Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: "Totaal aantal berichten" leden daalt?

  1. #1
    No lloro Río's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 januari 2012
    Locatie
    Wereld
    Leeftijd
    28
    Berichten
    11.054
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard "Totaal aantal berichten" leden daalt?

    Ik ben bezig meerdere keren mijn 3.000'ste bericht te plaatsen, het aantal berichten van Giallorosso89 is zelfs op nul gezet volgens mij en sowieso vertoont het totaal aantal geplaatste berichten van allerlei leden volgens mij een dalende trend. Niet dat het nu echt belangrijk is, maar er klopt natuurlijk niets van zo.

    Wellicht heeft het te maken met de forumopruiming en valt er niets aan te doen, maar ik wilde het toch even laten weten.

  2. The Following 4 Users Say Thank You to Río For This Useful Post:

    Cudi (23 juli 2014),Giallorosso89 (21 juli 2014),SpazioInter (21 juli 2014),The Man (21 juli 2014)

  3. #2
    No lloro Río's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 januari 2012
    Locatie
    Wereld
    Leeftijd
    28
    Berichten
    11.054
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard

    Er blijven mensen op 0 gezet worden qua berichtenaantal (Kufibear, Tredici). Dat is toch niet (alleen) te wijten aan de forumopruiming, al zijn het wel veel italofielen? Weten jullie wat er misgaat?
    Laatst gewijzigd door Río; 27 juli 2014 om 00:17

  4. #3
    Het is allemaal wat.
    Aangemeld
    27 september 2005
    Berichten
    2.305
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    31

    Standaard

    Hier een uitleg waarom het postaantal van sommige leden op dit moment laag is.
    We zijn al een poosje bezig om topics te verwijderen.

    Bij het verwijderen van grote topics raakt de server snel van slag en krijgen wij een foutmelding.

    Dat topic [A.C. Milan algemeen oud] is totaal 18 x verwijderd, hij heeft dus 18 keer het aantal posts geteld, aangezien sommige leden totaal niet al niet zoveel hadden staan....in dit topic stonden 255.000 posts

    Hetzelfde is gebeurd bij topic [Wedstrijden Italiaans voetbal (oud)] die is 4 keer verwijderd.
    18 x verwijderd, betekent dat ik 18 keer een melding heb gekregen dat de server over belast was, achteraf gezien heeft hij al die 18 keer het post aantal wat men had in desbetreffende topic verwijderd, simpel rekensommetje " voorbeeld 1000 posts in 1 topic x 18 = 18.000 postaantal wat verwijderd is.

    De server problemen die er op dit moment is kunnen we op korte termijn nog niet oplossen.
    feit is dat het de komende weken vaker voor kan komen dat het post aantal van sommige wordt verminderd.

    Mocht je graag wat van je post aantal terug zien dan kunnen we dat handmatig aanpassen.

    GR
    Laatst gewijzigd door Admin; 27 juli 2014 om 01:12

  5. The Following User Says Thank You to Admin For This Useful Post:

    Río (27 juli 2014)

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •