Pagina 57 van 216 EersteEerste ... 747555657585967107157 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.521 t/m 2.565 van 9678

Discussie: Champions League 2018-2019 Wedstrijden

  1. #2521
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Heb je je al afgevraagd of dat door de competitie komt, of omdat Barca en Real gewoon fucking goed zijn?
    Een heeft natuurlijk met 't ander te maken. De verdeling van de tv-gelden is dermate ongelijk dat het ook logisch is dat de ploegen onderin niet zo best zijn. Zo kunnen de topclubs zich goede spelers veroorloven, en omdat ze de helft van de tijd op halve kracht kunnen spelen hebben ze ook Europees prima papieren, wat ook weer topspelers aantrekt. Allemaal keuzes natuurlijk.

  2. #2522
    Forza la Juve! sa2sa's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 juli 2008
    Berichten
    9.699
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LFCMokum Bekijk bericht
    Een heeft natuurlijk met 't ander te maken. De verdeling van de tv-gelden is dermate ongelijk dat het ook logisch is dat de ploegen onderin niet zo best zijn. Zo kunnen de topclubs zich goede spelers veroorloven, en omdat ze de helft van de tijd op halve kracht kunnen spelen hebben ze ook Europees prima papieren, wat ook weer topspelers aantrekt. Allemaal keuzes natuurlijk.
    Ik geloof dat de EPL jaarlijks drie keer meer krijgt dan bv Spanje. De topclubs in Engeland gooien ook dom met geld.

  3. #2523
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LFCMokum Bekijk bericht
    Nou ja, de strekking is dat dat veel vaker gebeurt. De Engelse CL-ploegen moeten uit bij Crystal Palace of Stoke ook gewoon diep gaan, terwijl de Spaanse topploegen veel vaker op halve kracht lijken te kunnen spelen tegen ploegen die zelfs niet de basisbeginselen van verdedigen snappen.
    Pak er eens wat wedstrijdanalyses bij uit Spanje. Ik geef je op een briefje dat de rode draad is een verzorgd positiespel en een strakke organisatie. Ik denk nog steeds dat daar het verschil gemaakt wordt. In LaLiga zijn er echt heel weinig ploegen die de basisprincipes van het positiespel niet begrijpen terwijl in Engeland, omdat daar simpelweg minder aandacht voor is, dat nog steeds een ondergeschoven kindje is.

    Ik dacht dat Pep en Klopp de ogen in Engeland hadden geopend maar sinds Ronald en Frank zijn vervangen door typische, Engelse coaches vrees ik voor jullie dat de inhaalslag toch langer duurt dan ik dacht.

  4. #2524
    Winkbuul Miln's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 november 2010
    Locatie
    Heerlen
    Leeftijd
    27
    Berichten
    3.370
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Pak er eens wat wedstrijdanalyses bij uit Spanje. Ik geef je op een briefje dat de rode draad is een verzorgd positiespel en een strakke organisatie. Ik denk nog steeds dat daar het verschil gemaakt wordt. In LaLiga zijn er echt heel weinig ploegen die de basisprincipes van het positiespel niet begrijpen terwijl in Engeland, omdat daar simpelweg minder aandacht voor is, dat nog steeds een ondergeschoven kindje is.

    Ik dacht dat Pep en Klopp de ogen in Engeland hadden geopend maar sinds Ronald en Frank zijn vervangen door typische, Engelse coaches vrees ik voor jullie dat de inhaalslag toch langer duurt dan ik dacht.
    Daar staat tegenover dat het tempo in Engeland hoger is, wat het positiespel ook niet ten goede komt.

  5. #2525
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    De eerste reactie van een man die wél weet hoe het is om met Manchester United de kwartfinale van de CL te halen is overigens binnen.

    via GIPHY


  6. The Following 3 Users Say Thank You to LFCMokum For This Useful Post:

    edodevries (14 maart 2018),King_Eric (14 maart 2018),Miln (14 maart 2018)

  7. #2526
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Alleen tijdens persconferenties lijkt ie te kunnen aanvallen.


  8. The Following 3 Users Say Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    LFCMokum (14 maart 2018),Miln (14 maart 2018),Pizzakoerier (14 maart 2018)

  9. #2527
    *NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    30.780
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Alleen tijdens persconferenties lijkt ie te kunnen aanvallen.

    Zijn counters blijven het best verzorgd.

  10. #2528
    Русский корабль, иди нахy King_Eric's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 april 2007
    Locatie
    Brugse expat in Gent
    Berichten
    22.317
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Pak er eens wat wedstrijdanalyses bij uit Spanje. Ik geef je op een briefje dat de rode draad is een verzorgd positiespel en een strakke organisatie. Ik denk nog steeds dat daar het verschil gemaakt wordt. In LaLiga zijn er echt heel weinig ploegen die de basisprincipes van het positiespel niet begrijpen terwijl in Engeland, omdat daar simpelweg minder aandacht voor is, dat nog steeds een ondergeschoven kindje is.

    Ik dacht dat Pep en Klopp de ogen in Engeland hadden geopend maar sinds Ronald en Frank zijn vervangen door typische, Engelse coaches vrees ik voor jullie dat de inhaalslag toch langer duurt dan ik dacht.
    Nou ja, om nu Ronald en Frank als argument te gebruiken

    Het helpt niet echt dat Ronald en Frank (en Louis) het vrij belabberd deden. Ok, Frank heeft niet echt een kans gekregen. Roberto Martinez werd ook even geroemd om zijn 'vernieuwende' positiespel, tot hij de defensieve stabiliteit van Moyes kwijt was en het een drama werd. Klopp heeft voorlopig ook nog niet echt bewezen dat zijn aanpak echt vruchten afwerpt. Pochettino doet het goed, maar qua resultaat ook niet beter dan pakweg Redknapp het deed bij Tottenham. Guardiola is voorlopig de enige die het echt ook omzet naar resultaat.

  11. The Following User Says Thank You to King_Eric For This Useful Post:

    edodevries (14 maart 2018)

  12. #2529
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miln Bekijk bericht
    Daar staat tegenover dat het tempo in Engeland hoger is, wat het positiespel ook niet ten goede komt.
    Dat is een oorzaak, gevolg wat mij betreft. In beginsel is de bal het werk laten doen effectiever dus zie ik het feit dat het zin heeft om complete tactieken af te stellen op elk moment afjagen van de bal niet als iets positiefs. Blijkbaar is de techniek, het inzicht en de balbehandeling van ploegen niet goed genoeg om het baltempo hoog genoeg te leggen dat jagen geen zin meer heeft. Let maar eens op wat er gebeurt met ploegen die tegen City of Barcelona spelen. Die jagen niet want het heeft helemaal geen zin. Zodra je uitstapt, mis je een man en loop je als team achter de feiten aan.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door King_Eric Bekijk bericht
    Nou ja, om nu Ronald en Frank als argument te gebruiken

    Het helpt niet echt dat Ronald en Frank (en Louis) het vrij belabberd deden. Ok, Frank heeft niet echt een kans gekregen. Roberto Martinez werd ook even geroemd om zijn 'vernieuwende' positiespel, tot hij de defensieve stabiliteit van Moyes kwijt was en het een drama werd. Klopp heeft voorlopig ook nog niet echt bewezen dat zijn aanpak echt vruchten afwerpt. Pochettino doet het goed, maar qua resultaat ook niet beter dan pakweg Redknapp het deed bij Tottenham. Guardiola is voorlopig de enige die het echt ook omzet naar resultaat.
    Bedoelde vooral dat deze trainers zijn vervangen door coaches met een typische, Engelse tactische stijl. Het is dus nog niet zo vanzelfsprekend als ik dacht, dat meer voetbal zijn intreden gaat doen bij de kleinere clubs.
    Laatst gewijzigd door qsh0x; 14 maart 2018 om 01:11

  13. #2530
    Русский корабль, иди нахy King_Eric's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 april 2007
    Locatie
    Brugse expat in Gent
    Berichten
    22.317
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Bedoelde vooral dat deze trainers zijn vervangen door coaches met een typische, Engelse (en in mijn ogen verouderde) tactische stijl en dat het dus niet zo vanzelfsprekend is dat meer voetbal ook bij minder bedeelde clubs in Engeland een grotere rol gaat spelen.
    Dan is die 'veroudering' ook maar vrij recent, aangezien de Engelse clubs met hun voetbal Europa nog domineerden tot een tiental jaar geleden. Met andere woorden, als wat je zegt klopt, dan is het niet zo onlogisch dat dit probleem nog niet opgelost is. Zo'n mentaliteitsverandering maak je niet in 5-10 jaar tijd. Zeker niet enkel door er een nieuwe manager bovenaan te plaatsen. Die mentaliteitswijziging moet totaal zijn. Van bij de jeugd.

    De Engelse clubs komen wel terug. Ofwel door te evolueren naar systemen waar jij naar verwijst. Of door te evolueren naar weer wat nieuws. Voetbal is altijd blijven evolueren en landen/competities hebben altijd hoog- en laagconjuncturen gekend.

    Ik weet alleen niet of ik het eerste wil zien gebeuren eigenlijk. Ook al zou dat dan betekenen dat de EPL in Europa altijd een subrol zou blijven spelen. Dat intensieve, directe spel (noodgedwongen dan ook gekoppeld aan een hoge foutenlast) vind ik wel leuk om te zien.

    Volgens mij zijn de besturen trouwens een groter probleem in Engeland. Je ziet continu clubs switchen van één stijl naar de andere, door nieuwe managers die aangetrokken worden. Geen probleem om een nieuwe manager aan te trekken, maar zorg er dan voor dat er enige continuïteit zit qua speltype. Nu zit er vaak geen enkele lijn in. Ik ben er niet van overtuigd dat er maar één type tactiek succesvol kan zijn, maar je moet wel zien dat je elftal de gehanteerde tactiek meester is. Kijk naar zo'n Moyes. Volgens jou een draak van een manager ongetwijfeld, maar toen hij de tijd kreeg om iets neer te zetten bij Everton deed hij wel bizar goed werk met de weinige middelen die hij had. Hij had een bepaald plan, een bepaald idee en kreeg ook de tijd om zijn elftal dat volledig meester te laten worden.
    Laatst gewijzigd door King_Eric; 14 maart 2018 om 01:24

  14. #2531
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door King_Eric Bekijk bericht
    Dan is die 'veroudering' ook maar vrij recent, aangezien de Engelse clubs met hun voetbal Europa nog domineerden tot een tiental jaar geleden. Met andere woorden, als wat je zegt klopt, dan is het niet zo onlogisch dat dit probleem nog niet opgelost is. Zo'n mentaliteitsverandering maak je niet in 5-10 jaar tijd. Zeker niet enkel door er een nieuwe manager bovenaan te plaatsen. Die mentaliteitswijziging moet totaal zijn. Van bij de jeugd.

    De Engelse clubs komen wel terug. Ofwel door te evolueren naar systemen waar jij naar verwijst. Of door te evolueren naar weer wat nieuws. Voetbal is altijd blijven evolueren en landen/competities hebben altijd hoog- en laagconjuncturen gekend.
    Daar ben ik ook van overtuigd, Engeland voldoet aan alle voorwaarden om de beste te zijn. Toch is het dat niet en ook dat creëert leedvermaak.

    Als je nu kijkt naar de jeugdteams dan verandert er al wel wat. Engeland wint veel en de samenstelling van die teams verandert ook. Veel meer diversiteit tussen techniek en fysiek. Volgende stap is dat clubs deze jongens ook kansen bieden en minder met hun dikke portemonnee zwaaien voor een dertien in een dozijn-buitenlander. Er zijn immers veel voorbeelden van clubs die dankzij de hoeveelheid geld niet gedwongen worden na te denken over beleid.
    Laatst gewijzigd door qsh0x; 14 maart 2018 om 01:27

  15. #2532
    Русский корабль, иди нахy King_Eric's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 april 2007
    Locatie
    Brugse expat in Gent
    Berichten
    22.317
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Daar ben ik ook van overtuigd, Engeland voldoet namelijk aan alles om de beste te zijn. Toch is het dat niet en dat ook leedvermaak.

    Als je nu kijkt naar de jeugdteams van Engeland dan is wat jij zegt ook wel gaande denk ik. Engeland wint veel jeugdtoernooien en de samenstelling van die teams is ook echt anders. Veel meer diversiteit tussen techniek en fysiek. Volgende stap is wel dat clubs deze jongens ook kansen gaan bieden en minder met hun dikke portemonnee zwaaien voor een dertien in een dozijn-buitenlander. Er zijn zoveel voorbeelden van clubs die dankzij de hoeveelheid geld niet gedwongen worden na te denken over beleid.
    De voorkeur bij Engelse clubs ligt echt wel bij Engelse spelers hoor. Nu wordt er eerder met de dikke portemonnee gezwaaid naar dertien in een dozijn Engelsen. Simpelweg omdat je een hele rits top- en subtopclubs hebt die allemaal x aantal top Engelsen in hun team moeten staan hebben, om aan de regels te voldoen. Dat trek je volgens mij gewoon niet met het aanbod dat er is momenteel. Dus het aankopen van die buitenlanders is eerder een gevolg dan een oorzaak. Als er ergens een Engelsman is met ook maar een klein beetje talent, komt die sowieso aan kansen toe en gaat die sowieso de voorkeur krijgen boven een buitenlander met evenveel talent.

  16. #2533
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door King_Eric Bekijk bericht
    Ik ben er niet van overtuigd dat er maar één type tactiek succesvol kan zijn, maar je moet wel zien dat je elftal de gehanteerde tactiek meester is. Kijk naar zo'n Moyes. Volgens jou een draak van een manager ongetwijfeld, maar toen hij de tijd kreeg om iets neer te zetten bij Everton deed hij wel bizar goed werk met de weinige middelen die hij had. Hij had een bepaald plan, een bepaald idee en kreeg ook de tijd om zijn elftal dat volledig meester te laten worden.
    Ik denk dat veel mensen veel te vast zitten in systemen en ideeën om eerlijk te zijn. Zo speelt Atlético Madrid het tegenovergestelde van Barcelona, maar beide teams hebben een basis in het positiespel. Doordat Barcelona kwalitatief beter is moet Atlético iets verzinnen om competitief te zijn. Dat vind ik leuk om te zien.

    Het antwoord was nu een 442 en opvangen op de 20 meter lijn; je creëert ruimte voor de omschakeling, verdedigend ben je in staat zowel de diepgaande spelers te dekken terwijl je druk houdt op de creatieve mensen met een paas. Zodra een paas wordt onderschept direct omschakelen en door je positiespel gebruik maken van de ruimte in een slecht georganiseerde tegenstander. Ik ben dus met je eens dat er meerdere wegen naar Rome zijn maar vind wel dat de basisprincipes van positiespel een noodzakelijke voorwaarden zijn.

    Je moet dit artikel eens lezen, analyse van de meest recente Atleti-Barca. Is wel leuke lees.
    Laatst gewijzigd door qsh0x; 14 maart 2018 om 09:36

  17. The Following 2 Users Say Thank You to qsh0x For This Useful Post:

    RaulVilla (14 maart 2018)

  18. #2534
    Русский корабль, иди нахy King_Eric's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 april 2007
    Locatie
    Brugse expat in Gent
    Berichten
    22.317
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    54

    Standaard

    Ok, daar volg ik je wel in. Systemen zijn niet zo belangrijk, de kwaliteit en de persistentie waarmee je het systeem hanteert wel. Maar de succesvolle Engelse teams van 99-2010 hadden dan ook evenzeer hun basis in het positiespel. Zeker Ferguson en Wenger met hun beste elftallen. En Mourinho's eerste Chelsea eigenlijk ook.

    Anderzijds, als United hier vanavond gewoon wat eerder met hun gung-ho naar voren pompen was begonnen hadden ze Sevilla er gewoon uitgeknikkerd. Het probleem vanavond lag niet bij kwaliteit, systemen, positiespel of wat dan ook, maar gewoon een (in hindsight) verkeerde keuze gebaseerd op angst. Zowel bij manager als bij spelers trouwens. 170 minuten statisch immobiel voetbal uit angst om een tegengoal binnen te krijgen, en dan ga je tien minuten los en zie je direct een aantal goeie kansen gecreëerd worden. Vooral in Sevilla hebben ze een fout gemaakt door niet op zoek te gaan naar die goal.

  19. The Following User Says Thank You to King_Eric For This Useful Post:

    qsh0x (14 maart 2018)

  20. #2535
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Bedankt KE voor het aanzwengelen van deze top discussie

  21. The Following User Says Thank You to Harvey For This Useful Post:

    King_Eric (14 maart 2018)

  22. #2536
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.907
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Dan nog is het Liga > PL. Of was je de afgelopen tien jaar wezen darten met Momus op CL-avonden?
    Gaat mij meer om de verse jus die over het forum heenkomt. Prima leesvoer.

  23. #2537
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Miln Bekijk bericht
    Ja, met heel veel wijzigingen in het team.
    Verliezen = verliezen.

  24. #2538
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Je kunt me vegen wanneer Chelsea morgen doorgaat
    Ik hoop het, maar dan zal er een mirakeltje nodig zijn.

    Ten eerste moeten ze de scheids meer bieden dan Barça en die Rus trekt al jaren de portefeuille niet echt meer.

    Ten tweede moeten die halve zolen als Christensen stoppen met het leveren van pre-assists aan Barcelona

    Ten derde moet Conte een targetman opstellen, ipv een mannetje van 1m 60 tegenover Piqué en Umtiti zetten terwijl er enkel lange ballen worden afgevuurd.

    Als je het zo opsomt, zijn de kansen echt minimaal voor Chelsea.
    Laatst gewijzigd door Realsocio; 14 maart 2018 om 09:07

  25. #2539
    Doek Inter aub op. Pizzakoerier's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 februari 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    16.475
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    De echte hamvraag is natuurlijk:

    Na hoeveel wedstrijden zou Inter gedegradeerd zijn in Engeland of Spanje?

    Stoke zou ons kapot maken.

  26. #2540
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Wat een geluk voor velen:
    Mourinho doet niet meer mee.

  27. #2541
    Русский корабль, иди нахy King_Eric's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 april 2007
    Locatie
    Brugse expat in Gent
    Berichten
    22.317
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Oost-Indisch dun? Oost-Indisch doof!
    Ja, dat snap ik. Maar die was in deze context weinig toepasbaar geweest.

    Ooit eens Oost-Indisch gaan eten? Dan snap je het.

  28. The Following 3 Users Say Thank You to King_Eric For This Useful Post:

    *NERAZZURRI* (14 maart 2018),LFCMokum (14 maart 2018),Pizzakoerier (14 maart 2018)

  29. #2542
    Русский корабль, иди нахy King_Eric's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 april 2007
    Locatie
    Brugse expat in Gent
    Berichten
    22.317
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harvey Bekijk bericht
    Bedankt KE voor het aanzwengelen van deze top discussie
    Af en toe toch eens terug het gevoel krijgen van hoe het eraan toe ging gedurende de gloriedagen van VZF. Daar doen we het voor.

  30. The Following 4 Users Say Thank You to King_Eric For This Useful Post:

    *NERAZZURRI* (14 maart 2018),chuchu (14 maart 2018),Harvey (14 maart 2018),Hoogkamp (14 maart 2018)

  31. #2543
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.048
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door King_Eric Bekijk bericht
    Ja, dat snap ik. Maar die was in deze context weinig toepasbaar geweest.

    Ooit eens Oost-Indisch gaan eten? Dan snap je het.
    Geen idee of het Oost-Indisch is, maar eet minstens 1x per week Indisch. En daar gaat het me niet dun van lopen.

  32. #2544
    Miss me? Lamer's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    2.084
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Bedoelde vooral dat deze trainers zijn vervangen door coaches met een typische, Engelse tactische stijl. Het is dus nog niet zo vanzelfsprekend als ik dacht, dat meer voetbal zijn intreden gaat doen bij de kleinere clubs.
    Ik lees dat Mark Hughes Pellegrino gaat vervangen bij Southampton. Gaat zo nog even door dus, helaas. Ik zou eerder voor Marco Silva zijn gegaan.

    Enige Britse trainer waar ik een hoge pet van op heb is Eddie Howe van Bournemouth. Haalt daar toch het maximale uit, ondanks een beperkt budget, een beperkte selectie en matige faciliteiten vergeleken met de overige PL clubs. Ook gewoon met goed voetbal in principe. Ik zie hem zo Pochettino vervangen bij de Spurs als het eenmaal zo ver is.

  33. #2545
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.020
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Trainer van Burnley doet het ook super.

  34. #2546
    Miss me? Lamer's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    2.084
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Trainer van Burnley doet het ook super.
    Dat sowieso. Heeft toch wel een andere stijl, die meer past bij Hughes, Pulis, Pardew, Allardyce, Redknapp, Bruce, Hodgson etc.

  35. #2547
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Vrees er toch wel een beetje voor zonder creativiteit op het middenveld. Geen Iniesta (en natuurlijk geen Coutinho), geen idee of Dembele mag starten (vrees ervoor van niet met Valverde).

  36. #2548
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harvey Bekijk bericht
    Vrees er toch wel een beetje voor zonder creativiteit op het middenveld. Geen Iniesta (en natuurlijk geen Coutinho), geen idee of Dembele mag starten (vrees ervoor van niet met Valverde).
    Iniesta en Dembele spelen gewoon volgens Cope.

  37. #2549
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Iniesta en Dembele spelen gewoon volgens Cope.
    Oh ik dacht dat Iniesta eruit lag tot april, fucking nice dan. Bettip: all in op Barça.

  38. #2550
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harvey Bekijk bericht
    Oh ik dacht dat Iniesta eruit lag tot april, fucking nice dan. Bettip: all in op Barça.
    Ben minder optimistisch. Chelsea is echt een naar kut ploegje. Krijg zomaar flashbacks naar die Ramires. Hele wedstrijd niks te vertellen, stift ie er ineens uit het niets eentje in.

    Maar als Dembele vandaag opeens niet start.. shisha's gaan vliegen, ik ga op AT5 komen.

  39. The Following 6 Users Say Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    FernandoC (14 maart 2018),Gladde Chevin (14 maart 2018),Hidz (14 maart 2018),Pizzakoerier (14 maart 2018),RaulVilla (14 maart 2018),Sam_Vitesse (14 maart 2018)

  40. #2551
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    31
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Maar serieus, zaterdag was eindelijk zijn eerste goede wedstrijd of niet?

  41. #2552
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaulVilla Bekijk bericht
    Maar serieus, zaterdag was eindelijk zijn eerste goede wedstrijd of niet?
    Als hij speelt, wordt er in ieder geval gespeeld in een systeem waarbij er meer aansluiting is van het middenveld naar de aanval. De veldbezetting is beter en het moet iets directer naar voren. Ook als hij niet goed speelt, is het vrij belangrijk dat 'ie start. Hij brengt iig meer dan Vidal, Gomes, Paco of Paulinho als 4e middenvelder.

  42. #2553
    Hidz's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 november 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.763
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Dembele en Iniesta basis

  43. #2554
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    UEFA-site zegt idd met Iniesta en Dembele, matige graphics hebben ze daar zeg:

  44. #2555
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    31
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harvey Bekijk bericht
    Als hij speelt, wordt er in ieder geval gespeeld in een systeem waarbij er meer aansluiting is van het middenveld naar de aanval. De veldbezetting is beter en het moet iets directer naar voren. Ook als hij niet goed speelt, is het vrij belangrijk dat 'ie start. Hij brengt iig meer dan Vidal, Gomes, Paco of Paulinho als 4e middenvelder.
    Ik ben groot fan hoor. Maar had meer verwacht al. Al hielp die blessure niet en Valverde's 4-4-2 ook niet echt. Geen twijfel dat het een grote wordt.

  45. #2556
    somagunner's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 maart 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11.000
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Heb wel zin om naar Giroud te kijken.

    Laat de PL vs La Liga shizzle maar beginnen.

  46. #2557
    SuriGooner's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juni 2009
    Berichten
    10.426
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door somagunner Bekijk bericht
    Heb wel zin om naar Giroud te kijken.

    Laat de PL vs La Liga shizzle maar beginnen.

  47. The Following 2 Users Say Thank You to SuriGooner For This Useful Post:

    Johan C (14 maart 2018),King_Eric (14 maart 2018)

  48. #2558
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaulVilla Bekijk bericht
    Ik ben groot fan hoor. Maar had meer verwacht al. Al hielp die blessure niet en Valverde's 4-4-2 ook niet echt. Geen twijfel dat het een grote wordt.
    Oh helemaal eens hoor, had ook zeker meer verwacht. Ik dacht dat je de verwachting wat temperde omdat hij nog niet heel veel had laten zien, gaf enkel aan dat ik niet per se veel van hem verwachtte, meer van de type speler en de invloed daarvan op ons systeem.

    Zeker erg gemengde gevoelens over hoe hij speelt, hij oogt wat zenuwachtig en het moet niet te lang duren voordat hij zijn draai vindt. Hij is niet extreem fijnzinnig, dus als het niet loopt en hij in de kleine ruimte moet spelen ziet het er erg ongelukkig uit. Denk dat hij zijn stijl bij Barça wel moet gaan aanpassen, aangezien de ruimte vaak gewoon beperkt is voor het spel dat hij het liefst speelt (en de kwaliteit die hij nu nog heeft). Hij lijkt vaak gewoon net een fractie van een seconde tekort te komen. Denk dat dat ook komt doordat hij vaak niet echt een idee heeft en maar gewoon doet. Zijn techniek zou voldoende moeten zijn in principe.

  49. The Following User Says Thank You to Harvey For This Useful Post:

    RaulVilla (14 maart 2018)

  50. #2559
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door somagunner Bekijk bericht
    Heb wel zin om naar Giroud te kijken.

    Laat de PL vs La Liga shizzle maar beginnen.
    In dit geval mag de PL uitzonderlijk een keer zegevieren.

  51. #2560
    Русский корабль, иди нахy King_Eric's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 april 2007
    Locatie
    Brugse expat in Gent
    Berichten
    22.317
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    54

    Standaard

    PL vs LL: Round 2!

  52. The Following User Says Thank You to King_Eric For This Useful Post:

    RaulVilla (14 maart 2018)

  53. #2561
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door King_Eric Bekijk bericht
    PL vs LL: Round 2!
    Regerend kampioen van de PL,mag je als PL zijnde natuurlijk niet verliezen tegen de slechts nummer 2 van vorig jaar van La Liga.

  54. The Following User Says Thank You to Harvey For This Useful Post:

    King_Eric (14 maart 2018)

  55. #2562
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    FC Barcelona - Chelsea 0 - 0
    Rust stand 2 - 0
    Eind stand 4 - 1

  56. #2563
    glibber glibber Gladde Chevin's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 december 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    27
    Berichten
    13.937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Denk/hoop op een makkie voor Barcelona.

    Al zou ik Giroud ook wel een Torresje gunnen.

  57. #2564
    Chief
    Guest

    Standaard

    Verwacht een stugge pot. Late 2-1 via Suarez.

  58. #2565
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    31
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harvey Bekijk bericht
    Oh helemaal eens hoor, had ook zeker meer verwacht. Ik dacht dat je de verwachting wat temperde omdat hij nog niet heel veel had laten zien, gaf enkel aan dat ik niet per se veel van hem verwachtte, meer van de type speler en de invloed daarvan op ons systeem.

    Zeker erg gemengde gevoelens over hoe hij speelt, hij oogt wat zenuwachtig en het moet niet te lang duren voordat hij zijn draai vindt. Hij is niet extreem fijnzinnig, dus als het niet loopt en hij in de kleine ruimte moet spelen ziet het er erg ongelukkig uit. Denk dat hij zijn stijl bij Barça wel moet gaan aanpassen, aangezien de ruimte vaak gewoon beperkt is voor het spel dat hij het liefst speelt (en de kwaliteit die hij nu nog heeft). Hij lijkt vaak gewoon net een fractie van een seconde tekort te komen. Denk dat dat ook komt doordat hij vaak niet echt een idee heeft en maar gewoon doet. Zijn techniek zou voldoende moeten zijn in principe.
    Ja dat verbaasde mij tot nu toe. Vond naast zijn snelheid, tweebenigheid natuurlijk zijn techniek vooral indrukwekkend. Aannames, controle, passeerbewegingen. Maar Dortmund speelde met veel meer ruimte, vaak op de counter. Ik had hem beter verwacht in de kleine ruimte. Al zie ik dat ook gewoon goed komen.

Pagina 57 van 216 EersteEerste ... 747555657585967107157 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 25 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 25 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •