Pagina 194 van 216 EersteEerste ... 94144184192193194195196204 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.686 t/m 8.730 van 9678

Discussie: Champions League 2018-2019 Wedstrijden

  1. #8686
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.043
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Ben wel benieuwd hoe Peertje K de wedstrijden van Blind plaatst.
    Als rechtgeaarde miskoop, doet ie het een paar potjes best aardig nu.

  2. #8687
    Feis forever Zeus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    rotterdam
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.971
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Uiteraard ligt alles weer aan het publiek. De man heeft gewoon geen verstand van voetbal.

    Derksen reageert op ophef na analyse Ajax: ‘Dat wil Nederland niet horen’
    Woensdag, 1 mei 2019 om 13:25

    Ajax wist dinsdagavond met 0-1 te winnen van Tottenham Hotspur in de halve finale van de Champions League. De Amsterdammers wisten in het eerste halfuur een goede indruk achter te laten, maar hadden daarna moeite met het spel van the Spurs. Johan Derksen was als analyticus bij Veronica kritisch op het optreden van Ajax, tot onvrede van veel tv-kijkers.

    “Na de rust hebben ze er eigenlijk niets van gebakken: heel slordig, veel balverlies, de lange ballen komen niet aan. Na de pauze heeft Joël Veltman er niets van gebakken. David Neres heeft helemaal niets gedaan. Lasse Schöne heb ik niet gezien. Hakim Ziyech was voor zijn doen heel erg zwak. Ziyech is wat mij betreft door de mand gevallen, omdat hij verzuimde om die linksback (Danny Rose, red.) steeds op te pakken, hij kwam steeds te laat. Dat was levensgevaarlijk, anders speel je nog gelijk ook”, zo stelde Derksen.


    Woensdag haalt hij in gesprek met het Algemeen Dagblad zijn schouders op over de kritiek die hij op social media te verduren kreeg. “Kennelijk moet je meelopen in de polonaise in dit land, maar dat weiger ik”, aldus de oud-voetballer. “Ik ben niet zo geïnteresseerd in al die reacties. Maar je merkt dat vaker. In de euforie krijgen die mensen de onderbuikgevoelens van een voetbalsupporter. Die wil dan wel eens heel ongenuanceerd om zich heen slaan, maar dat neem ik voor kennisgeving aan.”

    “Eigenlijk zei Erik ten Hag precies hetzelfde als ik. Dat het na de rust niet goed was en dat het in Amsterdam beter moet als ze de finale willen halen. Ze hebben voor Ajax-begrippen na rust gewoon slecht gespeeld. Dat wil Nederland na een overwinning blijkbaar niet horen. Dat zal mij worst zijn, want jij denkt toch niet dat ik dat pleuris end naar Hilversum ga rijden om bekend en onbekend Nederland te behagen? Ik geef mijn mening en respecteer ook anderen met een afwijkende mening.”

  3. The Following 2 Users Say Thank You to Zeus For This Useful Post:

    Bernardo ( 1 mei 2019),Thomas83 ( 1 mei 2019)

  4. #8688
    *NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    30.780
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kinggerrard Bekijk bericht
    Hij legt gewoon veel risico in zijn spel, en daar hoort inderdaad ook wel eens onnodig balverlies bij. Hij zorgt er tegenwoordig wel voor dat hij zelf die bal vaak terugwint. Hij is essentieel in dit spel van Ajax. Iemand die iets kan forceren, door eens te schieten van afstand bijvoorbeeld en niet snel de voor de hand liggende optie kiezen. Natuurlijk leg je hierdoor risico in je spel en dus is de kans op balverlies groter, maar door hem valt de 0-1 nu en de 1-1 tegen Juve. De rest van de ploeg stelt zich hier ook op in, door kort te zitten bij balverlies/door te dekken en dus die bal enorm snel terug te winnen
    Risico in je spel is hartstikke mooi als je als ploeg ver naar voren staat, linies op elkaar en iedereen de ballen heeft om vooruit te verdedigen. Gisteren was het veld ontzettend lang door al die irritante lange ballen en dan moet je, juist als je zo’n intelligente speler bent als Ziyech, inzien dat je af en toe de bal bij je moet houden en moet wachten op aansluiting, zodat je dán weer kunt gaan voetballen. Hartstikke leuk dat ie zelf constant de gaten dichtloopt die hij o.a. zelf creëert, maar ik verwacht meer van een jongen als Ziyech. Misschien overschat ik hem gewoon.

  5. The Following 2 Users Say Thank You to *NERAZZURRI* For This Useful Post:

    Hoogkamp ( 1 mei 2019),Pizzakoerier ( 2 mei 2019)

  6. #8689
    Kinggerrard's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 februari 2012
    Leeftijd
    38
    Berichten
    3.304
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Risico in je spel is hartstikke mooi als je als ploeg ver naar voren staat, linies op elkaar en iedereen de ballen heeft om vooruit te verdedigen. Gisteren was het veld ontzettend lang door al die irritante lange ballen en dan moet je, juist als je zo’n intelligente speler bent als Ziyech, inzien dat je af en toe de bal bij je moet houden en moet wachten op aansluiting, zodat je dán weer kunt gaan voetballen. Hartstikke leuk dat ie zelf constant de gaten dichtloopt die hij o.a. zelf creëert, maar ik verwacht meer van een jongen als Ziyech. Misschien overschat ik hem gewoon.
    In de 2e helft waren misschien ook gewoon de eerste tekenen van vermoeidheid van een aantal spelers duidelijk aan het worden. Druk zetten lukte niet meer, zeker gezamenlijk niet. Ik ben het verder wel met je eens dat Ajax in het algemeen dat had moeten doen, maar Spurs maakte het ook gewoon een fysieke pot en daar heeft Ajax (zie Groningen) sowieso meer moeite mee. Dan verdwijnen automatisch iets meer de automatismen, en dus ook het spel waarin Ziyech bv goed in is.

  7. #8690
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kinggerrard Bekijk bericht
    In de 2e helft waren misschien ook gewoon de eerste tekenen van vermoeidheid van een aantal spelers duidelijk aan het worden. Druk zetten lukte niet meer, zeker gezamenlijk niet. Ik ben het verder wel met je eens dat Ajax in het algemeen dat had moeten doen, maar Spurs maakte het ook gewoon een fysieke pot en daar heeft Ajax (zie Groningen) sowieso meer moeite mee. Dan verdwijnen automatisch iets meer de automatismen, en dus ook het spel waarin Ziyech bv goed in is.
    Een aantal spelers, waaronder inderdaad Mocro, zaten er op een gegeven moment behoorlijk doorheen. Hopelijk geeft Erik veel mensen rust in de bekerfinale, zodat iedereen fris is voor de return. Ben bang dat het nog niet gespeeld is.

  8. #8691
    centrale middenvelder joost_vdv's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 augustus 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Leeftijd
    32
    Berichten
    2.315
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk bericht
    Een aantal spelers, waaronder inderdaad Mocro, zaten er op een gegeven moment behoorlijk doorheen. Hopelijk geeft Erik veel mensen rust in de bekerfinale, zodat iedereen fris is voor de return. Ben bang dat het nog niet gespeeld is.
    Ben echt blij dat jij het niet voor het zeggen hebt, met je rust. Gewoon de flow door trekken in de sterkste opstelling, een prijs is een prijs na 5 droge jaren.

  9. #8692
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.759
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Hoe je het wendt of keert, spelers zijn zondag toch allemaal met woensdag bezig. Finale CL halen of beker winnen....

  10. #8693
    Feis forever Zeus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    rotterdam
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.971
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Daarnaast heeft Willem II een prachtige ploeg. Verdienen het veel meer dan andere clubs om een kansloos Europees avontuur te beleven.

  11. #8694
    Vite$$e X's schermafbeelding
    Aangemeld
    31 augustus 2018
    Berichten
    7.456
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
    Daarnaast heeft Willem II een prachtige ploeg. Verdienen het veel meer dan andere clubs om een kansloos Europees avontuur te beleven.
    Hey, jij kan ook te ver gaan hè.

  12. The Following User Says Thank You to X For This Useful Post:

    Keiser ( 1 mei 2019)

  13. #8695
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
    Daarnaast heeft Willem II een prachtige ploeg. Verdienen het veel meer dan andere clubs om een kansloos Europees avontuur te beleven.
    Kom nou, Ajax moet ook gewoon de beker pakken.

    Ik zou alleen voornamelijk met jongens spelen die waarschijnlijk wissel staan in de return, dus types als Huntelaar, Sinkgraven, (hopelijk) Schone, Ekkelenkamp etc.

  14. #8696
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.043
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Ik hou niet zo van statistieken, maar goed, statistisch gezien was Ziyech erg belangrijk gisteren:

    https://www.voetballoopbaan.nl/nieuw...nde-ziyech-was

  15. The Following User Says Thank You to Momus For This Useful Post:

    Zeus ( 1 mei 2019)

  16. #8697
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.988
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Al met al kunnen we concluderen dat Ajax nog geen finalist =, thuis en er dan niet uit kunnen komen zit er gewoon in .
    En aangezien de bal rond =, kan de bal alle kanten nog op.
    Ik hoop dat Ajax de finale haaalt, maar ik ben er niet sooh seker meer van na gisteren avond, aan de andere kant mag en moet je hopen dat Ajax ook geleerd heeft van dees fysieke wedstrijd gisteren avond en aldoende komende week de bal controleert daar waar het kan, en geen on nodig balverlies op verkeerde plekken. Vooral de beide backs krijgen het zwaar komende week.

  17. #8698
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.988
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sa2sa Bekijk bericht
    Ik vind Donny de afgelopen drie a vier CL wedstrijden eigenlijk misschien wel de man waar het minst over gesproken wordt maar misschien wel het beste over heel de lijn.
    Ik moet en ga nu een groot, zeer groot compliment maken voor Donny van de Beek.
    Dees speler heeft inderdaad onopvallend de grootste stappen gemaakt als speler, ik was ietwat kritisch omdat Donny tot voor kort altijd net niet was, net geen goal, net te laat of net niet goed gepaast.
    Maar Donny = sinds begin dees seizoen misschien wel de speler die het meest in waarde, verkoop waarde = gestegen doordat Donny nu ineens de laatste maand/weken beslissend = geworden in paassing en afronden, wat een rust gister avond bij het maken van zijn doelpunt.
    Wat = Donny onvoorstelbaar door ontwikkeld met zijn voetbal niveau, vandaar nu mijn voor hem verdiende complimenten.
    Dit had ik niet verwacht dat een speler in slechts enkele maanden sooh een giga sprong kan maken in het hedendaagse voetbal, zeg.

    Verder wil ik ook opnieuw D. Blind onder de aandacht brengen, ook Daley Blind speelde gisteren avond opnieuw een dikke voldoende en een goede wedstrijd qua verdedigen.
    Ik heb tot nu toe altijd getwijfeld aan zijn verdedigende kwaliteiten, maar ik begin hem nu echt meer te waarderen als verdediger.
    Wie had dat gedacht.
    Nog een aandachtspunt:
    Ziyech verdedigde gisteravond misschien wel zijn beste wedstrijd tot nu toe, normaliter vind Ziyech wel een keer goed dat zijn man van hem weg loopt, maar gisteren avond liep meneer Ziyech zich het hemd van zijn lijf om mee helpen te verdedigen.
    Het mocht dan qua paasing niet helemaal des Ziyech s zijn , maar over zijn tot nu toe mindere verdedigende taken kunnen we ook een dik compliment maken.

  18. #8699
    Goed is niet goed genoeg. Caelis's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 april 2007
    Berichten
    2.022
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk bericht
    Kom nou, Ajax moet ook gewoon de beker pakken.
    Eens. Voorkomt dat je met lege handen staat en met een beetje mazzel eindig je met twee of drie prijzen. Dat geeft samen met halve finale CL (of meer!) wel heel veel extra glans aan het jaar.

    Ik zou alleen voornamelijk met jongens spelen die waarschijnlijk wissel staan in de return, dus types als Huntelaar, Sinkgraven, (hopelijk) Schone, Ekkelenkamp etc.
    Ik zou liever de wedstrijd domineren. Dat kost een stuk minder kracht. Hoogstens met één of twee nieuwe spelers starten (in elk geval Huntelaar die brengt heel veel energie en verdient de finale). Zodra de wedstrijd min of meer in de pocket is, na een minuut of 60 twee spelers wisselen. Beetje zoals de laatste tijd wel vaker wordt toegepast.

  19. #8700
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    31
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Geen Firmino dus. Kutste wedstrijd mogelijk om voor het eerst van je voorste 3 en hele formatie af te moeten stappen.

  20. #8701
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joost_vdv Bekijk bericht
    Ik wil ook altijd meer en beter. Maar 0-1 uit gewonnen in de halve finale van de Champions League, wat tevens de 55e officiële wedstrijd dit seizoen is en ik lees her en der kritiek? Doe even normaal allemaal.
    Je wint uit in de halve finale van de CL. Dat staat. Wat een keiser of Derksen daarvan vindt, boeien.

  21. The Following User Says Thank You to Johan C For This Useful Post:

    Keiser ( 1 mei 2019)

  22. #8702
    DanielAlves's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 september 2018
    Berichten
    4.896
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Z'n geile nicht. Belangrijkste wedstrijd van het seizoen. Wat doet ie? Arthur uit de basis natuurlijk. Ineens minder zin.

  23. #8703
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    31
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Z'n geile nicht. Belangrijkste wedstrijd van het seizoen. Wat doet ie? Arthur uit de basis natuurlijk. Ineens minder zin.
    Dembouz vind je niet erg?

  24. #8704
    DanielAlves's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 september 2018
    Berichten
    4.896
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaulVilla Bekijk bericht
    Dembouz vind je niet erg?
    Hij heeft nog geen wedstrijdritme. Die moet je er rond 60ste minuut erin brengen als de tegenstander een beetje vermoeid is. Dan kan het leuk worden met zijn diepgang en snelheid.

  25. #8705
    *NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    30.780
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    60

    Standaard

    Gaat ie dan een keer een bal goed aannemen?

    Ik moet nog steeds overtuigd worden.

  26. #8706
    centrale middenvelder joost_vdv's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 augustus 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Leeftijd
    32
    Berichten
    2.315
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Je wint uit in de halve finale van de CL. Dat staat. Wat een keiser of Derksen daarvan vindt, boeien.
    Of Momus. True.

  27. The Following User Says Thank You to joost_vdv For This Useful Post:

    Keiser ( 1 mei 2019)

  28. #8707
    *NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    30.780
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    60

    Standaard

    Ik ben wel benieuwd of die Messi het net zo waar maakt als Donny.

  29. The Following User Says Thank You to *NERAZZURRI* For This Useful Post:

    Keiser ( 1 mei 2019)

  30. #8708
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.043
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joost_vdv Bekijk bericht
    Of Momus. True.
    Haha, ouwe Noord Koreaan.

  31. The Following User Says Thank You to Momus For This Useful Post:

    Keiser ( 1 mei 2019)

  32. #8709
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    We zitten er klaar voor...

  33. #8710
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.988
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Ben erg benieuwd hoe Liverpool de bal laat rollen?

    Vanavond uitslag: 2 - 2
    Laatst gewijzigd door Keiser; 1 mei 2019 om 21:58

  34. #8711
    Ik denk 2-0 Thomas83's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Dordrecht
    Leeftijd
    40
    Berichten
    26.205
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk bericht
    Die Onana is ook een baas trouwens. Kreeg natuurlijk niet heel veel te doen, maar deed alles prima en straalt zoveel relaxedheid en kalmte uit. Niet te onderschatten hoe belangrijk dat is.
    Vond hem een paar keer juist ook wel wat onrust brengen met matige uittrappen. Hij is in dit soort situaties ook al een paar keer grof in de fout gegaan. Met dat in het achterhoofd word ik er toch ietwat nerveus van als hij de bal lang bij zich houdt. In de lucht heerste hij wel echt.

  35. #8712
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Liverpool speelt wel makkelijk tussen de linies tot dusver. Wachten op de eerste grote kans.

  36. #8713
    *NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    30.780
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    60

    Standaard

    Salah heeft nieuwe batterijen.

  37. #8714
    *NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    30.780
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    60

    Standaard

    Luissssss

    Tegen Luis en Messi in de finale. Wat een droom zou dat zijn man.

  38. #8715
    *NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    30.780
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    60

    Standaard

    Luis is weer superkut vandaag.

  39. The Following User Says Thank You to *NERAZZURRI* For This Useful Post:

    Johan C ( 1 mei 2019)

  40. #8716
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.764
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Suarez

  41. The Following User Says Thank You to Juventino For This Useful Post:

    FernandoC ( 1 mei 2019)

  42. #8717
    DanielAlves's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 september 2018
    Berichten
    4.896
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Suarez is een winnaar brada. Niks geen sentimenteel gedoe. Juicht tegen z'n oude club, irriteert heel die defensie. Zo mag ik hem.

  43. The Following 2 Users Say Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    *NERAZZURRI* ( 1 mei 2019),Hidz ( 2 mei 2019)

  44. #8718
    PP FernandoC's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juli 2007
    Berichten
    4.496
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Wat een rat blijft het toch ook, mag god op z'n bloten knieën bedanken dat die voetballer is geworden. Was waarschijnlijk ergens in een TBS kliniek.

  45. #8719
    Barry van Galen Giovani's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 juni 2010
    Leeftijd
    29
    Berichten
    484
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Heb het gevoel dat hij vandaag weer iemand gaat bijten.

  46. #8720
    Jack's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 november 2010
    Berichten
    8.068
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard


    Zo simpel, zo heerlijk.

  47. The Following 6 Users Say Thank You to Jack For This Useful Post:

    *NERAZZURRI* ( 1 mei 2019),Hidz ( 2 mei 2019),Sampdoria ( 1 mei 2019),Sheva7 ( 1 mei 2019),Thomas83 ( 2 mei 2019),Zeus ( 2 mei 2019)

  48. #8721
    *NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    30.780
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    60

    Standaard

    Die pass van Henderson vond ik het mooiste tot nu toe.

  49. #8722
    Melanoisia's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 januari 2016
    Berichten
    4.526
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FernandoC Bekijk bericht
    Wat een rat blijft het toch ook, mag god op z'n bloten knieën bedanken dat die voetballer is geworden. Was waarschijnlijk ergens in een TBS kliniek.
    Alsof een TBS'er zo mentaal stabiel is dat hij er op de belangrijke momenten staat.

  50. #8723
    DanielAlves's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 september 2018
    Berichten
    4.896
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Te weinig snelheid voorin. Paar countermogelijkheden om je vingera bij af te likken, maar ja. Beter komt Dembouz erin. En doe Arthur maar ook.

  51. #8724
    *NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    30.780
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    60

    Standaard

    Liverpool gaat lekker zeg.

  52. #8725
    Jack's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 november 2010
    Berichten
    8.068
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Van Dijk, Salah, overstapje Wijnaldum, Milner. Schitterende aanval, had beter verdiend.

  53. #8726
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    De bus is al een tijdje geparkeerd. Zal wel lastig worden om die uitgoal te maken.

  54. #8727
    *NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    30.780
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    60

    Standaard

    Goollllll

  55. #8728
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.504
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Bah!

  56. #8729
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Gisteravond was boeiender.

  57. #8730
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Wow. Wel jammer dat de return nergens meer over gaat.

Pagina 194 van 216 EersteEerste ... 94144184192193194195196204 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 10 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 10 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •