Pagina 102 van 216 EersteEerste ... 25292100101102103104112152202 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.546 t/m 4.590 van 9678

Discussie: Champions League 2018-2019 Wedstrijden

  1. #4546
    Sheva7's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 april 2007
    Berichten
    7.930
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Dat zeg ik #11861
    Ajax wedstrijden topic
    Heb even gekeken en zie je het woord geil niet in de mond nemen. Maar het begon wel te tintelen bij je dus?

  2. #4547
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.322
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sheva7 Bekijk bericht
    Heb even gekeken en zie je het woord geil niet in de mond nemen. Maar het begon wel te tintelen bij je dus?
    Daar moet een bittere blauwe pil aan te pas komen.

  3. The Following 2 Users Say Thank You to Fries For This Useful Post:

    Bob Sacamano (24 oktober 2018),Peerk (25 oktober 2018)

  4. #4548
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpazioInter Bekijk bericht
    Terecht dat hij dat doet. Wachten tot het eind van de match en ipv te vieren dat je club wint nee de trainer van de tegenstander uitkakken omdat die iets magisch heeft gepresteerd bij je rivaal, 8 jaar geleden
    Nou ja, daar staat Juve lang niet alleen in he. In het uitvak bij PSV klonk het aan het einde van/na de wedstrijd ook keihard 'Milan merda'. Ook niet echt relevant. Maar goed, Mou per sempre uno di noi

    Wat betreft vanavond: geen idee wat ik moet verwachten. Ga uit van een nederlaag, want Barcelona blijft ondanks de absentie van Messi en het feit dat ze de afgelopen tien/vijftien jaar wel eens betere elftallen gehad hebben wel Barcelona. Hopelijk kunnen Perisic en Brozovic spelen, daar we hen echt nodig zijn kijkende naar de alternatieven. Valero basisspeler op CL-topniveau lijkt me gezien zijn duelkracht en uithoudingsvermogen geen goed idee (ook omdat dat veld in Nou Camp volgens mij extra lang/groot is), ex-Barcelona-jeugdproduct Baldé heeft nog bitter weinig laten zien. Hopelijk zal het gemis van Nainggolan niet te zwaar wegen, want die hadden we in een partij als vanavond erg goed kunnen gebruiken.

    Voor wat het waard is, Tuttosport meldt een 4-4-1-1 met Skriniar-Miranda als centraal duo, DDA op linksachter, Candreva, Brozovic en Perisic basis en Valero achter Icardi. Geen De Vrij, Asamoah en Politano dus. Laten we a.u.b. heel hard hopen dat dit geen bewaarheid wordt. De Vrij en Asamoah zijn de twee beste spelers tot nu toe dit seizoen. Gelukkig is het Tuttostront.
    Laatst gewijzigd door Bob Sacamano; 24 oktober 2018 om 13:47

  5. #4549
    Jack's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 november 2010
    Berichten
    8.068
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Interista Bekijk bericht
    Mourinho blijft een goede trainer maar hij heeft gewoon slecht spelersmateriaal. Heerlijke persoonlijkheid ook. Terecht dat hij er nog wat spelers bij wilde en hij is gek geweest om te blijven bij die club omdat hij er geen bij kreeg. Young, Smalling, Lindelöf, Shaw, Matic is allemaal schroot, Martial en Rashford overschatte talenten en Mata, Pogba en Lukaku is subtop. De Gea beste keeper van de wereld na Handanovic.
    Minder zuipen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Interista Bekijk bericht
    Die hype is er ook rond Nouri maar dan vooral omdat hij nooit meer kan voetballen. Weg van de minste weerstand om dan maar te zeggen dat hij veel talent had. Het komt er toch nooit uit.
    Ja, want voordat Nouri's hart moeilijk ging doen, was er nog nooit iemand die hem had zien voetballen. Met je 'weg van de minste weerstand'. Prima joh, gelukkig hebben we jou voor de 'weg met de meeste weerstand'.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
    Vond De Ligt ook vanavond weer een paar keer echt matig. En dit gebeurt echt in meerdere wedstrijden, maar het lijkt er op alsof iedereen zijn ogen sluit wanneer De Ligt er niet goed uit ziet.

    Als De Ligt de beste CB ter wereld wordt, is dat puur bij gebrek aan beter.
    De Ligt is fantastisch, maar ook vroegrijp en vrij 'zwaar op de benen'. Zit nog zeker niet op z'n top en is nu al heel goed, maar ik denk inderdaad dat onbetwist de beste iets teveel van het goede gaat zijn.

    Dat geldt overigens ook voor Frenkie. Is ook helemaal niet erg, want in principe zijn Robben, Sneijder en Van Persie ook nooit top vijf van de wereld geweest. Hoogstens een seizoen.

  6. The Following 3 Users Say Thank You to Jack For This Useful Post:

    Johan C (24 oktober 2018),X (24 oktober 2018),Zeus (24 oktober 2018)

  7. #4550

    Aangemeld
    5 januari 2014
    Locatie
    België
    Berichten
    9.982
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Sacamano Bekijk bericht
    Nou ja, daar staat Juve lang niet alleen in he. In het uitvak bij PSV klonk het aan het einde van/na de wedstrijd ook keihard 'Milan merda'. Ook niet echt relevant. Maar goed, Mou per sempre uno di noi

    Wat betreft vanavond: geen idee wat ik moet verwachten. Ga uit van een nederlaag, want Barcelona blijft ondanks de absentie van Messi en het feit dat ze de afgelopen tien/vijftien jaar wel eens betere elftallen gehad hebben wel Barcelona. Hopelijk kunnen Perisic en Brozovic spelen, daar we hen echt nodig zijn kijkende naar de alternatieven. Valero basisspeler op CL-topniveau lijkt me gezien zijn duelkracht en uithoudingsvermogen geen goed idee (ook omdat dat veld in Nou Camp volgens mij extra lang/groot is), ex-Barcelona-jeugdproduct Baldé heeft nog bitter weinig laten zien. Hopelijk zal het gemis van Nainggolan niet te zwaar wegen, want die hadden we in een partij als vanavond erg goed kunnen gebruiken.

    Voor wat het waard is, Tuttosport meldt een 4-4-1-1 met Skriniar-Miranda als centraal duo, DDA op linksachter, Candreva, Brozovic en Perisic basis en Valero achter Icardi. Geen De Vrij, Asamoah en Politano dus. Laten we a.u.b. heel hard hopen dat dit geen bewaarheid wordt. De Vrij en Asamoah zijn de twee beste spelers tot nu toe dit seizoen. Gelukkig is het Tuttostront.
    Laatste 27 thuiswedstrijden Barcelona in de CL: 25x winst, 2x gelijkspel.


  8. The Following 4 Users Say Thank You to SpazioInter For This Useful Post:

    Bob Sacamano (24 oktober 2018),jkx4 (24 oktober 2018),Keiser (24 oktober 2018),Pizzakoerier (24 oktober 2018)

  9. #4551
    Doek Inter aub op. Pizzakoerier's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 februari 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    16.475
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Sacamano Bekijk bericht
    Ik mocht hem altijd graag puur vanwege zijn voorliefde voor het Italiaanse voetbal, maar zijn pogingen tot humor vind ik steeds irritanter worden. Wat dat betreft is-ie hard op weg naar het niveau-De Vos, als-ie dat dieptepunt niet al bereikt heeft. Een goede commentator is iemand die zichzelf niet al te graag hoort.
    Een neukend grote RBQ.

  10. The Following User Says Thank You to Pizzakoerier For This Useful Post:

    Bob Sacamano (24 oktober 2018)

  11. #4552
    #TeamPantelic Bonevacia's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2010
    Locatie
    Gulag
    Berichten
    9.946
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sheva7 Bekijk bericht
    Frenkie de Jong man, godverdomme wat geil.
    En dit is dan alleen de eerste helft he.



  12. #4553
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack Bekijk bericht
    Ja, want voordat Nouri's hart moeilijk ging doen, was er nog nooit iemand die hem had zien voetballen. Met je 'weg van de minste weerstand'. Prima joh, gelukkig hebben we jou voor de 'weg met de meeste weerstand'.
    Een mening bevalt je niet? Gewoon lekker op de man spelen!

    Interista zegt niks verkeerds. Er waren wel degelijk twijfels over Nouri, bijvoorbeeld bij ene heer Bosz:

    Bosz vindt het lastig om over Nouri te praten, zo blijkt. "Pfoe...Ja, dit... Dit kun je bijna niet beschrijven", aldus de oefenmeester, tegenwoordig in dienst van Borussia Dortmund. "Appie was een heel goede voetballer. En hij was zo'n geweldige jongen in de groep, zo'n fijn mens. Maar als ik eerlijk ben, weet ik niet of hij uiteindelijk zijn belofte had waargemaakt, omdat hij ook een heleboel dingen níet had die in het topvoetbal belangrijk zijn."

  13. The Following User Says Thank You to PoeSimao For This Useful Post:

    Melanoisia (24 oktober 2018)

  14. #4554
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpazioInter Bekijk bericht
    Laatste 27 thuiswedstrijden Barcelona in de CL: 25x winst, 2x gelijkspel.

    Zin in.



    FCInternews heeft overigens tien dezelfde spelers als Tuttosport wat betreft de vermoedelijke elf. Alleen Asamoah in plaats van Vrsaljko en DDA op rechts. Ook daar geen De Vrij en Politano dus. En een 4-2-3-1 in plaats van een 4-4-1-1.
    Laatst gewijzigd door Bob Sacamano; 24 oktober 2018 om 14:57

  15. #4555
    Feis forever Zeus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    rotterdam
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.971
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Inter vs Barca.. Alleen Bayern is mogelijk nog smeriger.

  16. #4556
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
    Inter vs Barca.. Alleen Bayern is mogelijk nog smeriger.
    Gelukkig hebben ze er bij Barcelona er een handje van om na een wedstrijd tegen Inter de sproeiers aan te zetten, hopelijk maakt dat beide ploegen iets schoner.

  17. #4557
    Feis forever Zeus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    rotterdam
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.971
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Wel genoten van de halve finale in 2010 tho. Dat was echt het beste Barça ooit. Genoten van Mourinho toen. Was mooi geweest als die toen gewoon met pensioen was gegaan.

  18. The Following 2 Users Say Thank You to Zeus For This Useful Post:

    Bob Sacamano (24 oktober 2018),chuchu (24 oktober 2018)

  19. #4558
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.933
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Interista Bekijk bericht
    Die hype is er ook rond Nouri maar dan vooral omdat hij nooit meer kan voetballen. Weg van de minste weerstand om dan maar te zeggen dat hij veel talent had. Het komt er toch nooit uit.
    Ja hoor Simao.

  20. #4559
    Melanoisia's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 januari 2016
    Berichten
    4.528
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack Bekijk bericht
    Ja, want voordat Nouri's hart moeilijk ging doen, was er nog nooit iemand die hem had zien voetballen. Met je 'weg van de minste weerstand'. Prima joh, gelukkig hebben we jou voor de 'weg met de meeste weerstand'.
    Ik zeg niet dat hij weinig voetbaltalent had maar ik vind dat zijn talent wordt overdreven door wat er met hem gebeurd is. Hij zou best een balletje hebben kunnen trappen als hij zich kon ontwikkelen, al zijn ze bij Ajax sowieso wel goed in het ophemelen van hun talenten. Is ook allemaal best begrijpelijk dat de meeste mensen alleen maar positief over hem praten maar het moet wel gewoon gezegd kunnen worden als iemand het daar niet mee eens is. Hij wordt zo ongeveer heilig verklaard omdat hij ook emotioneel en sociaal zeer intelligent zou zijn en dat doet hem geen recht aan als dat niet zo is. Overdrijven in iets wat hij niet is of had is namelijk niet respectvol richting hem en zijn familie, want dan maak je die eigenschappen belangrijker dan waar het eigenlijk om gaat: dat hij bijna helemaal niet meer leeft. Hij en zijn geliefden zouden al zijn voetbaltalent willen inruilen voor zijn bewustzijn als dat kon.
    Laatst gewijzigd door Melanoisia; 24 oktober 2018 om 16:16

  21. #4560
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Interista Bekijk bericht
    Ik zeg niet dat hij weinig voetbaltalent had maar ik vind dat zijn talent wordt overdreven door wat er met hem gebeurd is. Hij zou best een balletje hebben kunnen trappen als hij zich kon ontwikkelen, al zijn ze bij Ajax sowieso wel goed in het ophemelen van hun talenten. Is ook allemaal best begrijpelijk dat de meeste mensen alleen maar positief over hem praten maar het moet wel gewoon gezegd kunnen worden als iemand het daar niet mee eens is. Hij wordt zo ongeveer heilig verklaard omdat hij ook emotioneel en sociaal zeer intelligent zou zijn en dat doet hem geen recht aan als dat niet zo is. Overdrijven in iets wat hij niet is of had is namelijk niet respectvol richting hem en zijn familie, want dan maak je die eigenschappen belangrijker dan waar het eigenlijk om gaat: dat hij bijna helemaal niet meer leeft. Hij en zijn geliefden zouden al zijn voetbaltalent willen inruilen voor zijn bewustzijn als dat kon.
    Totale bullshit. Ga praten over dingen waar je wel wat van weet.
    Respectloos gelul.

  22. #4561
    FP Moderators
    Aangemeld
    17 juli 2007
    Leeftijd
    36
    Berichten
    2.427
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Waar heb je het nou toch over? Stond te boek als een van Nederlands grootste talenten. Hoe bedoel je overdrijven door wat er met hem is gebeurd?

  23. #4562
    Mzungu chuchu's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 december 2010
    Locatie
    Zuidoost
    Berichten
    12.235
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Vind het best een acceptabele stelling dat zn talent overdreven wordt. Zoals bij vrijwel elk Ajax talent; het is de norm.

    Daarom is het een beetje lomp - wss vanuit onwetendheid, want volgens mij word je niet geremd door enige kennis van jeugdvoetbal- om te roepen dat mensen hem goed vinden doordat ie in elkaar gestort is. Appie werd ruim daarvoor al opgehemeld.

  24. The Following User Says Thank You to chuchu For This Useful Post:

    Pizzakoerier (25 oktober 2018)

  25. #4563
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.933
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DB05 Bekijk bericht
    Met alle respect, maar nee.
    Met alle respect, maar ja. Chu2 heeft in deze volkomen gelijk.

  26. #4564
    Playa's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 januari 2017
    Berichten
    5.374
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk bericht
    Een mening bevalt je niet? Gewoon lekker op de man spelen!

    Interista zegt niks verkeerds. Er waren wel degelijk twijfels over Nouri, bijvoorbeeld bij ene heer Bosz:

    Bosz vindt het lastig om over Nouri te praten, zo blijkt. "Pfoe...Ja, dit... Dit kun je bijna niet beschrijven", aldus de oefenmeester, tegenwoordig in dienst van Borussia Dortmund. "Appie was een heel goede voetballer. En hij was zo'n geweldige jongen in de groep, zo'n fijn mens. Maar als ik eerlijk ben, weet ik niet of hij uiteindelijk zijn belofte had waargemaakt, omdat hij ook een heleboel dingen níet had die in het topvoetbal belangrijk zijn."
    Wat is de reden eigenlijk dat Bosz er niet in geslaagd is Frenkie in te voegen?

  27. #4565
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DB05 Bekijk bericht
    Wat is de reden eigenlijk dat Bosz er niet in geslaagd is Frenkie in te voegen?
    In opleiding; stage lopen en dergelijke

  28. #4566
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Interista Bekijk bericht
    Ik zeg niet dat hij weinig voetbaltalent had maar ik vind dat zijn talent wordt overdreven door wat er met hem gebeurd is. Hij zou best een balletje hebben kunnen trappen als hij zich kon ontwikkelen, al zijn ze bij Ajax sowieso wel goed in het ophemelen van hun talenten. Is ook allemaal best begrijpelijk dat de meeste mensen alleen maar positief over hem praten maar het moet wel gewoon gezegd kunnen worden als iemand het daar niet mee eens is. Hij wordt zo ongeveer heilig verklaard omdat hij ook emotioneel en sociaal zeer intelligent zou zijn en dat doet hem geen recht aan als dat niet zo is. Overdrijven in iets wat hij niet is of had is namelijk niet respectvol richting hem en zijn familie, want dan maak je die eigenschappen belangrijker dan waar het eigenlijk om gaat: dat hij bijna helemaal niet meer leeft. Hij en zijn geliefden zouden al zijn voetbaltalent willen inruilen voor zijn bewustzijn als dat kon.
    Ik denk dat je een paar dingen door elkaar haalt. Volgens mij overdrijft niemand zijn talent, de eerbetonen worden wel wat overdreven. Zoals toen ook bij die aanslagen in Parijs toen men weken daarna er nog bij stilstond voor de wedstrijd. Dan gaat het van authentieke aandacht en medeleven naar - ja, daar is mijn stokpaardje weer, lekker willen deugen en en plein public (voor vriend Simao: in het openbaar) willen laten zien hoe een groot hart dat je wel niet hebt.
    Laatst gewijzigd door Bob Sacamano; 24 oktober 2018 om 17:35

  29. #4567
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Vanavond op nieuw CL wedstrijden; onder andere :
    18.55 uur:

    PSV - Tottenh.Hotspur

    Ik verwacht opnieuw een enthousiast PSV ,maar een meer effectief Tottenham , begin stand 0 - 0 , eind stand 0 - 2
    Ik hoop dat ik het mis heb, maar soms kan het wel.

  30. #4568
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Vanavond op nieuw CL wedstrijden; onder andere :
    18.55 uur:

    PSV - Tottenh.Hotspur

    Ik verwacht opnieuw een enthousiast PSV ,maar een meer effectief Tottenham , begin stand 0 - 0 , eind stand 0 - 2
    Ik hoop dat ik het mis heb, maar soms kan het wel.
    Gelijkspel graag.

  31. #4569
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Malen en Lozano ballen wel lekker, beetje jammer dat die Luuk telkens in de weg loopt.

  32. #4570
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Lozano Wachtte wel veel te lang, maar met gelukkie valt ie toch mooi over Lloris.

  33. #4571
    Jack's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 november 2010
    Berichten
    8.068
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Wat een heerlijke geluksgoal.

  34. #4572
    Jack's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 november 2010
    Berichten
    8.068
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    En nogmaals geluk. Dit was gewoon een geldige goal van Sanchez imo.

  35. The Following User Says Thank You to Jack For This Useful Post:

    SuriGooner (24 oktober 2018)

  36. #4573
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Waarom werd deze goal nou afgekeurd? Wytse zat wat over Zoet die voor de bal was, maar dat maakte toch helemaal niet uit?

  37. #4574
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Uitstekend beoordeeld die buitenspelsituatie. Zullen een pak arbiters zijn die dit doelpunt goedgekeurd zouden hebben.

    Ik zie 't nu nog een keer en begin ineens te twijfelen. De speler in kwestie staat buitenspel, maar is het hinderlijk ja of de nee? Neig nu meer naar 'nee.'

  38. #4575
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Sacamano Bekijk bericht
    Uitstekend beoordeeld die buitenspelsituatie. Zullen een pak arbiters zijn die dit doelpunt goedgekeurd zouden hebben.
    Ja, dodo. Dat zijn de regels ook, dit is op geen enkele manier buitenspel.

  39. The Following User Says Thank You to Momus For This Useful Post:

    Johan C (24 oktober 2018)

  40. #4576
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Lijkt me geen buitenspel haha. En dan die Lozano die steeds van die vrije trappen aannaait. Ik neem aan dat er wat mensen in Londen gek worden van de scheids.

  41. #4577
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Qua geluksgoals staat het weer 1-1.

  42. #4578
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Fluit nu maar af.

  43. #4579
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni Bekijk bericht
    Lijkt me geen buitenspel haha. En dan die Lozano die steeds van die vrije trappen aannaait. Ik neem aan dat er wat mensen in Londen gek worden van de scheids.
    Het was wel degelijk buitenspel, dat is de vraag niet. De vraag is of het hinderlijk was en volgens mij niet.

  44. #4580
    Jack's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 november 2010
    Berichten
    8.068
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Sacamano Bekijk bericht
    Het was wel degelijk buitenspel, dat is de vraag niet. De vraag is of het hinderlijk was en volgens mij niet.
    Natuurlijk niet hinderlijk. Zoet had vrij zicht en de bal gaat in de linkerhoek, terwijl Kane rechts van het midden van het doel staat. Gewoon geldige goal.

  45. #4581
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Ja die goal had nooit afgekeurd mogen worden. Vind dat PSV vol lef speelt, maar vraag me af of ze dat 90 minuten volhouden. En de aanvallende kracht van Tottenham lijkt me gewoonweg te sterk.

  46. #4582
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Sacamano Bekijk bericht
    Het was wel degelijk buitenspel, dat is de vraag niet. De vraag is of het hinderlijk was en volgens mij niet.
    ehh?

  47. #4583
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.062
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Sacamano Bekijk bericht
    Het was wel degelijk buitenspel, dat is de vraag niet. De vraag is of het hinderlijk was en volgens mij niet.
    Het is alleen buitenspel als iemand strafbaar in buitenspelpositie staat, Sjors.

  48. #4584
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.995
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Wat een armoe, vergeleken bij gisteren avond Ajax - Benfica zeg.

    PSV komt op alle fronten te kort, maar heeft geluk dat Alderweireld knoeit en een goal weg geeft, een grensrechter die ten onrechte vlagt voor buitenspel, was en = gewoon een zuiver doelpunt en daardoor slechts op 1 - 1 staat terwijl het in feite al 1 - 2 moet staan.
    Tottenham meer en betere kansen, alhoewel je kort voor rust PSV een echte kans bij elkaar ziet voetballen,( enige echte kans eerste helft)
    Laten we hopen op een goed resultaat, en wat hulp van victoria erbij krijgen.

  49. #4585
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.764
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Napoli: Ospina; Maksimovic, Albiol, Koulibaly, Mario Rui; Allan, Hamsik, Fabian; Callejon, Mertens, Insigne

    Gelukkig Mertens de voorkeur boven Milik. Forza Napule

  50. #4586
    Sheva7's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 april 2007
    Berichten
    7.930
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

    Standaard

    Dier, wat een vreselijke speler is dat zeg.

  51. #4587
    Ik denk 2-0 Thomas83's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Dordrecht
    Leeftijd
    41
    Berichten
    26.205
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Jammer. Ik had gehoopt dat PSV wat meer kon counteren toen ze op voorsprong kwamen. Verdedigend vind ik het niet eens zo slecht staan. Maar Eriksen vindt zijn medespelers goed. Die voorpass bij de gelijkmaker was ook echt zo'n typische perfecte steek. Altijd met de juiste snelheid bij hem. Op zich mocht PSV al niet klagen over de stand bij rust. Die goal van Sanchez had niet afgekeurd mogen worden. Vind Lozano wel weer irritant met zijn schwalbes. Begrijp de ergernis van Dembélé heel goed. Die kaart sloeg ook nergens op.

  52. #4588
    DanielAlves's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 september 2018
    Berichten
    4.896
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Je heb Dembele en Malcom. Je zet Rafinha rechtsbuiten.

    Ernie je hoerenteringzus.

  53. The Following User Says Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    RaulVilla (24 oktober 2018)

  54. #4589
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thomas83 Bekijk bericht
    Jammer. Ik had gehoopt dat PSV wat meer kon counteren toen ze op voorsprong kwamen. Verdedigend vind ik het niet eens zo slecht staan. Maar Eriksen vindt zijn medespelers goed. Die voorpass bij de gelijkmaker was ook echt zo'n typische perfecte steek. Altijd met de juiste snelheid bij hem. Op zich mocht PSV al niet klagen over de stand bij rust. Die goal van Sanchez had niet afgekeurd mogen worden. Vind Lozano wel weer irritant met zijn schwalbes. Begrijp de ergernis van Dembélé heel goed. Die kaart sloeg ook nergens op.
    Middenveld komt gewoon veel tekort bij PSV Europees. Snap de hype rond Rosario ook nog niet helemaal. Hij en Hendrix samen op het middenveld is gewoon te weinig voetbal. Pereiro is sowieso veel te wisselvallig. Heeft soms een actie waarbij je denkt 'die gaat wel richting Europese subtop' en vervolgens zie je hem weer een halfuur niet. Kom je in Nederland wel mee weg, maar op dit niveau dus kennelijk niet.

  55. The Following User Says Thank You to marcel013 For This Useful Post:

    FernandoC (24 oktober 2018)

  56. #4590
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Lomp van Lloris zeg, liepen twee verdedigers bij die eventueel ook nog hadden kunnen ingrijpen

Pagina 102 van 216 EersteEerste ... 25292100101102103104112152202 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 7 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 7 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •