Pagina 130 van 216 EersteEerste ... 3080120128129130131132140180 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.806 t/m 5.850 van 9678

Discussie: Champions League 2018-2019 Wedstrijden

  1. #5806
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peerk Bekijk bericht
    Maar is de band met de club niet vele malen belangrijker dan de band met de streek waar ze vandaan komen? Iemand kan toch een prima band met de LA Lakers hebben. Bijvoorbeeld omdat je ze op de voet volgt, je merchandise van ze koopt en het emoties bij je oproept. Ik zou het onzin vinden dat wanneer je je in alles fan van een club voelt, dat niet zou mogen omdat de regio waar de club vandaan komt niets bij je losmaakt.
    Het is hetzelfde als met landenvoetbal. Je kunt best het voetbal van pak m beet Kroatie leuk vinden en ernaar kijken, maar je kunt je er niet mee vereenzelvigen als je zelf geen Kroaat bent. Waren ze wereldkampioen geworden, dan kun je dat succes niet claimen als Nederlander, hoeveel emotie je ook "voelt" naar die ploeg. Alleen als je Kroaat of Nederlander met Kroatische wortels bent kan dat.

    Hetzelfde geldt voor clubteams, alleen is dat nog lokaler zeg maar.

  2. #5807
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Wat is voor jou ''erbij horen''? Ik heb juist wel medelijden met mensen die een prijs of een belangrijke overwinning altijd maar thuis moeten vieren, niet in de stad of in het stadion met de andere fans. Socio heeft de 3 CL's op rij met ons gevierd, dat is toch ergens wel kut voor hem.
    Haha alsof ik mij met plezier tussen zo'n bende op een plein zou begeven. Al woonde ik in Madrid ging ik nog niet.

  3. #5808
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk bericht
    Het is hetzelfde als met landenvoetbal. Je kunt best het voetbal van pak m beet Kroatie leuk vinden en ernaar kijken, maar je kunt je er niet mee vereenzelvigen als je zelf geen Kroaat bent. Waren ze wereldkampioen geworden, dan kun je dat succes niet claimen als Nederlander, hoeveel emotie je ook "voelt" naar die ploeg. Alleen als je Kroaat of Nederlander met Kroatische wortels bent kan dat.

    Hetzelfde geldt voor clubteams, alleen is dat nog lokaler zeg maar.
    Alleen in jouw hoofd is dat zo.

  4. #5809
    Слава Україні! Peerk's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2014
    Leeftijd
    31
    Berichten
    10.651
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Het is heel logisch dat jij alles voor jezelf probeert goed te praten, dat is een menselijke reactie namelijk. Maar nee. Dat is niet belangrijker. Laat staan vele malen.
    Klopt, heel mens eigen inderdaad. Maar in dit geval hoef ik mezelf niet goed te praten. In ElSimao's ogen kunnen Almeerders voor Ajax zijn of mensen uit Sint Jansteen voor Feyenoord. Ik vermoed dat hij weinig moeite heeft met mijn keuze voor PSV. Heb juist eerder het idee dat ElSimao in deze goedpraat omdat zijn gekozen criteria zo arbitrair zijn. Hij heeft in ieder geval voor een cirkel gekozen waarin hij zelf een juiste keuze heeft gemaakt, en waar hij anderen kan veroordelen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk bericht
    Het is hetzelfde als met landenvoetbal. Je kunt best het voetbal van pak m beet Kroatie leuk vinden en ernaar kijken, maar je kunt je er niet mee vereenzelvigen als je zelf geen Kroaat bent. Waren ze wereldkampioen geworden, dan kun je dat succes niet claimen als Nederlander, hoeveel emotie je ook "voelt" naar die ploeg. Alleen als je Kroaat of Nederlander met Kroatische wortels bent kan dat.

    Hetzelfde geldt voor clubteams, alleen is dat nog lokaler zeg maar.
    Ik vind de vergelijking dus juist helemaal niet opgaan. Landenvoetbal gaat om het ene geografische gebied tegen het andere, dat is bij clubvoetbal niet het geval. Nu merk ik dus dat jij daar wel anders tegenaan kijkt, maar zolang de 'grenzen' van een club niet aangegeven kunnen worden, vind ik niet dat je de vergelijking kunt trekken met het landenvoetbal waar de grenzen enorm duidelijk zijn.

  5. #5810
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peerk Bekijk bericht
    Ik vind de vergelijking dus juist helemaal niet opgaan. Landenvoetbal gaat om het ene geografische gebied tegen het andere, dat is bij clubvoetbal niet het geval. Nu merk ik dus dat jij daar wel anders tegenaan kijkt, maar zolang de 'grenzen' van een club niet aangegeven kunnen worden, vind ik niet dat je de vergelijking kunt trekken met het landenvoetbal waar de grenzen enorm duidelijk zijn.
    Het voetbal is een vervanging van oorlog / legers. Als er binnen jouw gebied 2 fracties zijn waartussen je kan kiezen, heb je inderdaad de keuze tussen A en B. Maar vanuit Groningen ins blauwe hinein een Milanees leger aanmoedigen? Dan slaat helemaal nergens op en je bent dan een verrader tot en met.

  6. #5811
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Trol

  7. The Following 5 Users Say Thank You to Realsocio For This Useful Post:

    FernandoC (13 februari 2019),Pazza-Inter (13 februari 2019),Pizzakoerier (13 februari 2019),Río (13 februari 2019),SergioRamos (13 februari 2019)

  8. #5812
    Vite$$e X's schermafbeelding
    Aangemeld
    31 augustus 2018
    Berichten
    7.456
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk bericht
    Het voetbal is een vervanging van oorlog / legers. Als er binnen jouw gebied 2 fracties zijn waartussen je kan kiezen, heb je inderdaad de keuze tussen A en B. Maar vanuit Groningen ins blauwe hinein een Milanees leger aanmoedigen? Dan slaat helemaal nergens op en je bent dan een verrader tot en met.

  9. The Following User Says Thank You to X For This Useful Post:

    Zeus (13 februari 2019)

  10. #5813
    Goed is niet goed genoeg. Caelis's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 april 2007
    Berichten
    2.022
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Mooi hé? In de tijd dat Ajax op zoek is naar fans uit Amerika, China en andere verafgelegen plekken. En spelers haalt uit Brazilië, Colombia, Argentinië, de VS, Kameroen, Nigeria, Zuid-Afrika, Finland, Zweden, Denemarken, Ijsland, Finland, Duitsland, België, Polen, Spanje, Roemenië, Rusland, Egypte, Tunesië (en dan ben ik er ongetwijfeld nóg een stuk of twintig landen vergeten) vindt onze Pakistaanse Ajacied het maar een vreemde bedoening dat niet elke Ajax fan in de omgeving van Amsterdam woont.
    Laatst gewijzigd door Caelis; 13 februari 2019 om 12:42 Reden: Hup Momus

  11. The Following 2 Users Say Thank You to Caelis For This Useful Post:

    Realsocio (13 februari 2019),SergioRamos (13 februari 2019)

  12. #5814
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.046
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Bedoening.

  13. The Following User Says Thank You to Momus For This Useful Post:

    Caelis (13 februari 2019)

  14. #5815
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.016
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peerk Bekijk bericht
    Waarom mag Sint Jansteen voor Feyenoord zijn terwijl Antwerpen en Gent op steenworp afstand liggen? of waarom hoort Purmerend niet gewoon voor Volendam te zijn?
    Beveren en Lokeren zijn nog korter bij overigens. Beveren was ook mijn allereerste stadion bezoek.

  15. #5816
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caelis Bekijk bericht
    Mooi hé? In de tijd dat Ajax op zoek is naar fans uit Amerika, China en andere verafgelegen plekken. En spelers haalt uit Brazilië, Colombia, Argentinië, de VS, Kameroen, Nigeria, Zuid-Afrika, Finland, Zweden, Denemarken, Ijsland, Finland, Duitsland, België, Polen, Spanje, Roemenië, Rusland, Egypte, Tunesië (en dan ben ik er ongetwijfeld nóg een stuk of twintig landen vergeten) vindt onze Pakistaanse Ajacied het maar een vreemde bedoening dat niet elke Ajax fan in de omgeving van Amsterdam woont.
    Ze zenden de wedstrijd vanavond zelfs speciaal uit via streams voor hun Braziliaanse publiek...

  16. The Following User Says Thank You to Realsocio For This Useful Post:

    Caelis (13 februari 2019)

  17. #5817
    SergioRamos's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 augustus 2012
    Leeftijd
    31
    Berichten
    917
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Nou nou, afgeven op mensen die fan zijn van een club die verder dan 10km van hun deur ligt maar ondertussen wel je hemden door een Pakistaan laten naaien...

  18. The Following User Says Thank You to SergioRamos For This Useful Post:

    Zeus (13 februari 2019)

  19. #5818
    PP FernandoC's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juli 2007
    Berichten
    4.496
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    haha gekke paki.

  20. #5819
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Realsocio Bekijk bericht
    Ze zenden de wedstrijd vanavond zelfs speciaal uit via streams voor hun Braziliaanse publiek...
    Ja en ik heb ook wel eens wedstrijden van Barcelona gezien. Echter claim ik niet dat ik daar, met 0% Spaanse afkomst en hooguit een paar vakanties in Spanje bij hoor. Dus die Brazilianen kunnen die wedstrijden wel bekijken, maar als ze gaan claimen dat ze Ajacied zijn omdat ze duizenden kilometers verderop een paar streams gezien hebben gaat dat natuurlijk nergens over.

    En hetzelfde geldt voor Brechtje, Bobje, "King" Eric, "Zeus" en al die andere meuk. Niemand kan ze het recht ontzeggen om naar wedstrijden te kijken, maar wanneer dit soort types op duizenden kilometers de "wij" vorm gebruiken in relatie tot deze super succesvolle club dan is homerisch gelach het enige juiste antwoord. Welke "gevoelens" en "emoties" deze heerschappen ook claimen te bezitten.

    Wat grappig trouwens dat deze types nou nooit deze "gevoelens" voor Espanyol, Getafe, Rayo Vallecano en dat soort kutclubs ontwikkelen.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SergioRamos Bekijk bericht
    Nou nou, afgeven op mensen die fan zijn van een club die verder dan 10km van hun deur ligt maar ondertussen wel je hemden door een Pakistaan laten naaien...
    Wat is de relevantie daar eigenlijk van?

  21. #5820
    SergioRamos's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 augustus 2012
    Leeftijd
    31
    Berichten
    917
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk bericht
    Wat is de relevantie daar eigenlijk van?
    Enkel zaken van lokale, rasechte blanke Hollanders steunen aub. Dan voel je je meer verbonden met je kledij. Ook niets meer online bestellen vanuit buitenlandse sites aub.

  22. #5821
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk bericht
    Ja en ik heb ook wel eens wedstrijden van Barcelona gezien. Echter claim ik niet dat ik daar, met 0% Spaanse afkomst en hooguit een paar vakanties in Spanje bij hoor. Dus die Brazilianen kunnen die wedstrijden wel bekijken, maar als ze gaan claimen dat ze Ajacied zijn omdat ze duizenden kilometers verderop een paar streams gezien hebben gaat dat natuurlijk nergens over.

    En hetzelfde geldt voor Brechtje, Bobje, "King" Eric, "Zeus" en al die andere meuk. Niemand kan ze het recht ontzeggen om naar wedstrijden te kijken, maar wanneer dit soort types op duizenden kilometers de "wij" vorm gebruiken in relatie tot deze super succesvolle club dan is homerisch gelach het enige juiste antwoord. Welke "gevoelens" en "emoties" deze heerschappen ook claimen te bezitten.

    Wat grappig trouwens dat deze types nou nooit deze "gevoelens" voor Espanyol, Getafe, Rayo Vallecano en dat soort kutclubs ontwikkelen.
    Pure onwetendheid dus weer.

  23. #5822
    Feis forever Zeus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    rotterdam
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.971
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Ik heb een buurman die op vakantie is geweest in Spanje. Hoe bedoel je geen band met het land..

  24. The Following User Says Thank You to Zeus For This Useful Post:

    Hidz (13 februari 2019)

  25. #5823
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
    Ik heb een buurman die op vakantie is geweest in Spanje. Hoe bedoel je geen band met het land..
    Just so you know.

    Jij kan de keuze maken tussen Feyenoord en al die andere Rotterdamse meuk of Esteghlal, Foolad, Tractor Sazi of een andere regionale Iraanse voetbalclub. Je hebt geen aantoonbare band met Madrid, dus jouw supporterschap van Real Madrid is een illusie.

  26. #5824
    Heel erg lief Bob Sacamano's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Locatie
    Le Nord
    Leeftijd
    31
    Berichten
    35.904
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    59

    Standaard

    Mooi leesvoer weer.

  27. #5825
    No lloro Río's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 januari 2012
    Locatie
    Wereld
    Leeftijd
    28
    Berichten
    11.054
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard

    Wie moet ik vanavond eigenlijk aanmoedigen, Simao? Want als kind kwam ik hoogstzelden in 020.

  28. #5826
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.046
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    O o o. Nog zo een kalf dat denkt dat het om aanmoedigen gaat.

  29. #5827
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.504
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    Maar ehm Els... Bob zijn ouderlijk huis staat in Drenthe. FC Emmen heeft de Drentse vlag verwerkt in het tenue en wil graag de gehele provincie vertegenwoordigen. Moet hij dan toch voor FC Groningen zijn omdat hij uit het Noorden van Drenthe komt?

  30. #5828
    #TeamPantelic Bonevacia's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2010
    Locatie
    Gulag
    Berichten
    9.946
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Sacamano Bekijk bericht
    Mooi leesvoer weer.
    Vooral cringe hoeveel mensen de troll feeden.

  31. The Following 5 Users Say Thank You to Bonevacia For This Useful Post:

    *NERAZZURRI* (13 februari 2019),FernandoC (13 februari 2019),HighVoltage (13 februari 2019),King_Eric (13 februari 2019),Pazza-Inter (13 februari 2019)

  32. #5829
    Feis forever Zeus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    rotterdam
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.971
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie Bekijk bericht
    Maar ehm Els... Bob zijn ouderlijk huis staat in Drenthe. FC Emmen heeft de Drentse vlag verwerkt in het tenue en wil graag de gehele provincie vertegenwoordigen. Moet hij dan toch voor FC Groningen zijn omdat hij uit het Noorden van Drenthe komt?
    Drenthe is een illusie.

  33. #5830
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.046
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingKerrie Bekijk bericht
    Maar ehm Els... Bob zijn ouderlijk huis staat in Drenthe. FC Emmen heeft de Drentse vlag verwerkt in het tenue en wil graag de gehele provincie vertegenwoordigen. Moet hij dan toch voor FC Groningen zijn omdat hij uit het Noorden van Drenthe komt?
    Bob moet lekker voor Kipketer of Kiplagat zijn, met zijn marathonfetisj.

  34. #5831
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk bericht
    Just so you know.

    Jij kan de keuze maken tussen Feyenoord en al die andere Rotterdamse meuk of Esteghlal, Foolad, Tractor Sazi of een andere regionale Iraanse voetbalclub. Je hebt geen aantoonbare band met Madrid, dus jouw supporterschap van Real Madrid is een illusie.
    En stel nu dat hij wel echt lid was van de club zoals er zovelen zijn? Dat is maar een kost van 100 per jaar ofzo en ben je wel officieel deel van de club. Socio is nog een stap verder, maar goed, dat word je ook niet zo snel.

  35. #5832
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.046
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Realsocio Bekijk bericht
    En stel nu dat hij wel echt lid was van de club zoals er zovelen zijn? Dat is maar een kost van 100 per jaar ofzo en ben je wel officieel deel van de club. Socio is nog een stap verder, maar goed, dat word je ook niet zo snel.
    Officieel lid van de club
    Betalen om je er onderdeel van te voelen.
    Man, dan probeer je wel echt hard.

  36. #5833
    Feis forever Zeus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    rotterdam
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.971
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Realsocio Bekijk bericht
    En stel nu dat hij wel echt lid was van de club zoals er zovelen zijn? Dat is maar een kost van 100 per jaar ofzo en ben je wel officieel deel van de club. Socio is nog een stap verder, maar goed, dat word je ook niet zo snel.
    Da's inception. Een illusie binnen een illusie.

  37. #5834
    glibber glibber Gladde Chevin's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 december 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Leeftijd
    27
    Berichten
    13.937
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk bericht
    Ja en ik heb ook wel eens wedstrijden van Barcelona gezien. Echter claim ik niet dat ik daar, met 0% Spaanse afkomst en hooguit een paar vakanties in Spanje bij hoor. Dus die Brazilianen kunnen die wedstrijden wel bekijken, maar als ze gaan claimen dat ze Ajacied zijn omdat ze duizenden kilometers verderop een paar streams gezien hebben gaat dat natuurlijk nergens over.

    En hetzelfde geldt voor Brechtje, Bobje, "King" Eric, "Zeus" en al die andere meuk. Niemand kan ze het recht ontzeggen om naar wedstrijden te kijken, maar wanneer dit soort types op duizenden kilometers de "wij" vorm gebruiken in relatie tot deze super succesvolle club dan is homerisch gelach het enige juiste antwoord. Welke "gevoelens" en "emoties" deze heerschappen ook claimen te bezitten.

    Wat grappig trouwens dat deze types nou nooit deze "gevoelens" voor Espanyol, Getafe, Rayo Vallecano en dat soort kutclubs ontwikkelen.

    Wat is de relevantie daar eigenlijk van?
    Nouja, dat vond ik jarenlang juist zo leuk aan dit forum. Tegenwoordig is het wat minder allemaal, maar hier kwamen best veel supporters van kleinere clubs samen. Op een gegeven moment liepen hier net zoveel Palermo supporters rond als Juventini. Verder uit m'n hoofd ook Everton, Napoli, Reading en natuurlijk Kitno met z'n Zuid-Amerikaanse clubs.

  38. The Following 2 Users Say Thank You to Gladde Chevin For This Useful Post:

    Peerk (13 februari 2019),Pizzakoerier (13 februari 2019)

  39. #5835
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Realsocio Bekijk bericht
    En stel nu dat hij wel echt lid was van de club zoals er zovelen zijn? Dat is maar een kost van 100 per jaar ofzo en ben je wel officieel deel van de club. Socio is nog een stap verder, maar goed, dat word je ook niet zo snel.
    Het is natuurlijk niet zo dat je een zak geld op tafel kan leggen en dat alles dan anders is. Jij hebt nog steeds geen aantoonbare band met Madrid, al sluis je je hele uitkering naar die kutclub toe. Voor "Zeus" geldt hetzelfde.

  40. The Following User Says Thank You to PoeSimao For This Useful Post:

    Zeus (13 februari 2019)

  41. #5836
    Feis forever Zeus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    rotterdam
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.971
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Mee eens.

  42. #5837
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk bericht
    Het is natuurlijk niet zo dat je een zak geld op tafel kan leggen en dat alles dan anders is. Jij hebt nog steeds geen aantoonbare band met Madrid, al sluis je je hele uitkering naar die kutclub toe. Voor "Zeus" geldt hetzelfde.
    Onzin. Dan zou de toevalligheid die geboren worden is op zichzelf uitmaken voor welke club je bent. Wat is het zijn van voetbalsupporter dan iets enorm onnozel.

    Dan blijf ik liever sympathisant.

  43. #5838
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.046
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Realsocio Bekijk bericht
    Onzin. Dan zou de toevalligheid die geboren worden is op zichzelf uitmaken voor welke club je bent. Wat is het zijn van voetbalsupporter dan iets enorm onnozel.

    Dan blijf ik liever sympathisant.
    Daar moet je sympathiek voor zijn en dus val je af.

  44. The Following 7 Users Say Thank You to Momus For This Useful Post:

    DanielAlves (13 februari 2019),Pizzakoerier (13 februari 2019),PoeSimao (13 februari 2019),SergioRamos (13 februari 2019),Tinussz (13 februari 2019),X (13 februari 2019),Zeus (13 februari 2019)

  45. #5839
    No lloro Río's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 januari 2012
    Locatie
    Wereld
    Leeftijd
    28
    Berichten
    11.054
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Realsocio Bekijk bericht
    Onzin. Dan zou de toevalligheid die geboren worden is op zichzelf uitmaken voor welke club je bent. Wat is het zijn van voetbalsupporter dan iets enorm onnozel.

    Dan blijf ik liever sympathisant.
    Het leuke is dat "supporter" gewoon "iemand die iets steunt" betekent. Het overmaken van geld zonder iets terug te verwachten maakt je dus per definitie al supporter, ook al heb je verder emotioneel niks met die club.

  46. #5840
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Realsocio Bekijk bericht
    Onzin. Dan zou de toevalligheid die geboren worden is op zichzelf uitmaken voor welke club je bent. Wat is het zijn van voetbalsupporter dan iets enorm onnozel.

    Dan blijf ik liever sympathisant.
    Je kunt jezelf "Socio" noemen, je kunt hele weekenden in de "Penya" doorbrengen en je kunt natte dromen van Bale (voorheen Ronaldo) krijgen, maar feit blijft dat betreffende Real Madrid je slechts een volger bent.

  47. #5841
    PP FernandoC's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juli 2007
    Berichten
    4.496
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bonevacia Bekijk bericht
    Vooral cringe hoeveel mensen de troll feeden.
    Echt he, dat mensen nog op die doorgedraaide paki reageren.

  48. The Following User Says Thank You to FernandoC For This Useful Post:

    Bonevacia (13 februari 2019)

  49. #5842
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.764
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Ben oprecht nieuwsgierig hoe vaak Els en Momus op jaarbasis naar Ajax gaan.

  50. The Following User Says Thank You to Juventino For This Useful Post:

    Hoogkamp (13 februari 2019)

  51. #5843
    Vite$$e X's schermafbeelding
    Aangemeld
    31 augustus 2018
    Berichten
    7.456
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Ik heb deze discussies of iemand een echte of neppe supporter was ook gehad in groep 8. Vandaar dat ik ook voor Vitesse ben geworden, moest van m'n broer.

  52. The Following 3 Users Say Thank You to X For This Useful Post:

    Pizzakoerier (13 februari 2019),RaulVilla (13 februari 2019),Tinussz (13 februari 2019)

  53. #5844
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.046
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juventino Bekijk bericht
    Ben oprecht nieuwsgierig hoe vaak Els en Momus op jaarbasis naar Ajax gaan.
    Dat ligt aan het jaar.

  54. #5845
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Ik ga alleen als iemand kaarten overheeft oid. Ik ga er niet zelf voor betalen.

  55. #5846
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.764
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Precies. Jullie gaan nooit dus. Eigenlijk zijn jullie dus evenveel supporter als de koelie neef van ElSimao die in New Delhi in een nep Manchester United shirtje voor Arsenal staat te juichen. Als je besluit zo tof te doen, zorg dan in ieder geval dat je een seizoenskaart hebt.

  56. The Following 8 Users Say Thank You to Juventino For This Useful Post:

    Bernardo (14 februari 2019),Bob Sacamano (13 februari 2019),FernandoC (13 februari 2019),Gladde Chevin (13 februari 2019),Hidz (13 februari 2019),Hoogkamp (13 februari 2019),Pizzakoerier (13 februari 2019),Tinussz (13 februari 2019)

  57. #5847
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.046
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juventino Bekijk bericht
    Precies. Jullie gaan nooit dus. Eigenlijk zijn jullie dus evenveel supporter als de koelie neef van ElSimao die in New Delhi in een nep Manchester United shirtje voor Arsenal staat te juichen. Als je besluit zo tof te doen, zorg dan in ieder geval dat je een seizoenskaart hebt.
    Dat is een foutieve aanname.
    Bovendien is het niet relevant.

  58. #5848
    Florenthanos Realsocio's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 februari 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13.299
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk bericht
    Ik ga alleen als iemand kaarten overheeft oid. Ik ga er niet zelf voor betalen.
    Dat is vanzelfsprekend gezien het voetbal dat Ajax speelt.

  59. #5849
    PoeSimao's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2010
    Berichten
    22.912
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juventino Bekijk bericht
    Precies. Jullie gaan nooit dus. Eigenlijk zijn jullie dus evenveel supporter als de koelie neef van ElSimao die in New Delhi in een nep Manchester United shirtje voor Arsenal staat te juichen. Als je besluit zo tof te doen, zorg dan in ieder geval dat je een seizoenskaart hebt.
    Wij hebben onze geografie mee, dus dan is de rest niet relevant.

  60. #5850
    Слава Україні! Peerk's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 maart 2014
    Leeftijd
    31
    Berichten
    10.651
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk bericht
    Wij hebben onze geografie mee, dus dan is de rest niet relevant.
    Verraad je wel meteen mee waarom clubvoorkeur in jouw ogen op geografie gebaseerd is. Het goedpraten dat je zelf wel degelijk een supporter bent, terwijl je schijnbaar geen euro voor de club over zou hebben.

Pagina 130 van 216 EersteEerste ... 3080120128129130131132140180 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 38 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 38 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •