Pagina 24 van 28 EersteEerste ... 142223242526 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.036 t/m 1.080 van 1222

Discussie: Argentijnse competitie

  1. #1036
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Ik wil Di Maria nooit meer zien spelen man. Ik kan het gewoon niet meer aan. Wat een walgelijke voetballer is het geworden. Gewoon geen hersens die man.

    Messi probeerde het een paar mooie dribbels en passjes, Icardi te weinig aanvoer en Dybala was wel oké. Maar ik irriteerde me echt mateloos aan het tempo. Otamendi heeft meer balcontacten gehad dan die drie voorin. Ze wouden allebei niet verliezen. En ook weer slim van die Suarez dat ie weer gelijk vanaf het begin wou spelen met die blessure.

    Gelukkig heeft Chili iig verloren.
    Di Maria was inderdaad weer de slechtste speler bij de Argentijnen. Onbegrijpelijk dat hij steeds weer wordt opgeroepen, en dan ik nog in de basis mag starten. Ik had liever gezien dat Sampaoli hem op de bank had gezet, en Rigoni zijn debuut had laten maken.

    Gunstige resultaten bij de andere wedstrijden, want ook Colombia heeft 0-0 gespeeld tegen nummer laatst Venezuela.

    Hopelijk doen de Brazilianen hun plicht, en winnen ze van Ecuador. Tot dusver vind ik Ecuador niets onder doen in de wedstrijd tegen Brazilië.

    - Argentina had 708 passes in their 0-0 draw in Uruguay. Mauro Icardi played every second of that game and contributed 4 of those passes.

    - Lionel Messi - Man Of The Match

    68 Total passes and 91.2% passing accuracy.

    - Diego Godin "There's only one way to stop Messi... and that's by making him play finals with Argentina."
    Laatst gewijzigd door kitno; 1 september 2017 om 04:27

  2. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    somagunner ( 1 september 2017)

  3. #1037
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Icardi

  4. #1038
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    De vermoedelijke opstelling voor de wedstrijd tegen Venezuela.

    Romero, Mascherano, Fazio, Otamendi; Acosta, Biglia, Banega, Di Maria; Dybala, Icardi y Messi.

    Onbegrijpelijk dat Di Maria zeer waarschijnlijk weer in de basis mag starten. Fazio vind ik ook te traag, en dus nog steeds Romero op doel.

    Persoonlijk hoop ik dat Sampaoli uiteindelijk met Rigino en Paredes in de basis laat starten, en Di Maria en Biglia op de bank zet.

  5. #1039
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door somagunner Bekijk bericht
    Icardi
    Heb de beelden van de wedstrijden tegen Uruguay gezien en Icardi was inderdaad matig. Maar goed, dat was bijna de hele ploeg en dan heb je inderdaad niet superveel aan Icardi, te weinig aanvoer wat DA ook al zei, al is-ie (mee)voetballend wel beter geworden. Moet natuurlijk ook wennen, dit is pas zijn tweede interland na jaren afwezigheid en bij Argentinië is hij natuurlijk niet de grote aanvoerder en ster die hij bij Inter wel is. Ander systeem ook nog eens. Dat maakt natuurlijk ook wel uit. Hoop voor hem dat het de volgende wedstrijd beter gaat.

    Laat natuurlijk onverlet dat de beste man statistieken heeft waar, ik noem even volstrekt willekeurige voorbeelden, de Lacazettes en Girouds van deze aardkloot slechts van kunnen dromen.

  6. #1040
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    It may not have been the beginning of a new, exciting era in Argentine football but La Albiceleste took a point from a difficult trip away to Uruguay and still hold their World Cup qualification in their own hands. Jorge Sampaoli’s ideas will need a little longer to yield results as the same issues of creativity and reliance on Lionel Messi were evident but here are Golazo Argentino’s player ratings.

    Sergio Romero – 6.5

    Despite failing to hold Cebolla Rodríguez’s fierce volley, Sergio Romero produced an outstanding stop to deny Edinson Cavani from the rebound in what was an otherwise fairly quiet evening despite Uruguay threatening.

    Gabriel Mercado – 5.5

    After a difficult opening with Luis Suárez running in behind, Gabriel Mercado gradually improved as the game went on. Always committed and physical, a second half yellow card will see the Sevilla defender out of Tuesday’s clash with Venezuela.



    Federico Fazio – 6

    A mixed evening for Federico Fazio, who provided the aerial dominance that Jorge Sampaoli demanded but was caught on the ball by Edinson Cavani and almost allowed Luis Suárez to open the scoring.

    Nicolás Otamendi – 6.5

    Probably the pick of Sampaoli’s new-look back three with a typically powerful display. Strong in the tackle and in the air, Nicolás Otamendi battled with Cavani and Suárez all evening and was given a hefty studs up challenge by the Barcelona forward late on.



    Marcos Acuńa – 4.5

    After being involved early on, Marcos Acuńa quickly drifted out of the game and failed to make any impact on the right side of midfield. Clearly out of position, El Huevo was unable to beat Gastón Silva on the outside and produce quality into the penalty box with his far weaker right foot.

    Lucas Biglia – 6

    Another solid display in an Argentina shirt by Lucas Biglia, the AC Milan midfielder carried out his defensive duties well and protected the back four but was unadventurous in his passing, adding to La Albiceleste’s slow build-up.

    Guido Pizarro – 6

    Much like Biglia, Guido Pizarro provided security in the midfield with his physical presence but despite trying to move the ball forward and link with Lionel Messi, the 27-year-old failed to add to Argentina’s offensive threat.

    Ángel Di María – 4

    Another frustrating evening for Ángel Di María, who failed to add the threat down the left as Jorge Sampaoli would have liked. A number of poor crosses that passed harmlessly across the Uruguayan goal gave Mauro Icardi nothing to attack.


    Lionel Messi – 7.5

    If Argentina were going to win the match it would have been thanks to Lionel Messi, who was denied by Fernando Muslera in both halves. Dropping deep to get on the ball, the Albiceleste captain was the source of all creativity and any half chances came courtesy of the Barcelona star’s range of passing.

    Paulo Dybala – 5

    A frustrating evening for Paulo Dybala, who apart from a neat one-two with Messi in the first half failed to make an impact on the game before being replaced by Javier Pastore.



    Mauro Icardi – 5

    As Jorge Sampaoli noted after the game, Mauro Icardi was marked by two defenders the entire game and as such found it very difficult to make any impression. One half chance from a tight angle and a penalty claim was about all the Inter captain had to look back on. After waiting four years for his chance, Icardi needs more time in Sampaoli’s team.

    Substitutes

    Lautaro Acosta – 5

    Immediately provided a more natural right-win option after replacing Marcos Acuńa but when Uruguay retreated deeper into their own half, Acosta found it more difficult to get involved.

    Javier Pastore – Replaced Paulo Dybala but failed to make any impression at a time when Uruguay were content to put bodies behind the ball and see out the draw.

    Joaquin Correa – Given only minutes after replacing Ángel Di María, there was no time for Correa to do anything.

  7. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (10 september 2017)

  8. #1041
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Paulo Dybala's nephew, 18-year-old Lautaro Dybala has signed for Swiss club FCLugano1908 - a 1-year loan from Talleres w/ an option to buy.

    - Sampaoli tested an XI with Nicolás Pareja in place of Federico Fazio & Guido Pizarro instead of Lucas Biglia this morning

    Argentina XI today: Romero; Mascherano, Pareja, Otamendi; Acosta, Pizarro, Banega, Di María; Messi, Dybala; Icardi

    Second XI: Guzman; Bustos, Fazio, Pinola; Correa, Biglia, Augusto, Acuńa; Pastore; Aguero, Benedetto.

  9. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (10 september 2017)

  10. #1042
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    31
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Argentinie 1-1 thuis tegen Venezuela. Toen ik die belachelijk lage quotering zag op Unibet dacht ik al van dit is wel gedurfd hoor. Was iets van 1.09, terwijl dit team niet kan voetballen.

    Deze generatie zal toch de boeken in gaan als de meest teleurstellende ooit? Belachelijk. Nog twee wedstrijden te gaan. Het zal gaan tussen Chili, Peru en Argentinie. Messi stelt ook gewoon zwaar teleur. Laatste drie wedstrijden niks gebracht. Ondanks dat de verdediging drama is moet je met Icardi, Messi en Dybala toch gewoon scoren?

    Sampaoli had gewoon bij Sevilla moeten blijven.

  11. #1043
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Zou toch wat zijn als Argentinië het niet redt maar na vannacht lijkt me die kans best reëel opeens. Zullen thuis van Peru wel moeten winnen met daarna nog een lastige uitpot met Ecuador. Wel extreem spannend achter Brazilië. Uruguay zal het sowieso wel halen maar als Paraguay bij Colombia stunt kan Paraguay er ook zomaar nog inrollen (desnoods via playoff, moet Zuid-Amerikaans land sowieso wel winnen) en Colombia er ook zomaar uitvallen.

    En zullen de Brazilianen de laatste pot tegen Chili tanken? Als de kans dan aanwezig is dat Argentinië het niet haalt.
    Laatst gewijzigd door marcel013; 6 september 2017 om 12:50

  12. #1044
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaulVilla Bekijk bericht
    Argentinie 1-1 thuis tegen Venezuela. Toen ik die belachelijk lage quotering zag op Unibet dacht ik al van dit is wel gedurfd hoor. Was iets van 1.09, terwijl dit team niet kan voetballen.

    Deze generatie zal toch de boeken in gaan als de meest teleurstellende ooit? Belachelijk. Nog twee wedstrijden te gaan. Het zal gaan tussen Chili, Peru en Argentinie. Messi stelt ook gewoon zwaar teleur. Laatste drie wedstrijden niks gebracht. Ondanks dat de verdediging drama is moet je met Icardi, Messi en Dybala toch gewoon scoren?

    Sampaoli had gewoon bij Sevilla moeten blijven.
    Wat? Messi laatste drie wedstrijden niks gebracht? G, praat je VZ-frontpage na of heb je de wedstrijden daadwerkelijk gevolgd? Hij is geen Ronaldo hč, van wie een goede wedstrijd valt of staat met het maken van een doelpunt. Check de wedstrijd/hoogtepunten terug van de wedstrijd van gister/tegen Uruguay vorige week of Chili(want je zei laatste 3 wedstrijden) en zeg mij wie in al die wedstrijden voor alle gevaar zorgde en alle kansen creëerde.

    Sampa moet stoppen met Pizarro en Acosta en zo. Iedereen smeekt om Paredes. En weet je wie ik tot nu toe best wel teleurstellend vind voor Argentinië? Dybala. Speelt er nu een jaar, 0 goals, 0 assists, wisselwerking met anderen is veel te matig..

    Ik heb het gevoel dat ze het niet gaan halen man. Messi gaat de komende maand alleen maar aan die wedstrijd tegen Peru denken, terwijl Barça hem nu ook meer dan ooit nodig heeft.

  13. The Following 2 Users Say Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    MAGICA (10 september 2017),RaulVilla ( 6 september 2017)

  14. #1045
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    31
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Wat? Messi laatste drie wedstrijden niks gebracht? G, praat je VZ-frontpage na of heb je de wedstrijden daadwerkelijk gevolgd? Hij is geen Ronaldo hč, van wie een goede wedstrijd valt of staat met het maken van een doelpunt. Check de wedstrijd/hoogtepunten terug van de wedstrijd van gister/tegen Uruguay vorige week of Chili(want je zei laatste 3 wedstrijden) en zeg mij wie in al die wedstrijden voor alle gevaar zorgde en alle kansen creëerde.

    Sampa moet stoppen met Pizarro en Acosta en zo. Iedereen smeekt om Paredes. En weet je wie ik tot nu toe best wel teleurstellend vind voor Argentinië? Dybala. Speelt er nu een jaar, 0 goals, 0 assists, wisselwerking met anderen is veel te matig..

    Ik heb het gevoel dat ze het niet gaan halen man. Messi gaat de komende maand alleen maar aan die wedstrijd tegen Peru denken, terwijl Barça hem nu ook meer dan ooit nodig heeft.
    Hahah zat echt letterlijk 10 seconde geleden zijn highlights te bekijken en wilde direct m'n reactie aanpassen. Deed weer dingen. Excuses Messi.

    Maar hij moet dieper staan man. Hij speelt te moeilijk voor op het middenveld, wil teveel alleen doen. Ik oordeelde inderdaad vanwege een gebrek aan goals en assists. Terwijl hij alles kan. Natuurlijk komt dat omdat ze echt geen middenveld hebben. Paredes zit nu in Rusland, jammer. Banega stelt ook teleur. Heb jij de hele wedstrijd gekeken? Hoe was Di Maria?

    Dat is precies wat ik dacht toen ik Pizarro en Acosta zag. Van die spelers die de vorige trainers ook altijd erbij haalden. Niet die twee maar spelers als Mas, Acuńa etc. Die Pizarro wil ik bij Sevilla niet eens zien. Maar daar staat ook een landgenoot aan het roer. Ik snap echt niet wat er mis is met die Argentijnse trainers. Ook weer die fucking Romero.

    Zag wat goede filmpjes van Angel als wingback. Misschien momenteel wel zijn beste positie. Maar vind die formatie niks, deed hij ook wel eens bij Sevilla. En wat doet Fazio erin man.

  15. The Following User Says Thank You to RaulVilla For This Useful Post:


  16. #1046
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Ja man, gecheckt. Weet je, voor het eerst in laaaange tijd was Di Maria weer acceptabel eigenlijk. Maakte het niet moeilijk voor zichzelf, koos constant voor de voor de hand liggende optie en deed waar hij goed in was. Veel rennen. Daarom kon je natuurlijk ook gewoon wachten op het moment dat hij geblesseerd zou raken. De meest frustrerende voetballer ooit dat. En met Pastore sloeg het al helemaal nergens op. Die speelde tijdens de Copa in 2015 misschien één keer goed en sindsdien wordt hij altijd opgeroepen. Die heeft sinds zijn tijd bij Huracan geen twee wedstrijdjes op een rij goed gespeeld in een Argentijns shirt.

    Weet je wat het is. Tuurlijk staat Messi het liefst dicht bij het vijandelijke doel, maar dan is er gewoon 0 aansluiting met de aanval. Banega functioneert, zoals je zegt, op de een of andere manier niet. Die andere kunnen d'r geen reet van, dus ja. Dan komt Messi ze maar weer bij die lompe Fazio halen en gaat ie op avontuur. Gister had hij 31 fucking dribbels voltooid. 31.. Denk dat dat weer een record is. Mij maakt het niet meer uit dat Paredes en Kranevitter in Rusland spelen. Opstellen die twee. En Acuna is ook wel goed, bro. Vond ik gister na Messi de enige die 'n voldoende verdiende.

    Fazio snapt niemand iets van man. Maar goed, het was mijn droom om deze man ooit met Messi te zien samenwerken, dus ik ga hem niet afkraken. Zou ook een beetje hypocriet zijn. Sinds 2014 of zo roep ik al om Sampa. Puntenverlies lijden tegen Venezuela kan niet, maar ik vind wel dat hij er op een verkeerd moment is ingestapt. Als hij er vanaf het begin van deze cyclus bij was was Argentinië 100% het tweede land na Brazilië dat zich had geplaatst. Nu weet ik het echt niet man. Peru-thuis wordt lastig zat, ze zijn fucking goed. Laat staan Ecuador-uit.. Shit man, wat een druk. Arme Leo heeft in deze kwalificatiecyclus 8 wedstrijden gemist en in al die wedstrijden werd puntenverlies geleden. Nu krijgen ze daar de rekening voor gepresenteerd.

  17. The Following 2 Users Say Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    MAGICA (10 september 2017),RaulVilla ( 6 september 2017)

  18. #1047
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    31
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Ja man, gecheckt. Weet je, voor het eerst in laaaange tijd was Di Maria weer acceptabel eigenlijk. Maakte het niet moeilijk voor zichzelf, koos constant voor de voor de hand liggende optie en deed waar hij goed in was. Veel rennen. Daarom kon je natuurlijk ook gewoon wachten op het moment dat hij geblesseerd zou raken. De meest frustrerende voetballer ooit dat. En met Pastore sloeg het al helemaal nergens op. Die speelde tijdens de Copa in 2015 misschien één keer goed en sindsdien wordt hij altijd opgeroepen. Die heeft sinds zijn tijd bij Huracan geen twee wedstrijdjes op een rij goed gespeeld in een Argentijns shirt.

    Weet je wat het is. Tuurlijk staat Messi het liefst dicht bij het vijandelijke doel, maar dan is er gewoon 0 aansluiting met de aanval. Banega functioneert, zoals je zegt, op de een of andere manier niet. Die andere kunnen d'r geen reet van, dus ja. Dan komt Messi ze maar weer bij die lompe Fazio halen en gaat ie op avontuur. Gister had hij 31 fucking dribbels voltooid. 31.. Denk dat dat weer een record is. Mij maakt het niet meer uit dat Paredes en Kranevitter in Rusland spelen. Opstellen die twee. En Acuna is ook wel goed, bro. Vond ik gister na Messi de enige die 'n voldoende verdiende.

    Fazio snapt niemand iets van man. Maar goed, het was mijn droom om deze man ooit met Messi te zien samenwerken, dus ik ga hem niet afkraken. Zou ook een beetje hypocriet zijn. Sinds 2014 of zo roep ik al om Sampa. Puntenverlies lijden tegen Venezuela kan niet, maar ik vind wel dat hij er op een verkeerd moment is ingestapt. Als hij er vanaf het begin van deze cyclus bij was was Argentinië 100% het tweede land na Brazilië dat zich had geplaatst. Nu weet ik het echt niet man. Peru-thuis wordt lastig zat, ze zijn fucking goed. Laat staan Ecuador-uit.. Shit man, wat een druk. Arme Leo heeft in deze kwalificatiecyclus 8 wedstrijden gemist en in al die wedstrijden werd puntenverlies geleden. Nu krijgen ze daar de rekening voor gepresenteerd.
    Ben sowieso geen enorme Pastore fan. Kan wel ballen, maar op een heel laag tempo. En dan niet op de goede manier zoals Riquelme. Mist handelingssnelheid. Ken Acuna verder niet maar noem even van die spelers die in Argentinie spelen. Zitten ook 29 jarige tussen zoals die Acosta. Die is niks geworden in Europa en als je op die leeftijd in Argentinie speelt vertrouw ik je toch niet.

    Ik ben wel wat vertrouwen kwijtgeraakt in Sampaoli vorig jaar. Zijn spelopvatting bevalt me maar hij heeft minpunten. Dat ze verloren van Leicester vond ik schandalig. En dat kwam vooral door zijn vage opstellingen. Wisselde sowieso wekelijks van opstelling en zelfs formatie. Maar hij ging soms gewoon van 1 controlerende middenvelder en verder allemaal aanvallende spelers naar drie controleurs en geen een aanvaller. Weird. Maar het is sowieso nog veel te vroeg om kritiek op hem te leveren als bondscoach.

  19. The Following 2 Users Say Thank You to RaulVilla For This Useful Post:

    MAGICA (10 september 2017)

  20. #1048
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Wederom teleurstellend resultaat van de Argentijnen. Ik zou als Sampaoli zijnde het systeem omgooien en in een 4321 gaan spelen. Dybala vanaf de zijkant werkt gewoon niet, en ik zou hem en Messi samen achter de spits zetten. Paredes hoort ook in de basis, en centraal achterin zou ik sws Mammana opstellen. Het is alleen jammer dat ze beide hebben gekozen voor het geld en de Russische competitie.

    Hopelijk gaat Ascacibar zijn talent laten zien bij Stuttgart, want helaas zie ik het niet meer goedkomen met Kranevitter. Sinds hij na Europa is gekomen is hij eigenlijk volkomen gefaald, terwijl hij bij River veruit de beste verdedigende van de Argentijnse competitie was.

    Voor de backs zou ik graag Gomez ( Lanus) en Tagliafico een kans zien krijgen.

    Het wordt een hele zware opgave voor de Argentijnen om zich te plaatsen voor het WK, en ondanks het zeer matige spel verwacht ik toch dat ze het op de valreep nog gaan halen. Al is de ploeg zoals die er nu staat niet meer dan een outsider indien ze het WK halen.

    Het Brazilië van topcoach Tite vind ik wel een van de favorieten voor de wereldtitel.

    Helaas is het al jaren een bende bij de AFA en moeten ook de jeugdploegen goed onder handen worden genomen. Het is te belachelijk voor woorden dat de Grondona's nog steeds zoveel invloed hebben.

    Pastore zou ik helemaal niet meer oproepen, en ondanks de vele aankopen bij PSG hoop ik dat Lo Celso daar veel minuten gaat maken.

  21. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (10 september 2017)

  22. #1049
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    [IMG][/IMG]

    De selectie voor de komende 2 WK kwalificatieduels. De selectie zal nog worden aangevuld met spelers die in de Argentijnse competitie spelen.

    - Ezequiel Garay turned down call-up & appears to have told Sampaoli he doesn't want to play for ARG again.
    Laatst gewijzigd door kitno; 17 september 2017 om 19:48

  23. #1050
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    https://m.youtube.com/watch?v=s1nEBbSpmsA

    Heerlijke pass van Kranevitter en goed afgerond door Driussi. Ik hoop dat Kranevitter in Rusland weer zijn niveau van River Plate gaat halen. Helaas is zijn periode buiten Argentinië tot dusver geen succes geweest. Indien hij zijn oude niveau weer haalt hoort hij gewoon in de nationale ploeg van Argentinië.

    - Temperley's Alexis Zárate has been sentenced to 6 and a half years in jail for sexual abuse when he was at Independiente.

  24. #1051
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Voor de fans van Boca Juniors staat er een interessante documentaire op Netflix over het team. Boca Juniors the movie 3D.

    Afgelopen weekend heeft Boca met 4-0 gewonnen van Velez Sarsfield. Fabbra en Benedetto scoorde beide 2 keer. De ploeg staat nu alleen bovenaan, want River speelde met 1-1 gelijk tegen Argentinos Juniors.

    River heeft afgelopen week op indrukwekkende wijze de halve finale van de Copa Libertadores bereikt nadat er met 8-0 werd gewonnen van Jorge Wilsterman. In Bolivia werd er nog met 3-0 van hun verloren. In El Monumental scoorde Scocco 5 doelpunten voor River Plate.

    Alario 1 doelpunt en 1 assist bij zijn debuut voor Leverkusen.

  25. #1052
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Javier Saviola the little rabbit that never grew up.


    Picture the scene: a Brighton cafe sometime in 2000, me reading the tabloids with some friends, very much like a more hungover and less articulate version of Gazzetta Football Italia. I remember this because of a single story in The Daily Mirror: that Manchester United were about to bid big money for a young River Plate forward called Javier Saviola (or, as they were contractually obliged to put it as he was both a human being and an Argentine, ‘the new Maradona’). As a Liverpool supporter I was horrified. I knew exactly how talented Saviola was, and the thought of him at United was truly scary. I’d never actually seen him play. I’d never even seen a photo of him. I had, however, signed him on Championship Manager 1999/00 on multiple occasions; without fail he became the greatest, most valuable player on the planet.

    It might seem churlish to begin this by effectively lumping Saviola in with the likes of Cherno Samba or Tonton Zola Moukoko (incidentally the current manager of Kongo United FC) as little more than a Championship Manager legend. This, after all, is a man who has played for both Barcelona and Real Madrid, won 40 caps for Argentina and scored a goal in a World Cup. Nonetheless, the sense of wasted potential, of missed opportunity, looms large over his career.

    A Buenos Aires native, Saviola came through the ranks at River Plate. He made his debut in 1998 at the age of 16 and over the next three seasons became a prolific goalscorer for the club as part of ‘Los Cuatro Fantásticos’ alongside Pablo Aimar, Ariel Ortega and Juan Pablo Angel, with Saviola soon earning the nickname El Conejo (the little rabbit). At first this seems an uninspiring sobriquet for an elite sportsperson, but watching clips of a young Saviola it is perfect. He scurries everywhere, all low centre of gravity and unexpected, effortless changes of direction. I’ve never tried to kick a rabbit which is running at full pelt before, but I would imagine two things are likely:

    In 74 out of every 75 attempts, I would kick nothing but air as the rabbit carries on running, laughing at my pitiful efforts as it goes; and
    On the one occasion I make contact, it would hurt my foot more than anticipated, but even then the rabbit would continue on its way, in pain but still running, still scurrying.
    And that was Saviola at River Plate: shirt way too big for him even by the standards of the time, always running, always scurrying and always scoring. Quick, deceptively strong and annoyingly difficult to kick.

    Saviola also had that knack that only the very best have for finding the bottom corner from whatever situation in which he found himself. And he did it plenty: in 1999 he won South American Footballer of the Year, aged just 18, while in the 1999-2000 season he scored 15 goals in just 18 Torneo Apertura games. The following year he scored a quite ludicrous 11 goals in 7 appearances as Argentina won the Under-20 World Championship. He was quite clearly dynamite, and quite obviously in high demand from Europe’s big guns.

    Saviola decided his future lay at Barcelona, who signed him for €15m in July 2001 - a huge sum to spend, at that time, on a relatively untested teenager. Barcelona had just finished fourth in La Liga, a massive 17 points off Real Madrid. Saviola arrived at a club in search of identity just a year after losing Luis Figo to their most despised rivals. The club needed a lift, and Saviola needed to be great.

    Unfortunately for Saviola, he was merely good (and occasionally very good). He did score 21 goals in all competitions in his first season, forming an exotic take on the big man/little man partnership with Patrick Kluivert. However, the side finished fourth again, although at least Real Madrid this time finished only third. The title winners that season were Valencia, with ex-River Plate team-mate Pablo Aimar a key figure in Rafa Benitez’s side. Could that have been Saviola?

    In his first three seasons at Barcelona, Saviola scored 17, 13 and 14 league goals respectively. Undoubtedly good - better than mere mortals (or Tonton Zola Moukoko) could ever hope for - but not good enough either to carry a Barcelona side, or to demand that one be built around him.

    Between 2004 and 2006, Saviola was loaned to Monaco and Sevilla, with moderate success. Neither club made the move permanent, and Saviola entered the final year of his Barcelona contract. He reportedly turned down 14 offers before finding one that piqued his interest: Real Madrid.

    To sign for a Barcelona side lacking direction was one thing; he was young, talented and hyped as the great hope who could have single-handedly reinvigorated the club. But his stock had fallen significantly by 2007. Of course Real Madrid would be tempting, particularly as Barcelona had publicly made clear that they had no interest in keeping him. But then, Madrid’s attacking line-up included Van Nistelrooy, Raúl, Higuain, Robinho and Robben. Did Saviola expect to get in the side ahead of them? Did Real actually need him? It seems likely that they signed him just because they could; and although he was always a popular figure among the Barcelona support, there was to be no severed pig’s head anger levels at his defection - quite simply, Saviola was no longer important enough.

    It’s tempting to look at the move to Real Madrid as a failure. Predictably, Saviola played only a supporting role, making just 17 La Liga appearances over two seasons. He did, however, win his first ever La Liga title, so it was a move akin perhaps to Michael Owen’s spell at Manchester United: underwhelming overall and irritating to former employers, but allowing a longstanding personal ambition to be ticked off the list.

    Saviola had something of a renaissance after moving to Benfica in 2009, scoring 24 goals in 69 games, followed by short spells at Málaga, Olympiacos and Verona. At the age of 33 he moved back to River Plate. Surely, surely, this would put a celebratory rubber stamp on an impressive if less than extraordinary career? Not exactly - yet again the idea was better than the reality, as El Conejo failed to find the net in 13 appearances. Saviola retired last year, and is currently the assistant manager of Andorran Primera Divisió side FC Ordino. It is probably not where he - or indeed anybody who witnessed his River Plate pomp - saw himself being in 2017.

    To be fair, the man himself does a convincing impression of someone who is happy with his lot, claiming in an interview with Omnisport that:

    "If I have taken wrong decisions during my career, I have no regrets. I have always tried to make sure that my decisions haven't hurt anyone. I only looked for the best for my future...

    I always say that football gave me more than I expected or could have imagined. I have played in so many teams, such prestigious teams with such history, with so many great players.”

    Javier Saviola was undoubtedly a very successful footballer. But watching those old clips, it’s difficult to escape the feeling that he could and should have been so much more. It is tempting to lay part of the blame on Saviola’s career choices. Barcelona were not a stable club when he joined, and moving to a Real Madrid side already boasting countless world-class attackers seemed an act of self-destruction rather than confidence in his ability.

    But maybe he is simply a player whose scurrying peaked early - not the new Maradona but markedly better than most of the other wunderkinds of early 21st-century football management simulations. I’m still thankful he didn’t move to United though – he had 20 for acceleration, agility, determination, pace and stamina at the age of 18, for goodness’ sake – just imagine what Ferguson would have done with him…

    By Olly Ricketts, Senior Writer at IBWM.

  26. #1053
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    - 6 domestic players added to ARG squad for the WCQs: Fernando Gago, Pablo Pérez, Darío Benedetto, Enzo Pérez, Milton Casco & Lautaro Acosta.

    Helaas geen uitnodiging voor Nacho Fernandez en Pity Martinez die ik beide graag een kans had zien krijgen van Sampaoli.

  27. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:


  28. #1054
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Hoe doet Gago het tegenwoordig, kitno? Beste partner die Messi ooit heeft gehad bij de seleccion. Dacht dat ie er langdurig uitlag met een blessure. Is sowieso niet meer de speler die hij voorheen was denk ik.

    Ben wel erg benieuwd naar hem. De Pizarro-experiment is zwaar mislukt. Kranevitter speelt volgens mij weer veel bij Zenit, wordt tijd voor een vaste pivot, Sampa experimenteert te veel. Paredes - Kranevitter/Gago svp.

  29. The Following User Says Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno ( 5 oktober 2017)

  30. #1055
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Hoe doet Gago het tegenwoordig, kitno? Beste partner die Messi ooit heeft gehad bij de seleccion. Dacht dat ie er langdurig uitlag met een blessure. Is sowieso niet meer de speler die hij voorheen was denk ik.

    Ben wel erg benieuwd naar hem. De Pizarro-experiment is zwaar mislukt. Kranevitter speelt volgens mij weer veel bij Zenit, wordt tijd voor een vaste pivot, Sampa experimenteert te veel. Paredes - Kranevitter/Gago svp.
    Gago doet het redelijk bij Boca, maar is mede door zijn blessures niet meer de speler die hij is geweest. Bij Boca is de laatste tijd vooral Pablo Perez op het middenveld de uitblinker.

    Ik heb nog geen wedstrijd gezien van Ascacibar bij Stuttgart, maar ik las dat de Duitse pers en supporter lyrisch zijn over zijn optredens. Hij is overal op het veld te vinden, en zoals ik lees haalt hij daar zijn niveau dat hij ook wekelijks bij Estudiantes liet zien.

    Kranevitter speelt inderdaad bijna alles bij Zenit, en lijkt eindelijk zijn niveau van River Plate weer te halen. Vooral de samenwerking met Driussi gaat heel goed.

    Paredes wordt telkens wel opgeroepen, maar voor de rest krijgt hij nog geen kans van Sampaoli.

    Volgens de Argentijnse media gaat Sampaoli de volgende wedstrijd experimenteren met Acuna als lb. Vreemde keuze om dan niet gewoon Tagliafico te selecteren.

    Ik ben heel benieuwd na de komende WK kwalificatieduels, en heb een voorgevoel dat het weer heel moeizaam gaat worden, en als ik Sampaoli was zou ik gewoon Benedetto in de basis zetten in de thuiswedstrijd vooral omdat het duel ook gespeeld gaat worden in La Bombonera, en hij weet uitstekend met de druk om te gaan. Indien het niet loopt met hem kun je in de tweede helft altijd nog Icarcdi brengen.

    Ik heb de afgelopen weken Rulli zien keepen, en die lijkt het momenteel helemaal kwijt te zijn. Normaal is hij een betrouwbare keeper, maar nu maakt hij de ene na de andere blunder.

    Ik ben benieuwd hoe Chichizola zich gaat tonen bij Las Palmas. Vooral bij strafschoppen is hij een uitstekende keeper. Ook hield hij de vrije trap van Messi er afgelopen weekend zeer knap uit.

    Peru gaat heel lastig worden. Vooral omdat de ploeg met Gareca een geweldige trainer heeft die het Argentijns voetbal zeer goed kent. Tactisch vind ik Gareca een van de beste trainer van Zuid-Amerika.

    Edit: Volgens Ole wordt dit de opstelling van Argentinië.
    4231: Romero, Mercado, Otamendi, Mascherano, Acuna, Banega, Paredes, Di Maria, Messi, Papu Gomez, Benedetto.
    Laatst gewijzigd door kitno; 5 oktober 2017 om 02:24

  31. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:


  32. #1056
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Gago doet het redelijk bij Boca, maar is mede door zijn blessures niet meer de speler die hij is geweest. Bij Boca is de laatste tijd vooral Pablo Perez op het middenveld de uitblinker.

    Ik heb nog geen wedstrijd gezien van Ascacibar bij Stuttgart, maar ik las dat de Duitse pers en supporter lyrisch zijn over zijn optredens. Hij is overal op het veld te vinden, en zoals ik lees haalt hij daar zijn niveau dat hij ook wekelijks bij Estudiantes liet zien.

    Kranevitter speelt inderdaad bijna alles bij Zenit, en lijkt eindelijk zijn niveau van River Plate weer te halen. Vooral de samenwerking met Driussi gaat heel goed.

    Paredes wordt telkens wel opgeroepen, maar voor de rest krijgt hij nog geen kans van Sampaoli.

    Volgens de Argentijnse media gaat Sampaoli de volgende wedstrijd experimenteren met Acuna als lb. Vreemde keuze om dan niet gewoon Tagliafico te selecteren.

    Ik ben heel benieuwd na de komende WK kwalificatieduels, en heb een voorgevoel dat het weer heel moeizaam gaat worden, en als ik Sampaoli was zou ik gewoon Benedetto in de basis zetten in de thuiswedstrijd vooral omdat het duel ook gespeeld gaat worden in La Bombonera, en hij weet uitstekend met de druk om te gaan. Indien het niet loopt met hem kun je in de tweede helft altijd nog Icarcdi brengen.

    Ik heb de afgelopen weken Rulli zien keepen, en die lijkt het momenteel helemaal kwijt te zijn. Normaal is hij een betrouwbare keeper, maar nu maakt hij de ene na de andere blunder.

    Ik ben benieuwd hoe Chichizola zich gaat tonen bij Las Palmas. Vooral bij strafschoppen is hij een uitstekende keeper. Ook hield hij de vrije trap van Messi er afgelopen weekend zeer knap uit.

    Peru gaat heel lastig worden. Vooral omdat de ploeg met Gareca een geweldige trainer heeft die het Argentijns voetbal zeer goed kent. Tactisch vind ik Gareca een van de beste trainer van Zuid-Amerika.

    Edit: Volgens Ole wordt dit de opstelling van Argentinië.
    4231: Romero, Mercado, Otamendi, Mascherano, Acuna, Banega, Paredes, Di Maria, Messi, Papu Gomez, Benedetto.
    Jep dat wordt de opstelling. Inmiddels bevestigd lees ik.

    Eindelijk krijgt Paredes de kans, en het mooiste is geen Biglia meer. Wat was de laatste keer dat hij niet meedeed? Denk dat we dan terug moeten naar 2013 of zo. Heerlijk.

    Heb er wel een slecht gevoel bij, dat Peru is - zoals jij zegt - geen verkeerd ploegje. Ze zijn ook ruim voor Argentina al begonnen met het voorbereiden op dit potje. Er wordt wel eindelijk gespeeld in La Bombonera, dat wil ik al tijden. Vind dat stadion van River met alle respect minder indrukwekkend.

    Papu in de basis is wel verrassend. Doet het wel geweldig bij Atalanta en is ook een hele leuke en spontane persoonlijkheid. Wel opvallend dat Dybala niet in de basis staat. Heeft nog niet overtuigd in die 10 wedstrijden, maar doet het dit seizoen wel geweldig bij Juve. Zou die niet als spits kunnen, want daarachter vind ik het vooral in de weg lopen, wisselwerking met Leo is slecht.

    Helaas Di Maria nog steeds in de basis. Misschien als wingback leuk, maar toch niet meer als aanvaller man. De wedstrijd tegen Uruguay had eigenlijk al genoeg moeten zijn voor Sampa om daar zijn conclusies uit te trekken en anders kijkt ie de afgelopen 50 interlands maar. Is gewoon een blind paard zonder overzicht geworden. En hij heeft sinds z'n blessure tegen Venezuela denk ik maar één keer meegedaan bij PSG. Dat wordt sowieso weer 90 minuten ergeren.

    Hopelijk wordt er in de eerste 20 minuten al gescoord, want dit is wel een hele hele aanvallende opstelling. Hoe langer het duurt, hoe chaotischer en linker het zal worden.

    Dit wordt wel de belangrijkste wedstrijden in tijden voor Argentina en Leo. Hou al stilletjes rekening met een WK zonder Messi. Wat 'n fucking nachtmerrie zou dat zijn zeg. Hopelijk heeft die Guerrero een offday morgen.
    Laatst gewijzigd door DanielAlves; 5 oktober 2017 om 03:47

  33. The Following 2 Users Say Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno ( 5 oktober 2017),RaulVilla ( 5 oktober 2017)

  34. #1057
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Jep dat wordt de opstelling. Inmiddels bevestigd lees ik.

    Eindelijk krijgt Paredes de kans, en het mooiste is geen Biglia meer. Wat was de laatste keer dat hij niet meedeed? Denk dat we dan terug moeten naar 2013 of zo. Heerlijk.

    Heb er wel een slecht gevoel bij, dat Peru is - zoals jij zegt - geen verkeerd ploegje. Ze zijn ook ruim voor Argentina al begonnen met het voorbereiden op dit potje. Er wordt wel eindelijk gespeeld in La Bombonera, dat wil ik al tijden. Vind dat stadion van River met alle respect minder indrukwekkend.

    Papu in de basis is wel verrassend. Doet het wel geweldig bij Atalanta en is ook een hele leuke en spontane persoonlijkheid. Wel opvallend dat Dybala niet in de basis staat. Heeft nog niet overtuigd in die 10 wedstrijden, maar doet het dit seizoen wel geweldig bij Juve. Zou die niet als spits kunnen, want daarachter vind ik het vooral in de weg lopen, wisselwerking met Leo is slecht.

    Helaas Di Maria nog steeds in de basis. Misschien als wingback leuk, maar toch niet meer als aanvaller man. De wedstrijd tegen Uruguay had eigenlijk al genoeg moeten zijn voor Sampa om daar zijn conclusies uit te trekken en anders kijkt ie de afgelopen 50 interlands maar. Is gewoon een blind paard zonder overzicht geworden. En hij heeft sinds z'n blessure tegen Venezuela denk ik maar één keer meegedaan bij PSG. Dat wordt sowieso weer 90 minuten ergeren.

    Hopelijk wordt er in de eerste 20 minuten al gescoord, want dit is wel een hele hele aanvallende opstelling. Hoe langer het duurt, hoe chaotischer en linker het zal worden.

    Dit wordt wel de belangrijkste wedstrijden in tijden voor Argentina en Leo. Hou al stilletjes rekening met een WK zonder Messi. Wat 'n fucking nachtmerrie zou dat zijn zeg. Hopelijk heeft die Guerrero een offday morgen.
    Ik heb er wel vertrouwen in dat de Argentijnen morgen van Peru winnen in La Bombonera. Ik zit al bijna de hele tijd terug te denken aan de dramatische kwalificatie voor het WK 2010 onder Maradona, en in een de 93e minuut maakte Palermo toen de belangrijke 2-1 voor Argentinië waardoor plaatsing ineens heel dichtbij was. Ik heb het gevoel dat Benedetto morgen in zijn La Bombonera een belangrijke rol gaat vervullen.

    Argentina 2 – 1 Peru – 11 October 2009 – El Monumental


    With Argentina’s hero of 1986, Diego Maradona now in charge, La Albiceleste welcomed Peru to the Monumental in virtually the same situation as this week. For all of Diego’s undeniable genius on the pitch, his managerial career has been one of chaos and an Argentina side that had failed to find any consistency throughout qualification came into the penultimate fixture in need of a result.

    When Pablo Aimar slipped in Gonzalo Higuaín for the opening goal shortly after half time the relief was palpable. The rain was hammering down in Buenos Aires and Hernán Rengifo’s 89th minute header appeared to be washing Argentina’s hopes of the World Cup down the drain.

    Boca Juniors centre forward Martín Palermo was one of a number of players to benefit from Diego Maradona’s varied selection policy and on that historic night in the Monumental, El Titán repaid that faith. With the penalty box packed from a corner deep into stoppage time, the ball was fired across goal and Palermo was on hand to stab the ball into net at the back post, sending the entire stadium and Maradona into rapture.

    Ik had liever gezien dat Di Maria ook op de bank begon, maar hopelijk speelt hij een van zijn betere wedstrijen, en valt hij weer níet geblesseerd uit.

    Interessante en aanvallende opstelling van Sampaoli, maar persoonlijk had ik liever gezien dat hij had gekozen voor meer defensieve zekerheid naast Paredes, en ik had daarom liever Kranevitter in de basis gezien dan Banega.

    Ik ben benieuwd hoe de samenwerking gaat verlopen tussen Messi en Papu Gomez. Indien in de toekomst Dybala speelt lijkt het jij beter om in een 4321 systeem te gaan spelen. Dybala aan de zijkant werkt gewoon niet. Laatste 2 wedstrijden bij Juventus speelde Dybala overigens zeer matig.

    Acuna op de linksback is zeer gewaagd vooral omdat hij daar nooit heeft gespeeld, maar hij is wel een speler met veel loopbermogen. Echter fysiek zal het morgen weleens een probleem voor hem kunnen worden.

    Ik maak me vooral zorgen om de tactische slimheid van Gareca ( de coach van Peru). Destijds tegen Brazilië tijdens de Copa America toonde hij dit ook, en ook bij Velez Sarsfield in Argentinië heeft hij veel successen gevierd.

  35. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:


  36. #1058
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    31
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Jep dat wordt de opstelling. Inmiddels bevestigd lees ik.

    Eindelijk krijgt Paredes de kans, en het mooiste is geen Biglia meer. Wat was de laatste keer dat hij niet meedeed? Denk dat we dan terug moeten naar 2013 of zo. Heerlijk.

    Heb er wel een slecht gevoel bij, dat Peru is - zoals jij zegt - geen verkeerd ploegje. Ze zijn ook ruim voor Argentina al begonnen met het voorbereiden op dit potje. Er wordt wel eindelijk gespeeld in La Bombonera, dat wil ik al tijden. Vind dat stadion van River met alle respect minder indrukwekkend.

    Papu in de basis is wel verrassend. Doet het wel geweldig bij Atalanta en is ook een hele leuke en spontane persoonlijkheid. Wel opvallend dat Dybala niet in de basis staat. Heeft nog niet overtuigd in die 10 wedstrijden, maar doet het dit seizoen wel geweldig bij Juve. Zou die niet als spits kunnen, want daarachter vind ik het vooral in de weg lopen, wisselwerking met Leo is slecht.

    Helaas Di Maria nog steeds in de basis. Misschien als wingback leuk, maar toch niet meer als aanvaller man. De wedstrijd tegen Uruguay had eigenlijk al genoeg moeten zijn voor Sampa om daar zijn conclusies uit te trekken en anders kijkt ie de afgelopen 50 interlands maar. Is gewoon een blind paard zonder overzicht geworden. En hij heeft sinds z'n blessure tegen Venezuela denk ik maar één keer meegedaan bij PSG. Dat wordt sowieso weer 90 minuten ergeren.

    Hopelijk wordt er in de eerste 20 minuten al gescoord, want dit is wel een hele hele aanvallende opstelling. Hoe langer het duurt, hoe chaotischer en linker het zal worden.

    Dit wordt wel de belangrijkste wedstrijden in tijden voor Argentina en Leo. Hou al stilletjes rekening met een WK zonder Messi. Wat 'n fucking nachtmerrie zou dat zijn zeg. Hopelijk heeft die Guerrero een offday morgen.
    Haha is dat nog steeds dezelfde Paolo Guerrero? Lijkt echt een eeuwigheid sinds die man weg is uit Europa. Een van de vele Zuid Amerikaanse spitsen die het redelijk deed bij zijn club, maar geweldig was voor zijn land. Meestal in landen als Peru, Venezuela, Ecuador, Chile etc.

    Een WK zonder Messi zou echt verschrikkelijk zijn. Moeten winnen, opstelling overtuigd me weer niet. Ik snap echt niet hoe je Romero kan blijven opstellen, man keept nooit. Mercado ook geen fan van, ik hoop bij Sevilla dat die Franse jongen snel een vaste basisplaats heeft. Banega-Paredes bevalt me wel, houden zo. Ik weet dat hij het niet goed heeft gedaan, maar ik zou het niet kunnen om Dybala uit de basis te houden. Zeker gezien zijn vervangers. Is die Benedetto een spits? Want Gomez is meer middenvelder, of man achter de spits. Ga je dan toch weer met Messi als 9 spelen of?

  37. The Following User Says Thank You to RaulVilla For This Useful Post:


  38. #1059
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    31
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Sampaoli lijkt hem idd dichterbij het doel te willen, terecht.


  39. The Following User Says Thank You to RaulVilla For This Useful Post:


  40. #1060
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaulVilla Bekijk bericht
    Haha is dat nog steeds dezelfde Paolo Guerrero? Lijkt echt een eeuwigheid sinds die man weg is uit Europa. Een van de vele Zuid Amerikaanse spitsen die het redelijk deed bij zijn club, maar geweldig was voor zijn land. Meestal in landen als Peru, Venezuela, Ecuador, Chile etc.

    Een WK zonder Messi zou echt verschrikkelijk zijn. Moeten winnen, opstelling overtuigd me weer niet. Ik snap echt niet hoe je Romero kan blijven opstellen, man keept nooit. Mercado ook geen fan van, ik hoop bij Sevilla dat die Franse jongen snel een vaste basisplaats heeft. Banega-Paredes bevalt me wel, houden zo. Ik weet dat hij het niet goed heeft gedaan, maar ik zou het niet kunnen om Dybala uit de basis te houden. Zeker gezien zijn vervangers. Is die Benedetto een spits? Want Gomez is meer middenvelder, of man achter de spits. Ga je dan toch weer met Messi als 9 spelen of?
    Ja haha die Guerrero. Al die 'mindere' Zuid-Amerikaanse landen hebben zo'n beest voorin. Rondon bij Venezuela, Guerrero bij Peru, Moreno bij Bolivia, Valdez bij Paraguay etc.

    Snap wat je bedoelt, maar Sampaoli zegt dat ie voor zekerheid kiest en nu effe geen tijd heeft om Dybala aan Messi te laten wennen en vice versa. Snap het ook wel, want Dybala heeft best wel nog niet overtuigd in al die wedstrijden. Benedetto is een spits, volgens kitno kan ie er wel wat van, dus laten we daar maar vanuit gaan. Hopelijk heeft hij ŕ la Pratto/Palermo gewoon zo'n uitschieter vandaag.

    Mee eens. Romero kan niet meer als eerste keeper, maar anderzijds zou ik Rulli nu ook niet vertrouwen. Die speelt me toch een kut seizoen, blunderde tegen jullie er al op los en zag je z'n blunder in de EL vorige week? Ik snap het ook niet, maar die Argentijnen hebben wat met die cultspelers die er geen kut van kunnen. De meerderheid ziet in Mercado, Funes Mori, Biglia etc. gewoon een volwaardige basisspeler. Ik had verwacht dat Sampaoli daar niet gevoelig voor zou zijn, maar ja, helaas.

    Het is dat Leo daar speelt en 30 is anders had het mij totaal niet geboeid. Ze hebben er letterlijk met de pet naar gegooid in de wedstrijden dat Messi geblesseerd was. Tegen Bolivia, Paraguay, Ecuador etc. In al die wedstrijden hebben ze er echt geen kut van gebakken, het is eigenlijk een wonder dat ze zich nog in zo'n 'kansrijke' positie bevinden. Die hadden allang en breed uitgeschakeld moeten zijn voor het WK. En heel die bond is zo corrupt als het maar kan.

    Die Argentijnen kunnen ook nooit zo goed met spanning omgaan en dit is de wedstrijd waar de meeste druk op staat sinds de Copa-finale. Dus ik weet het echt niet man. Samba de Sampa boeit me effe niet, alleen resultaat wil ik zien, maakt niet uit hoe.
    Laatst gewijzigd door DanielAlves; 5 oktober 2017 om 21:21

  41. The Following User Says Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    RaulVilla ( 6 oktober 2017)

  42. #1061
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Slim dat ze in stadion van Boca gaan spelen. Jammer dat ze in Nederland zoiets onderschatten.

  43. #1062
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Oké, fuck you, Sampaoli. Maakt je helemaal nuchter die man.



  44. #1063
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Ja haha die Guerrero. Al die 'mindere' Zuid-Amerikaanse landen hebben zo'n beest voorin. Rondon bij Venezuela, Guerrero bij Peru, Moreno bij Bolivia, Valdez bij Paraguay etc.

    Snap wat je bedoelt, maar Sampaoli zegt dat ie voor zekerheid kiest en nu effe geen tijd heeft om Dybala aan Messi te laten wennen en vice versa. Snap het ook wel, want Dybala heeft best wel nog niet overtuigd in al die wedstrijden. Benedetto is een spits, volgens kitno kan ie er wel wat van, dus laten we daar maar vanuit gaan. Hopelijk heeft hij ŕ la Pratto/Palermo gewoon zo'n uitschieter vandaag.

    Mee eens. Romero kan niet meer als eerste keeper, maar anderzijds zou ik Rulli nu ook niet vertrouwen. Die speelt me toch een kut seizoen, blunderde tegen jullie er al op los en zag je z'n blunder in de EL vorige week? Ik snap het ook niet, maar die Argentijnen hebben wat met die cultspelers die er geen kut van kunnen. De meerderheid ziet in Mercado, Funes Mori, Biglia etc. gewoon een volwaardige basisspeler. Ik had verwacht dat Sampaoli daar niet gevoelig voor zou zijn, maar ja, helaas.

    Het is dat Leo daar speelt en 30 is anders had het mij totaal niet geboeid. Ze hebben er letterlijk met de pet naar gegooid in de wedstrijden dat Messi geblesseerd was. Tegen Bolivia, Paraguay, Ecuador etc. In al die wedstrijden hebben ze er echt geen kut van gebakken, het is eigenlijk een wonder dat ze zich nog in zo'n 'kansrijke' positie bevinden. Die hadden allang en breed uitgeschakeld moeten zijn voor het WK. En heel die bond is zo corrupt als het maar kan.

    Die Argentijnen kunnen ook nooit zo goed met spanning omgaan en dit is de wedstrijd waar de meeste druk op staat sinds de Copa-finale. Dus ik weet het echt niet man. Samba de Sampa boeit me effe niet, alleen resultaat wil ik zien, maakt niet uit hoe.
    Ik heb Benedetto bij Boca Juniors nog nooit zo'n slechte wedstrijd zien spelen, en zoveel kansen zien missen. Ik had vooraf de hoop dat hij het in het stadion waar hij bijna elke wedstrijd voor Boca uitblinkt ging laten zien, maar na deze wedstrijd hoeft hij van mij geen kans meer te krijgen bij de nationale ploeg.

    Er zal hoe dan ook gewonnen moeten worden uit bij Ecuador, en gezien de vele kansen die de ploeg krijgt en daaruit noet weet te scoren zal dat een hele moeilijke opgave worden.

    Gago dus wederom lange tijd eruit met een blessure.

    Ik begin medelijden met Messi te krijgen dat hij met deze spelers moet samenspelen, en hij uiteindelijk degene is die van De Argentijnen alle shit over hem heen krijgt.

    Het zou een ramp zijn voor de nationale ploeg als ze zich niet weten te plaatsen, en de AFA zal zich nog meer moet schamen indien dat gebeurt. Het Argentijnse voetbal is momenteel ziek, en er wordt nog niet echt na een oplossing gezocht. Competitie met 30 clubs brengt het niveau omlaag, en ook de jeugd wordt zeer slecht begeleid. Het is tijd om voor altijd de Grondona's te weren bij de bond.

    Ik hoop dat Sampaoli het lef heeft om Di Maria de volgende wedstrijd op de bank te zetten, en voorin dan te spelen met Icardi als diepe spits, en erachter Dybala - Messi. Het moet er bij Dybala toch een keer uitkomen bij de nationale ploeg, en de volgende wedstrijd is daar het ideale moment voor. Het is jammer dat Sampaoli de verkeerde speler van PSG heeft opgeroepen , want jamben er van overtuigd dat er met Lo Celso veel meer lijn in de nationale ploeg komt.

    Indien de ploeg zich plaatst voor het WK moet Sampaoli alsnog een grote schoonmaak houden, en spelers zoals Gomez ( Lanus) , Tagliafico, Lo Celso, Lauturo Martinez ( Racing Club), Alario, Angel Correa en Ascacibar een kans geven. Er moet ook afscheid genomen worden van Mercado, Gago ( altijd geblesseerd), Biglia, Di Maria, Benedetto, Lauturo Acosta, Fazio en Romero.

    Ik reken er in ieder geval niet op dat Brazilië punten gaan pakken Chili, en ook Uruguay lijkt mij redelijk zeker van een rechtstreeks WK ticket. Zoals het er nu voorstaat is de de vijfde plaats het maximaal haalbare, en zal de winnaar van Peru - Colombia vierde worden. Bij winst zullen de Argentijnen dus zeer waarschijnlijk nog een play off moeten spelen.

    Edit: over five whole matches now since an Argentine last scored a World Cup qualifying goal from open play. In November last year.
    Laatst gewijzigd door kitno; 6 oktober 2017 om 18:00

  45. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:


  46. #1064
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    - Yet to return from injury this season, growing reports that Atletico Madrid have agreed a €12M deal for Racing striker Lautaro Martínez.

    Ik verwacht heel veel in de toekomst van Lautaro Martinez. Afgelopen seizoen de sensatie bij Racing Club, en voor 12 miljoen is hij een toptranfer voor Atletico Madrid.

    - River Plate's Camilo Mayada & Lucas Martínez Quarta given 7 month doping bans, backdated to start of their provisional ones in May.

    - Peru is one of the two teams Messi has never scored against in the WCQ (4 games). The other is Brazil. Also first ever game at the Bombonera for Messi.

    - Argentina's 22 shots and 2.72 xG are both the most in a game by any CONMEBOL team that did not score this qualifying cycle.

    - Argentina reach new low: 73 shots without a goal in WC qualifiers.

    - Argentina haven't won in Ecuador since 2001.

    - Asprilla (ex Colombia player): "With National Team Argentina, Messi plays with donkeys."

    - Since 1960 Argentina have only won 1 game away to Ecuador, 16 years ago. Presently on a run of 0 wins in their last 4 meeting.

    - JORGE SAMPAOLI:

    "Argentina will qualify, because it would be unfair that a group with such galaxy of stars does not play the World Cup."

    - In the last 3 WCQs (Uruguay, Venezuela, Peru), Argentina created 13 clear cut chances. Messi alone created 11 of those. [sofascore]
    Laatst gewijzigd door kitno; 6 oktober 2017 om 18:20

  47. #1065
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Ik vond het ook een rare beslissing van Sampaoli om te starten met Biglia in plaats van Paredes, en ook Papu Gomez vind ik een hele matige wedstrijd spelen met als dieptepunt de fopduik in de 74e minuut. In principe had Sampaoli voor deze wedstrijden Alario moeten selecteren. Hij is een spits die heeft bewezen bij River Plate dat hij er altijd stond tijdens de belangrijke wedstrijden.

    Na deze wedstrijd neem ik wel aan dat Sevilla geen interesse meer heeft om hem over te nemen. Destijds redde Palermo in aanloop na het WK de baan van Maradona, en door veel Boca fans wordt Benedetto gezien zijn optredens voor de ploeg vergeleken met Palermo, maar destijds wist Palermo ook geen indruk te maken in Europa. Palermo heeft hij in mijn ogen veel meer bewezen bij Boca ( winnaar Copa Libertadores en wereldbeker o.a) dan Benedetto die gisteren zwaar door de mand is gevallen. Pratto maakte destijds nog een betere indruk dan hem, en de wedstrijd van Benedetto gisteren is er een van de zwakste spitsen die ik ooit in de Argentijnse ploeg heb gezien. Destijds vroeg Boca Juniors ook 27 miljoen voor hem aan Sevilla.

    De keeperspositie blijft ook een heikel punt bij Argentinië. Romero vind ik heel erg matig, maar ik heb geen idee waar Rulli momenteel mee bezig is. Hij heeft ook mij altijd een goede indruk gemaakt, maar volgens diverse media is zijn hoofd op hol gemaakt vanwege de transferperikelen rondom hem en baalt hij ontzetttend van het feit dat Guardiola voor Ederson heeft gekozen terwijl Rulli een sorry van voorcontract zou hebben getekend afgelopen seizoen bij Manchester City. Ik denk dat het voor Rulli wel goed zou zijn als hij komende zomer na een andere club gaat, en volgens de geruchten heeft Napoli interesse. Ook zou Rulli balen van het foet dat Sampaoli hem niet als opvolger ziet van Romero, en is Marchesin de tweede keeper van Sampaoli. Overigens vreemd dat Guzman als derde keeper is geselecteerd, want die kan er echt helemaal niks van.

    Ik hoop dat Chichizola bij Las Palmas een goed seizoen keept en dat hij een kans krijgt van Sampaoli, destijds bij River maakte hij op mij altijd een redelijk goede indruk, en hij is vooral sterk in de 1 tegen 1 en met strafschoppen.

    Ook moet er 2 nieuwe backs worden ingepast en met Gomez en Tagliafico heb je dan de ideale spelers daarvoor. Ze zijn ook aanvallend sterk, en met hun loopbermogen bestrijken ze de hele flank.

    Mascherano moet ook vervangen worden na het WK ( indien dat gehaald wordt) en ik vond het vreemd dat Garay tegen Sampaoli heeft gezegd dat hij geen interesse had om deze 2 WK kwalificatieduels bij de selectie aan te sluiten.

    Juan Foyth die zomer bij Tottenham Hotspur heeft getekend is heel talentvol, maar het had mij beter geleken als hij nog een seizoen bij Estudiantes was gebleven.

    Edit:

    ARGENTINA PLAYER RATINGS V PERU: MESSI UNABLE TO LIFT ARGENTINA TO VICTORY


    Despite the miserable qualifying campaign, victory in La Bombonera against Peru was supposed to be straight forward and push Argentina into the World Cup. Jorge Sampaoli’s first objective would be complete and the work of prepping for Russia could begin. If only life were that simple. Another frustrating blank saw La Albiceleste only pick up a point and now only victory in Quito on Tuesday will likely save Argentina from the ultimate humiliation.

    Sergio Romero – 6

    A virtual spectator for almost the entire game, Sergio Romero’s one telling contribution was a smart save from Paolo Guerrero’s 94th minute free kick. Were it not for that stop, things could have been even worse for Argentina.

    Gabriel Mercado – 5

    Switched back to the right-back role that River Plate supporters will be more familiar with, Gabriel Mercado failed to make any real impact. Argentina were crying out for some quality width but while the Sevilla defender has proved his worth during this campaign, he isn’t the marauding full-back that the system required.


    Javier Mascherano – 7

    For most who have been crying out for Javier Mascherano to start in central defence there was a degree of vindication in seeing Argentina’s little chief impress alongside Nicolás Otamendi. His never-say-die attitude was still evident but the 33-year-old stepped up into midfield to drive Argentina forward and came close with an excellent 30-yard shot.

    Nicolás Otamendi – 6.5

    Taking on the physical battle with a centre forward like Paolo Guerrero is never easy but Nicolás Otamendi was up to task and on the whole came out on top against Peru’s number nine.

    Marcos Acuńa – 5.5

    It was a promising first half display from Marcos Acuńa in his new position as he regularly looked to overlap past Papu Gómez and provided the width that Jorge Sampaoli would have wanted. However, the Sporting CP midfielder drifted out of the game and gradually his influence diminished to the point of almost anonymity.

    Lucas Biglia – 4.5

    Other than a superb long range effort that almost gave Argentina the breakthrough it was a forgettable night for Lucas Biglia. Not incisive enough to aid Sampaoli’s team offensively, going forward the AC Milan midfielder’s place is surely in question.

    Éver Banega – 2.5

    Éver Banega may have been one of Jorge Sampaoli’s favourites but his performance against Peru was utterly dreadful. Wasteful in possession and unable to link with any other Argentina player, the Sevilla schemer was supposed to lessen Messi’s load creatively but offered nothing.

    Ángel Di María – 3

    If Ángel Di María wasn’t fit after just returning from injury for Paris Saint-Germain, the decision to start him in such an important game should be questioned. A frustrating figure at the best of times, El Fideo looked off the pace and playing on the right was naturally looking to come inside on his left rather than provide any width. Hauled off at the break, Di María is another whose long-term place in the side is debatable.

    Lionel Messi – 7

    It wasn’t vintage Lionel Messi by a long stretch but on another day, Argentina’s captain would have scored one and made three or four. Shouldering the entire attacking burden, Messi created clear chances for Darío Benedetto (twice), Papu Gómez and Emiliano Rigoni but by his own standards should have scored when he struck the post. Argentina’s dependence remains exactly the same and not even the greatest player on earth can help at the moment.

    Alejandro Gómez – 5

    After a bright start down the left, Papu Gómez appeared to taking his chance, demonstrating that he could provide a more permanent option in the side. However, the Atalanta star faded away badly and his only real contribution after half time was a bad miss and a dreadful dive.


    Darío Benedetto – 4

    No Higuaín, no Agüero and no Icardi, Jorge Sampaoli put a great deal of faith in Darío Benedetto but on his home turf, the Boca striker fluffed his audition. Argentina’s number nine woes continued but Pipa certainly had the chances — a relatively simple header over the bar and two shots straight at Pedro Gallese contributed to the stalemate.

    Subs

    Emiliano Rigoni – 5.5

    Replacing Di María at half time, Emiliano Rigoni certainly offered more than the Paris Saint-Germain winger but still failed to lift Argentina. A wonderful block denied Rigoni a sure goal from close range but perhaps the former Independiente youngster should have done better.


    Fernando Gago

    Chasing the game and with Paulo Dybala and Mauro Icardi sitting on the bench, the wisdom behind Fernando Gago’s introduction could be questioned. Regardless it was heartbreaking to see the injury prone Boca star slump to the turf in obvious pain after six minutes with a serious knee injury. Gago knew his knee ligaments were ruptured but desperately tried to play on and while it is certainly the end of his Argentina career after such a dreadful record it may be a sad end to his playing days.

    Enzo Pérez

    Jorge Sampaoli’s final change was forced on him by Fernando Gago’s swift injury and so Enzo Pérez was introduced. However, the River Plate midfielder made very little impact.

    - [ELIMINATORIAS] Anderson Daronco, de Brasil, será el árbitro del encuentro entre Ecuador - Argentina.

    Braziliaanse scheidsrechter voor het alles beslissende duel van de Argentijnen...
    Laatst gewijzigd door kitno; 6 oktober 2017 om 22:08

  48. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:


  49. #1066
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    - Since the 2013-14 season, Sergio Romero has had more appearances for Argentina (51) than the clubs he signed for (49).

    - Argentina in WC2018 Qualifiers:

    With Messi - 18 points 9 games

    Without Messi - 7 points 8 games

  50. #1067
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Vermoedelijke opstelling tegen Ecuador.

    Possible Argentina line-up: Romero; Mercado, Otamendi, Mascherano, Acuńa; Biglia, Enzo Pérez; Salvio, Messi, Di María; Benedetto

    Icardi is nog steeds licht geblesseerd, en Sampaoli zou het niet aandurven om met Dybala en Messi samen te spelen aangezien dat de de eerdere wedstrijden niet goed liep. Indien het daadwerkelijk deze opstelling wordt dan is het vertrouwen dat ze het WK halen voor mij nog een stuk lager. Wederom ook geen Paredes, en weer Di Maria die ook niet volledig fit is in de basis.

  51. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:


  52. #1068
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Vermoedelijke opstelling tegen Ecuador.

    Possible Argentina line-up: Romero; Mercado, Otamendi, Mascherano, Acuńa; Biglia, Enzo Pérez; Salvio, Messi, Di María; Benedetto

    Icardi is nog steeds licht geblesseerd, en Sampaoli zou het niet aandurven om met Dybala en Messi samen te spelen aangezien dat de de eerdere wedstrijden niet goed liep. Indien het daadwerkelijk deze opstelling wordt dan is het vertrouwen dat ze het WK halen voor mij nog een stuk lager. Wederom ook geen Paredes, en weer Di Maria die ook niet volledig fit is in de basis.
    Speelt dus met hetzelfde team als tegen Peru, maar dan Enzo ipv Ever en Salvio ipv Papu. Eigenlijk dus een mindere ploeg dan die tegen Peru.. En die Benedetto mag gewoon blijven staan weer. Ik weet het niet met die kale. Blijkbaar heeft ie geen zin in dat WK of zo. Ik snap het gewoon echt niet, en dat terwijl hij de beste coach is die ik mij kan bedenken voor Argentinië.

    In principe hoef ik heel dat Argentinië niet eens meer op het WK te zien. Heb er toch al geen zin in. Bond verdient dit, al die Maradona-pijpers verdienen dit, Sampaoli verdient dit en haast al die spelers verdienen dit. Maar ik weet gewoon hoeveel Messi van dat land houdt en hoe dit hem zal beschadigen. Als ze het niet halen, kunnen we Messi net zo goed een sabbatical geven. Die gaat dan even geen zin meer hebben in voetbal en dan is Barça de lul.

    Hoe vaker ik dit kijk, hoe gekker ik word. Hoe man. Hoe de fuck. En dan zijn er mensen die zeggen dat hij heeft gefaald haha.




    Ik zie ze hooguit 0-0 spelen. En dan ben ik nog optimistisch. Is het dan mogelijk dat ze nog vijfde worden als bv Peru of Chili verliest of is het klaar?
    Laatst gewijzigd door DanielAlves; 9 oktober 2017 om 03:46

  53. The Following User Says Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno ( 9 oktober 2017)

  54. #1069
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Speelt dus met hetzelfde team als tegen Peru, maar dan Enzo ipv Ever en Salvio ipv Papu. Eigenlijk dus een mindere ploeg dan die tegen Peru.. En die Benedetto mag gewoon blijven staan weer. Ik weet het niet met die kale. Blijkbaar heeft ie geen zin in dat WK of zo. Ik snap het gewoon echt niet, en dat terwijl hij de beste coach is die ik mij kan bedenken voor Argentinië.

    In principe hoef ik heel dat Argentinië niet eens meer op het WK te zien. Heb er toch al geen zin in. Bond verdient dit, al die Maradona-pijpers verdienen dit, Sampaoli verdient dit en haast al die spelers verdienen dit. Maar ik weet gewoon hoeveel Messi van dat land houdt en hoe dit hem zal beschadigen. Als ze het niet halen, kunnen we Messi net zo goed een sabbatical geven. Die gaat dan even geen zin meer hebben in voetbal en dan is Barça de lul.

    Hoe vaker ik dit kijk, hoe gekker ik word. Hoe man. Hoe de fuck. En dan zijn er mensen die zeggen dat hij heeft gefaald haha.




    Ik zie ze hooguit 0-0 spelen. En dan ben ik nog optimistisch. Is het dan mogelijk dat ze nog vijfde worden als bv Peru of Chili verliest of is het klaar?
    Ik hoop ze wel op het WK te zien, maar het elftal blijft momenteel een zooitje. Vreemde keuze ook van Sampaoli om Icardi op t roepen terwijl hij volgens de media nog steeds licht geblesseerd is. Onbegrijpelijk dat hij na het optreden van Benedetto tegen Peru geen vervanger heeft opgeroepen en hierbij dacht ik dan aan Alario of eventueel Scocco van River Plate. Beide spelers staan er altijd grote wedstrijden, en Scocco is in uistekende vorm ( afgelopen wedstrijd voor de Copa Argentina nog 2 goals tegen Defensa Y Justica en 5 goals voor River tijdens de Copa Libertadores wedstrijd tegen Jorge Wilsterman).

    Indien Argentinië het WK niet haalt mag van mij Sampaoli ontslagen worden, en zou ik Gallardo die het het uitstekend doet bij River een kans geven.

    Ik denk dat indien het WK niet wordt gehaald Messi echt definitief gaat stoppen bij de nationale ploeg.

    Ik zou ondanks dat het in eerdere wedstrijd niet liep gewoon kiezen voor Dybala en Messi voorin tegen Ecuador.

    Salvio vind ik matig, en wederom Biglia in plaats van Paredes is ook onbegrijpelijk.

    Het beste is dat Argentinië gewoon wint van Ecuador, maar indien er gelijk wordt gespeeld is er nog een kans dat ze het WK halen. Ze zijn dan afhankelijk van het resultaat bij Peru - Colombia, en Brazilië moet dan met 2 doelpunten verschil van Chili winnen. Verder staat Paraguay nu op 24 punten, en die spelen thuis tegen Venezuela dat laatste staat.

    Ondanks de matige resultaten heb ik er nog steeds op een of andere rare manier vertrouwen in dat het WK wordt gehaald door Argentinië.

    - Fernando Gago will undergo surgery on his knee ligament injury on Thursday before 6-8 months out.
    Laatst gewijzigd door kitno; 10 oktober 2017 om 00:45

  55. #1070
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    -Argentina would reportedly miss out on $20 million if they don't qualify for the World Cup. Wonder how much FIFA and Adidas would lose. $20 million is a lot of money for the AFA. The Argentina players have been paying for ALL their travels since 2016 Copa America.

    - Ronaldinho talking on Fox Sports Argentina: "I hope Argentina make the World Cup."

    - Miranda (Brazil): "Our goal is to play well and win the matches. A World Cup without Argentina, Germany or Brazil loses its charm."

    - For those who don't know (another possible twist between Argentina vs. Ecuador), Ecuador's coach Jorge Célico is born in Argentina.

    - Mario Kempes: "The only ones who would be happy if Messi doesn't go to the World Cup would be Maradona fans."

    - Mario Kempes: "What Dybala said was great. It is difficult to play alongside Messi & anyone who misunderstood him is a fool'.

    - Kempes: "There are 90 minutes left to see if Sampaoli is really the salvation, because everyone said he was the savior of Argentina."Kempes: "A World Cup without Argentina and without Messi would be a catastrophe."

    - The players of the Argentina Team have not spoken to the media since the Messi press conference last year. Wonder if it changes tomorrow.
    Laatst gewijzigd door kitno; 10 oktober 2017 om 05:26

  56. #1071
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    [IMG]

    Het veld in Quito ligt er momenteel zo bij...

    -Latest Argentina XI for tomorrow in Quito: Romero; Mercado, Fazio, Otamendi; Rigoni, Biglia, Mascherano, Di Maria; Papu, Messi; Benedetto

    -Jorge Sampaoli (Argentina Coach): "If we are at Messi's level, tomorrow's match will go very well."

    - Pekerman: "I'm not going to talk about Argentina. RIght now I'm Colombian and I'm only thinking about our game tomorrow."

    [IMG]

    17 wedstrijden in de WK kwalificatie, en geen enkele wedstrijd stonden dezelfde 11 spelers aan de aftrap.

    [IMG]
    Laatst gewijzigd door kitno; 10 oktober 2017 om 05:34

  57. #1072
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    31
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Haha is dat zijn reddingsplan? Mascherano op het middenveld? Samen met Biglia en wie de fuck Rigoni mag zijn.

    Meestal zeg je pff Argentinie heeft zo'n fantastisch team, hoe kunnen ze zo slecht spelen. Maar dit team is los van Messi echt heel matig. Romero, Mercado, Mascherano, Otamendi, Fazio, Biglia, Benedetto. Allemaal middelmaat.

  58. The Following User Says Thank You to RaulVilla For This Useful Post:


  59. #1073
    Chief
    Guest

    Standaard

    De Fifa zal nooit accepteren dat Messi ontbreekt, dus komt sowieso wel goed.

  60. #1074
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaulVilla Bekijk bericht
    Haha is dat zijn reddingsplan? Mascherano op het middenveld? Samen met Biglia en wie de fuck Rigoni mag zijn.

    Meestal zeg je pff Argentinie heeft zo'n fantastisch team, hoe kunnen ze zo slecht spelen. Maar dit team is los van Messi echt heel matig. Romero, Mercado, Mascherano, Otamendi, Fazio, Biglia, Benedetto. Allemaal middelmaat.
    Hele matige opstelling inderdaad van Sampaoli, maar Mascherano is ondanks dat hij over zijn top heen is altijd goed bij de nationale ploeg. Ik vond hem de afgelopen wedstrijd tegen Peru de beste speler van Argentinië.

    Rigoni is een groot talent, en ik verwacht hem in de toekomst ook bij een absolute topclub in Europa.

    Het is gewoon dom van Sampaoli dat hij weer gaat starten met Benedetto, en dat hij geen extra aanvaller ( Alario) heeft opgeroepen toen hij wist dat Icardi licht geblesseerd is. Helaas durft hij het ook niet aan om te starten met Dybala- Messi omdat ze in de eerdere wedstrijden geen klik hadden, en het is ook gewoon het verpesten van de kwaliteiten van Dybala als je hem op de flank zet. Hij had hem en Messi gewoon samen centraal achter de diepe spits moeten positioneren.

    Paredes moet ten alle tijden de voorkeur krijgen boven een speler als Biglia, en ik had ook gekozen voor Mammana achterin in plaats van Mercado. Enige krediet wat Mercado heeft opgebouwd is dat hij 2 belangrijke goals voor Argentinië heeft gescoord deze kwalificatie.

    Ik heb er ondanks de vermoedelijke opstelling nog steeds vertrouwen in dat ze zich uiteindelijk gaan plaatsen voor het WK, en hopelijk wordt er voor het WK nog flink doorgeselecteerd door Sampaoli.

  61. #1075
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    31
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kitno Bekijk bericht
    Hele matige opstelling inderdaad van Sampaoli, maar Mascherano is ondanks dat hij over zijn top heen is altijd goed bij de nationale ploeg. Ik vond hem de afgelopen wedstrijd tegen Peru de beste speler van Argentinië.

    Rigoni is een groot talent, en ik verwacht hem in de toekomst ook bij een absolute topclub in Europa.

    Het is gewoon dom van Sampaoli dat hij weer gaat starten met Benedetto, en dat hij geen extra aanvaller ( Alario) heeft opgeroepen toen hij wist dat Icardi licht geblesseerd is. Helaas durft hij het ook niet aan om te starten met Dybala- Messi omdat ze in de eerdere wedstrijden geen klik hadden, en het is ook gewoon het verpesten van de kwaliteiten van Dybala als je hem op de flank zet. Hij had hem en Messi gewoon samen centraal achter de diepe spits moeten positioneren.

    Paredes moet ten alle tijden de voorkeur krijgen boven een speler als Biglia, en ik had ook gekozen voor Mammana achterin in plaats van Mercado. Enige krediet wat Mercado heeft opgebouwd is dat hij 2 belangrijke goals voor Argentinië heeft gescoord deze kwalificatie.

    Ik heb er ondanks de vermoedelijke opstelling nog steeds vertrouwen in dat ze zich uiteindelijk gaan plaatsen voor het WK, en hopelijk wordt er voor het WK nog flink doorgeselecteerd door Sampaoli.
    Mascherano op het middenveld is verschrikkelijk. Moet achterin spelen. Heeft ook zolang niet meer actief op die positie gespeeld. Die Rigoni is wel al 24, zo'n groot talent ben je dan niet meer. Dan moet je al (bijna) in je prime zijn. Maar hem ken ik niet, dus oordeel niet over zijn basisplaats. Ik zou op dit moment alleen toch wel voor spelers gaan die in topcompetities spelen, vooral de aanvallers.

    Dybala moet hoe dan ook spelen. Aangezien Aguero en Icardi geblesseerd zijn had ik ook Pipita erbij gehaald. Al is het maar als invaller. Ik ken zijn reputatie maar hij is echt wel beter dan Benedetto. Zit Correa erbij? Ik zou Messi nu ook echt in de aanval zetten. Naast Dybala, of net achter hem. Zal een vraag zijn hoe de bal bij hem komt maar hij moet hem gewoon dichterbij de 16 ontvangen. De rest gaat niet scoren, tijd voor hem om het te doen. Met Banega en Paredes heb je toch wel aardige voetballers lijkt me.

  62. The Following 2 Users Say Thank You to RaulVilla For This Useful Post:

    kitno (10 oktober 2017)

  63. #1076
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Mascherano is samen met Gago wel de enige die de bal altijd zsm bij Messi probeert te krijgen. Mascherano heeft tegen Peru voor het eerst in jaren goed gespeeld voor Argentinië, kitno. En ik had niet verwacht dat ik dit ooit zou roepen na Brazilië-uit vorig jaar waarin hij letterlijk vanuit elke hoek werd verkracht op het middenveld, maar eigenlijk zou ik hem gewoon op het middenveld zetten. Echt liever hij dan al die andere kneuzen met Biglia voorop. Ik neem aan dat Ecuador niet gaat stormen, dus zal hij het wel kunnen belopen en ik vertrouw hem erop dat hij de bal naar Messi kan brengen en hem ook op de juiste momenten aanspeelt, daar heeft de rest nogal moeite mee. Paredes gaat toch niet spelen, dus doe dan tenminste Masche.

    Als je Messi in de aanval zet, kunnen ze de wedstrijd net zo goed schriftelijk afdoen. Ik zweer jou dat die bal niet eens bij het strafschopgebied komt dan. Sampa gaat blijkbaar 3-4-2-1 spelen. Dan kun je het idd gewoon proberen met Messi en Dybala achter de spits. Helaas dat het dan weer die ezel van Boca moet zijn. Higuain wil ik never meer zien, maar Kün zou ik dan maar weer de kans geven, als ze het halen überhaupt. Die heeft imo na Messi het meeste bewezen in de nationale ploeg, iig meer dan Higuain en Di Maria en zo. En ondanks dat hij keer op keer faalt heb ik ook een zwak voor die gast. Dybala, Messi en Kün met Icardi achter de hand kan je toch prima een WK spelen zou je denken. Maar ja, ik heb er een hard hoofd in. Chili en Peru zullen vast wat geld hebben overgemaakt naar de Ecuadoraanse bond. Die gaan wel alles geven straks.

  64. The Following User Says Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    kitno (10 oktober 2017)

  65. #1077
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaulVilla Bekijk bericht
    Mascherano op het middenveld is verschrikkelijk. Moet achterin spelen. Heeft ook zolang niet meer actief op die positie gespeeld. Die Rigoni is wel al 24, zo'n groot talent ben je dan niet meer. Dan moet je al (bijna) in je prime zijn. Maar hem ken ik niet, dus oordeel niet over zijn basisplaats. Ik zou op dit moment alleen toch wel voor spelers gaan die in topcompetities spelen, vooral de aanvallers.

    Dybala moet hoe dan ook spelen. Aangezien Aguero en Icardi geblesseerd zijn had ik ook Pipita erbij gehaald. Al is het maar als invaller. Ik ken zijn reputatie maar hij is echt wel beter dan Benedetto. Zit Correa erbij? Ik zou Messi nu ook echt in de aanval zetten. Naast Dybala, of net achter hem. Zal een vraag zijn hoe de bal bij hem komt maar hij moet hem gewoon dichterbij de 16 ontvangen. De rest gaat niet scoren, tijd voor hem om het te doen. Met Banega en Paredes heb je toch wel aardige voetballers lijkt me.
    Rigoni is inderdaad wel een laatbloeier, maar hij was afgelopen seizoen bij Independiente wekelijks de uitblinker. Een speler die en goede techniek heeft en op snelheid zijn man voorbij kan. Ik heb veel liever Rigoni in de basis bijneem nationale ploeg dan Di Maria die telkens faalt. Helaas blijft Sampaoli hopen op een bevlieging van Di Maria, en speelt hij ook al is hij niet volledig for altijd.

    Het wordt tijd dat Lo Celso een kans gaat krijgen in de nationale ploeg. Hij is precies het type speler dat momenteel in de ploeg ontbreekt. Verder moet Ascacibar op het middenveld een kans krijgen.

    Ik zou persoonlijk ook liever Mascherano achterin zien, maar afgelopen wedstrijd stond hij centraal achterin en moest hij ook constant aansluiten op het middenveld omdat Biglia en Banega totaal geen lijn in het spel wisten te brengen. Indien Sampaoli kiest VOO Mascherano als cvm zou ik wel altijd spelen met Mammana als cv eventueel kunnen ze dan in de wedstrijd ook nog van plaats verwisselen. Mammana heeft als voordeel dat hij op diverse posities kan spelen, en is ook heel goed in het spel,verdelen. Verder is hij een stuk sneller dan Fazio.

    Banega is een aardige voetballer, maar mist constantheid. Tegen Peru was hij de slechtste op het veld, en hij lijkt daarom nu ook de bank te moeten plaatsnemen.

    Paredes hoort ook in de basis, maar wordt voorlopig volkomen genegeerd door Sampaoli.

    Correa is ook niet opgeroepen, en helaas Alario ook niet terwijl die bij River Plate heeft bewezen dat hij er altijd staat in grote wedstrijden.

    Het zal lastig worden vannacht, ook vanwege het hoogteverschil. Tevens is de staat van het veld heel slecht.

    Ik heb ondanks het slechte spel en het ontbreken van scorend vermogen er vertrouwen in dat Argentinië zich gaat plaatsen voor het WK, en dat Benedetto ondanks zijn zwakke wedstrijd tegen Peru vanavond een belangrijk doelpunt gaat scoren.

  66. The Following 2 Users Say Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (21 oktober 2017),RaulVilla (10 oktober 2017)

  67. #1078
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Mascherano is samen met Gago wel de enige die de bal altijd zsm bij Messi probeert te krijgen. Mascherano heeft tegen Peru voor het eerst in jaren goed gespeeld voor Argentinië, kitno. En ik had niet verwacht dat ik dit ooit zou roepen na Brazilië-uit vorig jaar waarin hij letterlijk vanuit elke hoek werd verkracht op het middenveld, maar eigenlijk zou ik hem gewoon op het middenveld zetten. Echt liever hij dan al die andere kneuzen met Biglia voorop. Ik neem aan dat Ecuador niet gaat stormen, dus zal hij het wel kunnen belopen en ik vertrouw hem erop dat hij de bal naar Messi kan brengen en hem ook op de juiste momenten aanspeelt, daar heeft de rest nogal moeite mee. Paredes gaat toch niet spelen, dus doe dan tenminste Masche.

    Als je Messi in de aanval zet, kunnen ze de wedstrijd net zo goed schriftelijk afdoen. Ik zweer jou dat die bal niet eens bij het strafschopgebied komt dan. Sampa gaat blijkbaar 3-4-2-1 spelen. Dan kun je het idd gewoon proberen met Messi en Dybala achter de spits. Helaas dat het dan weer die ezel van Boca moet zijn. Higuain wil ik never meer zien, maar Kün zou ik dan maar weer de kans geven, als ze het halen überhaupt. Die heeft imo na Messi het meeste bewezen in de nationale ploeg, iig meer dan Higuain en Di Maria en zo. En ondanks dat hij keer op keer faalt heb ik ook een zwak voor die gast. Dybala, Messi en Kün met Icardi achter de hand kan je toch prima een WK spelen zou je denken. Maar ja, ik heb er een hard hoofd in. Chili en Peru zullen vast wat geld hebben overgemaakt naar de Ecuadoraanse bond. Die gaan wel alles geven straks.
    Tegen Brazilië speelde Mascherano inderdaad heel slecht, maar daar werd heel de ploeg compleet overlopen. Tegen Chili en Colombia vond ik Mascherano een goede indruk maken. Het is wel duidelijk zichtbaar dat hij over zijn top heen is, en dat hij indien het WK wordt gehaald hij daarna moet stoppen. Hij komt gezien zijn leeftijd nu ook het beste tot zijn recht als cv. Ook vind ik hem de echte leider van de ploeg, en met zijn inzet kan hij de ploeg op sleeptouw nemen. Vanavond zie ik hem deze rol ook wel vervullen.

    Gelukkig heeft Argentinië met Mammana een speler die heel veel op Mascherano lijkt, en ik zie hem in de toekomt ook de vervangt van hem worden.

    Met Ascacibar, Lo Celso, Lauturo Martinez komen er ook enkele spelers aan die zeer talentvol zijn, en die in de toekomst vaste waardes gaan worden bij de nationale ploeg.

    Alario van Leverkusen zou ik momenteel het samen met Icardi laten uitvechten wie de vaste nummer 9 bij Argentinië wordt.

    Driussi doet het ook goed bij Zenit en is ook een optie voor de toekomst, en bij River laat Pity Martinez eindelijk zien dat hij constant een hoog niveau kan halen.

    On TyCSporys *this* will be ARG's XI: Romero; Mercado, Mascherano, Otamendi; Salvio, Biglia, Enzo Pérez, Acuna; Messi, Di María; Benedetto
    Laatst gewijzigd door kitno; 10 oktober 2017 om 18:20

  68. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (21 oktober 2017)

  69. #1079
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Kranevitter en Perotti zijn geselecteerd door Sampaoli voor de volgende oefenwedstrijd.

    [IMG]

    De spelers die in Argentinië spelen zullen later nog worden toegevoegd. Wederom geen Rulli en Higuain bij de selectie. Helaas ook geen Alario en Ascacibar.

  70. The Following User Says Thank You to kitno For This Useful Post:

    MAGICA (21 oktober 2017)

  71. #1080
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Fox Sports 2 zend nu live de return uit Lanus - River Plate. De heenwedstrijd van de halve finale van de Copa Libertadores werd met 1-0'gewonnen door River door een doelpunt van Scocco.

    Edit: River Plate 0-1 voor door een strafschop van Scocco.

    Gonzalo Montiel 0-2.

    Edit: Inmiddels door 2 doelpunten van Sand staat het 2-2. Lanus scoorde vlak voor en meteen na de rust.

    Lautaro Acosta scoort de 3-2 voor Lanus. De ploeg van Jorge Almiron heeft nog 1 doelpunt nodig om de finale te bereiken. In de 2e helft is River ook zeer zwak aan het spelen. Ze laten ontzettend veel ruimtes en zijn ze slordig in de passing, en ook zit er totaal geen lijn in het spel.

    De scheidsrechter gaat de videoscheidsrechter raadplegen, en Lanus moet hier een strafschop krijgen.

    Edit: Penalty toegekend.

    Alejandro Silva 4-2 vanaf de stip.

    River moet zich schamen dat ze een 0-2 voorsprong en een 1-0 thuiswinst hebben verspeeld. De ploeg van Gallardo heeft nog ruim 20 minuten om 1 doelpunt te scoren.

    Buitenkant paal River Plate na een kans uit een corner voor Pinola die afwijkt via Sand.

    Andrada met 2 goede reddingen voor Lanus.
    Laatst gewijzigd door kitno; 1 november 2017 om 03:52

Pagina 24 van 28 EersteEerste ... 142223242526 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 15 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 15 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •