben er nog lang niet gerust op dat River nummer één blijft tot en met de laatste speeldag.

    Estudiantes blijft een hele goede ploeg hebben, en ik had vooraf al het gevoel dat River het deze wedstrijd heel moeilijk zou gaan krijgen. Het ontbreken van Sanchez en Teo was ook duidelijk zichtbaar. Het blijft vreemd dat de Argentijnse competitie gewoon doorgaat als er oefeninterlands zijn. River had nog het geluk dat Martino aangaf voor de oefenwedstrijden geen gebruik maakt van spelers in uit de Argentijnse competitie. Anders waren Vangioni en Maidana ook zeer waarschijnlijk opgeroepen.

    Komend weekend in ieder geval thuis winnen van Olimpo, en aanstaande donderdag de eerste wedstrijd van de halve finale Copa Sudamericana tegen Boca. In het weekend dan de belangrijke wedstrijd tegen Racing Club uit, en wint River uit van Racing Club dan ben ik ervan overtigd dat ze kampioen worden.

    Met het verlies tegen Estidiantes is er een einde gekomen aan de reeks van 31 wedstrijden ongeslagen. Ook verloor Gallardo voor de eerste keer als trainer van River ( na 90 minuten). Gallardo was 24 wedstrijden met de ploeg ongeslagen.

    Arsenal Sarandi - Independiente staat momenteel 1-1. Opvallend dat de laatste 9 treffers van Independiente allemaal onstonden vanuit dode spel situaties.
    Laatst gewijzigd door kitno; 14 november 2014 om 00:51

  84. The Following 3 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    AQUILA (14 november 2014),MAGICA (14 november 2014)

  85. #223
    Gedistingeerd. AQUILA's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 september 2014
    Locatie
    Europa
    Berichten
    436
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Estudiantes blijft een hele goede ploeg hebben, en ik had vooraf al het gevoel dat River het deze wedstrijd heel moeilijk zou gaan krijgen. Het ontbreken van Sanchez en Teo was ook duidelijk zichtbaar. Het blijft vreemd dat de Argentijnse competitie gewoon doorgaat als er oefeninterlands zijn. River had nog het geluk dat Martino aangaf voor de oefenwedstrijden geen gebruik maakt van spelers in uit de Argentijnse competitie. Anders waren Vangioni en Maidana ook zeer waarschijnlijk opgeroepen.

    Komend weekend in ieder geval thuis winnen van Olimpo, en aanstaande donderdag de eerste wedstrijd van de halve finale Copa Sudamericana tegen Boca. In het weekend dan de belangrijke wedstrijd tegen Racing Club uit, en wint River uit van Racing Club dan ben ik ervan overtigd dat ze kampioen worden.

    Met het verlies tegen Estidiantes is er een einde gekomen aan de reeks van 31 wedstrijden ongeslagen. Ook verloor Gallardo voor de eerste keer als trainer van River ( na 90 minuten). Gallardo was 24 wedstrijden met de ploeg ongeslagen.

    Arsenal Sarandi - Independiente staat momenteel 1-1. Opvallend dat de laatste 9 treffers van Independiente allemaal onstonden vanuit dode spel situaties.
    Ik hoop dat je gelijk hebt, denk ook wel dat River weer kampioen wordt. Het is de stabielste ploeg naar mijn mening.

    Achteraf gezien is de degradatie in 2011 nog niet eens zo verkeerd geweest voor de club. Een internationaal succes is nu ook in de maak en als River opnieuw kampioen wordt is dat het tweede kampioenschap sinds de degradatie/promotie.

  86. The Following User Says Thank You to AQUILA For This Useful Post:

    MAGICA (17 november 2014)

  87. #224
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Fazio heeft gisteren in ieder geval zijn kans gehad, en hem hoef ik niet meer in de nationale ploeg te zien. Vergini van Sunderland ben ik ook niet van onder de indruk. Het is duidelijk dat Garay de belangrijkste man achterin is bij Argentinie, en dat zonder hem oogt de achterhoede een heel stuk minder stabiel. Ik zou graag het centrale duo Garay - Rojo achterin zien, en dan op de backs Zabaleta ( alternatief Peruzzi), en op de linkback Ansaldi. Hij heeft jaren in de Russische competitie gespeeld, en was daarom ook nooit echt in beeld bij de nationale ploeg heb ik het gevoel. Ik verwacht dat hij zeer spoedig de vaste linksback gaat worden bij Atletico Madrid, en ook bij de Argentijnse ploeg zie ik hem graag in de basis. Rojo kan zoals op het WK duidelijk werd daar ook spelen, maar ik vind hem toch beter als linker centrale verdediger. Joaquin Silva van Sporting Clube de Portugal is ook een speler met heel veel potentie.

    Ook Emanuel Mas van San Lorenzo vind ik een goede linksback. Vangioni van River zat de vorige keer ook bij de selectie, maar ik vind hem defensief niet al te sterk.

    Centraal achterin vind ik ook dat Musacchio een kans verdiend. De naam van Ramiro Funes Mori hoor ik ook steeds vaker als optie, maar ik vind hem toch regelmatig fouten maken bij River.

    Bij de keepers is voor mij ook Rulli een kandidaat om in de toekomst in de basis te staan. Afgelopen seizoen veruit de beste keeper in de Argentijnse competitie. Persoonlijk zie ik ook liever Willy dan Romero, maar ik verwacht dat Martino voorlopig nog de voorkeur gaat geven aan Romero.

    Messi zie ik toch liever vlak achter de spits ipv vanaf rechts. Hij was gisteren wel de beste speler aan de kant van de Argentijnen. Op rechts zou ik graag Lamela zien. Aguero is echt een totaal andere speler bij de nationale ploeg dan bij Manchester City. Hij heeft bij Argentinie al geruime tijd niet meer zijn niveau behaald wat hij behaalde tijdens de WK kwalificatie wedstijden. Al blijf ik wel vertrouwen houden in hem.

    Tevez vond ik gisteren matig invallen, en ik blijf erbij dat hij niet bij de nationale ploeg hoort. Zijn motivatie lijkt mij niet ineens veranderd om voor de nationale ploeg te spelen in vergelijking met enkele jaren terug, en ook zijn uitspraken over dat hij liever in Disney land zat met het WK dan bij de nationale ploeg vond ik vreemd.

    Joaquin Correa vind ik moet ook absoluut een kans krijgen bij Argentinië. Gisteren tegen River wederom de uitblinker bij Estidiantes. Hij heeft een uitmuntende techniek, overzicht en is sterk aan de bal. Gisteren kregen 3 verdedigers van River hem niet van de bal, en hij was ook constant aanpseelbaar. Ook had hij een zeer slim hakballetje waardoor Vera een grote kans kreeg.

    Ondanks dat Higuain de laatste tijd weer regelmatig scoort bij Napoli is hij niet meer de speler van voor zijn blessure bij Real Madrid. Hij is een stuk trager geworden, en loopt ook vaak lui over het veld te wandelen.

    In Januari is ook Kranevitter weer fit, en hij verdient ook zeker een kans.

    Goede zaak dat Martino gisteren ervoor koos om Enzo Perez in de basis te zetten. Hij blijft een geweldenaar die door veel mensen onderschat wordt.
    Waarom luistert die Tata gewoon niet? Kerstboomopstelling met Masche als cvm, Di Maria en Enzo Perez als de twee halven en Messi op 10. Kün en Lamela voorin, dan heb je Zabaleta en Ansaldi die er op de juiste momenten overheen denderen en Musacchio/Rojo en Garay als de twee centrale verdedigers. Willy nog even op doel en je beschikt over een angstwekkend goed elftal.

    Correa en Kranevitter(wanneer fit) verdienen idd een kans. Sowieso schandalig dat sukkels als Palacio en Biglia mee mochten, terwijl je in Argentinië veel betere spelers hebt rondlopen. Ben ook gecharmeerd van die Chavez van Boca. Lekker spelertje hoor. Is in potentie beter dan Teo van River.
    Oh ja, ook Icardi doet het lekker. Maar ja, de spitspositie is de positie waar de minste zorgen liggen.

    Het doet mij overigens goed dat Banega zichzelf weer in de picture speelt. Heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik een bewonderaar ben van Ever. Zo zonde dat een middenvelder met zoveel kwaliteiten het constant weet te verpesten met zijn mentaliteit. Na zijn ' avontuurtje ' bij Newell's vorig jaar, dacht ik dat het er voor hem op zat..
    Maar Banega mag Unai Emery eeuwig dankbaar zijn. Die kende hem nog van zijn Valencia-tijd en weet dat de potentie daar is.
    Ik ben een enorme, maar dan ook enorme fan van Ferrie Gago. Maar als Banega zijn basisplaats bij Sevilla weet te behouden, mag hij wat mij betreft Gago's plek overnemen als middenvelder naast Masche. Banega heeft veel meer diepgang, is agressiever, handelt sneller, is een geschiktere box-to-box speler en geeft Argentinië meer dynamiek.

    Argentinië beschikt over een gouden generatie, met Messi, Kün, Zabaleta, Garay, Di Maria, Gago, Banega, Masche, Pocho etc. Maar de volgende generatie Argentijnen is ook griezelig goed. Alleen is het jammer dat de verkeerde figuren de scepter zwaaien bij de AFA. Ik zou eens willen dat iemand met knowhow naar voren wordt geschoven daar. Veron ofzo. Dan ziet de toekomst er al helemaal rooskleurig uit. Weet ook zeker dat dat belachelijke gedoe met 30 clubs in de Primera direct wordt opgedoekt dan.

  88. The Following 2 Users Say Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno (14 november 2014),MAGICA (17 november 2014)

  89. #225
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    32
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Waarom luistert die Tata gewoon niet? Kerstboomopstelling met Masche als cvm, Di Maria en Enzo Perez als de twee halven en Messi op 10. Kün en Lamela voorin, dan heb je Zabaleta en Ansaldi die er op de juiste momenten overheen denderen en Musacchio/Rojo en Garay als de twee centrale verdedigers. Willy nog even op doel en je beschikt over een angstwekkend goed elftal.

    Correa en Kranevitter(wanneer fit) verdienen idd een kans. Sowieso schandalig dat sukkels als Palacio en Biglia mee mochten, terwijl je in Argentinië veel betere spelers hebt rondlopen. Ben ook gecharmeerd van die Chavez van Boca. Lekker spelertje hoor. Is in potentie beter dan Teo van River.
    Oh ja, ook Icardi doet het lekker. Maar ja, de spitspositie is de positie waar de minste zorgen liggen.

    Het doet mij overigens goed dat Banega zichzelf weer in de picture speelt. Heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik een bewonderaar ben van Ever. Zo zonde dat een middenvelder met zoveel kwaliteiten het constant weet te verpesten met zijn mentaliteit. Na zijn ' avontuurtje ' bij Newell's vorig jaar, dacht ik dat het er voor hem op zat..
    Maar Banega mag Unai Emery eeuwig dankbaar zijn. Die kende hem nog van zijn Valencia-tijd en weet dat de potentie daar is.
    Ik ben een enorme, maar dan ook enorme fan van Ferrie Gago. Maar als Banega zijn basisplaats bij Sevilla weet te behouden, mag hij wat mij betreft Gago's plek overnemen als middenvelder naast Masche. Banega heeft veel meer diepgang, is agressiever, handelt sneller, is een geschiktere box-to-box speler en geeft Argentinië meer dynamiek.

    Argentinië beschikt over een gouden generatie, met Messi, Kün, Zabaleta, Garay, Di Maria, Gago, Banega, Masche, Pocho etc. Maar de volgende generatie Argentijnen is ook griezelig goed. Alleen is het jammer dat de verkeerde figuren de scepter zwaaien bij de AFA. Ik zou eens willen dat iemand met knowhow naar voren wordt geschoven daar. Veron ofzo. Dan ziet de toekomst er al helemaal rooskleurig uit. Weet ook zeker dat dat belachelijke gedoe met 30 clubs in de Primera direct wordt opgedoekt dan.
    Waarom Lamela?

  90. The Following User Says Thank You to RaulVilla For This Useful Post:

    MAGICA (17 november 2014)

Pagina 5 van 28 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 12 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 12 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •