Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Negeerlijst

  1. #1
    #TeamPantelic Bonevacia's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2010
    Locatie
    Gulag
    Berichten
    9.946
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard Negeerlijst

    Nu is het zo dat ik mensen op de negeerlijst heb staan, omdat ik hun posts gewoon niet wil zien. Als deze personen nu gequote worden, zie ik de berichten alsnog waardoor ik ze automatisch toch ga lezen waardoor ik me weer opnieuw erger. Kunnen deze quotes niet ook verborgen worden?



  2. The Following 7 Users Say Thank You to Bonevacia For This Useful Post:

    Astore ( 3 december 2015),Bernardo ( 7 december 2015),DonK ( 3 december 2015),Johan C ( 3 december 2015),LFCMokum ( 7 december 2015),qsh0x ( 7 december 2015),viktor ( 3 december 2015)

  3. #2
    #TeamPantelic Bonevacia's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2010
    Locatie
    Gulag
    Berichten
    9.946
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Oh en daarbij ook nog de vraag of niet die hele lap tekst van 'Deze gebruiker staat op je negeerlijst, bla bla klik hier om het bericht toch te lezen' in zijn geheel verwijderd kan worden zodat je er niks meer van ziet.

    Fix deze. Bedankt.

  4. #3
    #TeamPantelic Bonevacia's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2010
    Locatie
    Gulag
    Berichten
    9.946
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Fijn om te zien dat deze topic serieus genomen wordt en er wat mee gedaan wordt.

  5. #4
    EN GEEN FLAUWEKULLETJES DMF's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Fileknooppunt A28
    Berichten
    16.647
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Rustig aan. Johnny kan hier als enige naar kijken en is door drukte weinig aanwezig .

  6. #5
    #TeamPantelic Bonevacia's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2010
    Locatie
    Gulag
    Berichten
    9.946
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Oke, wist ik niet.

  7. #6
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard Keiserblock

    Jongens, ik wil geen Keiser meer zien. Niet zien dat mensen Keiser quoten, niet een melding bij al zijn posts dat hij op de negeerlijst staat. Ik wil mijn forum Keiservrij. Want zijn posts zijn saai.

    Kan dat geregeld? Dank!

  8. The Following 3 Users Say Thank You to LFCMokum For This Useful Post:

    Bonevacia (31 december 2015),Chiel.vandijk (31 december 2015),Johan C (18 mei 2016)

  9. #7
    Cudi's schermafbeelding
    Aangemeld
    8 december 2008
    Berichten
    10.757
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    23

    Standaard Keiser haat

    Rot toch op met jullie zielige gedoe. Laat die man posten, je hoeft er toch niet op te reageren? Hem zo van het forum wegpesten is allesbehalve respectvol. De beste man post wat die denkt en doet daar niemand wat mee kwaad.

    Triestige planten. Hebben jullie ooit bejaardentehuizen bezocht? Nee? Echt niet? What a surprise. En dan hier oudere mensen bashen. Man man man, hoe diep kan je zinken. Hebben jullie wel door hoe eenzaam zulke mensen zich kunnen voelen en zich dan maar gaan bezig gaan houden met andere shit om er niet aan te denken? Keiser heeft ervoor gekozen om in zijn laatste dagen op VZF te posten. Daar moet je respect voor hebben en ermee leren omgaan.

    Het is ondertussen 'populair' geworden om deze gozer uit te maken voor alles en nog wat. Ik bedoel, er zijn ergere leden dan Keiser, maar zeggen we daar wat van? Nee. Ga niet mee met de kudde, svp.

    Doei.
    Laatst gewijzigd door Cudi; 30 december 2015 om 23:59

  10. The Following 18 Users Say Thank You to Cudi For This Useful Post:

    *NERAZZURRI* (31 december 2015),Bob Sacamano (31 december 2015),chuchu (31 december 2015),Gladde Chevin (31 december 2015),J-Roc (31 december 2015),Joentje (31 december 2015),Keiser (31 december 2015),lanerazzurri (31 december 2015),Megan (31 december 2015),Miln (31 december 2015),Phermes ( 5 januari 2016),qsh0x (30 december 2015),Romaios (31 december 2015),Sam_Vitesse (31 december 2015),The Man (31 december 2015),viktor (31 december 2015),WiseGuy1897 ( 1 januari 2016)

  11. #8
    Chief
    Guest

    Standaard

    3 topics samengevoegd. Deze sectie is er niet voor dit soort kreten. Heb het hier onder geplaatst.

    Johnny gaat kijken of de negeerlijst te veranderen valt. Graag even geduld.

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •