Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 1222

Discussie: Argentijnse competitie

Threaded View

  1. #11
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Atletico Rafaela heeft de thuiswedstrijd met 2-1 gewonnen van Lanus. Vooral in de tweede helft was het een leuke wedstrijd. Juan Eluchans van de thuisploeg kreeg nog een terechte rode kaart voor een hele smerige tackle. Slechte start van het seizoen voor Lanus. Ook Silvio Romero de spits van Lanus is ver verwijdert van zijn beste vorm.

    Ik las ook dat vooral Club Brugge interesse had om Acosta over te nemen van Boca, maar het lijkt mij voor zijn ontwikkeling beter om nog minimaal 2 jaar bij Boca te blijven. Tot dusver ben ik bij Boca het meeste onder de indruk van Federico Carrizo. Hij was tegen Belgrano ook de beste speler aan de kant van Boca. Al had Orion ook enkele uitstekende reddingen. Belgrano vond ik inderdaad ook de betere ploeg. Opvallend moment in de wedstrijd was de rode kaart die werd getoond aan Velazquez van Belgrano. Uiteindelijk bleek de scheidsrechter het fout te hebben gezien, en kreeg Velazquez geel, en werd hij daarna ook meteen gewisseld.

    Edit: Pekerman heeft aangegeven dat hij zeer waarschijnlijk een contractverlenging bij Colombia gaat tekenen.

    Edgar Bauza wordt genoemd als de nieuwe coach van Paraguay.

    Ik heb afgelopen week enkele wedstrijden van Argentinie - 20 gekeken, en de speler die het meeste opviel was de nummer 10 Ivan Leschzuk van Boca Juniors.

    Fulham heeft overigens maar 1 miljoen betaald voor de talentvolle Tiago Casasola. Hij was ook actief bij de Argentijnse onder 20 ploeg.

    Sevilla betaalde Valencia 2,5 miljoen euro voor Ever Banega. Hopelijk weer hij daar zijn oude niveau te behalen.
    Laatst gewijzigd door kitno; 19 augustus 2014 om 16:46

  2. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (19 augustus 2014)

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 11 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 11 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •