Pagina 77 van 216 EersteEerste ... 2767757677787987127177 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.421 t/m 3.465 van 9678

Discussie: Champions League 2018-2019 Wedstrijden

  1. #3421
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.907
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Loting Roma-Real Madrid en Liverpool-Bayern al geweest?

  2. #3422
    💯 Harvey's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Berichten
    22.675
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    48

    Standaard

    Bayern - Real, Real tweede wedstrijd thuis helaas. Liverpool - Roma. Liverpool - Bayern zou een mooie finale zijn, Liverpool mag hem van mij wel winnen.

  3. #3423
    Kinggerrard's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 februari 2012
    Leeftijd
    38
    Berichten
    3.304
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard



    Prachtige loting.

  4. #3424
    LET'S TALK ABOUT SIX LFCMokum's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 december 2010
    Berichten
    12.376
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LFCMokum Bekijk bericht
    Bayern, Roma, Real Madrid door graag. Dan heb je vier historische voetbalbolwerken uit vier verschillende landen.
    Nou, dat werkt kennelijk. Graag een finale tussen Liverpool en Bayern. Als die wens ook vervuld wordt zal ik me op een later moment beraden over wie ik als eindwinnaar wil zien.

  5. #3425
    PP FernandoC's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juli 2007
    Berichten
    4.496
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Loting Roma-Real Madrid en Liverpool-Bayern al geweest?
    Kenner hoor.

  6. The Following 4 Users Say Thank You to FernandoC For This Useful Post:

    *NERAZZURRI* (13 april 2018),Peerk (13 april 2018),Sam_Vitesse (13 april 2018)

  7. #3426
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Mooi. Bayern is het vaste voorgerecht voor de finale.

    Het enige probleem is dat Bayern nu wel een trainer heeft. Onder Pep was dat anders.

  8. The Following User Says Thank You to Realsocio For This Useful Post:

    Miln (13 april 2018)

  9. #3427
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    31
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Loting Roma-Real Madrid en Liverpool-Bayern al geweest?
    Fake lijers zijn het pik.

  10. The Following 2 Users Say Thank You to RaulVilla For This Useful Post:

    Cudi (14 april 2018),Sam_Vitesse (13 april 2018)

  11. #3428
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.907
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Realsocio Bekijk bericht
    Messi had hem gemist.
    Denk het niet.


  12. The Following User Says Thank You to Johan C For This Useful Post:

    Hidz (13 april 2018)

  13. #3429
    De koning der Romeinen ASR10Totti's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 september 2012
    Berichten
    6.516
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Blij met de loting. Wilde absoluut Real Madrid vermijden. En we spelen opnieuw de terugwedstrijd thuis, vind ik een groot voordeel. Salah terug naar Rome, wordt een interessant weerzien. Het kan alle kanten uit. Ik mag er niet aan denken dat we de finale halen. Maar de kans zit er zeker in. Forza Roma!

  14. The Following 2 Users Say Thank You to ASR10Totti For This Useful Post:

    Kinggerrard (13 april 2018),SpazioInter (13 april 2018)

  15. #3430
    Kinggerrard's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 februari 2012
    Leeftijd
    38
    Berichten
    3.304
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ASR10Totti Bekijk bericht
    Blij met de loting. Wilde absoluut Real Madrid vermijden. En we spelen opnieuw de terugwedstrijd thuis, vind ik een groot voordeel. Salah terug naar Rome, wordt een interessant weerzien. Het kan alle kanten uit. Ik mag er niet aan denken dat we de finale halen. Maar de kans zit er zeker in. Forza Roma!
    Het was een prachtige finale geweest, maar als we realistisch zijn is dit voor ons allebei de beste kans om die finale te spelen.

  16. #3431
    De koning der Romeinen ASR10Totti's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 september 2012
    Berichten
    6.516
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kinggerrard Bekijk bericht
    Het was een prachtige finale geweest, maar als we realistisch zijn is dit voor ons allebei de beste kans om die finale te spelen.
    Inderdaad. Op papier de twee sterkste tegen elkaar en ook de twee underdogs.

  17. #3432
    Chimaera's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 maart 2012
    Locatie
    .
    Berichten
    1.513
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Liever gehad dat Real tegen Liverpool of Roma moest. Voor mijn gevoel is Real - Bayern al zo vaak geweest.

  18. #3433
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    31
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    PSG, Juve en nu Bayern trouwens. Pittig. En dan komt die doorgesnoven tokkie hier tof doen voor de loting haha.

  19. The Following 7 Users Say Thank You to RaulVilla For This Useful Post:

    *NERAZZURRI* (13 april 2018),AjaxAmsterdam (13 april 2018),FernandoC (13 april 2018),Juventino (13 april 2018),Río (13 april 2018),Sam_Vitesse (13 april 2018)

  20. #3434
    Русский корабль, иди нахy King_Eric's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 april 2007
    Locatie
    Brugse expat in Gent
    Berichten
    22.317
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chimaera Bekijk bericht
    Liever gehad dat Real tegen Liverpool of Roma moest. Voor mijn gevoel is Real - Bayern al zo vaak geweest.
    Met deze vier overblijvende clubs was de kans op een Real-Bayern sowieso wel vrij groot. Als het nu niet was, dan wel in de finale.

  21. #3435
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Wel zonde dat degene die de halve finale tussen Real en Bayern wint ook meteen die beker pakt. Langs de andere kant hebben ze wel meer rust voor het WK en mag de B-ploeg ook eens een grote match spelen.

  22. The Following User Says Thank You to Realsocio For This Useful Post:

    Cudi (14 april 2018)

  23. #3436

    Aangemeld
    5 januari 2014
    Locatie
    België
    Berichten
    9.982
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Forza Roma!

  24. The Following 6 Users Say Thank You to SpazioInter For This Useful Post:

    ASR10Totti (13 april 2018),Bob Sacamano (13 april 2018),Johan C (14 april 2018),Juventino (13 april 2018),Pizzakoerier (13 april 2018),Romaios (13 april 2018)

  25. #3437
    *NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    30.780
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    60

    Standaard

    Sowieso Liverpool of Roma in de finale. Geweldig Allebei zeer, zeer gegund.

  26. The Following 4 Users Say Thank You to *NERAZZURRI* For This Useful Post:

    ASR10Totti (13 april 2018),Juventino (13 april 2018),Pizzakoerier (13 april 2018),Romaios (13 april 2018)

  27. #3438
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.019
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Potverdorie, ik ben in Rome over twee weken. Beetje jammer dus dat ze dan eerst uit moeten.

  28. #3439
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    54
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Adolf B is nog steeds boos:

    Buffon heeft geen spijt: 'Scheidsrechter was te jong voor dit duel'
    Gianluigi Buffon heeft geen spijt van zijn tirade tegen de Engelse scheidsrechter Michael Oliver. De veertigjarige doelman van Juventus ging woensdag helemaal door het lint toen Oliver in de blessuretijd van de return tegen Real Madrid in de kwartfinale van de Champions League een strafschop gaf aan de thuisclub.
    Sportredactie 15-04-18, 15:12

    Buffon, die met rood van het veld werd gestuurd, zei na de dramatische afloop van het duel dat de arbiter 'een vuilnisbak op de plaats van zijn hart' heeft zitten.
    ,,Ik sta nog steeds achter mijn boodschap'', vertelde Buffon dit weekeinde op de Italiaanse televisie. ,,Ik zou dat verhaal zo opnieuw kunnen afsteken, alleen wellicht met wat andere bewoordingen.''

    Juventus wist in Madrid de opgelopen achterstand uit de thuiswedstrijd (0-3) volledig weg te werken en leek op een verlenging af te stevenen, tot Oliver diep in de blessuretijd naar de stip wees. Hij gaf Real Madrid een strafschop nadat Lucas Vázquez in kansrijke positie onderuit was gelopen door verdediger Medhi Benatia van Juventus. Cristiano Ronaldo schoot de strafschop onberispelijk binnen en leidde Real Madrid daarmee naar de laatste vier.

    ,,Ik weet zeker dat Oliver een geweldige carrière voor zich heeft'', zei Buffon over de 33-jarige Engelsman. ,,Maar hij is te jong om zo'n wedstrijd te leiden. Een scheidsrechter met meer ervaring, had hier nooit een strafschop voor gegeven. Die had het spel door laten gaan en de teams het laten uitvechten in de verlenging.''

  29. #3440
    Doek Inter aub op. Pizzakoerier's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 februari 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    16.475
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laird Bekijk bericht
    Adolf B is nog steeds boos:

    Buffon heeft geen spijt: 'Scheidsrechter was te jong voor dit duel'
    Gianluigi Buffon heeft geen spijt van zijn tirade tegen de Engelse scheidsrechter Michael Oliver. De veertigjarige doelman van Juventus ging woensdag helemaal door het lint toen Oliver in de blessuretijd van de return tegen Real Madrid in de kwartfinale van de Champions League een strafschop gaf aan de thuisclub.
    Sportredactie 15-04-18, 15:12

    Buffon, die met rood van het veld werd gestuurd, zei na de dramatische afloop van het duel dat de arbiter 'een vuilnisbak op de plaats van zijn hart' heeft zitten.
    ,,Ik sta nog steeds achter mijn boodschap'', vertelde Buffon dit weekeinde op de Italiaanse televisie. ,,Ik zou dat verhaal zo opnieuw kunnen afsteken, alleen wellicht met wat andere bewoordingen.''

    Juventus wist in Madrid de opgelopen achterstand uit de thuiswedstrijd (0-3) volledig weg te werken en leek op een verlenging af te stevenen, tot Oliver diep in de blessuretijd naar de stip wees. Hij gaf Real Madrid een strafschop nadat Lucas Vázquez in kansrijke positie onderuit was gelopen door verdediger Medhi Benatia van Juventus. Cristiano Ronaldo schoot de strafschop onberispelijk binnen en leidde Real Madrid daarmee naar de laatste vier.

    ,,Ik weet zeker dat Oliver een geweldige carrière voor zich heeft'', zei Buffon over de 33-jarige Engelsman. ,,Maar hij is te jong om zo'n wedstrijd te leiden. Een scheidsrechter met meer ervaring, had hier nooit een strafschop voor gegeven. Die had het spel door laten gaan en de teams het laten uitvechten in de verlenging.''
    Gast, Adolf B? Serieus?

  30. #3441
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pizzakoerier Bekijk bericht
    Gast, Adolf B? Serieus?
    http://www.soccernews.nl/news/314577...tors-ontmoeten

  31. #3442
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    54
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pizzakoerier Bekijk bericht
    Gast, Adolf B? Serieus?
    Bloedserieus. Hijzelf zal het n compliment vinden.

  32. The Following User Says Thank You to Laird For This Useful Post:


  33. #3443
    HighVoltage's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2013
    Leeftijd
    29
    Berichten
    4.665
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laird Bekijk bericht
    Bloedserieus. Hijzelf zal het n compliment vinden.
    Vanwaar de afkeer, Laird? Ik heb het gemist denk ik

  34. #3444
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    54
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HighVoltage Bekijk bericht
    Vanwaar de afkeer, Laird? Ik heb het gemist denk ik
    Omdat t n facist is. Ook al eens betrapt op de Hitlergroet. Zie de link ook van Bob en bv dit:

    lessandra Mussolini
    weer in opspraak
    Van onze correspondent - ROME, woensdag
    De Italiaanse parlementariër Alessandra Mussolini, kleindochter van de vroegere dictator, heeft zich gisteren in het parlement de woede van linkse afgevaardigden op de hals gehaald door met een typisch fascistische leus op haar shirt rond te lopen.
    "Boia chi molla Buffon" ("Aan wie Buffon opgeeft de beul") stond er op het shirt van de blondine, lid van de ex-neofascistische partij Alleanza Nazionale. De slogan is een kleine variatie op het beruchte fascistische "Boia chi molla" ("Aan wie opgeeft de beul"), die de keeper Buffon afgelopen zondag tijdens een voetbalwedstrijd van zijn club Parma had gedragen.
    Buffon kreeg een lawine van kritiek over zich heen, ook van de minister van Binnenlandse Zaken, Rosa Russo Jervolino. Deze wilde juist paal en perk stellen aan de vele extreemrechtse uitingen die Italiaanse voetbalsupporters de laatste tijd ten toon spreiden. De vlaggen met nazistische hakenkruisen en fascistische keltische kruisen komen steeds vaker voor in de stadions. Ook anti-joodse teksten en spreekkoren klinken met grote regelmaat van de voetbaltribunes.
    "Stop de politiestaat", zegt Mussolini echter. "De vrijheid van meningsuiting mag niet langer onderdrukt worden. Alles is begonnen toen een totalitaire campagne op gang kwam tegen jongeren die met vlaggen met keltische kruizen het stadion in komen.
    Zoals er in sommige stadions zonder problemen vlaggen met vijf sterren, met hamer en sikkel en Che Guevara worden getoond, zo moeten ook de rechtse jongeren de mogelijkheid hebben om hun symbolen te uiten. Als ze het maar civiel doen", aldus de parlementariër.
    Linkse parlementariërs hadden er andere gedachten over. Verscheidene politici begonnen tegen Mussolini te schreeuwen, waarop rechtse parlementariërs, zoals altijd, even hard terug schreeuwden naar de linkse banken.

  35. The Following 2 Users Say Thank You to Laird For This Useful Post:

    Matto (15 april 2018),Sam_Vitesse (15 april 2018)

  36. #3445
    Русский корабль, иди нахy King_Eric's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 april 2007
    Locatie
    Brugse expat in Gent
    Berichten
    22.317
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    54

    Standaard

    Ik moet zeggen dat Buffon bij mij ook serieus in achting is gezakt de laatste week, vooral vanwege zijn interviews. Hij zegt eigenlijk gewoon dat de scheids niet had moeten fluiten, niet omdat hij vindt dat het geen penalty was, maar vanwege één of ander romantisch idee dat Juve deze comeback ging waarmaken. Dat is op één of andere manier belangrijker dan het reglement toepassen. En als je dan dit soort oudere uitspraken van hem ook nog leest, dan is de hypocrisie toch stuitend:

    In 2014, after robbing Roma following their 3-2 win.
    Buffon said: "Winners find a way, losers find an excuse. It seems to me a motto that fits in well with everyday life as well as sport. I advise you not give life to excuses or alibis as mediocre people would."
    In 2017, after defeating Inter with refereeing controversy.
    Buffon said: "Shut up and go home and improve. If you want to create non-existent incidents and wave the white handkerchiefs, that means you’re completely out of order and I can’t appreciate or respect you."
    Juventus - Milan 2015. Tevez scored a goal which should've been ruled out for offside and Buffon said in a post-match interview.

    "It was fantastic - they created controversy around a correct decision," Buffon told Sky Sport.

    "It was certainly a bizarre controversy, the kind of thing only Italians can do. It helps you understand our nature, which is to stir up controversy and protest at everything."

    "We even create controversy around what was not a refereeing error at all. It was the correct decision!"

  37. The Following 13 Users Say Thank You to King_Eric For This Useful Post:

    *NERAZZURRI* (15 april 2018),ASR10Totti (15 april 2018),asroma4 (15 april 2018),FernandoC (15 april 2018),Harvey (16 april 2018),Hidz (25 april 2018),Laird (15 april 2018),Matto (15 april 2018),Peerk (16 april 2018),RaulVilla (16 april 2018),Río (16 april 2018),Sam_Vitesse (15 april 2018),Sheva7 (24 april 2018)

  38. #3446
    Русский корабль, иди нахy King_Eric's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 april 2007
    Locatie
    Brugse expat in Gent
    Berichten
    22.317
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laird Bekijk bericht
    Omdat t n facist is. Ook al eens betrapt op de Hitlergroet. Zie de link ook van Bob en bv dit:

    lessandra Mussolini
    weer in opspraak
    Van onze correspondent - ROME, woensdag
    De Italiaanse parlementariër Alessandra Mussolini, kleindochter van de vroegere dictator, heeft zich gisteren in het parlement de woede van linkse afgevaardigden op de hals gehaald door met een typisch fascistische leus op haar shirt rond te lopen.
    "Boia chi molla Buffon" ("Aan wie Buffon opgeeft de beul") stond er op het shirt van de blondine, lid van de ex-neofascistische partij Alleanza Nazionale. De slogan is een kleine variatie op het beruchte fascistische "Boia chi molla" ("Aan wie opgeeft de beul"), die de keeper Buffon afgelopen zondag tijdens een voetbalwedstrijd van zijn club Parma had gedragen.
    Buffon kreeg een lawine van kritiek over zich heen, ook van de minister van Binnenlandse Zaken, Rosa Russo Jervolino. Deze wilde juist paal en perk stellen aan de vele extreemrechtse uitingen die Italiaanse voetbalsupporters de laatste tijd ten toon spreiden. De vlaggen met nazistische hakenkruisen en fascistische keltische kruisen komen steeds vaker voor in de stadions. Ook anti-joodse teksten en spreekkoren klinken met grote regelmaat van de voetbaltribunes.
    "Stop de politiestaat", zegt Mussolini echter. "De vrijheid van meningsuiting mag niet langer onderdrukt worden. Alles is begonnen toen een totalitaire campagne op gang kwam tegen jongeren die met vlaggen met keltische kruizen het stadion in komen.
    Zoals er in sommige stadions zonder problemen vlaggen met vijf sterren, met hamer en sikkel en Che Guevara worden getoond, zo moeten ook de rechtse jongeren de mogelijkheid hebben om hun symbolen te uiten. Als ze het maar civiel doen", aldus de parlementariër.
    Linkse parlementariërs hadden er andere gedachten over. Verscheidene politici begonnen tegen Mussolini te schreeuwen, waarop rechtse parlementariërs, zoals altijd, even hard terug schreeuwden naar de linkse banken.
    Foto'tje van het shirt met de slogan.




  39. The Following 2 Users Say Thank You to King_Eric For This Useful Post:

    asroma4 (15 april 2018),Laird (15 april 2018)

  40. #3447
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    54
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door King_Eric Bekijk bericht
    Ik moet zeggen dat Buffon bij mij ook serieus in achting is gezakt de laatste week, vooral vanwege zijn interviews. Hij zegt eigenlijk gewoon dat de scheids niet had moeten fluiten, niet omdat hij vindt dat het geen penalty was, maar vanwege één of ander romantisch idee dat Juve deze comeback ging waarmaken. Dat is op één of andere manier belangrijker dan het reglement toepassen. En als je dan dit soort oudere uitspraken van hem ook nog leest, dan is de hypocrisie toch stuitend:
    Compliment voor je parate kennis.

  41. #3448

    Aangemeld
    3 oktober 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    6.113
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Huh, daar wist ik dan weer helemaal niks van.

    En lol @ de teksten die K_E plaatst. Wat een hypocriet, zijn argumenten zijn ook belachelijk. Dus voortaan overtredingen in de 16 maar toestaan als het hem uitkomt? Idioot.

  42. The Following User Says Thank You to Matto For This Useful Post:

    Laird (15 april 2018)

  43. #3449
    Laird's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2008
    Locatie
    Rotterdam/Brussel/Sint Truiden
    Leeftijd
    54
    Berichten
    18.131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matto Bekijk bericht
    Huh, daar wist ik dan weer helemaal niks van.

    En lol @ de teksten die K_E plaatst. Wat een hypocriet, zijn argumenten zijn ook belachelijk. Dus voortaan overtredingen in de 16 maar toestaan als het hem uitkomt? Idioot.
    Vandaar dus mijn Adolf B.

  44. #3450
    Русский корабль, иди нахy King_Eric's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 april 2007
    Locatie
    Brugse expat in Gent
    Berichten
    22.317
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laird Bekijk bericht
    Compliment voor je parate kennis.
    Bedankt voor het compliment, maar ik zag het deze morgen gewoon op Twitter passeren, bij een artikel van een Britse journalist

    Dit is het artikel:



  45. The Following User Says Thank You to King_Eric For This Useful Post:

    Laird (15 april 2018)

  46. #3451

    Aangemeld
    3 oktober 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    6.113
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    De Rossi ook een fan van het fascisme? Wauw.

  47. #3452
    HighVoltage's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2013
    Leeftijd
    29
    Berichten
    4.665
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Dit zet dingen zeker in het perspectief. Hoe komt het dat voetbalanalysten e.d. het nooit over deze kant van Buffon hebben?

    Edit: met voetbalanalysten bedoel ik mensen bij VI (of hoe dat nu het), NOS, etc

  48. The Following User Says Thank You to HighVoltage For This Useful Post:

    Laird (15 april 2018)

  49. #3453
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Tot op zekere hoogte maakt het natuurlijk ook geen reet uit wat je politieke voorkeuren zijn, het zijn voetbalanalytici en geen politieke analytici. Het gaat erom hoe je op het veld presteert. Of je iemand met zulke denkbeelden iets gunt is natuurlijk vers twee. Maar goed, hij past goed bij zijn club.

  50. #3454
    HighVoltage's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 mei 2013
    Leeftijd
    29
    Berichten
    4.665
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Maar mensen maakt het kennelijk wel wat uit wanneer iemand zijn haar tijdens de rust wisselt

  51. #3455
    Forza la Juve! sa2sa's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 juli 2008
    Berichten
    9.699
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Is er eigenlijk al duidelijkheid over waarom Buffon rood kreeg? Als het om een duw gaat dan gaf hij namelijk de verkeerde rood.

  52. #3456
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.907
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laird Bekijk bericht
    Vandaar dus mijn Adolf B.
    In de wereld van Jack is het bij een voetballer veroorloofd, en bij een veel postend lid hier met dezelfde foute trekjes niet. Apart.

  53. #3457
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    In de wereld van Jack is het bij een voetballer veroorloofd, en bij een veel postend lid hier met dezelfde foute trekjes niet. Apart.
    Kusje erop?
    Laatst gewijzigd door Bob Sacamano; 16 april 2018 om 01:33

  54. #3458
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Liverpool: Karius; Alexander-Arnold, Lovren, Van Dijk, Robertson; Milner, Henderson, Oxlade-Chamberlain; Salah, Firmino, Mané

    In panchina: Mignolet, Clyne, Klavan, Moreno, Solanke, Wijnaldum, Ings. Allenatore: Klopp

    Roma: Alisson; Manolas, Fazio, Juan Jesus; Florenzi, De Rossi, Strootman, Kolarov; Nainggolan, Under; Dzeko

    In panchina: Skorupski, Bruno Peres, Pellegrini, Gonalons, Schick, El Shaarawy, Perotti. Allenatore: Di Francesco

    Arbitro: Brych

  55. #3459
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Pff, weinig tot de verbeelding sprekende namen.

    Voor die Egyptenaar moet je het al niet doen. Die Braziliaanse wanna be spits kan er ook niet veel van.
    En achterin is het helemaal huilen met de pet op.

    Kijkcijfers zullen niet hoog liggen vanavond.

  56. #3460
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Realsocio Bekijk bericht
    Pff, weinig tot de verbeelding sprekende namen.

    Voor die Egyptenaar moet je het al niet doen. Die Braziliaanse wanna be spits kan er ook niet veel van.
    En achterin is het helemaal huilen met de pet op.

    Kijkcijfers zullen niet hoog liggen vanavond.
    Gelukkig kan die Roma-doelman er geen hout van hè, Sociootje. Scheelt al een hoop.

    Ik gun die hondslelijke Strootman wel een even hondslelijk doelpunt in blessuretijd.

  57. #3461
    Русский корабль, иди нахy King_Eric's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 april 2007
    Locatie
    Brugse expat in Gent
    Berichten
    22.317
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    54

    Standaard

    Hup Roma!

  58. The Following User Says Thank You to King_Eric For This Useful Post:

    Romaios (24 april 2018)

  59. #3462
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Sacamano Bekijk bericht
    Gelukkig kan die Roma-doelman er geen hout van hè, Sociootje. Scheelt al een hoop.

    Ik gun die hondslelijke Strootman wel een even hondslelijk doelpunt in blessuretijd.

    Nooit gezegd noch beweerd. Ik zei dat je de beste doelman ter wereld helemaal niet nodig hebt. Nu niet, in de toekomst niet, nooit niet. Barcelona was het dominantst met fucking Valdes en Pinto als doelmannen. Dudek won de CL met Liverpool en een dominant Milan moest het stellen met die vliegenvanger van een Dida. Je hebt alleen maar een degelijke doelman nodig. Dat is meer dan voldoende. Die kan je opleiden of voor een prikje scouten. Daar hoef je dus echt geen tientallen miljoenen aan uit te geven.

  60. #3463
    Chief
    Guest

    Standaard

    Sfeertje weer zeg.

  61. #3464
    Chief
    Guest

    Standaard

    Je zal het als club in een halve finale CL mee moeten maken, dat die zure Strootman net tegen je scoort.

  62. #3465
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Je zal het als club in een halve finale CL mee moeten maken, dat die zure Strootman net tegen je scoort.
    Laten we er samen voor duimen Jossie!

Pagina 77 van 216 EersteEerste ... 2767757677787987127177 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 34 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 34 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •