Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: De grens

Threaded View

  1. #1
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard De grens

    Ik raak echt helemaal in de war van de moderators. Nu zie ik weer iemand een berisping krijgen omdat hij iemand uitlacht omdat diegene Ronaldo 'kneusje' noemt (en de mod wss opvat alsof hij iemand kneusje noemt, terwijl je dan beide dezelfde straf hoort te geven me dunkt?). Daarnaast zag ik iemand laatst iemand anders idioot noemen in serieuze context en dat bericht werd niet eens berispt, noch gewaarschuwd, noch verwijderd.

    Is kneusje erger dan idioot? Kan er een lijst komen met rangschikking in ernst van scheldwoorden? Maakt het uit wie het zegt? Zo ja, wie mag het wel zeggen en wie niet? Graag opheldering, ik wil ook graag schelden, maar weet soms niet goed wat ik kan zeggen tegen wie, het lijkt me handig als ik daarvoor een tabelletje had zodat ik veilig kon schelden. Want schelden is mogelijk, alleen door wie, tegen wie is me onduidelijk.

  2. The Following 8 Users Say Thank You to Harvey For This Useful Post:

    Bernardo (13 januari 2015),Bob Sacamano (14 januari 2015),chuchu (12 januari 2015),Cudi (12 januari 2015),Peerk (13 januari 2015),Sam_Vitesse (12 januari 2015),The Man (12 januari 2015)

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •