Pagina 92 van 216 EersteEerste ... 42829091929394102142192 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.096 t/m 4.140 van 9678

Discussie: Champions League 2018-2019 Wedstrijden

  1. #4096
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Natuurlijk wint Real Madrid van Liverpool. Die laatste is immers vrij geloot tot aan de finale. En Barcelona gunde AS Rome die halve finale.

    Het is iedereen bekend dat Liverpool al 30 jaar is uitgeschakeld voor de landstitel bij kerst maar in de tussentijd nog wel enkele Europacups won.

    Hoeveel voorbeelden wil je hebben.

  2. #4097
    Doek Inter aub op. Pizzakoerier's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 februari 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    16.475
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Dus, Roma had nog twee pingels moeten krijgen, las ik?

  3. #4098
    SergioRamos's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 augustus 2012
    Leeftijd
    31
    Berichten
    917
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pizzakoerier Bekijk bericht
    Dus, Roma had nog twee pingels moeten krijgen, las ik?
    ALS Dzeko niet buitenspel was gevlagd en ALS Karius dan nog steeds hetzelfde uitkwam dan was het er al ééntje.
    Die van Trent Alexander-Arnold wellicht ook, maar was echt wel van dichtbij aangeschoten.

    Als je elke situatie wilt gaan analyseren had Liverpool er ook één moeten krijgen in het begin met die duw in de rug van Mané.

    Beetje zielig doen van Roma eigenlijk, want op Anfield hebben ze hun penalty ook cadeau gekregen, en die in de laatste minuut gisteren was ook lachwekkend.

  4. The Following 2 Users Say Thank You to SergioRamos For This Useful Post:

    Kinggerrard ( 3 mei 2018),Pizzakoerier ( 3 mei 2018)

  5. #4099
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.504
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Ik word inderdaad een beetje kriegel van dat gejank in het Roma kamp. Ook al na die wedstrijd in Barcelona, werden compleet weggespeeld, zaten ze te mekkeren op Makkelie omdat hij die schwalbe van Dzeko niet beloonde met een penalty. Nu weer. Je hebt in twee wedstrijden zeven doelpunten tegen gehaf, hou op met miepen!

    Oh ja, en Mane had in de eerste helft een penaltyverdiend

  6. #4100
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Oh ja, qshox. Jij was die nerd die mij vorige week weghoonde toen ik die keeper een vliegenvanger noemde in vergelijking met Neuer toch?

    Je had gelijk man. Ge-wel-de-naar. Wat moet je met Neuer als je de fantastische Ulreich heb?
    Ik hoon je wel vaker weg op het moment dat je doorslaat, dus dat zou goed kunnen.

  7. #4101
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SergioRamos Bekijk bericht
    ALS Dzeko niet buitenspel was gevlagd en ALS Karius dan nog steeds hetzelfde uitkwam dan was het er al ééntje.
    Die van Trent Alexander-Arnold wellicht ook, maar was echt wel van dichtbij aangeschoten.

    Als je elke situatie wilt gaan analyseren had Liverpool er ook één moeten krijgen in het begin met die duw in de rug van Mané.

    Beetje zielig doen van Roma eigenlijk, want op Anfield hebben ze hun penalty ook cadeau gekregen, en die in de laatste minuut gisteren was ook lachwekkend.
    Maakt niet uit dat die bal van heel dichtbij op zijn hand werd geschoten. Als hij zijn arm zo uitsteekt, is het gewoon pingel.

  8. #4102
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    27
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SergioRamos Bekijk bericht
    ALS Dzeko niet buitenspel was gevlagd en ALS Karius dan nog steeds hetzelfde uitkwam dan was het er al ééntje.
    Die van Trent Alexander-Arnold wellicht ook, maar was echt wel van dichtbij aangeschoten.

    Als je elke situatie wilt gaan analyseren had Liverpool er ook één moeten krijgen in het begin met die duw in de rug van Mané.

    Beetje zielig doen van Roma eigenlijk, want op Anfield hebben ze hun penalty ook cadeau gekregen, en die in de laatste minuut gisteren was ook lachwekkend.
    Ja daarom, die pingel gisteren was lachwekkend

  9. #4103
    SergioRamos's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 augustus 2012
    Leeftijd
    31
    Berichten
    917
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Maakt niet uit dat die bal van heel dichtbij op zijn hand werd geschoten. Als hij zijn arm zo uitsteekt, is het gewoon pingel.
    Kan je inderdaad vrij makkelijk geven indien gezien, dat ga ik niet tegenspreken. Mensen doen echter alsof dit automatisch een extra doelpunt bij de eindstand betekent. Het verloop van de wedstrijd is dan gewoon anders. Liverpool stond 3-2 achter in de 90e minuut, dan ga je ervan uit dat je gewoon doorgaat. Moest het eerder 3-2 zijn, dan waren ze wellicht niet zo laks geweest in hun spel.

  10. The Following 3 Users Say Thank You to SergioRamos For This Useful Post:

    Jack ( 3 mei 2018),Kinggerrard ( 3 mei 2018),Miln ( 3 mei 2018)

  11. #4104
    Kinggerrard's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 februari 2012
    Leeftijd
    38
    Berichten
    3.304
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Hele hele matige pot van beide kanten, Roma ging opportunistisch spelen (beste idee van hun, middenveld overslaan) en daar hadden wij uiteraard weer problemen mee. 2e ballen te vaak verloren en niet doortastend genoeg in de duels. Onnodig moeilijk gemaakt, beide partijen een aantal dubieuze arbitrale beslissingen gehad. Zowel Liverpool en Roma hebben het maximale uit de campagne gehaald, finale winnen zou een klein wonder zijn..maar 1 wedstrijd kan veel gebeuren.

    Kiev baby!

  12. The Following 5 Users Say Thank You to Kinggerrard For This Useful Post:

    LFCMokum ( 3 mei 2018),Miln ( 3 mei 2018),Pizzakoerier ( 3 mei 2018),RaulVilla ( 3 mei 2018),Río ( 3 mei 2018)

  13. #4105
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    31
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Dzeko is zo goed. Echt totaal niet een type spits waar ik graag kijk maar hij is een uitzondering. Er zijn ook weinig sterkere spelers, of tenminste die hun lichaam zo goed weten te gebruiken. Wat Nera zegt, wel echt de enige topper van Roma. Monchi moet even twee pareltjes erbij halen van de zomer. Ga vol voor Ceballos.

    Bobby Firminoooo. Achtste assist alweer. 10 goals, 8 assists. Lekkere CL campagne.

  14. The Following 4 Users Say Thank You to RaulVilla For This Useful Post:

    *NERAZZURRI* ( 3 mei 2018),Cudi ( 3 mei 2018),Kinggerrard ( 3 mei 2018),Pizzakoerier ( 3 mei 2018)

  15. #4106
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SergioRamos Bekijk bericht
    Kan je inderdaad vrij makkelijk geven indien gezien, dat ga ik niet tegenspreken. Mensen doen echter alsof dit automatisch een extra doelpunt bij de eindstand betekent. Het verloop van de wedstrijd is dan gewoon anders. Liverpool stond 3-2 achter in de 90e minuut, dan ga je ervan uit dat je gewoon doorgaat. Moest het eerder 3-2 zijn, dan waren ze wellicht niet zo laks geweest in hun spel.
    Ik zeg niet dat het automatisch een extra goal is, maar wel een pingel en rode kaart. Dat lijkt me best iets wat nog flinke invloed heeft. Was nog kwartiertje te spelen.

    Die duwfout op Mane kan je ook fluiten, maar dat was bij 0-0, vlak voor de 0-1. Ook dan had je andere wedstrijd gekregen natuurlijk, maar ik kan me best voorstellen dat Roma zich benadeeld voelde. Ook die fase met Dzeko leek me geen buitenspel.

  16. #4107
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Haha veel plezier in Kiev man. Laat lekker lullen, als dat Roma echt denkt dat ze het op de scheidsrechter kunnen afschuiven is 't jammer. Goed gevochten jongens, succes in de Serie A de komende weken! Daje!

    En wij, tja. Finale Champions League. Met een ploeg waarvan Klopp allang gezien heeft dat er nog heel veel werk aan is. Kun je piepen over makkelijke lotingen enzo, heb je vast nog wel een punt ook, maar Liverpool staat er maar mooi en al die andere ploegen kijken lekker tv. Joe!

  17. The Following 2 Users Say Thank You to LFCMokum For This Useful Post:

    Johan C ( 3 mei 2018),Kinggerrard ( 3 mei 2018)

  18. #4108
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Ik zeg niet dat het automatisch een extra goal is, maar wel een pingel en rode kaart. Dat lijkt me best iets wat nog flinke invloed heeft. Was nog kwartiertje te spelen.

    Die duwfout op Mane kan je ook fluiten, maar dat was bij 0-0, vlak voor de 0-1. Ook dan had je andere wedstrijd gekregen natuurlijk, maar ik kan me best voorstellen dat Roma zich benadeeld voelde. Ook die fase met Dzeko leek me geen buitenspel.
    Plus in die periode was Liverpool aan het wankelen achterin en kreeg Roma de geest. Dat momentum zakte later weer in maar wordt dan vastgehouden. Belachelijk dat het zo lang duurt voordat de videoscheidsrechter wordt toegepast in alle competities.

  19. #4109
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Plus in die periode was Liverpool aan het wankelen achterin en kreeg Roma de geest. Dat momentum zakte later weer in maar wordt dan vastgehouden. Belachelijk dat het zo lang duurt voordat de videoscheidsrechter wordt toegepast in alle competities.
    Dat laatste ja. Nu heb je twee finalisten die met VAR daar niet hadden gestaan/het een stuk lastiger hadden gekregen. Snap ook niet wat de achterliggende gedachte is om het niet te doen als er in allerlei andere competities en zelfs het komende WK wél gebruik van wordt gemaakt.

  20. #4110
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Ik zeg niet dat het automatisch een extra goal is, maar wel een pingel en rode kaart. Dat lijkt me best iets wat nog flinke invloed heeft. Was nog kwartiertje te spelen.

    Die duwfout op Mane kan je ook fluiten, maar dat was bij 0-0, vlak voor de 0-1. Ook dan had je andere wedstrijd gekregen natuurlijk, maar ik kan me best voorstellen dat Roma zich benadeeld voelde. Ook die fase met Dzeko leek me geen buitenspel.
    Die regel is toch al een seizoen afgeschaft? Ik meen dat ze in dit geval geel hadden gegeven. Maar goed, dan vergeet je dat die leipe scheids verleden week de wedstrijd zelf weer in leven bracht door een penalty te verzinnen. Met 5-1 had je dit gelazer gister allemaal niet gehad.

  21. #4111
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Dat laatste ja. Nu heb je twee finalisten die met VAR daar niet hadden gestaan/het een stuk lastiger hadden gekregen. Snap ook niet wat de achterliggende gedachte is om het niet te doen als er in allerlei andere competities en zelfs het komende WK wél gebruik van wordt gemaakt.
    In Duitsland wordt het al hele seizoen succesvol toegepast. Er ontstaan wel nieuwe vragen en problemen, maar het zou zo'n grote stap voorwaarts zijn. Er staan miljoenen op het spel maar we gebruiken het nog niet want we zitten nog in ene testfase, da fuq valt er nog te testen?

  22. #4112
    SergioRamos's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 augustus 2012
    Leeftijd
    31
    Berichten
    917
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Ik zeg niet dat het automatisch een extra goal is, maar wel een pingel en rode kaart. Dat lijkt me best iets wat nog flinke invloed heeft. Was nog kwartiertje te spelen.

    Die duwfout op Mane kan je ook fluiten, maar dat was bij 0-0, vlak voor de 0-1. Ook dan had je andere wedstrijd gekregen natuurlijk, maar ik kan me best voorstellen dat Roma zich benadeeld voelde. Ook die fase met Dzeko leek me geen buitenspel.
    Is het nog zo dat er een dubbele straf is? Is het niet gewoon geel en penalty?
    Dzeko was inderdaad geen buitenspel.

    We moeten ook niet doen alsof Roma geen goedkope penalty heeft gekregen op Anfield en die owngoal was ook eigenlijk uit het niets gevallen. Uiteindelijk is Liverpool wel terecht door vind ik.

  23. #4113
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaulVilla Bekijk bericht
    Dzeko is zo goed. Echt totaal niet een type spits waar ik graag kijk maar hij is een uitzondering. Er zijn ook weinig sterkere spelers, of tenminste die hun lichaam zo goed weten te gebruiken. Wat Nera zegt, wel echt de enige topper van Roma. Monchi moet even twee pareltjes erbij halen van de zomer. Ga vol voor Ceballos.

    Bobby Firminoooo. Achtste assist alweer. 10 goals, 8 assists. Lekkere CL campagne.
    Heeft verder wel niks bijgedragen. Zat aardig in de broekzak van Manolas en Fazio. Real moet hem in Kiev op dezelfde wijze bestrijden en hopelijk is er dan niemand die besluit om de bal cadeau te geven op 30 meter van het doel.

  24. #4114
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SergioRamos Bekijk bericht
    Is het nog zo dat er een dubbele straf is? Is het niet gewoon geel en penalty?
    Dzeko was inderdaad geen buitenspel.

    We moeten ook niet doen alsof Roma geen goedkope penalty heeft gekregen op Anfield en die owngoal was ook eigenlijk uit het niets gevallen. Uiteindelijk is Liverpool wel terecht door vind ik.
    Dat paniekerig verdedigen had ze nog een own goal kunnen kosten. Rossen die ballen in de 16 gewoon vol tegen eigen spelers. Dramatische defensie. Het is dat Patrick gisteren weinig zin had want met een beetje beter spel was Roma gewoon vol over Liverpool gewalst.

  25. #4115
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.903
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Gemiep over Liverpool & de arbitrage klopt niet. De tegenstander in de finale daarentegen, dát is dé schande van het arbiterkorps van de UEFA.

  26. #4116
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LFCMokum Bekijk bericht
    Die regel is toch al een seizoen afgeschaft? Ik meen dat ze in dit geval geel hadden gegeven. Maar goed, dan vergeet je dat die leipe scheids verleden week de wedstrijd zelf weer in leven bracht door een penalty te verzinnen. Met 5-1 had je dit gelazer gister allemaal niet gehad.
    Als een keeper het doet (overtreding maken), maar lijkt me dat wanneer iemand een zekere goal verhinderd met zijn hand dat het dan wel "gewoon" rood is.

  27. #4117
    SergioRamos's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 augustus 2012
    Leeftijd
    31
    Berichten
    917
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Realsocio Bekijk bericht
    Dat paniekerig verdedigen had ze nog een own goal kunnen kosten. Rossen die ballen in de 16 gewoon vol tegen eigen spelers. Dramatische defensie. Het is dat Patrick gisteren weinig zin had want met een beetje beter spel was Roma gewoon vol over Liverpool gewalst.
    Tuurlijk jongen. Own goal, afstandsschot (wat je nog kunt argumenteren dat er beter druk gezet had moeten worden) dat 1x op de 100 valt en een lichte penalty waren 3 van de 4 goals van dit "geweldige Roma dat een plek in de finale had verdiend".

    Met hetzelfde argument kan je trouwens zeggen, het is dat Salah gisteren weinig zin had want met een beetje beter spel was Liverpool gewoon vol over Roma gewalst.
    Laatst gewijzigd door SergioRamos; 3 mei 2018 om 11:11

  28. #4118
    Русский корабль, иди нахy King_Eric's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 april 2007
    Locatie
    Brugse expat in Gent
    Berichten
    22.317
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Als een keeper het doet (overtreding maken), maar lijkt me dat wanneer iemand een zekere goal verhinderd met zijn hand dat het dan wel "gewoon" rood is.
    Die verandering van de regel geldt inderdaad voor keepers en spelers die bijvoorbeeld als laatste verdediger een 'clear goal scoring opportunity' verhinderen. Als je als veldspeler opzettelijk een bal uit doel houdt met de hand kan nog prima rood én een penalty gegeven worden inderdaad.

  29. The Following 2 Users Say Thank You to King_Eric For This Useful Post:

    asroma4 ( 5 mei 2018),Keiser ( 3 mei 2018)

  30. #4119
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Alsof Liverpool ook niet anders was gaan spelen als de eerste penalty wel zou zijn gegeven.

  31. #4120
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SergioRamos Bekijk bericht
    Tuurlijk jongen. Own goal, afstandsschot (wat je nog kunt argumenteren dat er beter druk gezet had moeten worden) dat 1x op de 100 valt en een lichte penalty waren 3 van de 4 goals van dit "geweldige Roma dat een plek in de finale had verdiend".

    Met hetzelfde argument kan je trouwens zeggen, het is dat Salah gisteren weinig zin had want met een beetje beter spel was Liverpool gewoon vol over Roma gewalst.
    Salah werd onzichtbaar gemaakt door Roma. Patrick Schick leed balverlies zelfs zonder tegenstander in de buurt en heeft leren controleren van Lukaku....
    Daarbij boeit het geen bal hoe je scoort. Liverpool stond echt te bibberen achterin. Kijk die own goal nog maar eens terug. Dat ie in doel gaat, kun je beschouwen als pech ja, maar met de manier waarop daar verdedigd wordt, vraag je er gewoon om. Blind wegrammen. Hoog niveau hoor.

  32. #4121
    SergioRamos's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 augustus 2012
    Leeftijd
    31
    Berichten
    917
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Realsocio Bekijk bericht
    Blind wegrammen. Hoog niveau hoor.
    Zag je dinsdag inderdaad ook genoeg in dat laatste half uur.

  33. #4122
    No lloro Río's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 januari 2012
    Locatie
    Wereld
    Leeftijd
    28
    Berichten
    11.054
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Realsocio Bekijk bericht
    Salah werd onzichtbaar gemaakt door Roma. Patrick Schick leed balverlies zelfs zonder tegenstander in de buurt en heeft leren controleren van Lukaku....
    Daarbij boeit het geen bal hoe je scoort. Liverpool stond echt te bibberen achterin. Kijk die own goal nog maar eens terug. Dat ie in doel gaat, kun je beschouwen als pech ja, maar met de manier waarop daar verdedigd wordt, vraag je er gewoon om. Blind wegrammen. Hoog niveau hoor.
    Zowaar ben ik het een beetje eens met je. Daarbij had Rome er met een beter vizier een aantal meer kunnen maken, 21 doelpogingen gisteren en dat waren lang niet allemaal kansloze afstandsschoten.

  34. #4123
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lloro Bekijk bericht
    Zowaar ben ik het een beetje eens met je. Daarbij had Rome er met een beter vizier een aantal meer kunnen maken, 21 doelpogingen gisteren en dat waren lang niet allemaal kansloze afstandsschoten.
    Dit is uiteindelijk wat wij willen toch? Gelijkwaardige teams waarbij de vorm van de dag/tweeluik het verschil maakt.

  35. #4124
    No lloro Río's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 januari 2012
    Locatie
    Wereld
    Leeftijd
    28
    Berichten
    11.054
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Dit is uiteindelijk wat wij willen toch? Gelijkwaardige teams waarbij de vorm van de dag/tweeluik het verschil maakt.
    Klopt, maar daar had ik het niet over. Liverpools defensie was gewoon wankel en daar hoefde Roma niet echt goed voor te spelen, ook al kun je allerlei excuses verzinnen voor drie van de vier doelpunten zoals hierboven gepoogd wordt.

  36. #4125
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Haha iemand die toevallig gaat naar Kiev? Ziggy-commentator zei dat veel hotels geannuleerd zijn voor de 26e en nu te boeken zijn voor 1000+ per nacht. Leek me sterk, maar even op Booking gekeken, de tering kan toch niet dit



  37. #4126
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Waarom niet?

  38. #4127
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Realsocio Bekijk bericht
    Waarom niet?
    Volgens mij hebben hotels niet het recht om zomaar een kamer te annuleren.

  39. #4128
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    In Oekraine zijn ze niet zo van de regeltjes

  40. #4129
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.903
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonK Bekijk bericht
    In Oekraine zijn ze niet zo van de regeltjes
    Gebeurd vaker bij finalesteden.

  41. #4130
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harvey Bekijk bericht
    Volgens mij hebben hotels niet het recht om zomaar een kamer te annuleren.
    Volgens mij ook niet zomaar, maar wel onder bepaalde voorwaarden. Bijvoorbeeld als het ergens in de terms and conditions staat. Heb al gevonden dat een gebrek aan de kamer een reden is om een reservatie te annuleren. Dat hoeft het hotel zelfs niet aan te tonen. Sowieso is er niemand zo gek om daarvoor naar de rechtbank te trekken. Duurt veel te lang en te kostelijk.

  42. #4131
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Lekker dan, Liverpool verzwakt zichzelf.

    https://www.ad.nl/champions-league-e...nale~af3add2e/

  43. The Following User Says Thank You to Harvey For This Useful Post:

    Bob Sacamano (24 mei 2018)

  44. #4132
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    31
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Hoe verzwakt Liverpool zichzelf?

  45. #4133
    PP FernandoC's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juli 2007
    Berichten
    4.496
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Strijder. Niet ''ik haal het in de winter in bs'.

  46. #4134
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Laatste half uurtje dan maar inbrengen.

  47. #4135
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Het excuus werd duidelijk al goed voorbereid.

  48. #4136
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FernandoC Bekijk bericht
    Strijder. Niet ''ik haal het in de winter in bs'.
    Ja kom, die jongen is in Egypte opgegroeid met soms temperaturen van 36-38 graden tijdens de ramadan. Als je dat trekt zal d'r wel iets in je systeem zitten waardoor het goedgaat voor zo'n jongen.

  49. #4137
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LFCMokum Bekijk bericht
    Ja kom, die jongen is in Egypte opgegroeid met soms temperaturen van 36-38 graden tijdens de ramadan. Als je dat trekt zal d'r wel iets in je systeem zitten waardoor het goedgaat voor zo'n jongen.
    Werkt dat zo?

  50. The Following User Says Thank You to qsh0x For This Useful Post:

    Pizzakoerier (25 mei 2018)

  51. #4138
    Русский корабль, иди нахy King_Eric's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 april 2007
    Locatie
    Brugse expat in Gent
    Berichten
    22.317
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Werkt dat zo?
    Uiteraard niet.

    Er is ook een verschil tussen 'het trekken' en 2u op je top presteren.

    Ik denk niet dat er een effect zal zijn qua energievoorraad of zo, maar er kan, afhankelijk van de temperatuur die dag en wat ie gedurende de dag doet, wel een bepaalde mate van dehydratatie zijn. En die is nefast voor je prestaties, waar je ook vandaan komt.
    Laatst gewijzigd door King_Eric; 24 mei 2018 om 12:58

  52. The Following 2 Users Say Thank You to King_Eric For This Useful Post:

    asroma4 (24 mei 2018),qsh0x (24 mei 2018)

  53. #4139
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door King_Eric Bekijk bericht
    Uiteraard niet.

    Er is ook een verschil tussen 'het trekken' en 2u op je top presteren.

    Ik denk niet dat er een effect zal zijn qua energievoorraad of zo, maar er kan, afhankelijk van de temperatuur die dag en wat ie gedurende de dag doet, wel een bepaalde mate van dehydratatie zijn. En die is nefast voor je prestaties, waar je ook vandaan komt.
    Ik heb niet perse zin om de statistieken van FiveThirtyEight of hun brürs erbij te halen, maar zou het wel interessant vinden om de prestaties van islamitische voetballers tijdens de ramadan eens onderzocht te krijgen. Heb gek genoeg nooit 't idee dat die jongens er last van hebben, al kan ik perfect snappen dat er wetenschappelijk genoeg voor het tegendeel te zeggen is. Ach ja, dan maakt-ie er twee in plaats van drie

  54. #4140
    Русский корабль, иди нахy King_Eric's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 april 2007
    Locatie
    Brugse expat in Gent
    Berichten
    22.317
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LFCMokum Bekijk bericht
    Ik heb niet perse zin om de statistieken van FiveThirtyEight of hun brürs erbij te halen, maar zou het wel interessant vinden om de prestaties van islamitische voetballers tijdens de ramadan eens onderzocht te krijgen. Heb gek genoeg nooit 't idee dat die jongens er last van hebben, al kan ik perfect snappen dat er wetenschappelijk genoeg voor het tegendeel te zeggen is. Ach ja, dan maakt-ie er twee in plaats van drie
    http://bjsm.bmj.com/content/44/7/509

    Enjoy

    (grappig ook dat één van de geciteerde papers een zekere Ramadan als eerste auteur heeft

    En hier een iets meer anekdotisch verhaal van een moslim topsporter: https://www.bbc.com/sport/rowing/34125890

    Het probleem in dit specifieke geval is dat de wedstrijd 's avonds laat start, bij licht, in een periode waarop de dagen zowat op hun langst zijn. Het laatste vocht dat hij dus heeft binnengekregen zal zo'n 14 uur voor de wedstrijd zijn. Dat lijkt me wel vrij lang. Hij zal na half time wel kunnen beginnen drinken, dus misschien zien we hem op zijn best in de tweede helft
    Laatst gewijzigd door King_Eric; 24 mei 2018 om 13:56

  55. The Following User Says Thank You to King_Eric For This Useful Post:

    LFCMokum (24 mei 2018)

Pagina 92 van 216 EersteEerste ... 42829091929394102142192 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 41 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 41 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •