Pagina 120 van 216 EersteEerste ... 2070110118119120121122130170 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.356 t/m 5.400 van 9678

Discussie: Champions League 2018-2019 Wedstrijden

  1. #5356
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Het is discutabel, zeker. Maar koester dit soort verdedigers.
    Maar niemand beweert toch dat het niet gekoesterd moet worden. Het gaat erom of de actie rood waard is, wat het ook gewoon echt is.

  2. #5357
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.046
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Realsocio Bekijk bericht
    Maar niemand beweert toch dat het niet gekoesterd moet worden. Het gaat erom of de actie rood waard is, wat het ook gewoon echt is.
    Gezien de discussie die er is, schijnt er toch wat verdeeldheid te zijn over of het al dan niet rood had moeten zijn. Niet alleen hier, ook bij commentatoren en analysten. Blijkbaar is het dan niet zo zwart/wit (geel/rood).

  3. #5358
    Русский корабль, иди нахy King_Eric's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 april 2007
    Locatie
    Brugse expat in Gent
    Berichten
    22.317
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kinggerrard Bekijk bericht
    Is dit een regel of jouw morele kompas? Ik vraag dit serieus, ik heb geen idee. Ik weet alleen dat ik deze tackles wekelijks zie in de BPL, op een Europees niveau wordt dit vaak anders beoordeeld. Wat goed en fout is laat ik dan maar even in de midden, maar "topverdedigers" als Ramos en Chielini doen dit natuurlijk al jaren en komen hier mee weg. Zijn intentie was nooit om Mertens te blesseren, daar geloof ik helemaal niks van.
    Dit is gebaseerd op 25 jaar voetbal kijken en de veranderingen die er wat tackles betreft langzaamaan zijn ingeslopen. Deze tackle zou aanvaard worden in de jaren '90. Nu echter voel je aan dat dat niet meer zo is en dat voetbal wat dat betreft is veranderd (gelukkig maar misschien). In de regels zelf staat het allemaal niet zo duidelijk. Daar wordt enkel gesproken over termen zoals 'careless', 'reckless' en 'excessive force'. Wat je daar dan weer onder verstaat is subjectief. Maar je weet ook uit de media e.d. dat scheidsrechters jaarlijks veel instructies meekrijgen die niet zozeer in de officiële regels zo concreet staan. Zwaar bestraffen van tackles waar een risico bestaat om de integriteit van een speler in het gevaar te brengen is er zo één van.

    Wat mijn moreel kompas betreft is het voor mij duidelijk: bij een goeie tackle ga je niet met gestrekt been en je noppen in de richting van de speler zijn been. Ook al zit daar dan nog een bal tussen. Bij een goeie tackle ga je voor de bal met de wreef of punt van je voet. De kracht die bij een eventueel contact dan op je tegenstander terechtkomt is veel minder groot. Of je bent 100% zeker dat je de speler niet raakt als je toch met een gestrekt been in gaat.

    Intentie doet er trouwens helemaal niet toe. Ik kan me zelfs niet inbeelden dat veel spelers ooit een tackle ingezet hebben met de zuivere intentie om iemand te blesseren.

  4. The Following 4 Users Say Thank You to King_Eric For This Useful Post:

    asroma4 (12 december 2018),Bonevacia (12 december 2018),Kinggerrard (12 december 2018),Pizzakoerier (12 december 2018)

  5. #5359
    Русский корабль, иди нахy King_Eric's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 april 2007
    Locatie
    Brugse expat in Gent
    Berichten
    22.317
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Gezien de discussie die er is, schijnt er toch wat verdeeldheid te zijn over of het al dan niet rood had moeten zijn. Niet alleen hier, ook bij commentatoren en analysten. Blijkbaar is het dan niet zo zwart/wit (geel/rood).
    Die discussie is er volgens mij toch ook enkel tussen Liverpool supporters en de rest. Dat is toch wat ik op social media merk. En hier misschien ook omdat het een Nederlander betreft.

  6. The Following User Says Thank You to King_Eric For This Useful Post:

    Peerk (14 december 2018)

  7. #5360
    Kinggerrard's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 februari 2012
    Leeftijd
    38
    Berichten
    3.304
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door King_Eric Bekijk bericht
    Dit is gebaseerd op 25 jaar voetbal kijken en de veranderingen die er wat tackles betreft langzaamaan zijn ingeslopen. Deze tackle zou aanvaard worden in de jaren '90. Nu echter voel je aan dat dat niet meer zo is en dat voetbal wat dat betreft is veranderd (gelukkig maar misschien). In de regels zelf staat het allemaal niet zo duidelijk. Daar wordt enkel gesproken over termen zoals 'careless', 'reckless' en 'excessive force'. Wat je daar dan weer onder verstaat is subjectief. Maar je weet ook uit de media e.d. dat scheidsrechters jaarlijks veel instructies meekrijgen die niet zozeer in de officiële regels zo concreet staan. Zwaar bestraffen van tackles waar een risico bestaat om de integriteit van een speler in het gevaar te brengen is er zo één van.

    Wat mijn moreel kompas betreft is het voor mij duidelijk: bij een goeie tackle ga je niet met gestrekt been en je noppen in de richting van de speler zijn been. Ook al zit daar dan nog een bal tussen. Bij een goeie tackle ga je voor de bal met de wreef of punt van je voet. De kracht die bij een eventueel contact dan op je tegenstander terechtkomt is veel minder groot. Of je bent 100% zeker dat je de speler niet raakt als je toch met een gestrekt been in gaat.

    Intentie doet er trouwens helemaal niet toe. Ik kan me zelfs niet inbeelden dat veel spelers ooit een tackle ingezet hebben met de zuivere intentie om iemand te blesseren.
    Ik heb genoeg overtredingen gezien om serieus aan die stelling te twijfelen, maar oké andere discussie. Je kunt hier zeker rood voor trekken, dat wil ik ook helemaal niet in twijfel trekken, maar dan zal er wel een algehele richtlijn voor scheidsrechters moeten komen. Op dit moment is het (zoals met heel erg veel spelbepalende spelelementen) echt willekeur en met een VAR haal je dit ook niet weg.

  8. #5361
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Ik zie de samenvatting van Galatasaray-Porto. Wat. Een. Scheids. Maakt voor de poule niets meer uit, maar je loopt door zo'n klaphark toch maar mooi even je premie mis.
    En die verdediger van Porto ontloopt een schorsing.

  9. #5362
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Even over Van Dijk.
    Op het moment van het inzetten van de sliding is Mertens ook op snelheid. Die heeft zijn been daar dus nog niet staan. Van Dijk plant zijn been voet dus niet in het been van Mertens, maar die belandt daar dus wel. Daarbij vraag ik mij oprecht af hoe hij de sliding anders had moeten inzetten, dat lijkt me fysiek schier onmogelijk. Geel lijkt mij daar ook op zijn plaats en ik kan mij niet voorstellen dat een VAR deze tackle als rood had beoordeeld.

  10. #5363
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.994
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie Bekijk bericht
    Even over Van Dijk.
    Op het moment van het inzetten van de sliding is Mertens ook op snelheid. Die heeft zijn been daar dus nog niet staan. Van Dijk plant zijn been voet dus niet in het been van Mertens, maar die belandt daar dus wel. Daarbij vraag ik mij oprecht af hoe hij de sliding anders had moeten inzetten, dat lijkt me fysiek schier onmogelijk. Geel lijkt mij daar ook op zijn plaats en ik kan mij niet voorstellen dat een VAR deze tackle als rood had beoordeeld.
    Jij bent sooh gek nog niet.

    Uiteindelijk beslist een scheidsrechter die er op dat moment staat hoe de tackle beoordeeld gaat worden.
    In dit geval van van Dijk zouden van de 10 scheidsrechter s er best wel es 5 voor rood hebben gekozen en 5 voor geel.

  11. #5364
    Playa's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 januari 2017
    Berichten
    5.374
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Ik erger me kapot aan de klaarblijkelijk breed gedeelte opvatting dat Ajax het niet beter had gedaan in een vergelijkbare poule als PSV. De dubbele ontmoeting met Barcelona nog buiten beschouwing gelaten; 2 punten uit 2 duels met zowel Tottenham en Inter is gewoon echt armoedig.

  12. The Following 2 Users Say Thank You to Playa For This Useful Post:

    Bonevacia (12 december 2018),joost_vdv (12 december 2018)

  13. #5365
    #TeamPantelic Bonevacia's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2010
    Locatie
    Gulag
    Berichten
    9.946
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kinggerrard Bekijk bericht
    Ik heb genoeg overtredingen gezien om serieus aan die stelling te twijfelen, maar oké andere discussie. Je kunt hier zeker rood voor trekken, dat wil ik ook helemaal niet in twijfel trekken, maar dan zal er wel een algehele richtlijn voor scheidsrechters moeten komen. Op dit moment is het (zoals met heel erg veel spelbepalende spelelementen) echt willekeur en met een VAR haal je dit ook niet weg.
    Probleem blijft natuurlijk dat je een tackle niet kan kwantificeren, er is altijd interpretatie bij nodig. Hoe hard iemand in kan glijden bijvoorbeeld, welke hoek, waar hij hem exact raakt... Dat zijn allemaal grijze gebieden en voor interpretatie vatbaar. Je zult dus altijd houden dat vergelijkbare gevallen anders gestraft zullen worden.

  14. #5366
    #TeamPantelic Bonevacia's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2010
    Locatie
    Gulag
    Berichten
    9.946
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Trouwens echt f0cKinG veel zin in vanavond!

  15. #5367
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.994
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DB05 Bekijk bericht
    Ik erger me kapot aan de klaarblijkelijk breed gedeelte opvatting dat Ajax het niet beter had gedaan in een vergelijkbare poule als PSV. De dubbele ontmoeting met Barcelona nog buiten beschouwing gelaten; 2 punten uit 2 duels met zowel Tottenham en Inter is gewoon echt armoedig.
    Wie komt daarmee?
    Ik zeg je:
    Ajax = Europees veel en veel sterker dan PSV.
    Ajax was in de poule van PSV ook over gegaan en wel als tweede.

  16. #5368
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DB05 Bekijk bericht
    Ik erger me kapot aan de klaarblijkelijk breed gedeelte opvatting dat Ajax het niet beter had gedaan in een vergelijkbare poule als PSV. De dubbele ontmoeting met Barcelona nog buiten beschouwing gelaten; 2 punten uit 2 duels met zowel Tottenham en Inter is gewoon echt armoedig.
    Een absoluut onjuiste uitspraak van iemand die hier gisteren nog liep te oreren dat de troosteloze Serie A weer weet waar het staat. Vergeleken bij de Serie A en de Premier League is de Eredivisie qua niveau een absolute flutcompetitie, dus waarom is het 'echt armoedig'?

    Ja, tegen Bologna en Stoke City of zo zou het 'echt armoedig' geweest zijn.

  17. #5369
    Playa's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 januari 2017
    Berichten
    5.374
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Sacamano Bekijk bericht
    Een absoluut onjuiste uitspraak van iemand die hier gisteren nog liep te oreren dat de troosteloze Serie A weer weet waar het staat. Vergeleken bij de Serie A en de Premier League is de Eredivisie qua niveau een absolute flutcompetitie, dus waarom is het 'echt armoedig'?

    Ja, tegen Bologna en Stoke City of zo zou het 'echt armoedig' geweest zijn.
    Wat heeft het niveau van de Eredivisie/Serie A/PL te maken met het niveau van respectievelijk Ajax/Inter/Tottenham?

  18. #5370
    Русский корабль, иди нахy King_Eric's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 april 2007
    Locatie
    Brugse expat in Gent
    Berichten
    22.317
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie Bekijk bericht
    Even over Van Dijk.
    Op het moment van het inzetten van de sliding is Mertens ook op snelheid. Die heeft zijn been daar dus nog niet staan. Van Dijk plant zijn been voet dus niet in het been van Mertens, maar die belandt daar dus wel. Daarbij vraag ik mij oprecht af hoe hij de sliding anders had moeten inzetten, dat lijkt me fysiek schier onmogelijk. Geel lijkt mij daar ook op zijn plaats en ik kan mij niet voorstellen dat een VAR deze tackle als rood had beoordeeld.
    Het punt is dat je de sliding dan misschien niet moet inzetten, als je hem niet op een veilige manier kan inzetten. Net zoals je geen wagen inhaalt op de weg als je niet zeker bent dat het helemaal veilig kan. Ik weet ook wel dat dat soort beslissingen tijdens een wedstrijd niet rationeel genomen worden met afweging van de gevolgen, maar ok. Dan is het maar wat het is. Rood dus. Misschien ga je als speler wel intuïtief anders gaan denken en handelen als scheidsrechters daar wat consequenter in worden. Want daar heeft KingGerrard natuurlijk wel gelijk, de inconsistentie van refs is hier een groot probleem. Als je ziet hoeveel mensen wegkomen met dat soort tackles, dan kan je moeilijk een mentaliteitswijziging verwachten.

    In dit geval vind ik het prima om resultaat gericht te werken. Als op een VAR blijkt dat je vol inkomt op de enkel van je tegenstander is het duidelijk dat het geen goeie tackle was. Wat de oorzaak of intentie van de speler dan ook is.

  19. #5371
    SergioRamos's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 augustus 2012
    Leeftijd
    31
    Berichten
    917
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    vvdmertens.JPG

    Mja, hier zet Van Dijk zowat zijn tackle in. Lijkt me duidelijk dat hij er eerst bij zal zijn. Het contact erna was inderdaad zeer ongelukkig maar vind het niet echt een horrortackle.

  20. #5372
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.058
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SergioRamos Bekijk bericht
    vvdmertens.JPG

    Mja, hier zet Van Dijk zowat zijn tackle in. Lijkt me duidelijk dat hij er eerst bij zal zijn. Het contact erna was inderdaad zeer ongelukkig maar vind het niet echt een horrortackle.
    Dat hoeft toch ook niet? Ik vind het ook geen horrortackle, maar wel rood gezien de manier van inkomen.

  21. #5373
    RaulVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 november 2010
    Leeftijd
    32
    Berichten
    14.244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Volledig B team Real maar ik vind het wel een lekker team. Isco op 10, eindelijk Asensio vanaf rechts(zijn beste positie) en we kunnen weer kijken wat Vinny kan.

    Zet Luka naast Llorente ipv Valverde en je hebt een beter team dat er normaal staat. Javi Sanchez en Vallejo doen op dit moment ook niet onder voor Ramos en Varane. Triest dat Keylor niet mag keepen.

  22. #5374
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door King_Eric Bekijk bericht
    Het punt is dat je de sliding dan misschien niet moet inzetten, als je hem niet op een veilige manier kan inzetten. Net zoals je geen wagen inhaalt op de weg als je niet zeker bent dat het helemaal veilig kan. Ik weet ook wel dat dat soort beslissingen tijdens een wedstrijd niet rationeel genomen worden met afweging van de gevolgen, maar ok. Dan is het maar wat het is. Rood dus. Misschien ga je als speler wel intuïtief anders gaan denken en handelen als scheidsrechters daar wat consequenter in worden. Want daar heeft KingGerrard natuurlijk wel gelijk, de inconsistentie van refs is hier een groot probleem. Als je ziet hoeveel mensen wegkomen met dat soort tackles, dan kan je moeilijk een mentaliteitswijziging verwachten.

    In dit geval vind ik het prima om resultaat gericht te werken. Als op een VAR blijkt dat je vol inkomt op de enkel van je tegenstander is het duidelijk dat het geen goeie tackle was . Wat de oorzaak of intentie van de speler dan ook is.
    Dat is het hem nu juist. Hij komt niet in op op de enkel van zijn tegenstander, hij belandt er echter wel. Het beeld van SR laat dat nogmaals zien. Op het moment van het inzetten van de tackle wijst alles erop dat hij eerder bij de bal is dan Mertens.

    En jouw laatste zin is natuurlijk ook pure interpretatie, dan zou je ook kunnen zeggen dat Mertens wat dom inloopt op zo'n tackle.

  23. #5375
    Русский корабль, иди нахy King_Eric's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 april 2007
    Locatie
    Brugse expat in Gent
    Berichten
    22.317
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie Bekijk bericht
    Dat is het hem nu juist. Hij komt niet in op op de enkel van zijn tegenstander, hij belandt er echter wel. Het beeld van SR laat dat nogmaals zien. Op het moment van het inzetten van de tackle wijst alles erop dat hij eerder bij de bal is dan Mertens.

    En jouw laatste zin is natuurlijk ook pure interpretatie, dan zou je ook kunnen zeggen dat Mertens wat dom inloopt op zo'n tackle.
    Met inkomen bedoelde ik hier dus uitkomen/belanden.

  24. #5376
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.506
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Dan nog kun je het van zo'n afstand niet voorzien

  25. #5377
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.058
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie Bekijk bericht
    Dan nog kun je het van zo'n afstand niet voorzien
    Hij neemt iig het risico, en dat is tegenwoordig genoeg. Hij mag zijn been en voet niet zo houden volgens de spelregels.

  26. #5378
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.994
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Hij neemt iig het risico, en dat is tegenwoordig genoeg. Hij mag zijn been en voet niet zo houden volgens de spelregels.
    Wanneer mensen hier de laatste zin onthouden , dan = er een heleboel argwaan weg genomen.

  27. #5379
    Mzungu chuchu's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 december 2010
    Locatie
    Zuidoost
    Berichten
    12.235
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Het Liverpool-effect op King Eric blijft mooi om te zien :-)

    Vooral nu.

  28. The Following User Says Thank You to chuchu For This Useful Post:

    Keiser (12 december 2018)

  29. #5380
    centrale middenvelder joost_vdv's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 augustus 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Leeftijd
    32
    Berichten
    2.315
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DB05 Bekijk bericht
    Ik erger me kapot aan de klaarblijkelijk breed gedeelte opvatting dat Ajax het niet beter had gedaan in een vergelijkbare poule als PSV. De dubbele ontmoeting met Barcelona nog buiten beschouwing gelaten; 2 punten uit 2 duels met zowel Tottenham en Inter is gewoon echt armoedig.
    Dit. Men heeft een subjectief geheugen wanneer het op lotingen aan komt. De groep met Real Madrid, Borussia Dortmund en Manchester City was een paar jaar terug nog vele malen sterker en toen ging de betreffende Nederlands club er niet zo hard af als PSV deze jaargang. Sterker nog: er werd overwinterd in de EL.

  30. #5381
    No lloro Río's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 januari 2012
    Locatie
    Wereld
    Leeftijd
    28
    Berichten
    11.054
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joost_vdv Bekijk bericht
    Dit. Men heeft een subjectief geheugen wanneer het op lotingen aan komt. De groep met Real Madrid, Borussia Dortmund en Manchester City was een paar jaar terug nog vele malen sterker en toen ging de betreffende Nederlands club er niet zo hard af als PSV deze jaargang. Sterker nog: er werd overwinterd in de EL.
    Dat was zeker knap maar Ajax verloor toen wel de helft van de zes wedstrijden kansloos met 4-1 en die groep was even sterk, niet vele malen sterker.

  31. #5382
    FP Moderators
    Aangemeld
    17 juli 2007
    Leeftijd
    35
    Berichten
    2.427
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lloro Bekijk bericht
    Dat was zeker knap maar Ajax verloor toen wel de helft van de zes wedstrijden kansloos met 4-1 en die groep was even sterk, niet vele malen sterker.
    A, kom nou. Dat waren de kampioenen van Duitsland, Engeland en Spanje. Die poule was sterker. Hoe relevant dat verder ook moge zijn.

  32. #5383
    No lloro Río's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 januari 2012
    Locatie
    Wereld
    Leeftijd
    28
    Berichten
    11.054
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tinussz Bekijk bericht
    A, kom nou. Dat waren de kampioenen van Duitsland, Engeland en Spanje. Die poule was wel sterker. Hoe relevant dat verder ook moge zijn.
    Kampioenen van het seizoen ervoor ja. Het seizoen waarin die Champions League gespeeld werd draaiden ze een stuk minder en werden ze allemaal geen kampioen. Was ook een ijzersterke poule natuurlijk maar vele malen sterker is gewoon niet waar.

  33. #5384
    FP Moderators
    Aangemeld
    17 juli 2007
    Leeftijd
    35
    Berichten
    2.427
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lloro Bekijk bericht
    Kampioenen van het seizoen ervoor ja. Het seizoen waarin die Champions League gespeeld werd draaiden ze een stuk minder en werden ze allemaal geen kampioen. Was ook een ijzersterke poule natuurlijk maar vele malen sterker is gewoon niet waar.
    Mwa, laten we nou niet doen of Tottenham en Inter van die wereldploegen zijn. Maar goed, lekker belangrijk. Ajax had het in deze poule niet veel beter gedaan denk ik.

  34. The Following User Says Thank You to Tinussz For This Useful Post:

    Pizzakoerier (12 december 2018)

  35. #5385
    Playa's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 januari 2017
    Berichten
    5.374
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lloro Bekijk bericht
    Kampioenen van het seizoen ervoor ja. Het seizoen waarin die Champions League gespeeld werd draaiden ze een stuk minder en werden ze allemaal geen kampioen. Was ook een ijzersterke poule natuurlijk maar vele malen sterker is gewoon niet waar.
    Inter en Spurs zijn subtoppers in de competitie waarin ze spelen. Europese middenmoot.

  36. The Following User Says Thank You to Playa For This Useful Post:

    Bob Sacamano (12 december 2018)

  37. #5386
    No lloro Río's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 januari 2012
    Locatie
    Wereld
    Leeftijd
    28
    Berichten
    11.054
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DB05 Bekijk bericht
    Inter en Spurs zijn subtoppers in de competitie waarin ze spelen. Europese middenmoot.
    Leuk spelen met cijfers dit maar ze zijn allebei top 3 in top 3-competities.

  38. #5387
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.805
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Madrid achter, was te verwachten maar zo verkloten ze mijn bet.

  39. #5388
    Doek Inter aub op. Pizzakoerier's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 februari 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    16.475
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tinussz Bekijk bericht
    A, kom nou. Dat waren de kampioenen van Duitsland, Engeland en Spanje. Die poule was sterker. Hoe relevant dat verder ook moge zijn.
    Natuurlijk was die poule sterker. Iemand die dat ontkent is welhaast PSV'er.

  40. The Following User Says Thank You to Pizzakoerier For This Useful Post:

    Tinussz (12 december 2018)

  41. #5389
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.805
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    en 0-2

  42. #5390
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaulVilla Bekijk bericht
    Volledig B team Real maar ik vind het wel een lekker team. Isco op 10, eindelijk Asensio vanaf rechts(zijn beste positie) en we kunnen weer kijken wat Vinny kan.

    Zet Luka naast Llorente ipv Valverde en je hebt een beter team dat er normaal staat. Javi Sanchez en Vallejo doen op dit moment ook niet onder voor Ramos en Varane. Triest dat Keylor niet mag keepen.
    Haha heel lekker ja. Ze geven er geen drol om.

  43. #5391
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DB05 Bekijk bericht
    Inter en Spurs zijn subtoppers in de competitie waarin ze spelen. Europese middenmoot.
    Kijk A) naar de budgetten van clubs als Inter en Tottenham vergeleken met PSV, B) naar de landen die Nederland de afgelopen jaren gepasseerd zijn op de coëfficiëntenranglijst en C) naar de ploegen die Nederlandse clubs uitgeschakeld hebben in Europa de voorbije jaren (ik noem een Trencin).

    Twee punten is volstrekt logisch voor PSV. Nul had ik ook logisch gevonden.

  44. #5392
    Doek Inter aub op. Pizzakoerier's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 februari 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    16.475
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    @bob

    Je snapt dat je die "abc" ook volledig omdraaien kan he?

  45. #5393
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pizzakoerier Bekijk bericht
    @bob

    Je snapt dat je die "abc" ook volledig omdraaien kan he?
    Ja, maar zo te zien wordt het er niet echt duidelijker op:

    .)nicnerT nee meon ki( neraj ejibroov ed aporuE ni nebbeh dlekahcsegtiu sbulc esdnalredeN eid negeolp ed raan )C ne tsjilgnarnetnëiciffëoc ed po njiz dreessapeg neraj nepolegfa ed dnalredeN eid nednal ed raan )B ,VSP tem nekelegrev mahnettoT ne retnI sla sbulc nav nettegdub ed raan )A

  46. The Following 4 Users Say Thank You to Bob Sacamano For This Useful Post:

    *NERAZZURRI* (12 december 2018),Juventino (12 december 2018),Pizzakoerier (12 december 2018),Río (12 december 2018)

  47. #5394
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.058
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Sacamano Bekijk bericht
    Kijk A) naar de budgetten van clubs als Inter en Tottenham vergeleken met PSV, B) naar de landen die Nederland de afgelopen jaren gepasseerd zijn op de coëfficiëntenranglijst en C) naar de ploegen die Nederlandse clubs uitgeschakeld hebben in Europa de voorbije jaren (ik noem een Trencin).

    Twee punten is volstrekt logisch voor PSV. Nul had ik ook logisch gevonden.
    Haha ja. 0 punten in een poule met Inter.

  48. The Following User Says Thank You to Momus For This Useful Post:

    Playa (12 december 2018)

  49. #5395
    Playa's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 januari 2017
    Berichten
    5.374
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Blind-Frenkie op het middenveld is iets om naar uit te kijken en ook om op voort te bouwen imo.

    Wow, Bayern met Kimmich, Goretzka en Müller. Eerste plek ligt voor het oprapen.
    Laatst gewijzigd door Playa; 12 december 2018 om 20:03

  50. #5396
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Haha ja. 0 punten in een poule met Inter.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Haha ja. 0 punten in een poule met Inter.
    Zoals Lloro al zei: de nummer drie van een top-3 (staan zeer dicht op de nr. 2) competitie in Europa. Nederland staat 11e. Onder onder andere Turkije, België en de Oekraïne. Recent nog onder Oostenrijk, Zwitserland en Tsjechië.

  51. #5397
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.058
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Sacamano Bekijk bericht
    Zoals Lloro al zei: de nummer drie van een top-3 (staan zeer dicht op de nr. 2) competitie in Europa. Nederland staat 11e. Onder onder andere Turkije, België en de Oekraïne. Recent nog onder Oostenrijk, Zwitserland en Tsjechië.
    Boeiend. Inter heeft een kneuzenteam.
    Zeer matig dat dat maar 1 punt heeft opgeleverd voor PSV.

  52. #5398
    No lloro Río's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 januari 2012
    Locatie
    Wereld
    Leeftijd
    28
    Berichten
    11.054
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Boeiend. Inter heeft een kneuzenteam.
    Zeer matig dat dat maar 1 punt heeft opgeleverd voor PSV.
    http://www.soccernews.nl/news/497835...internazionale

  53. #5399
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.058
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lloro Bekijk bericht
    Als als als. Gewoon matig.

  54. #5400
    No lloro Río's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 januari 2012
    Locatie
    Wereld
    Leeftijd
    28
    Berichten
    11.054
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Als als als. Gewoon matig.
    Net als toen Ajax met 0-3 van Real Madrid B verloor en achter Lyon eindigde. Gewoon matig.

  55. The Following User Says Thank You to Río For This Useful Post:

    Peerk (14 december 2018)

Pagina 120 van 216 EersteEerste ... 2070110118119120121122130170 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 19 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 19 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •