Pagina 37 van 216 EersteEerste ... 2735363738394787137 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.621 t/m 1.665 van 9678

Discussie: Champions League 2018-2019 Wedstrijden

  1. #1621
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Madrid-PSG is wel tof. De rest is weer saaie shit.

    Overigens, als het echt moet schiet Ronaldo zijn ploeg gewoon weer naar de volgende ronde.
    Volgens mij valt het wel mee met hoe saai het is. Het is niet zo dat wanneer er geen twee grote namen tegenover elkaar staan het gelijk saai is, beetje een vreemde redenering is dat. Ik denk dat wedstrijden als Roma-Sjachtar en Porto-Liverpool prima beide kanten op kunnen vallen en alleen daarom al interessant zijn. Twee grote namen tegenover elkaar stellen bovendien niet zelden teleur vanwege de hooggespannen verwachtingen: vaak kan het bijna alleen maar tegenvallen. Zaterdagavond hebben we daar weer een mooi voorbeeld van gezien, voor de neutrale kijker althans.

    Bovendien is het nogal betrekkelijk contradictoire zever die je hier te berde brengt. Heb je vaak genoeg hier zien klagen dat CL vaak zo eentonig is, dat het altijd dezelfde ploegen zijn die doorstoten en elkaar treffen etc. (waar je in principe overigens niet 100% ongelijk in hebt), maar je lijkt hier nochtans te suggereren dat je dat juist graag hebt, topclubs die tegen elkaar spelen.
    Laatst gewijzigd door Bob Sacamano; 11 december 2017 om 14:35

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Bob Sacamano For This Useful Post:

    Pizzakoerier (11 december 2017),RaulVilla (11 december 2017)

  3. #1622
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Sacamano Bekijk bericht
    Volgens mij valt het wel mee met hoe saai het is. Het is niet zo dat wanneer er geen twee grote namen tegenover elkaar staan het gelijk saai is, beetje een vreemde redenering is dat. Ik denk dat wedstrijden als Roma-Sjachtar en Porto-Liverpool prima beide kanten op kunnen vallen en alleen daarom al interessant zijn. Twee grote namen tegenover elkaar stellen bovendien niet zelden teleur vanwege de hooggespannen verwachtingen: vaak kan het bijna alleen maar tegenvallen. Zaterdagavond hebben we daar weer een mooi voorbeeld van gezien, voor de neutrale kijker althans.
    Ik bedoelde eigenlijk dat de grote favorieten het niet zo lastig hebben. Op Madrid en PSG na dan. Had wat meer krakers verwacht gezien het feit dat er een paar van niveau tweede werden. En of Roma of SD nou door gaat maakt me vrij weinig uit. Bayern-Besiktas, Basel-City, tja. Maar er zullen best wel een paar leuke potjes bij komen te zitten.

  4. #1623
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Ik bedoelde eigenlijk dat de grote favorieten het niet zo lastig hebben. Op Madrid en PSG na dan. Had wat meer krakers verwacht gezien het feit dat er een paar van niveau tweede werden. En of Roma of SD nou door gaat maakt me vrij weinig uit. Bayern-Besiktas, Basel-City, tja. Maar er zullen best wel een paar leuke potjes bij komen te zitten.
    Zie je weer eens andere ploegen in de kwartfinale. Is wat veel mensen willen volgens mij, in plaats van altijd hetzelfde menu. Toch?

    Als je het op de keper beschouwd is het eigenlijk niet snel goed. Aan de ene kant heb je de optie dat de topclubs elkaar treffen, dat is saai en eentonig, aan de andere kant is het alternatief dat een grote naam een kleine(re) naam treft, wat ook weer verre van ideaal is omdat je dan waarschijnlijk geen spannende wedstrijden krijgt.
    Laatst gewijzigd door Bob Sacamano; 11 december 2017 om 14:39

  5. The Following User Says Thank You to Bob Sacamano For This Useful Post:

    Pizzakoerier (11 december 2017)

  6. #1624
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Sacamano Bekijk bericht
    Zie je weer eens andere ploegen in de kwartfinale. Is wat veel mensen willen volgens mij, in plaats van altijd hetzelfde menu. Toch?

    Als je het op de keper beschouwd is het eigenlijk niet snel goed. Aan de ene kant heb je de optie dat de topclubs elkaar treffen, dat is saai en eentonig, aan de andere kant is het alternatief dat een grote naam een kleine(re) naam treft, wat ook weer verre van ideaal is omdat je dan waarschijnlijk geen spannende wedstrijden krijgt.
    Ehm, die zie je toch juist niet door de loting? Juist nu hebben de topclubs op Madrid-PSG en vooruit Barcelona-Chelsea een redelijke simpele loting naar de volgende ronde. Met een keertje een Roma of SD erbij ja.

  7. #1625
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Dat geklaag over de loting weer. Real-PSG heb ik nog niet vaak gezien in de CL. Chelsea-Barça is trouwens altijd al spectakel geweest en dus gewoon leuk. De rest is ook niet erg repetitief. Ik heb nl Juve-Spurs ook niet vaak gezien de voorbije jaren. Jij wel dan Chief? Er zijn zat leuke potjes tussen. Dat er minder leuke tussen zitten is logisch want er zijn meer kutclubs doorgestoten ten koste van goede teams maar dat is toch ook wat jij wou?
    Vreemd om kritiek te hebben op een loting die voor nagenoeg alleen unieke wedstrijden heeft gezorgd. Alleen Chelsea-Barça is een terugkerend iets.

  8. The Following 2 Users Say Thank You to Realsocio For This Useful Post:

    Pizzakoerier (11 december 2017),RaulVilla (11 december 2017)

  9. #1626
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Realsocio Bekijk bericht
    Dat geklaag over de loting weer. Real-PSG heb ik nog niet vaak gezien in de CL. Chelsea-Barça is trouwens altijd al spectakel geweest en dus gewoon leuk. De rest is ook niet erg repetitief. Ik heb nl Juve-Spurs ook niet vaak gezien de voorbije jaren. Jij wel dan Chief? Er zijn zat leuke potjes tussen. Dat er minder leuke tussen zitten is logisch want er zijn meer kutclubs doorgestoten ten koste van goede teams maar dat is toch ook wat jij wou?
    Vreemd om kritiek te hebben op een loting die voor nagenoeg alleen unieke wedstrijden heeft gezorgd. Alleen Chelsea-Barça is een terugkerend iets.
    Waar klaagde ik over de unieke loting? Had ik het helemaal niet over.

  10. #1627
    Русский корабль, иди нахy King_Eric's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 april 2007
    Locatie
    Brugse expat in Gent
    Berichten
    22.317
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    54

    Standaard

    Ik snap de kritiek ook niet echt dit jaar. Lijkt me een leuke loting met een aantal leuke duels.

  11. #1628
    Spekkoek's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    41
    Berichten
    4.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

    Standaard

    Oké, zat seizoenen waar je minder blij werd van de loting maar ik vind het voor dit seizoen helemaal zo gek nog niet. Op Basel - City en Bayern - Besiktas na vind ik geen één wedstrijd een uitgesproken favoriet hebben. Allemaal affiches waarbij de clubs aan elkaar gewaagd zijn. Ik vind deze loting juist erg leuk en als het ook nog City - Bayern was geweest, dan was het helemaal top geweest. Dan kon het eigenlijk niet beter.

  12. The Following 2 Users Say Thank You to Spekkoek For This Useful Post:

    Ajacied16 (11 december 2017),Bob Sacamano (11 december 2017)

  13. #1629
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Waar klaagde ik over de unieke loting? Had ik het helemaal niet over.
    Haha weet je zelf wel wat je typt man?

  14. The Following User Says Thank You to Realsocio For This Useful Post:

    RaulVilla (11 december 2017)

  15. #1630
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Realsocio Bekijk bericht
    Haha weet je zelf wel wat je typt man?
    Het is toch niet zo lastig? Valt gewoon tegen dat je een Bayern-Besiktas of Basel-City krijgt. Dat je zo'n affiche niet vaak zag doet daar weinig vanaf.

    Vorig jaar had je overigens wel een mooie loting na de winter, had kan dus zeker wel. En zoals ik al zei, nu zitten er ook wel een paar aardige potjes bij.

  16. #1631
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.906
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Eigenlijk is elk potje wel te doen. En KO is zoveel leuker.

  17. #1632
    Spekkoek's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    41
    Berichten
    4.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Het is toch niet zo lastig? Valt gewoon tegen dat je een Bayern-Besiktas of Basel-City krijgt. Dat je zo'n affiche niet vaak zag doet daar weinig vanaf.

    Vorig jaar had je overigens wel een mooie loting na de winter, had kan dus zeker wel. En zoals ik al zei, nu zitten er ook wel een paar aardige potjes bij.
    Ja, dat hou je altijd. Elk toernooi dat er in de wereld bestaat zul je een ontmoeting hebben tussen een uitgesproken favoriet en een mindere club in de KO. Maar de grote clubs die dit jaar nummer twee zijn geworden hebben - op Bayern na - allemaal stevig geloot. Dus om te stellen dat het tegenvalt dat één club dat niet heeft en dan je oordeel over de loting uit te spreken, vind ik in dit geval overdreven.

  18. #1633
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Het is toch niet zo lastig? Valt gewoon tegen dat je een Bayern-Besiktas of Basel-City krijgt. Dat je zo'n affiche niet vaak zag doet daar weinig vanaf.

    Vorig jaar had je overigens wel een mooie loting na de winter, had kan dus zeker wel. En zoals ik al zei, nu zitten er ook wel een paar aardige potjes bij.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Madrid-PSG is wel tof. De rest is weer saaie shit.
    Oh oké.

  19. The Following 7 Users Say Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    Bob Sacamano (11 december 2017),Gladde Chevin (11 december 2017),Hoogkamp (11 december 2017),Peerk (13 december 2017),Pizzakoerier (11 december 2017),RaulVilla (11 december 2017),Spekkoek (11 december 2017)

  20. #1634
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spekkoek Bekijk bericht
    Oké, zat seizoenen waar je minder blij werd van de loting maar ik vind het voor dit seizoen helemaal zo gek nog niet. Op Basel - City en Bayern - Besiktas na vind ik geen één wedstrijd een uitgesproken favoriet hebben. Allemaal affiches waarbij de clubs aan elkaar gewaagd zijn. Ik vind deze loting juist erg leuk en als het ook nog City - Bayern was geweest, dan was het helemaal top geweest. Dan kon het eigenlijk niet beter.

    Dit. Europa League vind ik over het algemeen ook leuker, maar deze loting is echt niets mis mee.

  21. #1635
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Oh oké.
    Ik hoef toch niet de potjes net zo leuk te vinden als jij ze vind? Roma-SD kan heel spannend zijn, maar mijn interesse is 0 daarbij.

  22. #1636
    *NERAZZURRI*'s schermafbeelding
    Aangemeld
    22 juni 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    30.780
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    60

    Standaard

    Heerlijke loting. Zin in.

  23. #1637
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Ik wil naar PSG - Real Madrid, iemand enig idee of het mogelijk is om hier kaartjes voor te fixen zonder sk/cc of iets?

  24. #1638
    Spekkoek's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    41
    Berichten
    4.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Ik hoef toch niet de potjes net zo leuk te vinden als jij ze vind? Roma-SD kan heel spannend zijn, maar mijn interesse is 0 daarbij.
    Maar de clubs die jij dan wel interessant vindt (neem aan de grotere clubs), die spelen (op Bayern en City na) allemaal tegen elkaar. Je spreekt jezelf tegen door te zeggen dat alles op PSG - Real na allemaal saaie shit is en vervolgens zegt dat er een paar aardige potjes bij zitten. Wil je nu een loting waarin alle grote clubs tegen elkaar spelen of juist een 'voorspelbare' loting? Hoe had jij de loting dan het liefst gezien dit jaar als je 'm zelf mocht samenstellen?
    Laatst gewijzigd door Spekkoek; 11 december 2017 om 15:28

  25. #1639
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spekkoek Bekijk bericht
    Maar de clubs die jij dan wel interessant vindt (neem aan de grotere clubs), die spelen (op Bayern en City na) allemaal tegen elkaar. Je spreekt jezelf tegen door te zeggen dat alles op PSG - Real na allemaal saaie shit is en vervolgens zegt dat er een paar aardige potjes bij zitten. Hoe had jij de loting dan het liefst gezien dit jaar als je 'm zelf mocht samenstellen?
    Ik het liefste dat de topkandidaten het zwaar krijgen. De rest is met alle respect alsnog opvulling. Dat is helaas de huidige CL. Dus de potjes van Bayern en City vind ik jammer. Dat bedoelde ik met saaie shit, uiteraard wat gechargeerd. Zo'n Veronica gaat echt niet Roma-SD uitzenden als je bv op die avond ook Bayern en City hebt als kijkcijfertrekkers. Daar zit ik dus wat mee. Bedoelde niet dat al die potjes niet de moeite zijn hoor.

  26. #1640
    Spekkoek's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    41
    Berichten
    4.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Ik het liefste dat de topkandidaten het zwaar krijgen. De rest is met alle respect alsnog opvulling. Dat is helaas de huidige CL. Dus de potjes van Bayern en City vind ik jammer. Dat bedoelde ik met saaie shit, uiteraard wat gechargeerd. Zo'n Veronica gaat echt niet Roma-SD uitzenden als je bv op die avond ook Bayern en City hebt als kijkcijfertrekkers. Daar zit ik dus wat mee. Bedoelde niet dat al die potjes niet de moeite zijn hoor.
    Maar de topkandidaten krijgen het toch zwaar? Dat City als nummer 1 niet Bayern als nummer 2 in de groep heeft geloot is de enige 'mislukte' loting dan in jouw optiek.

  27. #1641
    Forza la Juve! sa2sa's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 juli 2008
    Berichten
    9.699
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Ik bedoelde eigenlijk dat de grote favorieten het niet zo lastig hebben. Op Madrid en PSG na dan. Had wat meer krakers verwacht gezien het feit dat er een paar van niveau tweede werden. En of Roma of SD nou door gaat maakt me vrij weinig uit. Bayern-Besiktas, Basel-City, tja. Maar er zullen best wel een paar leuke potjes bij komen te zitten.
    Het is ook nog maar de tweede ronde. Als nu alle grote tegen elkaar moesten dan had je waarschijnlijk enkele saaie kwartfinales en halve finales gehad. Dan liever nu nog drie a vier saaie wedstrijden dan op het einde.

  28. #1642
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Die Chief weet gewoon zelf niet wat hij eigenlijk bedoelt.
    Jaar 1 zagen dat de groten altijd de kleintjes loten en dat er niet genoeg kleintjes zijn. Ook het feit dat het altijd dezelfde potjes zijn wordt gehekeld.
    Jaar 2 loten de groten de groten en stoten kleintjes verrassend door ipv sommige groten.
    Is het weer niet goed want loten kleintjes groten wat statistisch volstrekt normaal is. Bovendien is het nog steeds saaie shit ondanks alle wedstrijden die vroeger niet werden gespeeld.

    Maar verder is hij heel consequent en logisch.

  29. The Following User Says Thank You to Realsocio For This Useful Post:

    *NERAZZURRI* (11 december 2017)

  30. #1643
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Realsocio Bekijk bericht
    Die Chief weet gewoon zelf niet wat hij eigenlijk bedoelt.
    Jaar 1 zagen dat de groten altijd de kleintjes loten en dat er niet genoeg kleintjes zijn. Ook het feit dat het altijd dezelfde potjes zijn wordt gehekeld.
    Jaar 2 loten de groten de groten en stoten kleintjes verrassend door ipv sommige groten.
    Is het weer niet goed want loten kleintjes groten wat statistisch volstrekt normaal is. Bovendien is het nog steeds saaie shit ondanks alle wedstrijden die vroeger niet werden gespeeld.

    Maar verder is hij heel consequent en logisch.
    Volgens mij had ik het al prima uitgelegd. Zie loting Bayern en City. Die 2 zijn samen met Real/PSG/Barca de titelkandidaten. Staat me tegen dat je op Real of PSG na gewoon weer de vaste groep in de halve finales zal zien met de loting zoals we hier zien. Dus je optie 2 is prima, maar het had gewoon beter gekund.

  31. #1644

    Aangemeld
    9 juni 2011
    Berichten
    918
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Is toch logisch dat de vaste groep in de halve finales komen? Die hebben namelijk de beste ploeg.

  32. The Following User Says Thank You to Burgtie For This Useful Post:

    Gladde Chevin (11 december 2017)

  33. #1645
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Realsocio Bekijk bericht
    Die Chief weet gewoon zelf niet wat hij eigenlijk bedoelt.
    Jaar 1 zagen dat de groten altijd de kleintjes loten en dat er niet genoeg kleintjes zijn. Ook het feit dat het altijd dezelfde potjes zijn wordt gehekeld.
    Jaar 2 loten de groten de groten en stoten kleintjes verrassend door ipv sommige groten.
    Is het weer niet goed want loten kleintjes groten wat statistisch volstrekt normaal is. Bovendien is het nog steeds saaie shit ondanks alle wedstrijden die vroeger niet werden gespeeld.

    Maar verder is hij heel consequent en logisch.
    Hij had gister ook een mooie over de afgelaste wedstrijden in de Eredivisie, hij kiest altijd twee kanten.

    Voor: Veiligheid, onverantwoord, blabla.
    Tegen: Krijg je een kromme ranglijst.


  34. The Following User Says Thank You to Sam_Vitesse For This Useful Post:

    Realsocio (11 december 2017)

  35. #1646
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Burgtie Bekijk bericht
    Is toch logisch dat de vaste groep in de halve finales komen? Die hebben namelijk de beste ploeg.
    Natuurlijk is dat logisch. Daarnaast verandert het om de zoveel tijd volledig. We hebben jarenlang Italianen gehad, dan een periode Engelsen met voornamelijk United, dan een tijd Barça en Bayern en nu een tijdperk Real. Dat loopt ook ten einde. Binnenkort staat er weer een Engelse winnaar of een Franse.
    Eigenlijk is de top zelfs groter geworden ten opzichte van vroeger. Echte verrassingen zijn wel minder, hoewel, vorig jaar hebben we AS Monaco nog gehad...

  36. #1647
    Spekkoek's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 augustus 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    41
    Berichten
    4.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    24

    Standaard

    Een 2003-2004 seizoen zul je niet gauw meer zien nee. Had je bijna een 'droomfinale' tussen Deportivo en Monaco gehad, de twee leukste ploegen van dat jaar. Jammer dat dat oerdegelijke Porto er een stokje voor stak tegen Depor in de halve finale.

  37. #1648
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spekkoek Bekijk bericht
    Een 2003-2004 seizoen zul je niet gauw meer zien nee. Had je bijna een 'droomfinale' tussen Deportivo en Monaco gehad, de twee leukste ploegen van dat jaar. Jammer dat dat oerdegelijke Porto er een stokje voor stak tegen Depor in de halve finale.
    Het jaar van de 8-3 en Morientes die zijn Madrid eruit knikkerde. Prachtig jaar inderdaad. Op de winnaar na. Vanaf toen zaten we definitief met die brulaap Mourinho opgescheept. Was overigens wel heel knap wat hij toen flikte.

  38. #1649
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Deportivo tegen Milan dat seizoen. Milan thuis 4-1 winst, in Riazor 4-0 eraf. Genot met hoofdletters G, E, N, O én T.

  39. The Following User Says Thank You to Bob Sacamano For This Useful Post:

    *NERAZZURRI* (11 december 2017)

  40. #1650
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Sacamano Bekijk bericht
    Deportivo tegen Milan dat seizoen. Milan thuis 4-1 winst, in Riazor 4-0 eraf. Genot met hoofdletters G, E, N, O én T.
    1 van de beste KO confrontaties ooit ja. En dat was niet het sneue Milan van de laatste jaren, maar echt een Europees topteam.

    Is me ook altijd bijgebleven. Is ook zelden geëvenaard, tot Barca-PSG vorig seizoen. Al had daar de scheids ook een aardig aandeel in.

  41. #1651
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Sacamano Bekijk bericht
    Deportivo tegen Milan dat seizoen. Milan thuis 4-1 winst, in Riazor 4-0 eraf. Genot met hoofdletters G, E, N, O én T.
    Is een van mijn favoriete CL-ontmoetingen.
    Die van Real tegen Monaco ook. Dat zijn de mooiste verhalen hé. Die coach die op zijn knieën op bedevaart zou gaan als Deportivo het zou halen.
    En Morientes weggepest bij Real om ze dan gewoon keihard eruit te kegelen. Schitterend.

    Maar die heb je nu ook nog. Ik denk maar aan de 7-0 van Jupp en co tegen Barça, de 5-0 van Ronaldo en co tegen Bayern. Inter tegen Barça. Chelsea tegen Barça. De uitglijder van Terry. Real-Atletico, editie 1.
    Die bleiter van een Nedved die niet mee mocht doen in de finale.

    Zoveel prachtige avonden. CL is gewoon perfect zoals het is.

  42. #1652
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Held Naybet had Shevchenko in z'n broekzak in Riazor. Wat een team had dat Depor met Pandiani en Luque voorin en Valleron op 10. In 2012 had Arsenal - Milan ook potentie om een zieke comeback te worden. 4-0 in eerste pot en in de return stond het na een halfuur volgens mij al 3-0 voor Arsenal. Jammer dat RvP zo'n enorme kans vlak voor rust om zeep hielp, bleef uiteindelijk 3-0 als ik het goed heb.

    Iniestazo op Stamford Bridge, Moratatata tegen Madrid, en Messi solo in Bernabeu mogen ook wel benoemd worden. Of de CL-finale van 2011.. Geen team was zo kansloos in een CL-finale als dat United. Pep en Messi lieten die Ferguson shaken als een diabetespatiënt.

  43. The Following 2 Users Say Thank You to DanielAlves For This Useful Post:

    Burgtie (11 december 2017),Hidz (11 december 2017)

  44. #1653
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    Held Naybet had Shevchenko in z'n broekzak in Riazor. Wat een team had dat Depor met Pandiani en Luque voorin en Valleron op 10. In 2012 had Arsenal - Milan ook potentie om een zieke comeback te worden. 4-0 in eerste pot en in de return stond het na een halfuur volgens mij al 3-0 voor Arsenal. Jammer dat RvP zo'n enorme kans vlak voor rust om zeep hielp, bleef uiteindelijk 3-0 als ik het goed heb.

    Iniestazo op Stamford Bridge, Moratatata tegen Madrid, en Messi solo in Bernabeu mogen ook wel benoemd worden. Of de CL-finale van 2011.. Geen team was zo kansloos in een CL-finale als dat United. Pep en Messi lieten die Ferguson shaken als een diabetespatiënt.
    Die Luque speelde een paar jaar later nog bij Ajax, geen bal meer geraakt

  45. #1654
    glibber glibber Gladde Chevin's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 december 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    27
    Berichten
    13.937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DanielAlves Bekijk bericht
    In 2012 had Arsenal - Milan ook potentie om een zieke comeback te worden. 4-0 in eerste pot en in de return stond het na een halfuur volgens mij al 3-0 voor Arsenal. Jammer dat RvP zo'n enorme kans vlak voor rust om zeep hielp, bleef uiteindelijk 3-0 als ik het goed heb.
    Aaaah wow die had ik volledig verdrongen. Trauma's man. Ox speelde toen als CM de beste wedstrijd van zijn leven.

  46. #1655
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.018
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Ik wil naar PSG - Real Madrid, iemand enig idee of het mogelijk is om hier kaartjes voor te fixen zonder sk/cc of iets?
    Je zult je sowieso moeten aanmelden via de PSG site.

    Edit: Heb via viagogo twee jaar (?) geleden kaarten gekocht voor kwartfinale PSG-City. Kostte me 89 euro. Mocht die vervolgens wel via PSG site downloaden...
    Laatst gewijzigd door Maradona10; 11 december 2017 om 20:17

  47. #1656
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.992
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Burgtie Bekijk bericht
    Is toch logisch dat de vaste groep in de halve finales komen? Die hebben namelijk de beste ploeg.
    Alle logica zijn op zich niet altijd logisch, logisch dat je je dan ook wel es vergist.
    Wie had dat gedacht:
    Real Madrid - P..S.G.

  48. #1657
    Doek Inter aub op. Pizzakoerier's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 februari 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    16.475
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Allemaal leuk en aardig die Olympische Spelen, maar het gaat natuurlijk gewoon om de Champions League.

  49. #1658
    FP Hoofdmoderator Excellent's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 oktober 2017
    Locatie
    De Liemers
    Leeftijd
    25
    Berichten
    3.946
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pizzakoerier Bekijk bericht
    Allemaal leuk en aardig die Olympische Spelen, maar het gaat natuurlijk gewoon om de Champions League.
    Moeten we uitwijken naar Veronica
    Nee, maar ik kijk wel uit naar deze wedstrijd. Ik durf zo niet een potentiële winnaar te kiezen.

  50. The Following User Says Thank You to Excellent For This Useful Post:

    Pizzakoerier (13 februari 2018)

  51. #1659
    Forza la Juve! sa2sa's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 juli 2008
    Berichten
    9.699
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Benieuwd dadelijk.. Niet de beste opstelling door blessures

  52. The Following User Says Thank You to sa2sa For This Useful Post:

    Excellent (13 februari 2018)

  53. #1660
    FP Hoofdmoderator Excellent's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 oktober 2017
    Locatie
    De Liemers
    Leeftijd
    25
    Berichten
    3.946
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sa2sa Bekijk bericht
    Benieuwd dadelijk.. Niet de beste opstelling door blessures
    Valt nog wel mee toch?

  54. #1661
    Forza la Juve! sa2sa's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 juli 2008
    Berichten
    9.699
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door colablikje Bekijk bericht
    Valt nog wel mee toch?
    Juventus*(4-2-3-1):*Buffon; De Sciglio, Benatia, Chiellini, Alex Sandro; Khedira, Pjanic; Bernardeschi, Douglas Costa, Mandzukic, Higuain.

    Tottenham*(4-2-3-1):*Lloris (C), Aurier, Sanchez, Vertonghen, Davies, Dier, Dembele, Eriksen, Dele, Lamela, Kane.

    Twee belangrijke spelers er niet bij. En Juve verandert het systeem waarin ze in de afgelopen 16 wedstrijden maar 1 doelpunt slikte, vreemd..

  55. #1662
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    31
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Zo, is Allegri ziek? Nog nooit zo'n aanvallende opstelling gezien.

  56. #1663
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.764
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaulVilla Bekijk bericht
    Zo, is Allegri ziek? Nog nooit zo'n aanvallende opstelling gezien.
    Best wel een standaard opstelling toch.

  57. #1664
    Forza la Juve! sa2sa's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 juli 2008
    Berichten
    9.699
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaulVilla Bekijk bericht
    Zo, is Allegri ziek? Nog nooit zo'n aanvallende opstelling gezien.
    Matuidi gekwetst, Marchisio nog niet op gewenst niveau, Betancur mss te jong voor hem.. En Sturaro, tsja dat blijft Sturaro. Hij zit geen andere opties denk ik..

  58. #1665
    FP Hoofdmoderator Excellent's schermafbeelding
    Aangemeld
    25 oktober 2017
    Locatie
    De Liemers
    Leeftijd
    25
    Berichten
    3.946
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sa2sa Bekijk bericht
    Juventus*(4-2-3-1):*Buffon; De Sciglio, Benatia, Chiellini, Alex Sandro; Khedira, Pjanic; Bernardeschi, Douglas Costa, Mandzukic, Higuain.

    Tottenham*(4-2-3-1):*Lloris (C), Aurier, Sanchez, Vertonghen, Davies, Dier, Dembele, Eriksen, Dele, Lamela, Kane.

    Twee belangrijke spelers er niet bij. En Juve verandert het systeem waarin ze in de afgelopen 16 wedstrijden maar 1 doelpunt slikte, vreemd..
    Ik denk dat Tottenham Juve op snelheid zeker kan verslaan, maar Juve moet het dan weer hebben van de tactiek en fysiek
    Met Mandzukic en Higuain heb je twee spitsen (waarvan een een linie verder naar achteren staat) en heb je tevens genoeg goede passes vanuit het middenveld met Costa, Pjanic en Bernardeschi.

    Tottenham is fysiek dan weer in het nadeel, maar jongens als Lamela en Dele kunnen de achterhoede op snelheid voorbij.
    Waar is Son trouwens?

Pagina 37 van 216 EersteEerste ... 2735363738394787137 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 31 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 31 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •