Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 1222

Discussie: Argentijnse competitie

Hybrid View

  1. #1
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door voskat Bekijk bericht
    Buonanotte. Ik had 'm rond 2006 zowaar getipt bij de PSV scouts. Daar had best wat moois uit kunnen bloeien, denk ik.
    Maar ja, dat ongeluk he.
    Hij had zo'n mooie loopbaan kunnen hebben als dat ongeluk niet was gebeurd. Ik was altijd helemaal lyrisch over hem in zij eerste periode bij River Plate. Het kleine ventje dat iedereen met het grootste gemak voorbij speelde. De spelvreigde spatte er bij hem vanaf.

    Na het ongeluk nooit meer de oude geweest ( wat ook volkomen logisch is). Destijds in alle Argentijnse stadions door tegenstanders uitgejouwd en voor moordenaar uitgemaakt. Hij liep ook een keer in tranen van het veld af. Toen nog het incident in Chili. En dan nu de zeer slechte gezondheid van zijn vader die zeer waarschijnlijk niet lang meer te leven heeft.

    Toch hoop ik dat hij in de toekomst hij is nu 30 jaar nog terugkeert bij River Plate en nog 1 keer zich weet op te laden. Oor get voet al. Het zou sowieso magisch zijn om het duo Falcao ( die altijd heeft aangegeven terug te willen keren bij River) en Buonanoote te zien spelen in El Monumental.

    Ik ben er wel van overtuigd dat Buonanotte bij de nationale ploeg van Argentinië had gespeeld en minimaal in de subtop van Europa had gespeeld indien dat verschrikkelijke ongeluk niet was gebeurd.

  2. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:

    voskat (22 december 2017)

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 8 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 8 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •