Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 1222

Discussie: Argentijnse competitie

Threaded View

  1. #11
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Dat is nou juist het onverklaarbare. Higuain, die bij Napoli de goals aaneen rijgt en ik dit seizoen goals uit onmogelijke posities heb zien maken, mist in finales voor zijn land zelfs voor lege doel. Aguero heeft het eigenlijk nooit laten zien bij het eerste en Di Maria heeft het verschrikkelijk vaak laten afweten. En dat zijn eigenlijk de enigen (en Mascherano) die meer dan één seizoen hebben laten zien van wereldklasse te zijn. We kunnen nou niet zeggen dat Rojo, Biglia, Mori, Roncaglia, Lavezzi, Romero, Otamendi, Gaitan Andujar, Mercado etc. die er allemaal steevast bij zitten heel goed zijn.

    Het ligt grotendeels aan de trainers, ja. Dat zonder twijfel. Veel slechter als de trainer die ze nu hebben bestaan ze niet. Maar laten we de druk van de 40 miljoen Argentijnen die ze met zich meedragen niet onderschatten. Dat is het meest ondankbare volk dat er maar bestaat namelijk.
    Zelfs al is dat laatste rijtje geen wereldtop, alsnog zijn het natuurlijk individueel geen derderangs prutsers. Daar moet een goede bondscoach meer kunnen uithalen dan die zilveren medailles. Zeker aangevuld met die wel wereldtoppers. Kan me ook bijv. niet voorstellen dat die defensie individueel beter dan wat Oranje afgelopen WK's meenam.

    En gasten als qsh0x, RaulVilla etc. die daadwerkelijk denken dat iemand als Messi enkel obv deze finale ermee stopt, hebben het niet bij het rechte eind. Dit is iets wat al jaren speelt. In 2011 dacht hij al aan stoppen en imo had hij dat in 2014 al moeten doen. Die gasten hadden toen al 24 jaar geen halve finale gespeeld en onder zijn leiding haalden ze zelfs de finale, maar het enige wat hij daarvoor kreeg was stront. Toch denk ik ergens dat hij hierop terugkomt. Er zullen grote veranderingen plaatsvinden dit jaar. Hopelijk vertrekt Tata na de OS en stellen ze een trainer aan met meer dan één hersencel. Als ze dan een beetje doorselecteren en gasten als Kranevitter, Dybala, Correa, Rulli etc. vaste waarden worden, zou hij misschien nog kunnen terugkeren. Ze verdienen het niet hoor, maar denk dat Adidas, AFA, en de media zich tot het uiterste zullen inspannen om hem weer terug te krijgen. Een WK zonder Messi is minder interessant, hoe je het ook wendt of keert. Maar goed, laat ze maar eerst kwalificeren. Toen Messi er niet bij was in de eerste 4/5 wedstrijden van de kwalificatiecyclus ivm een blessure, stonden ze één na laatste. Hij heeft ze weer aardig op weg geholpen en ze staan er nu weer goed voor, maar het zou mij niet verbazen als ze dit alsnog zouden verpesten. Choken zit in hun bloed blijkbaar.
    Ik heb ook niet het idee dat het een impulsieve beslissing is van Messi. Die heeft a la Lahm ergens in de afgelopen maanden de zaken op een rijtje gezet en wat scenario's bedacht m.b.t. het al dan niet stoppen.

  2. The Following User Says Thank You to viktor For This Useful Post:

    MAGICA (29 juni 2016)

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 7 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 7 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •